Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

33 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

help,schita bucsa teflon caseta directie, mare nevoie

solidconvert
post 25 Feb 2011, 23:18
Post #211


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Eu am vazut in service reprezentanta cum se rectificau discurile direct pe masina... masina saltata pe elevator, demontata roata si bagata in viteza, iar mecanicul statea cu o pila direct pe gradul ala al discului care se invartea... wink.gif oricum trebuiesc masurate dupa sa nu fie sub cota minim admisa...


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RadulescuRomulus
post 25 Feb 2011, 23:29
Post #212


Sunt cu ochii pe voi!


Group: Members
Posts: 1.780
Joined: 7 December 10
From: naufragiat




OK... deci, care e pericolul pt viata?
- ca nu se dau jos discurile pt rectificare? [vibratiile care pot cauza...]
- ca e pericol sa treaca de cota admisa [apropo: ce inseamna cota admisa? cum se afla/masoara?]


--------------------
VW Passat berlina 2.0 Tdi CR + DSG - B 69 COI 04.2009 - diesel, 140cp
EX: megane 2.1, 1.5dci, 101 magari - B 314 ZDA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 26 Feb 2011, 09:21
Post #213


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




QUOTE(solidconvert @ 25 Feb 2011, 23:18)
Eu am vazut in service reprezentanta cum se rectificau discurile direct pe masina... masina saltata pe elevator, demontata roata si bagata in viteza, iar mecanicul statea cu o pila direct pe gradul ala al discului care se invartea... wink.gif oricum trebuiesc masurate dupa sa nu fie sub cota minim admisa...
*


Ia sa fac si eu treaba asta ca am o vibratie dupa 120km/h la care nimeni nu-i da de cap,am schimbat bielete,caseta fara joc,jante echilibrate perfect si totusi am acea vibratie si oarece buza de uzura exista, stie cineva care sunt limitele minime acceptate la grosime a discurilor?dar la placute?


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nonic
post 26 Feb 2011, 10:51
Post #214


Together we can do more


Group: Members
Posts: 3.964
Joined: 22 May 09
From: Ploiesti




Buza apare pe disc datorita uzurii si discurile au o cota minim admisa. Vrei sa rectifici, polizezi buza discului dar dimensiunea buzei de pe disc reprezinta exact uzura discului. Ok, de ce rectifici buza pentru ca iti atinge in etrier? pai e grav in acest caz pentru ca auzura discurilor este foarte mare, nu se mai aseaza placutele pe disc din cauza buzei de pe disc? acelasi raspuns.
Nu cred ca buza formata pe disc provoaca vibratii la viteza mare si cand spun asta ma gandesc la o uzura normala a discului adica in limitele admise.
Daca rectifivi acum discurile ele o sa isi faca iar o buza dupa 10 - 20 de mii de km si trebuie sa le rectifici iar... poti sa faci acest lucru pana ajunge discul la fantele de ventilatie dar sa sti ca rezistenta discului scade direct proportional cu uzura acestuia, te-ai gandit ca discul se poate deforma sau sparge la o franare mai violenta?
Fiecare face cum vrea si cum crede ca este mai bine dar eu nu o sa fac asa ceva.

Eu ma gandesc la viata mea si a celor din masina mea, dar sa nu uitam si de viata celorlalti participanti la trafic care nu au nicio vina ca unii sunt inconstienti si pot plati cu viata sau pot ramane invalizi pe viata.


--------------------
Renault Megane 2.1 1.5 dci 2004 Privilege Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_tanasescu
post 27 Feb 2011, 18:12
Post #215


cruise control cu butoane iluminate !


Group: Members
Posts: 114
Joined: 21 June 10
From: Bucuresti




dragi colegi de forum. terminati cu prostiile. discurile se rectifica cu o masina special conceputa in acest sens (prinderea discurilor de masina se face ca pe autoturism, rectificarea se face simultan pe ambele fete, nici vorba de strung). fiti convinsi ca discurile pe care le aveti voi pe masina SIGUR sunt mult uzate fata de unele rectificate, este vorba de uzura neuniforma, placute neconforme, mizerie intrata si zgarieturi, la mijlocul discului uzura este minima si maxima spre extremitati (pe circumferinta evident),.. de ce nu va duceti sa vedeti cu ochii vostri ca nu costa nimic ?scuze de off topic.


