Inlocuire difuzoare Laguna II, pareri pro si contra Pioneer TS-Q131C
![]() ![]() ![]() |
Inlocuire difuzoare Laguna II, pareri pro si contra Pioneer TS-Q131C
Marius Stefan |
![]()
Post
#121
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 6 February 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2003 Renault Laguna 2 din 2003
1.9 DCI |
|||
audiofilu' |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Evident ca nu insa avem doua aspecte:
-daca te infigi sa cumperi difuri de 13cm "de firma" sau mai puternice,care se preteaza pentru amplificare vei da doar mai multi bani fara sa beneficiezi de adevaratele valente ale lor iar de auzit e posibil sa se auda bine pina la un punct in care HU nu mai are curent sa miste difurile... -daca iei difuri de 13cm slabe (se observa si dupa pretul lor) e mai bine pentru HU insa nu stii puterea necesara. Eu am HU stock 4X40w dar cred ca e puterea maxima/muzicala iar puterea reala este pe la 4x15-18w/canal.Cauta difuri originale sau nu te arunca sa cumperi difuri prea scumpe sau de putere mare ca nu vei schimba nimic. Eu am avut 2 perechi de difuri ca alea din titlu si le-am vindut dupa nici 2 saptamini parca,oricum,foarte repede...au costat cca 700 lei si nu era nimic sesizabil in plus pentru ca de la un punct in care ar fi trebuit sa se auda mai bine nu aveau curent de la HU care era acelasi. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
Marius Stefan |
![]()
Post
#123
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 6 February 10 ![]() |
Bun, in urma sfatului tau, o sa iau ceva apropiat de puterea HU....ceva ieftin de la HERTZ...cum ai zis si tu, puterea lor e data si de pret.
Multumesc pentru sfat ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2003 Renault Laguna 2 din 2003
1.9 DCI |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#124
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Sa ai mare grija la inaltima difuzorului sau de adincimea maxima permisa de portiera.Din cite stiu eu e undeva pe la 56mm...nu cumva dupa montare sa nu poti cobori geamul.Vezi ca majoritatea au prindere in 4 picioruse,doua trebuie rupte asa ca e mai greu sa le revinzi.Eu am ales aceste Pioneer din titlu tocmai pentru ca sint special concepute ca prindere pentru Renault si au conectivitate perfecta fiind plug and play.Pretul este mult prea mare pentru ce ofera,vei avea poate ceva mai mult bass insa volumul de la care apar distorsiunile creste sa zicem de la nivelul 22 pe la 24-25.
Daca ai 700 lei poti sa le schimbi,macar le revinzi intacte insa nu te astepta la minuni... |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
gsalexandru |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.417 Joined: 8 November 09 From: Romania-Suceava ![]() |
si eu am avut membrana desprinsa la unul din difuzoare si am rezolvat-o cu un silicon negru. aveti grija sa nu folositi adezivi precum prenandezul pentru ca topeste membrana(pentru cele care nu sunt de cauciuc). eu am pus silicon din belsug si acum se aude ca nou. in curand voi desface cd-playerul si voi scoate 2 iesiri de semnal pentru un amplificator. daca vreti poze cu procedura le voi posta aici. si va pot spune si datele tenice ale amplificatorului integrat in cd-player pt cei care vor sa-si schimbe difuzoarele in portiere
|
--------------------
renault
laguna 2
2001 1.9 dci expression
- sv-07-xjr Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
|
|
Marius Stefan |
![]()
Post
#126
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 6 February 10 ![]() |
GSAlexandru trebuia sa precizezi ieri ca arde membrana =))))) am incercat sa lipesc unul si nu se mai aude... vai de capu meu.
|
--------------------
Renault
Laguna
2003 Renault Laguna 2 din 2003
1.9 DCI |
|
cdadan |
![]()
Post
#127
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Lipirea difuzoarelor nu e chiar atat de simpla. Daca nu sunt bine centrate, adio sunet decent. La dif-urile e putere mare se observa mult mai clar. Iar cand membrana e rupta, nu doar dezlipita, se poate repara dar va functiona cu rezerve.
