Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Montare punte discuri spate de break pe classic, Am nevoie de inelele dintate magnetice vechi

aurelul8
post 25 Jun 2010, 12:12
Post #61


Membru


Group: Members
Posts: 220
Joined: 16 March 09
From: Ploiesti




Ouf, nu am vrut musai sa fac modificarea asta. A trebuit sa schimb amortizoarele si noi-originale (de hatckback) sunt 650 Ron/buc. Ce am gasit pe piata gen Bilstein sau Monroe era la 200+ Ron/buc. Am gasit la Bursa o pereche noi originale dar de Break la 200 Ron. M-am bucurat ca sunt Apa Kyb pe gaz. V-am cerut informatii si mi-am asumat modificarea. E ceva din ciclul "nevoia te invata".
Sunt mai ferme decat cele originale. Nu da rigiditate ci un pic de fermitate in plus.


--------------------
Renault Megane - PH 07 KKA 2000 1,6 16 v rxe bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 11 Jul 2010, 20:20
Post #62


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




azi am vazut in Constanta UN MEGANE 1 classic 1,9 dci cu discuri pe spate, NUMAR DE INMATRICULARE CT 22 BOC culoare gri. poate e pe aici sa ne spuna cum e cu discuri sidaca a facut modifgicarea el sau asa a fost.


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km - Y944 GHC 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 11 Jul 2010, 22:58
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Daca vreti ceva frane mai ferme este necesar sa schimbati si discurile/etrierii aferenti de break, ce au 280, deci mult mai mare suprafata de contact si frecare dintre placute si disc mai mare. Nu stiu daca la pompa de servo sau la pompa centrala de frana sunt diferente, dar e cert ca pe break franele sunt super.


--------------------
renault espace - bulgariax4 2.2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 11 Jul 2010, 23:02
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




si la diesel classic tot 280mm au discurile fata. Asa am eu. Si pe spate 275mm. sunt bune franele, constatat la ITP


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 12 Jul 2010, 14:33
Post #65


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Comfirm si la mine la Hatch tot 280 au discurile .... franele sunt excelente....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 18 Jul 2010, 20:21
Post #66


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Idem.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 8 Aug 2010, 14:50
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




Am si eu o problema.
Mai baieti, din drumurile noastre am crapat plasticul de sub masina care acopera puntea spate la Renault Megane II.
Este vorba de cel dintr-o bucata care vine pe latimea masinii pe puntea spate si acopera si talerele amortizoarelor.
Stie cineva unde gasesc altul sa-l inlocui si cam la ce pret este?
Dati-mi o adresa, un pont .
Ce rol are de fapt plasticul ala?
Ce protejeaza acolo ?


--------------------
renault Megane IV 2018 renault sedan IV
ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 9 Aug 2010, 12:18
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




Cosmin_69 cred ca trebuie sa postezi la Megane 2. S-ar putea sa primesti mult mai repede un raspuns.


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 1 Dec 2010, 23:47
Post #69


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.902
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Readuc in atentie topicul pentru ca tocmai ce mi-au venit discurile de break (ma rog, discuri, cu etrieri si suportii aferenti, plus senzorii de rigoare si ma pregtesc de montare a lor pe puntea mea, drept pentru care am cateva intrebari :
- senzorii de ABS de la tamburi pot fi pusi in locul celorlalti, in cazul in care ABS-ul meu nu e compatibil cu cel de la masina donatoare (ma indoiesc ca ar fi diferente, fiind facute in Turcia ambele modele, dar nu se stie niciodata);
- ce modificari au fost necesare la partea de conducte?

Rog moderatorii sa stearga postul asta din topicul anterior, am scris acolo din greseala, avand deschise ambele topicuri ... my bad


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 2 Dec 2010, 01:16
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




Ai deja puntea de break? La conducte nu se modifica nimic dar trebuie sa ai conductele de pe puntea de break, altfel nu poti face nimic. Ele vin mufate cu cele de pe masina exact in aceleasi locuri, nu e nimic diferit. Cablu de frana de mana iti mai trebuie, tot de break. Referitor la senzori nu stiu ce sa zic, poti incerca sa ii montezi, in cazul in care sunt la fel cel putin la vedere. Inelul cu dinti de pe discurile de break este mai mare decat cel de pe tamburi din cate tin eu minte. A trecut ceva timp. Vezi la amortizoare cum vin montate.


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 2 Dec 2010, 01:32
Post #71


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Sunt doua cabluri de frana, nu unul. Au lungimi diferite (trasee diferite), implicit coduri diferite. Daca nu ma insel, ce de pe stanga e mai lung cu cativa centimetri.
Am cumparat prima data cablurile la set, scria clar pe eticheta ca sunt pt. Megane 1 GrandTour, dar aveau lungimi identice, nici prinderile nu erau corecte.
Asa ca, fiti atenti ce comandati.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 2 Dec 2010, 09:52
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




Si eu am cumparat cabluri de frana la set, nu stiam ca au lungimi diferite, am aflat doar cand le-am primit dar setul era corect. Cred ca depinde de vanzator si programele folosite.

