Montare punte discuri spate de break pe classic, Am nevoie de inelele dintate magnetice vechi
![]() ![]() ![]() |
Montare punte discuri spate de break pe classic, Am nevoie de inelele dintate magnetice vechi
Dodone |
![]()
Post
#31
|
||
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|||
arazvan2002 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Au reglaj pe inaltime si lombar. Nu aveau airbag si nici eu nu am avut. Incalzire nu am pus...inca. Poate in scurt timp o sa iau de la bursa de la cel care vinde pentru renault incalzire. Gasisem un interior complet din piele dar era groaznic. Avea reglaj electric, incalzire dar forma scaunelor era ca la cel standard. Am atasat o poza sa vezi cum erau. daca aveau forma ca cele de coupe luam tot interiorul, ca cele din spate imi plac. costau 400 lei toate.
Attached thumbnail(s) scaunemegane_3.jpg ( Size: 195.28k ) Number of downloads: 714 |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
Vallybz |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.475 Joined: 26 October 08 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
arata super bine dupa ce le-ai imbracat....unde ai facut operatiunea si cat te-a costat?
|
--------------------
Renault
Megane 1 Facelift, 1.6, 16v
- BZ 87 BVM
Coupe 1999 K4M-A7-00
|
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
am gasit pe net un tip dar nu prea s-a tinut de treaba, pacat ca stie meserie si are mana. costa 150 euro un scaun piele naturala +manopera sau 100 euro un scaun cu piele ecologica.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
Dodone |
![]()
Post
#35
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
R19/16v |
![]()
Post
#36
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Reveniti on-topic, va rog!
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Dodone |
![]()
Post
#37
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Imi cer scuze pt. offtopic. M-a luat valul...
![]() |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Am fost ieri la ITP si am intrebat tehnicianul sau inginerul ce era de acolo cum mi-au iesit franele. Pe spate a zis ca ar fi trebuit sa fie in jur de 1500(nu stiu ce e asta) si la mine s-a dus aparatul la 1800. Concluzia ar fi ca se vede un spor de franare.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
alex0507 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 28 January 07 From: BV ![]() |
Pai si cum tamburi cat a iesit de zici ca se vede spor la franare?
|
--------------------
Renault
Megane
2002 Classic Expression, 1.9 dCi
|
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Tipul care a testat masina pe stand la ITP a spus ca normal ar fi iesit (daca frana bine) in jur de 1500, dar s-a ridicat la 1800. Eu cred ca este si un spor la franare si nu cred ca doar mi se pare. Sper sa nu fiu nevoit vreodata sa aflu
![]() |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Dupa cateva ore de munca, ieri, am reusit sa definitivez lucrarea cu aceasta punte si anume coborarea ei cu un dinte. Masina statea foarte ridicata de spate, eu avand arcuri sport pe fata, diferenta de nivel era foarte mare si cred ca si puntea de break avea barele mai tari. Nu-mi placea deloc nici vizual nici pe sosea asa ca m-am apucat de ea. Nu am putut face operatiunea decat dupa ce am dat din nou puntea jos si am incalzit cu autogen acea piesa care tine cele 3 sau 4 bare prinse impreuna. Am lasat-o cu un dinte si rezultatul se vede in poza de mai jos. Eu sunt multumit. La masuratoare cu masina jos goala mi-a iesit ca spatele este mai sus cu 1cm decat fata. Dupa cate am observat si comportamentul este altul pe asfalt. Pot aborda curbele cu o viteza mai mare. N-am avut spatiu de prea multe probe. nu stiu cum vor lucra amortizoarele acum, dar ramane de vazut.
This post has been edited by arazvan2002: 16 Jun 2010, 11:31 Attached thumbnail(s) IMAG0046.jpg ( Size: 738.48k ) Number of downloads: 727 IMAG0047.jpg ( Size: 751.08k ) Number of downloads: 690 |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
Dodone |
![]()
Post
#42
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Eu as vrea sa ridic spatele cu 1 dinte. Cum pun ceva greutate in spate se lasa imediat si nu imi place la drum, sta aplecat de spate. Mentionez ca am schimbat recent 2 bare (stanga/dreapta) pentru ca au pocnit.
