laguna1 1.6 sau 2.0 ?, cansum mediu laguna
![]() ![]() ![]() |
laguna1 1.6 sau 2.0 ?, cansum mediu laguna
cristicristutu |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 711 Joined: 7 February 09 From: SATU-MARE ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
LAGUNA
1.6 16V
|
|||
neiu |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 704 Joined: 4 January 09 From: Timisoara ![]() |
e diesel a ta danni?
|
--------------------
renault
laguna 1.8i
1998 berlina
- TM 11 RFT Florin
|
|
danni_swn |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 26 January 10 From: deta,timis ![]() |
Nu,benzinar.
|
--------------------
renault
laguna
1995 rt 2.0
- tm 09 swn
|
|
neiu |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 704 Joined: 4 January 09 From: Timisoara ![]() |
am crezut ca ai mai multi cai la 2000 cm
|
--------------------
renault
laguna 1.8i
1998 berlina
- TM 11 RFT Florin
|
|
danni_swn |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 26 January 10 From: deta,timis ![]() |
Pai la 8 valve cam asta e
![]() ![]() |
--------------------
renault
laguna
1995 rt 2.0
- tm 09 swn
|
|
neiu |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 704 Joined: 4 January 09 From: Timisoara ![]() |
e bun si asa
|
--------------------
renault
laguna 1.8i
1998 berlina
- TM 11 RFT Florin
|
|
bogdyMND |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 24 May 07 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(cridaia @ 13 Mar 2010, 14:24) eu am un consum de 9.2 in perioada acesta de iarna, cu lasat motorul pornit dimineata in jur de 10 min. Zilnic fac aproximativ 20km, poate si mai bine, nu am stat sa verific.......si sunt foarte multumit.......fara consum de ulei, cu toate ca are 203000 km. Cel mai nasol pentru un motor e sa stea la relanti pentru ca ungerea e deficitara. Nu e dacie sa trebuiasca sa se incalzeasca motorul sa functioneze, 1-2 min max sa se stabilizeze relatiul si gata si pana se incalzeste fara turatii multe (oricum n-ai unde si de ce). Mai bine stai 2 min dupa ce mergi cu ea, sa se raceasca turbina. overburn_x, la cum evolueaza lucrurile, peste 2-3 ani un motor de 1,6 ti se va parea imens. Apar motoare cu cilindree mica supraalimentate care ofera mai multa putere, deci cilindreea nu e chiar un lucru important. De ex 1.2 TCE 105 cp pe Clio 3, 1.4 TCE 130 cp pe Megane 3, Tsi-urile de la VW (1.4 120, 160 cp) si probabil v-or aparea motoare de genul 1.0 turbo 80-100 cp. Dc 1.6 107 cp ti se pare mic pentru laguna ( e mic , dar suficient) atunci ce zici de Octavia 2 1.4 80 cp. Cristicristutu , cam ai tendinta sa exagerezi ( si consum si viteza). This post has been edited by bogdyMND: 13 Mar 2010, 20:49 |
--------------------
Renault
Laguna 3
2.0 dci - 150 - 4Control
|
|
pixule |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 465 Joined: 25 February 06 From: Zalau ![]() |
octavia 1.4 e o masina buna pentru sinucidere in depasiri
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1ph2 RXE
1.6/16v/107
- SJ69LOL Cateodata ajungi la concluzia ca e mult mai bine sa fii prost.Desi la mine e cam tardiv acum sa ma mai gandesc la asta.Altii insa o pot face cu succes
|
|
danni_swn |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 26 January 10 From: deta,timis ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
renault
laguna
1995 rt 2.0
- tm 09 swn
|
|
cristicristutu |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 711 Joined: 7 February 09 From: SATU-MARE ![]() |
bogdyMND nu am de ce sa mint sau sa exagerez, ca nu castig nimic, care aveti 1.6 si functineaza toate cum trebe incercati sa vedeti ca merge a-4-a cu 170km/h, si schimbat in a-5-a cade acu cam la 5500RPM, si de la 5500 la 6200 trece de 200km/h, si repet, nu am de ce sa mint ca nu castig nimic, dar eu chiar am testat cand am luat masina sa vad ce poate si am ajuns la 195km/h si mai era ceva pedala da nu mai are drum.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA
1.6 16V
|
|
demin2609 |
![]()
Post
#71
|
![]() iuzar Group: Members Posts: 329 Joined: 20 December 08 From: Craiova ![]() |
În teorie... ai dreptate! însă realitatea e puțin diferita.
