Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Montare punte discuri spate de break pe classic, Am nevoie de inelele dintate magnetice vechi

Foxer
post 7 Dec 2010, 08:30
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 2 December 10




QUOTE(cj98czh @ 3 Dec 2010, 13:12)
Tare m-a batut gandul si pe mine ... dar de frane nu am de ce sa ma plang ... franeaza impecabil ... am condus de cateva ori Coupe-ul cumantului mei care avea discuri de fabrica si nu mi s-a parut sa franeze cu nimic mai bine ... si atunci de ce sa-mi bat capul .... pt. look?? sau pt. problemele care pot aparea la etrierii spate .....?!?   asa ca am renuntat ....
*




Good point... si la coupe-ul meu (cu tamburi), franele sunt excelente.. Singura problema fiind ABS-ul care mereu am impresia ca intra mult prea devreme; si frana de mana, care daca o trag in mers pe asfalt ud, incepe sa se roteasca masina mereu spre stanga..
Intr-adevar, in mare parte ideea era mai mult de estetica.. nu stiu daca si performanta s-ar fi sesizat prea mult.. Dar parca cu discuri pe spate, mai intra si ea in "randul lumii" biggrin.gif

This post has been edited by Foxer: 7 Dec 2010, 08:34


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 7 Dec 2010, 08:42
Post #92


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




QUOTE(cj98czh @ 3 Dec 2010, 13:12)
Tare m-a batut gandul si pe mine ... dar de frane nu am de ce sa ma plang ... franeaza impecabil ... am condus de cateva ori Coupe-ul cumantului mei care avea discuri de fabrica si nu mi s-a parut sa franeze cu nimic mai bine ... si atunci de ce sa-mi bat capul .... pt. look?? sau pt. problemele care pot aparea la etrierii spate .....?!?   asa ca am renuntat ....
*


Faptul ca "nu ti s-a parut" nu inseamna ca masina ta nu ar frana si mai bine cu discuri pe spate. Testele pe stand si/sau pe asfalt arata clar diferenta. Daca franarea e mai scurta si cu 50 cm. e deja OK. Gandeste-te ce se poate afla in cei 50 de cm.
@Foxer
Nu ai impresie, e real. Cauza sunt anvelopele, care nu au o aderenta buna, incep sa derapeze, senzorul ABS sesizeaza ca roata nu se mai invarte (mult inainte de a simti tu asta) si comanda franarea ABS.
Asa patesc si eu cu anvelopele SAVA Contact (de apa), e adevarat , pe drum uscat. Dar am decis ca nu o sa mai cumpar anvelope de vara decat din gama premium.
De cand am montat anvelopele de iarna - SAVA Eskimo - am franare corecta.
Daca masina se rotest pe stanga, e f. probabil ca etrierul de la roata stanga fata sa nu lucreze corect. Cauze:
- placute intepenite, pt. ca s-a acumulat praf, ferodo sau placuta nu poate culisa pt. ca a fost montata prea fix (unele placute trebuie putin polizate in capeti);
- pistonasul de la etrier nu culiseaza corect (garnitura uzata, praf);
- scurgeri de lubrefianti pe placute (vaselina de la rulment, valvolina de la burduf ax planetar).

This post has been edited by Dodone: 7 Dec 2010, 08:56


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 7 Dec 2010, 09:33
Post #93


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Dodone ... conduc de ceva timp si am ceva km facuti ... am avut de-a lungul timpului si masini cu discuri pe toate rotile si cu tamburi pe spate ... stiu ce face unul si ce face celalalt ... dar in cazul Meganului meu nu simt nevoia de a avea discuri pe spate .... masina franeaza excelent ... la fel ca si cealalta din familie care are discuri pe toate rotile ..... asta nu inseamna decat ca francezul a gandit un sistem de franare foarte eficient .... dovada ca unde a crezut necesar a pus by default ....

