Injectoare Laguna II, probleme, recomandari
![]() ![]() ![]() |
Injectoare Laguna II, probleme, recomandari
cipi13 |
![]()
Post
#91
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 14 December 07 ![]() |
|
||
--------------------
Laguna 2
Dinamique Grandtour
2.2 dci, 110 kw
- B-62-TPG
|
|||
przamfiri |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
Salutare fratilor
de vreo saptamana am asa un tacanit care apare doar la accelerari bruste zici ca este vechea dacie cand ii tacanea avansul ,la un clip mi-a iesit si un injector cu valoare 4,9..eu banui ca injectorul da tacanitul acela, poate un injector sa faca asa ceva,masina trage ,consumul normal.... Multumesc Doamne Ajuta |
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#93
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
salut ,si eu am tzacanitul la motor de care vorbeste parintele, la ralanti mai accentuate cand e motorul rece dar si in mers si vibratii ale motorului cam mari la ralanti (asta de cand ma pus sa nu zic cine ,sa curatz galeria fara sa o dau jos si fara sa scot egr-ul ...porneste dupa ce invarte de trei ori (asta de cand am schimbat partea mecanica a egr-ului)...Cum pot scapa de tzacanit , vibratiile anoramale si sa o fac sa porneasca cum ii place ei ?
![]() This post has been edited by Francisc 2: 11 Mar 2010, 13:02 |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
- TM 00 III
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
Salut bieleta de sub motor daca este stricata poate sa dea acele tacaneli? Se aude asa ca atunci cand era stricata bucsa de la suportul de aluminiu dar acum este buna am verificat-o Doame Ajuta
|
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
Dan73 |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Eu zic ca aia e
![]() |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
Danutule multumesc raman dator cand vand masina te caut
![]() |
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#97
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
cum se numeste mai exact?doar bieleta?am gasit,presupun ca e bieleta antirului si are legatura cu directia ,f..k ca si mie imi trage un pic intr-o parte ...cum se aduna toate
This post has been edited by Francisc 2: 11 Mar 2010, 21:47 |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
- TM 00 III
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#98
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
![]() ![]() Am rezolvat si treaba cu trasul greu si zgomot motor -->am gasita apa in "borcanul" filtrului de motorina,arata parca ar fi aschii de metal si avea eticheta de ![]() Am bagat 40 de litri de cea mai scumpa motorina pe care am gasit-o (pretul e ca in tara 1,12 euro/litru si contine aditiv).Motorul merge ca in ziua cumpararii,adica fin de tot,fara zgomot! Mai este doar o problema cu tremuratul la plecare de pe loc dar ala il rezolv cu schimbarea bucsei "mici" ,de la suportul motor de sus ! ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
- TM 00 III
|
|
byby |
![]()
Post
#99
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
Vezi ca aschiile alea care par" de metal" sa nu fie chiar de metal. Vezi ca au fost probleme de acest gen la unele pompe de injectie care produceau o pilitura de aluminiu si in final ajungea in injectoare si le terminau. Problema asta e frecventa la Logan si Clio dar tare mie frica sa nu apara si la Laguna.
|
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#100
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
byby ,eu din cate am citit pe forum ,stiu ca masina mea nu are nici un fel de pompa inainte de filtrul de motorina,ci doar dupa el.Inainte de filtru eu am doar "para "de cauciuc pentru scoaterea aerului din filtru,deci teoretic acele "aschii " nu au cum sa fie de la pompa de motorina si oricum nu cred ca pot trece de filtru asa usor...
![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
- TM 00 III
|
|
ado007 |
![]()
Post
#101
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 26 April 10 ![]() |
INJECTOARELE SE POT RECONDITIONA LA SERVICE SCM (LANGA KAUFLAND PACURARI) LA UN PRET FOARTE BUN. TEL. 0767293490
|
--------------------
dacia
logan
2006
|
|
VF1BG0 |
![]()
Post
#102
|
![]() Gone 4 a while Group: Members Posts: 1.608 Joined: 12 March 07 From: Bucuresti ![]() |
faci doar reclama sau ai reconditionat tu acolo?
Ce inseamna pret bun? |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCi & 2.2dCi
2002 / Expression; 2002 / Privilege
- B-XX-Z4T kituri de reparatie macarale electrice!
|
|
lord_wader |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 9 March 09 ![]() |
Salutari.
