tacanit motor
![]() ![]() ![]() |
tacanit motor
$$ilvviu |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|||
byby |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
Defectiunea la pompa de ulei nu poate apare si din cauza folosirii indelungate(a se citi schimburi la intervale mai mari de 10000km) a unui ulei slab calitativ? Zic si eu, nu dau cu parul, dar deja m-ai pus pe ganduri, si am sa verific cat de curand si eu presiunea la ulei.
Aveai consum de ulei? Daca da , cam cat? |
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Si eu am cazut pe ganduri. Vin si la Baia Mare
![]() Valorile citite de sonda aia nu ar trebui sa fie vazute cu ddt-ul? This post has been edited by Dan73: 29 Apr 2009, 22:34 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Sonda e de fapt un contact, daca scade presiunea foarte mult (cam pe la 1 atm) se aprinde becul in bord.
Iarna uleiul e mai gros si ajunge mai greu la turbina. Deci as putea face legatura. Abia astept maine sa vad diferenta. Daca supapa deschide la 5 atm asta nu inseamna ca in instalatia de ungere o sa fie aceasta presiune. La turatii foarte mari poate. Altfel se pierde pe trasee. Nu are cum sa se uzeze acea supapa dinu cauza uleiului slab. Eventual se uzau pinioanele pompei, dar nu supapa. Acolo e un arc nenorocit, cam dur pentru treaba pe care o are de facut. Cel de Logan e mai lung dar mai elastic, sper sa nu se decalibreze asa usor. This post has been edited by $$ilvviu: 29 Apr 2009, 22:30 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Dan73 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
E totusi ceva ce nu se potriveste, dupa logica mea. Tu spui ca arcul ala de suprapresiune nu mai permitea cresterea presiunii decat pana la 2 bar si ca la relanti presiunea trebuie sa fie de 1.6 bari. Treaba e ca mieunatul aparea la turatii joase, cel putin la mine, de pe la 1300 pana pe la 1700-1800 cand presiunea de ulei, chiar cu arcul ala decalit, ar fi trebuit sa fie cat de cat suficienta pentru ungerea turbinei. Deci,daca inteleg bine, ungerea deficienta apare la turatii mari ce ar trebui sa se traduca prin sunet diferit la aceste turatii ori la mine turbina suna la fel intre 2200-3000 atunci cand o aud, ca si acum un an.
Cu noul arc daca permite cresterea presiunii pana la 5 bari, nu cumva o sa ai consum de ulei mai mare? Adica uleiul o sa treaca mai usor la presiunea aia de lagarele turbinei. Nu stiu, zic si eu. This post has been edited by Dan73: 29 Apr 2009, 22:41 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Mai multe impresii o sa va pot da maine, acum doar vorbim discutii.
La ralanti ai 1,6, dar la 1300 ai 2,5 ![]() Daca observi la dacii la ralanti e mica presiunea, dar creste imediat ce accelerezi putin. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Dan73 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Ziceam si eu, asta e prima masina asa ca nu stiu cum era la Dacie din pacate.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
andu911 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
La F9Q zice asa:
1000rpm - 1.2bar 3000rpm - 3.5bar Cu motorul cald. Minim. This post has been edited by andu911: 30 Apr 2009, 04:31 |
--------------------
-
-
-
|
|
andu911 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Silviule, mi-am adus aminte de ceva...
![]() QUOTE($$ilvviu @ 30 Apr 2008, 18:16) Eu dupa ce am schimbat uleiul am simtit imediat diferenta in ceea ce priveste zgomotul. Motorul meu devenise putin mai zgomotos, incepuse sa aiba acea tacaneala specifica dieselurilor. Uleiul (Magnatec 5w40) nu avea decat 7500 km, dar dupa schimb s-a simtit o reducere clara a zgomotului. (am bagat elf solaris 5w30) La W30 ai vascozitatea 11.8 la cald. La W40 ai 14.8mm2/s. Attached thumbnail(s) ulei.JPG ( Size: 48.87k ) Number of downloads: 934 |
--------------------
-
-
-
|
|
andu911 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Hai ca am masurat si eu presiunea la a mea.
La ralanti are 2.5 bari si la 3000 rpm are 6 bari. |
--------------------
-
-
-
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Poti descrie putin etapele?
Ai scos manocontactul? Ce filet e acolo? |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
andu911 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Am fost la un service care are tester de presiune ulei. Avea un set cu mai multe reductii. Filetul cred ca e de 14... asa am gasit si intr-o brosura. N-aveam de unde sa gasesc reductie de 14mm la sanitare... Prea multa bataie de cap... asa ca am fost la service.
Scoti senzorul, bagi reductia, cuplezi reductia la manometru si pornesti motorul. Scula lor era destul de buna... un Draper. Imi spuneau baietii ca presiunea la mine e mult mai mare decat la Loganuri, care n-au mai mult de 1 si ceva la ralanti. |
--------------------
-
-
-
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Am masurat si eu azi presiunea uleiului.
