BICICLETA - MIJLOC DE TRANSPORT URBAN. Daca poti, incearca. Popularizarea ei aduce beneficii uriase!
![]() ![]() ![]() |
BICICLETA - MIJLOC DE TRANSPORT URBAN. Daca poti, incearca. Popularizarea ei aduce beneficii uriase!
Meghitzanul |
![]()
Post
#151
|
||
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|||
ageana |
![]()
Post
#152
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
Ieri am scapat eu de ploaie, da' azi nu prea cred ca mai am norocul ala.
![]() Ar cam trebui sa-mi iau slickuri pt serviciu L-V si cramponatele sa le pun in uichend. Oare 26*1.4 sunt prea subtiri? Drumul de acasa la munca e destul de bun, fara gropi sau borduri, deci problema confortului nu prea exista. Sau mai bine imi iau 26*1.9 ASA ? Din cate am inteles trebuie sa pun si camere mai inguste, corect? Eu acum am Kenda Koyote 26*2.1 |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
Serpico |
![]()
Post
#153
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
Daca reusesti sa bagi camera inauntru, nu e nevoie sa o schimbi. La slick-urile de 1.9 n-ar trebui sa fie probleme.
Eu am pus la bicicleta veche (pe care am transformat-o in bicicleta de oras) slick-uri Maxxis Xenith 26x1.5 (40-559 mm) si sunt multumit de ele. Costa 55-60 de lei bucata. |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
Axe |
![]()
Post
#154
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
Depinde cat esti de greu sau de gura-casca !
![]() Adica daca esti usurel si atent poti lua chiar si balon de 1.0 dar sa fii atent la presiune, trebuie sa accepte 80-100psi. Daca esti mai greu si mai furi cate o groapa este indicat ceva cu balon pana in 2.0, de preferat tot in jur de 60-80psi L.E. eu la 103kg, am balon de 1.5/80psi, pentru bicla de oras. @Meghitanu, urmeaza sa te conving sa vii la ture acum ! ![]() This post has been edited by Axe: 13 May 2010, 14:33 |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
ageana |
![]()
Post
#155
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
Pam-pam, am scapat si azi de ploaie
![]() Eu am 1.84 si 80kg, deci nu-s prea greu. Ideea era ca jantele mele au o latime de 1.75, deci cred ca un cauciuc 1.4 s-ar aseza aiurea. Pe de alta parte 1.9 nu e cu mult mai ingust decat cele de 2.1 pe care le am deja. Ramane sa ma mai documentez, iar in uichend o sa merg la bikezone, sa vad live cauciucurile. |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
Liviu |
![]()
Post
#156
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Pentru "all day ride" eu folosesc si recomand - schwalbe land cruiser:
schwalbe-landcruiser-26x1-90-tyre.jpg Au banda asta continua pe mijoc, ceea ce le ofera o rezistenta minima pe asfalt si sunt chiar OK si pe off-road (cu asa ceva am fost la prima evadare si am mers chiar soi pe noroaiele alea ![]() |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#157
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#158
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Axe @ 13 May 2010, 15:25) stai sa ma mai antrenez un pic ![]() ![]() azi am facut cam 27 km prin Bucuresti: Crangasi - Pipera - Parcul Carol - Pipera mi-am luat scula ASTA si mi-a indicat 10 km de la Parcul Carol si pana in Pipera - trebuie sa si verific sa vad daca era pusa pt roata de 26 inch ca doar am instalat-o, am mai reglat cate ceva la bicla si am plecat ![]() ps: serios, despre ce ture e vorba ca sunt interesat? ![]() This post has been edited by Meghitzanul: 13 May 2010, 21:14 |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
ageana |
![]()
Post
#159
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
Sa moara ceachi. Asa scrie: 26*1.75.
Ma duc sa pun subleru' pe ele. Mda, deci janta are 24mm deci cam 0.9 inch. La ce fucku' meu se refera oare acel 1.75? ![]() Deci pot pune slickuri de 1.4. Nu nu nu, nu am citit pe cauciuc, ci pe specificatiile jantei de pe site-ul lor - 26*1.75. Pe cauciuc scrie clar 26*2.1, si masurat cu subllerul are ~50mm. This post has been edited by ageana: 13 May 2010, 21:53 |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#160
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Ala-i cauciucu, 26" e diametrul (teoretic) exterior si 1,75" e latimea.
