Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Satul de renumita LAGUNA, Probleme peste probleme

cj98czh
post 12 Feb 2010, 08:47
Post #91


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Oricat ar fi de frumoasa Laguna nu are nici un termen de comparatie cu E Klasse, pt. simplul motiv ca E-ul joaca intr-o alta Liga..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlad_laguna
post 12 Feb 2010, 09:10
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 439
Joined: 18 December 06




bai cand aud chestii de genul ca te dezgusta luxul dintr-un e-klasse, mor. e exact ca in fabula cu vulpea si strugurii. dar daca ai ai avea posibilitatea sa-ti iei un e-klasse, l-ai luat cu ochii inchisi. altfel nu imi explic de ce nu ti-ai luat. eu sunt constient ca laguna nu e o masina de talia lui e-klasse, dar nu bag faze de gunul " ce dezgustator e interiorul de e-klasse". credeti-ma, m-am dat cu un e-klasse din 96 iar interiorul era infinit mai luxos si mai inchegat decat al lagunei. masina aia si acum, la 14 ani de la productie arata impecabil si avea accesorii pe care unii producatori abia acum le introduc in listele de optiuni.
deci, e frumos un e-klasse, te simti bine in ea,dar eu, cel putin, nu imi permit sa-mi iau unul. asa ca apreciez bunul gust si fac comparatii realiste.
pe de alta parte, compar laguna 2002 cu passat 2002. aici, raportul se inverseaza. laguna e de 1000 de ori mai frumoasa decat passatul (sau corcitura aia ceha, octavia). nu se compara.
aici pot spune ca, intr-adevar, poleiala luxoasa din passat ma dezgusta. am motive. e o masina a poporului, prin definitie. ea nu poate fi luxoasa. nici macar versiunile de top nu se compara cu o adevarata masina de lux. e doar o pojghita. e exact ca dusterul, care are niste insertii de "lemn".


--------------------
VW Passat 3C - OT-03-VTG 2006
VW Passat 3C-2006, 140 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 12 Feb 2010, 10:04
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




QUOTE(vlad_laguna @ 12 Feb 2010, 09:10)
e exact ca in fabula cu vulpea si strugurii. dar daca ai ai avea posibilitatea sa-ti iei un e-klasse, l-ai luat cu ochii inchisi. altfel nu imi explic de ce nu ti-ai luat.
*


Fara sa incep o polemica pe tema asta o sa spun ca in Ro exista moda sa-ti iei masina "de toti banii"...ai E Classe sau 5-er de la BMW dar nu ai ce minca.
Pina la urma masina trebuie sa o iei pe masura necesitatilor,in masina BAGI bani (cu exceptia celor cu care prestezi un job) asa ca nu se justifica o anumita masina ca sa aratai la lume ce statut social ai...din pacate asta e mentalitatea in Ro...daca un manelist si-a luat Q7 si eu (de ex) care am studii superioare,doctorat ,etc ma ambitionez si iau o masina si mai tare dar maninc saorma.
Am cunostinte care au Range,ML,Audi,BMW toate de peste 30000 euro SH si unii mi-au spus cit de confortabile sint fotoliile de la varianta mea (Dynamique-ca difera de restul) asa ca...In plus,in cazul meu am in 4 ani jumate aproape 74000km iar o trasnaie scumpa s-ar devaloriza (degeaba) fara sa ma folosesc de ea (pentru ca NU merg mult) si nu se justifica.Nu stiu cum e la altii insa pe mine masina asta ma multumeste pe deplin,inclusiv motorul.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlad_laguna
post 12 Feb 2010, 10:42
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 439
Joined: 18 December 06




am inteles ce vrei sa spui. eu am spus cele mai de sus, exceptand situatiile prezentate de tine si anume cele cu achizitionatul masinii de jde mii de euro si mancam la impinge tava, sau stam in camin sau cu chirie. numai la noi in romania exista treaba. eu m-am referit strict la dotarile si luxul prezente in cele doua modele. dar la fel de bine stiu ca, indiferent cate studii ai sau nu, tot iti vei dori o masina luxoasa candva in timp. nimeni nu poate nega asta. e o nevoie omeneasca, prezenta in fiecare sofer.
nu am spus cu rautate "e exact ca in fabula cu vulpea si strugurii. dar daca ai ai avea posibilitatea sa-ti iei un e-klasse, l-ai luat cu ochii inchisi. altfel nu imi explic de ce nu ti-ai luat", dar a face afirmatii de genul ca luxul din e-klasse te dezgusta, nu e ceva adevarat. intr-adevar, gusturile nu se discuta, dar stiti vorba aia :"ce e frumos si lui DUmnezeu ii place".


