Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Care ce piese ati schimbat ?

renotgo
post 6 May 2010, 09:06
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Twin_Alf ,schimba uleiul la jumatatea perioadei recomandate de producator ! De ce ...? Pai ...proprietatile de ungere a uleiului folosit se diminueaza prea mult la cei 20000 km si nu are rost sa "risti" uzura prematura a motorului ...pana la urma cam uleiul il tine in "viata" atatia km .La Twingo fabricantul recomanda schimbarea distributiei la 120000 km ...din proprie experienta iti spun ca la 68000 km cureaua s-a rupt si de atunci am avut destule de "tras" ...In concluzie ,bubu782001 are dreptate ...trebuie sa ne conformam conditiilor din Romania ,deci trebuie sa schimbam consumabilele mai des ca "dincolo" .Numai bine !


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Twin_Alf
post 6 May 2010, 09:06
Post #122


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 3 May 10




QUOTE(bubu782001 @ 5 May 2010, 22:29)
Daca zici ca in Brasov este mai ceva ca in Germania poti sa amani schimbarea uleiului chiar sa depasesti acel termen fara sa risti. Tocmai de aia ti-am zis.

aici scuza-ma insa sunt sigur ca glumesti. Tu ai vazut cum arata o masina rulata 80.000 km afara si cum arata una aici? Dar un motor cu acelasi rulaj desfacut? Nu am spus ca afara umbla cainii cu covrigi in coada...dar exagerezi clar.
*



Mă gândeam la faptul, că în Germania pe autostradă mergi cu o turație de peste 3500 pe minut, având în vedere că pe autostradă mergi cu o viteză de aprox 120 (să zicem) cu un Twingo.
În România, (presupunem că faci la fel de mulți km în oraș și în afară), ai merge cu aprox. 90-100 unde turația este mai mică. În consecință, ar fi nevoie și de ungere mai puțină, astfel uleiul are mai mult de trăit.

Așa gândesc eu, poate-mi scapă mie ceva sau sunt prea nedocumentat.


Am în schimb altă întrebare pentru tine. Dacă ai avea aceeași mașină, același ulei din România și ai locui în Germania (să zicem în Berlin - oraș mai mare decât București!), la cât ai schimba uleiul? Presupem că ai face la fel de mulți km în oraș și în afară, cum faci acuma.


--------------------
Renault Twingo 2000 - Liberty
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 6 May 2010, 09:54
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Intrebarea ta este cam ciudata.
Daca locuiesc in Germania, ce motive as avea sa ma duc in Romania sa ii schimb uleiul ? Cumva in Romania este mai ieftin? Sau Romania este de ultima ora o tara cu produse de calitate, oameni onesti si totul ok? Hmm.
Momentan locuiesc in Romania - cand am sa ajung sa locuiesc afara se pune altfel problema - nu mai vorbim ca serviciile la noi NU sunt de calitate (ma refer la service-uri aici) - sansele de a fi "tras in piept" sunt mult mai mici in Germania de exemplu, ca la noi.
Pe de alta parte in exemplul dat de tine, nu prea ai cum sa faci acelasi numar de km. Chiar tu ai spus-o

This post has been edited by hellcat: 6 May 2010, 15:14


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Twin_Alf
post 6 May 2010, 11:38
Post #124


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 3 May 10




QUOTE(renotgo @ 6 May 2010, 10:06)
Twin_Alf ,schimba uleiul la jumatatea perioadei recomandate de producator ! De ce ...? Pai ...proprietatile de ungere a uleiului folosit se diminueaza prea mult la cei 20000 km si nu are rost sa "risti" uzura prematura a motorului ...pana la urma cam uleiul il tine in "viata" atatia km .La Twingo fabricantul recomanda schimbarea distributiei la 120000 km ...din proprie experienta iti spun ca la 68000 km cureaua s-a rupt si de atunci am avut destule de "tras" ...In concluzie ,bubu782001 are dreptate ...trebuie sa ne conformam conditiilor din Romania ,deci trebuie sa schimbam consumabilele mai des ca "dincolo" .Numai bine !
*



Mersi pentru raspuns. Dar trebuie sa revin. Chiar sunt conditile de trafic în Romania mai dăunătoare pentru mașini? Eu conosc și oameni în afară care au destule probleme cu mașini. Și nu vorbesc de Renault-uri, ci de VW-uri. Dar asta nu este problema mea acuma. Încerc să aflu dacă uzura uleiului este mai puternică atunci când mergi pe "Landstraße" (drumurile europene de la noi) decât atunci când mergi pe autostradă.


