Stropirea soselelor, Instigare la violenta! Yeah!
![]() ![]() ![]() |
Stropirea soselelor, Instigare la violenta! Yeah!
valeron_x |
![]()
Post
#61
|
||
![]() dintre plebei Group: Members Posts: 198 Joined: 28 March 07 From: Pristina, Kosovo ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio III
- B 80 CTN
2006 1.4 16V
|
|||
randunel |
![]()
Post
#62
|
impotriva sistemului Group: Members Posts: 71 Joined: 4 March 08 From: Sectorul Agricol Ilfov ![]() |
Afrodita, ce mi-ai explicat? Faptul ca esti deranjata? Asta am inteles. Si, intamplator, am inteles tot. Ceea ce nu ai facut tu. Scopul nu este exclusiv maturarea soselei, este si intretinerea asfaltului prin udarea lui. Chestia aia mica uda juma' de banda, ce faci cand sunt 3+ benzi/sens?
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2006, 1.5 dCi
|
|
DanCVA |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru care arde gazu'... accelerand Group: Members Posts: 4.266 Joined: 23 December 07 From: Bucuresti ![]() |
@randunel, vad ca nu esti impotriva sistemului. Esti cu el.
![]() Multumesc ca mi-ai explicat indirect de ce avem gropi in Romania. Se pare ca drumurile din afara localitatilor nu sunt udate suficient. ![]() De acum in colo nu am sa mai zic ca "Ma p*s pe el de drum!", ci am sa ma dau jos din masina si am sa fac asta. ![]() ![]() Multumesc ca m-ai luminat. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2007/Expression/Keyless-Go/MP3/6CD
- B 82 KVA
Changer/Autolights/CC/Heated seats/Tuxedo/1.6 16V Repar oglinzile de Megane 2, Senic 2 si Clio 3.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
ma ideea este ca la noi totul se face cu curou.....
cand e traficu in draci ei stropesc... stropesc si cu cea mai infecta apa...(a inceput sa puta la greu strazile astea stropite.....sau poate e din cauza faptului ca tot vorbim noi aici.....)... toata lumea se pricepe si la intretineri si la curatenie....etc etc... dane nu e bine vezi ca dupa aia te pune sa platesti ca ai dat cu sare pe drum si se strica si mai rau....asfaltul... |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Afrodita |
![]() ![]()
Post
#65
|
![]() membru Group: Members Posts: 73 Joined: 25 March 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Afrodita @ 12 May 2009, 11:18) in mod clar masinutele alea ar face o treaba excelenta. fiind micute nu incurca traficul, uda asfaltul, curata mizeria si nu lasa in urma o balta puturoasa si alunecoasa ![]() QUOTE(randunel @ 12 May 2009, 11:54) Afrodita, ce mi-ai explicat? Faptul ca esti deranjata? Asta am inteles. Si, intamplator, am inteles tot. Ceea ce nu ai facut tu. Scopul nu este exclusiv maturarea soselei, este si intretinerea asfaltului prin udarea lui. Chestia aia mica uda juma' de banda, ce faci cand sunt 3+ benzi/sens? ![]() cand am inceput sa studiez comunicarea mi s-a explicat ca limbajul folosit de noi este de multe ori deficitar pentru ca nu poate sa reflecte realitatea asa cum o vedem noi. la biologie ni s-a spus ca ochiul uman nu percepe nuantele formele la fel, astfel incat ghita vede un rosu mai aprins in timp ce ana vede un rosu putin mai fad, dar amandoi folosesc acelasi cuvant pentru a-l descrie. randunel, inteleg ca limbajul este deficitar si nu poate descrie exact ceea ce vrem noi sa exprimam, dar totusi nu e vorba de o opera de arta ce trebuie studiata in amanunt, nici de zapada eschimosilor care are 12 sinonime. ti-am subliniat mai sus o parte din comentariul meu anterior, poate asa reusesti sa si constientizezi ceea ce citesti. simt ca lupt cu morile de vant ![]() |
--------------------
Renault
Megane I
- DYD
1996 1.6 when in doubt google it!
