tacanit motor
![]() ![]() ![]() |
tacanit motor
cmnrazvan |
![]()
Post
#91
|
||
Membru Group: Members Posts: 190 Joined: 3 October 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2
2004 1.9 120cp
|
|||
andreialbu23 |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 2 September 08 ![]() |
Salut. In legatura cu ambreiajul. La mine s-a spart placa de presiune in 3 bucati si chiar si asa mergeam cu ea sparta (intra mai greu in viteza fara sa caraie si patina ambreiajul cand o acceleram tare). Am schimbat urmatoarele: disc ambreiaj, volanta masa dubla, placa de presiune si mi-am pus un kit de conversie de la valeo cu volanta cu masa simpla. Masina merge beton acum, plus ca pe viitor - cand se va duce iar ambreiajul - nu va mai trebui sa schimb si volanta (care stim cu totii ca cea cu masa dubla costa cat 4 salarii de bugetari). Un pic off-topic dar cu scop de reducere a cheltuielilor pentru bolizii nostrii pretentiosi. Multi kilometrii fara magarii va doresc!
This post has been edited by andreialbu23: 25 Jun 2011, 01:03 |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci 88Kw - berlina
2001
|
|
maruboc |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 13 October 10 ![]() |
cat te-au costat piesele separat daca poti sa-mi zici? ca si eu am un zgomot ciudat cand accelerez,parca se ciocnesc 2 ciocane si se aude si un sunet de diesel clasic asta numai in sarcina,pe liber il turez la maxim pot sa.i fac ce vreau ca nu se aude nic ciudat ,motorul merge rotund,frumos,in schimb in sarcina.....si tin sa cred ca este de la volanta ca atunci cand opresc motorul fara sa tin ambreajul apasat se cam aude acelasi sunet
|
--------------------
renault
laguna 2
2002,,1.9dci Autentique 107cp
- B 47 UIA maru boc
|
|
Fubiansky |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 362 Joined: 23 July 07 From: Arad ![]() |
Salut,
Ma incadrez si eu printre cei cu fierari pe sub capota. Am acelasi "tacanit" descris mai sus in filmulete. Va rog sa postati cand gasiti sursa zbomotului. Eu am mers in diferite service-uri si la fiecare alta poveste (ba injectoare ba tacheti ba role ba arbore cu came etc.) Multumesc |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm
2002 Privilege
|
|
Fubiansky |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 362 Joined: 23 July 07 From: Arad ![]() |
Salut,
Nu mai pot edita postul anterior si sunt nevoit sa fac altul. Aveti mai sus doua filmulete cu "pacanitul" motorului. Pe scurt...dispare cand motorul este rece si apare de indata ce ajunge la temperatura normala de lucru. Se aude in zona axului cu came si e un tacanit regulat. Va rog sa fiti atenti la fulmuletul al doilea unde se aude un sunet infundat (la admisia filtrului de aer). Spuneti-mi daca se aude si la voi. In cel mai rau caz merg in service sa desfaca axul cu came. Multumesc |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm
2002 Privilege
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#96
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
Am avut si eu tacanit la motor si se pare ca a disparut complet dupa ce am folosit Diesel System Purge de la Liquy Moly (12 euro). Nu am turnat in rezervor ci am gaurit dopul si fundul sticlei de un litru, in care am bagat turul si returul de la alimentarea cu combustibil.lasi sa mearga la relanti pana e gata solutia.Din cand in cand ti turat cate 20 de secunde la 2,3,4mi de turatii sa se deschidada injectoarele la maxim.
P.S. turul l-am bagat in filtrul de motorina. Motorul merge foarte silentios in comparatie cu felul in care mergea anterior,fara tacaneli, se infige frumos la accelerare ,nu mai am fum negru deloc si noxele care ies pe esapament au miros de foarte diferit ,adica nu mirose urat a combustibil nears ,ceva de genu. Am folosit doua sticle de solutie ,efectele sau vazut imediat ,dupa prima interventie, deci o recomand 100%. |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
- TM 00 III
|
|
Fubiansky |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 362 Joined: 23 July 07 From: Arad ![]() |
Semanau pacanelile cu cele din filmuletele mele?
Si eu am folosit o solutie de la wins (cea care se baga in aparatul de curatat in reprezentanta) dar nu am simtit nicio diferenta, absolut deloc. Fum nu scoate. Eu tot cred ca e ceva in neregula pe la chiuloasa. |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm
2002 Privilege
|
|
Yutcaru |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.180 Joined: 1 August 08 From: Timisoara ![]() |
Eu nu am sunet la cele 2 filmulete,de ce ?
