Injectoare Laguna II, probleme, recomandari
![]() ![]() ![]() |
Injectoare Laguna II, probleme, recomandari
matrix67b |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|||
cozmin13 |
![]()
Post
#62
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 13 December 08 ![]() |
nu trebuie sa spui atat de raspicat. eu doar am intrebat.
|
--------------------
renault
laguna 2
2003 1.9dci 120hp
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
matrix67b,cozmin13
fratilor,multumesc ..... Doamne Ajuta |
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
byby |
![]()
Post
#64
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
Solutia de care zice matrix se foloseste cam asa: Se deconecteaza turul si returul de la pompa de injectie, se conecteaza doua furtunuri in locul celor care vin de la filtru si se pun in bidonul cu solutie. Asta se face cu motorul la temperatura optima de lucru (aprox 80 grade) Se porneste masina si se lasa sa functioneze la relanti 15-30 min apoi se opreste. Se lasa motorul oprit fara a deconecta ïnstalatia" aprox 15 min, apoi se porneste din nou masina. De data aceasta se incepe a se tura din ce in ce mai mult motorul cu mentineri pe paliere de turatie de 10-20 sec. Mai concret se tureaza pana la 2000 - se tine 20 sec, apoi la relanti, turat la 2500 si iar relanti, turat la 3000 ture si iar relanti, si tot asa pana la 4500 ture. Se executa acest tip de accelerare pentru a face injectoarele sa functioneze cu solutia respectiva pe toata plaja de turatii, pentru a indeparta depunerile. Se repeta aceasta operatie pana aproape se termina solutia.
Se reconecteaza instalatia masinii la pompa, se amorseaza si se elimina aerul din instalatie si apoi se porneste masina. |
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
bybybu buna informatia mai ales acum .......multumim
Doamne Ajuta |
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
Privilex |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru privilegiat Group: Members Posts: 548 Joined: 26 September 07 From: Bucuresti ![]() |
si o poza sau un link,ceva cu bidonul respectiv poti pune?mersi
|
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCI 120cp / Laguna 3 2.0dCI 130cp
2005-Privilege / 2014
|
|
bogdan2 |
![]()
Post
#67
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 11 May 06 ![]() |
Salutare,
De ceva timp am observat la o Laguna 2 cu motor dci 2,0 150 cp ca dupa un drum mai lung cu ea se aprinde martorul de injectie care dispare daca opresc motorul si il repornesc. Acuma odata cu venirea frigului refuza sa mai porneasca. Curent are, invarte electromotorul, motorina are, vorba aia : Benzineste scanteieste nu porneste. Ce sa fie ?? |
--------------------
Renault
Laguna
07: 2,0 Dci
|
|
cozmin13 |
![]()
Post
#68
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 13 December 08 ![]() |
fa un test la injectoare, atat pe tester cat si la retur
|
--------------------
renault
laguna 2
2003 1.9dci 120hp
|
|
byby |
![]()
Post
#69
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
Asa arata instalatia profesionala de curatat si cutiile cu solutie pentru diesel si benzina.
Attached thumbnail(s) winns12.jpg ( Size: 25.64k ) Number of downloads: 1882 |
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
amadi |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 971 Joined: 17 January 08 From: Mehedinti ![]() |
![]() 1 problema initiatorului topicului nu e de la injectoare! 2 injectoarele diesel se curata mult mai usor decat cele de benzina 3 nu se strica decat partea electrica la ele si nu pot fii reparate 4 la lagune si nu numai se pot configura un ECU daca sunt decalibrate 5 multi dintre voi isi dau cu parerea fara a avea elementare cunostinte despre motoare 6 etc ![]() ![]() daca ai, scoate mufa de la EGR si ar trebui sa porneasca, iar in cca 30sec trebuie sa se opreasca motorul. atunci schimba sonda de presiune de pe intercooler si nu o sa mai ai probleme. daca nu rezolvi asa da-mi pm sa-ti dau un nr de tel. pentru cei ce m-au ajutat, sa stiti ca nu cer bani!!! 15 Dec 2009, 03:11: apropo (APROPÓ (1) adv., (2) apropouri, s.n. 1. Adv. Fiindcă a venit vorba (de asta); bine că mi-am adus aminte. 2. S.n. Aluzie (adesea răutăcioasă) la adresa cuiva; propunere făcută cuiva pe ocolite. [Var.: apropóu s.n.] – Din fr. à-propos. ) : returul de la injectoare nu conteaza. ala este ceea ce nu consuma motorul, ceea ce nu arunca injectorul in capul pistonului. debitul poate depinde de pompa de inalta presiune si de filtre (dupa caz) sau alte conducte. presiunea in rampa trebuie sa fie de cca 150atm din cate imi aduc eu aminte, asta pt diesel ![]() numai bine! This post has been edited by amadi: 15 Dec 2009, 03:11 |
--------------------
renault
laguna 2
2002 privilege :( 1.9 dci 120hp
|
|
matrix67b |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
Mda! De fapt asta-i scopul forumului , sa ne dam fiecare cu parerea. Da' ia spune-ne si noua unde-i sonda aia de pe intercooler? Asta ca sa ma limitez la o singura intrebare.