În treapta 5 NU o să ajungi cu ea la plafonare, dacă nu mă înșel eu, pe la 5700 rpm, este cuplul maxim, din ACEST punct cuplul scade semnificativ. Ce rezultă de aici? Că acul indicator nu va mai trece de viteza de 200 km/h, nici dacă îl tragi cu mâna! O viteză mai mare decât cea constructivă (un maxim de 20 km pe ora în plus), l-ai lua numai dacă ai avea o pantă maaare la dispozitie, sau eventual să o scoți din viteză și să vezi pâna unde ajunge. Eu îți dau un exemplu motorul meu... 6700 rpm plafonarea, 5750 rpm maxim de cuplu și putere, în treapta 4 ia 180 km/h, dar in treapta 5 sub nici o forma acul vitezometrului nu vrea să treacă de 205 km/h! QED! |
--------------------
Renault F4P-B7-22
Mégane
éxpression [B]live high, have fun, and don t do anything stupid![/B]
|
|
ricochet2 |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.770 Joined: 8 November 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(overburn_x @ 13 Mar 2010, 18:53) Am motor 1,6 litri si va spun sincer ca am mers maxim cu 150 km/h cu masina, pe un drum foarte liber si foarte larg si foarte bun. Motorul e mic pentru o caroserie mare si grea. I-ar trebuii si viteza a 6-a ca sa ajunga la 200km/h . in viteza a 5-a la 5500 rot/min aveam 150 deci...nici nu visez sa vad linia de finnish intr-o posibila sinucidere cu 200 km/h in laguna mea. Ideea care trebuia sa iasa din vrajelile care le-am scris e urmatoarea: Motor mai mare pentru laguna decat 1,6!!! Conteaza capacitatea cilindrica uneori mai mult decat caii putere! Consumul e cum ati zis voi, in iarna asta nu a coborat sub 12 in oras , acuma e 10 litri%km...si sper sa mai scada...dar nu mult pentru ca nu are cum.In rest masina buna dar nu pentru viteza mare si depasiri spectaculoase . Bravo. Un comentariu de bun simt. Cu mica specificatie ca daca o mai lasai, urca bine peste 150 km/h. In fond, mi se pare ca ajunge relativ repede la 150. |
--------------------
Renault
Laguna Concorde 1.6 16V
1999
|
|
pixule |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 465 Joined: 25 February 06 From: Zalau ![]() |
@demin..... putere maxima la 5750 rpm, cuplu maxim la 3750 rpm... sunt doua notiuni diferite, nu le baga in aceeasi oala..ca sa nu ne certam aiurea pe aici, pe fondul unor cunostinte gresite
![]() ps: daca nu stiai, cuplul maxim si puterea maxima, nu se obtin la aceeasi turatie a motorului. This post has been edited by pixule: 14 Mar 2010, 11:54 |
--------------------
Renault
Laguna 1ph2 RXE
1.6/16v/107
- SJ69LOL Cateodata ajungi la concluzia ca e mult mai bine sa fii prost.Desi la mine e cam tardiv acum sa ma mai gandesc la asta.Altii insa o pot face cu succes
|
|
cridaia |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.100 Joined: 25 February 08 From: Sannicolau Mare, Timis ![]() |
QUOTE(bogdyMND @ 13 Mar 2010, 20:34) Cel mai nasol pentru un motor e sa stea la relanti pentru ca ungerea e deficitara. Nu e dacie sa trebuiasca sa se incalzeasca motorul sa functioneze, 1-2 min max sa se stabilizeze relatiul si gata si pana se incalzeste fara turatii multe (oricum n-ai unde si de ce). nici nu era vorba de incalzirea motorului........era vorba de consum, care in relantiu, fara nici o miscare, creste consumul mediu. Statul pe loc cu motorul pornit dimineata, era necesar pentru dezghetarea geamurilor. |
