Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

33 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

help,schita bucsa teflon caseta directie, mare nevoie

Liviu G
post 8 Apr 2011, 18:18
Post #241


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 14 July 10




Haideti sa vorbim putin si despre oringuri, si sa vedem daca este bine sa-le punem sau nu. Am facut cateva bucse identice cu cele originale, dar fara cele 2 caneluri ( pe care se presupune ca ar veni oringurile ) comparand aceasta bucse,cu cele cu caneluri am descoperit un lucru surprinzator si anume. Cele cu caneluri sunt foarte elastice, pe cand cele pline sunt extrem de rigide,cea ce inseamna ca sunt foarrrrrte greu de montat . In opinia MEA cele 2 caneluri au fost facute pt a reda bucsei o elasticitate corespunzatoare montarii ei. Acum daca punem oringurile pe bucse,ele vor stringe si mai tare bucsa pe ax ,crescand forta de frecare creste si uzura bucsei care va pica prematur. Acum fiecare face cum considera ca este mai bine pt el. Iar pt a verifica calitatea bucsei este suficient sa o stringeti de cele 2 urechiuse pana cind se unesc la jumatate,dupa ce Ii dati drumul trebuie sa revina singura la forma initiala,daca nu revine complet inseamna ca materialul este prea moale. Va doresc un sfarsit de saptamana placut smile.gif


--------------------
Renault scenic 2 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jubyl3r
post 15 Apr 2011, 19:22
Post #242


Membru incepator


Group: Members
Posts: 392
Joined: 23 January 11
From: B o t o s a n i




bate vantul, peaici...Nimeni cu bucse de vanzare la 10 ron?


--------------------
Renault Megane Coach - BT xx ADY 1996 1.6e DA0F
"Ignorance is bliss"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sebz
post 16 Apr 2011, 15:34
Post #243


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 13 September 10
From: Sibiu




Nu va cumparati bucse de gata. Daca vreti sa faceti treaba cum trebuie cititi in pag 2 a topicului cum a procedat dl Traian si o sa va convingeti cum e bine.
Eu am fost la un mecanic bun care mi-a facut-o cap-coada si sunt foarte multumit.Tija cu caneluri pe care gliseaza bucsa 99% va avea impuritati care vor duce la uzarea prematura a bucsei noi si de aceea trebuie luata la strung putin,motiv pentru care nu sunt bune nishte bucsi standard.Odata luata la strung tija aceasta se subtiata putin si trebuie facuta bucsa dupa noua cota. Se taie 1 bucata de teflon la dimensiunea corespunzatoare,se largeste gaura din interior pana ajunge fixa pe tija si se fac canelurile pentru oringuri care sunt FOARTE IMPORTANTE.
Dupa aceea v-as recomanda sa schimbati burdufurile de pe capete si sa vi le monteze ermetic,astfel incat sa nu mai poata intra apa si praf care cunt principalele cauze ale degradarii tijei.

Bafta

This post has been edited by Sebz: 16 Apr 2011, 15:36


--------------------
renault megane II renault megane II 2004
MEGANE II 1.6 16V 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu G
post 18 Apr 2011, 18:04
Post #244


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 14 July 10




Sebz da-mi te rog voie sa te contrazic intr-o singura privinta,tija cu caneluri despre care vorbesti are un strat de CEMENTARE pe exteriorul axului adica un strat foarte dur de doar cateva zecimi de milimetru,rolul lui este acela de a preveni uzura axului.Prin strunjirea lui nu se face altceva decat indepartarea acestui strat, rezultind un ax cu o rezistenta mult mai scazuta, alta problema ar fi rugozitatea , daca aveti ocazia sa va uitati la axul original suprafata lui este foarte fina chiar si prin rectificare nu cred ca se poate ajunge la rugozitatea respectiva. De ce spun lucrul acesta, deoarece marea majoritate a celor cu care am vorbit nu au avut probleme cu axul casetei. Sunt si cazuri mai rare in care axul este fie ruginit fie uzat caz in care daca bugetul nu ne permite achizitionarea altei casete noi, se poate recurge la rectificarea axului ( nicidecum la strunjirea lui ) deoarece prin strunjire nu se poate ajunge la o rugozitate extrem de fina. In privinta burdufurilor ai mare dreptate, chiar daca noi consideram ca sunt bune este bine sa le verificam ba chiar sa le schimbam daca au cativa ani buni de functionare ptr a evita infiltrarea de apa praf noroi. happy.gif


--------------------
Renault scenic 2 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tpv
post 18 Apr 2011, 20:45
Post #245


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 12 February 09
From: Oradea




Liviu G,
ma intereseaza o bucsa cu oringuri pt caseta la masina din semnatura.

