Megane 3 RS
![]() ![]() ![]() |
Megane 3 RS
connectorxp |
![]()
Post
#481
|
||
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Lexus
CT200h
- XX-XXX-LEX
Eco/2011 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|||
cash |
![]()
Post
#482
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 2 July 12 ![]() |
Multumiiiim!
![]() |
--------------------
Renault
Megane RS 265
2012
|
|
dumitrescuandrei |
![]()
Post
#483
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 16 December 08 From: Curtea de Arges ![]() |
Stiu ca suna tampit, dar voi ati gasit locul unde se infileteaza cuiul de remorcare pe spate?
|
--------------------
Renault Fan
.
. Muuulte Renouri/Dacii
|
|
AlexAnnecy |
![]()
Post
#484
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 4 February 13 ![]() |
Poate nu e relevant pentru modelul care se vinde la noi, si pare dubios, dar am vazut in cartulia specifica RS-ul pe renault.co.uk tabelul atasat.
Attached thumbnail(s) remorcare_rs.png ( Size: 38.76k ) Number of downloads: 875 |
--------------------
Renault
Megane RS
2013
|
|
ovidiucna |
![]()
Post
#485
|
![]() Private User Group: Members Posts: 377 Joined: 31 October 10 ![]() |
<span class='edit'>16 Feb 2013, 13:30:</span>
QUOTE(dumitrescuandrei @ 15 Feb 2013, 22:54) Nu cred ca exista pe spate.Spun lucrul acesta pentru ca eu nu am rs(pe bara normala de coupe aveam capacel unde sa bag cuiul),dar cand mi-am pus bara de rs am observat ca nu mai exista capacelul acela(dar poate la rs exista mai jos undeva sub bara un carlig ceva cum am mai vazut la vw/audi). LE:am incercuit cu verde unde are coupeul si dupa ce am schimbat bara nu mai exista posibilitatea sa bag cuiul pe undeva chiar daca in spate exista locul acela unde se insurubeaza. This post has been edited by ovidiucna: 16 Feb 2013, 13:42 |
--------------------
Renault
Megane
Coupe 2011 Dulce pomum quum abest custos
|
|
DiMaggio |
![]()
Post
#486
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 465 Joined: 8 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Conform manualului de utilizare de la RS, masina nu este prevazuta cu asa ceva. De asemenea este interzisa tractarea sau remorcarea.
|
--------------------
Renault
Megane RS
2012
|
|
AlexAnnecy |
![]()
Post
#487
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 4 February 13 ![]() |
QUOTE(cash @ 7 Dec 2012, 19:19) reviziile la kilometraj fix (10000km in cazul RS). Am vazut pe ceva forum frantuzesc ca la ei reviziile pentru 3 RS sunt la 20.000km/2ani. Mi se pare cam ciudat... La 10.000 stiti ca trebuie mers la noi? La noi e foarte ieftina masina comparativ cu vestul Europei, si pana acum inteleg ca ii lipsesc senzorii de presiune pneuri, dar o mai fi si altceva? Se tulbura un pic treaba, trebuie sa mai vin cu intrebari la dealer. ( linkul de la francezi: http://www.meganers.fr/phpBB3/viewtopic.php?f=44&t=16003 ) This post has been edited by AlexAnnecy: 16 Feb 2013, 23:48 |
--------------------
Renault
Megane RS
2013
|
|
cash |
![]()
Post
#488
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 2 July 12 ![]() |
La inceput a fost cu revizia la 20k (in 2010). Apoi s-au razgandit si au modificat la 10k.
Poti avea si senzori de presiune, daca ceri. Pe pagina din UK apar in lista de optionale, deci se poate (http://www.renaultsport.co.uk/roadcars/megane265/specification/Default.aspx). Totul e sa se vrea... dar lenea e mare la unii dealeri. Eu ti-i recomand pe cei din Pitesti sau Brasov. Sunt uimit oricum de atitudinea firmei Renault. Website-ul romanesc e sub orice critica, mai ales la prezentarea Meganului RS, care a disparut... ![]() Bafta This post has been edited by cash: 17 Feb 2013, 05:22 |
--------------------
Renault
Megane RS 265
2012
|
|
DiMaggio |
![]()
Post
#489
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 465 Joined: 8 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Buna dimineata Cash! Bine ca a disparut prezentarea, eu unul imi doresc ca inceteze productia cat mai repede. Sa ramana o masina cat mai exclusivista.