Mi s-a parut mai important decat sa schimb ce a pus si gandit altii ... mai bine amortizoarele cu unele bune (astea influenteaza mult distanta de franare), sa am anvelope OK atat de vara cat si de iarna ... am patit-o si eu cu niste stifturi de mtadaor Aquilla si de atunci m-am lamurit ce si cum si cu astea .....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 7 Dec 2010, 10:24
Post #94


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Cred ca m-ai inteles gresit sau nu m-am exprimat eu corect.
Nu contest experienta ta in condus, nici ca tu ai a vea o frana deficitara cu tamburi dar e clar ca discurile au eficienta si mai mare , fapt dovedit de teste oficiale.
Cu montajul by default vezi ca gresesti. De exemplu, pe Megane 1 GrandTour producatorul a montat in prima faza tamburi. Ulterior au montat doar discuri. Si acelea de 2 dimensiuni, tot mai mari. Ma intreb retoric: de ce oare ?
Referitor la variabilele ce conditioneza distanta de franare as mai adauga o piesa: cea dintre scaun, pedale si volan, de care depinde timpul si modul de reactie... 04.gif


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 7 Dec 2010, 10:40
Post #95


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Probabil ca au vazut ca era deficitar la franare ... este singura explicatie ... dar eu ma intreb de ce la varianta hatch nu a pus niciodata discuri ..... si are tamburii destul de mici oricum ... stiu ca GrandTour are o greutate putin mai mare ... dar totusi pe Coupe s-a pus ... si erau acelasi motorizari .... pe hatch ... niciodata ..

This post has been edited by cj98czh: 7 Dec 2010, 10:42


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 7 Dec 2010, 10:44
Post #96


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Evident, alt ampatament ,alta greutate, implicit alte forte in dinamica ce afecteaza distanta de franare.
Nu am stiut ca hatch-ul e doar pe tamburi. Poate nu au pus discuri pe motiv de cost reduction...
La coupe e alta treaba. Pe acestea s-au pus si motor de 2.000 cmc (nu stiu daca si 16v), s-a dorit ca in optionale sa poti configura un coupe cu tenta sport. Implicit si discuri, pt. siguranta oamenilor si a imaginii Renault. Nu le-ar fi picat bine sa tot apara in presa tineri adunati din copaci sau de pe camp dupa ce au avut accident cu Renault coupe (poate chiar decapotabil) 2.000 cmc, cu tamburi...

This post has been edited by Dodone: 7 Dec 2010, 10:49


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 7 Dec 2010, 10:45
Post #97


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Nu cred sa fie de costuri .... nu era tocmai ieftin la vremea lui ... dracu stie ce gandeau la vremea aia biggrin.gif

Coupe-ul cumnatului meu avea motor de 1.6 16v si avea discuri si ESP ...biggrin.gif

This post has been edited by cj98czh: 7 Dec 2010, 10:50


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 7 Dec 2010, 10:51
Post #98


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Vezi ca am editat ultimul meu post.
Costurile sunt intotdeauna pe primul loc, indiferent de gama de preturi sau de producator.

7 Dec 2010, 10:52:
Coupe-ul cumnatului asa a fost configurat de primul cumparator. Probabil dupa anul 2000, daca avea si ESP.


This post has been edited by Dodone: 7 Dec 2010, 10:52


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 7 Dec 2010, 10:56
Post #99


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




2002, varianta de echipare Privillege ... si este singurul Megane 1 care l-am vazut dotat cu ESP ... nu zic ca nu mai sunt ... dar este singur care l-am vazut eu ...


Oricum deja suntem Offtopic rau ... biggrin.gif

This post has been edited by cj98czh: 7 Dec 2010, 10:57


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 7 Dec 2010, 11:04
Post #100


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




PAi, iti dau p.m.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipryspeed
post 1 Apr 2011, 01:05
Post #101


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 26 June 10




Salutare,
am si eu o nelamurire,daca se coboara masina din bara de torsiune cu 1 dinte suspensia spate este mai tare,mai moale sau la fel? Eu am un megane 1 coupe ,am amortizoare sport reglabile pe fata si vreau sa o cobor si de spate.astept un raspuns de la voi,Multumesc!


