Care ce piese ati schimbat ?
![]() ![]() ![]() |
Care ce piese ati schimbat ?
sageata albastra |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 10 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
renaumt
twingo
2003,75 cp,16V
|
|||
bubu782001 |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Salut sagetuta albastra. Tot dupa amortizoare? Hai mai in week-end sa dam unul jos si mergem impreuna sa comparam in vitan. Sunt soferul tau in week-end. Ce zici?
|
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
sageata albastra |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 10 April 08 ![]() |
Multumesc,prietene!Ne bagam!
|
--------------------
renaumt
twingo
2003,75 cp,16V
|
|
renotgo |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
QUOTE(sageata albastra @ 3 Mar 2009, 21:27) si a schimbat cineva amortizoarele pe spate?sunt compatibile cumva cu cele de logan,solen etc?pe fata am gasit la 228 e bine,nu?daca nu mi raspunde nimeni, cred ca scot unu si o iau cu el la plimbare prin autovit!la magazine,firme pe net etc,toti ziceau ca sunt mai ieftine pe spate si azi cand sa iau am constatat ca la ei mai ieftine inseamna 10,15 lei.ha Nu se potrivesc amortizoarele de Solenza -Logan pe Twingo .Daca s-ar fi potrivit ,ar fi sarit Twingo de spate ca un cal naravas prin gropile si denivelarile patriei noastre ... ![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
0ctavianus |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 10 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa va faceti o idee despre cat costa un amortizor de twingo puteti incerca niste mici site-uri
![]() http://www.elitecat.cz/ http://www.bardiauto.ro/download.php Pofta buna! ![]() |
--------------------
Renault
Twingo
1994
|
|
sageata albastra |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 10 April 08 ![]() |
Multam,am gasit la 220 bucata de la Sachs,deci ideea e ca trebuie cautat cand vrei sa iei ceva.
Logica mea e alta in legatura cu saritul ,in cel mai rau caz ar fi prea tari,tinand cont de greutatea masinii.Poate gresesc. |
--------------------
renaumt
twingo
2003,75 cp,16V
|
|
gedan |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 7 July 08 From: Dr. Taberei ![]() |
eu am desfacut amortizoarele si arcurile pe spate anul trecut, cand am vrut sa le fac mai tari.
din pacate, arcul este lung si subtire, nu am gasit nimic care sa se potriveasca. mi-as dori sa stea mai sus de spate, dar sa nu topaie prea tare. cand va fi mai cald afara le scot din nou, dau la mester amortizoarele si pun inaltator 1.5cm sub arcuri. |
--------------------
renault
twingo
1996
|
|
renotgo |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
QUOTE(sageata albastra @ 3 Mar 2009, 23:46) Multam,am gasit la 220 bucata de la Sachs,deci ideea e ca trebuie cautat cand vrei sa iei ceva. Logica mea e alta in legatura cu saritul ,in cel mai rau caz ar fi prea tari,tinand cont de greutatea masinii.Poate gresesc. Masina e foarte scurta si daca ar fi rigida pe spate ,unde greutatea difera mult fata de puntea fata , ar topai la fiecare denivelare . |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Fratilor...directie..suspensie..chiar si frane..sunt PRAF..habar nu am cu ce se mananca (nici nu vreau sa stiu sincer ca e vorba de siguranta si nu e de joaca).
|
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
renotgo |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Eu propun sa deschidem un nou topic cu "ce stim si ce am vrea sa stim despre Twingo" .Sint sigur ca asta ajuta la cunoasterea in amanunt a partilor componente a masinii pe care o folosim si garantez ca sint multi pe acest site care cunosc meserie si pot fi de mare folos pentru cei ce au intrebari de pus .Se poate incepe de la componentele puntilor fata-spate ,rolul fiecarui component ,sistem de franare ,componente motor -cutie ,mod de functionare ,mod de intretinere optima a tuturor acestor elemente .Chiar daca s-a mai discutat "superficial" despre astea ,acum o putem face comprimand totul intr-un topic pentru cei cu adevarat interesati despre functionarea masinii lor .Deci ,cine doreste ...sa deschida topicul ...
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
MSn |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic de elita Group: Members Posts: 177 Joined: 3 October 08 From: Timisoara ![]() |
![]() Da, cred ca ar merita. Astept sa vina caldura sa ies cu masina la iarba verde si sa ma pun pe demontat, studiat, cercetat, fac unele poze si o sa incep cu multe intrebari si in masura in care cunosc ceva, va dezvalui. Imi place sa stiu cat mai multe despre fiecare componenta in parte si rolul ei. |
--------------------
Renault
Twingo
- TM-72-MSN
1999 8v D7F 700
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Vezi sa nu faci din ea..DOUA
![]() ![]() Adevarul e ca si eu vreau sa invat anumite chestii legate de cele spuse mai sus...nu sa le fac eu..ci sa am ceva habar. Ai ca poate un telescop cred eu ca as putea sa ma descurc sa schimb (cu toate ca e discutabil si aici) dar la restul zic PAS. This post has been edited by bubu782001: 4 Mar 2009, 15:25 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
sageata albastra |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 10 April 08 ![]() |
gedan,ai un mester care se pricepe la rectificat,intarit amortizoare?
