Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Megane Bicorp 1.5 dci, dilema...

Rolly00
post 12 May 2009, 22:29
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 12 May 09




In primul rand, vreau sa spun bine v-am gasit! Citesc de mult timp topicurile de pe acest forum, dar astazi, dupa cateva cautari am dat intamplator peste un Megane II bicorp, motorul de 1.5dci 80 cp, euro 3... Partea cea mai interesanta este uzura: 45.000 km reali, masina este a sotiei unui patron, patron cunoscut din vedere, unic proprietar, masina luata din romania in 2003 din reprezentanta. Cartea service este la zi, deci pot spune ca km sunt reali. Un alt punct forte ar fi dotarile: full option, climatronic, jante, etc. Culoarea este una...inca sunt indecis...verdele acela brotac, kiwi sau cum se spune. Desigur are si puncte negative: masina este zgariata, cu zgarieturi fine, dar lungi, urme de unghi la manerele de la usi, si pe calea asta as dori sa intreb si urmatorul lucru: aceste zgarieturi se pot remedia cu un polish? Mai grav ar fi ca masina a fost lovita, "cica" putin, adica nu adanc, au fost inlocuite pe casco aripa fata dreapta, bara fata, farurile(care sunt model cu lupa acum). Voi merge la un service renault pentru a confirma ca nu sunt afectate componente mecanice sau sasiu(se poate nu?). Inca un lucru dubios, spus chiar de proprietar, ca unele parti sunt din plastic(probabil fibra de sticla). Mi-a aratat chiar la aripa care a fost lovita. Asa sunt la toate megane-urile, sau e doar cea inlocuita in urma accidentului?

Apropo, pretul: 6000 euro negociabil(sper sa-l duc in 5500 euro)

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

This post has been edited by Rolly00: 12 May 2009, 22:30


--------------------
Renault Megane II 2007 Facelift-Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 12 May 2009, 22:33
Post #2


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Pai toate au aripile din plastic, ceea ce e un lucru bun. Imagineaza-ti un impact frontal: o aripa de tabla s-ar deplasa spre portiere, lucru ce le-ar bloca, deci ar face dificila evacuarea masinii, in timp ce o aripa de plastic s-ar sparge, lasand usile sa se deschida normal. Bine asta se aplica unui accident in care nu s-a lasat cu o deformare pronuntata a habitaclului.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rolly00
post 12 May 2009, 23:04
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 12 May 09




Ok, that's good...in rest? Ca si masina? Ca si idee? Se merita motorul euro 3, zgarieturile, accidentul pentru dotari si pret si cei 45k km?

This post has been edited by Rolly00: 12 May 2009, 23:07


--------------------
Renault Megane II 2007 Facelift-Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shteffanivlad
post 13 May 2009, 08:54
Post #4


Membru cu ESP/ASR


Group: Members
Posts: 691
Joined: 2 July 07
From: Bucuresti




Parerea mea personala este ca merita, dar in unrma unei verificari facute la o reprezentanta.


--------------------
Renault Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi - B-81-LXV Ianuarie 2008 / LMSE
iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 13 May 2009, 08:59
Post #5


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




masina eu zic ca are 90 000 km - nu uita ca a fost condusa de o femeie biggrin.gif - dar cred ca merita la cum ai prezentat masina


--------------------
. . - . .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxis2001ro
post 13 May 2009, 10:45
Post #6


mvp


Group: Members
Posts: 213
Joined: 5 February 09
From: Timișoara




daca a fost condusa de o femeie 45.000 de km ar trebui verificat in primul rand egr-ul. mai mult ca sigur a mers subturat. in al doilea rand, asa cum a spus un coleg mai sus, mergi cu masina la statia itp a reprezentantei si fa-i o diagnosticare generala. mai bine dai un ban pe verificare acum decat sa dai bani pe piese ulterior. daca farurile sunt cu lupa nu inseamna ca nu au fost asa si prima data. si in 2003 farurile aveau lupa dar doar la modelele cu xenon - a mea de exemplu.

