Megane Bicorp 1.5 dci, dilema...
![]() ![]() ![]() |
Megane Bicorp 1.5 dci, dilema...
Rolly00 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 12 May 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II
2007 Facelift-Bicorp
|
|||
MuciX |
![]()
Post
#2
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Pai toate au aripile din plastic, ceea ce e un lucru bun. Imagineaza-ti un impact frontal: o aripa de tabla s-ar deplasa spre portiere, lucru ce le-ar bloca, deci ar face dificila evacuarea masinii, in timp ce o aripa de plastic s-ar sparge, lasand usile sa se deschida normal. Bine asta se aplica unui accident in care nu s-a lasat cu o deformare pronuntata a habitaclului.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Rolly00 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 12 May 09 ![]() |
Ok, that's good...in rest? Ca si masina? Ca si idee? Se merita motorul euro 3, zgarieturile, accidentul pentru dotari si pret si cei 45k km?
This post has been edited by Rolly00: 12 May 2009, 23:07 |
--------------------
Renault
Megane II
2007 Facelift-Bicorp
|
|
shteffanivlad |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu ESP/ASR Group: Members Posts: 691 Joined: 2 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Parerea mea personala este ca merita, dar in unrma unei verificari facute la o reprezentanta.
|
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi
- B-81-LXV
Ianuarie 2008 / LMSE iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon |
|
aleksanders |
![]()
Post
#5
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
masina eu zic ca are 90 000 km - nu uita ca a fost condusa de o femeie
![]() |
--------------------
.
.
- .
. ....
|
|
alexxis2001ro |
![]()
Post
#6
|
![]() mvp Group: Members Posts: 213 Joined: 5 February 09 From: Timișoara ![]() |
daca a fost condusa de o femeie 45.000 de km ar trebui verificat in primul rand egr-ul. mai mult ca sigur a mers subturat. in al doilea rand, asa cum a spus un coleg mai sus, mergi cu masina la statia itp a reprezentantei si fa-i o diagnosticare generala. mai bine dai un ban pe verificare acum decat sa dai bani pe piese ulterior. daca farurile sunt cu lupa nu inseamna ca nu au fost asa si prima data. si in 2003 farurile aveau lupa dar doar la modelele cu xenon - a mea de exemplu.
L.E. ca sa fie full option, la vremea respectiva trebuia sa fie varianta comfort privilege ( jenti pe 16", tapiterie mixta, stergatoare automate cu senzor de ploaie, lumini ceata, oglinzi exterioare electrice cu incalzire, oglinda interioara electrocromatica, radio cd, geamuri electrice fata spate cu impuls ) la care ar mai fi putut adauga ca optionale senzor presiune pneuri, esp, trapa, xenon, climatronic, tapiterie integrala din piele, magazie de cd-uri, airbag-uri si alarma. in total, la momentul respectiv, in configuratia full option, masina ar fi costat in jur de 19.000 euro. Daca aceasta este configuratia si masina a fost intretinuta, 6.000 euro este un pret mai mult decat corect...( ca o parere personala, eu unul nu as da-o pe banii astia, in conditiile in care a mea nu are piele integral, trapa si magazie de cd-uri...mai bine o pastrez ca o a doua masina decat sa o vand la 6.000 euro). This post has been edited by alexxis2001ro: 13 May 2009, 11:01 |
--------------------
renault
megane II sedan
- TM - XX - XXX
2004 comfort privilege 1.5 dci Daca nu exista intrebari stupide, atunci ce gen de intrebari pun prostii? Devin brusc destepti in timp ce pun intrebarile?
|
|
Ru55eL |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 16 February 09 ![]() |
app acele zgarieturile se pot sterge foarte usor , eu am o sticluta galbena ( scratch out -formula 1 ) e solutie polish...si sau sters toate zgarieturile..dar aku am vz ca au reaparut..aku nus daca sunt tot alea sau altele..dar tin da cred ca sunt altele.. ca dupa ce am dat cu ala nu se mai vede absolut nmk..aku incearca si u si vezi..sticla am luato de la petrom...
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
- 1.6 16V
Decembrie 2005/ Privilege
|
|
Rolly00 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 12 May 09 ![]() |
In primul rand multumesc foarte mult pentru raspunsuri...