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP
2001 Expression
- TM 24 GBY
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#99
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
pai daca ai folosit solutia aceea si nu ai simtit nici o diferenta si nu ai nici fum negru atunci e clar ca e cu totul altceva ce nu tine de injectie... injectoarele mai tacane cand n, functioneaza cum trebuie. Poate sunt tachetii ,nu stiu,se aude si in mers? la accelerari ,in sarcina sau numai la ralanti cu motorul ca
This post has been edited by Francisc 2: 11 Aug 2011, 17:03 |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
- TM 00 III
|
|
Fubiansky |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 362 Joined: 23 July 07 From: Arad ![]() |
Se aude doar la relanti, in mers motorul este mai zgomotos (gen TDI) dar nu se mai aud pacanelile.
Parca face si un zgomot ciudat la admisia cu aer (fulmuletul al doilea), un zgomot infundat si regulat. Il ai si tu sau e doar la mine? Multumesc |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm
2002 Privilege
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#101
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
si la mine facea un zgomot la filtrul de aer, se misca si producea un fel de pacanit, ceva de genu... am indesit o carpa de jur imprejurul filtrului de aer, intre paoul de sigurante si locul unde-i bateria... in rest nu ar mai trebui sa se auda ,decat daca ai vre-o gaura in tubulatura aerului...verifica si filtru de aer sa nu fie foarte murdar si sa fie capacul filtrului bine strans (etans)...cu tacaneala de la motor nu te pot ajuta din pacate.poate ne spui cati km ai si eventual, na sa mai incerci inca o data cu solutia de curatat injectoare ,dar nu o turna in rezervor...masina cum se comporta la drum?
This post has been edited by Francisc 2: 12 Aug 2011, 11:56 |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
- TM 00 III
|
|
Fubiansky |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 362 Joined: 23 July 07 From: Arad ![]() |
In general se comporta bine.
La depasiri din scurt e bleaga dar nu din cauza motorului (e uzat ambreiajul si imi patineaza) Am facut un test la Renault si au spus ca motorul functioneaza bine, chiar foarte bine. La injectoare am corectiile sub 1 cea mai mare are 0.6 restul 0.3 - 0.4. Raspunsul la problema cu zgomotele "Asa face toate". De tot rasul...le explic ca nu facea si masina are ceva, si ei....nu ca nu ca nu PS...vad ca esti din Austria, ai idee cat e o cartela cu hands-free la voi. In Arad nu vor sa-mi aduca cartela cu hands-free. This post has been edited by Fubiansky: 12 Aug 2011, 13:38 |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm
2002 Privilege
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#103
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
Sincer nu stiu, dar ca sa iti faci o idee de ce preturi au astia la reprezentanta, pe un EGR aici cereau in jur de 200 euro , si in tara e maxim 150 de euro , asta anul trecut, enorm de mult. Eu ma feresc sa cumpar de aici ceva, pana si uleiul de motor.
Spre exemplu castrol magnatec 5w40 20 de euro litrul unde am gasit mai ieftin ca in rest e peste 20 de euro, in tara am luat cu 25lei din Resita ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
- TM 00 III
|
|
Fubiansky |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 362 Joined: 23 July 07 From: Arad ![]() |
Azi am desfacut axul cu came cu intentia de a verifica daca este uzat.
Arat impecabil, niciun fel de uzura. Dar...uleiul este ca si apa, tind sa cred ca uleiul este problema mea. Am cu el in jur de 10.000 Km (elf 10W40 turbo diesel) Ati incercat altceva din gama elf inafara de 10W40 turbo diesel? Ma gandesc sa pun altul, bineinteles tot pentru diesel. |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm
2002 Privilege
|
|
sserban22 |
![]()
Post
#105
|
Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 1 August 09 ![]() |
Eu am folosit elf 5w40, si dupa cum vezi in filmul postat de mine, se auzea tacanitul acela.Am schimbat uleiul chiar dc avea doar vreo 4000 de km + un aditiv XERAMIC, si am trecut pe 10w40 de la Valvoline.Sincer nu am vazut imediat o schimbare, dar dupa vreo 1000 de km pot spune ca nu se mai aude tacanitul acela suparator, chiar dc e cald motorul, cum se auzea cind aveam elful.SIncer, Elful mi s-a parut subtire rau de tot , Valvoline nu . Totusi in sarcina motorul e mai silentios cu un ulei mai subtire, asta am observat.
|
--------------------
Megane sedan
1.6 sce
2016
|
|
Fubiansky |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 362 Joined: 23 July 07 From: Arad ![]() |
Al meu devine mai putin zgomotos atunci cand merg cu clima pornita.