--------------------
Volkswagen
Passat - Break
2009 - BlueMotion
- TM 98 BUZ
|
|
overburn_x |
![]()
Post
#75
|
![]() VLAD Group: Members Posts: 180 Joined: 28 January 09 From: Zalau ![]() |
cristicristutu , chiar as vrea sa vin la o tura cu masina ta , nu zic ca nu cred ca iti merge laguna cu viteza cu care ai zis, eu vreau sa vad pentru mine!!! sa imi cert leguma!!! nu vrea sa fuga mai tare de atat:( , si ricochet2 da, chiar nu te chinui sa ajungi la 150km/h cu masina, e chiar placut mai ales ca la un moment dat te obisnuiesti si cu sunetul infernal al motorului turat si al vantului care intra prin chederele nasol fixate si foarte uzate. Pixule , cu consumul pe Meses...i feel you bro''
![]() ![]() 14 Mar 2010, 13:45: scz de continuare, urcarea mesesului e de 10 km doar insa iti poate goli 4 litri de benzina cu mers de 70km/h , daca vrei viteza mai imbogatesti benzinaria putin ![]() This post has been edited by overburn_x: 14 Mar 2010, 13:45 |
--------------------
renault
laguna 1 1.6 l , 16 v
1999 / 12 model - habar n-am-
- SJ64VLD
|
|
cristicristutu |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 711 Joined: 7 February 09 From: SATU-MARE ![]() |
Nu iti patineaza ambreaju?.....la 150-160 merge foarte bine consum umpic mai mare dar mie imi place cum sta pe drum la viteza aia.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA
1.6 16V
|
|
overburn_x |
![]()
Post
#77
|
![]() VLAD Group: Members Posts: 180 Joined: 28 January 09 From: Zalau ![]() |
Probabil sunt ceva probleme cu ambreajul, poate cu mai multe oricum nu cunosc simptomele unor astfel de probleme...dar tot ce-i posibil . Oricum si daca aia ar fi problema e costisitor sa remediez asa ceva
|
--------------------
renault
laguna 1 1.6 l , 16 v
1999 / 12 model - habar n-am-
- SJ64VLD
|
|
cristicristutu |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 711 Joined: 7 February 09 From: SATU-MARE ![]() |
Apoi nici eu nu tare le am dar cand patineaza ambreaju cam asa ii, cand apesi acceleratia motoru se tureaza da viteza urca mai incet, cel mai bine simti cand urci o panta.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA
1.6 16V
|
|
Adi R5 |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.432 Joined: 29 August 06 From: A R A D ![]() |
QUOTE(cridaia @ 14 Mar 2010, 14:07) nici nu era vorba de incalzirea motorului........era vorba de consum, care in relantiu, fara nici o miscare, creste consumul mediu. Statul pe loc cu motorul pornit dimineata, era necesar pentru dezghetarea geamurilor. ...si incalzirea in masina e mai importanta ptr copil decit mersul in relantiu al motorului. |
--------------------
Renault
Espace
2007
|
|
ricochet2 |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.770 Joined: 8 November 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna Concorde 1.6 16V
1999
|
|
danni_swn |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 26 January 10 From: deta,timis ![]() |
Doar daca opresti motorul.Si atunci directie de tractor si pedala de frana tare ca piatra.