![]() Legat de senzorii de presiune, teoretic sunt. Practic, n-am cautat-o la roti. Amanuntul asta sau reviziile cu siguranta nu ar trebui sa tulbure apele. Eu ii recomand pe cei de la Mach1 din Bucuresti. Pentru prima oara in viata mea, la prima revizie, dupa ce baietii s-au uitat la cauciucurile mele nu au fost multumiti de modul in care am exploatat masina; in sensul ca aveam inca carne pe gume. ![]() Ca sa-mi arata cum trebuie sa arate cauciucurile unui RS, mi-au adus un set complet din depozit scartait 5000 de km. Au zis ca e pacat de masina sa nu-i tocesc cauciucurile. This post has been edited by DiMaggio: 17 Feb 2013, 06:24 |
--------------------
Renault
Megane RS
2012
|
|
cash |
![]()
Post
#490
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 2 July 12 ![]() |
'Neatza!...
![]() ![]() Vrei sa zici ca in 5000 km au tocit cauciucurile??? Cati km au mers cu ESP-ul dezactivat? |
--------------------
Renault
Megane RS 265
2012
|
|
DiMaggio |
![]()
Post
#491
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 465 Joined: 8 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Mi s-a spus ca a circulat si Francois Delecour cu Megane-ul RS al celor de la Mach 1 pana sa o pregateasca de raliu, asa ca se explica. (apropo, nu vrei sa stii cum aratau jantele)
http://www.msport1.com/Automobilism_Nation...20Delecour.html This post has been edited by DiMaggio: 17 Feb 2013, 09:58 |
--------------------
Renault
Megane RS
2012
|
|
cash |
![]()
Post
#492
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 2 July 12 ![]() |
Iata ca a aparut si timpul pe pista Top Gear
![]() Megane RS 265, 1:27.7. Astra VXR(sau OPC, cum vreti), 1:28.3. Focus ST, modelul nou evident, 1:29.6. Evident, ca sa nu faca de cacao Opelul, dupa ce a laudat RS-ul ca e sublim de condus... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pentru comparatii cu alti timpi de pe pista Top Gear check this: http://www.bbc.co.uk/programmes/b006mj59/features/powerlaps Toata treaba este prezentata in ultimul episod Top Gear. ![]() This post has been edited by cash: 20 Feb 2013, 11:25 |
--------------------
Renault
Megane RS 265
2012
|
|
Diaboliq |
![]()
Post
#493
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
QUOTE(cash @ 20 Feb 2013, 12:01) Iata ca a aparut si timpul pe pista Top Gear ![]() Megane RS 265, 1:27.7. Astra VXR(sau OPC, cum vreti), 1:28.3. Focus ST, modelul nou evident, 1:29.6. Evident, ca sa nu faca de cacao Opelul, dupa ce a laudat RS-ul ca e sublim de condus... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pentru comparatii cu alti timpi de pe pista Top Gear check this: http://www.bbc.co.uk/programmes/b006mj59/features/powerlaps Toata treaba este prezentata in ultimul episod Top Gear. ![]() Poate nu stiau cum se trece in modul sport ![]() |
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|
AlexAnnecy |
![]()
Post
#494
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 4 February 13 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane RS
2013
|
|
Diaboliq |
![]()
Post
#495
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
QUOTE(DiMaggio @ 17 Feb 2013, 07:20) Buna dimineata Cash! Bine ca a disparut prezentarea, eu unul imi doresc ca inceteze productia cat mai repede. Sa ramana o masina cat mai exclusivista. ![]() Legat de senzorii de presiune, teoretic sunt. Practic, n-am cautat-o la roti. Amanuntul asta sau reviziile cu siguranta nu ar trebui sa tulbure apele. Eu ii recomand pe cei de la Mach1 din Bucuresti. Pentru prima oara in viata mea, la prima revizie, dupa ce baietii s-au uitat la cauciucurile mele nu au fost multumiti de modul in care am exploatat masina; in sensul ca aveam inca carne pe gume. ![]() Ca sa-mi arata cum trebuie