QUOTE(bubu782001 @ 6 May 2010, 10:54)
Intrebarea ta este cam ciudata.
*



Tocmai acesta este scopul. Vroiam sa iau aceeasi problema, s-o mut in alta tara. Am spus: "presupunem". As vrea sa stiu cum ai schimba tu uleiul in Germania, daca ai merge exact (din punct de vedere al kilometrilor facuti intern si extern) ca in Romania. Am luat Berlin-ul ca exemplu, deoarece banuiesc ca traficul este cel putin asemanator cu cel din Bucuresti. N-am spus sa te intorci in Romania sa schimbi uleiul. Am "presupus" o alta situatie, partial imaginara, intradevar. Dar tocmai acesta este scopul. Astept încă un răspuns.


Uitați aici o altă părere, de pe alt forum (vedeți numai post-ul la care am dat link):

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...ndpost&p=598509

Pe scurt: "Parerea mea personala e ca turatia mare uzeaza motorul mai mult decat mersul la relantiu sau in oras." În concluzie, după părerea persoanei acesteia, uzura motorului ar fi mai mare pe autostradă decât în oraș.


--------------------
Renault Twingo 2000 - Liberty
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 6 May 2010, 15:00
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Daca vrei sa stii - dar doar asa ca sa aflii un secret, cea mai mare uzura motorul o are la relanti. Ghici de ce oare?
Pai pentru ca racirea este INEFICIENTA, si de asemnea ungerea destul de slaba - motorul neavand turatie suficienta, pompa de ulei nu are regimul de ungere nominal.
Si la turatii mari are factor de uzura, insa nu cred ca pe afara aia circula cu 5000 - 6000 de ture - ca le iese pistoanerle prin capota. De altfel eu nu stiu de cate ori faci tu Germanica, insa eu din ce am vazut (si am fost de ceva ori) Germanii merg foarte domol si calm cu masina, nu le tureaza tare si sunt destul de moderati cu viteza. Poate am nimerit eu oameni mai calmi ce sa zic acuma. Cand vezi flash-uri si claxoane, ai in spate ori Bulgari, ori Turci, ori Moldoveni ("fratii de peste Prut") ori Romanasi de-ai nostrii.
Pe de alta parte, cine ti-a zis ca ei folosesc masinile mici la drumuri lungi pe autostrazi? Masinutele din clasa asta sunt folosite la ei 99% in oras.
Daca tot vorbesti de Germania, acolo in general oamenii detin si o a doua masina pentru drumuri lungi, masina din clasa mare, BMW, Opel, Audi, Mercedes...etc.

This post has been edited by bubu782001: 6 May 2010, 15:03


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 6 May 2010, 23:06
Post #126


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(Twin_Alf @ 6 May 2010, 11:38)


Pe scurt: "Parerea mea personala e ca turatia mare uzeaza motorul mai mult decat mersul la relantiu sau in oras." În concluzie, după părerea persoanei acesteia, uzura motorului ar fi mai mare pe autostradă decât în oraș.
*



Total gresit. Acea persoana isi exprima parerea fara a tine seama de implicatiile regimului termic si de presiune din camera de ardere la o anumita turatie si de regimul hidrodinamic de ungere.
In fond analizand "babeste", motoarele moderne au turatii ridicate ... ele nu au fost concepute sa functioneze optim la relanti.
Bineinteles ca mersul pe autostrada cu acceleratia la blana atrage uzura prematura a motorului, dar o comparatie intre regimul de oras si regimul "full-load" nu prea isi are rostul aici.

Sugestia mea este sa mergi pe injumatatirea intervalelor de schimb asa cum te-au povatuit si colegii mai sus. Este mult mai sigur si mai comod asa, decat sa cauti argumente pe care pana la urma nu poti sau refuzi sa le intelegi, sau sa faci experiente care sa te friga la buzunare.