This post has been edited by tpv: 18 Apr 2011, 20:47


--------------------
Nissan X Trail Automat T 31 4x4 2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jubyl3r
post 19 Apr 2011, 10:27
Post #246


Membru incepator


Group: Members
Posts: 392
Joined: 23 January 11
From: B o t o s a n i




Am o bataie in caseta, cand masina sta pe loc si fac stanga-dreapta din volan. Daca pun pe cineva sa fac din volan si eu apas sau ridic de bieleta de pe partea soferului nu se mai aude.

Mecanici au zis ca bieletele si capetele de bara sunt ok! Prin schimbarea aelei bucse de la domnul Liviu.G se rezolva bataia asta, sau trebuie reconditionata caseta?

Nu prea le am cu mecanica si sper sa nu intreb a prost:|


--------------------
Renault Megane Coach - BT xx ADY 1996 1.6e DA0F
"Ignorance is bliss"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 19 Apr 2011, 10:31
Post #247


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Liviu G dupa rectificare se face fara greutati prea mari o recromare a cremalierei.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgerusu
post 19 Apr 2011, 10:43
Post #248


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 29 December 10
From: iasi




DECI, ca sa fiu 100% sigur ca am inteles bine, reconditionarea casetei de directie inseamna:
1. rectificarea bratelor (nu imi vine acum denumirea exacta)
2. inlocuirea burdufelor cu unele mai flexibile (elastice) ca sa nu mai intre apa
3. inlocuirea bucsei care dupa cate imi dau seama trebuie facuta "custom" in functie de cat de mult rectifici din bratele alea.

Mai e ceva de adaugat la lista? Intreb asta pentru ca la punctul 1 mi le poate face tatal meu pentru ca lucreaza la o firma care are vreo 25 de strungari cu toate minunile de masini de rectificat si toate alea, deci costuri 0 lei, la punctul 2 ma gandesc ca nu are cum sa ma coste mai mult de 50 de lei, iar la punctul 3 iar am cost 0 pentru ca fac bucsa tot la acea firma. Ramane demontatul si montatul pe masina de care o sa se ocupe un mecanic. Daca am gandit bine treaba si nu mi-a scapat nimic m-ar costa maxim 60 lei o reconditionare care am inteles ca ajunge la 700+tva.

Astept pareri si recomandari!!!

This post has been edited by georgerusu: 19 Apr 2011, 10:45


--------------------
renault megane II 2005 coupe 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu G
post 19 Apr 2011, 20:08
Post #249


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 14 July 10




Ptr tpv bucse am suficiente contacteaza-ma pentru a discuta m-ai multe nr de tel il gasesti la post 230; Ptr Jubyl3r din cele descrise de tine si de mecanici,faptul ca bieletele si capetele de bara sunt OK si daca masina este din 2005 ar trebui sa ai in jur 90000 km cu aproximatie.In afara de bucse care mi se pare normal sa prinda joc la un asa nr de km nu stiu ce altceva ar m-ai putea fi,daca ai drum prin Campina putem merge la un service sa montam bucsa iar daca esti multumit o poti cumpara . Ptr R19/16v axul casetei nu este cromat este NICHELAT. smile.gif


--------------------
Renault scenic 2 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geoman
post 3 May 2011, 11:34
Post #250


George


Group: Members
Posts: 399
Joined: 28 October 07
From: Iasi




A gasit cineva de prin Iasi bucsa asta pe la magazine ?, A inceput sa-mi cloncane si mie pe la gropi probabil si de la bieleta directie si daca tot trebuie sa schimb bieleta ma gandeam sa bag si bucsa asta la montaj.


--------------------
renault megane sedan 2 1.5dci 80 cp, 1.9 dci E4 FAP 2004, 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu G
post 3 May 2011, 20:04
Post #251


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 14 July 10




Salut geoman din cate stiu eu aceasta bucse nu se gaseste in magazine,inainte de a merge la service verifica,Bieletele, Capetele de bara, Flansile de la amortizor,daca zgomotul persista inseamna ca bucsa este de vina. happy.gif


--------------------
Renault scenic 2 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgelapusneanu
post 4 May 2011, 11:50
Post #252


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 24 August 06




din cate stiu eu acesta bucsa are un cod la fel ca orice alta piesa renault...din experienta personala, la batranele dacii aceste bucse se confectionau pe trei dimensiuni, in functie de uzura cremalierei, de la 1 la 3...acum...chiar daca nu vorbim de dacii, cred ca trebuie verificata uzura cremalierei, asa cum mentiona un coleg de forum, si dupa aceea sa confectionam bucsa cu pricina...sau trebuie verificat daca cele noi sunt pe dimensiuni...culori...etc.