Mi l zici si mie?Stiu ca nu e recomandat decat daca ai un om bun care sa faca asta,unii le fac chiar la presiuni exacte,mai tari,mai moi,cum vrei!As incerca pe spate,merita incercarea tinand cont ca cel mai ieftin amortizor nou pe spate e cam 200,foarte scump!Cica sunt foarte putine firme care produc pt masina asta !Asta e!pe fata pun noi,protejeaza toata directia-bucsarae la braturi,bielete antiruliu,pivoti etc.Pe spate e mai simpla treaba! 4 Mar 2009, 22:17: Stai linistit bubu782001!Aici te ajut eu!E treaba simpla,tre sa ai scule si brand si sa stii putine tehnici sa nu muncesti mult,si sa stii sa bucsezi bratele sa nu dai bani ca fraierul la hoti!Ne descurcam!E buna ideea lui renotgo!Eu unu sincer am multe sa va zic din punct de vedere al directiei,articulatii,bla bla...La partea de admisie e specialist bubu,de la el am invatat,am curatat singur clapeta acceleratie.Ve nim toti cu cate ceva si or sa si doreasca astea sa ne mai prinda prin service sa ne parleasca ! ATENTIE!schimbati amortizoarele in service daca le luati noi-daca nu pierdeti darantiaaaa si sincer aveti nevoie de ea ca am auzit multe cazuri in care au cazut dupa 3 luni de folosinta! This post has been edited by sageata albastra: 4 Mar 2009, 22:17 |
--------------------
renaumt
twingo
2003,75 cp,16V
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Oare amotrizoarele pe gaz se pot reumple - reface ? Stiam ca alea pe lichid (ulei hidraulic) se mai fac...
Acuma intrebarea de baraj: oare Twingo are amortizoare pe gaz? This post has been edited by bubu782001: 4 Mar 2009, 22:32 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
sageata albastra |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 10 April 08 ![]() |
Sunt pe ulei,asa mi au zis la piese.Cica sunt cele Monroe Reflex,si ca nu s foarte bune,mai indicate sunt cele super turing.Acu nici nu mai stii ce sa crezi........din cate stiu alea pe gaz au o culoare specifica si cica de fapt nu sunt doar pe gaz ci gazul inlocuieste aerul din lele vechi si impiedica uleiul sa mai faca spume la calduri si distante mari.Ideea e luata de pe un forum unde se vbea despre amorizoare si cica cel care afirma acest lucru lucra la o fabrica de amortizoare si i a sfatuit pe aia de pe forum sa nu mai bata campii daca nu stiu.Cele pe gaz sunt mai tari putin.Va dau voie sa ma contraziceti daca stiti alte teorii,nu ma supar
|
--------------------
renaumt
twingo
2003,75 cp,16V
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Ce teorie frate...HABAR NU AM
![]() Insa logic gandind, daca ar fi pe gaz, nu ar trebui sa scrie pe ele? Gen: Warning High pressure gas ! Sau totusi ceva de genul cum este in poza din attachment? ca presupun ca e la presiune gazul bagat acolo nu? ca e ceva greutate. Sau poate nu? This post has been edited by bubu782001: 5 Mar 2009, 01:54 Attached thumbnail(s) telescop.jpg ( Size: 171.17k ) Number of downloads: 458 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
dany_ing3r |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 27 November 07 ![]() |
cel putin pe fata la 16V sunt pe ulei, dar cred ca si la 8v tot pe ulei sunt.
