Megane 3 RS
![]() ![]() ![]() |
Megane 3 RS
Diaboliq |
![]()
Post
#691
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#692
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Oare cum este daca va opriti aici?
Ca sa nu-mi dati de lucru, nu de alta ... Multumesc! |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
at.filimon |
![]()
Post
#693
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 20 March 13 ![]() |
@Diaboliq M-am uitat la multe review-uri pana sa il iau, culmea ca nu am auzit nicaieri ca e supraviratoare. Urechile mele au omis sa se deschida. Filmul din link-ul de mai jos a fost singul care mi-a dat de gandit.
Asteptarea mea era sa mearga cum descrii tu: glisant, predictibil. Faptul ca e subviratoare si exact in secunda urmatoare isi schimba comportamentul si e supraviratoare, imi taie increderea. Si e nasol sa nu ai incredere in masina. Probabil e o prb de presiune in pneuri, o sa verific. Masina proasta nu e, feed back ofera, dar piesa dintre scaun si volan trebuie sa fie suficient de capabila. Masina, nu imi da impresia ca e usor de stapanit daca o ia razna, in special pe un drum public. Pana atunci, fara nic o ezitare, ma simt mai stapan si mai in siguranta in BMW(de altfel l-am si condus vre 80k km). Faptul ca trebuie cauciucuri bune pe spate, stiam, dar a mele sunt bune. La 10'C si asfalt uscat nu cred ca trebuia sa conteze ca nu-s de iarna Stiu ca nu e normal sa franezi in curba, in schimb sunt situatii cand e necesar(biciclete, betivi si animale). BMW-ul nu are absolut nici-o reactie dubioasa la franare in curba. Ford-ul Focus combi, e la fel cu RS'ul. @mezym Nu intru in polemici despre viteza. Intr-un viraj cu vizibilitate perfecta si in care nu ai masini in calea ta, nu esti un pericol decat pentru tine. Nesimtirea si neatentia sunt mai periculoase pe drum. Viteza e doar un factor agravant, rare ori cauza principala. @cash Nu e neaparat caracteristic. Golf gti doar subvireaza asa usor. Integralele gen evo si sti nu am condus. Habar nu am cum se comporta. @M i h a i Pana nu ai fost la service Renault pe Calea Turzii in Cj, nu ti-ai trait viata. Cel mai "dubios" service din cate cunosc. Greu imi e sa cred ca se mai ridica si altii la nivelul acela. |
--------------------
BMW
e90 318d
- CJ 19 YNV
2009
|
|
Diaboliq |
![]()
Post
#694
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
Mi-a venit o idee acum citind ce ai spus tu de 80000km cu BMW-ul...
Eu am vreo 80000km cu RS-ul si nu mi se pare imprevizibil... dar vara trecuta m-am dat cu 320-ul unui amic si in fiecare curba aveam impresia sa zbor in sant fara ESP... Cred ca din cauza diferentei in stilul de abordare al unei curbe in tractiune spate si in tractiune fata si cred ca dupa 80000km devii cam subiectiv la cum ar trebui o masina sa se comporte. Legat de zgomotul la relanti... pune si tu pe youtube un filmulet sa auzim si noi. Mi-e sa nu te consumi degeaba si nu fie nimic. This post has been edited by Diaboliq: 29 Jan 2014, 15:42 |
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|
cash |
![]()
Post
#695
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 2 July 12 ![]() |
Sincer, masinile puternice care sunt foarte predictibile la vitezele de care vorbesti tu, sunt foarte putine si mult mai scumpe decat Megane RS. GTI standard e destul de in spate ca performante/viteze.
In una din cursele WRC de anul trecut la care a participat Loeb (pe ploaie), s-a intamplat exact ce ai descris tu. Curba cu inchidere progresiva si viteza mare de intrare. Asta cam este reteta perfecta pentru a iesi in decor daca intri mult prea tare. Nu mai conteaza masina. Asta a patit si el. E evident ca cu cat mai mare e puterea si cu cat mai mare e viteza cu atat mai mica e predictibilitatea si cu atat mai rapide sunt reactiile masinii. Acum ca sa recomand si eu un service despre care am auzit de bine si care e si mai aproape de tine: Renault Brasov. Stiu sigur ca patronul de acolo poseda un RS. Si il dadea si la drive test. S-a mai scris pe topicul asta de chestia asta. Bafta tuturor! |
--------------------
Renault
Megane RS 265
2012
|
|
mezym |
![]()
Post
#696
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Corect. Fiindca tine de foarte multa inteligenta si mult bun simt sa mergi cu 200 la ora.
