Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Megane Bicorp 1.5 dci, dilema...

solidconvert
post 10 Jun 2009, 08:53
Post #31


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Verifica talonul... daca are 63kw este motorul de 85cp, daca are 74kw este motorul de 100cp. Este foarte simplu... radmasa.gif

This post has been edited by solidconvert: 10 Jun 2009, 08:54


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 10 Jun 2009, 09:41
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Ca sa intelegi cum e treaba cu motoarele 1.5dci de la Megane II, sa nu te mai faca aia din vorbe:

Initial au fost motoare euro3 in doua trepte de putere:
82 CP(60 kw) cu 5 trepte
101 CP(74 kw) cu 5 trepte

La un moment dat ele au suferit niste modificari prin trecerea la euro4:
86 CP(63 kw) cu 5 trepte
106 CP(78 kw) cu 6 trepte

Faceliftul la MeganeII s-a facut la inceputul anului 2006 iar la noi a fost introdus pe la jumatea lui 2006, insa acest moment nu corespunde neaparat cu trecerea la motoare euro4.
-In vest motoarele euro4 au fost introduse pe la jumatea lui 2005 cand inca nu aparuse faceliftul, exista deci masini aduse din vest fara facelift dar cu euro4
-In Romania motorul euro 4 a fost adus mai tarziu(daca nu ma insel undeva la sfarsitul lui 2006 sau pe la inceputul lui 2007, oricum la destule luni dupa introducerea faceliftului), prin urmare la noi s-au vandut destule variante cu facelift motorizate cu euro3, inclusiv in 2007 cand imi amintesc ca pana prin iulie-august 2007 se vindeau in paralel e3 cu e4, cele cu euro3 avand o reducere mai mare. Cam prin august 2007 daca nu ma insel au epuizat stocurile de e3.

Daca zici ca masina are 5 viteze, este euro4, este adusa din franta si este fabricata in 11/2006 este clar ca e de 86 CP...ceea ce scrie si la tine in talon(63 kw). Ai nimerit niste mecanici care pe langa ca sunt prosti, le mai place sa si vorbeasca aiurea. Din pacate sunt foarte multi d'astia...


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 10 Jun 2009, 12:30
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




crede ce scrie in talon. 63kw sunt 85CP. Eu la 1.4 16v al meu am 72kw adica 98CP. Referitor la bratul acela nu cred ca e 2300 lei ci 230 lei poate. Te referi la bascula. Si eu am schimbat-o pt. un pivot cu totul pt. ca nu am vrut sa ma complic.


--------------------
Renault Megane III - N-am... 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crazybogdan
post 10 Jun 2009, 14:24
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 15 April 09
From: Bucuresti




legat de motoare, eu am megane din 2005 fara facelift cumparat de la reprezentanta si are motor euro 4. exista greseli si in talon. am intalnit un caz cand in cartea masinii scria o putere si pe talon alta(de fapt chiar la mine la fosta masina). la 60.000 trebuia schimbata distributie, sa verifici. plus alte consumabile, placute frana etc. daca nu au fost schimbate, parerea mea este sa renunti


--------------------
am avut Megane2 1.9dci - 2005
pe viitor BMW Z8...sper
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 10 Jun 2009, 14:35
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Hop si tu cu 1.9, noi vorbeam aici de 1.5! Intr-adevar 1.9 are euro 4 de prin 2005... adica de cand a trecut de la 120 la 131 cai!

Later edit: Si daca nu au fost schimbate alea la 60k si masina arata foarte bine de ce sa nu o ia? Cere discount cateva sute de euro pe motiv ca nu sunt schimbate piesele si isi face el revizia!

This post has been edited by papa_mulo: 10 Jun 2009, 14:40


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rolly00
post 10 Jun 2009, 14:50
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 12 May 09




Solidconvert...ce destepti suntem noi azi, sau asa suntem mereu? Raspuns mai frumos primeam de la un cersetor.

Merci papa_mulo, practic asta stiam si eu...ca motorul de 100 cai e euro3...

Ryk, vrei sa fac poza la avizul ala de iesire din service (sau cum s-o numi)? Acolo, la schimbare piese "cat de curand" mai e trecut semeringul dintre cutia viteze si motor (100 lei piesa + 600 lei manopera), placute frana 350 fata, 350 spate cu tot cu manopera. Se recomanda si schimbarea parbrizului, el avand 2 mici pietricele prinse...pret: 1400 lei.

crazybogdan ce sa renunt? Masina a fost deja achizitionata, am si spus asta. Mecanicul a zis ca e ok distributia si placutele mai merg, doar ca a prins o pietricica mica la cureaua de distributie. In afara de mecanic care era mai din topor si mai neam prost(vedea orice ca pe un defect), tot serivce-ul mi-a recomandat sa o iau, pe tester a iesit totul perfect.


--------------------
Renault Megane II 2007 Facelift-Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crazybogdan
post 10 Jun 2009, 23:37
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 15 April 09
From: Bucuresti




trebuia sa fiu mai atent greseala mea. sa o stapanesti sanatos si fara probleme!