difera numai sistemul de prindere (la 16v au o urechiusa unde se leaga o bara mica, nu mai stiu cum ii zice). stiu din proprie experienta: Mi s-a rupt arcul fata stanga(din fericire numai jumate dintr-o spira, adica din ultima spira) si am avut masina mai joasa de partea stanga fata. cand am vrut sa il schimb am observat mult ulei pe la roata si nu stiam de unde e , apoi am observat ca urechiusa respectiva s-a crapat putin la baza si a iesit uleiul din amortizor. eu mi-am pus un amortizor de 8v temporar pe care am sudat urechiusa respectiva. (temporar e din toamna, mai incolo vreau sa imi schimb toate amortizoarele si arcurile, deocamdata nu sunt bani). |
--------------------
Renault
Twingo
2001 1.2 16V 75CP
|
|
renotgo |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
sageata albastra ,de ce nu-ti cumperi amortizoare de la dezmembrari ? De ex. pe dez.ro gasesti tot ce-ti doresti .Amortizoarele de pe spate se pot proba foarte usor .Nu stiu daca faci o alegere buna cautand sa intaresti sau sa pui amortizoare mai "sportive" pe spate cand pe fata vei folosi cele standard .In timp cele de pe fata se vor obosi prematur fiind mult mai solicitate decat ar fi trebuit .Vei avea punte "moale" pe fata si punte "tare" pe spate ..nu cred ca-i bine !Eu repet ,ori folosesti toata suspensia sport asa ,pentru placerea ta ,ori cea originala ,nu combina una cu alta .Masinile noastre fiind scurte ,au nevoie de o suspensie adecvata pe puntea spate, altfel risti sa sari cu ea intr-un gard dupa ce treci peste vreo denivelare mai accentuata ,bineinteles cu o viteza neadecvata ...
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
twingo_buc |
![]()
Post
#49
|
![]() fost twingar Group: Members Posts: 883 Joined: 4 January 09 ![]() |
sper sa va fiu util cu un numar de telefon 0745 768 577 Eduard Ciuca. Este un baiat care are cam orice piesa de twingo la preturi f bune. Spre exemplu am luat de la el o macara de twingo electrica cu totul si m-a costat 170 de lei cu tot cu montaj si mufe.(+ 60 de lei benzina pana la pitesti).
|
--------------------
mitsubishi
colt CZ3
- B8x8BBB
1.1 75CP 2008 MOTION fost twingar si fost TDI-st
|
|
renotgo |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Multumim ! Orice informatie este binevenita .
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
aleka008 |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 27 June 07 ![]() |
Buna,
Am schimbat acum cateva zile: - curea de directie + rola - ulei - filtru aer, benzina si ulei - placute de frana - pompa de apa cost piese+condumabile = 630 cost manopera = 450 Problema e urmatoarea, de cand am schimbat cureaua mi se pare ca face mai mult zgomot ca inainte, am intrebat de ce si mi s-a zis ca nu are nimic, ca ei au schimbat ce am hotarat si nu au umblat la altceva Problema suplimentara este ca volanul nu imi sta drept, asadar trebuie sa fac geometria si ca sa fac geometria trebuie schimbata bucsia care momentan nu era pe stoc la furnizor. De cand a "mesterit-o" volanul merge foarte usor, iar mie mi se pare destul de ciudat. Parca nu "trage" la fel ca inainte, trebuie sa iau mai mult de volan ca sa mearga intr-o anumita directie... e normal?! Mersi! |
--------------------
renault
twingo
- B 88 MSV
1999
|
|
renotgo |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Intrebare ...ce fel de bucsa trebuie schimbata ? Volanul iti sta stramb pentru ca unul din cauciucuri este uzat si dupa ce ti-au "mesterit-o" ,au inversat rotile .Acel "trebuie sa iau mai mult de volan" se datoreaza uzurii bieletelor de directie si capetelor de bara .N-as crede sa ai caseta de directie uzata !Interesanta este faza cu lipsa de putere ...nu stiu ce-ar fi putut "mesteri" baietii ! Oricum manopera este "grasa" rau ...!
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#53
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Distributia nu este riguros pusa la punct. Trebuie refacuta imediat punerea la punct a distributiei, altfel risti sa-ti arda supapele.
|
--------------------
Dacia
Dacia
- B 13 ABC
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Am auzit ca o distributie noua este mai zgomotoasa la inceput...
|
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#55
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
In 5 ani am schimbat 2 distributii de Kangoo si una de Clio Symbol.
Nici una nu a fost mai zgomotoasa ....toate au fost schimbate la dealer Renault , deci cu piese de origine. |
--------------------
Dacia
Dacia
- B 13 ABC
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Dupa cum spuneam...just rumours..
