Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Vreau turbina...., Am nevoie de turbo

$$ilvviu
post 24 Sep 2008, 08:32
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Verifica jocul in ax si o sa stii daca te apuci de strans bani sau nu.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mucii_salbatici
post 24 Sep 2008, 08:35
Post #32


Membru marunt


Group: Members
Posts: 79
Joined: 28 September 07
From: Brasov




Kmcoio, multumesc de raspunsuri.
In curand o sa fac si eu o verificare a turbinei.
Personal mi se pare un pret destul de corect al turbinei, avand in vedere ca e noua.
Sa ne zici cum rupi asfaltu' cu noua turbina.


--------------------
. Ex Laguna II 2002 Expression 1.9 dCI 79 KW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 24 Sep 2008, 08:38
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




QUOTE(Kmcoio @ 23 Sep 2008, 22:50)
@dan73205 care ti se pare pret de turbo reconditionat? ala de 1800 sau cat am dat eu? Ca deja m-am speriat
*


Ma refeream la pretul de 1800


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kmcoio
post 24 Sep 2008, 11:50
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 4 October 07




Dragii mei, azi a venit turbina...sigilata, tot, cu sigilii aplicate pe ea...cu CTC de la Garret. certificat de garantie plus instructiuni de montaj si prezoane noi... acum, maine sau poimaine o montez pe masina si va anunt despre noile performante.. mi-am luat si ulei si filtre sa le schimb, acum ma gandesc cu ce dracu sa curat tubulatura...mecanicul meu zicea ceva de diluant, dar am inteles ca exista o solutie anume... am intrebat azi la magazin de unde am cumparat uleiul, dar nu avea nimic de genul asta...mhm..

@Fubiansky : are 156 k km...nu stiu daca are vreo relevanta


This post has been edited by Kmcoio: 24 Sep 2008, 11:54


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privillege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 24 Sep 2008, 12:05
Post #35


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Tubulatura se poate curata cu petrol...cel mai simplu..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 24 Sep 2008, 18:55
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




Cumpara cateva sticle de "DEcarburol" sau " Decarbusolv" - sunt solutii de curatat carburatoarele , e aproximativ 9 lei sticla de 1 litru, si cu una din solutiile astea reusesti sa degresezi intercoolerul si tubulatura. Dupa ce folosesti, clatesti cu apa din abundenta, apoi lasi tubulatura si intercoolerul la scurs bine de tot( de preferat la soare , dar acum .... ) apoi montezi totul. Mare atentie la montarea tuburilor de cauciuc la intrarea si iesirea din intercooler, trebuie sa va asigurati ca sunt prinse bine in coliere si nu sar. Si acele tuburi de cauciuc panzat trebuie f bine degresate cu decarburol, deoarece ele sunt imbibate cu ulei.
Una peste alta , cam asta e de facut.
PS. Sa nu uit, sa scoti senzorul de presiune de pe tubulatira cand o cureti, nu e bine sa intre apa in el.
PS2. pretul de 1800 ron era pt turbina noua - aprox 600 euro (500 euro fara TVA) , la reprezentanta in Iasi pretul la aceeasi turbina era de 2400 ron.


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kmcoio
post 24 Sep 2008, 19:37
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 4 October 07




Te dai dracu cu turbinele astea "noi"... e normal ca unde ar trebui sa aiba seria stantata sa aiba aplicata peste o placa metalica cu alta serie pe care scrie numai Honeywell Garret? restul pare "nou", exceptand carcasa care e luata cu polizorul in unele parti...
E NORMAL ASA CEVA?!? ca sa mor daca nu ma duc la OPC.


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privillege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 24 Sep 2008, 19:41
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Ai putea sa pui niste poze cu ea?
Din toate unghiurile.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kmcoio
post 24 Sep 2008, 20:48
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 4 October 07




Pot, dar maine...acum sunt in birou, fac niste statistici, analize, pana mea...stiti cum e cu termenele...si la noi ca la dracu:( oricum, ea pare noua, dar are niste vopsea de mai multe tonuri si culori aplicata pe suruburi si alte alea...alba, verde...aia ce dracu mai e?


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privillege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 24 Sep 2008, 20:51
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Si eu am cumparat turbina noua acum cateva luni.
Voiam sa fac o comparatie.
Si a mea avea vopsea pe suruburi si era polizata.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 24 Sep 2008, 21:12
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Din cate stiu le baga la masini de sablat si ies ca noi. Deci una reconditionata arata ca una noua.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 24 Sep 2008, 21:21
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Da, dar de multe ori paletii ajung sa roada in carcasa. Atunci ce poti sa le mai faci?