Si cum e? Rareori? Sau "rare ori"? Tu cum ai scrie? Odata cu venirea sau " o data cu venirea"? QUOTE(at.filimon @ 29 Jan 2014, 14:55) @mezym Nu intru in polemici despre viteza. Intr-un viraj cu vizibilitate perfecta si in care nu ai masini in calea ta, nu esti un pericol decat pentru tine. Nesimtirea si neatentia sunt mai periculoase pe drum. Viteza e doar un factor agravant, rare ori cauza |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
- -
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
|
|
at.filimon |
![]()
Post
#697
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 20 March 13 ![]() |
@mezym rareori, gresesc la scris. E un termen neuzual si in graba mai gresesti. Odata cu batranetea, mai pierzi din concentrare.
Sa mergi cu 200, nu e dovada de bun simt si de inteligenta. Cum nu sunt nici apucaturile de a trage spre axul drumului cand esti depasit, cum nu sunt nici flashurile date la unul care a gresit vreo depasire, asezonand flashurile cu acceleratie viguroasa. O zi faina! |
--------------------
BMW
e90 318d
- CJ 19 YNV
2009
|
|
mezym |
![]()
Post
#698
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Perfect de-acord! Insa cu un Rs nu cred sa ai emotii atunci cand accelereaza cel pe care il depasesti. Si in situatiile astea nu cred sa fie necesar sa ajungi la 200. Pe drumul public.
Si zgomot de tacheti au cam toate motoarele Renault. Ar trebui sa compari sunetul motorului tau cu al unuia similar inainte de a o duce in service. Tre' sa incerci pe cat posibil sa nu fii cobaiul mecanicilor de pe la noi. This post has been edited by mezym: 29 Jan 2014, 17:34 |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
- -
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
|
|
Diaboliq |
![]()
Post
#699
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
baieti, hai sa o lasam cu off topicul
|
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#700
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Va rog sa va opriti aici cu offtopicul ca stfel se lasa cu cate 2 zuile de vacanta fara alt preaviz.
Multumesc! |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Bogdan C |
![]()
Post
#701
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 12 May 13 ![]() |
QUOTE(cash @ 29 Jan 2014, 08:15) Acum am inteles. Sunt de acord cu ce spui. Din pacate asta e neajunsul ptr tractiunea fata plus multi cai. Integralele nu fac asa asa. Cum e cu Mures Ring ala?... Ca mai era un circuit in constructie pe la Adancata(Urziceni). Mi-am comandat si eu jante Tibor Black pe 18 (cele de la Renault). Si ma bate gandul spre Michelin PS2... sunt curios cum o sa ti se para.. nu ca aspect ci ca manevrabilitate. desi am ezitat foarte mult pana sa aleg jantele pe 18, pot sa spun sincer ca masina parca raspunde mult mai bine .. posibil sa fie doar o senzatie, de aceea astept si feedback-ul tau Cash! |
--------------------
Renault
Megane RS
2013
|
|
Diaboliq |
![]()
Post
#702
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
QUOTE(cash @ 29 Jan 2014, 09:15) Mi-am comandat si eu jante Tibor Black pe 18 (cele de la Renault). Si ma bate gandul spre Michelin PS2... Cash, am avut ps2-ul și sunt cauciucuri f. bune. Problema e ca se consuma destul de repede. Dacă nu ai comandat deja, îți recomand Goodyear Asymmetric 2. Au luat numeroase premii și mai rămân si niște bani. |
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|
cash |
![]()
Post
#703
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 2 July 12 ![]() |
QUOTE(Diaboliq @ 31 Jan 2014, 11:26) Cash, am avut ps2-ul și sunt cauciucuri f. bune. Problema e ca se consuma destul de repede. Dacă nu ai comandat deja, îți recomand Goodyear Asymmetric 2. Au luat numeroase premii și mai rămân si niște bani. M-am uitat si la alea. Inca nu am luat decizia definitiva. Au o aderenta putin mai slaba insa. PS2-urile tin mai mult decat ContiSport 5P (cele originale), din cate am inteles. Eu vreau satisfactie maxima, nu tin neaparat sa dau cu 400 RON mai putin. Pe de alta parte nu vreau nici cauciucuri slick, pentru ca mai merg si pe ploaie etc. si se tocesc mut prea repede. |
--------------------
Renault
Megane RS 265
2012
|
|
Diaboliq |
![]()
Post
#704
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
Cred ca au aderenta asemănătoare cu excepția ca F1 A2 este foarte bun și pe umezeală. Iar de diferența faci un ful și le rodezi un pic.
This post has been edited by Diaboliq: 3 Feb 2014, 14:11 |
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|
cash |
![]()
Post
#705
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 2 July 12 ![]() |
Se pare ca pe uscat ar avea un foarte mic avantaj PS2-urile, insa pe suprafata umeda clar sunt mai bune F1A2.