Latimea jantei se masoara pe interiorul ei si e in milimetri... This post has been edited by vis-a-vis: 13 May 2010, 21:28 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Serpico |
![]()
Post
#161
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
Axe |
![]()
Post
#162
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
QUOTE(Meghitzanul @ 13 May 2010, 22:13) stai sa ma mai antrenez un pic ![]() ![]() azi am facut cam 27 km prin Bucuresti: Crangasi - Pipera - Parcul Carol - Pipera mi-am luat scula ASTA si mi-a indicat 10 km de la Parcul Carol si pana in Pipera - trebuie sa si verific sa vad daca era pusa pt roata de 26 inch ca doar am instalat-o, am mai reglat cate ceva la bicla si am plecat ![]() ps: serios, despre ce ture e vorba ca sunt interesat? ![]() Nu te lua dupa tabelul ala in care este trecuta lungimea cercului(rotii). Mai bine faci manual, masori raza si apoi faci 2x3,14xR=lungimea Turele de we sunt de obicei mai lungute, de sosea sau de offroad. Acum depinde ce bicla ai, sau poate ai si cursiera si mtb. La sosea se merge pana la Sinaia, Russe, Alexandria, Branesti, Mihailesti etc. Pe coclauri se merge in padurile din jurul capitalei sau transport cu tren/masina la munte unde mergi unde o-i vedea cu ochii... ![]() ![]() QUOTE(ageana @ 13 May 2010, 22:26) Sa moara ceachi. Asa scrie: 26*1.75. Ma duc sa pun subleru' pe ele. Mda, deci janta are 24mm deci cam 0.9 inch. La ce fucku' meu se refera oare acel 1.75? ![]() E clar, daca esti mai inalt de 1.75 nu ai voie cu jantele alea ! ![]() ![]() This post has been edited by Axe: 14 May 2010, 06:35 |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#163
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Axe @ 14 May 2010, 07:34) Nu te lua dupa tabelul ala in care este trecuta lungimea cercului(rotii). Mai bine faci manual, masori raza si apoi faci 2x3,14xR=lungimea pai la mine e aproximativ corect sa zicem: eu am un MTB, Kona Fire Mountain DeLuxe.. si am raza masurata cu ruleta de mine aseara de 32.5 cm Deci Lungimea rotii va fi: 2*3.14*32.5=204.1 cm Iar in tabelul cu instructiunile de folosire mie imi da 205 cm (roata fiind de 26 inch si 1.95 latime) Deci il las cu 205 sau il pun 204.1? ![]() ![]() This post has been edited by Meghitzanul: 14 May 2010, 09:14 |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
ageana |
![]()
Post
#164
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
QUOTE(Axe @ 14 May 2010, 07:34) La dracu! ![]() Deci vand jante Beretta MT240, sau schimb cu model pt inaltimi mai mari de 1.8 ![]() Serios acum, oare la ce se refera dimensiunile puse de ei pe site? La cauciucuri recomandate? Clar dimensiunile din desenul sectiunii sunt reale, da' ma roade ce-i cu 26*1.75. |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
Avani |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
QUOTE(Liviu @ 13 May 2010, 19:39) Pe astea le am eu de cca 1 an si ceva. Sunt nemaipomenite atat pe asfalt cat si pe off-road. ![]() Pe asfalt merg perfect pe banda din mijloc, iar prin noroi si chiar putina zapada nu s-au pierdut. Le-am luat de la bikexpert de pe Pantelimon. This post has been edited by Avani: 14 May 2010, 10:07 |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#166
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Ce presiune bagati in roti?
Vad ca se vehiculeaza valori de 80-100psi, asta inseamna ~5.5-7 atmosfere, corect? Mi se pare imens, in conditiile in care la masina se baga ~2 atmosfere. Am fost cu un coleg la o vulcanizare sa isi bage aer in roata de la MTB, eu am zis sa bage 3 atmosfere, dar nenea de acolo a zis ca 2 maxim ca bufneste la soare pe urma. La mine nu stiu exact ce presiune este, asa a venit de la magazin si nu am umblat, dar sunt curios cum e indicat. Din studii personale as zice ca 3.5 atm ar fi bine, insa poate ma insel. Edit: Iata ce am gasit: QUOTE - Inflate your mountain bike's tires to 40 psi for dirt riding. You may wish to inflate your tires to 50 to 60 psi for city riding. - Inflate your road bike's tires to 100 psi for road riding. Some road tires have much higher psi ratings. However, 100 psi will provide a good mix of performance and comfort. - Inflate your hybrid bike's tires to 60 to 70 psi for city riding. Pare rezonabill? Bafta! This post has been edited by Andy_ACS: 14 May 2010, 10:37 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
Avani |
![]()
Post
#167
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
|
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#168
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.351 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Anvelopa de masina e mult mai rigida, de aia are si presiune mai mica. Mai e si tubless.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Manuel |
![]()
Post
#169
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Scrie pe cauciuc cat tre'sa bagi.
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#170
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu e asta criteriul...
In primul rand nu va mai luati dupa toti prostii de la vulcanizare, aia au in jur de 10 clase si le-au trecut dand gaini la profesori. Poti baga fara rezerve cat scrie pe cauciuc, el e facut sa reziste mai mult decat maximul scris pe el. Cu cat cauciucul e mai ingust, cu atat trebuie mai mare presiune in el. Suprafata de contact e foarte mica si un cauciuc de cursiera se lasa destul de mult si la 5 atmosfere. La astea se baga si 12 atmosfere daca rezista cauciucul. La cauciucul de MTB normal un 4-5 atm e bun pe asfalt sau drum neted. Rezistenta la inaintare e mai mica si la fel uzura pneului. Daca e denivelat, poti lasa la un 2-2,5 atm, pe noroi sau zapada, chiar si sub 2. La autoturisme cauciucurile sunt late si suprafata de contact e mai mare... d-aia ele sunt diferentiate... in functie de greutate. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Serpico |
![]()
Post
#171
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
Pe anvelopa este trecut intervalul admis. Care poate fi destul de larg.