--------------------
am avut Megane2 1.9dci - 2005
pe viitor BMW Z8...sper
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 11 Jun 2009, 00:46
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




rolly00 nu inteleg ce legatura au toate cele enumerate de tine pt. mine. Nu vreau sa par rau dar chiar nu au nici o legatura cu ceea ce am zis eu in legatura cu bratul respectiv, care ma gandesc ca este pe fata si care este bascula, alt brat nu mai stiu. Daca gresesc sa ma corecteze cineva.


--------------------
Renault Megane III - N-am... 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rolly00
post 12 Jun 2009, 10:14
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 12 May 09




Ryk, eu am deschis initial topicul, si l-am continuat pentru achizitia pe care am vrut sa o fac, si am facut-o acum cateva zile. Ceea ce am scris nu are legatura cu tine(doar partea de inceput, in care daca vrei iti fac poza la aviz cu kitul care costa 2300 cu tot cu manopera), in rest am vrut sa fiu cat mai detaliat - ca o paranteza - pentru a evidentia ce probleme ar mai avea masina, pentru ca de-asta am deschis topicul.


--------------------
Renault Megane II 2007 Facelift-Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rolly00
post 9 Jul 2009, 18:05
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 12 May 09




Hmmm...pentru ca nu gasesc un topic pe care sa postez, sper sa nu gresesc daca intreb aici, problema legata de masina cumparata smile.gif

Azi am deconectat borna (-) de la baterie pentru a putea trage un cablu pentru un amplificator. Dupa ce am montat la loc borna, am pornit masina pentru a ridica geamurile fata care erau lasate in jos. Masina a pornit normal, dar cand sa ridic geamurile, nu mai mergeau normal, adica un clic sa se ridice cat tin apasat si doua sa se ridice de tot. Nu, la un clic se ridicau sa zic cam 10 cm, iar la doua clicuri nu se intampla nimic. Ca sa ridic inca 10 cm trebuia sa dau drumu la buton si sa-l duc iar in prima pozitie. Tot asa pana s-au ridicat geamurile? Oare sa fie de la baterie? Sau asa fac toate cand se deconecteaza borna?


--------------------
Renault Megane II 2007 Facelift-Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Io_mi_s
post 9 Jul 2009, 18:31
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 989
Joined: 25 August 06
From: Galati




V. aici, de ex.


--------------------
Renault Megane 2.2 2006/Confort Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rolly00
post 9 Jul 2009, 18:34
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 12 May 09




Am inteles...am gasit si in manual. Acum cauza ar fi o dilema? Pentru ca am scos bornele cu geamurile coborate? Sau asa face mereu...in manual scrie ca de la o eroare si ma gandesc sa nu fi facut scurt.

Oricum multumesc de raspuns!


--------------------
Renault Megane II 2007 Facelift-Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Io_mi_s
post 9 Jul 2009, 18:39
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 989
Joined: 25 August 06
From: Galati




Nu... E vorba de reinitializare. Probabil cand o sari vreo anume siguranta vei mai trece prin asta. Nu-ti bate capu'... Hai ca ne bat moderatorii pt. ca mai sunt topicuri pe tema asta.

This post has been edited by Io_mi_s: 9 Jul 2009, 18:40


--------------------
Renault Megane 2.2 2006/Confort Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rolly00
post 1 Aug 2009, 22:18
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 12 May 09




Cum ziceam....dileme, probleme, sperieturi ca pentru un incepator in ale meganurilor.

De cand am luat masina am observat ca uneori, de obicei cand las masina putin pe liber in stationare, plec de pe loc mai violent, acceleratie brusca, cand schimb a doua imi ramane turata, atunci cand ambreiez. Se aude destul de ciudat, ca si cum as accelera dupa ce am ambreiat. Astazi am observat ceva si mai ciudat si m-am speriat cat de cat. La semafor, am plecat frumos de pe loc, si cand sa schimb a doua, am calcat ambreiajul la podea, cum e si normal, si cand am ghidat maneta in viteza a 2-a, crrrrrt, ca si cum nu as fi apasat ambreiajul, mi-o impingea inapoi pe liber, apoi am debreiat pe liber si am incercat iar si a luat-o. OK, nu-i bai mi-am zis. Nu am apasat ambreiajul. Dilema mare a fost atunci cand i s-a intamplat si tatalui meu asta, tot in a 2-a, tot dupa o stationare.

Ma poate ajuta cineva? Ce ar putea fi? S-a intamplat de doua ori, a treia oara nu a mai vrut in nici un fel. Am mers si turat, am schimbat si cu ambreiajul la jumate, am schimbat la 3000 dar si la 1.200, si tot nimic. Ma gandesc ca si cele probleme sa fie legate. Sper sa nu fie ambreiajul.


--------------------
Renault Megane II 2007 Facelift-Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chieftec
post 2 Aug 2009, 21:02
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 8 July 09
From: Bucuresti




Scuze de off topic dar incerc de ceva timp sa dau de tine Rolly00 in legatura cu topicul http://www.reno.ro/Busit-final-Radio-CD-Me...-t50332923.html
Nu pot da PM imi zice ca nu am suficiente posturi (e o prostie da inteleg sistemul de securitate anti spam). Imi cer scuze inca odata.


--------------------
Renault Megane 2 - B 03 NUJ 2005 1.5 dci 105 hp (82 hp original)
Yaesu 857D + Sirio Megavat 4000 N + talpa magnetica Midland 16cm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th August 2025 - 12:23
Dacia