|
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
aleka008 |
![]()
Post
#57
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 27 June 07 ![]() |
QUOTE(renotgo @ 19 Mar 2009, 18:47) Intrebare ...ce fel de bucsa trebuie schimbata ? Volanul iti sta stramb pentru ca unul din cauciucuri este uzat si dupa ce ti-au "mesterit-o" ,au inversat rotile .Acel "trebuie sa iau mai mult de volan" se datoreaza uzurii bieletelor de directie si capetelor de bara .N-as crede sa ai caseta de directie uzata !Interesanta este faza cu lipsa de putere ...nu stiu ce-ar fi putut "mesteri" baietii ! Oricum manopera este "grasa" rau ...! La faza cu manopera nu stiu ce sa zic.. de banii astia mi-a reglat si farurile care priveau in jos si nu vedeam nimic, mi-a facut frana de mana si o frana de pe spate.. Oricum la cat m-am interesat sa ma duc si eu sa fac un schimb de ulei sau alte operatii (vezi alte topicuri) nu mi-a raspuns nimeni concret. Ca sa ma duc la nenea din strada sau sa ma duc la renault pentru mine e la fel: nu am incredere in nici unu dintre cei 2, iar diferenta de pret iti spune cuvantul. Cat despre bucsa, asa mi-a explicat omu, ca e bucsa care regleaza volanul. Problema cu volanul este de cand am luat-o nu m-a deranjat prea mult pana acum ca sa-mi pun intrebarea "da de ce?" De capetele de bara mi-a mai zis si el, ca trebuie schimbate si alea ca sa-i fac geometria. Eu consider ca stiu mai multe despre masina mea in comparatie cu alte femei, dar sa fim sinceri.. nu ma baga in chestii tehnice si fara sa-mi explici cum trebuie ca nu am sa inteleg niciodata... Pana la urma ma duc sa-mi iau cartea masinii si sa stau sa invat mecanica, pentru a putea avea un cuvant de spus. "Lipsa de putere" era pentru volan, adica explicam inca o data ca nu "trage". Citind mai multe chestii legate de zgomotul pe care il aud.. nu cred ca e de la distributie, imi aduc aminte ca si inainte sa o fac facea asa, dar cum nu am mai mers cu masina de ceva vreme, am uitat.. Stiu ca atunci cant era frig facea mai tare, iar zgomotul dispare cand apas ambreiajul. Excludem persoana a 2-a singular, nu ma refer la tine personal, ci pur si simplu la mecanici sau oamenii care ma iau drept cunoscator.. Asta off topic: Daca eu trebuie sa ma duc la Renault sa-mi fac chei si sa ii mai si explic omului care imi preia comanda cum trebuie sa fie, ca are cip ca trebuie setata etc... pentru ca au comandat cheile gresite si nu au putut sa le seteze.. atunci TRAIASCA industria de masini si oamenii incopetenti... |
--------------------
renault
twingo
- B 88 MSV
1999
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#58
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Mie "nenea de la colt" mi-a schimbat uleiul si nu a fost mare chestie (si ma costat 500 mii - am schimbat si filtrul de ulei si uleiul din cutie). Sa fim seriosi nu este mare chestie sa schimbi un ulei si un filtru. Chiar daca nu te pricepi deloc nu are rost sa fii neancrezator atata timp cat te lasa sa stai langa el cand face operatiunea asta. Ce poate sa ii faca? Desface busonul la ulei..da jos filtrul vechi, asteapta pana curge tot uleiul vechi apoi il pune pe cel nou, remonteaza busonul de ulei si pune uleiul cel nou. Si gata.
Daca te duci la firma platesti firma si nu manopera. Ce manopera poate sa fie un schimbat de ulei? E drept, este si asta o munca costa...are si ea un pret. Dar pretul pe care l-ai platit este mult prea mare pentru o treaba ca asta. Sincer si eu anumite persoane (firme) la care eu vad (simt) anumite caracteristici ii ard la pret (service IT) de ce? pentru ca in cazul unuei solicitari banale - un mouse scos din spate, o mufa de retea deconectata, sau chiar si un banal shimb de toner (cartus) de imprimanta, suna disperati. Este normal...profit LA MAXIM. Pana la urma de ce sa nu fim realisti - daca nu sunt in stare sa invete (sau sa retina) anumite chestiuni DE BAZA a aparatelor cu care isi desfasoara activitatea - o merita cu varf si indesat! Este adevarat nu este obligatoriu sa le invete insa in urma la chestiile astea asta eu nu pot sa nu profit. This post has been edited by bubu782001: 20 Mar 2009, 11:06 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
aleka008 |
![]()
Post
#59
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 27 June 07 ![]() |
Pai la mine nu mi-a schimbat numai uleiul... si cred ca distributia nu ti-o schimba nimeni fara 2 mil, asa am vazut si pe aici, ma insel!?
Daca nu sti, platesti.. parerea mea. si daca stateam langa el si il intrebam cum face cu rola si cu cureaua crezi ca puteam sa ma bazez pe ce spune el fara sa am cunostinte minime de mecanica? Oricum astea sunt discutii complet pe langa subiect, am fost, am facut, am platit.. eu cu zgomotul ce ma fac?! ![]() |
--------------------
renault
twingo
- B 88 MSV
1999
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#60
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Deci sa inteleg ca motorul este OK.
Zici ca zgomotul dispare cand apesi ambreiajul? Atunci vine de la cutia de viteze. Mai intai incerca sa-i schimbi uleiul sa vedem ce se intampla. This post has been edited by tunderbird: 20 Mar 2009, 12:11 |
--------------------
Dacia
Dacia
- B 13 ABC
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 23:20 |