![]() Photo207.jpg ( Size: 1.27mb ) Number of downloads: 646 Photo208.jpg ( Size: 2.21mb ) Number of downloads: 289 Ce diferenta de inaltime este la 1 dinte ? Ar fi fost interesant sa fi pus 2 poze, inainte/dupa operatiune, sa ne facem o parere. This post has been edited by Dodone: 16 Jun 2010, 11:43 |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
R19/16v |
![]()
Post
#43
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Cam proaste pozele si cam jegoase piesele, dar parca fisura exista de ceva vreme.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Dodone |
![]()
Post
#44
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Pozele sunt destul de relevante, zic eu. Puteam sa le fac de 8 megapixeli, doar atat poate telefonul meu, dar nu cred ca ajuta. Poate or fi fost crapate mai demult, nu contest. Cu o zi inainte am fost cu masina in soft offroad, la picnic.
Piesele au fost originale, neamtu' a circulat iarna in zona Marii Nordului pe sosele curatate cu apa cu sare, pana au introdus ca obligatorie cloramina (e de aprox. 7 ori mai scumpa, da e biodegradabila, e eco, cică...). |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
E o poza de acum o saptamana. O spalasem pt ITP
![]() Cred ca acum va dati seama de ce am vrut sa o cobor. Era prea cocotata. Sper sa nu fie nevoie sa car 500kg de cartofi cu ea ![]() Attached thumbnail(s) IMG00023_20100607_1744.jpg ( Size: 416.61k ) Number of downloads: 359 |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
Dodone |
![]()
Post
#46
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Eu estimez ca sunt cel putin 5 cm. diferenta. S-ar putea sa ma fure pozele, ca sunt facute de la distante si din unghiuri diferite.
Cand merg in concediu am aprox. 60- 80 kg. de bagaje in portbagaj (boarfe, echipament complet de camping) si copilul pe bancheta din spate (28 kg., daca a mancat bine) si tot se cam lasa masina de spate. In plus, break-ul e mai greu pe spate cu vreo 40 kg. This post has been edited by Dodone: 16 Jun 2010, 12:18 |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca ai proximat bine. Undeva pe acolo 5cm sa fi fost, deci a coborat vreo 4. Aceeasi distanta era si pana sa fixez amortizoarele, nu a influentat cu nimic. O lasasem de proba jos. Ar fi trebuit?
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
Dodone |
![]()
Post
#48
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Pai nu ar fi trebuit, devreme ce pozitia era pe lungimea cursei telescopului.
Oricum, la masina ta a meritat operatiunea, se vede clar. In schimb la masina mea s-ar putea sa incerc s-o ridic cu 1 dinte pt. ca estimez ca nu se va ridica tot cu 5 cm. din cauza diferentei de greutate dintre modele. Daca mi-as fi cumparat si rulota nici nu as fi stat pe ganduri. Oricum la un break spatele usor ridicat nu arata rau, spre deosebire de un sedan. Mecanicul meu nu prea vrea s-o ridice, zice ca se inalta f. mult si la 1 dinte. Dar cred ca n-o sa fie dupa el. Face ce-l platesc eu ![]() This post has been edited by Dodone: 16 Jun 2010, 12:32 |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
hellcat |
![]()
Post
#49
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Nu se intampla nimic daca o lasi jos pe roti fara amortizoare. La fel cum poti sa lasi o masina pe arcuri fara amortizoare. La puntea spate ma refer.
Si inca o chestie, el coborand cu un dinte, creste in duritate, caroseria nu se va mai lasa pe spate identic cu una standard. arazvan, cred si eu c-au iesit franele spate bine la ITP...ai discuri de 274. ![]() ![]() |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Ma intrebam cum vor lucra acum amortizoarele stand mai comprimate. Sper sa fie mai dura si sa nu se mai lase foarte mult cand se incarca...daca nu, amortizoare intarite.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
Dodone |
![]()
Post
#51
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Sau arcuri intre punte si caroserie.
|
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
aurelul8 |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru Group: Members Posts: 220 Joined: 16 March 09 From: Ploiesti ![]() |
@ arazvan2002
Vreau sa te intreb ai intampinat probleme la compatibilitate amortioare de la break la classic? Concret eu am hatchback si vreau sa pun amortizoare de break. Nu asa vreau musai dar asa am gasit la pret bun. Este diferenta la gaurile de prindere in punte si lungimea amortizorului? |
--------------------
Renault
Megane
- PH 07 KKA
2000 1,6 16 v rxe bicorp
|
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
cred ca exista 2 versiuni de amortizoare de break, dupa cate am inteles eu. O sa ma refer la partea unde se prinde cu puntea pentru ca acolo am experimentat eu. Amortizor break cu prindere pe surub de 12 si are bucsa mai lunga ce intra si in punte intr-un locas special. Am impresia ca se schimba acea bucsa separat, in caz ca se uzeaza si al doilea model, cum e la classic cu surub de 14 si si bucsa normala la amortizor. Eu nu stiam pana de curand ca exista 2 tipuri pe break pana nu mi-a zis cineva ca a luat si a pus pe classic amortizoare de pe un break. Trebuie sa urmaresti sa aiba aceeasi gaura si model de prindere ca al tau, Ca tariu nu stiu ce sa iti spun, nu am de unde sa stiu. Eu am facut o modificare suruburilor ca sa pot prinde amortizoarele cu gaura de 14 pe puntea cu gaura de 12.
