Megane 3 RS
![]() ![]() ![]() |
Megane 3 RS
Diaboliq |
![]()
Post
#661
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
Attached thumbnail(s) CameraZOOM_20131207151736548.jpg ( Size: 5.08mb ) Number of downloads: 1251 |
||
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|||
eugenTL |
![]()
Post
#662
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.642 Joined: 16 September 08 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane II
my edition (18+low+r26 look)
|
|
Bogdan C |
![]()
Post
#663
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 12 May 13 ![]() |
QUOTE(cash @ 7 Dec 2013, 14:44) Inchipuie-ti ca eu am anvelope de iarna tot pe 19 si mi se pare enorma diferenta intre cele de vara si astea. O sa imi iau si eu niste jante pe 18 cu siguranta insa le-as pastra si pe cele originale, pe 19... cine stie... poate peste 30 de ani o scot la parada... ca moshii aia... ![]() ![]() Tu ce faci pana la urma cu ale tale? Le dai? Anvelopele tale de iarna sunt pe 225? Zis si facut.. asa m-am gandit si eu si am trecut la treaba. Am luat originalele de 18 si pot sa iti spun ca sunt extrem de multumit. Si asa cum a spus si Diaboliq cred, vireaza mult mai usor si in general este mai „manevrabila„ masina cu jantele de 18. Iar jantele de 18 originale arata foarte bine si ca design.. am sa fac 1-2 poze zilele astea sa va arat.. Toate bune! |
--------------------
Renault
Megane RS
2013
|
|
eugenTL |
![]()
Post
#664
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.642 Joined: 16 September 08 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
Asta chiar e ceva frumos
|
--------------------
Renault
Megane II
my edition (18+low+r26 look)
|
|
cash |
![]()
Post
#665
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 2 July 12 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane RS 265
2012
|
|
Diaboliq |
![]()
Post
#666
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|
Bogdan C |
![]()
Post
#667
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 12 May 13 ![]() |
QUOTE(Diaboliq @ 3 Jan 2014, 12:13) atasate cateva poze.. sa nu luati in calcul faptul ca masina nu a prea trecut pe la spalatorie ![]() 9 Jan 2014, 08:39: QUOTE(cash @ 3 Jan 2014, 11:52) da, le-am luat de la reprezentanta.. si jante si cauciucuri. S-au ocupat de tot. Au fost foarte profi si sunt foarte multumit de rezultat. This post has been edited by Bogdan C: 9 Jan 2014, 08:39 Attached thumbnail(s) poza_5.JPG ( Size: 2.5mb ) Number of downloads: 1037 poza_2.JPG ( Size: 2.48mb ) Number of downloads: 1045 |
--------------------
Renault
Megane RS
2013
|
|
cash |
![]()
Post
#668
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 2 July 12 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane RS 265
2012
|
|
eugenTL |
![]()
Post
#669
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.642 Joined: 16 September 08 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
Frumoase, insa pacat ca pe negru formele nu se vad asa de bine.