--------------------
VW Passat 3C - OT-03-VTG 2006
VW Passat 3C-2006, 140 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 12 Feb 2010, 15:48
Post #95


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




sincer sa va spun nici mie nu-mi place insertia de lemn la modelele pana in 2000, dar la cele care trec peste parca nu arata rau de si nu sunt adeptul bordului cu insertii de lemn ci mai de graba al celui gri cu elemente cromate,dar e chestie de gust,si vb lui socrului meu,"Mertzanu e regele soselelor!" biggrin.gif inchei citatul.stima


--------------------
Renault Laguna II - TM 00 III 2001 1,9 dci Dinamique 88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BuNeL_u
post 12 Feb 2010, 16:32
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 22 April 09




aceasta comparatie nu va exista niciodata intre renault si mercedes!!! sa fim seriosi :blush sleep.gif


--------------------
Renault Laguna 2 2001 Expression
Check Length
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marcel76
post 21 Feb 2010, 10:22
Post #97


membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 3 January 10




salutare tuturor.vazand atatea comentarii despre laguna nu pot sa nu intervin;intrati pe forum vw,bmw si o sa vedeti acolo probleme si costuri de reparatie.numai bine


--------------------
Renault laguna 2 - BT 10 1.9 dci 107 hp 2001 expression
Renault Koleos 2011 150 hp automat 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buggsy_ro
post 1 Mar 2010, 23:37
Post #98


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 10 July 07




Francisc sunt curios daca ai rezolvat problema cu masina ta!
Tot cu o roata trage?
Apropo eu in afara de ambreiaj schimbat pe la 145.000 nu am avut probleme cu a mea.Mentionez ca acum am 185.000 km.
Parerea mea ca sunt masini foarte bune totul depinde de cata grija ai de ele mai ales la noi,unde drumurile lasa de dorit!


--------------------
RENAULT LAGUNA II 2001/1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 7 Mar 2010, 00:32
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




Eu zic sa nu ne plangem ca laguna e o masina cu probleme .
Toti sau majoritatea suntem pe acest forum ca nu vrem sa ne ducem in service sa le reparam[din diverse motive , cred ca le stim cu totii] .
Nu o sa vedem un forum BMW sau Mercedes asa de dezbatut ca acesta pt ca acolo este, cum a zis cineva ,fara sa se supere nimeni---- ,,alta liga''---[E klasse ce vis.......].
Sunt doi, trei, colegi de forum care ,ori nu au avut noroc la cumparare, ori nu au exploatat corespunzator masina,poate chiar amandoua [in cazul laguna =dezastru] ,dar laguna e masina buna.Cu riscul de a trage decat o roata radmasa.gif [rog sa nu se supere colegul care a scris asta, poate asa i s-a transimis de catre un,, mecanic '']


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW - es/4197-BVS 2002 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 7 Mar 2010, 12:45
Post #100