Masina este full intr-adevar, 4 geamuri el, oglinda anti-orbire, oglinzi incalzite, faruri cu lupa(si ma face sa cred ca ai dreptate - pe afisul pe care l-am vazut initial pe masina scria becuri xenon - deci posibil sa fie original asa), climatronic, jantele, esp, tapiteria este textila, neagra simpla(cu un model discret)-ceea ce chiar ma incanta, am vazut masini sh cu piele alba+ textil si se ducea pielea urat pe jos la scaune, are proiectoare, etc. Trapa nu are. Intr-adevar se vede ambreiajul format dupa piciorul unei femei, tine destul de sus, cand debreiezi cu motorul putin turat(pentru ca este diesel, si am un fiat doblo cargo cu motor diesel care are foarte putin nevoie de acceleratie sa plece de pe loc), da sa moara. Dar din cate am inteles se poate rezolva printr-o reglare la service a ambreiajului(nu de la proprietar, ci de la alte cunostinte). Acum vine partea cu serivce-ul, proprietarul este patron dupa cum ziceam, patron la reprezentanta michelin pe pitesti si tind sa cred ca are ceva cunostinte pe la renault (mai exact - amat daca ati auzit), si tind sa cred ca parca as face verificarea degeaba. Sa vad, a zis un var de-al meu ca l-ar cunoaste pe director si asa s-ar mai echilibra treburile. EGR vine de la....? Cam la ce ar trebui sa fiu atent, sechele din accident, in afara de caroserie - mentionez ca nu trocane nimic, nu are nici un greier, volanul sta drept - nu trage in nici o parte, mers prin gropi si pe drum neasfaltat si nu se aude nimic? Cu zgarieturile ar fi chiar ok, si daca as merge la cineva sa-mi faca un polish profesional ar fi ok, tot scutesc multi bani decat daca as vopsi piesele acelea, mai ales fiind o culoare mai dificila (din ce cred eu). Voi ce parere aveti despre culoare? Pare cam de fata...? http://images03.olx.org.uk/ui/1/38/32/f_14833632_1.jpeg Astept in continuare pareri! Multumesc! |
--------------------
Renault
Megane II
2007 Facelift-Bicorp
|
|
dansora |
![]()
Post
#9
|
![]() CISA Group: Members Posts: 480 Joined: 19 October 06 From: Orasu'lu'Bucur/Curtea de la AG ![]() |
|
--------------------
Kia
Proceed GT
2020
|
|
alexxis2001ro |
![]()
Post
#10
|
![]() mvp Group: Members Posts: 213 Joined: 5 February 09 From: Timișoara ![]() |
egr = supapa de recirculare a gazelor. daca o sa cauti pe forum o sa vezi principiul de functionare, modul de manifestare in conditiile unui mers subturat si posibilitatile de rezolvare a eventualelor defectiuni. daca nu are tapiterie mixta atunci nu e varianta confort privilege. referitor la ambreiaj, tine intradevar sus dar, la o functionare normala nu are nevoie de acceleratie pt. a pleca de pe loc ( in conditiile in care ii dai drumul usor ). faptul ca are tendinta sa se opreasca ar trebui sa iti dea de gandit...dar, asa cum am spus mai sus, o verificare generala la o reprezentanta, cu certificatul aferent nu poate sa nu scoata in evidenta eventualele probleme...
|
--------------------
renault
megane II sedan
- TM - XX - XXX
2004 comfort privilege 1.5 dci Daca nu exista intrebari stupide, atunci ce gen de intrebari pun prostii? Devin brusc destepti in timp ce pun intrebarile?
|
|
Rolly00 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 12 May 09 ![]() |
alexxis are toate dotarile pe care le-ai spus tu mai putin tapiteria...acum sincer nu m-am uitat in cartea ei, dar probabil o sa ma uit si scrie acolo. Nu am incercat sa plec usor de pe loc, dar sunt obisnuit cu ambreiajul de pe fiat, care tine constant pe toata cursa lui, dai drumul la ambreiaj destul de repejor. Poate e doar altfel ambreiajul, nu neaparat dus. Ce sa-mi dea de gandit? Ca e dus ambreiajul?
|
--------------------
Renault
Megane II
2007 Facelift-Bicorp
|
|
DMP |
![]()
Post
#12
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
1. poti sa o verifici si in alta parte decat la Amat.