i tend to make mistakes when learning something new. then again, who doesn't? |
|
Dan73 |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
QUOTE(valeron_x @ 12 May 2009, 10:17) pana nu vor impaduri Baraganul???? urmatoarea idee, ca sa fie tacamul complet: propun sa se puna grau pe platou la Babele ![]() Valeroane, daca taceai, filozof ramaneai. Da domnule, din Baragan vine foarte mult praf in Bucuresti si nu numai, mai ales in conditiile in care padurea care exista a fost defrisata iar terenul e in folosinta agricola si arat, nici macar inierbat. Cel mai eficient filtru in calea prafului e padurea. Tu crezi ca de prosti au ungurii in pusta aia a lor perdelele alea forestiere? Sau crezi ca de prosti au impadurit aia intre razboaie prin Oltenia cu salcam ca sa stabilizeze dunele de nisip? Nu e vorba de impadurire totala ci de perdele forestiere. Nu mai spun ca suprefete mai mari de padure in jurul Bucurestilor ar face climatul mai suportabil vara dar nu intru in amanunte ca cine stie ce asociatii mai faci....Cand nu ai nici cea mai vaga idee despre ce vorbesti mai bine taci. This post has been edited by Dan73: 12 May 2009, 13:24 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
valeron_x |
![]()
Post
#67
|
![]() dintre plebei Group: Members Posts: 198 Joined: 28 March 07 From: Pristina, Kosovo ![]() |
@Dan 73
incepi sa nuantezi, nu mai impaduresti Baraganul, ci propui doar perdele forestiere. e cu totul altceva. apreciez in schimb ironia fina, tip ciocan. o zi buna si apa garla ![]() |
--------------------
Renault
Clio III
- B 80 CTN
2006 1.4 16V
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
QUOTE(Dan73 @ 11 May 2009, 20:08) Pe de alta parte pana nu vor impaduri Baraganul cat de cat, mai ales in apropierea Bucurestilor mentinerea stazilor curate va fi cam costisitoare. @valeronX...Ma autocitez poate de data asta citesti cu atentie pentru ca era clar de la inceput. Nicaieri nu am spus sa se impadureasca tot Baraganul iar tu minti cand sustii asta. Am spus "cat de cat", "macar in apropierea Bucurestiului". Asta nu inseamna deloc in intregime cum te-a dus pe tine gandul si nicidecum nu suporta o analogie cu cultivarea graului pe platoul Bucegilor. Nu suporta mai ales pentru ca in jurul Bucurestilor chiar a fost padure (codrii Vlasiei) pana spre Mostistea. Nu ar fi nimic aberant sa se reinfiinteze paduri (sub diverse forme...cordoane in lungul raurilor, perdele etc) si mai departe, spre est pentru ca microclimatul ar face ca productia agricola sa fie mai mare si mai ieftin de obtinut. Altii in alte tari au aplicat asa ceva de mult. Cum Doamne iarta-ma sa pretinda cineva sa impadureasca tot Baraganul? Paine de unde mai mananci? Evident ca am detaliat sau nuantat ce am vrut sa spun, presupunand ca intelegi. Dealtfel vad ca esti singurul care a luat-o la modul asta. This post has been edited by Dan73: 12 May 2009, 16:26 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
valeron_x |
![]()
Post
#69
|
![]() dintre plebei Group: Members Posts: 198 Joined: 28 March 07 From: Pristina, Kosovo ![]() |
@Dan73
suntem de mult in offtopic si am luat warn si pentru chestii mai putin semnificative. zicea Afrodita mai sus ca limbajul in esenta este o conventie, iar faptul ca definim la fel lucruri pe care le vedem diferit sau viceversa, ar fi normal. cand zici "cat de cat" si "macar", eu inteleg ca ar fi vorba despre un minim din ce ar trebui sa se faca pana la coada, adica "tot". daca nu asta ai vrut sa zici, imi cer scuze ca am inteles gresit. nu am nimic impotriva padurilor si a impaduririlor. si ca sa vezi ca am inteles despre ce e vorba |
--------------------
Renault
Clio III
- B 80 CTN
2006 1.4 16V
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Greu dom'le....Da....ar fi bine sa se impadureasca macar in apropiarea Bucurestilor pentru ca padurea ar mai retine praful asta care ajunge peste orasul asta. Cat de cat macar nu cat a fost padure acum secole ca nici nu ar fi posibil.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
valeron_x |
![]()
Post
#71
|
![]() dintre plebei Group: Members Posts: 198 Joined: 28 March 07 From: Pristina, Kosovo ![]() |
am recunoscut macar cat de cat ca na acum nu ca acum cateva secole cat de cat dar macar acolo, na, sa fie, cat sa ajunga, sa nu fie nici asa nici asa, nici prea prea, nici foarte foarte. sa fie. na... aia e, ca sa fie si un verdict.