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Eu am o mare problema in a defini Laguna ca fiind o masina "foarte confortabila". Am tot citit/auzit aceasta parere, ca fiind una generala, fiind unul din fatorii care m-au convins sa iau Laguna.
Masina din semantura are 40 mii km. E verificata, nu am jocuri la articulatii sau directie, insa: imperfectiunile mici sau medii din asfalt sunt filtrate prost si zgomotos. Suspensia lucreaza bine doar pe gropile mari. Daca dai intr-o goapa mica sau una mare, reactioneaza aproape la fel. Nu "niveleaza" micile imperfectiuni asa cum trebuie. Cauze probabile:
- sasiul e slab, nu e suficient de rigid si "lucreaza". Astfel, este alterata atat tinuta de drum pe viraje, cat si confortul pe imperfectiuni ale asfaltului.
- palsticele din interior sunt proaste. In combinatie cu sasiul rigid ca o piftie, "muzica" ambientala este rezolvata, la rularea pe o suprafata relativ proasta, cum sunt mai toate drumurile din orasele patriei (si o buna parte din cele extra-urbane).
Degeaba motorul e silentios si zgomotul la rulare foarte redus. Cu atat mai mult, te scot din pepeni "greierii". Daca pornesti muzica, totul e frumos. Cu muzica oprita nu am nervi sa conduc Laguna asta. Iar suspensia, desi moale, nu o consider suficient de confortabila. Sa fie oare amortizoarele proaste?


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 7 Mar 2010, 13:58
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Dar ai condus masina pe o autostrada facuta cum trebuie? La drum lung asa. Ia sa vezi cum te simti cand te dai jos din ea dupa 1000 de km fata de alte masini. Asta-i culmea. biggrin.gif Nu masina e de vina pt "imperfectiunile" de pe drumurile patriei, si nici constructorul ca nu a tinut cont de calitatea drumurilor de la noi. Oricum, mai gasesti si drumuri bune in Romania...rare dar mai sunt. Laguna nu e o masina de oras, e o masina facuta pt autostrada. Daca alte masini reactioneaza mai bine la drumurile de pe la noi probabil ca pe o autostrada buna nu sunt atat de confortabile.
Mai ramane sa ii contestati stilul si eleganta ca in rest le are pe toate proaste biggrin.gif

This post has been edited by Dan73: 7 Mar 2010, 14:53


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 7 Mar 2010, 14:50
Post #102


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Aici subscriu. Fac frecvent drumuri de 500-1000 de km extern si pot sa conduc fara intrerupere. In vechiul Renault Symbol, Opel Corsa sau Cielo nu reuseam sa merg mai mult de 250-300 de km fara sa ma ia cate-o durere de spate sau gat.


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper_mik
post 7 Mar 2010, 15:21
Post #103


IMPLIKAT


Group: Members
Posts: 376
Joined: 1 October 09




dan are mare dreptate..stiu ce inseamna sa te dai jos din masina dupe ore si ore de condus.. laguna chiar e de nota 10.. sa nu mai vorbim de fiabilitate.. stbilitate.. performante.. consum.. etc.. nu contest ca nu sunt si alte marci la fel de bune.. dar in niciun caz nu pot sa spun ca sunt ''satul de renumita LAGUNA''.. cat despre plasticele proaste.. care sunt alea?¿? cred ca cdadan le confunda cu cele de pe logan..(fara nicio rautate.. purul adevar) cat despre ''muzica'' din cauza soselelor.. incearca un suv.. un 4x4.. poate acolo vei avea ceva sanse mai mari.. m-am intrebat si yo.. oare nu cumva o fi constructorul vinovat de proasta calitate a drumurilor din RO?¿?biggrin.gif
un salut.. si scuzati-mi ironia.. dar n-am putut sa ma abtin.. Laguna e o masina ca orice masina.. intretine-o si vei fi multumit de ea..
numai bine..

This post has been edited by casper_mik: 7 Mar 2010, 15:23


--------------------
CHEVROLET Cruze LT VCDi 16V 150cp automat - 3292GTD 2.0

BMW E90 320
CLIO 2003
de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori..
•CASPER™•
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 7 Mar 2010, 15:56
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Ei...la fiabilitate mai e de discutat....cu plasticele la fel biggrin.gif . Stiti cum se zice. Daca n-ar fi nu s-ar povesti. Insa asa cum nu e cazul sa facem din masinile germane un mit nici despre masinile frantuzesti nu ar trebui sa spunem ca sunt cele mai rele. Eu sunt destul de convins ca la confort stau mai bine, fara sa luam in discutie calitatea acusticii sau greierii ci doar ceea ce intereseaza cel mai mult un sofer, anume, cum se simte dupa cateva sute de km de condus. Nu ma apuc sa comentez designul unei lagune fata de cel al unui passat de ex sau mondeo pt ca nu e cazul. Unii nu sunt interesati prea mult de aspectul asta, altii au alte gusturi ...etc etc.