sa arate cauciucurile unui RS, mi-au adus un set complet din depozit scartait 5000 de km. Au zis ca e pacat de masina sa nu-i tocesc cauciucurile. Subscriu, baietii de acolo sunt super de treaba. Banuiesc ca ai fost langa Casa Radio nu la Foisor. E fain ca unii dintre baietii de acolo lucreaza si pe masinile de raliu si au habar. Pe vremea cand stateam in Bucuresti numai la ei imi faceam reviziile. Plus ca iti pot aduce tot felul de dracii custom... eu am luat un strut bar de la ei. Prin Grigorescu (era partener, nu stiu daca mai e acum) am luat legatura Stefan Vasile si am facut scoala de pilotaj. L-am cunoscut si pe Claudiu David pe la inceputurile carierei de pilot.... devin nostalgic acum.... in fine si eu ii recomand. Apropo... intrebare catre posesorii de RS: Fratilor, v-ati prins cum functioneaza launch control-ul? Din cate stiu ar trebui sa functioneze doar in ESP normal mod dar chiar si atunci unori merge, alteori nu. Teoria mea e ca trebuie incalzita masina... cateva plecari de pe loc pana cand incepe sa functioneze normal... sau cel putin asta am observat... Stie cineva? O alta intrebare e pt cei care au sasiul cup... nu va enerveaza cum paraie la virare diferentialul la plecatul din parcare? Merci This post has been edited by Diaboliq: 20 Feb 2013, 12:52 |
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|
cash |
![]()
Post
#496
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 2 July 12 ![]() |
QUOTE(Diaboliq @ 20 Feb 2013, 13:39) Apropo... intrebare catre posesorii de RS: Fratilor, v-ati prins cum functioneaza launch control-ul? Din cate stiu ar trebui sa functioneze doar in ESP normal mod dar chiar si atunci unori merge, alteori nu. Teoria mea e ca trebuie incalzita masina... cateva plecari de pe loc pana cand incepe sa functioneze normal... sau cel putin asta am observat... Stie cineva? O alta intrebare e pt cei care au sasiul cup... nu va enerveaza cum paraie la virare diferentialul la plecatul din parcare? Merci Eu nu ma omor cu plecarile de pe loc. Daca voiam asa ceva imi luam un Evo modificat SH... Am incercat prin octombrie vreo 4 plecari si am scos un 6.19 cu ESP off, dar cauciucurile nu erau bine incalzite. Apoi a venit vremea rece si nu am mai incercat ca oricum nu poti sa scoti timp bun la temperaturi joase si se incalzesc si mai greu cauciucurile... Si daca pleci relativ normal, oricum are un start foarte bun comparativ cu majoritatea celorlalte masini de pe strada... Nu am auzit astfel de sunete inca ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane RS 265
2012
|
|
Diaboliq |
![]()
Post
#497
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
QUOTE(cash @ 20 Feb 2013, 18:48) Eu nu ma omor cu plecarile de pe loc. Daca voiam asa ceva imi luam un Evo modificat SH... Am incercat prin octombrie vreo 4 plecari si am scos un 6.19 cu ESP off, dar cauciucurile nu erau bine incalzite. Apoi a venit vremea rece si nu am mai incercat ca oricum nu poti sa scoti timp bun la temperaturi joase si se incalzesc si mai greu cauciucurile... Si daca pleci relativ normal, oricum are un start foarte bun comparativ cu majoritatea celorlalte masini de pe strada... Nu am auzit astfel de sunete inca ![]() ![]() Haha... inca vreo cateva luni si vorbim.... daca e suficient ![]() Cash, tu ai LSD? Stiu ca pacanitul e specific la LSD... nu trebuie sa-i dai blana.... mers normal... iesit din parcare....daca ii dai si blana virat, poti sa-ti iei adio de la el. |
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|
alexniculescu |
![]()
Post
#498
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 443 Joined: 20 January 11 ![]() |
Care este lunch controlul la RS ??? Stiu ca, Clio 4 rs are asa ceva dar de megan nu stiam ?!
