Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Vreau turbina...., Am nevoie de turbo

Kmcoio
post 19 Sep 2008, 17:58
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 4 October 07




To cut a long story short, mi-a decedat turbina, in sensul ca are joc in ax atat longitudinal cat si lateral, iar turbina aia variabila are o pala atinsa si indoita... treaba e ca vreau sa o reconditionez... si astfel, navigand pe internet si pe adresele recomandate de cineva de aici de pe forum intr-un topic, am gasit site ul urmator:
www. reparatiiturboserv. ro ...daca nu e voie sa postez site-uri, imi cer iertare.
Acum vreau sa va intreb, am vorbit cu nenea ala de acolo, mi-a zis ca ii dau turbo-ul meu bulit si imi da unul reconditionat, zice el, afara la 1000 de lei. M-am mai uitat pe diverse site-uri si am mai vorbit cu reconditionisti din astia, si mi-au dat acelasi pret
De asemenea, mi-a oferit certificat de garantie pe 1 an de zile, fara limita de km. Mai am o varianta. Am pe cineva in Italia si l-am pus sa se intereseze de pretul unei turbosuflante noi acolo si mi-a zis ca undeva la 800-900 de euro insa are...tot un an garantie.
Acum, ziceti si voi? Ma intereseaza in special daca cineva a avut de a face cu lumea de pe site-ul de mai sus, daca stiti ceva... Rog niste raspunsuri urgente.
Mult respect


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privillege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 19 Sep 2008, 19:02
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Uite aici niste adrese. Intreaba-l me matrix67 ca el a reconditionat chiar la firma de la Brasov la care iti dau link-ul....sper sa nu ma insel. Eu am fost la Constanta (desi nu era nevoie) si baietii aveau cu ce lucra.
http://www.turbosuflante.com/
http://www.reparatiiturbosuflante.ro/index.php
Scuza-ma ca te corectez dar turbina nu e variabila...are geometrie variabila dar e altceva.
Site-ul ala dat de tine nu prea e facut profesionist deci...si nu stiu daca s-ar complica cu reconditionatul "afara" atata vreme cat in tara s-au inmultit firmele care fac asta...poate a spus-o ca da bine ...pe de alta parte afara poate insemna si Bulgaria biggrin.gif .
A...si vezi ca mai sunt vreo trei topicuri pe subiectul asta...cred ca vei afla mult mai multe.

This post has been edited by dan73205: 19 Sep 2008, 19:10


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kmcoio
post 19 Sep 2008, 19:11
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 4 October 07




smile.gif) stiu ca turbina e cu geometrie variabila...eu ma refeream la turbina in sine...adica rotorul de compresie a aerului, ca sa zic asa...smile.gif si imi era lene sa mai dau explicatii...lumea stie despre ce e vorba:) am vazut si eu ca la constanta au cu ce, dar cum sa iti zic, eu sunt din ramnicu valcea, si nu am cum sa ajung pana acolo
sunt curios cat ti-au cerut pentru reconditionare? ti-au facut-o pe a ta, sau ti-au dat alta la schimb? cati km ai cu cea reconditionata? ai mai schimbat altceva in afara de turbo? (admisie, intercooler, etc)?


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privillege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DIDE
post 19 Sep 2008, 19:15
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 2 May 08




Acum trei luni masinuta mea a luat-o pe ulei.Am oprit-o prin metoda ,,RABA'' adica i-am dat a 5a si am eliberat brusc ambreiajul.La mecanic diagnosticul a fost : Turbina varza. Am contactat o firma din cele care ai amintit si tu si pt. 10 milioane mi-a reconditionat-o.Am facut de atunci 2000 km si sunt ff multumit . Masina merge ca noua.


--------------------
RENAULT MEGANE SCENIC 1/2 2001/RXE - HD-01-RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 19 Sep 2008, 19:17
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




Eu lucrez de cativa ani cu cei de la Pada Turbo Brasov si nu am ce sa le reprosez. Au cu ce lucra atat piese cat si dotare. Am avut si cazuri cand mi-au dat turbina inapoi fara costuri ca nu au avut ce sa-i faca. In general la motoarele RK eu dau si turbina la reconditionat.
Concluzie...recomand cu incredere.