te-am inteles perfect. ma apuc de pus grau! e mai simplu si nici nu obosesc ca atunci cand incerc sa te urmaresc. jur ca acum chiar am vrut sa fiu rautacios. cat de cat, macar asa, nu foarte, dar na... sa fiu ![]() |
--------------------
Renault
Clio III
- B 80 CTN
2006 1.4 16V
|
|
shteffanivlad |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru cu ESP/ASR Group: Members Posts: 691 Joined: 2 July 07 From: Bucuresti ![]() |
In alta dezordine de idei, de ce nu putem copia o metoda dinasta de curatat orasul de la cap la coada? La noi, s-au uitat aia repede alaturi "bah, aia ce fac...uda strzile...ok...le udam si noi". Numai ca la ei (eu am stat 4 luni in Franta si stiu ce vorbesc) ies masinile astea la 4-5 dimineata si SPALA, nu uda.
Iar "racoarea" este numai in capul unora care nu au auzit de umiditate in aer si ce face ea pe caldura... In ce priveste ideea lui Dan, tot respectul. Si pe cuvantul meu daca nu as iesi intr-o sambata sa plantez un pom la marginea bucurestiului... voluntar...platesc chiar si pomul... |
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi
- B-81-LXV
Ianuarie 2008 / LMSE iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon |
|
UXE |
![]()
Post
#73
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
QUOTE(shteffanivlad @ 12 May 2009, 21:57) In ce priveste ideea lui Dan, tot respectul. Si pe cuvantul meu daca nu as iesi intr-o sambata sa plantez un pom la marginea bucurestiului... voluntar...platesc chiar si pomul... Nu e ideea mea. Altii au avut-o cu mult inainte. Sunt studii facute in privinta asta. Cum spuneam o sursa importanta de praf in Bucuresti este Baraganul (se aduga si altele bineinteles). Baragan inseamna aprox. la est de linia ce uneste orasele Buzau, Urziceni, confluenta Dambovita-Arges, Dunare. Baraganul are 2 domenii importante, unul de silvostepa si celalat de stepa (vorbesc de vegetatia spontana reconstituita de oameni cu stiinta, mai ales dupa tipul de sol). Stepa incepe aproximativ (spun aprox pt ca limita nu e clara in teren tranzitia facandu-se treptat) la est de la linia ce coboara de la Ramnicu Sarat spre Reviga si apoi spre Calarasi. Deci treimea vestica a Baraganului era in conditii naturale o silvostepa asta insemnand un amestec de pajisti naturale cu paduri. Pe locul asta unde este Bucurestiul acum era o imensa padure compacta (Vlasia) martor fiind solul brun-roscat de padure. Repet, o solutie la diminuarea cantitatii uriase de praf care ajunge in Bucuresti, ca si pentru moderarea caldurilor sufocante din vara, este impadurirea, acolo unde se poate, sub forma de cordoane, de perdele forestiere si altele. Bineinteles ca nici impaduriri facute la vest de Bucuresti nu ar strica. Pe termen lung eu zic ca ar fi mai bine. Evident ca asta nu se substituie unei curatiri a strazilor, facuta asa cum trebuie facuta, in loc de pacaleala pe care ne-o trag astia pretinzand ca ar curata strazile cu cisternele alea care revolta pe buna dreptate pe multi. Daca am sti si cati bani baga aia in buzunar pentru ca arunca apa imputita pe strazi cred ca am cadea in fund de-a binelea...si nu din cauza apei mocirloase ![]() |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
andu911 |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Ne imaginam si noi ca traim in Baghdad. Consideram praful de pe masini si strazi un produs al desertului fictiv... Doar ca n-avem americani pe strazi...