Marius Stefan nu te impacienta ca nu e un capat de tara. Cumpara niste dif-uri de dimensiuni similare si ai rezolvat problema. Eu sunt dezamagit de bass-ul lipsa totala pentru sistemul de sunet "de top" de la Renault. Sunt tot mai convins sa fac o investitie, solutia optima pare GZ-ul de care a zis audiofilu'. Dar sunt si cateva inconveniente: tras fire de alimentare si semnal, cutie suplimentara in portbagaj. Ramane si problema filtrarii boxelor originale din masina, nu vitala, insa oarecum necesara si destul de complicata. This post has been edited by cdadan: 17 Apr 2010, 11:38 |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
VRS_80 |
![]()
Post
#128
|
![]() In the air tonight Group: Members Posts: 869 Joined: 13 January 10 From: Bucuresti ![]() |
Tin sa informez persoanele avizate sau doritoare de a-si schimba sistemul audio din lagune ca limita de adincime pt. difuzoare e destul de mare.Eu am dif. de mid-bass cu adancimea de 61mm si nu-mi atinge nicaieri.Din cate imi aduc aminte am facut o masuratoare inainte si parca mergea de 65mm pe fata si 68 sau 70mm pe spate adincime si nu e nevoie de a taia din picioruse decat maxim unu.Oricum shimbarea sistemului audio merita pt. ca laguna face parte dintr-o clasa care merita un sunet mai bun.Cat despre firme nu fac recomandari pt. ca e o chestiune de gusturi si fiecaruia ii place ceva anume(de obicei ce are pe masina).Cel mai bine asculti cateva masini si vezi ce-ti place mai mult.Iar usile de laguna suporta multe chiar fara mare insonorizare ele nu vor zbarnai chiar cu difuri amplificate.Eu nu am insonorizat dacat tabla de pe interiorul usii si nu vibreaza nimic chiar amplificate puternic.
|
--------------------
Renault
Laguna II
2001/1.9dci 120cp Dynamique SQ ADDICTED-Alpine 9835r,Helix P400 Precision,DLS A6,JL 13w6,Mac audio cfx 2.13,Conectica Stinger si Rockford Fosgate,Insonorizare Second Skin.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#129
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Am desfacut si eu un difuzor, cele stock sunt cam de jucarie, cu magnet cat o moneda ... aproape. In spatele dif-ului nu am vazut loc prea mult, dar daca zici ca este, o fi ok. Este loc si pentru magnet de dimensiuni mai omenesti?
Nu te jena, fa cateva recomandari pentru dif-uri fata si spate, care sti sigur ca incap. Ma intereseaza problema. Astept codurile. Multumesc! This post has been edited by cdadan: 19 Apr 2010, 22:25 |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
renodood |
![]()
Post
#130
|
![]() Sofer dement Group: Members Posts: 1.988 Joined: 23 November 08 From: Bucuresti ![]() |
Eu am inlocuit pe fata cu niste JVCuri tot cu diametru de 13, dar intra la limita. Se aud inaltele mai bine, si e ceva mai mult volum acum.
Ma gandesc sa iau un subwoofer sau un tub de bas, pentru ca basul e aproape inexistent ... Am primit recomandari acum ceva timp, dar nu as da 8-9 milioane pe statie, cand un tub de bas gasesc si la 1.5 milioane... |
--------------------
Renault
Laguna 2 Grandtour
2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
|
|
VRS_80 |
![]()
Post
#131
|
![]() In the air tonight Group: Members Posts: 869 Joined: 13 January 10 From: Bucuresti ![]() |
De intrat pot intra si difuri cu magnet mare, chiar f. mare cum e la mine(am indoit putin in interior tabla de la fata de usa)dar astea sunt pt. a fi folosite cu amplificator.Daca vreti sa ramaneti cu playerul original nu veti face mare lucru prin schimbarea difuzoarelor pt. ca nu are putere suficienta pt. a misca alte difuzoare(din cauza asta dif. originale au magnetul asa mic-pt. a fi excitate de un curent mic).Cat despre bass iar e cam greu de obtinut unul puternic si adanc pt. ca difurile sunt de 13 si nu prea canta sub 60 hz.Pt. imbunatatirea sunetului de pe laguna sunt 2 variante.Una ceva mai simpla si mai ieftina se face prin inlocuirea playerului original cu unul mai puternic plus difuri compatibile si de calitate(plus eventual subwoofer) si a doua varinata cu pastrarea (nu neaparat) playerului original plus amplificator si difuri pe masura (plus eventual sub).Resping din start folosirea difurilor coaxiale asa ca mergeti tot pe sisteme dar de la marci cu renume.Conteaza f. mult si cat buget alocati si ce pretentii aveti pt. sunet.Nu ezitati sa ma intrebati daca aveti nelamuriri.