Off topic: Din Mehedinti , mai precis, de unde esti frate? |
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
cozmin13 |
![]()
Post
#72
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 13 December 08 ![]() |
asta e pentru amandi ca a spus de iniatorul topicului
sa stii ca problema chiar a fost din injectoare. am fost in 3 locuri diferite unde au facut tot felul de teste si au spus ca scapa motorina pe retur si astfel in camera de inalta presiune nu se poate face presiunea necesara pornirii motorului. ca drept dovada a scaparilor de presiune eu vesnic aveam bule de aer pe conductele de alimentare indiferent cat le aeriseam. dadeam la pompita de amorsare si uneori pornea mai usor, alteori nu. am reparat toate 4 injectoare (eu stiam de 1 iar la atelierul respectiv mi-a spus de toate 4) iar de atunci nu am mai avut probleme si mi-a dat garantie 1 an. din discutie in discutie meseriasul de acolo mi-a spus ca injectoarele reparate te tin peste 100.000 km cu conditia sa pui motorina buna (nu petrom) si fara panarame de aditivi. iar apropo de aditivi se spune ca la noi in tara nu se gasesc aditivi cu adevarat performanti ci doar chiciuri. un aditiv bun ajunge cam 300-400 euro 100ml. |
--------------------
renault
laguna 2
2003 1.9dci 120hp
|
|
bogdan2 |
![]()
Post
#73
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 11 May 06 ![]() |
QUOTE(bogdan2 @ 14 Dec 2009, 13:33) Salutare, De ceva timp am observat la o Laguna 2 cu motor dci 2,0 150 cp ca dupa un drum mai lung cu ea se aprinde martorul de injectie care dispare daca opresc motorul si il repornesc. Acuma odata cu venirea frigului refuza sa mai porneasca. Curent are, invarte electromotorul, motorina are, vorba aia : Benzineste scanteieste nu porneste. Ce sa fie ?? Astazi de dimineata i-am dat un branci scurt si a pornit imediat. ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
07: 2,0 Dci
|
|
cozmin13 |
![]()
Post
#74
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 13 December 08 ![]() |
vezi ca cu branciul scurt risti distributia si sa vezi dupa aia distratie
![]() |
--------------------
renault
laguna 2
2003 1.9dci 120hp
|
|
amadi |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 971 Joined: 17 January 08 From: Mehedinti ![]() |
"asta e pentru amandi ca a spus de iniatorul topicului
sa stii ca problema chiar a fost din injectoare. am fost in 3 locuri diferite unde au facut tot felul de teste si au spus ca scapa motorina pe retur si astfel in camera de inalta presiune nu se poate face presiunea necesara pornirii motorului. ca drept dovada a scaparilor de presiune eu vesnic aveam bule de aer pe conductele de alimentare indiferent cat le aeriseam. dadeam la pompita de amorsare si uneori pornea mai usor, alteori nu. am reparat toate 4 injectoare (eu stiam de 1 iar la atelierul respectiv mi-a spus de toate 4) iar de atunci nu am mai avut probleme si mi-a dat garantie 1 an. din discutie in discutie meseriasul de acolo mi-a spus ca injectoarele reparate te tin peste 100.000 km cu conditia sa pui motorina buna (nu petrom) si fara panarame de aditivi. iar apropo de aditivi se spune ca la noi in tara nu se gasesc aditivi cu adevarat performanti ci doar chiciuri. un aditiv bun ajunge cam 300-400 euro 100ml. " ia spune-ne si noua, de unde aveai tu bule de aer? de la injectoare? ![]() cine si-a batut joc de tine in halul asta? masina mea are 260.000 km si nu am schimbat un injector. de peste 100.000 bag motorina de la baieti si nu am nicio problema. fara aditivi fara nimic. nu-mi papa gram de ulei nu am probleme. si aditivul ala cu 400e/100ml, vreau si eu vreo 2 litri!!! sa iti spun eu ceva, tu pentru un surub slabit la filtru de motorina ai platit reparatia injectoarelor!!! ![]() "Mda! De fapt asta-i scopul forumului , sa ne dam fiecare cu parerea. Da' ia spune-ne si noua unde-i sonda aia de pe intercooler? Asta ca sa ma limitez la o singura intrebare. Off topic: Din Mehedinti , mai precis, de unde esti frate?" ma refeream la senzorul de supraalimentare de pe conducta care duce la intercooler. din severin sunt |