Cred ca tampoanele de la motor sunt uzat pentru ca daca merg mult si afara sunt peste 30 grade iar tace si se aude mai incet zgomotul motorului. Pana la urma cred ca schimb uleiul cu Mobil 1. Sa vad ce o fi de capul lui ca, il cam lauda lumea. |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm
2002 Privilege
|
|
andrei1302 |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 266 Joined: 11 August 04 From: Bucuresti - Constanta ![]() |
Am si eu EXACT acelasi sunet ca cel din toate filmuletele.
Este exclusa fulia de la alternator caci am terminat-o de inlocuit acum 30 min si imi dau seama ca merge bine pentru ca nu mai vibreaza rola intinzatoare a curelei de accesorii. Zgomotul generat anterior de fulia alternatorului era chiar putin mai suparator si vibra foarte tare rola intinzatoare. Zgomotul meu nu este garantat de injectie (pompa, injectoare) pentru ca mi se aude si cand fac frana de motor, de la 4000 rpm in jos, cand sistemul de injectie nu functioneaza. Deci este un zgomot mecanic. Si eu am schimbat uleiul de curand dar cred ca nu am simtit zgomotul din cauza celui de la fulie alternatorului care il acoperea. Refuz sa cred ca ar fi bolt sau biela, mai ales ca povestea cu boltul cazut in baie este SF. A rezolvat cineva pana la urma problema zgomotului din filmulete? |
--------------------
Renault Laguna
1.9 DCi 120 CP
2003 Privilege Grandtour
- CT-10-NAG
|
|
cloatza |
![]()
Post
#108
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 19 July 12 From: Madrid ![]() |
salut! si la mine se aude un tacanit la motor, problema este ca nu imi dau seama de la ce se aude. am schimbat distributia(curea, intinzator, pompa de apa, curea accesorii, role). motorul a fost pornit fara cureaua de accesorii si tot se aude deci implicit nu poate fi de la fulia alternatorului. tacanitul se aude permanent si proportional cu turatiile motorului, se aseamana foarte mult cu cu tacanitul de dacie ce merge pe gasolina sau care ii bate tachetii. se aude in partea superioara a motorului. masina merge impecabil, tare f bine, fara fum.
PS: acum un an s-a rupt cureaua de distributie. partea buna este ca tot ce sa rupt a fost pana de la fulia axei cu came, in rest nimic. tacanitul a aparut mult mai tarziu. la rece si la cald. PS: este vorba despre un laguna ii 1.9 dci FQ9 Multumesc anticipat! |
--------------------
renault
laguna 2
2004 1.9 dci FQ9 74 kw
- 2187 CTY
|
|
tzavalau |
![]() ![]()
Post
#109
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 9 February 08 From: Petrosani ![]() |
s-ar putea sa vorbesc prostii asa ca iertare de pe acum!motoarele ""moderne"au o asa zisa ..rola defazoare pe axul cu came .....care in functie de turatie si de ce "cere" motorul ... se roteste ,daca pot spune asa,in plus sau in minus.....!pentru lamuriri suplimentare intrebati un mecanic adevarat,unul care vrea sa va spuna si care stie cu ce se maninca motoarele.....(mecanicul meu a spus ca rola defazoare este si pe benzina si pe diesel,inclusiv loganul ar avea!!!!)
deci sursa voastra de zgomot(si a mea) provine de acolo....!magaria asta de rola este in jurul a 800ron( nu stiu la rro) , este mesterita de cei de la delphi,si se uzeaza in jurul a 100-140000 km. naspa.... inca odata daca vorbesc aiurea ,iertare ,asta am inteles de la el,asta v-am spus..... ![]() |
--------------------
KGM
Korando
1.5Tgdi Black/2024 /C300
- HD 55 BXL Cugetare: "Românul e un fel de om care se supără dacă nu îl inviți, și dacă îl inviți nu vine".
Sursa: "Moftul Român",10 iunie 1901 |
|
cloatza |
![]()
Post
#110
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 19 July 12 From: Madrid ![]() |
o poza , va rog... eu am schimbat fulia axului cu came si nu are nici o rola defazatoare...iar in capatul celalant este pompa de vacum, asa k nu stiu unde ar putea fi...