Pana la urma o sa ma convingi ![]() Mai am o luna de gandire, oricum ![]() Tu ce o sa faci? Renunti la jantele pe 19? Iti iei anvelope pentru OZ-uri sau iti mai iei alte jante pentru vara? This post has been edited by cash: 4 Feb 2014, 14:18 |
--------------------
Renault
Megane RS 265
2012
|
|
Diaboliq |
![]()
Post
#706
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
Cred ca pana nu trebuie cumparate cauciucuri noi de vara, le tin. Mi-ai dat de gandire cu "dusul la parada cand o sa fiu mos"
![]() ![]() This post has been edited by Diaboliq: 4 Feb 2014, 22:17 |
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|
cash |
![]()
Post
#707
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 2 July 12 ![]() |
Iata si noile mele jante! Sunt "fierbinti". Acum au sosit.
![]() Din pacate mai dureaza pana le pun pe masina. ![]() Mai greu cu uploadul... dar pana la urma am reusit. ![]() Beleaua e ca, acum am observat, nu sunt la fel ca ale lui Bogdan C! Cred ca este un model mai nou asta al meu... This post has been edited by cash: 6 Feb 2014, 21:11 Attached thumbnail(s) IMG_20140206_180735.jpg ( Size: 2.16mb ) Number of downloads: 690 IMG_20140206_180857.jpg ( Size: 1.64mb ) Number of downloads: 661 |
--------------------
Renault
Megane RS 265
2012
|
|
nonic |
![]()
Post
#708
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Nu sunt adeptul jantelor negre dar acest model imi place... sa vedem cum arata masina cu ele
![]() Sa le invarti multi km fara probleme! |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#709
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cash @ 6 Feb 2014, 20:20) Iata si noile mele jante! Sunt "fierbinti". Acum au sosit. ![]() Din pacate mai dureaza pana le pun pe masina. ![]() Mai greu cu uploadul... dar pana la urma am reusit. ![]() Beleaua e ca, acum am observat, nu sunt la fel ca ale lui Bogdan C! Cred ca este un model mai nou asta al meu... A fost o incurcatura undeva ... de fapt e un model mai vechi, e modelul Keza gloss black(de aceea nici nu sunt mate) aparut pe la inceputul lui 2011 pe editia speciala Monaco GP a lui Megane RS. http://www.renault.ch/de/renault-modellpal...aco-grand-prix/ Keza a existat inca de la aparitia lui Megane III RS insa doar in varianta gri grafit si erau optionale ca alternativa la jantele standard argintii(AX-L Silver). Apoi la aparitia editiei Monaco GP au fost facute si in negru lucios. Eu am o dilema de mult timp: inca de la aparitia Megane III RS, la pachetul CUP a existat optiunea de a pune jante 19 sau 18, acestea din urma fiind mereu negre dar exact cu acelasi design ca cele standard(initial argintii - AX-L argintiu, iar azi grafit - Tibor Grafit). Cel putin vizual doar culoarea parea sa fie diferita. Ideea e ca cele standard de 18(AX-L argintiu) nu puteau fi combinate cu pachetul CUP. Treaba e valabila si azi(cu Tibor grafit) si m-am intrebat mereu daca e doar o limitare "ciudata" a lui renault sau jantele de 18 negre aparent identice ca model cu cele standard au ceva special(ce nu se poate vedea la o prima vedere) care le face sa fie compatibile cu pachetul CUP? Spre exemplu ma gandesc la o degajare mai generoasa pe interior pt etrierii brembo cei rosii(in cazul in care acestia sunt mai mari decat cei standard)? Keza(fie grafit, fie neagra) a fost si ea in aceeasi categorie cu janta standard, adica renault nu te lasa sa o pui pe CUP, era o janta destinata sasiului standard, o alternativa pt janta standard. Vazand ca tu ai CUP, m-am gandit ca e bine sa iti expun polologhia asta si tu sa te interesezi cum sta in realitate treaba...sa nu te trezesti cumva peste X luni ca nu se potrivesc. Si dupa ce o lamuresti zi-ne si noua aici...sa-mi rezolv si eu dilema asta veche ![]() Bafta This post has been edited by papa_mulo: 7 Feb 2014, 11:06 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
Diaboliq |
![]()
Post
#710
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
Eu mi-am luat OZ-urile de la un dealer specialist Renault Sport si am pus aceeasi intrebare. Raspunsul nu e chiar asa de simplu. Primul lucru clar e ca nu poti pune jante mai mici de 18 dintr-un motiv evident: etrierul ar atinge janta pe verticala. Acum pt 18" si 19" exista riscul din cauza design-ului jantei sa atinga etrierul pe orizontala sau sa nu lase suficient spatiu intre "spitze" si etrier. Un dealer bun ar trebui sa-ti confirme sau infirme daca se potriveste sau nu. 20" e mai speciala pt ca nu e aprobata oficial si mai intra in discutie pe langa problemele de la 18",19" si latimea jantei, cauciuc, etc.... dar se poate.