This post has been edited by georgelapusneanu: 4 May 2011, 11:57


--------------------
Renault Megane IV - GL 26 LAP 2024 / 1,5 DCI 115cp / Techno /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikidnl
post 5 May 2011, 15:37
Post #253


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 January 07
From: Bucuresti




Salutare tuturor,

...am gasit si eu in targ la Autovit bucsa buclucasa din caseta de directie. Pret 10 lei, iar locatia vanzatorului este intradevar dupa a doua poarta pe partea cu gardul. Am sa imi fac curaj intr-o buna zi si am sa incerc inlocuirea ei. Sincer sa fiu nu prea imi inspira incredere bucsa cumparata. Pare ceva artizanal. Tocmai de aceea am sa pun niste poze si va rog pe cei care ati mai inlocuit piesa sa va dati cu parerea vis-a-vis de aspectul ei. Multumesc.

Attached thumbnail(s)
IMAG0192.jpg ( Size: 516.37k ) Number of downloads: 1767
IMAG0190.jpg ( Size: 548.32k ) Number of downloads: 1693
IMAG0193.jpg ( Size: 599.07k ) Number of downloads: 1697
IMAG0188.jpg ( Size: 537.59k ) Number of downloads: 1647
IMAG0191.jpg ( Size: 607.59k ) Number of downloads: 1651


--------------------
Renault Megene II bicorp - B-87-SDM 2004 1.5 dCI
B 87 SDM
1.5 dci, 60 kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jubyl3r
post 5 May 2011, 16:27
Post #254


Membru incepator


Group: Members
Posts: 392
Joined: 23 January 11
From: B o t o s a n i




@mikidnl, imi poti lua si mie una si sa o trimiti prin posta cu ramburs? PLS


--------------------
Renault Megane Coach - BT xx ADY 1996 1.6e DA0F
"Ignorance is bliss"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geoman
post 5 May 2011, 20:48
Post #255


George


Group: Members
Posts: 399
Joined: 28 October 07
From: Iasi




M-am uitat azi la articulatia bieletei din dreapta, Bieleta nu are joc din articulatie. In schimb in caseta se simte joc radial. Am gasit saiba asta rupta bucati in burduf. Vre-o idee cineva de unde se poate procura sau sa pun ceva asemanator? Are cam 3 cm diametru interior si aproape 4 cm cel exterior. Am observat si bucsa dar n-am nici o idee cum se poate extrage. Stiu ca ar trebui sa fie 2 prinderi tip clema.

Attached thumbnail(s)
IMG_02751.JPG ( Size: 784.52k ) Number of downloads: 842


--------------------
renault megane sedan 2 1.5dci 80 cp, 1.9 dci E4 FAP 2004, 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nonic
post 5 May 2011, 20:59
Post #256


Together we can do more


Group: Members
Posts: 3.964
Joined: 22 May 09
From: Ploiesti




Este bucsa de teflon, daca e facuta asa bucati cred si eu ca are joc.


--------------------
Renault Megane 2.1 1.5 dci 2004 Privilege Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumitrescuandrei
post 5 May 2011, 21:34
Post #257


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 16 December 08
From: Curtea de Arges




Nu este bucsa de la caseta, e un distantier care se pune intre corpul de bieleta si axul casetei de directie smile.gif


--------------------
Renault Fan . .
Muuulte Renouri/Dacii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_yza
post 5 May 2011, 21:41
Post #258


Membru autentic


Group: Members
Posts: 364
Joined: 6 October 08




cea portocalie

This post has been edited by adrian_yza: 5 May 2011, 21:42


--------------------
Renault Megane 2.1 1.6 confort privilege 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tpv
post 6 May 2011, 08:22
Post #259


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 12 February 09
From: Oradea