La MTB eu umflu pe la 2,5-3 atm (circa 40 PSI), iar la bicicleta folosita in oras (cu slick-uri Maxxis Xenith 40-559) la 5 atm (70 PSI). Cand roata este umflata la presiuni mari, trebuie urmarit si daca janta admite asta. |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
zodrac |
![]()
Post
#172
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Astea sunt specificatiile de pe Land Cruiser
IMG_5533.JPG ( Size: 306.48k ) Number of downloads: 1061 De obicei le tineam peste 60 PSI, ca mergeam mai mult prin oras/asfalt. Dar de pasti am fost pe niste coclauri unde nu prea statea roata din spate pe drum ![]() ![]() In ultima vreme nu prea am mai depasit 50 si ceva ca ma plictisesc cu pompulitza mea pana cresc de la 40 la 60 PSI. This post has been edited by zodrac: 14 May 2010, 14:36 |
--------------------
*
*
* Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#173
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Am inteles ideea.
Rezumat: - presiunea difera de situatie (latime pneu, suprafata de rulaj, greutate biciclist) - e bine sa nu se depaseasca presiunea maxima de pe anvelopa, desi ea e facuta sa reziste la mai mult (marje de siguranta) - o presiune prea mica poate duce la ciupirea camerei = pana (experienta unui coleg cu care am iesit la plimbare ![]() - de obicei pentru mers pe asfalt se face presiune mai mare, rezistenta la inaintare mai mica - de obicei pe teren accidentat se face presiune mai mica, sa existe oarece amortizare - anvelopele mai inguste se umfla la presiuni mai mari, iar cele mai late mai mici - biciclist mai greu - de obicei presiune mai mare P.S. s-ar putea sa nu am cum sa imi verific presiunea cu manometrul de la masina, parca duce doar pana la 3 atm, dar nu mai tin minte exact ![]() Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#174
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
mie mi-a spus mesterul de unde am luat bicicleta sa ii fac o presiune de 3 atmosfere pt ce folosesc eu actualmente!!
|
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
Axe |
![]()
Post
#175
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
QUOTE(ageana @ 14 May 2010, 10:24) La dracu! ![]() Deci vand jante Beretta MT240, sau schimb cu model pt inaltimi mai mari de 1.8 ![]() Serios acum, oare la ce se refera dimensiunile puse de ei pe site? La cauciucuri recomandate? Clar dimensiunile din desenul sectiunii sunt reale, da' ma roade ce-i cu 26*1.75. 1,75 este balonul, adica latimea QUOTE(Andy_ACS @ 14 May 2010, 11:33) Ce presiune bagati in roti? Vad ca se vehiculeaza valori de 80-100psi, asta inseamna ~5.5-7 atmosfere, corect? Mi se pare imens, in conditiile in care la masina se baga ~2 atmosfere. Am fost cu un coleg la o vulcanizare sa isi bage aer in roata de la MTB, eu am zis sa bage 3 atmosfere, dar nenea de acolo a zis ca 2 maxim ca bufneste la soare pe urma. La mine nu stiu exact ce presiune este, asa a venit de la magazin si nu am umblat, dar sunt curios cum e indicat. Din studii personale as zice ca 3.5 atm ar fi bine, insa poate ma insel. Edit: Iata ce am gasit: Pare rezonabill? Bafta! cum a spus si Visu, exista gume de cursiere care rezista la 12atm dar la mtb ar fi un max de 6atm daca mergi cu el pe sosea, ai cauciucuri cramponate si mai esti si greu This post has been edited by Axe: 17 May 2010, 05:47 |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
Axe |
![]()
Post
#176
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
Ce bine am ajuns azi ! Ati strapuns greva pe biciclete ?!?
![]() This post has been edited by Axe: 1 Jun 2010, 11:23 |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
valimo |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 13 June 10 ![]() |
Din ce in ce mai multi biciclisti prin oras.Sa fie oare ca am intrat si eu in randurile lor?
![]() Din masina nu vezi atat de multi. |
--------------------
Skoda
Octavia
2003 Focus Raven Rookie
|
|
Liviu |
![]()
Post
#178
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Acum, ca te uiti dupa ei, chiar ii vezi. Adevarul insa e ca anul asta s-au inmultit tare comparativ cu anul trecut. A fost si inca este un an foarte bun pentru magazinele de biciclete.
|
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#179
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Asa mi-au zis si astia de la Bikexcs, ca au vandut in draci anul asta...
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Axe |
![]()
Post
#180
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
Asa este, as estima ca s-a dublat numarul biciclistilor anul asta !
Am mai observat zilele astea ca ma ustura plamanii si ochii de la poluare, posibil sa fie de la umiditatea din aer ?! Nu am mai simtit niciodata poluarea asa ![]() This post has been edited by Axe: 19 Jul 2010, 17:56 |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 21:28 |