|
--------------------
Renault
Megane II
my edition (18+low+r26 look)
|
|
Diaboliq |
![]()
Post
#670
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
QUOTE(eugenTL @ 9 Jan 2014, 19:29) Eugen, e de la fotografiat. Jantele negre sunt greu de expus. Dacă le vezi live arată bine. 9 Jan 2014, 20:59: QUOTE(cash @ 9 Jan 2014, 13:00) Pai bai, dacă va luați toți pe 18 cui mai dau eu jantele mele de 19? Glumesc desigur ![]() Subscriu la comentariul lui Cash. Arata bine. Poate reediteze eu fotografia sa se vadă mai clar. 9 Jan 2014, 21:23: mai luminate un pic This post has been edited by Diaboliq: 9 Jan 2014, 20:23 Attached thumbnail(s) poza_2.JPG ( Size: 1.28mb ) Number of downloads: 923 poza_5.JPG ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 885 |
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|
Bogdan C |
![]()
Post
#671
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 12 May 13 ![]() |
QUOTE(cash @ 9 Jan 2014, 12:00) aici depinde mult de istoricul pe care il ai cu reprezentanta, setul complet, jante echipate cu niste cauciucuri de domane ajuta, ajung la 9-10 mii lei cu tot cu TVA... nu stiu sa iti spun daca e mult sau e putin.. dar pot sa iti spun sigur ca merita! cat despre aspect.. pot sa zic doar atat, masina asta, nu e fotogenica, nu am vazut nici o poza cu megane RS care sa imi placa la fel de mult pe cat imi place masina asta cand o vezi live! |
--------------------
Renault
Megane RS
2013
|
|
cash |
![]()
Post
#672
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 2 July 12 ![]() |
QUOTE(Diaboliq @ 7 Dec 2013, 19:48) 225 40 18 sunt cauciucurile, de la Continental. La Sasiu Cup nu ar fi trebuit sa iei 235 latime? Stiu ca merge si 225 insa standardul e 235. |
--------------------
Renault
Megane RS 265
2012
|
|
Trak-X |
![]()
Post
#673
|
![]() The IT Guy Group: Members Posts: 115 Joined: 28 September 12 From: Bucuresti ![]() |
Game VS Reality
|
--------------------
Renault
Kadjar
- B 121 NCS
2016 -1.5 dCi 131 CP - 4WD Mégane III Estate 2010 - 1.5 dCi - B 111 NCS
EX: Daewoo Matiz Semi-SE "Pe fata bare, pe spate bare Juri ca e cea mai placuta inchisoare" |
|
Diaboliq |
![]()
Post
#674
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
QUOTE(cash @ 14 Jan 2014, 12:58) Sincer, de data asta nu mi-am batut capul cu anvelopele. Am lasat service-ul sa aleaga. Din cate stiu 235 e pt 19" si 225 pt 18". <span class='edit'>15 Jan 2014, 15:08:</span> QUOTE(eugenTL @ 2 Jan 2014, 21:04) Eugen, stii ca exista si alte culori in afara de alb? ![]() Personal, nu ma impresioneaza tuningul. Evacuarea si resoftatul a devenit o banalitate in ziua de azi. Ma asteptam la ceva motor forjat, pistoane de motocicleta ![]() E usor sa arunci un decat sa cumperi un map de pe net si sa-ti trantesti logo-ul. Apropo, tuning official pt RS: aici. Iti aranjezi masina la dealer fara sa pierzi garantia. E un kit de la e-motions. Eu de la ei m-am inspirat cu jantele forjate pe 18. This post has been edited by Diaboliq: 15 Jan 2014, 14:20 |
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|
Modus |
![]()
Post
#675
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
at.filimon |
![]() ![]()
Post
#676
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 20 March 13 ![]() |
Salutare,
Dupa ce m-am rugat vre-un an de zile de RNR pt un drive test cu Megane RS, am prins in luna noiembrie, la insistente tupeiste, RS-ul gri din parcul de presa. Clientii nu sunt asa importanti, revistele da. In fine...mi-a placut foarte mult. Ca urmare, in urmatoarea saptamana am cumparat masina din poze. Impresiile dupa vreo 3000 km sunt bune si rele. Drive testul nu am putut sa il fac numai pe autostrada. Comparatia o fac cu un bmw e90 318d, cealalta masina, de care sunt foarte multumit. Stabilitate la viteza mare: putin dezamagitor, puntea spate "nervoasa"; BMW'ul nu m-a surprins neplacut niciodata; RS'ul de vreo cateva ori a reusit "performanta" Stabilitate la viteza medie: foarte buna(din nou, puntea spate nervoasa , dar e mai usor sa revi pe trasa in caz ca aproximezi prost un viraj) Franare: Buna daca sunt calde franele, suprinzator de proasta daca sunt reci, ciudata la viteza mare din cauza puntii spate care parca isi ia zborul la franare Confort: mult peste asteptari; pozitia de condus mi-ar fi placut sa fie un pic mai joasa Motor: Mie imi place, suficient de sonor daca abuzezi, suficient de linistit daca esti obosit; Si foarte important, elastic(principala problema la BMW) Consum: Ma obisnuiesc greu cu el, dar ma asteptam sa fie mare ![]() Directie: putin greoaie, dar placuta la genul acesta de masina Dotari: are RS Monitor, altele nu ma intereseaza(poate doar sist. de sunet care e mediocru, la fel ca in BMW) Impresie generala: Minunata daca ai putina experienta la volan. Nu as recomanda-o unui incepator vitezoman; Revin cu un review mai vast saptamana aceasta; Oricum, sunt foarte bucuros ca am luat-o http://static.reno.ro/style_images/renopro...cons/icon12.gif. As avea nevoie de un circuit sa vad care e exact comportamentul masini la viteze mari. "Suprizele" mi-au cam taiat elanul sa ma duc foarte repede cu ea. E frustrant sa nu ai incredere in masina. Stiu ca poate, dar necesita atentie multa; Cu o sugestie daca ma puteti ajuta, in urmatoarea privinta. Are un "tacanit" la motor, la ralanti. Eu banuiesc niste role dar mi-e groaza sa ma duc la service cu ea. Am garantie pana in mai. Am mai avut un Logan MCv acum cativa ani, dar astia de la Renault Cluj, mi-au scos fire albe cu el. Ce service Renault mi-ati putea recomanda, care au mai lucrat la RS-uri? Multumesc! O zi faina! Attached thumbnail(s) 20131205_154416_1_.jpg ( Size: 4.55mb ) Number of downloads: 248 20131127_160132_1_.jpg ( Size: 2.81mb ) Number of downloads: 278 |
--------------------
BMW
e90 318d
- CJ 19 YNV
2009
|
|
alexniculescu |
![]()
Post
#677
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 443 Joined: 20 January 11 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane Coupé
- B904LEX
2009
|
|
trickz |
![]()
Post
#678
|
![]() Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 3 March 11 ![]() |
QUOTE(at.filimon @ 27 Jan 2014, 16:10) Cu o sugestie daca ma puteti ajuta, in urmatoarea privinta. Are un "tacanit" la motor, la ralanti. Eu banuiesc niste role dar mi-e groaza sa ma duc la service cu ea. Am garantie pana in mai. Am mai avut un Logan MCv acum cativa ani, dar astia de la Renault Cluj, mi-au scos fire albe cu el. Ce service Renault mi-ati putea recomanda, care au mai lucrat la RS-uri? Multumesc! O zi faina! Poti merge la Mach 1 de langa Romexpo. La Serus de pe bvd Timisoara mai au un mecanic foarte ok, dar nu pot sa iti dau nume si exista riscul sa dai de f multi necunoscatori... Altfel, ar mai fi un service non-Renault care s-a ocupat de masina mea si se ocupa si de alte Clio RS-uri, respectiv Activ Auto - zona Kaufland Obor. In afara Bucurestiului nu pot sa recomand nimic... in Braila cand am vizitat Apan, ma intreba mecanicul daca e diesel... This post has been edited by trickz: 27 Jan 2014, 21:11 |
--------------------
Renault
Clio RS
- B-172-VVE
2003
|
|
cash |
![]()
Post
#679
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 2 July 12 ![]() |
Sincer nu prea inteleg ce vrei sa spui cu stabilitatea la viteze mari...
si nici la viteze medii... Te referi la viteze mari raportate la vitezele "normale" cu care iei anumite curbe? Sau la viteze mari la modul absolut? In linie dreapta? Ai luat masina noua? Ai schimbat anvelopele de pe fata pe spate? Mergi cu ESP, fara sau pe ESP sport?... In ce mod - sport, extreme, snow...? Pe ce suprafete? Ai anvelope de iarna? Daca zici ca ai doar 3000km cu ea si astia facuti din noiembrie pana acum... e foarte nerelevant. Nu mai zic de anvelope, daca nu ai de iarna... E foarte vag ce spui tu, sincer. Iar comparatia cu o masina care n-are nici jumatate din puterea RS-ului mi se pare total nerelevanta. Ai modelul CUP sau celalalt? Din poze pare CUP. |
--------------------
Renault
Megane RS 265
2012
|
|
Diaboliq |
![]()
Post
#680
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
Subscriu la ce le spuse de Cash și Trickz.