L.E. ca sa fie full option, la vremea respectiva trebuia sa fie varianta comfort privilege ( jenti pe 16", tapiterie mixta, stergatoare automate cu senzor de ploaie, lumini ceata, oglinzi exterioare electrice cu incalzire, oglinda interioara electrocromatica, radio cd, geamuri electrice fata spate cu impuls ) la care ar mai fi putut adauga ca optionale senzor presiune pneuri, esp, trapa, xenon, climatronic, tapiterie integrala din piele, magazie de cd-uri, airbag-uri si alarma. in total, la momentul respectiv, in configuratia full option, masina ar fi costat in jur de 19.000 euro. Daca aceasta este configuratia si masina a fost intretinuta, 6.000 euro este un pret mai mult decat corect...( ca o parere personala, eu unul nu as da-o pe banii astia, in conditiile in care a mea nu are piele integral, trapa si magazie de cd-uri...mai bine o pastrez ca o a doua masina decat sa o vand la 6.000 euro).

This post has been edited by alexxis2001ro: 13 May 2009, 11:01


--------------------
renault megane II sedan - TM - XX - XXX 2004 comfort privilege 1.5 dci
Daca nu exista intrebari stupide, atunci ce gen de intrebari pun prostii? Devin brusc destepti in timp ce pun intrebarile?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ru55eL
post 13 May 2009, 11:05
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 307
Joined: 16 February 09




app acele zgarieturile se pot sterge foarte usor , eu am o sticluta galbena ( scratch out -formula 1 ) e solutie polish...si sau sters toate zgarieturile..dar aku am vz ca au reaparut..aku nus daca sunt tot alea sau altele..dar tin da cred ca sunt altele.. ca dupa ce am dat cu ala nu se mai vede absolut nmk..aku incearca si u si vezi..sticla am luato de la petrom...


--------------------
Renault Megane Sedan - 1.6 16V Decembrie 2005/ Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rolly00
post 13 May 2009, 12:23
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 12 May 09




In primul rand multumesc foarte mult pentru raspunsuri...

Masina este full intr-adevar, 4 geamuri el, oglinda anti-orbire, oglinzi incalzite, faruri cu lupa(si ma face sa cred ca ai dreptate - pe afisul pe care l-am vazut initial pe masina scria becuri xenon - deci posibil sa fie original asa), climatronic, jantele, esp, tapiteria este textila, neagra simpla(cu un model discret)-ceea ce chiar ma incanta, am vazut masini sh cu piele alba+ textil si se ducea pielea urat pe jos la scaune, are proiectoare, etc. Trapa nu are.

Intr-adevar se vede ambreiajul format dupa piciorul unei femei, tine destul de sus, cand debreiezi cu motorul putin turat(pentru ca este diesel, si am un fiat doblo cargo cu motor diesel care are foarte putin nevoie de acceleratie sa plece de pe loc), da sa moara. Dar din cate am inteles se poate rezolva printr-o reglare la service a ambreiajului(nu de la proprietar, ci de la alte cunostinte).

Acum vine partea cu serivce-ul, proprietarul este patron dupa cum ziceam, patron la reprezentanta michelin pe pitesti si tind sa cred ca are ceva cunostinte pe la renault (mai exact - amat daca ati auzit), si tind sa cred ca parca as face verificarea degeaba. Sa vad, a zis un var de-al meu ca l-ar cunoaste pe director si asa s-ar mai echilibra treburile. EGR vine de la....?

Cam la ce ar trebui sa fiu atent, sechele din accident, in afara de caroserie - mentionez ca nu trocane nimic, nu are nici un greier, volanul sta drept - nu trage in nici o parte, mers prin gropi si pe drum neasfaltat si nu se aude nimic?

Cu zgarieturile ar fi chiar ok, si daca as merge la cineva sa-mi faca un polish profesional ar fi ok, tot scutesc multi bani decat daca as vopsi piesele acelea, mai ales fiind o culoare mai dificila (din ce cred eu). Voi ce parere aveti despre culoare? Pare cam de fata...? http://images03.olx.org.uk/ui/1/38/32/f_14833632_1.jpeg

Astept in continuare pareri! Multumesc!


