Camioane americane vs europene
![]() ![]() ![]() |
Camioane americane vs europene
andu911 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
|
|||
nr1_gogon_1979 |
![]()
Post
#2
|
![]() MEMBRUL Group: Members Posts: 729 Joined: 22 August 08 From: Bucuresti: Floreasca & Muncii ![]() |
ca tot ai pus poze cu Scania,vezi ca au si ei cabina model CT (14,19 sau 19Topline)
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2007 Dacia 1310 TX/1989
Renault Laguna I RN/1994 Chrysler 300c /2010 Mercedes E280 CDI 4Matic /2009 Mercedes C200 diesel /1994 |
|
mihai_dorin |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 23 September 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.6 16v
2007 Privilege + Mio C720b “Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
|
|
andu911 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
stiu, si volvo au.... de-aia am si spus... in general cele europene sunt drepte...
rar vezi un model "american" pe soselele Europei |
--------------------
-
-
-
|
|
nr1_gogon_1979 |
![]()
Post
#5
|
![]() MEMBRUL Group: Members Posts: 729 Joined: 22 August 08 From: Bucuresti: Floreasca & Muncii ![]() |
mare aerodinamicitate sa stii ca nu au nici cele americane nici cele europene,se poate discuta pe tema asta ani de zile,de ce alea americane au forma aia si de ce cele europene arata asa?la ele conteaza cel mai mult forta motorului,cutia de viteze,intarder sau retarder etc etc.nu cred ca te-ai gandit vreo clipa care ia suta mai repede
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2007 Dacia 1310 TX/1989
Renault Laguna I RN/1994 Chrysler 300c /2010 Mercedes E280 CDI 4Matic /2009 Mercedes C200 diesel /1994 |
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
Si Americanii au camioane fara "Bot"...facute de ei.
Acum in gluma, este mai usor sa schimbi motorul sau sa-l repari la ala cu bot lung decat la cele la care trebuie sa rabatezi cabina:) probabil ale americanilor se strica mai des ![]() Este posibil ca lungimea sa fie data de mai multi factori. Spatii de manevra mai mici si distante mai scurte, in Europa. Poate si legislatia are ceva de spus... |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
europenele sunt limitate la 22T pe autostrada
"americancele" cara muuult mai mult si distante enorme. |
--------------------
Renault
Megane IV
- BV 22 ROC
Sedan TCE140 2022 tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
mihai_dorin |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 23 September 07 From: Bucuresti ![]() |
Mai tineti minte cand cei de la drumuri au dat vina pe transportatori ca incarca TIR-urile peste limita legala si de aceea se distrug drumurile ? Dar aia din SUA ce sa mai zica? Sau mai graitor, in Australia, cand trece un Road train, dintre care unele au peste 1000 tone.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.6 16v
2007 Privilege + Mio C720b “Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Diferenta cred ca e data de pozitia motorului...in fata cabinei la americane si sub sau spre spatele cabinei la europene. Probabil dimensiunea uriasa a motoarelor impune amplasarea lor in fata la americane. Solutia asta constructiva "europeana" e mai noua. In anii 50-60 tot erau destule camioane si pe la noi cu motorul in fata. Mie imi inspira mai multa siguranta cele americane...daca nu ar fi asa inzorzonate mi-ar place mai mult...mai clasice asa. Din cate stiu eu australienii sunt cei mai tari la gabaritul de pe sosele al camioanelor.
Depasiti-le daca puteti ![]() This post has been edited by dan73205: 16 Nov 2008, 20:31 Attached thumbnail(s) RTrain.jpg ( Size: 61.32k ) Number of downloads: 14616 truck.jpg ( Size: 83.44k ) Number of downloads: 14276 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#10
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
RADU__ |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
reglementarea rutiera spune sa nu ai mai mult de 4T pe osie.
Cel putin asa stiam eu. Nu stiu daca s-a mai mofificat ceva |
--------------------
Renault
Megane IV
- BV 22 ROC
Sedan TCE140 2022 tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
R19/16v |
![]()
Post
#12
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Se calculeaza si prima, cea directoare?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
RADU__ |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
da ce prima osie nu ruleaza tot pe drum?
|
--------------------
Renault
Megane IV
- BV 22 ROC
Sedan TCE140 2022 tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
R19/16v |
![]()
Post
#14
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
![]() Si eu ii injur pe amaratii aia care pun asfaltul... |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
marian-j |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Eu stiam ca greautatea maxima admisa(fara autorizatie speciala!) in RO este de 9 tone/axa.Greutatea de marsh a unui cap tractor se invarte in jurul a 7 tone impartita aprox. 5 pe puntea fata si 2-2 si ceva pe puntea motrica.Sunt foarte rare capetele tractoare cu doua axe motrice asa ca nu are rost sa complicam discutia. Greutatea unei semiremorci goale se invarte in jurul in jurul a 6 tone.Am mai vazut (in subsolurile CIV-urilor apartinand capetelor tractoare) mentiunea:"Greutatea max. admisa in autotren=40 tone".Marea majoritate a semiremorcile suporta(constructiv) incarcaturi /axe semnificativ mai mari fata de cele admise in RO.Uneori diferenta depasete chiar si 5 tone/total vehicul!!In acest caz RAR-ul "detareaza" axele semiremorcilor respective astfel incat acestea sa respecte legislatia romana referitoare la greutatea maxima admisa si astfel greutatea totala a unei semiremorci pe 3 axe(marea lor majoritate) va fi limitata la 27 de tone.Asadar impunand greutatea maxima a autotrenului la 40 de tone RAR-ul se asigura ca greutatea/axa(in cazul unei incarcari corecte a semiremorcii) va fi ceva mai mica decat cea maxima deoarece o parte a greutatii incarcaturii va fi preluata si de axa tractoare care este mult mai usoara.