This post has been edited by Dan73: 7 Mar 2010, 15:59


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper_mik
post 7 Mar 2010, 17:33
Post #105


IMPLIKAT


Group: Members
Posts: 376
Joined: 1 October 09




adevarat.. fiecare cu gustul lui.. dar yo am doi prieteni care au passat.. si nu sunt multumit deloc de ele.. nici design interior nici exterior..ca sa nu mai spun despre motoare.. (si impresia asta o am inainte de a-mi cumpara yo laguna..) cat despre mondeo.. am un prieten care are un mondeo 2008.. a atat de multumit de el.. incat in orice moment e dispus sa faca schimb cu mine;).. nu vreau sa ridic Laguna in slavi.. dar e mult mai sus fata de multe asa-zise ''macri''..numai ca unora le place sa creada in mituri, fantezii si in ideea ca o masina frantuzeasca nu se ridica la nivelul uneia germane.. hmm.. oare?¿?..
bineŽnteles aici vorbim de masini intretinute cand ne referim la performante.. cat despre comfort.. indiscutabil..
un salut.. si cum a mai spus si dan.. oricum gusturile nu se discuta..


--------------------
CHEVROLET Cruze LT VCDi 16V 150cp automat - 3292GTD 2.0

BMW E90 320
CLIO 2003
de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori..
•CASPER™•
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 7 Mar 2010, 19:55
Post #106


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(Dan73 @ 7 Mar 2010, 13:58)
Dar ai condus masina pe o autostrada facuta cum trebuie?

... Asta-i culmea. biggrin.gif  Nu masina e de vina pt "imperfectiunile" de pe drumurile patriei, si nici constructorul ca nu a tinut cont de calitatea drumurilor de la noi.

... Laguna nu e o masina de oras, e o masina facuta pt autostrada.
*



A1 si A3. Daca A1 e discutabil, A3 are o suprafata de rulare excelenta. Extraurban pe drumuri bune sau autostrazi e confortabila. Drum mai lung am facut de la Buc. la Cluj, doar cu micile opriri absolut necesare. Nu e obositoare din motive simple: are scaunele studiate si nu te doare spatele, e bine insonorizata (nu te oboseste zgomotul) si nu necesita forta exagerata pentru manevrarea comenzilor de baza. Poate doar ambreiajul e un pic cam tare, dar in limite decente. Orice masina care indeplineste aceste conditii nu te va obosi la drum lung.
Daca Laguna nu e pentru drumurile noastre, de ce draq ne-am mai luat Lagune? Apropo, a mea are si PDG (colac peste pupaza) deci teoretic e pregatita pentru drumurile din Ro. Insa masina nu e destul de inchegata din fabricatie si are un sasiu slab. Chestiile astea o tradeaza pana la urma, chiar si pe drumurile din vest.
E clar ca nu e o masina de oras, insa trebuie sa faca si treaba asta. Ca orice masina, inclusiv S klasse-uri sau X5-uri. Iar daca nu o face cum trebuie, se pune cu minus la general.
Dar pana la urma eu intrebam de vre-o solutie. O fi PDG-ul sau amortizoarele de vina? Insa dupa reactii, vad ca "asa face toate". Pe mine ma obosesc mai mult greierii decat, de exemplu, zgomotul motorului. La treaba cu stabilitatea, va rog sa o lasati mai moale, daca nu ati condus masini din gama "concurenta directa" nu are rost sa vorbim. Nu se vrea ridicarea Lagunei in slavi, dar unii o fac de parca le-ar pune la vanzare. "Gusturile nu se discuta" si vorbim de greieri ...