--------------------
Renault Megane IV Sedan TCE140 2022 - BV 22 ROC
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 19 Sep 2008, 19:22
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




@Kmcoio...Turbina mea nu avea joc si ar mai fi tinut destul. Avea o cadere de cuplu observabila la peste 2000 de ture, intr-a doua, uneori si in treapta 3. Daca tot am ajuns acolo mi-a facut treaba cu o reducere substantiala, adica mi-au reconditionat-o pe a mea. Ezitarea aia de la 2000 si ceva de ture nu a mai aparut de atunci pentru ca mi-au curatat pe la geometria variabila unde era destul de imbacsit si din motivul asta "agata". Am spalat intercoolerul care s-a dovedit ca era fisurat si l-am schimbat ulterior. Am facut vreo 7-8 mii de la inceputul lui iulie cand am fost acolo si...pare in regula. Du-te la Brasov atunci daca la Ct ti-e peste mana. Din ce a povestit matrix si cei de acolo (daca sunt cei pe care tii indic eu) sunt foarte profesionisti.

@radu....confirm, l-am cunoscut pe dl Puscasu si pare un om cumsecade si priceput

This post has been edited by dan73205: 19 Sep 2008, 19:30


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 19 Sep 2008, 19:42
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




Recomand cu mare placere www.turbosuflante.com , eu mi-am reconditionat la ei in urma cu 25000 km turbina, acum un an, a fost RK total la turbina, nu au pastrat decat carcasa, paletele erau indoite sau ciobite, joc de aproximativ 0,9 cm . M-a costat aproximativ 1100 Ron, sunt f multumit de cum merge masina.
Era sa uit: Acum cateva luni, cand acceleram se auzea un huruit, am dat jos turbina, am trimis-o la ei inapoi(era in garantie) , m-au sunat si mi-au spus ca aceasta nu are absolut nimic, dar mi-au curatat-o inca odata si mi-au schimbat prezoanele de prindere( ziceai ca e noua) fara sa ma coste nimic, numai curierul. De fapt era de la un tampon de motor in care se rupsese o bucsa si facea zgomotul asta.
Sunt foarte seriosi, lucreaza numai cu piese originale, si ai si utilaje cu ce sa faca echilibrare dinamica.
Si cei de la Constanta par a fi seriosi dupa ce am vazut pe site. Nu cred ca e necesar sa mergi pana la firme, ci poti folosi curierul, cu cea mai mare incredere.
Bafta.

This post has been edited by byby: 19 Sep 2008, 19:44


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
btr
post 19 Sep 2008, 21:08
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 27 January 08




va recomand ca atunci cand duceti la reparat turbina sa curatati serios si echipamentele aferente(intercooler,conducte admisie,s.a)


--------------------
renault 11 1980
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrix67b
post 20 Sep 2008, 08:36
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 26 August 06
From: Targu-Jiu




Iti recomand pe cei de la http://www.turbosuflante.com/ dar si cei di Constanta sunt de luat in seama. Eu am apelat la cei din Brasov si pot sa-ti spun ca au un atelier de invidiat si lucreaza foarte ingrijit. Pana acum sunt multumit de turbina.


--------------------
Renault Laguna 2 / Privilege 2003 1,9dci /120cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 20 Sep 2008, 09:29
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




Personal...am dat comanda de turbina noua,intercooler nou...Toata afacerea cam 35 mil anul trecut.Inca mai am turbina veche si ma gandesc sa o reconditionez.O voi trimite la turbosuflante.com,am trimis pe cineva la ei fara sa stiu ce si cum lucreaza si am vazut cat de profesionisti si seriosi sunt.


--------------------
ex renault laguna 2 2002 1.9 dci dynamique - gl 41 nyk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kmcoio
post 20 Sep 2008, 09:55
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 4 October 07




Ma baieti...dar unde au astia de la Turbosuflante.com sediul? ca am incercat sa intru pe site-ul lor, insa nu merge decat prima pagina din el...sad.gif


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privillege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 20 Sep 2008, 10:02
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




Ing. Dipl. Andrei BORICEANU
Tel.: 0729 129 312
Tel.: 0368 801 483
E-mail: office@turbosuflante.com

Birou
Str. Anghel Saligni nr. 20
Brasov

Atelier
Str. Pavilioanelor CFR nr. 45
Brasov


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kmcoio
post 20 Sep 2008, 10:48
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 4 October 07




Sarutmana.. acum sa vad daca pot sa iau legatura cu ei astazi:)

20 Sep 2008, 16:29:
Fratilor, m-am orientat inspre dl Puscasu.. am vorbit azi cu dumnealui la telefon si mi s-a parut un om cumsecade. Mi-a spus ca nu poate stii exact ce si cum pana nu vede turbina, insa se poate face...acum va intreb, ca un nestiutor ce sunt, si nu vreau sa par Toma Necredinciosul? care ati lucrat cu dumnealui, stiti ce dotare are in atelier, chestii de genul?

