intra mai greu in viteza ca inainte, mestecare in cautarea vitezelor
![]() ![]() ![]() |
intra mai greu in viteza ca inainte, mestecare in cautarea vitezelor
FDR |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru Authentique Group: Members Posts: 647 Joined: 28 June 07 From: BV ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna III
2011 2.0dci
- BV 24 ___
|
|||
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
QUOTE Am cutie 5 +1. Se potriveste timoneria de la 6+1 Nu ! |
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
FDR |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru Authentique Group: Members Posts: 647 Joined: 28 June 07 From: BV ![]() |
Cum se numeste piesa din poza atasata (eventual un cod de piesa)? De fapt piesa asta imi tot sare din "nuca" de la cutia de viteze.
timo.jpg |
--------------------
Renault
Laguna III
2011 2.0dci
- BV 24 ___
|
|
FDR |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru Authentique Group: Members Posts: 647 Joined: 28 June 07 From: BV ![]() |
Un pic de ajutor, va rog, referitor la ce am postat mai sus. Multumesc
|
--------------------
Renault
Laguna III
2011 2.0dci
- BV 24 ___
|
|
maruk84 |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 29 December 10 From: ostroveni,dolj ![]() |
chiar nu stie nimeni cum se cheama piesa si daca se poate schimba separat de timonerie
|
--------------------
renault
laguna 2
2003
- dj 11 mru laguna II 1.9 dci, 74 KW, 2003
|
|
tuddy93 |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru Group: Members Posts: 175 Joined: 22 September 12 From: Sibiu ![]() |
Salutare,
A mai rezolvat cineva problema asta? Ma refer la modelul din postul #93 . De curand a inceput si mie sa-mi sara (si sa se puna singura la loc, cupla "fata-spate", pentru ca s-a pierdut siguranta. Am pus banda de teflon pe nuca si apoi le-am asigurat pe ambele cu sarma, dar as vrea sa le schimb pe viitor. Stie cineva, daca se gasesc bucsele separat? Cutia mea este 5+1. Multumesc! |
--------------------
Renault
Laguna
2003 1.9 dCi 74 kW - Hatchback
|
|
Laguna2NL |
![]()
Post
#97
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 30 December 17 ![]() |
De ce intra greu in viteza :
Pentru marea majoritatea a masinilor Laguna, exista ambreiaj hidraulic si La o Laguna, chiar este hidraulic, acest ambreiaj este efectiv comandat de presiunea lichidului de frana, sub rezervorul de antigel, vei vedea un firtunas mic, care intra in compartimentul masinii. Aceea este conducta care comanda ambreiajul hidraulic. Cauze si efecte: Pierderea lichidului de frana (DOT4), cauzat de, schimbarea placutelor de frana si/sau neschimbarea placutelor de frana si erodarea acestora. Pierderea etanseitatii la bucsele de imbinare a furtunului de la ambreiaj. De retinut ca, acest lichid este acelasi cu cel folosit pentru conductele de franasi schimbarea sau tocirea placutelor de frana, poate duce la scaderea lichidului din borcan ( exista si un senzor, care te avertizeaza initial la frane mai puternice si iti apare pe computer eroare in sistemul de franare) Verifica cantitatea de lichid din borcan, fa un semn la maxim si vezi daca mai scade. Verifica integritatea conductei care merge la rulmentul de presiune. Uneori, poti avea un por si uite asa ajungi sa nu mai bagi in viteza In cel mai rau caz, rulmentul de presiune este dus, nu mai tine lichidul in el si acesta se pierde pe la lagarul de presurizare, gasesti umed in zona respectiva. Solutiile sunt mai sus. Cea mai grava este cand trebuie schimbat acest rulment, trebuie sa dai cutia de viteze jos. Efectiv, pe sub masina. |
--------------------
Renault
Laguna Phase II
2006 Tech Road SW 1.9 DCI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 13:11 |