Montare punte discuri spate de break pe classic, Am nevoie de inelele dintate magnetice vechi
![]() ![]() ![]() |
Montare punte discuri spate de break pe classic, Am nevoie de inelele dintate magnetice vechi
Foxer |
![]()
Post
#91
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 2 December 10 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
|
|||
Dodone |
![]()
Post
#92
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 3 Dec 2010, 13:12) Tare m-a batut gandul si pe mine ... dar de frane nu am de ce sa ma plang ... franeaza impecabil ... am condus de cateva ori Coupe-ul cumantului mei care avea discuri de fabrica si nu mi s-a parut sa franeze cu nimic mai bine ... si atunci de ce sa-mi bat capul .... pt. look?? sau pt. problemele care pot aparea la etrierii spate .....?!? asa ca am renuntat .... Faptul ca "nu ti s-a parut" nu inseamna ca masina ta nu ar frana si mai bine cu discuri pe spate. Testele pe stand si/sau pe asfalt arata clar diferenta. Daca franarea e mai scurta si cu 50 cm. e deja OK. Gandeste-te ce se poate afla in cei 50 de cm. @Foxer Nu ai impresie, e real. Cauza sunt anvelopele, care nu au o aderenta buna, incep sa derapeze, senzorul ABS sesizeaza ca roata nu se mai invarte (mult inainte de a simti tu asta) si comanda franarea ABS. Asa patesc si eu cu anvelopele SAVA Contact (de apa), e adevarat , pe drum uscat. Dar am decis ca nu o sa mai cumpar anvelope de vara decat din gama premium. De cand am montat anvelopele de iarna - SAVA Eskimo - am franare corecta. Daca masina se rotest pe stanga, e f. probabil ca etrierul de la roata stanga fata sa nu lucreze corect. Cauze: - placute intepenite, pt. ca s-a acumulat praf, ferodo sau placuta nu poate culisa pt. ca a fost montata prea fix (unele placute trebuie putin polizate in capeti); - pistonasul de la etrier nu culiseaza corect (garnitura uzata, praf); - scurgeri de lubrefianti pe placute (vaselina de la rulment, valvolina de la burduf ax planetar). This post has been edited by Dodone: 7 Dec 2010, 08:56 |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
cj98czh |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Dodone ... conduc de ceva timp si am ceva km facuti ... am avut de-a lungul timpului si masini cu discuri pe toate rotile si cu tamburi pe spate ... stiu ce face unul si ce face celalalt ... dar in cazul Meganului meu nu simt nevoia de a avea discuri pe spate .... masina franeaza excelent ... la fel ca si cealalta din familie care are discuri pe toate rotile ..... asta nu inseamna decat ca francezul a gandit un sistem de franare foarte eficient .... dovada ca unde a crezut necesar a pus by default ....
Mi s-a parut mai important decat sa schimb ce a pus si gandit altii ... mai bine amortizoarele cu unele bune (astea influenteaza mult distanta de franare), sa am anvelope OK atat de vara cat si de iarna ... am patit-o si eu cu niste stifturi de mtadaor Aquilla si de atunci m-am lamurit ce si cum si cu astea ..... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Dodone |
![]()
Post
#94
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Cred ca m-ai inteles gresit sau nu m-am exprimat eu corect.
Nu contest experienta ta in condus, nici ca tu ai a vea o frana deficitara cu tamburi dar e clar ca discurile au eficienta si mai mare , fapt dovedit de teste oficiale. Cu montajul by default vezi ca gresesti. De exemplu, pe Megane 1 GrandTour producatorul a montat in prima faza tamburi. Ulterior au montat doar discuri. Si acelea de 2 dimensiuni, tot mai mari. Ma intreb retoric: de ce oare ? Referitor la variabilele ce conditioneza distanta de franare as mai adauga o piesa: cea dintre scaun, pedale si volan, de care depinde timpul si modul de reactie... ![]() |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
cj98czh |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Probabil ca au vazut ca era deficitar la franare ... este singura explicatie ... dar eu ma intreb de ce la varianta hatch nu a pus niciodata discuri ..... si are tamburii destul de mici oricum ... stiu ca GrandTour are o greutate putin mai mare ... dar totusi pe Coupe s-a pus ... si erau acelasi motorizari .... pe hatch ... niciodata ..
This post has been edited by cj98czh: 7 Dec 2010, 10:42 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Dodone |
![]()
Post
#96
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Evident, alt ampatament ,alta greutate, implicit alte forte in dinamica ce afecteaza distanta de franare.
Nu am stiut ca hatch-ul e doar pe tamburi. Poate nu au pus discuri pe motiv de cost reduction... La coupe e alta treaba. Pe acestea s-au pus si motor de 2.000 cmc (nu stiu daca si 16v), s-a dorit ca in optionale sa poti configura un coupe cu tenta sport. Implicit si discuri, pt. siguranta oamenilor si a imaginii Renault. Nu le-ar fi picat bine sa tot apara in presa tineri adunati din copaci sau de pe camp dupa ce au avut accident cu Renault coupe (poate chiar decapotabil) 2.000 cmc, cu tamburi... This post has been edited by Dodone: 7 Dec 2010, 10:49 |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
cj98czh |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu cred sa fie de costuri .... nu era tocmai ieftin la vremea lui ... dracu stie ce gandeau la vremea aia
![]() Coupe-ul cumnatului meu avea motor de 1.6 16v si avea discuri si ESP ... ![]() This post has been edited by cj98czh: 7 Dec 2010, 10:50 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Dodone |
![]()
Post
#98
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Vezi ca am editat ultimul meu post.