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 24 Sep 2008, 21:23
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Alta carcase, ramase de la cei care schimba turbinele cu altele noi. Au de unde sa gaseasca carcase... de la serviceuri, dezmembrari...etc.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kmcoio
post 24 Sep 2008, 22:26
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 4 October 07




FRATILOR...cred ca mor... ori sunt prost eu, ori ma agit degeaba...nu stiu ce sa mai zic... am luat turbina aia in mana, si cand am inceput sa o scutur, nu stiu ce m-a apucat, se aude ca misca ceva in ea...cand o misc stanga dreapta... bine, rotoarele nu au pic de joc..adica sunt tapene si cand invart de ele nu se aude nimic...ce dracu o mai fi si asta?!?


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privillege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 24 Sep 2008, 22:34
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Faza cu placuta aplicata suna dubios.
Normal turbinele noi sunt stantate.
De sunat nu stiu ce ar putea fi.


Aici ai niste poze cu turbina mea.

This post has been edited by $$ilvviu: 24 Sep 2008, 22:44


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kmcoio
post 24 Sep 2008, 22:44
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 4 October 07




Eu i-am sunat astazi si pareau cam ofticati ca le pun intrebarile astea, mi-au zis ca daca am mai vazut turbine noi si daca stiu de ce se polizezeaza, am zis ca nu, insa nu mi-a mai spus de ce... cat despre placuta aplicata, mi-a zis ca pot urmari seria de pe ea oriunde sa vad ca e fabricata in Franta si ca numai cand vin noi pentru masina sunt stantate cu made in... mie imi cam parea vrajeala ce imi baga nenea de acolo, plus ca mi-a zis ca am garantie un an fara limita de km, insa nicaieri nu scrie asta pe certificatul de garantie, ci e doar o stampila in care se precizeaza ca "garantia se acorda in conformitate cu prevederile legii 449/2003"...ah...placuta respectiva e stantata... acum, nu stiu cum sa urmaresc seria respectiva, insa lucrez in domeniul juridic si daca cumva baietii mi-au tras teapa, o sa isi ia ei mai departe teapa intr-un proces. a ta cum era ? stantata? scria made in?


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privillege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 24 Sep 2008, 22:46
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Stantata, nu mai stiu daca scria si made in....


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kmcoio
post 24 Sep 2008, 22:49
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 4 October 07




Pai da, si placuta asta e stantata...dar nu inteleg faza cu polizarea...sincer acum... tu cat ai dat pe ea? cum era cutia in care a venit? ceva holograma pe ea? la mine scrie pe certificat TURBOSUFLANTA GARRET cod 708 639 5010S


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privillege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 24 Sep 2008, 22:53
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




QUOTE(Kmcoio @ 24 Sep 2008, 22:26)
FRATILOR...cred ca mor... ori sunt prost eu, ori ma agit degeaba...nu stiu ce sa mai zic... am luat turbina aia in mana, si cand am inceput sa o scutur, nu stiu ce m-a apucat, se aude ca misca ceva in ea...cand o misc stanga dreapta... bine, rotoarele nu au pic de joc..adica sunt tapene si cand invart de ele nu se aude nimic...ce dracu o mai fi si asta?!?
*


radmasa.gif ...Eu zic sa nu mai iti faci atatea probleme, si eu fac uneori asa si d'aia m-am amuzat copios la faza cu scuturatul turbinei. Parca ai fi in faza cand intri la banuieli ca esti incornorat de sotie/amanta/prietena (dupa caz)..orice iti serveste drept argument. Da un link la site-ul firmei de unde ai luat turbina.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kmcoio
post 24 Sep 2008, 22:56
Post #50


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 4 October 07




www.turbocenter.ro...amuzant, neamuzant, sa mor daca nu am fiert in sucul propriu toata ziua..sad.gif(


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privillege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 24 Sep 2008, 23:03
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Eu am luat-o la risc, de pe net la jumatate de pret.
Am 10k km si merge foarte bine.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 24 Sep 2008, 23:07
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Eu zic ca sunt oameni seriosi. Eu am fost in atelier la dl Puscasu si am vorbit cu el 30 de minute. Parea un om serios nu orice panglicar. Poate ca se practica si asta...carcasa care nu a suferit deteriorari sablata si curatata si restul elementelor inlocuite cu unele noi..pentru ca eu auzisem de preturi la turbine noi sensibil mai mari decat ai dat tu pe ea. Eu am trecut pe acolo sa se uite la turbina sa vada daca e in regula. Putea sa ma impulsioneze sa o reconditionez si sa imi ia banii aiurea dar omul mi-a zis...turbina e buna, baga presiune, sunetul e cel care trebuie. Ca eu m-am alarmat cand a inceput sa fasaie intercooler-ul nestiind ca e de acolo si am dat fuga la Constanta uitand de ce mi-a zis dl Puscasu e alta poveste....mai ales ca pe unde intram in vreun service ba sa schimb uleiul ba o bieleta, aceeasi placa ..parca erau vorbiti..."turbina varza" ...vorba cuiva, in loc de buna ziua.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kmcoio
post 24 Sep 2008, 23:12
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 4 October 07




Eu m-am calmat cat de cat...acum am terminat sa citesc legea 449/2003 privind garantia, si la felul in care au intocmit ei certificatul de garantie, ma avantajeaza clar pe mine:) asa ca ...puii mei..eu poimaine o am programata la montaj, apoi o talpuiesc pe sosea, ca o am trasa de o luna pe dreapta si in perioada asta am condus un logan 1.4 mpi...(brrrr!!.....)
ca o fi reconditionata..ca noua...esential e sa mearga...zic eu:) cat despre zgomote, nu o mai scutur, da-o dracu:)) oricum mi-a zis nenea ala de la brasov ca trebuie amorsata cu ulei, ca are un mic joc care e normal...dracii de genul:) eu la mecanica sunt mai pe langa, asa ca...