This post has been edited by tunderbird: 7 May 2010, 10:27


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Twin_Alf
post 7 May 2010, 22:07
Post #127


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 3 May 10




Nu sunt mecanic, dar mai înțeleg eu unele.

Să trecem însă la altele. După ce am luat ieri o groapă mai rău, am fost astăzi la mecanic să verifice dacă totul este în regulă. A ajuns la concluzia:

Bieletă dreapta - 60 RON
Burduf casetă direcție 30 RON (x 2)= 60 RON

-> astea două cică trebuie urgent

Flanșă amortizor suspensie (cu rulment) = 125 RON (x 2) = 250 RON
Reglaj direcție = 70 RON

E mult, e bine, e puțin? Totalu iese la 440 RON (plus manoperă = 650 RON)


Pe lângă asta cum sunt prețurile astea (tot de la el):

Disc frână: - 70 RON (producător: Brembo) (x 2) = 140 RON
- 55 RON (prducător: QH) (x 2) = 110 RON
Plăcuțe: - 100 RON (x 2) = 200 RON

De menționat că sunt posesor de 2 săptămâni a buburuzei (parcă-mi vine să-i spun mai degrabă broscuță...hm). Cu alte cuvinte nu e sigur că toate asta sunt din cauza gropii din Crăciunești (ocolitoarea Tg. Mureș-ului e ca după război!). Mai ales că vechiul proprietar n-a schimbat mare lucru în 20.000 km câți a făcut el cu ea (parcă un rulment și frânele pe spate).

This post has been edited by Twin_Alf: 7 May 2010, 22:09


--------------------
Renault Twingo 2000 - Liberty
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 8 May 2010, 09:05
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Discurile chiar necesita schimbate? la un strungar bun se pot rectifica fara pb.

Reglajul de directie... hmm eu am facut geometria la roti..si cu 100 ron a facut totul - reglaj directie + geometria fata spate (computerizata) in service Dacia.
Pe de alta parte exact cum a spus rentgo, netul estpe plin de informatii iar noi nu suntem la curent cu preturile de piese - decat in conditiile in care ne lovim de cate o problema. Dar nici asta nu este relevant deoarece preturile difera de la masina la masina, in plus si zona in care stai dicteaza preturile - in Bucuresti de exemplu sunt hoti mari astia, cer pe cate un fier cat nu face...
Vezi ca langa tine (Tg Mures) am cumparat de la dezmembrari - Ceusul de Campie, o gramada de tinichele pt Twingo. Sunt multe piese de Twingo prin zona ta la preturi foarte bune spre Sighisoara..etc. Cauta pe la dezmembrari ca sigur o sa gasesti tot ce ai nevoie. Am vazut ca esti din Brasov, deci este relativ aproape de tine.

This post has been edited by bubu782001: 8 May 2010, 09:08


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RadNoise
post 8 May 2010, 12:25
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 22 November 08
From: Iasi




arcuri pe fata nu a schimbat nimeni? m-ar interesa si pe mine un pret, macar orientativ, si daca se potrivesc arcurile de la vreun model dacia


--------------------
Renault Twingo - IS - 07 - CZE 1999
Diagnoza Vw, Audi, Skoda, Seat, Opel, Fiat, Ford - incepand cu 25 lei
http://diagnoza.pinzaru.ro 0745362498 - Radu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Twin_Alf
post 9 May 2010, 13:10
Post #130


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 3 May 10




Mersi bubu. O să caut puțin pe la ăștia în Sf. Gheorghe - Tg. Mureș. Speram ca măcar cineva să fii schimbat una două piese recent, sau să aflu măcar dacă sunt prețurile astea exorbitante (bănuiesc că ați fi reacționat ca atare :-) ).


--------------------
Renault Twingo 2000 - Liberty
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbitzu
post 11 May 2010, 13:47
Post #131


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 6 August 07




Am sa scriu si eu ce piese am schimbat :
1. Burduf planetara (roata)+rulment burduf : 70 lei
2. Burduf caseta directie : 60 lei
3. Flanse amortizoare 2 bucati : 110 lei/ bucata
4. Discuri de frana + set placute de frana : 90 lei x 2 buc. + 70 lei set placute...
...urmeaza ceva manopera ... dar nepretuit rezultatul de a zbarnai pe sosele cu brotacelul:)


--------------------
Renault Twingo - AB06GTU 03.2004/Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipikao
post 11 May 2010, 20:45
Post #132


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 24 September 09




Burduf caseta directie, C3G , se potrivesc si cele de Dacie? cine a mai schimbat recent ca nu gasesc. Vad aici preturi 60 lei burduf...e adevarat?