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 7 Mar 2010, 20:28
Post #107


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




fratilor eu dau intai drumul la muzica si gata greierii dispar
decat un passat, asa din topor la 12000 de euroi mai bine doua lagune la banii astia nu ?
Doamne Ajuta

This post has been edited by przamfiri: 7 Mar 2010, 21:10


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marcel76
post 7 Mar 2010, 20:48
Post #108


membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 3 January 10




parinte; gura ta adevar vorbeste. numai bine


--------------------
Renault laguna 2 - BT 10 1.9 dci 107 hp 2001 expression
Renault Koleos 2011 150 hp automat 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper_mik
post 7 Mar 2010, 20:54
Post #109


IMPLIKAT


Group: Members
Posts: 376
Joined: 1 October 09




pãrințele.. ai foarte mare dreptate..chiar dacă un deținător de passat nu va recunoște niciodată..
hai că deja va zice lumea că suntem subiectivi..biggrin.gif
un salut


--------------------
CHEVROLET Cruze LT VCDi 16V 150cp automat - 3292GTD 2.0

BMW E90 320
CLIO 2003
de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori..
•CASPER™•
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 7 Mar 2010, 23:16
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Domnule cdadan....deci accepti si tu ca pe drumuri bune si autostrazi e confortabila? biggrin.gif Pai despre ce vorbim aici? A zis cineva ca in offroad e minunata Laguna? Motivele alea pt care nu te oboseste condusul lagunei nu-s chiar asa de simple. Nu stai la fel de bine in toate masinile si nu toate masinile indeplinesc conditiile de care vorbeai mai sus. Din alte masini cand cobori dupa 1000 de km, te cam tii de spate. Nu stiu la altii cum e dar eu la cei 184 cm ma incadrez perfect in scaunul ala...bratele mi le odihnesc cum trebuie samd.

Eu nu am zis ca Laguna nu e pentru drumurile noastre ci doar ca nu e corect sa imputi constructorului ca nu a tinut cont, repet, de "imperfectiunile" drumurilor noastre.
Ai grija cand vorbesti de sasiu ca Laguna are caroserie autoportanta. smile.gif
Nu prea are sens sa compari Laguna cu S klasse sau X5 din care in mod evident simti altfel drumul. Platesti dublu si nu ai greieri biggrin.gif
Pe mine ma intereseaza mai mult sa am o pozitie la volan confortabila. Greierii apar si dispar in functie de drumuri si chiar nu imi afecteaza atat de mult psihicul biggrin.gif . Cand am luat-o nu avea nici unul oricum.
Nu stiu la ce te referi cand spui "concurenta directa" Sper ca nu tot la S klasse. In orice caz speram ca n-o sa ajungi la remarci din astea. biggrin.gif Nu ai de unde sti dumneata ce masini am condus noi sau nu. Oricum nu am nici o problema sa recunosc si sa spun ca Citroen C5 de ex, care face parte din categoria "concurenta directa" sta mult mai bine in viraje, in general la stabilitate. Dealtfel C5-urile (alea cu hidractive) stau mult mai bine la capitolul asta si fata de masini cu pretentii si mult mai scumpe.

Da...gusturile nu se discuta in materie de design auto si nu vad legatura cu greierii. Daca unora li se pare frumoasa o Octavia e problema lor, dar eu daca ar fi sa aleg numai pe acest considerent, as alege si acum o Laguna proiectata acum mai bine de 10 ani, fata de noua Octavia care a fost pe plansete acu' un an-doi.

LE: ca sa fiu un pic rau: banuiesc ca atunci cand ai luat masina te-ai uitat si la pret (asa cum poate am facut multi)....acum ai vrea de la ea aceleasi lucruri, daca nu mai multe, ca de la o masina mai scumpa biggrin.gif

This post has been edited by Dan73: 7 Mar 2010, 23:37


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 8 Mar 2010, 12:01
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