--------------------
renault megane sedan 2,0 16v - B 52 ADI 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rombul
post 27 Feb 2011, 22:39
Post #216


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 28 November 07
From: bucuresti




Discurile de frana se inlocuiesc in momentul cand ating cota de uzura ,rectificarea lor este o pacaleala .


--------------------
renault captur - B-21- .... 0,9 tce 90 cp
Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
igl1
post 8 Mar 2011, 22:14
Post #217


posesor multumit de megane


Group: Members
Posts: 228
Joined: 20 February 10
From: bucuresti




salutare sa revenim pa bucsa din caseta
dintre colegii care ati schimbat-o cu una luata din targ din vitan ceva pareri sau nu a apucat numeni sa o schimbe?


--------------------
renault megane 2 - b55wks 2003 bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bendeac
post 13 Mar 2011, 09:05
Post #218


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 5 March 10




QUOTE(adi_tanasescu @ 16 Feb 2011, 10:45)
Dragi colegi de forum cu trancanit la caseta de directie, din toate discutiile purtate pe tema renumitei bucse se poate trage o concluzie cat de cat reala, din pacate nu prea ofera nimeni o solutie clara si COMPLETA pentru rezolvarea eleganta a problemei. Intrucat saptamana trecuta am reusit sa spulber legenda renumitei bucse de la caseta de directie va propun spre rezolvare o solutie completa aplicata de mine si care a avut succes. Prin solutie completa se intelege integrarea rezolvarii problemei in intregul ei si nu doar diverse directii fara legatura intre ele (de ex : daca iau bucsa unde o schimb ? cat dureaza ? cat costa ? daca troncane pe urma ce fac?......).
Pe scurt : - dupa discutia telefonica cu dl Liviu (un pic mai sus pe acest topic la poza cu multe bucse) m-am hotarat sa cumpar bucsa respectiva, am discutat la telefon cu dl Liviu, am primit a doua zi renumita bucsa (impreuna cu alte doua bucati trimise din bunavointa pentru a incerca integrarea solutiei de inlocuire a bucsei si in Bucuresti). Cu bucsa in mana si cu multa putere de convingere am apelat la un mecanic destul de priceput aflat in targul din Vitan Barzesti care tocmai i-mi rectificase cu cateva zile in urma discurile de frana si de care am fost multumit. Mers in targ (serviceul din targ mi s-a parut excelent ca dotare, el functionand in principal ca service atasat unui magazin din acelasi targ unde se vand diverse consumabile si pe care le poti schimba repede si ieftin la 50m mai incolo), discutat cu nea Nicu mecanicul (omul parea destul de priceput, din discutiile cu el am remarcat ca lucrase prin SUA, avea cam ORICE scula, rampa moderna - tot ce ii trebuie ), suit masina pe rampa si in 30 minute inlocuit cu succes renumita bucsa = cost inlocuire 100 RON. Drept multumire si pentru al atrage mai serios in operatia de inlocuire i-am lasat cadou cele 2 bucse primite la randul lor cadou si i-am promis ca postez pe forum solutia.
Dupa inlocuire a disparut trancanutul in special la trecerea peste liniile de tramvai, oricum am de inlocuit si bieleta de directie dreapta dar asta e alta poveste. Deci rezolvare completa a problemei bucsei propusa :
1) sunat dl Lviu din Campina, comandat bucsa, a doua zi primit bucsa, platit 130 RON cu transport cu tot.
2) mers in targul din Vitan Barzesti, gasit serviceul (este primul service dupa spatiul de vanzare auto si este acoperit cu niste prelate foarte colorate cu diverse piese auto desenate), discutat cu nea Nicu, suit pe rampa, inlocuit bucsa, platit 100 RON
3) Plecat cu masina fara trancanit, cost total operatiune 230 RON ,fara murdarie si alte probleme.
Va doresc succes.
P.S. acest reply nu se adreseaza celor foarte putini care incearca sa schimbe ei bucsa, sa o fabrice, sunt extrem de priceputi , au un frate cu service auto , lucreaza la Renault service, etc. Sfatul meu este sa nu incercati sa o schimbati in parcare ca e foarte obositor, relativ periculos (trebuiesc desfacute AMBELE capete ale casetei pentru a deplasa bara casetei maxin stanga<>dreapta, luati de volan cu grija la panglica airbag.....) iar pozitionarea bucsei si a casetei este destul de inghesuita, chiar si pe rampa trebuie un pic de indemanare. Dupa parerea mea daca aveti norocul sa nu aveti uzura deloc pe axul casetei de directie (majoritatea cazurilor), prin inlocuirea bucsei si umplerea cu vaselina a locasului scapati pentru muti km de problema. Inca o data va doresc succes.
*