--------------------
renault twingo C06 07/1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Twin_Alf
post 11 May 2010, 21:06
Post #133


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 3 May 10




Am schimbat azi:

Bieletă dreapta - 60 RON
Burduf casetă direcție - 30 RON/bucata (se schimba amândouă)

După astea - reglaj direcție: 70 RON

Am cumpărat:
4 anvelope Matador MP15 (noi) - 145/70/R13 - 110 RON bucata (garanție 24 luni)

Edit: Plus manoperă, of course. Manopera a fost 210 RON (asta pentru a face comparația cu ofertele altora).

This post has been edited by Twin_Alf: 11 May 2010, 21:08


--------------------
Renault Twingo 2000 - Liberty
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TM31BDY
post 27 Jun 2010, 09:08
Post #134


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 18 June 10




Eu mi-am luat masina de curand si evident ca orice posesor de masina achizitionata am schimbat in primul rand distributia(constand in curea,rola,intinzator,curea de la alternator).Am mai schimbat capatul de bara pe stanga fata pentru ca batea ingrozitor,filtrele,bujiile,antigelul si cred ca atat.Piesele m-au costat toate putin sub 5 milioane.daca sunteti interesati o sa caut chitanta sa postez preturile exacte.Problema e ca am sesizat ca la curbe stranse si luat sportiv se aude in stanga fata zgomotul ala tipic de planetara subreda sad.gif.Cu teroare ma gandesc ca va trebui schimbata.Poate careva sa imi spuna si mie cam cat ar costa o planetara fata stanga pentru buburuzu meu?Sau eventual acum cat e in stadiu incipient poate ar merge o rectificare,dar in timisoara nu am gasit inca cu toate ca primul post e al unui coleg care spune ca a rectificat planetata in tm,il rog sa imi spuna si mie unde.Ms anticipat.


--------------------
Renault Megane II - Tm 47 BDY 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipikao
post 27 Jun 2010, 11:11
Post #135


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 24 September 09




Aceeasi problema am avut-o si eu, in curbele pe dreapta luate in viteza si mai ales aflate in panta sau vale se auzea un zgomot urat care venea de la roata stanga fata. La fel ca tine am suspectat planetara dar nu a fost asa, am scapat mai ieftin fiind doar pivotul dus. I-am schimbat pe ambele parti pretul fiind de 30 lei/bucata + manopera acum vreo doua luni.
La twingo meu din 96 pivoti sunt fara cautare, deci e identic cel din stanga cu cel din dreapta, nu stiu cum e la tine dar cred ca e la fel.
Dute la un mecanic bun sa o ridice pe cric si sa traga putin de roata si-ti spune imediat ce e dus la ea. Eu asa am facut.

Attached thumbnail(s)
1907711.jpg ( Size: 8.95k ) Number of downloads: 517


--------------------
renault twingo C06 07/1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TM31BDY
post 27 Jun 2010, 15:52
Post #136


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 18 June 10




Doamne ajuta sa fie asa wink.gif,adevarul e ca am presupus ca ar fi putut fi planetara fiidca burduful e schimbat,ori cam toata lumea stie ca mersul cu bruduf spart poate duce la stricarea planetarei.Oricum mai astept o saptamana,doua sa vad daca se agraveaza situatia si o sa o duc la doctor smile.gif)(nu de alta dar atunci iau salarul, ca luna asta i-am facut prea mult si m-a cam chelit de bani =)))


--------------------
Renault Megane II - Tm 47 BDY 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_remusik_
post 29 Jun 2010, 14:01
Post #137


sharpest blade


Group: Members
Posts: 33
Joined: 29 September 09




Eu am schimbat saptamana trecuta rulmentul stanga-fata ptr ca huruia ca naiba....m-a costat 70 de lei rulmentul si manopera (pe bordura in fata blocului) biggrin.gif


--------------------
reno twingo 2002
...Sunt Cel Mai Frumos Din Orasul Acesta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 3 Jun 2011, 15:14
Post #138