This post has been edited by Kmcoio: 20 Sep 2008, 15:29


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privillege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 20 Sep 2008, 16:18
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Eu am fost la dansul avand drum si prin Brasov, pentru o consultatie ca sa ii spun asa, am spus si mai sus, si am vazut atelierul care mi s-a parut foarte dotat. Mi se pare ca si cei de la turbosuflante.com trimiteau la dansul pentru echilibrare pt ca ei nu aveau inca toate utilajele, poate acuma au...dar rezultatul final e acelasi ca si pretul mi se pare. Du-te linistit...ti l-a recomandat dealtfel si Radu mai sus.
Asta e site-ul firmei d-lui Puscasu:
http://www.turbocenter.ro/

This post has been edited by dan73205: 20 Sep 2008, 19:04


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kmcoio
post 21 Sep 2008, 02:39
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 4 October 07




ma...va multumesc pentru sfaturi...acum m-am decis..luni ii trimit prin curierat turbina lui Dl Puscasu. Sper sa ma scape de belele, ca mi-e dor de masinuta mea...ce mi s-a parut mica a fost garantia de numai sase luni..acum na..smile.gif turbina sa mearga si sa nu am nevoie de garantie
smile.gif)


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privillege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 21 Sep 2008, 21:06
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




a mea are peste 1 an de cand e reconditionata si merge brici. Asa ca nu iti fa probleme de garantie. Totul tine de cum o exploatezi dupa.
Iti recomand sa cureti toata tubulatura de aer si intercoolerul de ulei ( degresare cu decarburol) si sa elimini eventualele resturi din paletii turbinei care s-ar fi putut aseza prin intercooler pentru ca sunt foarte periculosi pentru motor. Totodata schimba si garniturile de la conductele de ulei de intrare si iesire in turbina, cea de la evacuare, si nu uita sa folosesti un ulei bun.


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 21 Sep 2008, 23:06
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




exista vreo firma in Romania care aduce kit'uri de reparatie pentru turbine ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mucii_salbatici
post 22 Sep 2008, 11:49
Post #18


Membru marunt


Group: Members
Posts: 79
Joined: 28 September 07
From: Brasov




O intrebare, relativ on topic sau nu: Stie cineva vreun caz de motor cu turbina cu geometri fixa, care a luat-o pe ulei?Chiar o fi diferenta semnificativa (la fiabilitate) intre g. fixa si g. variabila?


--------------------
. Ex Laguna II 2002 Expression 1.9 dCI 79 KW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kanny69
post 22 Sep 2008, 13:29
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 499
Joined: 6 April 08




Chiar la asta ma gandeam si eu intr-o zi. Eu am 107 Cp si geometrie fixa si merge perfect desi am 168000 km din care cam 15000 km rulati cu chip tuning. Eu nu m-am intalnit inca pe forum cu probleme la geometrie fixa. Nici alea cu geometrie variabila nu s-ar strica daca ar fi folosite cum trebuie, adica condus mai dinamic, nu tot timpu condus la consum...


--------------------
Ex Renault Laguna II 2002 1,9 dci 140 Cp
Ford Mondeo 2.0 TDCI 131 Cp Ghia Denso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mucii_salbatici
post 22 Sep 2008, 14:28
Post #20


Membru marunt


Group: Members
Posts: 79
Joined: 28 September 07
From: Brasov




Eu asa incep sa cred, ca din ce-am vazut pe aici, problemele majore au aparut la 120 CP si nu am vazut nici un caz la 107.Si eu am tot de 107 si am aproape
196 000 km (facuti intens), fara semne de vreo neregula.Si ma intreb iar daca asa o fi cu turbinele astea?!


--------------------
. Ex Laguna II 2002 Expression 1.9 dCI 79 KW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CT-05-DGP
post 22 Sep 2008, 19:00
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 243
Joined: 26 January 07




EU tot 107 cp am si tot asa la 145000 km nici o problema cu turbina sau altceva si acum ma gandesc la var-miu cu 320d din 2002 saracu a patit-o cu turbina ..s-a spart efectiv


--------------------
Renault Megane 4 Estate 1.5 dci
Ex. Renault Laguna 2 1.9 dci Ex. Renault Clio Symbol 1.4 mpi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DIDE
post 23 Sep 2008, 18:10
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 2 May 08




Da, Mucii ,mie mi-a luat-o pe ulei la 120.000km.Se tureaza la 4000rpm ,scoate un fum de zici ca a luat foc. Au iesit vecinii la geam sa vada ce arde.Nu se opreste chiar daca iei contactul.Nu o poti opri decat daca ii dai a5a si eliberezi ambreiajul brusc. Am turbina Garrett 1549S cu geometrie fixa, motor 1.9dci 102cp .