I-am facut si eu o vizita lu' Nea Nicu ieri si marti cred ca merg sa montez. Am cumparat o bucsa din aia din targ la 15 ron ori sa o montez ori sa o am cobai pentru ca pot obtine din strungarie orice; ce nu am inteles eu, aia galbena din targ e buna de ceva sau nu? cele facute sa zicem homemade fara acele urechi sunt mai scurte cu grosimea sigurantei care preia functia lor?


--------------------
Renault megane 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvangubernu
post 19 Mar 2011, 21:03
Post #219


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 21 May 06




Gata fratilor, cu tot cu bere. Am schimbat bucsa "care nu se schimba"
(pentru ca ,logic,singura nici nu are cum sa se schimbe) ,pe care am dat 10 lei si o ora juma din pretioasa mea viata, bucsa de asemenea luata din targ si pentru care isi "ia" baietii caseta de directie. Of,of,of. Nu mai zic ca daca in loc de 16 mil cu tot cu manopera daca le-ar zice domnii ce se prtind mecanici ca le-ar face-o cu 5 milioane si tot ar da oricine :-) Un week end placut. Baieti ,cum intrati in targ la Vitan pe langa gard pe stanga pana ce treceti de a 2a poarta si i gasiti pe baietii "de la Pitesti". Demontati bieleta de directie , luati dreapta total, faceti apel la imaginatie si iese foarte usor. De mentionat ca bucsa se monteaza cu cele doua picioruse care o blocheaza in caseta, catre exterior, dar va ve-ti prinde cand o scoateti pe cea veche. Eu am pus si 2 oringuri, ideea mi s-a parut foarte buna, am indesat vaselina si gata. As adauga ca daca stii ce ai de facut dureaza maxim 30 de minute, mie mi-a luat o ora jumatate pentru ca a trebuit sa descopar totul. Succes.

This post has been edited by razvangubernu: 19 Mar 2011, 21:33


--------------------
Renault Megane - B03DFP Lux privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 20 Mar 2011, 08:19
Post #220


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Si se simte o ameliorare ceva?ce fel de oringuri de cauciuc ai pus?zicea cineva ca merg si cele de la instalatii sanitare...


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rombul
post 25 Mar 2011, 17:49
Post #221


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 28 November 07
From: bucuresti




Montat azi la munca la garaj bucsa cu tot cu oringurile de cauciuc,bagat vaselina ,montat bieleta de directie,montat burduful bieletei si la incercari nu s-a mai auzit absolut nimic.
Cremaliera casetei avea joc in bucsa veche cam 2-4 mm destul de mare ptr o asa piesa.
Bucsa cumparata din targ din Vitan de la baietii care vin cu piese de la Pitesti.
Montajul dureaza cam 45 min maxim .
Schimbat si lichidul de frana cu aparatul sub presiune ,pus lichid de frana FERODO automobilul franeaza excelent (facut proba pe stand).

<span class='edit'>25 Mar 2011, 17:58:</span>
Oringurile le-am cumparat de la dl Liviu din Campina are nr de telefon cateva posturi in urma mi le-a trimis prin posta.

This post has been edited by rombul: 25 Mar 2011, 17:59


--------------------
renault captur - B-21- .... 0,9 tce 90 cp
Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stany
post 26 Mar 2011, 20:02
Post #222


Membru autentic


Group: Members
Posts: 382
Joined: 29 August 10
From: Vaslui




am si eu o astfel de tacaneala... a aparut din senin in mers ..se aude pe roata dreapta fata la gropi dar si pe loc daca trag stanga dreapta de volan se simte si se aude asa o tacaneala\paraiala....ma intreb daca este de la vestita bucsa :| sau de la planetara ca are si ea o mica tacaneala in curbe :-??...

edit: zgomotul produs pana acum de planetara (o tacaneala marunta) este cu mult diferit fata de ce este acum...si acum se simte si in volan ... orice informatie este binevenita . va multumesc!