--------------------
renault
laguna 2
2002 privilege :( 1.9 dci 120hp
|
|
cozmin13 |
![]()
Post
#76
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 13 December 08 ![]() |
mai domn`profesor pentru cunostinta matale bulele de aer erau in jurul filtrului de motorina, nu am spus ca erau in pompa de inalta. iar filtrul de motorina l-am schimbat de zeci de ori si nu are nici o treaba surubul. cu injectoarele defecte mi s-a spus de la reprezentanta renault si inca 2 sevice-uri diferite. fiecare procedeaza dupa cum crede de cuviinta. tu atunci cand cineva iti spune ca o piesa este defecta poti sa schimbi ce vrei, chiar si aerul din cauciucuri sperind ca isi revine masina. dar chiar nu este cazul sa ajungem la astfel de remarci acide. aici ne sfatuim daca pot spune asa, ne dam cu parerea pe baza propriilor experiente si daca putem invatam ceva. eu am spus ce am patit, iar dupa repararea injectoarelor masina porneste la fel ca inainte. am preferat sa repar injectoarele ca astfel sa dau 2800 lei si nu 6000 pe unele noi la reprezentanta. daca injectorul scapa motorina pe retur, atunci cand motorul este oprit iti scapa presiunea si de asta nu porneste. daca scaparile sunt masive atunci pompa in veci nu va putea sa refaca presiunea optima pentru pornire.
|
--------------------
renault
laguna 2
2003 1.9dci 120hp
|
|
bogdan2 |
![]()
Post
#77
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 11 May 06 ![]() |
QUOTE(cozmin13 @ 15 Dec 2009, 12:17) Si acum dupa ce a stat ore bune in viscol a pornit fara nicio ezitare. Sa ma f.t pe ea de masina. Bine ca m-a lasat acasa si m-a lasat pe undeva la dracu-n praznic This post has been edited by bogdan2: 15 Dec 2009, 16:16 |
--------------------
Renault
Laguna
07: 2,0 Dci
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
QUOTE(cozmin13 @ 15 Dec 2009, 10:21) asta e pentru amandi ca a spus de iniatorul topicului sa stii ca problema chiar a fost din injectoare. am fost in 3 locuri diferite unde au facut tot felul de teste si au spus ca scapa motorina pe retur si astfel in camera de inalta presiune nu se poate face presiunea necesara pornirii motorului. ca drept dovada a scaparilor de presiune eu vesnic aveam bule de aer pe conductele de alimentare indiferent cat le aeriseam. dadeam la pompita de amorsare si uneori pornea mai usor, alteori nu. am reparat toate 4 injectoare (eu stiam de 1 iar la atelierul respectiv mi-a spus de toate 4) iar de atunci nu am mai avut probleme si mi-a dat garantie 1 an. din discutie in discutie meseriasul de acolo mi-a spus ca injectoarele reparate te tin peste 100.000 km cu conditia sa pui motorina buna (nu petrom) si fara panarame de aditivi. iar apropo de aditivi se spune ca la noi in tara nu se gasesc aditivi cu adevarat performanti ci doar chiciuri. un aditiv bun ajunge cam 300-400 euro 100ml. Aer pe furtunele de alimentare nu ai cum sa ai din cauza injectoarelor care scapa pe retur. Deci dovada aia cade. Aerul poate veni de undeva de pe traseu...de la pompita sau cel mai probabil pe la garnitura aia mare de la filtru. Daca strangi prea tare surubul de la capacul filtrului se poate gatui garnitura si astfel sa ia aer. |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
cozmin13 |
![]()
Post
#79
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 13 December 08 ![]() |
nu va contrazic ca poate stiti mai bine, dar cert este ca dupa ce am reparat injectoarele masina porneste la fel de bine ca inainte. pana sa le fac am schimbat filtre si toate nebuniile de m-am saturat si tot nu reuseam sa ii dau de cap
|
--------------------
renault
laguna 2
2003 1.9dci 120hp
|
|
amadi |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 971 Joined: 17 January 08 From: Mehedinti ![]() |
pai tocmai aici e problema ta! aia ti-au luat bani de reparat injectoare sau ce ti-au facut pentru nimic. incerci sa ma convingi, si nu numai pe mine, ca tie iti pierdea motorina pe retur si iti mai baga si aer.