Cdadan am condus un S kasse 100.000km[masina de firma ],aceasta masina are suspensia pe perna de aer[cam toate marcile de acum o folosesc,inclusiv C5 pt ca cei de la citroen au inventat-o] deaceea si diferenta intre ele din puntul acesta de vedere[nu ca nu ar fi mai multe].
Din cauza pernelor de aer aceste masini cand trec printr-o goapa nu pruduc aceleasi zgomote ca ale noastre cu suspensie normala si nici pe departe ca a ta care e echipata pt drumuri grele[suspensie mai rigida].
Acum sa revenim la Laguna ,mi-am cumparat Laguna tocmai ca se aseamana un pik cu S klasse si anume:
1] confortul se apropie de S klasse, suspensia [dupe cum vezi ce scriu] se aseamana cu cea de la S klasse ,chiar daca nu e pneumatica[ mergi cu un pasat ,audi sau oktavia si vezi diferenta].
2] siguranta se apropie de S klasse[ ESP pot spune ca e cel putin la fel de promt ca la S klasse] 5 stele la testul de siguranta [cate au atatea?]
3] Am 6 trepte de viteza [inainte smile.gif ] acest aspect a contat 60% in achizitionarea acestei masini.
4] Un raport pret /dotarii bun[daca aveam 15.000 de euro cumparam alta marca ].La 4230 euro aveam varianta :un hiundai sau un chevrolet de 100 de cai,ori un cielo cu gpl .
Tu ce ai alege daca ar fi sa cumperi iar o masina la acelas pret?


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW - es/4197-BVS 2002 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlad_laguna
post 8 Mar 2010, 14:30
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 439
Joined: 18 December 06




garcea las-o mai moale cu aceste comparatii cu un s-klasse ca nu prea ai idee despre ce vorbesti. am hotarat sa nu mai ridicam masina in slavi, sa fim realisti. niciodata nu se va compara laguna cu s-klasse, nici macar la diferite subansamble. orice reper ai lua, ai sa vezi diferentele.


--------------------
VW Passat 3C - OT-03-VTG 2006
VW Passat 3C-2006, 140 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 8 Mar 2010, 15:31
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




E normal sa nu se compare...nici la pret nu se compara. smile.gif


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 8 Mar 2010, 15:35
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




vlad nici nu ma gandesc sa fac vreo comparatie cu S-UL,dar spun ca exista ,,asemanari''[si cand zic asemanari zic totusi mult].
Cu S-ul nu se compara nici o masina[nu vb de super limuzine].
Poate zici tu daca masinile enumerate de mine fac comparatie[se apropie] cu S klasse[audi A4,pasat.ul sau octavia ] mai mult decat Laguna.Nu poti compara Laguna cu o limuzina de clasa mai mica [A6 sa E KLASSE] ,cu S klasse nici atat.
Parerea mea , ca ,,ideea '',ca exista la Laguna ,,asemanari''[chiar nu ma lasi sa visez si eu? blink.gif ] cu S.ul.Poate francezul a vrut un S ,dar a iesit o Laguna ohmy.gif .
Am si scris ca daca aveam 15000 ,luam alta masina[cu siguranta nu Laguna]
Dar Laguna e masina mea si o laud si cu toate problemele ei ,la acesti bani e ca S.ul[am scris ce optiuni aveam----ciolo cu gpl]pe langa alte junghiuri.multumit?

8 Mar 2010, 15:44:
multam DAN73.
S klasee--120.000 euro.
Laguna??????????
I-mi vine sa o vand maine ,dar spune tu ce masina gasesc la 4230 euro mai buna ca ea sad.gif ?

This post has been edited by garc3a2000: 8 Mar 2010, 15:44


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW - es/4197-BVS 2002 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccezar2004
post 8 Mar 2010, 15:51
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.723
Joined: 26 February 05
From: .sk




daca s-ul e 120.ooo hai sa fim corecti si sa recunoastem ca laguna e 30.000


--------------------
Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 8 Mar 2010, 20:00
Post #116


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(Dan73 @ 7 Mar 2010, 23:16)
Ai grija cand vorbesti de sasiu ca Laguna are caroserie autoportanta.  smile.gif
... Nu prea are sens sa compari Laguna cu S klasse sau X5
... Nu stiu la ce te referi cand spui "concurenta directa"
... banuiesc ca atunci cand ai luat masina te-ai uitat si la pret
*