|
--------------------
Renault
Laguna II
2001/1.9dci 120cp Dynamique SQ ADDICTED-Alpine 9835r,Helix P400 Precision,DLS A6,JL 13w6,Mac audio cfx 2.13,Conectica Stinger si Rockford Fosgate,Insonorizare Second Skin.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#132
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
VRS, poate arunci un ochi si AICI. Nu mi-ar strica cateva sugestii, sunt inca in faza de tatonare.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
STRICT la intrebarea din titlul topicului pot spune ca nu am observat vreo imbunatatire care sa merite cheltuirea celor 700 lei (cit am dat eu la vremea cumpararii lor) asa ca aceste difuzoare sint asa...de dragul de a schimba ceva.
Daca e sa ne referim la imbunatatirea sunetului nu cred ca este alegere mai buna ca solutia prezentata de mine (si nu mai spun care pentru a nu fi acuzat ca as fi vreun distribuitor) pentru ca in 600 lei nu modific nimic si am completarea sunetului pe care-l poate scoate sistemul stock in zona frecventelor joase.In plus pot pune 2 difuri de 13cm pe care le pot amplifica tot cu acel subwoofer,nu necesita adaptoare HI-LOW,etc. Discutii pe tema asta sint in zona ICE... |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#134
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Care zona ICE, ca pe forum nu vad decat zona modificari si imbunatatiri, unde se discuta de la bujii pana la suspensii si jante. Printre altele de cate-o navigatie sau schimbat de dif-uri. Mai e ceva prin vre-un colt si eu nu am gasit?
Am vazut si eu specificatiile dif-urilor din titlu, pe hartie sunt de exceptie. Legat de solutia cu GZ, ma tem de cateva lucruri: - sa nu se armonizeze cu sunetul din masina - sa lucreze doar la volum mare, la mic sau mediu sa nu ajute cu nimic - sa nu primeasca un semnal suficient de bun de la HU si sa nu aiba ce amplifica pe frecvente joase - sa fie necesara filtrarea suplimentara a dif-urilor din usi, care vor ramane pe mid Intrebare: poate intra in calcul inlocuirea modului de amplificare actual, care am inteles ca e undeva in torpedou, cu ceva mai competent? |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Uite ICE.
Se preteaza foarte bine acel GZ pentru ca masina este hatch.Ti-am spus ca am vorbit cu acel tip si el are Picasso pentru ca are acustica foarte buna. Semnal ia exact de la cablurile difurilor de pe spate (cel mai apropiat punct) asa ca nu e nevoie de adaptor,are si telecomanda cu fir pentru un control mai bun pe bass,este foarte compatibil cu orice sistem audio si mai stiu citeva comentarii de la alti posesori de sisteme similare (de pe alt forum dedicat) care nu s-au plins. Gindeste-te ca mai sint alte pocnitori de genul asta (Pioneer si Blaupunkt sau Alpine) care sint cit o farfurie si oamenii au simtit o imbunatatire a sunetului...ia gindeste-te ca acest dif de 25cm care are specificatii bune si ca simplu difuzor va scoate un sunet bun iar coroborat cu made in Germania...eu spun ca e ok. Daca vrei iti trimit un link sa vezi cam la ce nivel se discuta...si cit de putin cunoastem noi,nespecialistii. Ti-am trimis link,vezi cum a evoluat discutia si urmareste comentariile lui IM. This post has been edited by audiofilu': 20 Apr 2010, 19:44 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#136
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Am citit si ma doare tot mai tare capul. Am primit tot felul de sfaturi, insa nu exista convergenta. Parerile se bat cap in cap desi vin de la oameni care se pricep, cat de cat.
Observ ca ai studiat temeinic problema, am citit si topicul de pe 4tuning. Am inceput si eu un topic acolo, dar nu s-a inghesuit decat un singur tip, cu o oferta comerciala pe PM. La o singura problema nu am primit nici un fel de raspuns: daca pun SW care ar fi solutia de filtrare pentru boxele originale? |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Vezi ca eu am trimis un link si de pe alt forum,cu profil muzical dedicat...cel mai bine ar fi sa-l intrebi direct pe IM,este un tip extraordinar,iti va da raspuns la toate intrebarile.Daca nu ai cont iti poti face,merita macar pentru asta.