Putin offtopic... eu le-am schimbat fiinca inghetau iarna si ramanea frana de mana blocata. Urmatoarea iarna dupa schimbare am patit-o din nou si la o privire mai atenta am observat ca si cele noi aveau camasa de protectie a bowdenului cojita, implicit distrugand micul burduf de protectie din capat (roata). Din pacate se intampla din cauza unghiului ciudat in care se monteaza iesirea catre parghie.
Am mai observat ca blocajele se datoreaza lipsei arcurilor de revenire, dupa ce le-am pus, totul functioneaza bine si la inghet.


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 - MS 2009
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 2 Dec 2010, 09:55
Post #73


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




radunre - eu unul cand am oprit trag frana de mana ... niciodata nu am patit sa ramana blocata .. la nici o masina ... dar am amici care o folosesc ocazional si li se blocheaza cand este foarte frig ... nu este si la tine acelasi lucrur? adica o folosesti doar ocazional?


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 2 Dec 2010, 11:34
Post #74


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




@radunre
Ai vreun cod pt. arcurile de revenire ?


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 2 Dec 2010, 12:43
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




cj98czh, folosesc frana de mana de 5-6 ori pe zi, problema cu inghetatul nu s-a rezolvat pana la montarea arcurilor. Nu am o imagine dar sistemul pe cablu are prevazute 2 urechiuse pt. arcuri, la mine lipseau de cand am cumparat masina.

Dodone, nu am un cod, am gasit arcuri la atelierul mecanic unde repar masina. Am cautat arcuri cu spirala de ~10-14mm diametru si f. tari. Masoara cu un subler distanta dintre urechile de prindere si sigur gasesti.
Snt convins ca si masina mea a avut dar fiind f. expuse intemperiilor, ruginesc, se rup si se pierd pe drum.


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 - MS 2009
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 2 Dec 2010, 15:13
Post #76


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.902
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




@arazvan, nu am puntea, nu am luat decat sistemul de franare complet - fuzeta care are si suportul de etrier, etrierii cu senzorii de ABS si discurile. La conducte fie iau unele de break, fie folosesc racorduri ca pe fata intre conductele masinii si etrieri, daca nu se pot reaseza, asa cum am facut la R21 cand am trecut la discuri pe spate.
Tu ce senzori ai folosit, cei de la break sau pe ai masinii?


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 2 Dec 2010, 16:40
Post #77


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Eu cand mi-am facut modificarea a trebuit sa folosesc senzorii de ABS de pe tamburi, deoarece puntea donatoare era de pe o masina cu o versiune de centrala mai noua. I-am fixat cu ajutorul unei flanse din tabla respectand distanta fata de coroana de 0,8mm cat e dat in specificatia tehnica la clio.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Foxer
post 2 Dec 2010, 17:10
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 2 December 10




Salutare tuturor!

Am si eu un Megane 1 coupe 1.6_16v din 2000, la care as vrea sa fac aceeasi treaba pe care a facut-o arazvan2002 cu discurile de frana pe spate in loc de tamburi.

Intrebarea mea este: exista vreun model de coupe (cum ar fi cel cu motor de 2.0) care sa aiba din fabrica discuri de frana pe spate? Banuiesc ca atunci modificarile ar fi ceva mai simplu de facut..

(Tin sa mentionez ca masina are ABS)


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 2 Dec 2010, 18:57
Post #79


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Sincer eu toate Coupe-urile care le-am vazut erau cu discuri pe spate ... intradevar la tot ce m-am uitat erau Phase 2 .. dar fiind din 2000 si al tau ar trebui sa fie tot Phase 2 si tot cu discuri ... esti sigur ca puntea ta este cea originala?


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 2 Dec 2010, 18:58
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




exista din fabrica si coupe-uri cu discuri, doar ca acestea s-ar putea sa aiba discuri mai mici, nu de 275mm pentru ca exista 2 versiuni. Break-uri dezmembrate se gasesc mult mai usor. Nu trebuie sa improvizezi aproape nimic, doar trebuie sa fii atent la prinderea amortizoarelor. Deasemenea, cred ca o sa ai nevoie de ajustezi bara de torsiune cu un dinte mai jos pentru ca va sta foarte sus coupe-ul si nu cred ca iti va place.