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




De prin martie am avut o bataie la peste 50-60 km ora.Avand tamburul ovalizat pe stanga, am luat unul nou, cel mai ieftin, 100 lei.Un rulment cel mai ieftin 40 lei pt aceeasi roata.Apoi am luat un rulment fata stanga 55 lei cel mai ieftin, capete de bara 43 lei cele mai ieftine si un burduf planetara fata stanga.Tamburul l-am pus eu, desi rulmentul am fost la un nene la o presa.Capetele de bara mi le-a pus un amic, desi a respectat canelurile de pe filet, cred ca trebuia sa fac si directia azi, cand am pus rulmentul pe fata si burduful.Dar problema troncanitului desi a disparut, mecanicul a zis ca nu era de la rulmentii care oricum erau pe gata.Mie imi curgea ulei pe la simeringuri iar burduful interior de la planetara stanga era cam putred.Asa ca am mai luat un burduf nou interior, de la service.Cel exterior a fost 21 lei si 14 lei colierele aparte, luate de la o receptie de la un service de prin afara orasului, am fost trimis de magazinul de piese de unde am luat burduful.Un inginer de la alt service, desi m-am prezentat cu alte coliere, pentru ca un burduf kit e 90 lei, n-a vrut sa-mi monteze, ori de ciuda ca nu am luat piesele de la ei ori ca nu aveau coliere "speciale" cum au zis ei.Sunt prea profesionisti domle.Cei de azi au zis ca sunt bune...desi colierul cel mic nu a prins, asa ca au pus unul de plastic blink.gif
In fine, au pus ulei mai mult la planetara (in interior, nu stiu locul ) si vad ca nu mai face zgomot.Eu cum am varza toate 4 telescoape si cum capetele de bara sunt noi ( pivotii am sa-i schimb cand iau telescoape ca si aia-s dusi ) cred ca mult din joc e absorbit de telescoapele moarte, asta pt ca la fiecare damb si gropitza suna ca o carutza.Inainte sa am capetele de bara noi nu facea asa.Sunt curios sa vad incarcata daca se mai aude asa.Daca nu, cred ca am dreptate, e de la telescop.Apropo de telescop, pe fata cel mai ieftin, 200 lei bucata, la acelasi magazin de unde am luat toate piesele.Pe spate nu am idee dar sunt ceva mai ieftine, cele mai ieftine.Cu tot cu pivoti si manopera, estimez 1000-1200 lei.Da doamne ploaie cu bani sad.gif

This post has been edited by Alexium: 3 Jun 2011, 15:32

Attached thumbnail(s)
Image0984.jpg ( Size: 255.03k ) Number of downloads: 426
Image0990.jpg ( Size: 220.58k ) Number of downloads: 428
Image0950.jpg ( Size: 195.27k ) Number of downloads: 414
Image0977.jpg ( Size: 265.05k ) Number of downloads: 409


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0ctavianus
post 4 Jun 2011, 07:14
Post #139


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 10 January 09
From: Bucuresti




QUOTE(andrada33 @ 3 Mar 2010, 00:29)

-garnitura de chiuloasa(110 lei),
-filtrul de ulei si uleiul (180 lei),
-antigelul(30 lei),
-segmentii( 4x50 lei=200 lei),



@andrada

De unde ti-ai luat segmentii? Poti sa-mi dai un reper?


--------------------
Renault Twingo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mada81lina
post 5 Jun 2011, 12:04
Post #140


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 5 June 11




Buna tuturor,

Este primul meu post aici, si vin cu rugamintea sa-mi spuneti cateva impresii despre noul Twingo. Eu am un Opel Corsa, si sotul un VW Bora. N-avem experiente cu Renault.
Eu am vazut noul model, "de fetite" wub.gif , Renaul Twingo Miss Sixty. Mi-ar placea sa mi-l cumpar, insa sotul spune, ca Renaul sunt ieftine sa le cumperi, f scumpe sa le intretii, pica piesele mai des decat Opel/VW etc.
Nu ma prea multumeste raspunsul lui (oricum nu este bazat pe exemple concrete, decat vesnicul "Asa stiu eu") , ma adresez voua cu rugamintea sa-mi dati cateva detalii.
Este ok masina ? Sunt probleme majore la acest model ? Piesele au intradevar preturi astronomice ?
Si mai o intrebare, daca iau masina noua, stiu ca primesc si garantie. Ce presupune acea garantie ? Eu nu mi-am cumparat masini noi si nu stiu exact in ce consta. Daca se strica piesele, care nu intra la categoria consumabile, se schimba gratis ?

