Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Se opreste motorul in mers - 1.4 8v/16v, cauze, solutii, remedieri

cmandrei
post 11 Nov 2009, 11:04
Post #91


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




@gabriela_art ... poti sa explici putin mai "clar" cum moare motorul ? adica - pur si simplu se duce acul turometrului la zero si gata ... fluctueaza putin si apoi moare ... cam cum se manifesta mai exact ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flo_mi2222
post 11 Nov 2009, 12:06
Post #92


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 11 November 09




Buna ziua!
Am si eu o problema asemanatoare...
Fiind in trafic, am vrut sa ma incadrez pe alta banda pornind din spatele unei masini oprite in trafic (era aglomerat). In acel moment masina s-a oprit. Cand am vrut sa o repornesc...nimic. Farurile s-au mentinut aprinse, geamurile electrice la contactul pus functionau. Am stat vreo 3 minute si i-am mai dat o cheie de control, la care a pornit. Dupa ce am ajuns acasa am incercat sa o repornesc dupa ce am parcat-o, dar degeaba. Cand incerc, dupa un mic harjait se aud si niste ticaituri.
Masina este un Renaul Symbol din 2006, cu 19000 km la bord.

Ce ma sfatuiti....cu MULTUMIRILE DE RIGOARE!
Nu vreau sa fiu nevoit sa schimb totul pana se gaseste solutia.

Toate cele bune!!! sad.gif


--------------------
renault symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
karaoche
post 11 Nov 2009, 12:21
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 2 July 09
From: Braila




Dupa curatarea senzorului de turatie este necesara o calibrare. Trebuie facuta in frana de motor, consum 0 (zero) pe cb de bord pe doua plaje de turatie in treapta 3, de la 3400rpm la 3000rpm si de la 2500rpm la 2000rpm cu o durata minima de scadere de 3 secunde. Se tureaza motorul pana aproape la 4000 (pentru ca nu intra instantaneu in consum 0) si se ridica piciorul de pe acceleratie si se asteapta pana pe la 1800 rpm.

o cauza mai poate fi si reglarea I.A.C..trebuie sa cauti un pic pe forum.
e o procedura simpla
la multi km fara incidente


--------------------
renault clio symbol 1 - BR-23-NES 2000 1.4 8v
29-01-2009 _ 83950 km
28-03-2011 _ 110001 km
14-11-2012 _ 132000 km
24-11-2013 _ 150582 km
07-11-2014 _ 172850 km
10-05-2016 _ 207400 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 11 Nov 2009, 12:24
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




Ticaitul ala se aude ca niste ciocanitui metalice? Poate e de la electromotor, bendixul (harjait)?
Ori ai bateria slabita, si elecromotorul nu are destula putere.


--------------------
Renault Symbol - MS-08-?MS Fidji
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 11 Nov 2009, 12:51
Post #95


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




karaoche - senzor turatie = motoras pas cu pas ? (tutoriale clio)

bardu - pai daca s-a oprit in mers trebuia sa se aprinda si sa ramana aprins si martorul de acumulator ? sau ala ar ramane aprins doar daca incarcarea nu mai este ok ... dar atunci daca incarcarea e ok de ce sa se opreasca in mers ?
+
flo_mi2222 - verifica totusi si acumulatorul.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flo_mi2222
post 11 Nov 2009, 13:12
Post #96


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 11 November 09




Multumesc tuturor pentru raspuns ... nu ramane decat sa merg cu ea undeva la un service...


--------------------
renault symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriela_art
post 11 Nov 2009, 21:48
Post #97


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 29 October 08
From: Constanta




Pentru barbu: ce anume este sprintiera?
Pentru karaoke: masina se opreste din cate am observat eu cand sunt intre treptele inferioare de viteza 1-a si a 2-a, deci pe liber, dar in mers. Acul turometrului coboara si motorul se opreste brusc, nu fluctueaza. Cand pun contactul sa o pornesc iar cateodata mi-o ia din prima, dar dupa cateva minute pica iar. Cand nu o ia din prima nu o mai ia deloc nici dupa 30 minute lasata in pace(in schimb a 2-a zi o ia din prima)..dar cand pun contactul motorasul se aude.
Pana acum am fost la mecanic si mi-au curatat senzorul de relanti, azi au depistat ulei de motor la admisia de aer..din cate am retinut si prin locuri unde mi-au zis ca nu ar fi trebuit sa fie. Cauza pe care mi-au zis-o a fost ca cei care mi-au facut schimbul de ulei(acum 2 saptamani) mi-au pus mai mult decat aveam nevoie, si a fost aruncat de motor (mi s-au pus 3.5 litri de ulei- motor de 1.2). Mecanicii de azi au spus ca 3 litri este necesar pentru motorul meu. In fine...mi-au curatat uleiul din admisie, mi-au curatat si releele, unul din ele era putin coclit, si senzorul de turatie..cam astea au fost din cate imi amintesc.
Am reusit sa circul cu ea si nu s-a mai oprit..pana seara.. cand am plecat in oras si iar mi s-a oprit:(
Mecanicul mi-a zis ca ar mai ramane sa-mi scoata pompa de benzina sa mi-o curete..
Voi ce credeti?