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 2 Dec 2010, 19:08
Post #81


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




nu, arazvan .... break si coupe vin din fabrica doar cu discuri ... nu cu tamburi... cel putin Phase 2 ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 2 Dec 2010, 19:14
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




eu am vazut ambele modele si break si coupe cu tamburi, ma refer la mai mult de 1 bucata din fiecare, toate numai phase 2. Cred ca e vb de echipare.

2 Dec 2010, 19:31:
@b06fcn Eu am avut puntea de break echipata complet, in afara de discuri, pe care le-am luat separat. La mine la puntea originala fuzeta face parte din punte, cred ca e bagata prin presare la calc, suruburile alea 4 de la taler, il tin doar pe el, nu e ca la puntea de break sa fie fuzeta prinsa in suruburi. Cred ca o sa ai nevoie si de punte. Ceea ce vrei tu sa faci a facut un tip (sau mai multi) cu loganurile. Au largit nu stiu ce gaura si se potrivesc acolo fuzetele.

This post has been edited by arazvan2002: 2 Dec 2010, 19:31


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 2 Dec 2010, 20:45
Post #83


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




QUOTE(radunre @ 2 Dec 2010, 12:43)

Snt convins ca si masina mea a avut dar fiind f. expuse intemperiilor, ruginesc, se rup si se pierd pe drum.
*


Nu fi asa de convins. Am vorbit cu mecanicii de la Renault si mi-au spus ca au fost si masini noi care nu au avut din fabricatie arcurile de readucere. Probabil ca era in functie de echipare, sau vreun alt motiv care mie imi scapa...
Nu era cazul masinii mele pt. ca a fost vanduta de noua in Germania si are echiparea RXT, adica peste medie.

2 Dec 2010, 20:49:
QUOTE(cj98czh @ 2 Dec 2010, 18:57)
Sincer eu toate Coupe-urile care le-am vazut erau cu discuri pe spate ... intradevar la tot ce m-am uitat erau Phase 2 .. dar fiind din 2000 si al tau ar trebui sa fie tot Phase 2 si tot cu discuri ... esti sigur ca puntea ta este cea originala?
*


Si eu am vazut coupe-uri cu tamburi.


This post has been edited by Dodone: 2 Dec 2010, 20:49


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 2 Dec 2010, 20:53
Post #84


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Norocosilor biggrin.gif eu Coupe si Break Phase 2 nu am vazut decat cu discuri ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 2 Dec 2010, 20:54
Post #85


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




QUOTE(arazvan2002 @ 2 Dec 2010, 18:58)
Break-uri dezmembrate se gasesc mult mai usor.
*


Pentru ca in Vest procentul de break-uri vandute este aproape dublu fata de Est.
Sunt mult mai pragmatici, 2 treimi din masinile din Germania au hayon (liftback, hatchback, break)
In Vest nu veti vedea Clio, Fabia sau Peugeot 206 in 3 volume, sunt considerate ciudatenii.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 2 Dec 2010, 22:09
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




eu am tamburi pe spate....


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v - BZ 87 BVM Coupe 1999 K4M-A7-00
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 2 Dec 2010, 22:12
Post #87


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




hai ca m-am interesat ... cica din 2001 martie ... coupe si break sunt cu discuri ... pana atunci erau si cu si cu ... cineva care a lucrat la Renault .. mi-a spus ... asa ca nu este o informatie 100% sigura ... dar al dracului daca eu am vazut vreununl cu tamburi ... si am vazut cateva ....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanJipa
post 3 Dec 2010, 12:18
Post #88


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 14 August 10




Al meu este 06.2001 din cate tin eu minte si are tot tamburi pe spate din pacate .


--------------------
Renault Megane 1.3 TCe EDC - - 2021
ex Megane Coupe 1.6 16v
ex Clio 120TCe EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Foxer
post 3 Dec 2010, 12:59
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 2 December 10




Nu ma deranjeaza daca discurile de pe spate o sa fie mai mici.. macar stiu ca sunt exact pentru modelul asta (si probabil o exista si un motiv pt care la coupe sunt mai mici pe spate).. posibil sa nu fie nevoie de mai mari, coupe-ul e foarte scurt si usor pe spate..

Asadar.. tre sa ma apuc sa cutreier dezmembrarile biggrin.gif Deci cam in jur de 300eur sa ma astept sa coste toata distractia, nu?

This post has been edited by Foxer: 3 Dec 2010, 13:02


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 3 Dec 2010, 13:12
Post #90


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Tare m-a batut gandul si pe mine ... dar de frane nu am de ce sa ma plang ... franeaza impecabil ... am condus de cateva ori Coupe-ul cumantului mei care avea discuri de fabrica si nu mi s-a parut sa franeze cu nimic mai bine ... si atunci de ce sa-mi bat capul .... pt. look?? sau pt. problemele care pot aparea la etrierii spate .....?!? asa ca am renuntat ....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 05:26
Dacia