Poza a 2-a parca e facuta undeva la periferia Bucurestiului... Dar nu e... e o zona de razboi din Baghdad. Oricum, Dane.... inainte nu era atat de mult praf in Bucuresti. Hai sa admiram si cateva poze din Bucuresti, nu numai din Baghdad... Ce vreti voi ??? Apa curata pe strazi ??? ![]() EDIT: De remarcat aerul conditionat de la geam... n-ar fi de mirare sa aiba si vreun bmw... This post has been edited by andu911: 13 May 2009, 00:17 Attached thumbnail(s) aaaa.jpg ( Size: 121.51k ) Number of downloads: 385 bbb.jpg ( Size: 94.36k ) Number of downloads: 384 foto_ancheta_009.jpg ( Size: 802.93k ) Number of downloads: 382 zabrauti_1.jpg ( Size: 518.58k ) Number of downloads: 375 |
--------------------
-
-
-
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
E adevarat dar nu era atat praf si mizerie ca erau mult mai putine masini, Bucurestiul era totusi mai inverzit, s-au mai taiat si din padurile din proximitate si chiar si clima e altfel intr-o oarecare masura. Inainte ploile erau mai omogen distribuite in timp, acum perioadele de seceta din vara s-au marit...Oricum Bucurestiul a fost intotdeauna cea mai prafoasa/prafuita capitala europeana...sa ii zicem totusi asa desi dupa pozele alea de le-ai pus
![]() This post has been edited by Dan73: 13 May 2009, 00:19 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
randunel |
![]()
Post
#77
|
impotriva sistemului Group: Members Posts: 71 Joined: 4 March 08 From: Sectorul Agricol Ilfov ![]() |
QUOTE(shteffanivlad @ 12 May 2009, 21:57) Numai papagali in toata europa asta!! D'aia e plina fratilor Austria si Germania de gropi!! Ca nu stropesc aia de la rebu (sau repa in cazul Parisului) strzile pe timp de "ora de varf". In alta dezordine de idei, de ce nu putem copia o metoda dinasta de curatat orasul de la cap la coada? La noi, s-au uitat aia repede alaturi "bah, aia ce fac...uda strzile...ok...le udam si noi". Numai ca la ei (eu am stat 4 luni in Franta si stiu ce vorbesc) ies masinile astea la 4-5 dimineata si SPALA, nu uda. In cazul in care stii ce vorbesti, ca tot ai multa experienta prin vest, ai fost curios sa vezi cum se toarna? Sa vezi ce straturi si in ce ordine se pun? Spre deosebire de noi, nemtii, austriecii, chiar si francezii folosesc carton si alte materiale pentru separarea straturilor, iar fundatia unui drum e incredibila, fac poze cand mai trec pe acolo daca va mai fi vreo discutie de genul asta. Acolo e normal sa fie alte reguli de intretinere. In plus, stimate, cat de mult ploua acolo? Nu am stat perioade suficiente in Franta, dar stiu ca in Germania ploua aproape zilnic. Spre exemplu, vara trecuta cand era canicula prin iulie spre august, in germania (aproape de dusseldorf) stateam cu geaca pe mine, pantaloni lungi si dadeam drumul la caldura. Asa ca te rog, nu ne compara pe noi cu ei, pentru ca la noi asfaltul are alta calitate, alta compozitie, alta metoda de aplicare, iar conditiile (temperatura, umiditate, precipitatii) sunt cu totul altele. Ca tot stii ce vorbesti.. |
--------------------
Renault
Symbol
2006, 1.5 dCi
|
|
shteffanivlad |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru cu ESP/ASR Group: Members Posts: 691 Joined: 2 July 07 From: Bucuresti ![]() |
@randunel: In Aix en Provence (la cativa Km de Marseille), unde am stat eu, in 4 luni a plouat fix de 3 ori. Caldura si soare, cat cuprinde. Si totusi, aia SPALAU strazile (si trotuarele) cu apa curata si cu presiune, dar nu in ora de varf.