La ralanti 3bari si la 3000 ture 7bari. Am mai completat cam 200g ulei, lipseau 2 liniute pe joja. O sa urmaresc consumul de ulei, sper sa nu fie o problema legata de presiunea prea mare. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
matrix67b |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
Ati uitat sa spuneti un detaliu foarte important: temperatura motorului in momentul masurarii presiunii uleiului. Presiunea pe care o face pompa, creste pe masura ce scade temperatura uleiului datorita modificarii vascozitatii.
Racordul acela este luat dupa filtrul de ulei si deci presiunea depinde si de gradul de infundare al lui. Mai depinde si de tipul de ulei si mai ales de uzura lui Silviu, imi pare rau pentru ce ai patit dar eu am ceva rezerve la ipoteza mecanicului cum ca s-ar fi decalit acel arc. Dupa inlocuirea lui tu mai stii la ce valoare deschide supapa ? Nu ai de unde sa stii nici ce presiune aveai inainte de eveniment. Masuratul presiunii, in timp ce roteai la mana, nu este deloc concludent. Si altceva: presiune uleiului scade in timp, pe masura ce cresc jocurile din lagare (paliere, lg biele, lg ax cu came..). Sa ne spui cum merge motorul. |
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Ipoteza decalirii am emis-o eu.
Pur si simplu am comprimat arcul si acesta s-a mai scurtat ![]() Cu arcul vechi rotind la mana deschidea la 2 atm, cu cel nou pe la 4,5. Motorul merge foarte bine, o sa ii mai masor uleiul, ca am impresia ca imi consuma cam mult. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Dan73 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Cum mai e Silviule....haleste sau nu ulei?
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
fratilor m ati terminat cu presiunea asta de ulei ..........iar m ati pus pe ganduri ....mama ei de masina
![]() |
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
danutdin_iasi |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 18 February 08 From: Iasi ![]() |
Problema mare si la mine dupa un drum de 100 de km a inceput sa se auda un zgomot sub capota exact ca atunci cand pui o lingurita de la inghetata la roata de la bicicleta si creste odata cu turatia motorului, dupa depistarea zgomotului am mai mers cred 70 de km trage la fel ca inainte, fum nu scoate, ulei nu consuma, zgomotul apare imediat ce pornesc.
Ce sa fie ? A mai avut cineva problema asta? Sa fie oare un tachet din ala sa scape si sa bata in capacul de la chiulasa? Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!!! |
--------------------
Renault
Laguna
2004 Expression
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Exact asa se auzea la mine cand am avut bucsa dintre biela si bolt sarita.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
danutdin_iasi |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 18 February 08 From: Iasi ![]() |
si cat te-a costat reparatia as putea sa mai merg cu ea macar pana la service
Multumesc mult |
--------------------
Renault
Laguna
2004 Expression
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Cam 2 mil biela cu bolt si 8-9 mil manopera.
Poate la tine e altceva, dar mergi la un mecanic sa nu strici mai rau. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
danutdin_iasi |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 18 February 08 From: Iasi ![]() |
Multumesc mult pentru informatii
Oare sa ma duc la reprezentanta , cred ca ma pun astia sa inlocuiesc juma de masina |
--------------------
Renault
Laguna
2004 Expression
|
|
mariusa10 |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 18 December 07 ![]() |
Si eu am asa bataie din cind in cind o aud mai ales cind mororul este cald .La rece nu se aude deloc.Masina merge perfect .Bataia o aud mai bine in dreptul rotii din dreapta cam din zona distributiei ,daca pornesc clima nu se mai aude.De cind am auzit bataia pina acum am facut vreo 40.000 km.Distributia este cea originala acum am 115.000 km.
|
--------------------
laguna II
1,9dci
2003 privilege “Nu aruncați gunoaiele! Din ele se fac show-uri TV”
Woody Allen |
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Nu neaparat la reprezentanta, sigur gasesti in Iasi un service care sa nu iti ia pielea si sa faca treaba buna.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
danutdin_iasi |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 18 February 08 From: Iasi ![]() |
Am fost la un service in iasi unde mi-a cerut 4000 de lei :furios:ca trebuie sa schimbe axul cu came biela cuzinetii.
Daca stie cineva un service in iasi care sa repare laguna va rog sa-mi spuneti |
--------------------
Renault
Laguna
2004 Expression
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Nu cred ca au picat deodata toate astea.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
danutdin_iasi |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 18 February 08 From: Iasi ![]() |
nu gasesc service care sa se ocupe de problema mea nu mai stiu ce sa mai fac is mort fara masina is dependent de masina acum imi dau seama
Revin cu o rugaminte care stiti un service in iasi care sa se ocupe de motoare de laguna |
--------------------
Renault
Laguna
2004 Expression
|
|
danutdin_iasi |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 18 February 08 From: Iasi ![]() |
offfff am rezolvat problema pana la urma tancanitul era de la o biela care avea cuzinetul lipit de ea si aceasta lovea in arbore caruia ia facut un santulet pe mijloc , rezolvarea a fost : dat motorul jos inlocuit biela si arbore si daca tot am dat motorul jos am schimbat segmenti,cuzineti toti obligatoriu, si tot odata a gasit si discul de ambreiaj aproape dus si placa de presiune si rulmentul si uite asa am cheltuit 5.500 RON
|
--------------------
Renault
Laguna
2004 Expression
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
![]() tu sa fi sanatos frate lagunist ![]() |
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 15:57 |