This post has been edited by cloatza: 25 Jul 2012, 12:54 |
--------------------
renault
laguna 2
2004 1.9 dci FQ9 74 kw
- 2187 CTY
|
|
LiviuIonut |
![]()
Post
#111
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 10 October 11 From: Bucuresti ![]() |
Salut!
Ma adaug si eu in grupul celor cu Laguna care au tacanitul la motor. Eu am un 2.0 16V pe benzina. Am instalatie de gaz si pot mentiona ca acel tacanit nu este de la injectoarele de benzina. Cand folosesc gazul, tacanitul se aude la fel ca si pe benzina. Cand am fost la Autocobalcescu sa schimb kit ambreiaj (era uzat), am intrebat de la ce se aude tacanitul. Tipul a apropiat urechea de motor, a incercat sa localizeze sursa zgomotului si a observat (ca si mine) ca vine din partea de sus a motorului si nu de la role sau accesorii. A spus ca problema este de la tacheti sau culbutori. Tacanitul la mine nu se aude cand motorul este rece. Apoi am mai citit pe forum si am citit si pe net cum functioneaza sistemul. Tachetul este hidraulic la masina mea (model 16 supape) si el regleaza, mai exact corecteaza cand motorul se incalzeste cad de mult sa se coboare supapa. (zecimi de milimetru corectie) Este cate un tachet pe fiecare supapa deci este posibil sa fie unii buni si altii defecti. Un tachet marca Ruville la 48ron, Febi este 63 ron si Swag este 112 ron pe autokarma. Culbutorul (pargia pe care apasa arborele cu came, la un capat este corectat de tachet si in celelalt capat apasa pe supapa) este si acesta la un pret de 189 ron febi si 192 ron swag, sau runville la 102 ron. Faci un calcul daca schimbi tot, adica inmultesti cu 16 si mai pui si manopera vreo cateva ore bune. Poate o schimbare de garnitura de chiuloasa, mai gasesti ceva pe acolo cand deschizi care nu e bun, mai completezi cu ulei, si uite asa faci un calcul ca este mare costul reparatiei. Sa mai precizez ca poate supapele sau arcurile le gasesti uzate, dar incerc sa fiu optimist. Oricum, imi amintesc clar ca uleiul gasit in masina dupa cumparare era negru taciune. Este posibil ca tachetii sa aiba de suferit aici, deci ulei prost si vechi creaza probleme. Ma gandesc ca poate un flush engine, schimbat ulei si un aditiv special ma poate scapa de tacheti noi. Regula: trage de piesele originale cat mai mult! este o regula buna. Voi ce parere aveti? Am gasit o pagina pe wiki care te face sa intelegi sistemul putin, restul am citit pe alte pagini si explicatii pe alte forumuri (nu neparat pt modelul meu de motor): http://ro.wikipedia.org/wiki/Supap%C4%83_%28motor%29 O precizare: acum inteleg de ce vechiul proprietar a masinii a zis ca mai bine o vinde si cumpara alta, adaugand bani pe credit (Ford mondeo din 2008) decat sa repare (si kit ambreiaj), pt ca iese mult mai castigat. Candva, poate inoiesc si eu masina. Electric poate :S This post has been edited by LiviuIonut: 25 Jul 2012, 13:10 |
--------------------
Renault
Laguna
2003
- BxxxHLI Laguna 2.1 2003 - 2.0L 16V 137cp (99kw) - GPL Tomasetto Stako 300 - la 188kkm in dec.2011
|
|
Radocanu |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru lagunist Group: Members Posts: 1.983 Joined: 24 March 07 From: Hunedoara ![]() |
Colegi, motoarele de 1.9 diesel de pe renault laguna 2 sigur nu au fulie defazoare. Doar benzinarele au. Deci eliminati fulia defazoare la diesel.
|
--------------------
Renault
Laguna 2 - Facelift
2006 1.9 dci - Dynamique
- HD-88-CAR Dezmembrez R.Laguna 2
Telefon 0773803384 |
|
cloatza |
![]()
Post
#113
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 19 July 12 From: Madrid ![]() |
[a gasit cineva problema cu tacanitul??? sunt cam disperat pentru ca peste o saptamana trebuie sa fac cam 10000km cu ea si nu stiu ce sa ii mai fac. de plecat tot plec, nu am incotro... masina merge foarte bine, fara fum, trage bine, motorul merge rotund numai k are un tacanit la cald.