Costurile sunt intotdeauna pe primul loc, indiferent de gama de preturi sau de producator. 7 Dec 2010, 10:52: Coupe-ul cumnatului asa a fost configurat de primul cumparator. Probabil dupa anul 2000, daca avea si ESP. This post has been edited by Dodone: 7 Dec 2010, 10:52 |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
cj98czh |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
2002, varianta de echipare Privillege ... si este singurul Megane 1 care l-am vazut dotat cu ESP ... nu zic ca nu mai sunt ... dar este singur care l-am vazut eu ...
Oricum deja suntem Offtopic rau ... ![]() This post has been edited by cj98czh: 7 Dec 2010, 10:57 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Dodone |
![]()
Post
#100
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
PAi, iti dau p.m.
|
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
Cipryspeed |
![]()
Post
#101
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 26 June 10 ![]() |
Salutare,
am si eu o nelamurire,daca se coboara masina din bara de torsiune cu 1 dinte suspensia spate este mai tare,mai moale sau la fel? Eu am un megane 1 coupe ,am amortizoare sport reglabile pe fata si vreau sa o cobor si de spate.astept un raspuns de la voi,Multumesc! |
--------------------
renault
megane
- AG 49 CIP
2000 coupe
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#102
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Nu isi schimba duritatea.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Duritatea e data mai mult de amortizoare. Daca cobori un dinte este cam echivalentul a 3 cm. Oricum va fi mare bataie de cap pentru ca barele ruginesc in capat mai ales si nu le mai poti scoate pe acolo. Eu am miscat chestia de la mijloc ce le uneste pe toate 4 numai dupa ce am incalzit cu autogenul. Daca nu incalzesti, nu cred ca ai vre sansa. Deasemenea, ca sa poti incalzi, trebuie data puntea jos, ca nu poti pune flacara sub rezervor.
Oricum, cand te apuci, ia-ti niste repere, gandeste de 10 ori si opereaza o singura data ca daca iti fuge si misti mai multi dinti, nu-i mai dai de capat si sta masina stramba. This post has been edited by arazvan2002: 1 Apr 2011, 10:20 |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
Cipryspeed |
![]()
Post
#104
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 26 June 10 ![]() |
Merci frumos baieti.
|
--------------------
renault
megane
- AG 49 CIP
2000 coupe
|
|
adryan |
![]()
Post
#105
|
Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 9 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
Am si eu o problema la puntea spate si as vrea sa o schimb cu alta pe discuri.M-am interesat la dezmembrari si am gasit la 200E de megane 1 break.Am ABS pe masina si nu vreau sa am probleme cu el pot sa folosesc senzorii ABS ai masinii "donatoare"?
|
--------------------
VW
Golf V
2005/1.6 MPI
|
|
hellcat |
![]()
Post
#106
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Poti sa-i folosesti doar daca provin de la o unitate ABS identica cu a ta, ma refer la tip/specificatie. Altfel nu intra in dialog cu unitatea.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
adryan |
![]()
Post
#107
|
Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 9 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
Am vorbit azi cu un prieten care si-a pus discuri pe spate in locul tamburilor...fara sa schimbe puntea.
|
--------------------
VW
Golf V
2005/1.6 MPI
|
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
ma intreb cum a prins suportul de etrier....Presupunand ca discul a intrat pe aceeasi fuzeta care e infipta in punte.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
adryan |
![]()
Post
#109
|
Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 9 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
A spus ca a cumparat fuzetele complete(cu etriere pe si discuri) de la dezmembrari si k a dat tamburii jos, a pus etrierii...si gata.Cica fiecare etrier se prinde in 4 suruburi..de punte.masina nu am reusit sa o vad azi...luni am sa vad si masina.
This post has been edited by adryan: 1 Oct 2011, 22:04 |
--------------------
VW
Golf V
2005/1.6 MPI
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#110
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.902 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Depinde de tipul de punte, daca are port-fuzeta prinsa in suruburi de punte sau daca axul e presat in punte...de regula, la Megane-urile de Turcia, tamburii stateau pe axul presat in punte.
La coupe-uri si la hatch-urile de "dincolo", din cate am vazut in Dialogys, port-fuzeta este prinsa in suruburi de punte si serveste si de suport de etrieri, idem si la Break-urile cu tamburi... Ref. la senzorii de ABS, teoretic merg cei de pe puntea cu discuri, la mine s-au potrivit fara probleme... This post has been edited by b06fcn: 2 Oct 2011, 12:25 |
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Asta nu-mi place mie la combinatia cu Turcia si alte tari unde se mai fabrica masini, in alta parte decat la ele acasa...Nu au nici o treaba cu modelul original si orice piesa moare la jumatate din viata...insa pretul de achizitie e la fel, indiferent ca e din Franta sau Turcia...Megane-ul meu avea portfuzeta infipta in punte...ca deh...e turcesc...
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 05:27 |