1. Corecta remarca ... ce ma spus eu e limba de lemn, dar ma rog, se mai foloseste.
2. Discutiile deviaza crunt, nici un moment nu am facut o comparatie directa. Spuneam doar ca orice masina ajunge sa fie condusa, inevitabil, si in oras. Iar constructorii tin cont, intr-o anumita masura, si la treaba asta. Pentru un Smart mai mult. Pentru un LR Defender mai putin.
3. Ai raspuns singur, intr-o anumita masura, la intrebarea asta si apreciez obiectivitatea ta. Pe lista mai pot fi incluse Mondeo, Passat, Vectra, Mazda 6 ... si altele.
4. Evident, nu sunt ipocrit sa nu recunosc. Dar mi-e ciuda (intr-un anumit fel) ca francezii astia se ineaca la mal. Fac 8 din zece chestii bune la o masina, iar ultimele doua, precum curca in lemne. Hai sa-ti dau un exemplu simplu: de ce draq au vopsit manerele la usi si alte plastice, de se exfoliaza dupa cateva luni de folosire? Puteau sa le lase nevopsite, ca plasticele alea arata bine si in varianta "natur". Nu vreau sa mai intru la chestii tehnice ca se complica prea mult discutia.

Garcea: perna de aer la C5 sau S e mai grav spus decat sasiu la Laguna. icon_mrgreen.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 8 Mar 2010, 20:18
Post #117


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Nu chiar smile.gif In sferele alea exista o "perna" si e de azot smile.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 8 Mar 2010, 22:42
Post #118


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Hydractive cu sferele alea nu au nici o legatura cu supensia pe perna de aer. Daca sferele au un anumit gaz (oricum diferit de aer) e doar un detaliu, suspensia tot hidraulica e.
Suspensie pe perna de aer, cum bine stii, gasim pe camioane si autobuze. In nici un caz pe C5 sau S klasse. wink.gif
La C5 nu gasim perna de aer, dar la Laguna gasim serie de sasiu ... biggrin.gif Iar daca cei de la http://www.topgear.ro/masini/verdict/renault-laguna (si multi altii) vorbesc de sasiu la Laguna, o fi scuzabil si pentru mine, un biet muritor ...


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 8 Mar 2010, 23:24
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




@R19/16v...Da, asa e... ca de fapt suspensia e hidropneumatica...azot si uleiul ala verde.

@cdadan...bun, admit ca am exagerat cand am pretins ca ai facut comparatie directa intre S klasse, X5 si Laguna. Totusi le-ai adus in discutie. smile.gif
Discutand despre Laguna si masinile din categoria ei...mie mi se pare ca Laguna e mai putin adecvata mersului in oras fata de alte masini din categoria ei dar nu cred ca e un pacat capital. Asa a gandit-o frantuzu'. Garda la sol e mai mica parca decat la alte masini. Etajarea cutiei nu prea e nici ea adecvata mersului in oras. La alte masini parca e mai lunga treapta 1. Suspensia moale e si ea orientata spre confort pe autostrada... unde nu ai curbe stranse. Niciodata nu poti impaca si capra si varza. Repet: pe mine nu ma supara asa de mult greierii...nici nu am permanent greieri. Apar dupa ce merg pe drumuri mai proaste dar dispar. Am avut unul in portiera din dreapta.... l-am ignorat si nici nu stiu cand a disparut. Altul de la suportul oglinzii retrovizoare l-am rezolvat simplu impingand mai bine capacul ala la locul lui. Ala a fost singurul deranjant si mi-a luat vreo doua saptamani pana mi-am dat seama de unde vine. Dupa aia am realizat ca a aparut dupa ce am sters parbrizul pe interior.
Despre vopseaua aia de pe manerele portierei...la mine s-a cojit doar la sofer si am observat ca a inceput sa se cojesca pe la 120000 km. Nu stiu de ce la tine a cedat in cateva luni, Intr-adevar, l-am curatat si diferenta nu prea e vizibila..nu mai are chiar luciul ala dar...