inca ceva: rampa de injectoare nu are presiune in ea cand motorul este oprit. nu mai "aburii" si pe altii cu habarnisme ieftine. vezi ca m-ai jignit, eu incerc sa ajut aici nu sa fiu ironic si sa ma dau "profesor". de pe acest site am invatat la randul meu foarte multe si daca pot sa dau ceva inapoi o fac! numai bine tuturor! |
--------------------
renault
laguna 2
2002 privilege :( 1.9 dci 120hp
|
|
evox |
![]()
Post
#81
|
![]() Volaniard Group: Members Posts: 89 Joined: 17 October 06 ![]() |
@amadi
cozmin13 chiar a avut o problema cu injectoarele, ghinionul lui e ca a cheltuit exagerat de mult cu rezolvarea ei, in vreme ce probabil schimband un singur injector (care scapa cel mai mult pe retur) sau cel mult doua rezolva problema pornirii. se gasesc injectoare SH in stare buna la 100 EUR chiar cu garantie, fara chiar si mai ieftin. in rest e o problema simpla de fizica: in rampa trebuie sa fie o anumita presiune pentru a porni motorul, aceasta presiune trebuie atinsa in cele cateva secunde de actionare a demarorului, la turatia de aprox 225 rpm pe care o imprima acesta motorului, daca injectoarele scapa prea mult pe retur, presiunea nu se atinge. o data pornit motorul turatia de ralanti fiind de 4 ori mai mare nu mai e o problema mentinerea presiunii in rampa si compensarea scaparilor pe retur si partea proasta la injectoarele Bosch este ca se gasesc mult mai greu kiturile de reparatie si repararea e mai pretentioasa, nu-i ca la Delphi unde iti repari injectorul pe un ziar in fata masinii... |
--------------------
Renault
Laguna II Privilege 1.9 dCi 120 CP
2002 “Amateurs train until they get it right. Professionals train until they cannot get it wrong.”
|
|
cozmin13 |
![]()
Post
#82
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 13 December 08 ![]() |
o anumita defectiune la o piesa se manifesta altfel de la o masina la alta. un an de zile m-am chinuit cu pornirea greoaie si am schimbat multe in speranta ca se va rezolva ceva, pana cand am reparat injectoarele si s-a rezolvat 100%. cand mi-a zis acolo ca toate 4 trebuie reparate nu mai puteam spune nu dupa 1 an de chin si nervi. niciodata nu stiam daca porneste usor sau nu si fara nici o regula, cu motorul cald, rece, dupa 500 km incontinu sau dupa 200 metri. eu ti-am spus ce am patit si nu va iau cu habarniste ieftine cum spune domnu amandi. aia mi s-a explicat aia va spun si reparandu-se defectul normal ca tragi concluzia ca aia a fost. citeam aici ca la unii se aprindea in mers indic. bujii, dar la mine nu s-a aprins nimic, tragea si doar nu pornea. de asta zic ca simtomele pentru acelasi defect pot fi diferite. nu te mai simti asa de jignit ca n-ai de ce
|
--------------------
renault
laguna 2
2003 1.9dci 120hp
|
|
amadi |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 971 Joined: 17 January 08 From: Mehedinti ![]() |
bun, in cazul asta bine ca ai rezolvat. totusi pe un injector eu nu as da 100e. cu 1000e iau motorul cu totul si pun pariu ca e mai bun decat al meu si al multora de aici
![]() |
--------------------
renault
laguna 2
2002 privilege :( 1.9 dci 120hp
|
|
ricochet2 |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.770 Joined: 8 November 08 From: Timisoara ![]() |
przamfiri, ai avut acces la CLIP ? cum ai putut pune poza ? am facut si eu 3 teste CLIP la Renault Timisoara. Eu am Laguna I, dar in esenta, principiul e la fel. Am senzatia ca ceva nu e in regula la motor. Nu pot stii ce. Nu pastreaza turatia constanta la relanti (oscileaza intre 600 si 1000 rpm pe turometrul de bord, desi pe CLIP arata o variatie de doar 80 RPM), iar in mers, nu trage, nu am nici demaraj cum cred eu ca ar trebui sa fie (am mai avut o Laguna inainte), viteza maxima pe care cred ca o prinde e undeva cred maxim 175 km/h, iar la schimbarea vitezelor si in trepte mici de viteza, la accelerare constanta (chiar dupa