|
--------------------
renault
laguna 2
2004 1.9 dci FQ9 74 kw
- 2187 CTY
|
|
LiviuIonut |
![]()
Post
#114
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 10 October 11 From: Bucuresti ![]() |
cloatza,
Eu am cumparat Laguna la 180kkm cu tacanit si am acum 191kkm. Inafara de tacanit nu au aparut semne sa se strice si altele. (sau semne de agravare) Fostul proprietar sigur avea tacanitul de ceva timp dar sigur de dupa momentul cand a facut o reparatie majora la ea la 167kkm. Eu merg cu ea asa si cand am bani, pe anul asta sau celalalt, o voi repara. De un an de zile nu am simtit sa se auda mai tare sau sa pierd putere. Daca mergi foarte mult cu ea asa, vei pierde putere in timp. (asa au zis colegii pe forum si niste mecanici cu care am vorbit) De stricat, daca insisti, in timp cred ca se pot strica supapele, ca ele nu se inchid perfect, de aia se aude tacanitul. (tacanitul este zgomotul exploziei, care iese printr-o fanta foarte mica pe langa supapa, zecime de milimetru) Ca efect secundar, zgomotul motorului in turatie este mai mare. La mine asa este. La 4000 si viteza mare, se aude motorul mai tare decat ar trebui. La mine consumul nu este mai mare, 10 litri/100km pe autostrada si 8 litri drum national (si asta pe gaz). Parerea mea! Ca fapt divers, la mine, se incalzeste cam mult compartimentul motor, dar nu stiu daca este normal sa am 70-80 de grade in compartimentul motor, la un termometru montat in zona bateriei (nu in zona unde bate ventilatorul). Apa are 80-90, doar vara pe undeva pe la 90-95. |
--------------------
Renault
Laguna
2003
- BxxxHLI Laguna 2.1 2003 - 2.0L 16V 137cp (99kw) - GPL Tomasetto Stako 300 - la 188kkm in dec.2011
|
|
cloatza |
![]()
Post
#115
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 19 July 12 From: Madrid ![]() |
salut LIviuIonut, cred ca o sa ii desfac tachetii chiar acum, sper sa fie de acolo....nus dak sa ii curat sau sa ii schimb. eu as vrea sa ii schimb, sa vedem ce pret au. de consumat nici a mea nu consuma mult 5.9 - 6 l q masina plina ochi.
de temperatura nu stiu ce sa iti zic, a mea e diesel si sta apa la 92 93 de grade pe orice vreme iarna vara, nu stiu cum ar trebui sa fie la benzina. multumesc lagunistilor! 26 Jul 2012, 00:45: salutare, tacheti demontati, sunt mecani deci nu se pot curata doar schimba. habar nu am cat ar costa dar maine revin cu preturile de la reanult. a mai schimbat cineva asa ceva? trebuie masurti cei vechi cu o lera, sau vin standar? astept in continuare pareri inlegatura cu tacanitul la cald al motorasului asta rebel de laguna multumesc anticipat! This post has been edited by cloatza: 26 Jul 2012, 01:45 |
--------------------
renault
laguna 2
2004 1.9 dci FQ9 74 kw
- 2187 CTY
|
|
LiviuIonut |
![]()
Post
#116
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 10 October 11 From: Bucuresti ![]() |
cloatza,
Eu cred ca cei de la Renault iti vor gasi tacheti identici dar nu strica sa te duci cu unul in mana sa ii compari ! Culbutorii sunt ok? arata ok? au o rola care intra in contact cu axul in stare buna? Asteptam un rezultat al reparatiei pentru tacanit la cald. Zgomotul de tacanit poate fi dat si de culbutori ai caror role au facut joc sau nu sunt ridicati destul de mult de catre tacheti (corectori de inaltime) pentru a sta tot timpul in contact cu axul cu came! Neavand contact continuu cu axul cu came, la fiecare contact, rotire a axului cu came se produce zgomotul atingerii. Nu stiu cat de bine mai functioneaza supapa, daca se inchide sau nu cum trebuie. Poate aceasta defectiune nu degradeaza supapa sau modul ei de deschidere/inchidere, speram! Ma mai gandesc ca daca tachetul nu ridica corect, adica nu corecteaza distantele pentru miscarea angrenajelor, poate nu au destula presiune in sistemul de ulei. Poate pompa de ulei este cea care a imbatranit (nu prea posibil) si astfel tachetii nu ridica complet! Cred ca uleiul invechit a stricat tachetii, sau au o viata mai scurta! This post has been edited by LiviuIonut: 26 Jul 2012, 15:00 |