Referitor la straturi, carton, fundatii etc, ce ne impiedica pe noi sa avem astfel de drumuri? Aaa, da, am uitat, rromania... Pe de alta parte, cred ca totusi au inceput si la noi sa faca strazile cum se fac in tarile alea cu apa calda. Adica au asfaltat strada pe care am onoarea sa locuiesc. Si da, au facut-o cu fundatie, cu batatorit, cu ceva strat de separare intre cele doua straturi de asfalt, cu tot ce le trebuie. Strada a iesit bine, asfaltul negru-negru, o placere, praf putin, curat etc. Dupa prima masina de "spalat" a ramas numai moloz. Nu a facut decat sa mute noroiul din garla la mine pe strada. Dupa prima ploaie, daca mai trece vreunu cu ceva noroi, s-a terminat. Tu in asta vezi intretinere? Poate m-ai inteles gresit. Sa stropeasca dom'le cat vor ei, DAR, cu apa curata, si nu in orele de varf. Adica nu sa faca treaba doar penrtu bifat in agenda/pontaj ca au fost la servici, ci chiar sa faca treaba. Vreau sa iti mai spun ca in SUA, in Florida mai exact, umbla dimineata un nene cu un aspirator mare in spate si aspira trotuarul si spatiile verzi. Am ramas perplex... |
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi
- B-81-LXV
Ianuarie 2008 / LMSE iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon |
|
Afrodita |
![]()
Post
#79
|
![]() membru Group: Members Posts: 73 Joined: 25 March 09 From: Bucuresti ![]() |
problema impaduririlor nu e noua, daca vreti sa dati o mana de ajutor puteti cauta ce a facut dragos bucurenci (nu indraznesc sa pomenesc ong-ul sau site-ul sa nu se supere moderatorii ca fac reclama
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane I
- DYD
1996 1.6 when in doubt google it!
i tend to make mistakes when learning something new. then again, who doesn't? |
|
Dan73 |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
QUOTE(Afrodita @ 12 May 2009, 10:18) cred ca inainte de a impaduri baraganul ar trebui sa faca ceva cu padurile din jurul bucurestiului care in ultimii ani au fost transformate in cartiere rezidentiale de lux. QUOTE(Afrodita @ 13 May 2009, 09:22) tocmai am realizat (mi-a luat cam mult) nu e foarte bine sa uzi in perioade de canicula pentru ca apa are o temperatura cu mult mai mica in comparatie cu asfaltul si se produce un soc termic, pe termen lung asta poate duce la faramare. asa s-au format deserturile, inainte erau stanci, munti, unde ziua era extrem de cald, rocile dilatandu-se si odata cu venirea noptii temperaturile scadeau brusc si mult. problema impaduririlor nu e noua, daca vreti sa dati o mana de ajutor puteti cauta ce a facut dragos bucurenci (nu indraznesc sa pomenesc ong-ul sau site-ul sa nu se supere moderatorii ca fac reclama ![]() ![]() Cu padurile din imediata apropiere a Bucurestiului nu mai e nimic de facut. Odata ce au fost transformate in zone intravilane cu constructii pe ele ...adio si-un praz verde. Nu au facut ei nimic cu aia care au construit in spatiul de siguranta al aeroportului daramite cu astia care au taiat padurea Baneasa. Sigur ca ar fi bine dar nu se mai poate. Chestiile astea s-au in tamplat insa si in jurul altor orase care s-au dezvoltat. Eu vorbeam de impadurire in Baragan pentru ca solurile din zona Baraganului, si in general cele din zonele stepice, au o particularitate. Au putina argila si din motivul asta la uscaciune sunt mult mai friabile decat solurile formate sub padure. Cum si vantul isi face de cap in spatii din astea deschise... Plantarea de perdele forestiere, acolo la sursa, ar fi solutia ideala, ca praful e ridicat la kilometri inaltime in aer. A doua observatie a ta este foarte corecta si lucrul asta sigur afecteaza, nu stiu in ce masura, dar, daca-mi permiti, as face o mentiune: asfaltul e mult mai elastic si se comporta altfel decat o roca compacta. Ma gandesc deci ca e mizilic in comparatie cu traficul greu pe care il suporta un drum...poate gresesc, nu stiu, e doar o parere. Problema impaduririlor/reimpaduririlor nu e noua. Am zis si eu mai sus. Intre razboaie s-au impadurit multe suprafete din Oltenia, in special cu salcami, care evident ca au fost taiati in ultimii ani. La noi era o expresie pe vremea impuscatului "Redarea terenurilor pentru agricultura" si in numele prostiei asteia au defrisat chiar si terenuri neproductive pe care le-au "ameliorat", au desecat si drenat suprafete mari cu zone umede care si astea aveau paduri pe ele. Se stia si atunci ca un teren protejat de o liziera de padure e mai putin expus si produce mai bine cu costuri mai putine dar a contat cantitatea, cifrele raportate. This post has been edited by Dan73: 13 May 2009, 13:47 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
DanCVA |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru care arde gazu'... accelerand Group: Members Posts: 4.266 Joined: 23 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Ma uit afara si vad cum intretine Doamne-Doamne astfaltul... o bucurie!