Cu toate ca raspunsurile mele vin prea tarziu pt. cei de mai sus care probabil intre timp si-au vandut masina sau au reparat injectoarele, totusi o sa imi spun si eu parerea: *pilitura aia va duce in final 100% la injectoare stricate, asa cum spunea cineva problema e comuna la Dci 1.5 euro3 65CP de la clio si logan la euro4 se spune ca s-ar fi "rezolvat" desi....probleme la injectoare inca apar la logan 70 si 85cp. * tzacanitura de la accelerare brusca peste 2500-3000 iar e sigur de la injectoare, cred ca intre timp toti am aflat asta, daca nu de aici atunci de pe forumul logan. Si revenind si la problema mea: cei din Iasi care ati fost la acest domn Glodeanu, ce stiti despre el? e serios? are kit-uri originale Delphi? eu am auzit despre el numai reclama buna, ramane sa vad vineri rezultatul. Astept pareri. multumesc ![]() |
--------------------
dacia
1310
1991 tlx
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Injectia de pe Logan e destul de diferita de cea de pe Laguna chiar daca ii zice tot dci
![]() This post has been edited by Dan73: 19 May 2010, 21:36 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
lord_wader |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 9 March 09 ![]() |
Care a mai fost intre timp la Glodeanu sa repare? Eu am fost in mai pt. un inj. acum s-a stricat altul si cred ca tot la el ma duc. Sincer nu imi place cum lucreaza(nu el personal face treaba ci un tip mai negricios la fata, un rrom ca sa nu-i zic tigan direct), e destul de neatent pe unde pune piesele, e murdar de vaselina, de motorina etc mereu dar.....cu toate acestea face treaba buna sau cel putin piesele puse de el sunt bune, eu am schimbat o valva de retur si acum dupa 8.000 functioneaza in continuare.
Am gasit acolo taxiuri pe banda rulanta, spuneau baietii ca 10.000 ar tine, sa vedem. Ce informatii mai aveti despre acest service(cam pretentios spus dar...) ? |
--------------------
dacia
1310
1991 tlx
|
|
cata19p |
![]()
Post
#106
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 15 November 10 ![]() |
matrix67b am o intrebare,curatarea de care spuneai tu,se poate face doar la motoarele diesel?
|
--------------------
Renault Laguna II
1.6
2002
|
|
Emy Fynutu |
![]()
Post
#107
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 13 October 17 ![]() |
Salut sunt nou pe aici am și eu o problema la o laguna 2 1.9 120 cp 6 trepte una îmi da cu fum și a doua chestie la plecarea după loc trebuie sa o rulez mai tare altfel se oprește nu are fortacii și da un cocoloașe de fum ce poate fi? Mulțumesc anticipat ajutati-mă va rog
13 Oct 2017, 20:18: Coferii mă ajurâți îmi da cu fum 1-4 treapta și la plecarea de pe loc Da sa moara și trebuie sa o turei mai mult ca sa pot pleca altfel se opreste 13 Oct 2017, 20:19: Îmi cer scz de greșeli îmi poate spune cineva ce poate fi? This post has been edited by Emy Fynutu: 13 Oct 2017, 20:19 |
--------------------
Renault
Laguna 2
An2001 1.9 taci 6 trepte 131 cai
|
|
iuli23 |
![]()
Post
#108
|
![]() you have to scream if you wanna go faster Group: Members Posts: 1.057 Joined: 11 April 12 From: Bucuresti ![]() |
egr blocat si imbacsit. da-l jos vezi daca merge si curata-l. Daca nu sti cum vezi ca sunt topicuri pe unde s-a discutat
|
--------------------
Renault
Laguna II
2003 1.9 dci hatchback
- B-CFX
|
|
Bucefal |
![]()
Post
#109
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 20 March 18 ![]() |
Salutare ! Am si eu un symbol 1,5 dci 2007,si am probleme cu injectoarele.Am fost la service si spune ca trebuiesc reparate 3 injectoare plus pompa de motorina ca vezi doamne are multi km si sigur e busita si ea plus curatare circuit motorina-rezervor-pompa-injectoare.Masina merge ok insa s-a aprins acel martor de bujii din bord si am fost sa vad ce problema are.Pretul imi pare mare pentru reparatie ,undeva pe la 21 mil.Ar putea fi altceva sau chiar atat costa reparatia?Am si un Mitsubishi din 2016 si nu am platit niciodata mai mult de 3-5 mil pentru orice reparatie la el.Oare asa scump este Renault la reparat sau asa grava este problema la dci-ul meu de costa atat?