Sper ca nu v-am plictisit cu acest off! ![]() On. Pe langa faptul ca "americancele" sunt (prin traditie,cred) cu cabine retrase am citit(tare de mult,ce-i drept) ca mai contrasteaza puternic,fata de "europene", prin faptul ca butoanele,manetele si in general toate comenzile sunt mai mari dat fiind faptul ca soferii americani conduc,in majoritatea timpului,cu manusi si astfel sa poata utiliza respectivele comenzi fara sa se "descalte". ![]() ![]() This post has been edited by marian-j: 16 Nov 2008, 23:10 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
aSA este. Era vorba de 4 t pe roata deci 8 pe punte. Stiam eu ceva dar nu corect.
|
--------------------
Renault
Megane IV
- BV 22 ROC
Sedan TCE140 2022 tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
andu911 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
eu din ce-am citit, cam toate au in jur de 600cp si cele americane si cele europene.
|
--------------------
-
-
-
|
|
marian-j |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Da dar am impresia ca americancele "livreaza" caii aia la turatii mai joase!Nu ca ar conta prea mult dar cand simti cuplul ala imens sub tur si turometrul nu indica nici macar 1500 te ia cu furnicaturi!
![]() |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
Orice motor cu capacitate cilindrica mare are turatii foarte scazute. De ex. motor 16.000 cm3, 1700 RPM
17 Nov 2008, 01:10: QUOTE(andu911 @ 17 Nov 2008, 00:44) Nu poti generaliza, au cai putere in conformitate cu ceea ce trebuie sa faca. de la 200-300 in sus.... 600, 800 .... This post has been edited by AlexanderCarstoc: 17 Nov 2008, 00:10 |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
marian-j |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
|
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
DrK |
![]()
Post
#21
|
![]() Lapins Creed Assassin Group: Members Posts: 2.132 Joined: 5 January 07 From: From: From: ![]() |
Nu va suparati dar discutia a plecat in padure.. parca vorbeam de forma cabinelor...
![]() ![]() This post has been edited by DrK: 17 Nov 2008, 15:34 |
--------------------
Sedan
Negru
2015 Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso |
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
QUOTE(DrK @ 17 Nov 2008, 16:32) Dreptate tu ai! Imi plac cele americane si australiene, inspira forta, respect, cele europene parca sunt doar niste rame... La alea americane parca esti cu trenul, conduci masina de undeva de la jumatate:) pana in fta mai ai un KM pana in spate alt KM |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
DrK |
![]()
Post
#23
|
![]() Lapins Creed Assassin Group: Members Posts: 2.132 Joined: 5 January 07 From: From: From: ![]() |
Cred ca mai este si vorba de civilizatie.. De exemplu aia se lauda cu ele, pe cand in europa cred ca se folosesc strict la transport...
CRED.. |
--------------------
Sedan
Negru
2015 Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#24
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.709 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Forma cabinelor e data de faptul ca cele europene au in general ampatamente mult mai mici decat animalele americane. Asta e din cauza drumurilor cu viraje stranse , ce necesita raze de bracaj mici. Ca atare, s-a adoptat solutia cu cabina avansata la europene, care cere mai putin spatiu decat cea cu cabina retrasa a americanilor . Alea americane mai au si o ditamai zona de dormit in spatele scaunului soferului.
Lamurit? marian-j, perfect adevarat. drk, stai linistit ca si europenii le inzorzoneaza, arunca un ochi pe aici This post has been edited by einstein1984: 17 Nov 2008, 16:59 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
dobocanu |
![]()
Post
#25
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 13 November 09 ![]() |
CELMAR DEJ...o SCANIA ADEVARATA..
![]() 13 Nov 2009, 14:43: imi pare rau pentru neclaritate... 13 Nov 2009, 14:45: va urma si un filmulet de prezentare... ![]() This post has been edited by dobocanu: 13 Nov 2009, 14:45 Attached thumbnail(s) IMG00349.jpg ( Size: 251.21k ) Number of downloads: 11273 IMG00364.jpg ( Size: 211.73k ) Number of downloads: 10455 IMG00352.jpg ( Size: 224.7k ) Number of downloads: 1068 |
--------------------
Scania
164
2004
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.384 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(andu911 @ 16 Nov 2008, 23:44) Cele europene se invart intre 400 si 500 de cai... majoritatea sunt la 420-460 cai... dar au cuplu de 1800-2500 nm disponibile de pe la 1000 rpm.... ![]() This post has been edited by cj98czh: 13 Nov 2009, 14:53 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Hack |
![]()
Post
#27
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.384 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai daca ramane un sat fara curent poate ilumina el..
![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
bob737 |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 334 Joined: 29 March 09 ![]() |
si alea americane, majoritatea, se invart tot in jurul a 420-460 cp si ~12.000cmc
|
--------------------
BMW M Tech
330
Xi
|
|
pcs |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 8 November 08 From: Bethoncourt, FR ![]() |
Apropos de camioane americane, firma MACK care face monstrii aia nu face parte din concernul Renault ( asta nu ca Magnum ar fi mai mititel )? Parca am citit ca motoarele de pe Magnum sunt fabricate de americani.
|
--------------------
Dacia/Renault/MB
Logan1.6/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 400e
- HA308MV
05 Ambition/15 Intense/19 I GTline/24AMG line
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 14:40 |