Mach1 de la Romexpo e un service excelent. Cat despre comparația cu un BMW diesel mi se pare total ne la locul ei. Nu compari piperul cu sarea industriala. |
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|
at.filimon |
![]()
Post
#681
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 20 March 13 ![]() |
Trickz, multumesc pentru sugestie. O sa incerc Mack 1, mai ales ca e confirmat si de Diaboliq.
cash, Diaboliq, Nu ma intelegeti gresit. Sunt foarte multumit de masina, mi-a placut de prima data, e peste asteptari... dar am o singura obiectie, care ma sperie. Comparatia cu BMW-ul e foarte relevanta. Facem exceptie de ratiuni "masina de cocalari". E90 e un model foarte bine echilibrat, foarte lipit de asfalt si in linie dreapta si in viraje, cu frane bune si foarte permisiv la greseli. Permite viteze de trecere mari in viraje, cu o pierdere de aderenta progresiva si foarte predictibila. Puterea si combustibilul nu fac subiectul comparatiei. Vorbeam strict de siguranta la rulare si permisivitatea la greseli. Nici Porsche 911 nu e permisiv la greseli, fiind ca un pendul, dar asta nu inseamna ca nu e o masina extraordinara. RS'ul e fara nici un dubiu, cu tendinte de supravirare. Supravirarea e misto si uneori chiar benefica sa te inscrii in viraje, dar daca e provocata de sofer. Faptul ca fundul vrea sa ajunga in fata puntii fata cand nu te astepti, nu e placut si pe de-asupra e si periculos. Pe un circuit, unde ai spatiu suficient sa o redresezi, e ok. Pe drum public e bizar. Subvirarea o "rezovi" relativ usor, prin diminuarea vitezei(franare lina) si in cazul RS-ului, pt ca are LSD, o rezolvi cu accelerare in curba. Acum, problema deranjanta e in cazul in care subvirezi(aproximezi virajul prost) si nu poti nici sa accelerezi, trebuie sa franezi. Sau iti sare o caprioara in fata intr-o curba luate de tine in viteza si trebuie sa franezi, nebunia asta de masina pleaca de spate. Destul de predictibil la un moment dat, destul de brusc in alte situatii. In virajele largi, luate cu 200 in plin gaz, simti sub fund foarte clar cand e la limita puntea spate, dar fata te trage dupa ea. Daca trebuie sa franezi brusc....supravirare. La viteze medii, 100-150, e ca oricare alta masina sport, dar distractiva(puntea spate danseaza placut). La viteze mici, pe serpentine, pana in 100, e zeita masina. Mult mai rapida, mai asezata si mai distractiva decat orice am condus pana acum(335i, 63 AMG, Golf GTI...). In viraje largi care se inchid brusc, necesita franare mai puternica. Daca pe portiunea larga ai 170, si urmatoarea portiune de viraj ai nevoie de 100, franarea brusca in timp ce virezi in virajul larg, trimite din nou puntea spate "la plimbare". Am derapat cu ea o singura data(in cazul de mai sus), eram cu ESP off si am dansat stanga dreapta de vre-o 2-3 ori. Am redresat-o accelerand. Oricum a fost ca un "vis" de o secunda. Ma lipeam de ceva, daca nu aveam loc sa accelerez. Era noiembrie, dar erau 12 grade afara, deci nu poate fi vb de temperatura. Sa fiu sincer mi-e un pic groaza sa ii mai testez limitele pe drum. Astept sa deschida Mures Ring ca sa am spatiu. De rulat rulez numai pe ESP sport. cu ESP cuplat iti tot taie gazul, cu el decuplat, in cazul de fata nici nu ma mai gandesc(oricum ruland rar cu el decuplat). RS monitor e setat pe SNOW in oras si pe Sport in extern. Extreme nu il folosesc. Cauciucurile sunt bune(50-70%), am Potenza de pe Trophy, masina fiind Trophy. Ar putea echilibra putin comportamemtul, presinea din pneuri, care nu am verificat-o pana acum. Nu am rulat suficient cu masina incat parerea mea sa conteze sau sa fie suficient de obiectiva, dar asta e imaginea mea de pana acum despre masina. Repet, nu am o parere