ce am debreiat complet), scutura. Am facut testul CLIP de 3 ori, am fost de 4 ori la 4 specialisti diferiti la Renault, au schimbat o bobina, am schimbat bujiile, am schimbat ambreiajul, i-am rugat sa curete clapeta de acceleratie si senzorul de relanti, am facut test de compresie, toate degeaba. Si pe deasupra, motorul mi se pare zgomotos, iar la turatii mari am senzatia ca se rupe in bucati. Nu tuseste, consumul e in limite normale la benzina si ulei, la fel emisiile de CO2, chiar nu stiu ce poate fi. Am vrut sa fac si un test la injectoare, dar cei de la Renault mi-au spus ca se pot strica injectoarele daca sint obosite, plus ca trebuie sa schimb nu stiu ce oringuri (nu stiu ce sint), care se distrug. La compresie, mi-a iesit pe fiecare cilindru intre 11 si 14 (nu stiu ce, trebuie sa ma uit pe fluturas). Pe CLIP mi-a aratat ca scria NO ERRORS sau NONE la erori (nu mai retin exact). Ce ma sfatuiesti sa fac (intrebarea mea este si pentru ceilalti useri care se indura sa ajute si un Lagunist I) ? Sa ma duc sa cer un test de injectoare totusi ? Nu am folosit aditivi, am pus doar benzina de 95 de la Rompetrol si OMV, nu mi-am batut joc de masina. E din 1999, are 98 mii km, motor K4M, 1.6 l, 16V. Merci.
|
--------------------
Renault
Laguna Concorde 1.6 16V
1999
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
frate clipul l-am facut acasa ,am un prieten care are aparatura necesara si l-am rugat sa imi salveze erorile
|
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
ricochet2 |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.770 Joined: 8 November 08 From: Timisoara ![]() |
Ce fain. Din pacate, nu am posibilitatea asta.
|
--------------------
Renault
Laguna Concorde 1.6 16V
1999
|
|
garc3a2000 |
![]()
Post
#87
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 1 November 09 From: Slatina ![]() |
am si eu nevoie de doua informatii:1] ce inseamna tarat ijectorul si in ce costa aceasta operatie pt ca mi s,a spus ca am nevoie la un injector sa,i fac chestia asta .2]pot baga aditiv dura lube pt curatat injectoarele in carburant[adika daca este indicat sau le cauzeaza]?
|
--------------------
renault laguna ll
2.2/110KW
2002 privilege
- es/4197-BVS
|
|
milik08 |
![]()
Post
#88
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 18 March 07 ![]() |
Am fost in seara asta la SERUS sa schimb un ulei... Mi-au spus printre altele sa schimb si 2 injectoare caci au valori foarte mari si galopeaza motorul. Ma poate ajuta cineva cu alta solutie? unde le-as putea curata ca sa incerc si varianta asta? multuesc anticipat.
|
--------------------
Renault
Laguna II VFIBG0
2004
- 55zav Laguna II, 120 CP 1,9 dci
|
|
bogdan_trsev1978 |
![]()
Post
#89
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 21 June 07 ![]() |
Salutari!De cateva zile masina tremura puternic la relanti.Am fost cu ea sa-i fac un test clip( la reprezentanta) si mi-au spus ca problema ar proveni de la injectoare (din pacate nu mi-au spus care ar fi cu probleme). Mi-au recomandat sa folosesc solutie de curatat injectoare valvoline sau aral.Nu am putut gasi de nicicare.Mentionez ca masina porneste usor si merge foarte bine.Au spus ei ca totul s-ar datora motorinei proaste.Momentan am folosit winns in cantitate dubla decat recomanda producatorul dar fara schimbari majore.Ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc anticipat!
![]() |
--------------------
renault
laguna 2
2003/expression
- MH11BCD
|
|
bogdan_trsev1978 |
![]()
Post
#90
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 21 June 07 ![]() |
Salutari!In cele din urma am gasit si solutie de curatat Valvoline .Pot sa spun ca acum nu mai tremura tot timpul.Ma gandesc ca e posibil sa-si revina singura,sper
|
--------------------
renault
laguna 2
2003/expression
- MH11BCD
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 21:43 |