--------------------
Renault Megane II 2007 Facelift-Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dansora
post 13 May 2009, 12:45
Post #9


CISA


Group: Members
Posts: 480
Joined: 19 October 06
From: Orasu'lu'Bucur/Curtea de la AG




Ai putea sa-ti faci o idee despre EGR pe aici



--------------------
Kia Proceed GT 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxis2001ro
post 13 May 2009, 12:47
Post #10


mvp


Group: Members
Posts: 213
Joined: 5 February 09
From: Timișoara




egr = supapa de recirculare a gazelor. daca o sa cauti pe forum o sa vezi principiul de functionare, modul de manifestare in conditiile unui mers subturat si posibilitatile de rezolvare a eventualelor defectiuni. daca nu are tapiterie mixta atunci nu e varianta confort privilege. referitor la ambreiaj, tine intradevar sus dar, la o functionare normala nu are nevoie de acceleratie pt. a pleca de pe loc ( in conditiile in care ii dai drumul usor ). faptul ca are tendinta sa se opreasca ar trebui sa iti dea de gandit...dar, asa cum am spus mai sus, o verificare generala la o reprezentanta, cu certificatul aferent nu poate sa nu scoata in evidenta eventualele probleme...


--------------------
renault megane II sedan - TM - XX - XXX 2004 comfort privilege 1.5 dci
Daca nu exista intrebari stupide, atunci ce gen de intrebari pun prostii? Devin brusc destepti in timp ce pun intrebarile?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rolly00
post 13 May 2009, 13:16
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 12 May 09




alexxis are toate dotarile pe care le-ai spus tu mai putin tapiteria...acum sincer nu m-am uitat in cartea ei, dar probabil o sa ma uit si scrie acolo. Nu am incercat sa plec usor de pe loc, dar sunt obisnuit cu ambreiajul de pe fiat, care tine constant pe toata cursa lui, dai drumul la ambreiaj destul de repejor. Poate e doar altfel ambreiajul, nu neaparat dus. Ce sa-mi dea de gandit? Ca e dus ambreiajul?


--------------------
Renault Megane II 2007 Facelift-Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 13 May 2009, 13:24
Post #12


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




1. poti sa o verifici si in alta parte decat la Amat.
2. zgarieturile adanci nu ies la polish. Daca nu sunt pana la tabla si nu te deranjeaza, e mai bine sa le lasi asa. Dupa revopsire, chiar si la reprezentanta Renault, vopseaua si lacul vor sari mult mai usor decat cele din fabrica.
3. daca reparatia in urma accidentului a fost facuta in reprezentanta Renault, poti sa vezi ce a fost schimbat la masina.
4. 45.000 km si nu are niciun pui de greier? cool.gif


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rolly00
post 13 May 2009, 13:31
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 12 May 09




nu sunt zgarieturi adanci, sunt lungi, subtiri si de suprafata... nu sunt pana la tabla in niciun caz. O sa vad ce a fost schimbat, oricum mi s-a spus ca doar parti de caroserie. Ma gandesc sa nu fie defectiuni mecanice neobservate.

Nu are niciun greier tongue.gif


--------------------
Renault Megane II 2007 Facelift-Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shteffanivlad
post 13 May 2009, 13:35
Post #14


Membru cu ESP/ASR


Group: Members
Posts: 691
Joined: 2 July 07
From: Bucuresti




Pedala de fiat doblo difera mult de pedala de megane. La ambreajul de megane nu se regleaza nimic, este cu autoreglare. Si cred ca asa tine, sus. Si la mine (masina noua) asa tine, deci nu cred ca ai de ce sa iti faci probleme aici.


--------------------
Renault Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi - B-81-LXV Ianuarie 2008 / LMSE
iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 13 May 2009, 13:43
Post #15


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




Pe parte de mecanica ar cam trebui sa te asiguri ca nu sunt probleme cu egr-ul , ambreiajul si turbina tinand cont ca e o masina condusa de o femeie.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rolly00
post 13 May 2009, 13:56
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 12 May 09




ok...asta o sa verific in special...o idee de pret la un test complet? smile.gif


--------------------
Renault Megane II 2007 Facelift-Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 13 May 2009, 14:11
Post #17


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Eu zic ca nu va fi o suma mare, in comparatie cu ceea ce "castigi". Sa fie maxim 150-200 lei, dar e mult.
Ca o comparatie eu am vazut intr-un targ Megane din 2005 scria ca e full, dar nu era smile.gif, adica nici jante nu avea, masina de samsar, cerea 6200 epuroi... Nu arata nici extraordinar si mai mult ca sigur avea km multi (mai multi decat scria in bord). Nu pare rea masina, dar nici nu putem da un raspuns corect asa pe neve.