Acum, propria judecata imi spune ca daca are latimea corecta janta, si nu are tot felul de briz-brizuri in relief, nu ar trebui sa-ti faci probleme. Renault vrea sa-ti vanda jantele officiale pt RS din aceleasi motive din care vrea sa-ti vanda si piesele de "origine" iar multi dealeri vor sa-si faca treaba si atat sau chiar habar nu au. This post has been edited by Diaboliq: 7 Feb 2014, 10:35 |
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#711
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Diaboliq @ 7 Feb 2014, 11:25) Acum, propria judecata imi spune ca daca are latimea corecta janta, si nu are tot felul de briz-brizuri in relief, nu ar trebui sa-ti faci probleme. Renault vrea sa-ti vanda jantele officiale pt RS din aceleasi motive din care vrea sa-ti vanda si piesele de "origine" iar multi dealeri vor sa-si faca treaba si atat sau chiar habar nu au. Si eu tind sa cred acelasi lucru, ca e o limitare "ciudata" marca reno fara fundament tehnic, ci doar financiar(sa iti mai ia cateva sute euro pt jantele negre). Mai ales ca am reusit sa gasesc cel putin un exemplu care confirma ca se poate sa pui aftermarket keza pe CUP: http://forum.detailing-art.com/topic/3867-...onitor-18-keza/ La urma urmei proba e simpla: ridici o roata fata pe cric, o scoti si apoi probezi janta keza sa vezi daca intra si se invarte fara sa atinga. This post has been edited by papa_mulo: 7 Feb 2014, 11:44 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
cash |
![]()
Post
#712
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 2 July 12 ![]() |
Da, asa si scrie pe ele pe spate - Keza. Am vazut mai devreme.
Eu cand le-am luat, am verificat prin interfata resellerilor daca e compatibila janta cu Megane RS 3. Si este. Erau aratate clar modelele Steve (19) si Tibor plus asta. Insa sunt doar schitate, fara poze reale, plus ca sunt pe coduri, nu pe denumiri. De-aia le-am si confundat cu Tibor. Acum insa inteleg. Am vazut si eu cateva poze cu RS3 Cup plus Keza: http://up.autotitre.com/539e7d7161.jpg Asta chiar arata super: http://forum.detailing-art.com/topic/3867-...onitor-18-keza/ Am verificat si e diferenta la diametrul interior al jantelor de 2 cm aproximativ, chiar mai putin zic eu(44,5 Steeve - 42,5 Keza). Oricum, una peste alta, eu chiar sunt incantat! ![]() This post has been edited by cash: 7 Feb 2014, 12:28 |
--------------------
Renault
Megane RS 265
2012
|
|
Diaboliq |
![]()
Post
#713
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|
cash |
![]()
Post
#714
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 2 July 12 ![]() |
QUOTE(Diaboliq @ 7 Feb 2014, 15:54) Te referi la latimea anvelopelor? Da, cum sa nu. Asta e standardul la RS Cup. 235 latime cu 225 optional. Sau te referi daca pot pune anvelope de 235 latime pe jantele astea? Bineinteles. Au exact aceeasi latime ca si cele de 19! Adica 8.25, cu ET 65, standard. ![]() Stai linistit ca in afara de model, pe care l-am :scufundat putin" ![]() ![]() P.S. Acum dadeam comanda si de anvelope. M-am hotarat pe F1A2 ![]() This post has been edited by cash: 7 Feb 2014, 15:10 |
--------------------
Renault
Megane RS 265
2012
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#715
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Mi se pare mie sau nu se mai vinde M3 rs in Romania oficial?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Diaboliq |
![]()
Post
#716
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|
pishky |
![]()
Post
#717
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
@ ssilviu - ba da se vinde, l-au incadrat la megane coupe.
|
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
cash |
![]()
Post
#718
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 2 July 12 ![]() |
Singura explicatie logica, pe care am gasit-o pe net despre "problema" cu jantele Keza si RS Cup, este ca sunt putin mai grele...
Am cantarit una si are 11 kg... La cat de mare este, nu mi se pare chiar grea. M-am uitat si la OZ Ultraleggera si cele pe 18 se pare ca ar cantari cam 8,5 kg bucata. O sa cantaresc si jantele originale (cele pe 19), cand o sa schimb rotile, de curiozitate. Eventual poate mai apar informatii pana atunci de la altcineva. |
--------------------
Renault
Megane RS 265
2012
|
|
Diaboliq |
![]()
Post
#719
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
Chiar sunt curios de greutatea celor de 19
|
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|
cash |
![]()
Post
#720
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 2 July 12 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane RS 265
2012
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 08:12 |