Ma gandesc la faptul ca aceasta masina dci imi foloseste pentru drumuri lungi si ma costa putin motorina.Ultimul exempu este :cu 240 ron am facut 840 km in exterior.,insa costul total la reparatii versus mersul cu Mitsubishi si bagat mai mult combustibil parca nu renteaza.Ce sa fac?..sunt putin atasat de dci pentru faptul ca este sprinten si consuma putin si sunt atasat si de Mitsu doar ca papa mult dar este muuult mai rapid si costuri de intretinere mai mici. Ma aflu in situatia in care nici nu as vrea sa carpesc ceva ca sa o vand ci as vrea sa o pastrez daca se poate insa preturile la reparatii imi par enorme. Intre 2013 si 2015 am avut un e 39 520 d, 136hp si am bagat ulei de floarea soarelui in el si a mers al reacu fara nici o problema.Intreb si eu ca un necunoscator,oare nu este un pret prea mare la reparatii la Renault?...La BMW dupa 10mii de km am facut test si motorul era in parametrii,injecoarele la fel,doar ca nu bagam ulei cand era rece afara.La acest dci am bagat doar motorina si se strica injectoarele din ce cauza? Intreb si eu pe aici...oare nu o fi vreo mica problema si ma pune sa platesc reparatia la injectoare plus toate auxiliarele ori o fi instalatiile astea de Renault mai speciale si mai scumpe de costa asa mult?..ori nu se pricep mecanicii ?Ori sunt eu prea depasit de tehnica Renault? Un injector de reparat este 350 ron,pompa motorina este 500 ron,si montajul si demontajul plus curatatul instalatii costa 450 ron,apoi un filtru de motorina ,10 litrii motorina,si spaga la mecanici...Nu imi pare o masina care sa merite asa costuri,voi ce spuneti? Pana atunci ma dau cu Evo 9 insa chiar vreau sa repar dci-ul dar nu la sumele astea. This post has been edited by Bucefal: 20 Jul 2018, 15:22 |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2007
|
|
andru1973 |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.271 Joined: 8 December 14 From: nu conteaza ![]() |
Martorul poate sa fie și de la bujii incandescente nu neapărat de la injectoare,cum spui că merge bine , posibil să fie de la bujii că așa se aprinde și cînd ai o bujie sau mai multe.ai incercat să vezi dacă sunt bujiile?
<span class='edit'>20 Jul 2018, 16:50:</span> Posibil din bujii incandescente, nu e obligatoriu This post has been edited by andru1973: 20 Jul 2018, 17:51 |
--------------------
renault
LAGUNA 1 RT 2.0 LAGUNA 3 2.0 DCI 130CP fara DPF
iulie 2008 expresion
|
|
Bucefal |
![]()
Post
#111
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 20 March 18 ![]() |
Am fost cu ea la service si a facut un test cu o rampa de seringi si au spus ca 3 injectoare nu-s bune apoi au insistat si pe pompa de motorina si pe curatare circuit....bujiile sunt bune toate 4.Masina functioneaza bine in sensul ca porneste la fel,trage la fel,nu consuma mai mult insa ramane acel martor de bujii aprins.
Ehh,in urma verificarii la service am primit oferta cu 350 ron un injector de reparat (x3) ,450 ron montat-demontat toate subansamblele si curatat instalatie de motorina,500 ron de reparat pompa de motorina,plus cateva mici detalii gen : un filtru si vreo 10l de motorina. Vorba ceea,de ce o duc la doctor mai des de aia o gaseste si mai bolnava. |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2007
|
|
Deeblue |
![]()
Post
#112
|
Membru incepator Group: Validating Posts: 81 Joined: 20 June 11 From: Bucuresti ![]() |
Parinte,
cum ai rezolvat problema cu tacanitul de avans la accelerari bruste? Eu am aceeasi problema care apare in special cand este motorul rece.(La accelerare brusca se aude cateodata un carait/tacanit in jurul a 1800-200 rotatii).Tind sa cred ca este o problema generata de vre-un injector dar nu sunt sigur. Multumesc! |
--------------------
Reno
Leguma
1945
|
|
DApophis17 |
![]()
Post
#113
|
Membru autentic Group: Members Posts: 395 Joined: 20 August 15 From: Cluj-Napoca ![]() |
Si eu am problema asta cu o bataie care se aude doar cat e apasata pedala de acceleratie, undeva tot in zona aia de turatie (mie imi pare ca undeva pe la 1700 se aude pana pe la 1900-2000). Dupa ce se incalzeste bine motorul eu nu prea o mai percep, doar urechile antrenate si fine
![]() Sunt curios si eu de informatii pe tema asta. |
--------------------
Renault
Laguna 2
Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
|
|
Deeblue |
![]()
Post
#114
|
Membru incepator Group: Validating Posts: 81 Joined: 20 June 11 From: Bucuresti ![]() |
Am uitat sa specific faptul ca atunci cand apare zgomotul simt si o ezitare/franare a motorului.