Multumesc,
Madalina

This post has been edited by mada81lina: 5 Jun 2011, 12:06

Attached thumbnail(s)
renault_twingo_miss_sixty_hatchback_2010_0_large.jpeg ( Size: 25.13k ) Number of downloads: 72
Renault_Twingo_Miss_Sixty_7.jpg ( Size: 107.74k ) Number of downloads: 44
renault_twingo_miss_sixty_7m.jpg ( Size: 80.32k ) Number of downloads: 37
renault_twingo_miss_sixty_9m.jpg ( Size: 53.83k ) Number of downloads: 36
renault_twingo_miss_sixty_10.jpg ( Size: 65.53k ) Number of downloads: 36
renault_twingo_miss_sixty_10m.jpg ( Size: 69.8k ) Number of downloads: 33
renault_twingo_miss_sixty_18m.jpg ( Size: 175.53k ) Number of downloads: 37
renault_twingo_miss_sixty_19m.jpg ( Size: 113.43k ) Number of downloads: 38
Renault_Twingo_Miss_Sixty_2.jpg ( Size: 82.41k ) Number of downloads: 44


Attached File(s)
Attached File  twingo_miss_sixty.pdf ( 289.78k ) Number of downloads: 12


--------------------
nu am nu am nu am
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 5 Jun 2011, 17:20
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




La Opel si VW angajatii de fapt folosesc tehnologie extraterestra iar angajatii au facut trainig pe planeta Marte. Glumesc desigur.

Sotul tau greseste (sa imi fie cu iertare) insa se strica LA fel si OPEL-ul si VW-ul. Si eu zic ca e mai dureros sa alergi sa repari o masina pe care ai dat 20 de mii de euro si sa stricat, decat una pe care ai dat mai putini bani.
Mai mult a sigur apare senzatia ca ai fost tepuit pe bani multi.
Costurile nu prea stiu la cele 2 companii insa stiu SIGUR ca la reprezentanta si la VW preturile sunt astronomice.

Nu stiu cum ai putea reactiona cand dai 23 de mii de euro pe o masina si sa iti crape electroventilatorul, respectiv sa iti fiarba apa in motor - caz intamplat la un cunoscut. Masina ce avea un respectabil brand de Bavaria...

Twingo ca motorizare este foarte fiabil (cel putin 1.2 16v) insa caroseria si alte elemente nu stim inca nivelul de fiabilitate - sunt prea recent aparute cel putin pe piata romaneasca.

Chestia cu "Asa stiu eu" este legata de conceptia total eronata a romanilor, care traiesc cu impresia ca inca se mai fabrica Mercedes Cobra (masina celebra pentru fiabilitatea iesita din comun).

Garantia presupune (ca la orice produs aflat sub garantie) reparatia defectelor de catre reprezentata - defecte aparute din constructia masinii si nu acopera defectele provocate (accidente, utilizare necorespunzatoare etc). Daca se strica vreo piesa ce nu intra la categoria consumabila se schimba gratis - de aia este acea garantie. Consumabilele nu se schimba gratis.

Marele avantaj pe care o sa il ai, este ca de la 1 iulie nu o sa mai fie NIMENI obligat sa repare masina in reprezentanta sau sa faca reviziile in reprezentante, ci se poate rezolva in ORICE service autorizat.
Asta presupune ca reperezentantele ar trebui sa ajusteze tarifele, pentru a putea sa isi pastreze portofoliul de clienti.

Pentru mai multe detalii consulta link-ul de mai jos.

http://stirileprotv.ro/stiri/social/masini...dependente.html


This post has been edited by bubu782001: 5 Jun 2011, 17:21


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mada81lina
post 5 Jun 2011, 20:25
Post #142


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 5 June 11




Bubu, multumesc din suflet pt raspuns
Imi place masinuta, alta mai feminina nici ca nu am gasit rolleyes.gif , si pretul imi pare unul f bun, comparativ cu alte masini din clasa ei (am pus configuratia mai sus intr-un pdf)
Eu vreau sa o iau la toamna (trebuie sa vand Corsa pe care o am, sa mai strang ceva bani), dar nu gasesc niciunde cat de limitata este editia Miss Sixty, stiu ca s-a lansat in Romania la sf lui 2010, sper sa mai fie peste cateva luni. Merg luna asta la o reprezentanta Renault sa intreb detalii.