Eu am incercat sa pun un amplificator si un SW cu incinta custom din fibra de sticla care sa fie pusa exact in portbagaj in partea din stinga spate (spre stop) in asa fel incit laterala sa devina dreapta dar toata distractia era mult mai scumpa decit solutia data de IM care permite si eliberarea rapida a portbagajului si vinderea mai rapida nefiind ceva custom.Eu pe asta mizez si pe specificatiile lui.La banii astia,fara nici o alta interventie asupra sistemului nu gasesti nimic.Eu daca as avea nevoie asta as pune,la mine sotia merge cu masina,eu o data la 2-3 saptamini. This post has been edited by audiofilu': 21 Apr 2010, 05:58 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
VRS_80 |
![]()
Post
#138
|
![]() In the air tonight Group: Members Posts: 869 Joined: 13 January 10 From: Bucuresti ![]() |
Normal ca nu se bat cap in cap pt. ca sunetul nu e o stiinta fixa, e mai mult o chestiune de gusturi, chiar daca ai primit si sfaturi de la unii care se pricep.Ti-am zis ...cel mai bine asculti cateva masini facute bine si iti formezi o parere.Fiecaruia ne place ceva la sunet...eu am scimbat la playere,sub-uri si amplificatoare si am ajuns la unele de care nici nu auzisem inainte...asa ca un nume sonor sau cu cifre si puteri mari nu inseamna intotdeauna ca suna si bine.Daca erai din bucuresti te invitam la o auditie mai sq ca sa-ti faci o parere.Oricum bafta la alegeri
![]() This post has been edited by VRS_80: 21 Apr 2010, 17:38 |
--------------------
Renault
Laguna II
2001/1.9dci 120cp Dynamique SQ ADDICTED-Alpine 9835r,Helix P400 Precision,DLS A6,JL 13w6,Mac audio cfx 2.13,Conectica Stinger si Rockford Fosgate,Insonorizare Second Skin.
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Nu stiu ce sa zic,eu n-am legatura cu domeniul audio insa probabil ca incinta aia venea captusita in vreun fel;nu stau acum sa caut postul desi nu mi-ar lua mult dar tipul care facea incinte custom nu era nu neavenit dar nici nu vreau sa te contrazic pentru ca nu am nici un interes.A fost doar o sugestie de-a lui la care eu nu am marsat.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
VRS_80 |
![]()
Post
#140
|
![]() In the air tonight Group: Members Posts: 869 Joined: 13 January 10 From: Bucuresti ![]() |
Man... chiar daca ar fi venit "captusita in vreun fel" cu vatelina (vata minerala) tot nu ar fi sunat bine.Fibra se fol. mai mult pt. masini demo, modificari custom de anvergura,si nu pt. sunet de zi-cu-zi.Nu zic ca omu' nu se pricepe(poate il si cunosc daca e din buc) dar fibra se face mai mult pt." doleantele" clientului si nu pt. calitatea lui,costand "ceva".Mai ieftin si mai bine(caliatate) iesi cu o incinta din mdf.
|
--------------------
Renault
Laguna II
2001/1.9dci 120cp Dynamique SQ ADDICTED-Alpine 9835r,Helix P400 Precision,DLS A6,JL 13w6,Mac audio cfx 2.13,Conectica Stinger si Rockford Fosgate,Insonorizare Second Skin.
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#141
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Asta stiu,nu degeaba inelele de prindere pentru difurile de 16cm (daca am vrea sa le schimbam pe cele de 13) se fac din MDF sau chiar incintele pentru subwoofere.Ideea era ca pentru acel spatiu din portbagaj si pentru diful pe care intentionam sa-l pun (parca un Pio 307) ca sa obtina volum suficient in incinta dorea sa faca din fibra.
Ramin la parerea ca o solutie ieftina este adaugarea unui subwoofer in portbagaj,solutie care poate fi adoptata mai ales de "nefamilisti". This post has been edited by audiofilu': 21 Apr 2010, 18:10 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#142
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Audiufilu' am zis ca incepe sa ma doara capul dupa ce am citit ce au scris IM si Puf, daca nu ma insel, pe link-ul trimis de tine.