Asta m-a facut sa cred ca ar putea totusi fi un jnjector cu probleme. Dimineata la rece, cand stau pe loc si accelerez in gol, la revenire(decelerare), motorul are intrerurperi(nu merge rotund) de parca ar merge in trei pistoane.Efectul dispare dupa ce se incalzeste motorul. Nu stiu care este cauza. ![]() This post has been edited by Deeblue: 13 Aug 2018, 13:22 |
--------------------
Reno
Leguma
1945
|
|
andru1973 |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.271 Joined: 8 December 14 From: nu conteaza ![]() |
Sa probat injectoarele cu așa ceva?(in foto)
Attached thumbnail(s) 175213359_1806464409.jpg ( Size: 286.85k ) Number of downloads: 148 |
--------------------
renault
LAGUNA 1 RT 2.0 LAGUNA 3 2.0 DCI 130CP fara DPF
iulie 2008 expresion
|
|
Deeblue |
![]()
Post
#116
|
Membru incepator Group: Validating Posts: 81 Joined: 20 June 11 From: Bucuresti ![]() |
Nu.Doar diagnoza.
Nici macar nu mi-a aratat ce valori au injectoarele. |
--------------------
Reno
Leguma
1945
|
|
andru1973 |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.271 Joined: 8 December 14 From: nu conteaza ![]() |
ăștia sunt ciubucari din punctul me de vedere,normal putea sa iți spună ce valori au,dar mai bine faci testul cu ce am pus eu foto,acolo se vede exact care e defectul
|
--------------------
renault
LAGUNA 1 RT 2.0 LAGUNA 3 2.0 DCI 130CP fara DPF
iulie 2008 expresion
|
|
Deeblue |
![]()
Post
#118
|
Membru incepator Group: Validating Posts: 81 Joined: 20 June 11 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc pentru sfat!
Am sa fac testul si revin cu rezultatele. |
--------------------
Reno
Leguma
1945
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Nu e vorba de Laguna ci de alta masina dar aceeasi situatie (2 litri si GPL).
De cateva zile am pornirea ok dar dupa 2 secunde incepe un tremurat care tine vreo 5 secunde apoi motorul merge relativ ok, se mai poticneste la accelerari usoare. Pe gaz merge clar mai bine. E adevarat ca am folosit foarte mult GPL, pornirea si functionarea pe benzina fiind de maxim 2-3 minute. Un mecanic a zis ca este vorba de injectoarele de benzina infundate. Electric nu ar fi ca merge ok pe gaz si ar fi aparut Check engine. Diagnoza nu am cum sa fac, nu exista tester, masina an 1999. Am pus aditiv de curatat injectoare, am mers cam 100 de km si tot nu este mersul lin, se aud in toba mici rateuri. Cam dupa cat timp se desfunda sau dupa cati km de regula? Am mers si turat peste 3500 destul de mult... Am facut un test al injectoarelor de benzina cu ajutorul softului GPL. Am depistat ca la cilindrul 2 (din fata in spate) la comutarea pe benzina se intampla trepidatiile respective. E posibil ca doar unul sa fie infundat sau mai degraba este defect? Cei care ati mai intampinat problema asta, ce spuneti? This post has been edited by audiofilu': 5 Sep 2018, 18:50 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
espacern |
![]()
Post
#120
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Solutia de "curatare" a injectoarelor prin adaus in benzina este doar iluzie...mai ales la echiparea GPL unde injectorul de benzina functioneaza sub 5%.
Pentru o buna si eficienta curatare trebuie scos injectorul si curatat cu un spray degresant sub presiune cat timp este alimentat sa ramana deschis...sunt cateva filme ajutatoare pe net. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 14:04 |