proasta ci doar circumspecta. Daca nu o sa imi faca vreo "surpriza", masina merita fiecare banut si intentionez sa o tin mult si bine. E placuta in oras, e puternica, nu iti sparge urechile la un drum de 300 km, si e si aspectoasa. Sa nu mai vorbim si de faptul ca e rapida in draci. Pana sa o vad in realitate mi s-a parut urata cu spume. Acum, nu mai imi iau ochii de la ea. Abia astept sa se uste drumul si sa treca era glaciara, ca sa ies. Nu mi-am luat anv. de iarna pt ca am vrut sa imi iau si jante de 18 si nu m-am hotarat la model. Sta bine in garaj, e protejata ![]() Ca sa inchei intr-o nota optimista, un viraj care il iau cu 318-le cu scartatit de roti la 140, RS-ul se descurca cu 170, tot cu scartait de roti. Deci e rapida O seara faina! Mihail Sadoveanu Motto: Fara caprioare in curbe |
--------------------
BMW
e90 318d
- CJ 19 YNV
2009
|
|
Diaboliq |
![]() ![]()
Post
#682
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
Deci, da domne... ai retinut quintesenta... Bine ca ne-ai povestit pt ca altfel te categoriseam gresit. Da, RS-ul este o masina "tail happy"... toate review-urile spun asta. Nimeni nu contesta acest lucru. E o chestie pe care insa o stiam de cand am cumparat masina (cel putin eu). Am insa niste mici adaugiri daca se poate, fineturi.... Creanga ma intitulez
![]() Una... De la in jur de 10 grade Celsius + umiditate, cauciucuri de iarna fac diferenta la aderenta. Si spun asta dupa ce o perioada indelungata eram erou cu gume de vara iarna. Parerea mea pe atunci era ca atat timp cat ai cauciucuri cu "carne" nu conteaza prea mult tipul de cauciuc. Recent, la batranete am sesizat ce diferenta pot sa faca si nu e o strategie de marketing... Acum ca sa ma apropii de subiect... RS-ul fiind totusi o masina cu tractiune fata, are nevoie de cauciucuri exceptionale pt a putea pune caii la munca. Daca dai de ghetus sau o ploaie mai nesanatoasa... cu toata mama lui de LSD... ti se aduce aminte ca totusi... caii sunt in fata. Aste e una.... A doua... masina asta, chiar cu ESP off are nevoie de o perioada de ajustare a LSD-ului + incalzire motor ( nu ma refer aici sa ai acul la apa in bord la jumatate). Official din cate tin minte Renault spune ca are nevoie de 30 de min de alergat inainte de a da performantele specificate. A treia... contrar gandirii populare... cauciucurile mai bune trebuie sa fie mereu pe ... atentie... spate. Da, ati citit bine. Lucrul asta se intampla tocmai din cauza franarii. In Olanda de ex, la service-uri am avut mereu discutii cand am cerut mutarea celor mai bune pe fata. Pe drumurile publice, "ACR"-ul "olandejilor" te sfatuieste sa ai cauciucurile mai bune pe spate indiferent de tipul tractiunii. Inca una.. RS-ul + LSD + tail happy + presiune cum trebuie = sliding cat te tin rinichii. Iti pot confirma ca am intrat in cateva curbe in care creierul urla ca o sa-mi fuga spatele, dar nici nu s-a urnit. Toata masina a glisat elegant. Ultima cred... nu frana in curba... cu orice masina... niciodata. Anticipeaza! Iti recomand sa incerci un traseu mai sinuos cu BMW-ul fara ESP si cu RS-ul si sa ne spui in care te simti mai in siguranta... Ca o incheiere asa, sa va confuzez un pic... RS-ul are comportament si subvirator si supravirator. Acum e bine stiut faptul ca aceste 2 comportamente nu sunt recomandate impreuna pe o masina sport ![]() Noroc si fericirea cea mare! This post has been edited by Diaboliq: 28 Jan 2014, 23:56 |
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|
cash |
![]()
Post
#683
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 2 July 12 ![]() |
Acum am inteles. Sunt de acord cu ce spui. Din pacate asta e neajunsul ptr tractiunea fata plus multi cai. Integralele nu fac asa asa.