This post has been edited by MuciX: 13 May 2009, 14:12


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rolly00
post 13 May 2009, 14:16
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 12 May 09




Pai e ok...ai dreptate, am doar de castigat...sau de pierdut smile.gif pierd o tzeapa daca e...Deci de full nu are ce sa nu fie ca doar am mers cu ea si se vedea clar... si ca si km sunt 100% sigur ca sunt reali, defapt pot confirma tot la service nu? Va cred ca nu puteti da un raspuns pe nevazute, dar vroiam sa stiu doar ca probleme ce pot aparea din cauza accidentului si daca se merita o masina care a fost busita...


--------------------
Renault Megane II 2007 Facelift-Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calinu'
post 14 May 2009, 13:07
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 11 December 08




daca busitura a fost usoara si nu s-au atins elemente de rezistenta, atunci nu-ti fa griji


--------------------
Renault Megane 2 2005
17" sunroof:X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rolly00
post 14 May 2009, 13:21
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 12 May 09




luand-o logic, daca s-ar fi atins elemente de rezistenta probabil s-ar fi atins si sonda de la airbag nu? Deci ar fi sarit airbag...lucru care nu s-a intamplat 100% si care cred ca este si mai usor de verificat din calculatorul masinii(nu?)


--------------------
Renault Megane II 2007 Facelift-Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shteffanivlad
post 14 May 2009, 13:43
Post #21


Membru cu ESP/ASR


Group: Members
Posts: 691
Joined: 2 July 07
From: Bucuresti




Oricum, masina cu airbaguri sarite = dauna totala. Iar daca tu zici ca ii stii pe proprietari si nu este cazul de dauna totala, atunci nu cred ca ai de ce sa iti faci probleme.

Singura intrebare este daca a fost reparata la reprezentanta si daca exista acte pentru respectiva reparatie.


--------------------
Renault Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi - B-81-LXV Ianuarie 2008 / LMSE
iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
murfi
post 14 May 2009, 13:51
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 668
Joined: 31 May 04




la bicorp cea mai buna echipare era confort dynamique in 2003. Confort privilege exista doar la sedan....


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 14 May 2009, 15:08
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.133
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




QUOTE(Rolly00 @ 14 May 2009, 14:21)
luand-o logic, daca s-ar fi atins elemente de rezistenta probabil s-ar fi atins si sonda de la airbag nu? Deci ar fi sarit airbag...
*




Nope, nu e chiar asa. Iti spun asta din propria experienta. Airbagurile alea nu sar chiar asa de usor. Poti sa cumperi o masina lovita doar daca pretul este unul corect. Adica tu ca vanzator sa nu ai pretentia sa vinzi masina lovita la un pret asemanator cu acela pe care il percepe vanzatorul cu aceeasi masina/motorizare/dotare dar care nu a avut accident.

Daca pretul ti se pare corect, e totul OK.



This post has been edited by Avani: 14 May 2009, 15:09


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 14 May 2009, 15:18
Post #24


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Referitor la ambreiaj: este hidraulic si nu se regleaza nimic la el... oricum asa este la toate meganurile (tine sus de tot si pe o portiune foarte mica)


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rolly00
post 14 May 2009, 17:32
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 12 May 09




Am inteles cu ambreiajul, oricum merge direct pe tester smile.gif Pai si avani care este pretul corect? Ca aici sunt in dilema...la banii astia - 5500 euro la cat sper sa o iau, nu am gasit decat aduse din franta, foste de firma, albe, doar cu dotarile standard si cine stie cu cati km si cate accidente...foarte putine cu unic proprietar, sau cu dotarile astea. Sedanuri am gasit, dar momentan nu cred ca se potriveste varstei mele...