This post has been edited by stany: 26 Mar 2011, 20:05


--------------------
Renault laguna 1.6, 2002, expression. Seat Leon S, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIRCAT
post 27 Mar 2011, 13:12
Post #223


Vand bani falsi !!!


Group: Members
Posts: 211
Joined: 10 July 08
From: Kronstadt






si eu am schimbat bucsa aia...zgomotele au disparut pt o perioada scurta de timp dar au reaparut!mecanicul mi-a spus de la inceput ca am cremaliera cam dusa!asa ca.....unde se pot repara casete directie?exista vreun service/mester care intreadevar sa faca treaba buna?


--------------------
Renault Megane 2006
1.5dci 74kw 2006
2.0 T 204cp in crestere..... 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stany
post 27 Mar 2011, 14:09
Post #224


Membru autentic


Group: Members
Posts: 382
Joined: 29 August 10
From: Vaslui




@MIRCAT incearca aici -> www.trami.eu (sper ca nu se considera reclama) toti care au fost aici par sa fie multumiti de lucrare


--------------------
Renault laguna 1.6, 2002, expression. Seat Leon S, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIRCAT
post 27 Mar 2011, 15:30
Post #225


Vand bani falsi !!!


Group: Members
Posts: 211
Joined: 10 July 08
From: Kronstadt




mersi


--------------------
Renault Megane 2006
1.5dci 74kw 2006
2.0 T 204cp in crestere..... 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganemegane
post 1 Apr 2011, 17:35
Post #226


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 1 April 11




sper sa nu fiu pe langa subiect
Intrebare :la caseta de directie exista un surub care strange cremaliera .. unde se afla mai exact ???


1 Apr 2011, 17:40:
jocul din caseta se poate lua si fara a schimba bucsa din teflon de la Liviu din Campina care apropo chiar stie ce zice , se poate lua si prin strangerea unui surub a unui ghidaj din caseta , problema este ca nu stiu exact unde se afla .Am gasit eu ceva care la pipait pare sa fie surubul dar nu pot sa fiu sigur ca este cel corect (daca este acolo unde cred eu este foarte greu de strans ) Daca stie cineva ceva , poze ar fi extraordinar . Numai bine



This post has been edited by meganemegane: 1 Apr 2011, 17:40


--------------------
renault megane - ph 11 hbh 2005 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maximus78
post 2 Apr 2011, 07:42
Post #227


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 17 September 06




Daca strangi acel surub de la caseta e adevarat ca iei din joc insa apar altele.

Anume , cand virezi in mers pe o strada la 90 grade nu va mai reveni volanul singur la accelerare , o sa ramana virat , sa vezi senzatii si va merge greu volanul , una peste alta nu este o rezolvare.

La prima tura o sa mearga "usor" iar spre capatul curse o sa zici ca nu ai servo.

Plus ca trebuie strans foarte putin , adica daca il strangi 2 mm e deja foarte mult .

Ce spun am patit pe pielea mea la Opel , pana la urma am schimbat caseta.

This post has been edited by maximus78: 2 Apr 2011, 07:45


--------------------
Renault Megane Dci 82 Cp Fab 2006 BUCURESTI
Vand Furnici
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumitrescuandrei
post 2 Apr 2011, 10:50
Post #228


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 16 December 08
From: Curtea de Arges




Surubul ala se afla pe partea stanga a casetei, deci se strange doar cand caseta are joc pe partea stanga(la cremaliera), pe partea dreapta jocul dispare tot prin schimbarea acelei bucse smile.gif


--------------------
Renault Fan . .
Muuulte Renouri/Dacii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu G
post 2 Apr 2011, 13:14
Post #229


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 14 July 10




Salutare tuturor Dumitrescuandrei are dreptate, capacul acela de stringere impinge pe cremaliera, jocul de la bucse se ia prin schimbarea acesteia,daca jocul se muta dupa acea in partea stanga atunci se poate stringe foarte putin ,daca se stringe mai mult exista riscul ca volanul sa nu mai revina la punctul 0. Daca se merge cu bucsa uzata o perioada de timp mai mare, din cauza batailor se uzeaza cremaliera este suficient 2-3 dinti sa aibe uzura de 1-2 zecimi poate chiar mai putin ca sa va tracasaze. Am sa va pun cateva poze cu respectivul capac ,si va doresc un weekend placut wink.gif