Sunt curios cam cate masini de stropit uda acum undeva in Bucuresti. Cred ca minim 20% uda, iar la 2 ore dupa ploaie vor uda toate. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2007/Expression/Keyless-Go/MP3/6CD
- B 82 KVA
Changer/Autolights/CC/Heated seats/Tuxedo/1.6 16V Repar oglinzile de Megane 2, Senic 2 si Clio 3.
|
|
Afrodita |
![]()
Post
#82
|
![]() membru Group: Members Posts: 73 Joined: 25 March 09 From: Bucuresti ![]() |
@dan 73: sprijin plantarea copacilor oriunde, pentru ca avantajele oferite sunt evidente: de la filtrarea prafului (asa cum ai mentionat tu) pana la stabilizarea solului argilos din zona de sud-vest a tarii (zona Jiului), unde stim cu totii ca "mai face picioare" din cand in cand
![]() udarea asfaltului atunci cand acesta ajunge la o temperatura de peste 50 grade (frecvent in timpul verii) nu imbunatateste confortul termic, dimpotriva. corpul uman la temperaturi crescute si o umiditatea mare a aerului se va simti mult mai rau decat daca aerul este mai uscat, pentru ca va transpira, ceea ce duce la pierdere de lichide, temepratura resimtita este mai mare decat valoarea reala a acesteia si multe alte consecinte care se pot afla la un simplu search ![]() ps: cu privire la exemplul meu despre cum s-au format deserturile, a fost mai mult un exemplu demonstrativ. asfaltul este intr-adevar mai elastic, in consecinta si mai rezistent, dar nici acestuia nu-i prieste socul termic. consecintele sunt cu siguranta mai putin drastice ( hehe, imi si inchipuiam cum s-ar face desert pe magheru ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane I
- DYD
1996 1.6 when in doubt google it!
i tend to make mistakes when learning something new. then again, who doesn't? |
|
Dan73 |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Transpiri oricum si cand aerul e uscat. Diferenta e ca, daca aerul e uscat, apa se evapora mai usor de pe corp deci te racoresti. Stii tu, transformarea apei din lichid in vapori se face cu consum de caldura. Cand aerul tinde spre saturatie in vapori, evident ca apa de pe corpul omului se va evapora cu atat mai greu cu cat cantitatea de vapori de apa din aer se apropie de limita maxima posibila la temperatura respectiva, asa ca, nu te vei mai racori, daca apa nu se evapora. De aici vine disconfortul...supraincalzirea atunci cand apa rezultata din transpiratie nu se mai evapora de pe piele.
Oricum, cand merg in urma unei cisterne din asta vara, nadusesc instantaneu, asa ca ridic geamurile si pornesc clima desi eu nu prea suport aerul conditionat. This post has been edited by Dan73: 13 May 2009, 12:27 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE QUOTE QUOTE cit despre amendarea celor care arunca pe jos cine sa o faca? o sa -i dea comunitarul o amenda, contravenientul o sa o conteste in instanta iar comunitarul din lipsa de martor la proces o va plati el. urmarea - nu va mai aplica amenzi. putin offtopic: daca stie cineva legislatia germana, spuneti-mi, va rog, cum fac ei cu amenzile. din cate stiu la nemti se taxeaza tare, poate preluam si noi partea pozitiva a legislatiei lor. La nemti e simplu: amenda este egala cu costurile reparatiilor, conform contractului primariei cu firmele care se ocupa (de curatarea apei, de dus gunoiul). Oricum ei nu isi prea permit sa incalce legea, sunt sclavii sistemului. Da, bun, legea e simplă: ai călcat pe bec, plătești. Dar întrebarea e alta. Cum reușesc s-o aplice? Să zicem că arunc o hîrtie pe jos în Frankfurt și mă amendează un polițist. Ce face pe urmă la tribunal? Îi zice judecătorului "dom'le, pe onoarea mea, jur pe mama că l-am văzut pe omul ăsta aruncînd hîrtia pe jos"? Iar judecătorul răspunde "bine, dacă-mi dai cuvîntul tău de onoare, atunci te cred"? ![]() Are cumva poliția prezumție de adevăr și trebuie să demonstrezi tu că ești nevinovat? |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
randunel |
![]()
Post
#85
|
impotriva sistemului Group: Members Posts: 71 Joined: 4 March 08 From: Sectorul Agricol Ilfov ![]() |
exact, se presupune ca esti vinovat si trebuie sa aduci probe care iti arata nevinovatia. Nu ai contestat niciodata o contraventie, de orice natura?