This post has been edited by Rolly00: 14 May 2009, 17:33


--------------------
Renault Megane II 2007 Facelift-Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renutu
post 14 May 2009, 20:18
Post #26


lapin noir


Group: Members
Posts: 245
Joined: 2 June 08
From: Suceava/Iasi




daca nu o cumperi tu la banii astia o cumpar eu smile.gif

una peste alta avand in vedere suma foarte mica care o dai pe o masina buna zic eu la ce am citit pe aici, in caz ca se intampla sa mai pice ceva pe parcurs iti poti permite sa mai schimbi cate un alta, te gandesti asa ca dai 7-8000 de euro pe ea, dar in rate smile.gif


--------------------
Renault Megane 3 GT 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rolly00
post 14 May 2009, 23:51
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 12 May 09




Din cauza crizei asteia s-au cam dat treburile peste cap, planul era o masina de 7-8k euro, dar...momentan nu se poate. Ideea ar fi sa nu prea bag bani in ea, dar zic eu mult mai bine as iesi asa decat cu vreo fabie de 1.2 sau vreun corsa model vechi sau chiar astra care se incadreaza in pretul asta. In rest masini calumea ca si marca si model se gasesc, dar dupa cum ziceam mai sus la n sute de mii de km. Si da ai dreptate, una alta achitate in rate se mai merita, ca daca as schimba o janta ca e stramba, o gura de ventilatie, o grila de radiator ar fi ok. Dar daca ma gandesc la chestii foarte scumpe si importante cum ar fi deformari ale sasiului, probleme cu turbina, ambreiaj, directie, etc deja se complica treaba si nu prea ma simt "genul" care se simte sigur intr-o masina carpita...

Oricum am vorbit azi cu patronul, avea o oferta dar nu s-au inteles la 10 milioane. Partea buna este ca pretul a iesit cum doream, de la 6000 euro la 5500, mai exact 228 milioane. Maine ma duc sa vorbesc, poate ma inteleg sa plateasca si inspectia de la service (nu ca m-as zgarci la 1-2 milioane, dar daca se poate scade pretul, de ce nu?). Sper ca maine seara sa revin cu informatii ca membru complet al acestui forum cu un megane fara probleme dpdv tehnic smile.gif


--------------------
Renault Megane II 2007 Facelift-Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rolly00
post 9 Jun 2009, 21:33
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 12 May 09




Imi pare rau ca nu am mai intrat, cu megane-ul verde nu a iesit treaba, vanzatorul a renuntat fara niciun motiv. Intre timp am gasit un alt megane bicorp, rosu, acesta este euro4, din 2007, 70.000 km, pretul de achizitie: 24.000 lei. Am fost la amat(reprezentanta renault) pentru verificare, oamenii de-acolo mi-au zis ca chiar se merita, are totul ok, si pe tester si mecanic. Nu a fost lovita, trebuie schimbat un simering si o bucsa(bucsa cica nu s-ar gasi separat la ei in baza de date, decat tot bratul acela, respectiv 2300 lei, ceea ce mi se pare o porcarie. Dar dupa ce am citit pe-aici, mi se pare ceva normal. Oricum am inteles ca aftermarket se gaseste si doar bucsa.)

Pe afisul de vanzare, scria 90cp, stiu ca nu exista motorizare de 90 cp, ci de 85. Dar cei de-acolo m-au asigurat ca motorul este cel de 100 cai(adica cel de 105 cai, cred...). In talon e scris 63 kw, asta insemnand cu o mica aproximare 85 de cai. Acum nu stiu ce sa cred... unde pot afla puterea motorului? Repere pe motor, difera ceva? Tind sa cred ca este de 85 pentru ca are 5 viteze, dar tind sa cred ca este de 105 pentru ca are masa proprie 1240 kg, si nu 1205 sau 1215.


--------------------
Renault Megane II 2007 Facelift-Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 9 Jun 2009, 22:31
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Pai daca are 5 trepte atunci are 85 de caluti!


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rolly00
post 9 Jun 2009, 23:03
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 12 May 09




Parca as fi vazut pe net ca exista si de 100 cai/5 trepte? Ar fi fabricat pana in 2006 motoru asta(masina e de fabricatie 11/2006). Ma gandesc ca e hatckback din franta si poate are alta motorizare fata de sedanul pentru romania(doar ma gandesc si eu).

Dar mecanicii dupa ce s-au luat? Cam care ar fi diferentele intre 85 si 105 la aspectul motorului?(Componente, locul lor)


--------------------
Renault Megane II 2007 Facelift-Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th August 2025 - 04:50
Dacia