2. zgarieturile adanci nu ies la polish. Daca nu sunt pana la tabla si nu te deranjeaza, e mai bine sa le lasi asa. Dupa revopsire, chiar si la reprezentanta Renault, vopseaua si lacul vor sari mult mai usor decat cele din fabrica. 3. daca reparatia in urma accidentului a fost facuta in reprezentanta Renault, poti sa vezi ce a fost schimbat la masina. 4. 45.000 km si nu are niciun pui de greier? ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
Rolly00 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 12 May 09 ![]() |
nu sunt zgarieturi adanci, sunt lungi, subtiri si de suprafata... nu sunt pana la tabla in niciun caz. O sa vad ce a fost schimbat, oricum mi s-a spus ca doar parti de caroserie. Ma gandesc sa nu fie defectiuni mecanice neobservate.
Nu are niciun greier ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2007 Facelift-Bicorp
|
|
shteffanivlad |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru cu ESP/ASR Group: Members Posts: 691 Joined: 2 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Pedala de fiat doblo difera mult de pedala de megane. La ambreajul de megane nu se regleaza nimic, este cu autoreglare. Si cred ca asa tine, sus. Si la mine (masina noua) asa tine, deci nu cred ca ai de ce sa iti faci probleme aici.
|
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi
- B-81-LXV
Ianuarie 2008 / LMSE iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon |
|
DMP |
![]()
Post
#15
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Pe parte de mecanica ar cam trebui sa te asiguri ca nu sunt probleme cu egr-ul , ambreiajul si turbina tinand cont ca e o masina condusa de o femeie.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
Rolly00 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 12 May 09 ![]() |
ok...asta o sa verific in special...o idee de pret la un test complet?
![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2007 Facelift-Bicorp
|
|
MuciX |
![]()
Post
#17
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Eu zic ca nu va fi o suma mare, in comparatie cu ceea ce "castigi". Sa fie maxim 150-200 lei, dar e mult.
Ca o comparatie eu am vazut intr-un targ Megane din 2005 scria ca e full, dar nu era ![]() This post has been edited by MuciX: 13 May 2009, 14:12 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Rolly00 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 12 May 09 ![]() |
Pai e ok...ai dreptate, am doar de castigat...sau de pierdut
![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2007 Facelift-Bicorp
|
|
calinu' |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 December 08 ![]() |
daca busitura a fost usoara si nu s-au atins elemente de rezistenta, atunci nu-ti fa griji
|
--------------------
Renault
Megane 2
2005 17" sunroof:X
|
|
Rolly00 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 12 May 09 ![]() |
luand-o logic, daca s-ar fi atins elemente de rezistenta probabil s-ar fi atins si sonda de la airbag nu? Deci ar fi sarit airbag...lucru care nu s-a intamplat 100% si care cred ca este si mai usor de verificat din calculatorul masinii(nu?)
|
--------------------
Renault
Megane II
2007 Facelift-Bicorp
|
|
shteffanivlad |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru cu ESP/ASR Group: Members Posts: 691 Joined: 2 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Oricum, masina cu airbaguri sarite = dauna totala. Iar daca tu zici ca ii stii pe proprietari si nu este cazul de dauna totala, atunci nu cred ca ai de ce sa iti faci probleme.
Singura intrebare este daca a fost reparata la reprezentanta si daca exista acte pentru respectiva reparatie. |
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi
- B-81-LXV
Ianuarie 2008 / LMSE iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon |
|
murfi |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 668 Joined: 31 May 04 ![]() |
la bicorp cea mai buna echipare era confort dynamique in 2003. Confort privilege exista doar la sedan....