|
--------------------
Renault
Megane Coupé
- B904LEX
2009
|
|
cash |
![]()
Post
#499
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 2 July 12 ![]() |
Eu zic ca am
![]() Nici nu stiu daca se poate lua masina cu sasiu CUP si fara LSD. Di Maggio, la tine pacane? Sincer nu am auzit in niciun clip de pe youtube vreun pacanit. Si sunt cateva pe acolo... Chiar m-ai facut curios. Cat despre launch control nici eu nu am auzit/citit nimic si crede-ma ca am citit toate review-urile si in engleza si in romana plus cele video. Foarte probabil dupa ce o freci bine se incing cauciucurile si au o aderenta mult mai buna. Asta iti poate da impresia ca te ajuta ceva. Ai discutat la service despre pacanit? A fost de la inceput? Mai e o chestie... ![]() This post has been edited by cash: 22 Feb 2013, 07:10 |
--------------------
Renault
Megane RS 265
2012
|
|
Diaboliq |
![]()
Post
#500
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
QUOTE(cash @ 21 Feb 2013, 22:04) Eu zic ca am ![]() Nici nu stiu daca se poate lua masina cu sasiu CUP si fara LSD. Di Maggio, la tine pacane? Sincer nu am auzit in niciun clip de pe youtube vreun pacanit. Si sunt cateva pe acolo... Chiar m-ai facut curios. Cat despre launch control nici eu nu am auzit/citit nimic si crede-ma ca am citit toate review-urile si in engleza si in romana plus cele video. Foarte probabil dupa ce o freci bine se incing cauciucurile si au o aderenta mult mai buna. Asta iti poate da impresia ca te ajuta ceva. Ai discutat la service despre pacanit? A fost de la inceput? Mai e o chestie... ![]() Nu cred ca toate ![]() ASR: http://www.meganesport.net/community/showt...h-control/page2 Se pare ca trebuie sa accelerezi ca nebunu.... l-am activat si eu de cateva ori din greseala Motorul nu pacane ![]() ![]() This post has been edited by Diaboliq: 21 Feb 2013, 22:00 |
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|
cash |
![]()
Post
#501
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 2 July 12 ![]() |
QUOTE(Diaboliq @ 21 Feb 2013, 22:53) Nu cred ca toate ![]() ASR: http://www.meganesport.net/community/showt...h-control/page2 Se pare ca trebuie sa accelerezi ca nebunu.... l-am activat si eu de cateva ori din greseala Motorul nu pacane ![]() ![]() Stiu si eu de ASR si ESP dar n-as spune ca e chiar un launch control oficial. Ce zic aia acolo nu am mai auzit... dar tot ce e posibil. Oricum n-am de gand sa imi prajesc ambreiajul cu zeci de incercari ptr ca nu vad sensul... Iar la faza cu pacanitul, recunosc ca eu evit sa virez la maxim. Nici nu am nevoie si am avut tot timpul o senzatie ca "fortez" rotile. Mai studiez oricum ![]() |
--------------------
Renault
Megane RS 265
2012
|
|
DiMaggio |
![]()
Post
#502
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 465 Joined: 8 November 05 From: Bucuresti ![]() |
La mine nu pacane nimic, ce e drept nu cred ca am virat maxim de prea multe ori sa-mi dau seama. Daca daca era ceva suspect, remarcam pana acum.
Launch control-ul la RS din cate stiu nu exista. Varianta rudimentara-analoaga e sa apesi lung butonul sport din stanga bordului si atunci se dezactiveaza toate functiile electronice, iar aspectul asta, daca stii sa conduci cu adevarat o masina, te va face mai rapid. Cheers! This post has been edited by DiMaggio: 22 Feb 2013, 10:10 |
--------------------
Renault
Megane RS
2012
|
|
cash |
![]()
Post
#503
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 2 July 12 ![]() |
Azi am tras de volan in toate partile.
![]() Sincer... nu se aude niciun zgomot similar cu pacanitul respectiv. Am fost prin Bucuresti si am avut ocazia sa fac manevre... ![]() O sa mai intreb pe la cunoscatori ca deja sunt curios. |
--------------------
Renault
Megane RS 265
2012
|
|
connectorxp |
![]()
Post
#504
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Pacaniturile pot fi de la articulatii, le-am auzit si eu la Toyota, mai ales cand brachez rotile pe loc. Totusi sa nu fie zgomotul de final de cursa.