<span class='edit'>16 Jun 2010, 22:44:</span> hellcat...umple asa bine jantele pe 15 ca a trebuit de 3 ori sa dea plumbul jos la o roata ca atingea de etrier:)) am luat putin cu polizorul din etrieri ca sa nu mai am probleme ca am mai pus odata pe cele de iarna si a trebuit sa dau plumbul jos cu surubelnita pe drum. This post has been edited by arazvan2002: 16 Jun 2010, 22:44 |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
xjc0c0 |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru Group: Members Posts: 830 Joined: 4 April 08 From: Brasov ![]() |
Frumos si practic ! Felicitari !
![]() Spune-mi te rog mai detaliat cum se lasa masina din bara de torsiune. E greu ? Deci un dinte "mai jos" = ~4cm ? |
--------------------
Ex: Megane I
----
----
|
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Dodone, pune te rog poza aceea din manual cu barele de torsiune la o rezolutie mai mare, eventual explica colegului cum sa face si ce piese se misca conform desenului.
Merci. Peste o saptamana cand ajung din nou la tara, o sa fac poze puntii vechi cu tamburi si sa explic pe ea. |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
xjc0c0 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru Group: Members Posts: 830 Joined: 4 April 08 From: Brasov ![]() |
Multumesc !
Astept raspunsurile voastre ! |
--------------------
Ex: Megane I
----
----
|
|
Dodone |
![]()
Post
#57
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Din pacate nu am rezolutie mai mare la poze. Am ales atunci 3 megapixeli, m-am gandit eu atunci ca sunt suficienti. Din cate citesc eu pe aici se pare ca m-am inselat...
Daca cele de mai sus nu sunt de marimea mentionata, atunci inseamna ca setarile forumulului au facut resize. |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
xjc0c0 |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru Group: Members Posts: 830 Joined: 4 April 08 From: Brasov ![]() |
Asta e
![]() |
--------------------
Ex: Megane I
----
----
|
|
aurelul8 |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru Group: Members Posts: 220 Joined: 16 March 09 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(arazvan2002 @ 16 Jun 2010, 22:31) cred ca exista 2 versiuni de amortizoare de break, dupa cate am inteles eu. O sa ma refer la partea unde se prinde cu puntea pentru ca acolo am experimentat eu. Amortizor break cu prindere pe surub de 12 si are bucsa mai lunga ce intra si in punte intr-un locas special. Am impresia ca se schimba acea bucsa separat, in caz ca se uzeaza si al doilea model, cum e la classic cu surub de 14 si si bucsa normala la amortizor. Eu nu stiam pana de curand ca exista 2 tipuri pe break pana nu mi-a zis cineva ca a luat si a pus pe classic amortizoare de pe un break. Trebuie sa urmaresti sa aiba aceeasi gaura si model de prindere ca al tau, Ca tariu nu stiu ce sa iti spun, nu am de unde sa stiu. Eu am facut o modificare suruburilor ca sa pot prinde amortizoarele cu gaura de 14 pe puntea cu gaura de 12. Multumesc de confirmare, am facut si eu transformarea amortizoarelor de break pentru mine la hatchback. Asa cum ai spus, jos la prinderea in punte eu am surub de M14 iar amortizoarele de break aveau gaura pentru surub M12. Am majorat gaura pentru suruburile mele. In plus amortizoarele (cele de break), au bucsa respectiva (cea cu surubul) mai lunga si am debitat-o la lungimea necesara mie. De la: Image015.jpg ( Size: 239.79k ) Number of downloads: 322 si Image016.jpg ( Size: 225.67k ) Number of downloads: 194 Pana la rezultatul final: P6220092.JPG ( Size: 1.64mb ) Number of downloads: 178 si P6220093.JPG ( Size: 1.61mb ) Number of downloads: 183 Inainte de modificari am masurat cursa de destindere/comprimare. Rezultatul este foarte ok. |
--------------------
Renault
Megane
- PH 07 KKA
2000 1,6 16 v rxe bicorp
|
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
De ce ai vrut tu sa faci manevra asta? Nu era mai simplu sa iei de hatchback?
![]() |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 05:27 |