--------------------
nu am nu am nu am
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 5 Jun 2011, 22:19
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Pentru putin,


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzabal
post 20 Sep 2011, 07:58
Post #144


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 7 December 08




care ati patit sa vi se rupa cablul de la capota?? adica s-a rupt direct din clapeta de unde deschizi....cum procedez , de unde gasesc sa cumpar altul??


--------------------
renault twingo 2002
mitzabak[B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ticuta
post 22 Sep 2011, 18:41
Post #145


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 20 March 10




schimbat azi bobina de inductie -270lei plus bujii ngk 100lei


--------------------
renault twingo - is15joe 2002 55kw 1149 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b12tgo
post 22 Sep 2011, 19:47
Post #146


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 19 July 11
From: Bucuresti




Schimbat si eu una alta pe la Twingozaur:

macara geam stanga (manuala) 50 lei

folie cu gauri geamuri laterale spate 80 lei

oglinda lateral dreapta 20 lei

parasolar parbriz dreapta 15 lei

Trebuie sa mai schimb urmatoarele:

ulei motor, antigel, cauciucuri cu cele de iarna, brat stergator spate apoi nimicuri care sa o faca mai frumoasa.... jante o folie niste abtibilduri.....

Chiar asa se gasesc cumva stikere cu RENO.RO ?
Mi-as pune unul pe twingozaur


--------------------
renault Renault - Olteanu' Twingo
http://forum.twingoclub.ro/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 12 Oct 2011, 10:24
Post #147


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Ce piese voi schimba smile.gif
Toate 4 amortizoare. Inca nu am cumparat flanse rulmentii, avand in vedere ca le-am luat inainte sa merg la service, va trebui sa le cumpar de la ei in caz ca sunt uzate.Bine ar fi sa le schimb oricum. La viraje, indiferent de viteza nu am zgomote.Dar la orice damb se aude ca o carutza.De-asta le si schimb.
Magazinul de piese le-a comandat din Deva, 2 zile au venit.

Amortizor pe fata, pe gaz, Monroe, cel mai ieftin 224 lei.
Amortizor pe spate, pe gaz, Magneti Marelli Cofap, made in Brazilia, cel mai ieftin 142 lei.
Garantie din partea magazinului.
Totalul bonului 732 lei. Manopera cred ca ajunge la vreo 3-4 ore poate 5 ore, mai am de pus niste pivoti. Va intreb cate ore credeti ca va dura sa-mi fac o idee cat ma costa?

Codul produselor, cred, este 16288 pt Monroe si GB47859 pt celelalte.

Cel mai ieftin pivot Delphi 39 lei bucata.Codul TC233...cred... biggrin.gif

This post has been edited by Alexium: 12 Oct 2011, 10:33

Attached thumbnail(s)
Image1265.jpg ( Size: 319.15k ) Number of downloads: 48
Image1267.jpg ( Size: 262.41k ) Number of downloads: 53


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 12 Oct 2011, 19:16
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Buna treaba!

Si la mine urmeaza sa schimb toate cele 4 amortizoare, bieletele antiruliu, flansele de amortizoare (cu tot cu cauciucaraia aia de pe acolo) si de verificat una alta...

Dar cred ca dupa iarna.