Legat de bucsa din caseta, din experienta mea pot sa spun urmatoarele:
am comandat o bucsa de la LiviuG, am mers la un service s-a scos bucsa veche, s-a montat bucsa noua, treaba de circa 45 minute, cost total 192 lei din care 130 bucsa cu transport, 62lei ora de manopera. Toata treaba a fost ok circa 60km, dupa care a inceput mici batai la trecerile peste denivelari, batai care s-au accentuat foarte mult. Dupa circa 300 km am hotarat sa verific bucsa ,mers inapoi la service desfacut partea cu bucsa si, surpriza, bucsa era bucati, distrusa in toalitate, primele bucati au fost gasite in burduf.
Ce concluzie s-a tras ( mecanici, LiviuG):
-mecanici, ca bucsa nu este la cota, motiv pt care nu a rezistat.
-LiviuG, gresala la montaj, mai concret au rupto la montare.
posibil oricare din variante, ne avand dovezi nu pot acuza nimic.
Pt remedierea situatie, mecanici de la service au chemat un strungar care a masurat axul, si a confectionat o bucsa din teflon fara caneluri, la care sa montat o siguranta similara ca la caseta de directie de la Dacie.
Dupa montare am fost umit cat de silintiosa a devenit directia la trecerile peste denivelari.
Sunt curios cat va rezista noua bucsa, iar ca parere personala recomand inainte de schimbarea bucsei masurarea exata a axului si cofectionarea unei bucse dupa dimensiuni.
Costul total al distractie se ridica la circa 490 lei, prima faza 190lei, faza doi cu confectionare de bucsa si remontare 250 ron + 50lei verificarea directie in service.
Ca parere personala nu merita ,mai bine inlocuirea unei casete cu o caseta nou sau reconditionata in functie de buget, pentru ca in final tot acolo se va ajunge, treaba cu bucsa fiind doar o amanare temporara a schimbului de caseta.


--------------------
Nissan X Trail Automat T 31 4x4 2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sebz
post 6 May 2011, 15:51
Post #260


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 13 September 10
From: Sibiu




cati km ai facut decand ai montat bucsa confectionata la cote?


--------------------
renault megane II renault megane II 2004
MEGANE II 1.6 16V 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tpv
post 6 May 2011, 19:33
Post #261


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 12 February 09
From: Oradea




In jur de 380 de km, ce ma bucura mult este ca nu mai am nici o troncaneala cu noua bucsa.


--------------------
Nissan X Trail Automat T 31 4x4 2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu G
post 6 May 2011, 20:54
Post #262


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 14 July 10




In legatura cu problema aparuta la Dl tpv,de ce am spus ca este de la montaj deoarece in decurs de 1 an de cand confectionez aceste bucsi este a 2 oara cind se intimpla acest lucru, prima oara a fost la Dl dumitrescuandrei din cate am inteles a fost fortata sa intre s-au a fost impinsa strimb mentionez ca bucsa rupta a fost inlocuita fara nici un cost suplimentar.Chiar daca bucsa ar fi sa zicem m-ai stransa putin atunci volanul s-ar bloca s-au ar merge foarte greu nicidecum sa se rupa in timpul mersului. Dl dumitrescuandrei a montat 3-4 bucsi pana acum si il rog daca nu se supara, pentru ca este printre primi de pe acest forum care a cumparat si montat aceste bucsi, daca se merita sa schimbi bucsa s-au sa cumperi caseta. Nu incerc sa dau vina pe cei care le monteaza iar procentul de 2 bucse rupte intr-un an si au fost destule montate nu inseamna ca ele nu sunt bune va las pe dvs sa decideti daca este bine sau nu.


--------------------
Renault scenic 2 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sebz
post 7 May 2011, 15:16
Post #263


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 13 September 10
From: Sibiu




totusi ma mir de ce ai optat pt o bucsa fara caneluri si fara oringuri.Din cate am inteles ele au rolul de a amortiza impactul cu canalul CD ,da tot odata fixarea bucsei.

Sincer sunt curios care varianta e mai buna,cu sau fara caneluri si oringuri.

This post has been edited by Sebz: 7 May 2011, 15:16


--------------------
renault megane II renault megane II 2004
MEGANE II 1.6 16V 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumitrescuandrei
post 7 May 2011, 15:29
Post #264


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 16 December 08
From: Curtea de Arges




Eu am pus pana acum si cu si fara caneluri.cele fara caneluri eu zic ca tin mai mult.aveam una montata de 60k si nu am avut probleme cu ea


--------------------
Renault Fan . .
Muuulte Renouri/Dacii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikidnl
post 10 May 2011, 13:54
Post #265


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 January 07
From: Bucuresti




Haideti fratilor, spuneti ceva. Cei care au inlocuit bucsa. Este cea din poze, sau nu? Trebuie sa stabilim odata pentru totdeauna cum arata piesa, cat costa, si de unde se poate procura. Nu este posibil ca pentru un defect asa minor, sa pierdem timpul citind 9 pagini de de idei. Poate inchidem odata acest subiect. Ideal ar fi ca odata ce avem toate datele problemei sa facem si un tutorial pe aceasta tema.