Acum...eu ii stiu destul de bine minusurile lagunei. Numai cine nu e obiectiv nu recunoaste ca la un Matiz de ex plasticaraia si accesoriile alea de pe la motor sunt mai solide. Capacul de la rezervorul de lichid de frana sare la mine cand il strang, nu mai tine. La Matizul sora-mii arata a lucru serios acolo. Joja e joja de metal nu plastic care se rupe. Toate par mai tapene ca sa spun asa, inclusiv rezervorul de lichid de parbriz, furtunele de combustibil samd. Si la un Peugeot 406 arata mai solide si mai serioase accesoriile alea de pe acolo. Eu deja am renuntat la plasticele care acopera bateria si cel de dincolo de la servo pt ca s-au spart usor cand am tras mai neatent de ele. Pun bureti la carcasa filtrului de aer sa nu baraie in caroserie. biggrin.gif Asta e.
Pe de alta parte daca adunam si avantajele Lagunei, ca exista si astea, cred ca ajungem undeva intr-o zona in care putem face comparatii. Eu raman la parerea ca laguna e o masina confortabila la drum lung cu conditia sa nu fie un drum judetean biggrin.gif Eu asa simt masina. La drum lung e destul de placuta. Eu inteleg prin confort pozitia comoda la volan, pozitia comoda a pasagerilor, inclusiv a celor din spate. Mai pot intra aici comenzile simple si destul de usor de folosit si manevrat. Cam mici butoanele de la climatronic, uneori mai apas la ventilator in loc de dezaburire luneta de ex dar nu e chiar asa grav. Vizibilitatea e destul de buna si ea. Eu la plusuri as baga si motorul silentios. Ma credeti sau nu, mie mi s-a parut mai silentios dizelache al meu la 140 km/h in treapta a 6-a fata de un Scenic 2.0 16v pe benzina (din 2001) la aceeasi viteza. Ca o fi fost asfaltul mai zgomotos pe unde am condus eu scenicul ala ...posibil..dar senzatia a fost clara si cred ca zgomotul provenea mai mult de la turatia motorului tongue.gif
Sa mai aduc aminte de eleganta masinii? Nu mai aduc ca asta poate fi considerata subiectiva desi am auzit foarte multi oameni spunand despre Laguna 2 ca e mai frumoasa decat multe. Da si asta un confort psihic care compenseaza stresul provocat de greieri. Sau nu? biggrin.gif Tot la confort psihic as putea adauga faptul ca stiu ca am frane mai bune decat o Octavia de ex biggrin.gif ...sau ca ESP-ul isi face treaba desi nu prea i-am dat ocazia. Sa nu uitam la ce pret dispun de esp pe laguna si la ce pret am pe un passat. Hai si cu cele 5 stele prea des amintite biggrin.gif
In sfarsit...am lungit prea mult discutia. Cer scuze!

This post has been edited by Dan73: 8 Mar 2010, 23:57


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 9 Mar 2010, 21:25
Post #120


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Eu nu am probleme cu (z)garda la sol, are PDG si e ridicata bine de tot. Nu am probleme nici cu etajarea cutiei, ca e benzinar si are alte rapoarte. In schimb am un cui impotriva schimbarii treptelor. Agata, mai ales la rece. A 1-a agata uneori si la cald.
As vrea si eu sa dau jos vopseaua de pe manerele portierelor. Daca poti da detalii despre demontare (pe PM) si nu e complicat, ma bag pe cand va mai da un pic caldura.
Pe mine greierii ma calca pe nervi. Nu spun ca sunt multi sau permanenti, dar sunt cateva chestii care ma obosesc grav. Scaunele scartaie. sad.gif Am o rezonanta la ceva plastic din interior, cand e rece in masina, pe la 2250 de ture. Cand interiorul se incalzeste, rezonanta se atenueaza pana aproape de disparitie. Cauza o vanez in continuare.
Cand treci peste vibratoare, mai ales acele "linii" perpendiculare pe sosea, auzi cum masina zbarnaie din toate incehieturile. Imi aduce aminte de vechiul Oltcit, pe piatra cubica. Te lamuresti ca nu ai ce sa faci, e lupta cu morile de vant.
Nu consider plasticele chiar atat de slabe. Insa proasta lor imbinare si combinatia cu un "sasiu" trepidant e "mortala". biggrin.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 2 3 4 5 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 18:28
Dacia