This post has been edited by bubu782001: 12 Oct 2011, 19:18


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ticuta
post 25 Oct 2011, 19:59
Post #149


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 20 March 10




mi-am schimbat bobina acu tre sa schimb si injectoarele ca a tras unu de cablaju ala cauciucat de a rupt mufele de pe injectoare.Daca e cineva care le are pe toate 4 sh disponibile D4F-A7-02 rog sa de-a un semn pe ticuiurea@yahoo.com.Multumesc oameni buni

25 Oct 2011, 20:16:
QUOTE(ticuta @ 25 Oct 2011, 19:59)
mi-am schimbat bobina acu tre sa schimb si injectoarele ca a tras unu de cablaju ala cauciucat de a rupt mufele de pe injectoare.Daca e cineva care le  are pe toate 4 sh disponibile D4F-A7-02 rog sa de-a un semn pe ticuiurea@yahoo.com.Multumesc oameni buni
*


sau pe forum


This post has been edited by ticuta: 25 Oct 2011, 20:16


--------------------
renault twingo - is15joe 2002 55kw 1149 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 25 Oct 2011, 21:13
Post #150


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Bobina mai cred..(cu toate ca presimt ca tu ai altceva...) dar injectoarele de ce le schimbi?

Cablajul se poate reface (destul de usor) daca ai informatiile necesare.

Adica daca vrei pot sa iti dau informatii ce anume sa masori - si daca ai ceva intrerupt sa tragi fir separat, paralel cu cablajul siliconat.

Inteleg ca ai motor D4F. La acest tip de motor calculatorul de injectie are 2 mufe - una MARO si una NEAGRA - culorile astea de fapt sunt pe mufele din cablaj, mufe ce se infig in calculatorul de injectie (o sa vezi asta cu ochii tai).

Fiecare pin la fiecare piesa este MARCAT - cu 1, 2, 3 sau A, B, C, D...etc.
Mufele calculatorului de injectie au pinii marcati pe linii si coloane: 1, 2, 3, 4 respectiv A, B, C pana la M (exceptie facand litera I care lipseste, probabil sa nu se incurce cu 1) .

Bun acuma, sa o luam pe rand. Cele 4 injectoare au cate 2 fire ok?

Acuma pinul marcat cu 1 de la FIECARE injector reprezinta 12V dupa contact. Fiecare "Pin 1" de la injectoare este pus la comun (deci toate cele 4 fire sunt legate impreuna pe traseu) si ajung la pinul L3 din mufa NEAGRA de la computerul de injectie.

De asemenea tot acest 12V (dupa injectie) este o alimentare COMUNA pentru:
- sondele lambda (Pinul A) - oricare din cele 2 sonde
- actuatorul canistrei cu carbon (Pinul 1)
Deci injectoarele, sondele lambda si canistra au alimentare comuna - data de un releu.
Pe scurt, in caz de probleme cu alimentarea pe acest pin al injectoarelor ai avea de unde sa tragi alimentare pentru orice injector (ori de la un injector la altul, ori de la sondele lambda sau canistra cu carbon).

Acuma pinul marcat cu 2 de la injectoare se duce la mufa MARO de la computerul de injectie, pe urmatorii pini:

Injector 1 (Pin 2) se duce la pinul J1 de la mufa MARO de la computerul de injectie.
Injector 2 (Pin 2) se duce la pinul K1 de la mufa MARO de la computerul de injectie.
Injector 3 (Pin 2) se duce la pinul K3 de la mufa MARO de la computerul de injectie.
Injector 4 (Pin 2) se duce la pinul K4 de la mufa MARO de la computerul de injectie.

Oricare din aceste fire daca sunt intrerupte pot fi trase separat pe langa cablaj, izolate cu banda izoliera de cablaj - sa formeze un monobloc si aia este.

Daca dai mai multe detalii cu privire la defect - inainte sa ceri preturi samd, poate ca scapi doar cu putin bricolaj - si crede-ma ca iesi MULT mai ieftin.

PS pentru verificarea firelor foloseste-te de un ac pe care il infigi in pinii specificati mai sus din mufele de injectie. Apoi cu un aparat de masura (pus pe OHMI) verifici continuitatea dintre pinul de la injectie si pinul de la senzorul/actuatorul/injectorul care vrei sa il verifici. Asta PE MUFELE DE LA CABLAJ - nu cele de pe senzor sau pe calculator (pe tine cablajul te intereseaza sa il verifici).

Orice alt defect de instalatie se poate repara USOR - tot ce trebuie este sa intrebi.

Inainte de asta masoara daca ai 12V si pe sondele lambda respectiv pe actuatorul canistrei de carbon. Daca acest 12V - DUPA CONTACT, nu exista, atunci ai un releu "puscat".

This post has been edited by bubu782001: 25 Oct 2011, 21:44


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 3 4 5 6 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 11:17
Dacia