--------------------
Renault Megene II bicorp - B-87-SDM 2004 1.5 dCI
B 87 SDM
1.5 dci, 60 kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgerusu
post 10 May 2011, 14:20
Post #266


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 29 December 10
From: iasi




din pacate am bobservat ca sunt o serie de useri pe forum care sunt foarte activi atunci cand au o problema insa atunci cand ar trebui sa ajute pe altii lipsesc cu desavarsire.....frumos!


--------------------
renault megane II 2005 coupe 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jubyl3r
post 10 May 2011, 14:55
Post #267


Membru incepator


Group: Members
Posts: 392
Joined: 23 January 11
From: B o t o s a n i




si eu trebuie sa o schimb:|

L.E: Cea mai simpla rezolvare pentru fiecare in parte e urmatoarea:

Se merge cu masina in service, se scoate bucsa, se moasoara axul...se confectioneaza o bucsa dupa noile cote la un strungar (cu asta va poate ajuta un prieten de-al meu, in limita timpului disponibil pe care il are, numai sa imi dati cotele si sa vad ce pret cere pentru confectinarea bucsei personalizate), se inlocuieste cu noua bucsa, se remonteaza si voila ...mai putin zgomot peste denivelari:)

Exact ce am scris mai sus o sa fac si eu, dar sa am putin timp liber de la serviciu (masina e vitala momentan) sa o bag in service.

This post has been edited by jubyl3r: 10 May 2011, 15:01


--------------------
Renault Megane Coach - BT xx ADY 1996 1.6e DA0F
"Ignorance is bliss"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikidnl
post 10 May 2011, 15:25
Post #268


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 January 07
From: Bucuresti




Ceea ce spui tu este adevarat pana la un punct. Am sa va spun si de ce, povestindu-va o mica istorie legata de experienta personala.
Troncaneala pe partea dreapta nu este o noutate si a existat incepand cu batrana mea dacie si continuind cu vechiul meu Mitsubishi Lancer, iar acum aparand si la acest Renault. Daca la dacie acea bucse se gasea ca si piesa de schimb, la un pret derizoriu, in schimb la Mitsubishi nu am putut sa gasesc buca originala sub nici o forma. Am gasit multe alte modele (dovada ca aceasta bucse se comercializeaza) dar nici unul sa se potriveasca. Plin de entuziasm am hotarat sa confectionez acea bucsa. Dat caseta jos de pe masina masurat cu multa precizie si trecut la executie. Am gasit un material care parea cat de cat apropit la compozitie cu originalul si am executat bucsa. Montat totul la loc si dupa 10-15 minute de mers, directia (volanul) ramanea in pozitia finala inainte de iesirea din curba. Adica volanul nu mai revenea la pozitia de mers drept. Concluzia a fost ca acea bucsa artizanala se dilata datotita caldurii din compartimentul motor, ducand la mersul greoi al casetei de directie. Mai trebuie observat si faptul ca acea bucsa are si un oarecare grad de elasticitate, conferit de acele degajari. In consecinta manufacturarea acestei mici piese este destul de greoaie si dificila. Adica nu merita efortul pentru 10 lei.

This post has been edited by mikidnl: 10 May 2011, 15:26


--------------------
Renault Megene II bicorp - B-87-SDM 2004 1.5 dCI
B 87 SDM
1.5 dci, 60 kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jubyl3r
post 10 May 2011, 15:30
Post #269


Membru incepator


Group: Members
Posts: 392
Joined: 23 January 11
From: B o t o s a n i




Bun si atunci care este rezolvarea? Achizitie caseta noua( in romania o schim peste 1 an din nou). Sa astept sa troncane in ultimul hal, sa piarda lichid, si eventual sa se dezintegreze? :|


--------------------
Renault Megane Coach - BT xx ADY 1996 1.6e DA0F
"Ignorance is bliss"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikidnl
post 10 May 2011, 15:51
Post #270


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 January 07
From: Bucuresti




Rezolvarea este simpla. Trebuie sa gasim bucsa originala. Se inlocuieste si gata. Numai cei ce au avut ghinion si au burduful rupt la caseta, pot avea probleme de genul uzura ax cremaliera. Altfel simpla schimbare a aceste nemernice de bucse, rezolva problema instant.
Probabil din cauza ca este asa de ieftin, nu are nimeni nici un interes ca miile de utilizatori de renault sa rezolve problema. Cat despre nesimtirea celor de la service, legata de aceasta problema,....ce sa spun... nu am cuvinte. Este tipic romanesc "Clientul nostru, prostul nostru". Parerea mea

This post has been edited by mikidnl: 10 May 2011, 15:53


--------------------
Renault Megene II bicorp - B-87-SDM 2004 1.5 dCI
B 87 SDM
1.5 dci, 60 kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
33 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th August 2025 - 06:16
Dacia