![]() Later edit: "cuvantul" unui agent constatator are intaietate, este luat in considerare. Practic asta e meseria lui, sa constate adevarul ![]() This post has been edited by randunel: 14 May 2009, 14:39 |
--------------------
Renault
Symbol
2006, 1.5 dCi
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
În Germania, nu. Doar în România, și am cîștigat.
![]() Mă întreb de ce n-ar cîștiga și nemții dacă ar încerca. QUOTE Later edit: "cuvantul" unui agent constatator are intaietate, este luat in considerare. Practic asta e meseria lui, sa constate adevarul M-ar surprinde să fie chiar așa. Germania este semnatară a convenției drepturilor omului, care specifică foarte clar și fără nici un dubiu că orice persoană este nevinovată dacă nu se demonstrează contrariul. Știu chiar cazuri din România care s-au cîștigat pe chestia asta. Deci cu atît mai mult ar trebui să meargă în Germania, dacă pînă și la noi funcționează. This post has been edited by VladSoare: 14 May 2009, 14:44 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
randunel |
![]()
Post
#87
|
impotriva sistemului Group: Members Posts: 71 Joined: 4 March 08 From: Sectorul Agricol Ilfov ![]() |
Daca te amendeaza in Germania dar nu ai cetatenie germana, nu ai de ce sa iti faci griji. Eu, personal, am 3 amenzi in germania, toate rutiere, 2 pentru depasirea vitezei
![]() Later edit: 2 dintre amenzi sunt luate acum mai mult de un an, alta acum o luna. This post has been edited by randunel: 14 May 2009, 14:44 |
--------------------
Renault
Symbol
2006, 1.5 dCi
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Nu e vorba de mine. Mă întreb doar așa, de curiozitate, oare cum reușește poliția germană să dea amenzi usturătoare cînd calci pe bec. Sînt curios cum reușesc ei să susțină cazul la tribunal.
Sau poate că nemții nu obișnuiesc să conteste amenzile? Sau poate că procesul de contestare este foarte complicat și costisitor? Sînt chiar curios. This post has been edited by VladSoare: 14 May 2009, 14:46 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
randunel |
![]()
Post
#89
|
impotriva sistemului Group: Members Posts: 71 Joined: 4 March 08 From: Sectorul Agricol Ilfov ![]() |
Daca nu exista un sistem de supraveghere in zona si sunt insuficienti martori, iata un exemplu din localitatea de unde locuieste tatal meu:
Un individ tot timpul mergea tare pe o sosea din zona rezidentiala, unde limita era si inca este de 30km/h. O vecina l-a reclamat de mai multe ori, si a mentionat ca la ora fixa, cand se intoarce de la serviciu, nenea goneste pe strada (40km/h). Intr-o buna zi, au amplasat radarul pe straduta respectiva, l-au prins, l-au amendat, si gata. S-a cumintit, nu mai merge cu 40, merge cu 30. Solutii se gasesc, trebuie buna vointa ![]() Later edit: acolo e foarte simplu. Cand toata lumea respecta legea, e usor sa iti dai seama cine nu o respecta sau cine vine din exterior ![]() Ne cam abatem ![]() This post has been edited by randunel: 14 May 2009, 14:51 |
--------------------
Renault
Symbol
2006, 1.5 dCi
|
|
DanCVA |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru care arde gazu'... accelerand Group: Members Posts: 4.266 Joined: 23 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Hai ca reusim sa fim off-topic si cu amenzile.
On-topic, propun sa gasim adresele primarilor Bucurestilor si sa le transmitem de 2 ori pe zi o parere de bine referitoare la cisternele p*sacioase ale firmelor de salubritate. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2007/Expression/Keyless-Go/MP3/6CD
- B 82 KVA
Changer/Autolights/CC/Heated seats/Tuxedo/1.6 16V Repar oglinzile de Megane 2, Senic 2 si Clio 3.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 00:46 |