--------------------
Renault
Laguna
2003
- BxxxHLI Laguna 2.1 2003 - 2.0L 16V 137cp (99kw) - GPL Tomasetto Stako 300 - la 188kkm in dec.2011
|
|
cloatza |
![]()
Post
#117
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 19 July 12 From: Madrid ![]() |
salut liviuionut,
am fost la renault si am cumparat supotul de motor superior parte stanga a motorului(privit din fata) pret: 122 Euro. cu tachetii e mai greu, trebuiesc masurati cu o lera pt a fi schimbati, in functie de uzura se cer mai mari sau mai mici. m-am uitat pe autodata, pe admisie 0.20 plusminus 0.05 iar pe evacuare 0.40 plusminus 0.05. daca dimesiunile sunt corecte la tacheti sunt dispus sa schimb chiuloasa intreaga.nu stiu ce ar putea fi alt ceva, am gasit-o cu 150 euro cu tot(fulie, axa cu came, tacheti, pompa vacum) pe ea mai putin injectoarele(oricum le-am schimbat). toata treaba asta o sa o fac, dak e cazu(sper sa nu), dupa cursa de 10 000 km. ps: dak are cineva nevoie de poze cu axa cu came, tacheti sau de pe autodata(cred k am pana in 2006) cu cea mai mare placere revin cu detalii la subiectu *tacheti* |
--------------------
renault
laguna 2
2004 1.9 dci FQ9 74 kw
- 2187 CTY
|
|
evox |
![]()
Post
#118
|
![]() Volaniard Group: Members Posts: 89 Joined: 17 October 06 ![]() |
QUOTE(LiviuIonut @ 25 Jul 2012, 17:05) De stricat, daca insisti, in timp cred ca se pot strica supapele, ca ele nu se inchid perfect, de aia se aude tacanitul. (tacanitul este zgomotul exploziei, care iese printr-o fanta foarte mica pe langa supapa, zecime de milimetru) Tacanitul nu este zgomotul exploziei, ci zgomotul contactului unor piese in miscare... cu cat e mai mare jocul cu atat mai pronuntat zgomotul... Singurul care are treaba cu inchiderea supapei este arcul supapei, iar restul pieselor (ax came, tacheti) au treaba doar cu deschiderea supapei... Daca o supapa nu inchide bine, scade compresia, implicit si puterea... |
--------------------
Renault
Laguna II Privilege 1.9 dCi 120 CP
2002 “Amateurs train until they get it right. Professionals train until they cannot get it wrong.”
|
|
cloatza |
![]()
Post
#119
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 19 July 12 From: Madrid ![]() |
reazultat masurare tacheti
piston nr. 1: evacuare 0.40 admisie 0.10 piston nr. 2: evacuare 0.40 admisie 0.15 piston nr. 3: evacuare 0.50 admsie 0.10 piston nr. 4: evacuare 0.40 admisie 0.15 eu cred k sunt probleme la piston nr. 3 evacuare si admisie si la admisia pistonului 1. mam hotarat sa schimb chiuloasa pt ca, zic eu, ies mai bine tinand cont k sa rupt cureaua, sigur una din supape a lovit si nu vreau sa am probleme mai tarziu cu alt tacanit sau chiar pierdere de compresie, si cu ocazia asta ma uit si la toba aia rebela pentru k zarnaie k nebuna. in felul asta poate scap de toate zgomotele in plus. sper sa nu am probleme pe drum.... astept pareri! multumesc tuturor! This post has been edited by cloatza: 27 Jul 2012, 00:13 |
--------------------
renault
laguna 2
2004 1.9 dci FQ9 74 kw
- 2187 CTY
|
|
LiviuIonut |
![]()
Post
#120
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 10 October 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(evox @ 26 Jul 2012, 23:13) Tacanitul nu este zgomotul exploziei, ci zgomotul contactului unor piese in miscare... cu cat e mai mare jocul cu atat mai pronuntat zgomotul... Da, ai dreptate. M-am corectat si eu intr-un post ulterior. Prima data am gandit putin mai stramb sau gresit! cloatza, Drum bun si multi km fara probleme! This post has been edited by LiviuIonut: 27 Jul 2012, 10:52 |
--------------------
Renault
Laguna
2003
- BxxxHLI Laguna 2.1 2003 - 2.0L 16V 137cp (99kw) - GPL Tomasetto Stako 300 - la 188kkm in dec.2011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 15:52 |