Cum e cu Mures Ring ala?... Ca mai era un circuit in constructie pe la Adancata(Urziceni). Mi-am comandat si eu jante Tibor Black pe 18 (cele de la Renault). Si ma bate gandul spre Michelin PS2... |
--------------------
Renault
Megane RS 265
2012
|
|
mezym |
![]()
Post
#684
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
170 la ora in viraje pe autostrazi, apoi 200, 100 la ora in curbele de pe Dn-ur, marturii proprii asupra instabilitatii masiniii, eu zic ca e foarte safe pentru cei din jur si o mare doza de respect pentru vietile umane.
Din ce in ce mai multi pseudo-smecheri confunda drumurile publice cu circuitele private. Si ne mai miram de ce nu ne viziteaza extraterestrii! |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
- -
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#685
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
|
--------------------
------
------
------
|
|
cash |
![]()
Post
#686
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 2 July 12 ![]() |
QUOTE(mezym @ 29 Jan 2014, 10:30) 170 la ora in viraje pe autostrazi, apoi 200, 100 la ora in curbele de pe Dn-ur, marturii proprii asupra instabilitatii masiniii, eu zic ca e foarte safe pentru cei din jur si o mare doza de respect pentru vietile umane. Din ce in ce mai multi pseudo-smecheri confunda drumurile publice cu circuitele private. Si ne mai miram de ce nu ne viziteaza extraterestrii! Nu vorbeam despre Romania si nici despre drumurile publice tinere. Fii tu smecher adevarat cu 50 km/h, daca poti, prin toata tara asta condusa de smecheri. Mai citeste niste proverbe. De ex: Rade ciob de oala sparta... |
--------------------
Renault
Megane RS 265
2012
|
|
Diaboliq |
![]()
Post
#687
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
QUOTE(M i h a i @ 29 Jan 2014, 10:43) ![]() Băieții de acolo faceau service-ul pt RS-uri de competiție iar unul dintre acționari/patroni era George Grigorescu, ex pilotul. Tot ei mi-au adus niște piese custom pt. Clip-ul pe care iîl aveam atunci. Eu zic ca acolo n o sa te întrebe dacă RS-ul e pe motorina. |
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#688
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Nu, dar o să pună filtrul de ulei așa de bine încăt o să fie baltă de ulei sub mașină dupa 400 km, vor strange din ochi cureaua de distribuție , binenteles foarte tare și pe urmă nu știi de ce face motorul zgomot anormal...DAR la 1.5 și 1.9 nu se pricep, probabil ei știu numai de Eres... iar Grigorescu mai este ?
![]() This post has been edited by M i h a i: 29 Jan 2014, 13:54 |
--------------------
------
------
------
|
|
Diaboliq |
![]()
Post
#689
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
QUOTE(M i h a i @ 29 Jan 2014, 14:38) Nu, dar o să pună filtrul de ulei așa de bine încăt o să fie baltă de ulei sub mașină dupa 400 km, vor strange din ochi cureaua de distribuție , binenteles foarte tare și pe urmă nu știi de ce face motorul zgomot anormal...DAR la 1.5 și 1.9 nu se pricep, probabil ei știu numai de Eres... Eu am avut un clio cu motor 1.9dti si l-am service-at vreo 5 ani numai pe expozitie, fara probleme.Cat despre Grigorescu, stiu ca ramasese doar partener... dar nu stiu care mai e situatia acum. ...Mihai, hai sa fim constructivi si sa dam un sfat omului. Care e recomandarea ta ? QUOTE(Modus @ 15 Jan 2014, 17:44) Fain linkul. Vad ca ofera multe chestii interesante. Merci Modus! This post has been edited by Diaboliq: 29 Jan 2014, 14:00 |
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#690
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Nu demontez opiniile, numai că părerea ta imi este egală cu 0 odată ce nu ai fost acolo cu o problemă, nu că au adus piese ori că patron este nu știu ce fost pilot de pe meleagurile noastre și că reparau mașinile de competiție...Si la Serus se repară mașini de competiție iar băiatul patronului a avut Rs iar acum are Gtr dacă nu mă înșel..Conteză asta?Contează atunci cănd userul Diaboliq se duce într-un service și rezolvă o problemă la motor ori electrică , nu o revizie pe care o pot face și eu. Recomandare? Serus, Cobalcescu Splai, și Mach 1 așa să nu te superi tu
![]() This post has been edited by M i h a i: 29 Jan 2014, 14:06 |
--------------------
------
------
------
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 08:08 |