|
-------------------- |
|
Avani |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.133 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
QUOTE(Rolly00 @ 14 May 2009, 14:21) luand-o logic, daca s-ar fi atins elemente de rezistenta probabil s-ar fi atins si sonda de la airbag nu? Deci ar fi sarit airbag... Nope, nu e chiar asa. Iti spun asta din propria experienta. Airbagurile alea nu sar chiar asa de usor. Poti sa cumperi o masina lovita doar daca pretul este unul corect. Adica tu ca vanzator sa nu ai pretentia sa vinzi masina lovita la un pret asemanator cu acela pe care il percepe vanzatorul cu aceeasi masina/motorizare/dotare dar care nu a avut accident. Daca pretul ti se pare corect, e totul OK. This post has been edited by Avani: 14 May 2009, 15:09 |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#24
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Referitor la ambreiaj: este hidraulic si nu se regleaza nimic la el... oricum asa este la toate meganurile (tine sus de tot si pe o portiune foarte mica)
|
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
Rolly00 |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 12 May 09 ![]() |
Am inteles cu ambreiajul, oricum merge direct pe tester
![]() This post has been edited by Rolly00: 14 May 2009, 17:33 |
--------------------
Renault
Megane II
2007 Facelift-Bicorp
|
|
renutu |
![]()
Post
#26
|
![]() lapin noir Group: Members Posts: 245 Joined: 2 June 08 From: Suceava/Iasi ![]() |
daca nu o cumperi tu la banii astia o cumpar eu
![]() una peste alta avand in vedere suma foarte mica care o dai pe o masina buna zic eu la ce am citit pe aici, in caz ca se intampla sa mai pice ceva pe parcurs iti poti permite sa mai schimbi cate un alta, te gandesti asa ca dai 7-8000 de euro pe ea, dar in rate ![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 GT
2012
|
|
Rolly00 |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 12 May 09 ![]() |
Din cauza crizei asteia s-au cam dat treburile peste cap, planul era o masina de 7-8k euro, dar...momentan nu se poate. Ideea ar fi sa nu prea bag bani in ea, dar zic eu mult mai bine as iesi asa decat cu vreo fabie de 1.2 sau vreun corsa model vechi sau chiar astra care se incadreaza in pretul asta. In rest masini calumea ca si marca si model se gasesc, dar dupa cum ziceam mai sus la n sute de mii de km. Si da ai dreptate, una alta achitate in rate se mai merita, ca daca as schimba o janta ca e stramba, o gura de ventilatie, o grila de radiator ar fi ok. Dar daca ma gandesc la chestii foarte scumpe si importante cum ar fi deformari ale sasiului, probleme cu turbina, ambreiaj, directie, etc deja se complica treaba si nu prea ma simt "genul" care se simte sigur intr-o masina carpita...
Oricum am vorbit azi cu patronul, avea o oferta dar nu s-au inteles la 10 milioane. Partea buna este ca pretul a iesit cum doream, de la 6000 euro la 5500, mai exact 228 milioane. Maine ma duc sa vorbesc, poate ma inteleg sa plateasca si inspectia de la service (nu ca m-as zgarci la 1-2 milioane, dar daca se poate scade pretul, de ce nu?). Sper ca maine seara sa revin cu informatii ca membru complet al acestui forum cu un megane fara probleme dpdv tehnic ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2007 Facelift-Bicorp
|
|
Rolly00 |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 12 May 09 ![]() |
Imi pare rau ca nu am mai intrat, cu megane-ul verde nu a iesit treaba, vanzatorul a renuntat fara niciun motiv. Intre timp am gasit un alt megane bicorp, rosu, acesta este euro4, din 2007, 70.000 km, pretul de achizitie: 24.000 lei. Am fost la amat(reprezentanta renault) pentru verificare, oamenii de-acolo mi-au zis ca chiar se merita, are totul ok, si pe tester si mecanic. Nu a fost lovita, trebuie schimbat un simering si o bucsa(bucsa cica nu s-ar gasi separat la ei in baza de date, decat tot bratul acela, respectiv 2300 lei, ceea ce mi se pare o porcarie. Dar dupa ce am citit pe-aici, mi se pare ceva normal. Oricum am inteles ca aftermarket se gaseste si doar bucsa.)
Pe afisul de vanzare, scria 90cp, stiu ca nu exista motorizare de 90 cp, ci de 85. Dar cei de-acolo m-au asigurat ca motorul este cel de 100 cai(adica cel de 105 cai, cred...). In talon e scris 63 kw, asta insemnand cu o mica aproximare 85 de cai. Acum nu stiu ce sa cred... unde pot afla puterea motorului? Repere pe motor, difera ceva? Tind sa cred ca este de 85 pentru ca are 5 viteze, dar tind sa cred ca este de 105 pentru ca are masa proprie 1240 kg, si nu 1205 sau 1215. |
--------------------
Renault
Megane II
2007 Facelift-Bicorp
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Pai daca are 5 trepte atunci are 85 de caluti!
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
Rolly00 |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 12 May 09 ![]() |
Parca as fi vazut pe net ca exista si de 100 cai/5 trepte? Ar fi fabricat pana in 2006 motoru asta(masina e de fabricatie 11/2006). Ma gandesc ca e hatckback din franta si poate are alta motorizare fata de sedanul pentru romania(doar ma gandesc si eu).
Dar mecanicii dupa ce s-au luat? Cam care ar fi diferentele intre 85 si 105 la aspectul motorului?(Componente, locul lor) |
--------------------
Renault
Megane II
2007 Facelift-Bicorp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th August 2025 - 04:50 |