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privillege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 24 Sep 2008, 23:31
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




au un mic joc de noi, e normal


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 24 Sep 2008, 23:41
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




QUOTE(matrix67b @ 10 Jul 2008, 16:35)
Pe flansa de evacuare este o garnitura de tabla pe care am recuperat-o ; la racordul retur ulei este iarasi o garnitura de tabla  pe care am preferat sa o inlocuiesc cu o alta confectionata de mine din klingherit de 1mm.
Dupa montarea turbinei inaintea racordarii conductei de ulei admisie se introduce putin ulei cu o seringa . Dupa ce este totul montat pornesti motorul si-l lasi sa mearga cca 5 sec ca sa se amorseze circuitul. Dupa repornire il lasi sa mearga la relanti o perioada de cca10 min fara a-l accelera.
*


@kmcoio: Uite-te aici ca descrie matrix67 cum se amorseaza turbina.

This post has been edited by dan73205: 24 Sep 2008, 23:42


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 25 Sep 2008, 08:17
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Incearca sa nu-i dai talpa 2-3000km, sa-si faca si ea rodajul.


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kanny69
post 25 Sep 2008, 12:28
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 499
Joined: 6 April 08




LA turbo nu se face rodaj!!! cam 5 min. la ralanti si dupa aia blana.


--------------------
Ex Renault Laguna II 2002 1,9 dci 140 Cp
Ford Mondeo 2.0 TDCI 131 Cp Ghia Denso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myky
post 25 Sep 2008, 13:08
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 7 October 07
From: Arad




QUOTE(Kmcoio @ 24 Sep 2008, 22:49)
Pai da, si placuta asta e stantata...dar nu inteleg faza cu polizarea...sincer acum... tu cat ai dat pe ea? cum era cutia in care a venit? ceva holograma pe ea? la mine scrie pe certificat TURBOSUFLANTA GARRET cod 708 639 5010S
*




Sa te linistesti pun niste poze sa vezi o turbosuflanta noua nu are placuta,este stantat.

This post has been edited by myky: 25 Sep 2008, 13:16

Attached thumbnail(s)
6700013057.jpg ( Size: 58.17k ) Number of downloads: 614
6708536376.jpg ( Size: 38.53k ) Number of downloads: 696
6791489738.jpg ( Size: 53.73k ) Number of downloads: 687


--------------------
Renault laguna II expression 2003 1.9 dci 107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kmcoio
post 25 Sep 2008, 13:51
Post #59


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 4 October 07




A mea are placuta pusa peste seria aia...smile.gif mi-au dat reconditionata...niiiiicioooo probleeema...ca daca se buleste, ei mi-au vandut-o drept turbina noua...si vai de mama lor daca ii tarasc intr-un proces.


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privillege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kanny69
post 25 Sep 2008, 14:28
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 499
Joined: 6 April 08




@Kmcoio: Tu cum lucrezi in domeniul juridic si dupa cum vad ca nu prea ai stiinte mecanice lasa-ma sa-ti explic ceva pe scurt: O reconditionare turbo inseamna ca tot ce inseamna componenta in miscare se schimba.
Carcasa este supusa unor teste cu ultrasunete pentru a vedea daca nu prezinta crapaturi foarte mici. Dupa aceea se sableaza, primeste o alta serie si gata. Deci inainte sa dai pe cineva in judecata fa bine si informeazate.
Firma Turbocenter e cumva din Satu Mare? Daca da atunci poti sa stai linistit, nu isi murdaresc renumele ptr. un turbo.
Pa.

PS: Si parca ziceai ca turbosuflanta a venit sigilat in cutie, inseamna ca Nu firma turbocenter trebuie sa dai in judecata ci pe Garret insusi.
Eu m-as bucura sa am turbo reconditionat ptr.ca carcasa nu are cum sa se crape din cauza exploatarii, se crapa eventual cel nou, care are defectiuni de turnare.

Dupa afirmarile facute de dan73205 ma corectez spunand ca eu nu am habar in domeniul juridic...Punct.

This post has been edited by Kanny69: 25 Sep 2008, 15:19


--------------------
Ex Renault Laguna II 2002 1,9 dci 140 Cp
Ford Mondeo 2.0 TDCI 131 Cp Ghia Denso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th August 2025 - 08:02
Dacia