2 Apr 2011, 13:18:
Inca 4 poze.

2 Apr 2011, 16:04:
Ps: Pentru Nassus,Anjelian si bogo4all si toti cei care doriti sa-mi trimiteti mesaje pe mesageria personala,nu va pot raspunde deoarece nu am suficiente postari,daca doriti putem vorbi la tel; 0762261827. smile.gif

This post has been edited by Liviu G: 2 Apr 2011, 16:04

Attached thumbnail(s)
P1010852.JPG ( Size: 188.56k ) Number of downloads: 2475
P1010856.JPG ( Size: 170.47k ) Number of downloads: 2724
P1010855.JPG ( Size: 167.76k ) Number of downloads: 2673
P1010854.JPG ( Size: 165.5k ) Number of downloads: 2694
P1010853.JPG ( Size: 165.4k ) Number of downloads: 2695


--------------------
Renault scenic 2 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 3 Apr 2011, 10:00
Post #230


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




QUOTE(99AIM @ 26 Feb 2011, 10:21)
Ia sa fac si eu treaba asta ca am o vibratie dupa 120km/h la care nimeni nu-i da de cap,am schimbat bielete,caseta fara joc,jante echilibrate perfect si totusi am acea vibratie si oarece buza de uzura exista, stie cineva care sunt limitele minime acceptate la grosime a discurilor?dar la placute?
*


Off topic: Daca vibratia se manifesta cand franezi pe la 120 Km/ora, atunci discurile sunt ovalizate si trebuiesc rectificate (atentie, rectificarea se face cand discurile sunt ovalizate si la franare tremura volanul, nu se rectifica pt. a scapa de buza aia care ramane in urma tocirii discului). Sunt cazuri cand, noi, discurile pot fi un pic ovalizate (depinde de fabricant) sau se ovalizeaza pe parcurs si atunci se rectifica. Daca sunt mult tocite nu se rectifica, se schimba pt o mai buna eficienta la franare.


--------------------
Renault Trafic - SB 10 KXF Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogo4all
post 5 Apr 2011, 07:43
Post #231


Membru autentic


Group: Members
Posts: 879
Joined: 9 July 06




am si eu o intrebare, cum pot sa-mi dau seama daca acea bucsa de teflon e problema cu adevarat, am tras de bieleta si de toate pe acolo si nu misca nimic, am facut si itp-ul zilele astea sii nici baietii nu au sesizat nimic, insa bataie exista si de aceea am postat aici ca un mecanic mi-a spus ca bataia e din caseta....cum as putea sa reproduc si eu bataia cand sunt in fata rotii....


--------------------
Dacia Logan 1.4 Mpi 2004 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
"marian"
post 5 Apr 2011, 14:47
Post #232


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 13 June 08
From: Calarasi




Pana la urma se potriveste bucsa de teflon de LOGAN? Sunt cu totul diferite,nu are acele decupaturi pe ea nu are canalele pt. inelele de cauciuc exterioare,nu "seamana" deloc cu cea de megan!Merge sau nu? Si daca da cum o fixezi in interiorul casetei? Cu o siguranta de interior? Intrebari si iar intrebari.Daca se poate,sa raspunda cineva care a mai schimbat nu ca a auzit ca a schimbat "CINEVA". Multumesc.


--------------------
renault megane 2 2003 bicorp 1,5 dci 80 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jubyl3r
post 5 Apr 2011, 15:19
Post #233


Membru incepator


Group: Members
Posts: 392
Joined: 23 January 11
From: B o t o s a n i




la masina din semnatura, pe loc cand fac stanga-dreapta sustinut se aude poc, poc in ambele sensuri si tind sa cred ca rotile nu se misca deloc:| sa fie numai bucsa asta din teflon pe partea dreapta?

PS: e normal sa se auda asa? La alte masinii am facut la fel cu volanul stanga-dreapta si nu se aude nimic.

This post has been edited by jubyl3r: 5 Apr 2011, 15:19


--------------------
Renault Megane Coach - BT xx ADY 1996 1.6e DA0F
"Ignorance is bliss"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogo4all
post 7 Apr 2011, 09:49
Post #234


Membru autentic


Group: Members
Posts: 879
Joined: 9 July 06




Deci, intr-un final m-am decis sa dau jos si eu bucsa, nu eram sigur care e problema insa am zis ca sa-l asccult pe asa zisul mecanin....