![]() |
--------------------
renault
laguna
1995 rt 2.0
- tm 09 swn
|
|
Adi R5 |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.432 Joined: 29 August 06 From: A R A D ![]() |
QUOTE(ricochet2 @ 14 Mar 2010, 17:13) doar in frina de motor... (cel putin la dCi)... QUOTE(danni_swn @ 14 Mar 2010, 17:19) ..dca nu il opresti,mergi pe consum de relantiu...insa cred eu ca siguranta e mai importanta decit consumul... |
--------------------
Renault
Espace
2007
|
|
danni_swn |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 26 January 10 From: deta,timis ![]() |
Foarte corect.
|
--------------------
renault
laguna
1995 rt 2.0
- tm 09 swn
|
|
bogdyMND |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 24 May 07 From: Timisoara ![]() |
Am prins coborari la care chiar si in frana de motor crestea viteza. Dc ar fi si drum drept mergi gratis, sau cu consum de 2-3 % (instant evident)
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2.0 dci - 150 - 4Control
|
|
overburn_x |
![]()
Post
#85
|
![]() VLAD Group: Members Posts: 180 Joined: 28 January 09 From: Zalau ![]() |
Da , am observat si eu ca la relanti consuma , pixule mi-a pus diagnoza (ddt2000)pe masina si la relanti imi consuma peste 1 litru/ora
![]() |
--------------------
renault
laguna 1 1.6 l , 16 v
1999 / 12 model - habar n-am-
- SJ64VLD
|
|
ricochet2 |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.770 Joined: 8 November 08 From: Timisoara ![]() |
Daca rotile se invart mai tare decat motorul, ai consum 0. Ai putea chiar sa inmagazinezi energia intr-un tambur mare sau electric, cum au locomotivele.
|
--------------------
Renault
Laguna Concorde 1.6 16V
1999
|
|
overburn_x |
![]()
Post
#87
|
![]() VLAD Group: Members Posts: 180 Joined: 28 January 09 From: Zalau ![]() |
Imi cer scuze pentru acest mesaj, nu tine de topic si nici nu vreau sa fac reclama dar e o problema care vizeaza multe lagune. Cei care aveti macar un proiector de ceata spart si nu va lasa inima sa dati 150 lei minim pe el sa stiti ca se gaseste nou nout cu 65 ron , aceasi treaba.PM me pentru detalii. Acuma incerc sa caut si faruri aceasi marca. Poate reusesc sa gasesc ceva pana in 120-130 lei nou.Inca odata sorry pentru acest mesaj
|
--------------------
renault
laguna 1 1.6 l , 16 v
1999 / 12 model - habar n-am-
- SJ64VLD
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#88
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
QUOTE(ricochet2 @ 14 Mar 2010, 18:25) Daca rotile se invart mai tare decat motorul, ai consum 0. Asta e maxima. Nu are cum sa se invarta mai tare decat motorul in nicio treapta, doar daca cutia e la punctul mort si cobori tare la vale. Insa daca e la punctul mort consumul va fi cel de relanti. ![]() This post has been edited by strumfuadi: 14 Mar 2010, 20:23 |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
cridaia |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.100 Joined: 25 February 08 From: Sannicolau Mare, Timis ![]() |
|
--------------------
Volkswagen
Passat - Break
2009 - BlueMotion
- TM 98 BUZ
|
|
ricochet2 |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.770 Joined: 8 November 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(strumfuadi @ 14 Mar 2010, 21:11) Asta e maxima. Nu are cum sa se invarta mai tare decat motorul in nicio treapta, doar daca cutia e la punctul mort si cobori tare la vale. Insa daca e la punctul mort consumul va fi cel de relanti. ![]() Nu. Poate nu ai inteles ideea. Daca rotile se invart la o anumita turatie, suficient de mare, iar motorul se invarte la o turatie mica, de ex. relanti, cuplezi intr-o treapta de viteza inferioara si turatia rotilor se va transmite la motor, in sens invers deplasarii in mod normal (frana de motor). Stiu ca am citit pe undeva. Trebuie sa caut. Edit: Am mai citit si problema e controversata. Stiu sigur ca exista metode de a inmagazina energia si tipuri de engine-break-uri. Mai trebuie sa caut. Deocamdata sint in dubii fata de ce am afirmat initial. Nu mai sustin nici afirmatia dar nici contrariul. QUOTE(cridaia @ 14 Mar 2010, 21:35) Copilul sau motorul ? ![]() This post has been edited by ricochet2: 15 Mar 2010, 01:09 |
--------------------
Renault
Laguna Concorde 1.6 16V
1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 09:57 |