--------------------
RENAULT MEGANE SCENIC 1/2 2001/RXE - HD-01-RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mucii_salbatici
post 23 Sep 2008, 19:27
Post #23


Membru marunt


Group: Members
Posts: 79
Joined: 28 September 07
From: Brasov




Hmm...aproape ca incepusem sa cred ca-s "mai de incredere" astea cu geometrie fixa.Si ai avut ceva simptome inainte?Sau s-a intamplat brusc si fara nimic prevestitor?


--------------------
. Ex Laguna II 2002 Expression 1.9 dCI 79 KW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kmcoio
post 23 Sep 2008, 19:29
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 4 October 07




Fratilor, tin sa va anunt ca turbina mea era prea zob pentru a putea fi reconditionata, asa ca am comandat una noua(30 de milioane cu tva)... Mie nu apucase sa o ia pe ulei si sa imi tureze motorul...doamne ce noroc am avut... astept acum ca maine imi vine dracia(care m-a lasat cu o gaura in buget, dar ce sa-i faci) si sa o montez si sa o ia dracu...smile.gif
hai noroc si merci de sfaturi.
La mine s-a auzit un huruit circa 15 k km, dar lumea a zis ca e de la injectoare...prin lume ma refer la "meseriasii" de la Renault...no further comment


This post has been edited by Kmcoio: 23 Sep 2008, 19:31


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privillege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mucii_salbatici
post 23 Sep 2008, 19:40
Post #25


Membru marunt


Group: Members
Posts: 79
Joined: 28 September 07
From: Brasov




Nasol ca n-ai mai putut s-o reconditionezi....

Si consumul de ulei era in parametrii?Huruitul era proeminet sau mai "printre randuri" adica mai printre turatii?Acum cand am vazut ce-ai patit, scuze, dar nu ma pot abtine sa cer detalii, ca la cati km am cu ea, incep sa-mi pun si io intrebari.


--------------------
. Ex Laguna II 2002 Expression 1.9 dCI 79 KW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 23 Sep 2008, 19:45
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




CE anume era distrus de nu ti-a mai putut-o repara?
Pentru ca la mine au schimbat absolut tot in interior, nu au folosit decat carcasa, in rest ax nou, paleti noi, segmenti noi, lagare noi, - absolut totul nou.
Era cumva crapata carcasa?
Chiar si asa 30 mil mi se pare un pret exagerat, cei de la www.turbosuflante.com vind turbine noi cu 1800 ron.


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 23 Sep 2008, 21:02
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Eu ma gandesc ca ala e pret de turbina reconditionata fara sa dai la schimb.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 23 Sep 2008, 21:34
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




De ce nu ai intrebat pe forum, poate iti dadea cineva o turbina stricata si plateai doar reconditionarea.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kmcoio
post 23 Sep 2008, 22:50
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 4 October 07




Da.. va multumesc pentru bunele intentii si...sa va raspund pe rand...

@mucii_salbatici, huruitul la inceput a fost intre turatii, insa apoi se auzea mai tare, insa tot sacadat...daca lasam masina oprita circa o jumatate de ora dupa ce mergeam cu ea cativa km, nu mai facea atat de acut si tragea si mai cu talent... insa o apucau din nou pandaliile... consumul de ulei, daca stau bine sa ma gandesc, era cat de cat in parametri, insa in ultima vreme incepuse sa imi haleasca la greu...cel putin, cand a decedat, mi-a mancat tot de pe joja... in sase km... ca in atata distanta m-a lasat...am avut noroc ca nu a luat-o pe ulei, ce pot sa zic.

@byby 1800 de lei mi se pare pret de turbina reconditionata... acum, nu stiu ce sa mai zic...

@$$ilvviu ma complicam si am nevoie extrem de mult de masina

@dan73205 care ti se pare pret de turbo reconditionat? ala de 1800 sau cat am dat eu? Ca deja m-am speriat


Cat despre pretul de 3000 de lei, e format din 25 de milioane valoarea turbinei plus TVA... are garantie un an de zile, acordata de GARRET. E facuta in Franta. Acum, ca o fi reconditionata sau nu... dracu mai stie... comanda am dat-o deja, banii i-am scos din cont.. ce pot sa zic, daca eu am luat teapa, sa aiba altii grija sa nu.. oricum, va multumesc extrem de mult pentru sfaturi si opinii si va asigur de tot respectul meu.

This post has been edited by Kmcoio: 23 Sep 2008, 22:57


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privillege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fubiansky
post 24 Sep 2008, 07:51
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 362
Joined: 23 July 07
From: Arad




kmcoio...cati Km are masina?
Am impresia ca a mea nu trage desi pe bord nu apare nimic.Si tare mi-e teama ca e pe duca turbina, ulei mi-a mancat 2 patratele pe CB in 8000 Km.

This post has been edited by Fubiansky: 24 Sep 2008, 07:51


--------------------
Renault Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm 2002 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 17:10
Dacia