Am vreo cateva intrebari voua....Am desfacut de catre caseta bieleta...am virat maxim stanga sa iasa cremaliera mult, insa precizez ca nu avea nici un joc, am facut si parghie cu bieleta cand era incca prinsa dar nu joaca deloc, adik era fixa in bucsa... la voi cum era cand era bucsa defecta. Daca tot am desfacut bucsa i-am pus si niste oringuri. Va tin la curent cu rezolvarea penntru ca la mine bataia inca exista....


--------------------
Dacia Logan 1.4 Mpi 2004 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
"marian"
post 7 Apr 2011, 21:05
Post #235


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 13 June 08
From: Calarasi




Are joc cat cuprinde,i-am bagat si eu origurile alea de cauciuc si degeaba m-au tinut vreo 500 km. si acum are joc iar,trebuie sa schimb bucsa dar nu ajung la Vitan si nu stiu daca merge cea de logan,am gasit la 20 ron bucata dar nu stiu ce sa fac!


--------------------
renault megane 2 2003 bicorp 1,5 dci 80 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogo4all
post 8 Apr 2011, 09:21
Post #236


Membru autentic


Group: Members
Posts: 879
Joined: 9 July 06




Deci practic joaca cremaliera in carcasa pana atinge carcasa? la mine sta foarte fixa....


--------------------
Dacia Logan 1.4 Mpi 2004 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rombul
post 8 Apr 2011, 12:03
Post #237


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 28 November 07
From: bucuresti




QUOTE("marian" @ 7 Apr 2011, 21:05)
Are joc cat cuprinde,i-am bagat si eu origurile alea de cauciuc si degeaba m-au tinut vreo 500 km. si acum are joc iar,trebuie sa schimb bucsa dar nu ajung la Vitan si nu stiu daca merge cea de logan,am gasit la 20 ron bucata dar nu stiu ce sa fac!
*


Bucsa cumparata din Targul de la Vitan se potriveste perfect (montata cu oringuri) se potriveste perfect.
Daca montezi oring pe bucsa vechesi apoi o montezi in caseta nu ai facut nici o smecherie.
Eu am montat bucsa cumparata din vitan si nu mai are nici un pic de joc caseta.

<span class='edit'>8 Apr 2011, 12:05:</span>
Mult prea multe discutii pentru o interventie la o problema mecanica minora.

<span class='edit'>8 Apr 2011, 12:07:</span>
Bucsa din poza o cumperi http://www.reno.ro/help-schita-bucsa-teflo...61136-s150.html post 166

This post has been edited by rombul: 8 Apr 2011, 12:08


--------------------
renault captur - B-21- .... 0,9 tce 90 cp
Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogo4all
post 8 Apr 2011, 12:08
Post #238


Membru autentic


Group: Members
Posts: 879
Joined: 9 July 06




Crede-ma ca o lucrare cand mai bine detaliata face munca mult mai usoara multora dintre noi. poate si mie careva care si-a inlocuit bucsa sau a pus oringuri sa-mi descrie jocul cremalierei?

Mai eu asta te intrebam, ce inseamna acel joc..... sa stiu, inainte sa schimbi bucsa atingea cremaliera carcasa sau cum?

This post has been edited by bogo4all: 8 Apr 2011, 12:27


--------------------
Dacia Logan 1.4 Mpi 2004 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rombul
post 8 Apr 2011, 12:11
Post #239


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 28 November 07
From: bucuresti




Dupa montajul bucsei noi cu oringuri pe ea cremaliera casetei de directie nu mai are joc absolut deloc


--------------------
renault captur - B-21- .... 0,9 tce 90 cp
Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jubyl3r
post 8 Apr 2011, 13:19
Post #240


Membru incepator


Group: Members
Posts: 392
Joined: 23 January 11
From: B o t o s a n i




merge si la megane m1 coupe? La mine daca fac stanga-dreapta din volan pe loc sau in mers cu sau fara motorul pornit bate (poc poc poc poc), daca schimb si eu bucsa aia se rezolva? 10 ron bucsa plus manopera la service nu cred ca e mult, mai ales daca se rezolva problema asta enervanta!


--------------------
Renault Megane Coach - BT xx ADY 1996 1.6e DA0F
"Ignorance is bliss"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
33 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 08:47
Dacia