Launch control pe o manuala? sa fim seriosi, cat timp piciorul stang este functional si soferul este constient ce are sub el, intrece multe automate. Launch control-ul este implementat la automate, unde nu poti controla demarajul la turatie inalta. Pentru launch control se activeaza modul sport/optiunea spefica masinii, pe urma se calca frana cu stangul si cu dreptul se tureaza motorul la un nivel acceptabil, max 3000 RPM la modelele de serie larga (nu GTI si altele), pe urma se elibereaza frana si masina pleaca ca din pusca cu un mic scartait de rotata. Experienta reprodusa si pe un M6 si exeperienta era similara cu lansarea unui TGV. Alte masini super sport, au o procedura mai lunga pentru launch control ce coreleaza si ESC-ul si ASR-ul pentru o experienta mai placuta. Sunt unele masini unde cuplu motor este mare, This post has been edited by connectorxp: 22 Feb 2013, 23:35 |
--------------------
Lexus
CT200h
- XX-XXX-LEX
Eco/2011 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
cash |
![]()
Post
#505
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 2 July 12 ![]() |
Diaboliq, ai cumva parcarea in panta? Azi am parcat undeva in panta si la mersul inapoi plus virare am auzit niste "cloncanituri" clare care sigur nu ar putea fi de la altceva decat de la un mecanism gen diferential, zic eu...
Pe de alta parte am vazut demonstratii de intors masina pe loc si zapacita in toate felurile. Nu cred ca e asa sensibil mecanismul ca sa se strice prea usor. Din contra... Bafta! |
--------------------
Renault
Megane RS 265
2012
|
|
Diaboliq |
![]()
Post
#506
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
QUOTE(cash @ 23 Feb 2013, 15:53) Diaboliq, ai cumva parcarea in panta? Azi am parcat undeva in panta si la mersul inapoi plus virare am auzit niste "cloncanituri" clare care sigur nu ar putea fi de la altceva decat de la un mecanism gen diferential, zic eu... Pe de alta parte am vazut demonstratii de intors masina pe loc si zapacita in toate felurile. Nu cred ca e asa sensibil mecanismul ca sa se strice prea usor. Din contra... Bafta! E vorba de primele 2-3 viraje dupa pornire la relanti. |
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|
cash |
![]()
Post
#507
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 2 July 12 ![]() |
Sincer pe mine ma depaseste chestia asta. O sa ma lamuresc in timp...
Oricum, important e sa mearga masina... |
--------------------
Renault
Megane RS 265
2012
|
|
Diaboliq |
![]()
Post
#508
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
QUOTE(cash @ 23 Feb 2013, 19:00) Sincer pe mine ma depaseste chestia asta. O sa ma lamuresc in timp... Oricum, important e sa mearga masina... Cel mai important ![]() La partea cu launch controlul m-am lamurit. In modul normal ESP, daca ai masina turata, cel putin 4000rpm la pornire intra ASR-ul. Daca nu pleci cu motorul turat, nu intra.... |
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|
cash |
![]()
Post
#509
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 2 July 12 ![]() |
Ia sa incerc si eu
![]() Acum daca tot ai adus vorba zi-ne si ce timp minim ai scos, 0-100. ![]() This post has been edited by cash: 24 Feb 2013, 18:22 |
--------------------
Renault
Megane RS 265
2012
|
|
connectorxp |
![]()
Post
#510
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Diaboliq @ 24 Feb 2013, 15:15) La partea cu launch controlul m-am lamurit. In modul normal ESP, daca ai masina turata, cel putin 4000rpm la pornire intra ASR-ul. Daca nu pleci cu motorul turat, nu intra.... Este logic sa fie asa, ASR-ul reduce patinarea rotilor, implicit el isi face simtita prezenta doar la turatii mari sau demaraje pe suprafete dificile. Fiind masina sport, functionalitatea lui poate fi intrerupta/modificata de o alta functie. |
--------------------
Lexus
CT200h
- XX-XXX-LEX
Eco/2011 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 20:52 |