--------------------
renault megane - AG 49 CIP 2000 coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 1 Apr 2011, 06:44
Post #102


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Nu isi schimba duritatea.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 1 Apr 2011, 10:18
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




Duritatea e data mai mult de amortizoare. Daca cobori un dinte este cam echivalentul a 3 cm. Oricum va fi mare bataie de cap pentru ca barele ruginesc in capat mai ales si nu le mai poti scoate pe acolo. Eu am miscat chestia de la mijloc ce le uneste pe toate 4 numai dupa ce am incalzit cu autogenul. Daca nu incalzesti, nu cred ca ai vre sansa. Deasemenea, ca sa poti incalzi, trebuie data puntea jos, ca nu poti pune flacara sub rezervor.

Oricum, cand te apuci, ia-ti niste repere, gandeste de 10 ori si opereaza o singura data ca daca iti fuge si misti mai multi dinti, nu-i mai dai de capat si sta masina stramba.

This post has been edited by arazvan2002: 1 Apr 2011, 10:20


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipryspeed
post 1 Apr 2011, 20:55
Post #104


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 26 June 10




Merci frumos baieti.


--------------------
renault megane - AG 49 CIP 2000 coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adryan
post 28 Sep 2011, 11:02
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 9 May 06
From: BUCURESTI




Am si eu o problema la puntea spate si as vrea sa o schimb cu alta pe discuri.M-am interesat la dezmembrari si am gasit la 200E de megane 1 break.Am ABS pe masina si nu vreau sa am probleme cu el pot sa folosesc senzorii ABS ai masinii "donatoare"?


--------------------
VW Golf V 2005/1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 28 Sep 2011, 11:08
Post #106


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Poti sa-i folosesti doar daca provin de la o unitate ABS identica cu a ta, ma refer la tip/specificatie. Altfel nu intra in dialog cu unitatea.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adryan
post 1 Oct 2011, 18:00
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 9 May 06
From: BUCURESTI




Am vorbit azi cu un prieten care si-a pus discuri pe spate in locul tamburilor...fara sa schimbe puntea.


--------------------
VW Golf V 2005/1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 1 Oct 2011, 19:47
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




ma intreb cum a prins suportul de etrier....Presupunand ca discul a intrat pe aceeasi fuzeta care e infipta in punte.


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adryan
post 1 Oct 2011, 22:03
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 9 May 06
From: BUCURESTI




A spus ca a cumparat fuzetele complete(cu etriere pe si discuri) de la dezmembrari si k a dat tamburii jos, a pus etrierii...si gata.Cica fiecare etrier se prinde in 4 suruburi..de punte.masina nu am reusit sa o vad azi...luni am sa vad si masina.

This post has been edited by adryan: 1 Oct 2011, 22:04


--------------------
VW Golf V 2005/1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 2 Oct 2011, 12:23
Post #110


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.902
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Depinde de tipul de punte, daca are port-fuzeta prinsa in suruburi de punte sau daca axul e presat in punte...de regula, la Megane-urile de Turcia, tamburii stateau pe axul presat in punte.
La coupe-uri si la hatch-urile de "dincolo", din cate am vazut in Dialogys, port-fuzeta este prinsa in suruburi de punte si serveste si de suport de etrieri, idem si la Break-urile cu tamburi...
Ref. la senzorii de ABS, teoretic merg cei de pe puntea cu discuri, la mine s-au potrivit fara probleme...

This post has been edited by b06fcn: 2 Oct 2011, 12:25


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 8 Oct 2011, 14:59
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




Asta nu-mi place mie la combinatia cu Turcia si alte tari unde se mai fabrica masini, in alta parte decat la ele acasa...Nu au nici o treaba cu modelul original si orice piesa moare la jumatate din viata...insa pretul de achizitie e la fel, indiferent ca e din Franta sau Turcia...Megane-ul meu avea portfuzeta infipta in punte...ca deh...e turcesc...


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 05:27
Dacia