Uite, si legat de incinta din fibra: unii spun ca iese bine, daca respeti litraj, canale etc. Eu personal stiu ca lemn/placaj/mdf sunt sfinte. Dar ma rog, sunt boxe care suna bine si in carcase de plastic. Revin la problema mea: cum filtrez dif-urile originale? Nu prea am gasit o solutie simpla de filtru trece sus (cum am invatat prin scoala). Si am nevoie de 4 bucati. Sa pun frecventa de taiere undeva pe la 60 Hz ... sau ma rog, in zona. Iar SW poate fi legat inainte de filtru pe o iesire catre dif-uri. Pentru legarea SW ar trebui sa trag urmatoarele fire: - plus direct de pe baterie - masa de pe caroserie - semnal on/off de pe HU - semanal de la unul din dif-uri Primele 3 se pot elimina daca leg alimentarea direct pe priza de bricheta, din portbagaj. Dar cred ca nu poate duce amperajul. ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
VRS_80 |
![]()
Post
#143
|
![]() In the air tonight Group: Members Posts: 869 Joined: 13 January 10 From: Bucuresti ![]() |
audiofilu'...tare faza cu 'nefamilistii'...
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
2001/1.9dci 120cp Dynamique SQ ADDICTED-Alpine 9835r,Helix P400 Precision,DLS A6,JL 13w6,Mac audio cfx 2.13,Conectica Stinger si Rockford Fosgate,Insonorizare Second Skin.
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Si eu,de vreo 15 ani dar nevasta-mea nu cred ca ar vrea sa vada vreun ladoi prin portbagaj...al naibii,geamantanele cind e vorba de mers la plimbarica incap...
Eu cred ca @cdadan s-a referit la situatia in care ar pune acel sub amplificat de care tot vorbesc eu. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#145
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Da, sub activ. Daca ma gandeam la amplificator cu 4 + 1 canale nu mai intrebam de filtre, fiindca se regla din amplif.
Semnal de la dif, adica legat intrarea hi level la unul din difuzoare. Faza cu bricheta (fara nici o referire la "cazul bricheta") ar fi excelenta, daca ar oferi suficient amperaj. E curent pe bricheta atat timp cat contactul este pus. ![]() ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
VRS_80 |
![]()
Post
#146
|
![]() In the air tonight Group: Members Posts: 869 Joined: 13 January 10 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
2001/1.9dci 120cp Dynamique SQ ADDICTED-Alpine 9835r,Helix P400 Precision,DLS A6,JL 13w6,Mac audio cfx 2.13,Conectica Stinger si Rockford Fosgate,Insonorizare Second Skin.
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Si mie mi-a facut necesarul de materiale IM si stiu sigur ca era un kit de alimentare (nu intru acum in detalii dar erau cabluri destul de serioase).In rest,semnal de la difuri si gata.Si da,era vorba de GZTB25ACT.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
VRS_80 |
![]()
Post
#148
|
![]() In the air tonight Group: Members Posts: 869 Joined: 13 January 10 From: Bucuresti ![]() |
Kit de alimentare e recomandat si cam si obligatoriu.Are marele avantaj ca are intrare de nivel mare si iei semnal direct de la difuzoare,in rest ce sa zic ...e bun pt. inceput si pt. un bass decent.Problema in general cu astea active e ca nu coboara bine si nu au forta ...dar arata bine
![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
2001/1.9dci 120cp Dynamique SQ ADDICTED-Alpine 9835r,Helix P400 Precision,DLS A6,JL 13w6,Mac audio cfx 2.13,Conectica Stinger si Rockford Fosgate,Insonorizare Second Skin.
|
|
djidji_thebest |
![]()
Post
#149
|
![]() untest Group: Members Posts: 235 Joined: 6 December 07 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna AUTHENTIQUE
2001 1.6 16v
- MS 87 DJI
|
|
VRS_80 |
![]()
Post
#150
|
![]() In the air tonight Group: Members Posts: 869 Joined: 13 January 10 From: Bucuresti ![]() |
Nu sunt chiar asa scumpe...de ex. Hertz Dieci DSK 130 sunt in jur de 350 ron.
|
--------------------
Renault
Laguna II
2001/1.9dci 120cp Dynamique SQ ADDICTED-Alpine 9835r,Helix P400 Precision,DLS A6,JL 13w6,Mac audio cfx 2.13,Conectica Stinger si Rockford Fosgate,Insonorizare Second Skin.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 08:21 |