This post has been edited by gabriela_art: 11 Nov 2009, 22:05


--------------------
Renault Clio 1998, 1.2 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
birosz
post 12 Nov 2009, 09:39
Post #98


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 1 April 07




Am si eu o problema asemanatoare

De ceva vreme dupa ce pornesc masina (chiar si dupa pornire motor rece sau cald), cateodata imi scade turatia la 500-600, sau moare motorul. Cand merg cu ea in oras si trebuie sa opresc la un semafor face la fel, ori scade turatia ori moare motorul. Azi dimineata (dupa cateva zile ploioase si vreme umeda) facea la fel cu exceptia ca dupa cativa km (3-4) s-a aprin martoru acela galben cu bobina (probleme electronice scrie in carte ca inseamna) si nu tura motorul peste 2800 ture, si dupa ceva vreme s-a oprit din mers. Cand am incercat sa repornesc pornea si murea instantaneu martorul de defect fiind stins. la a trea pornire am accelerat putin si a pornit. Am reusit sa ajung la lucru.

Careva ceva daca stie va rog sa ma ajutati.


--------------------
Renault R5 super 1986/TS/1.4 71 CP 1986
Renault clio 1.4 16V 98 CP 2001 100000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirel-zwu
post 12 Nov 2009, 13:14
Post #99


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 13 June 09




gabriela_art:eu cred ca de la pompa de benzina este,eu am avut o problema de genu mai avem putin si schimbam tot de pe masina,ca in final sa se descopere ca este pompa de benzina vinovata,din pacate daca este pomapa din cate stiu eu nu prea mai ai ce sa-i faci decat sa o schimbi,o diagnoza in service renault este cam 100 de lei noi mie cel putin asa mi.au luat, daca nu da nici o eroare pe test eu zic ca este pompa de benzina"obosita"la mine asa a fost...


--------------------
renault clio - BZ-03-ZWU 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriela_art
post 12 Nov 2009, 13:47
Post #100


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 29 October 08
From: Constanta




multumesc mult mirel. Cam asta imi ramane de facut..diagnoza. Si apoi sa vedem cu pompa..am auzit ca e scumpa rau..in jur de 800 ron.:-<


--------------------
Renault Clio 1998, 1.2 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 12 Nov 2009, 17:07
Post #101


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Gabriela ... inainte de asta te rog incearca ... atunci cand nu mai vrea sa porneasca "corect" apasa acceleratia si asa incearca ... dar nu pana in podea ... asa maxim pana la 50% din cursa si spune-ne daca asa vrea sa porneasca.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 12 Nov 2009, 17:15
Post #102


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Incearca si o schimbare de filtru si chiar si de benzina!Cateodata la pompa benzina este doar cu numele si cu pretul ca de calitate este vorba de gunoi!Numai bine!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 13 Nov 2009, 14:16
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Simptomele sunt de filtru de benzina sau sita infundate.
Scoateti pompa din rezervor, o faceti bucati si vedeti ce este in ea.
Daca faceti lucrul acesta din timp, poate salvati pompa si va mai duce. Daca nu, pompa este fortata prea tare si va ceda. Incepe sa se auda un zgomot mai gros din rezervor, parca e o rasnita, nu se mai aude bazaitul acela strident.
Se poate cumpara doar pompa electrica ( motorasul ), nu este nevoie sa luati tot ansamblul. Dupa ce demontati, luati codul de pe motoras si mergeti la un magazin de piese.
La diagnoza nu iese nimic, doar daca cereti expres sa va masoare presiunea in rampa si debitul. Dar multi o cam dau de gard cand cereti asta ca vor sa taxeze si diagnoza.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriela_art
post 14 Nov 2009, 15:25
Post #104


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 29 October 08
From: Constanta




Am fost la service.mi s-a spus ca mai mult ca sigur problema este de la un senzor din volan wacko.gif .M-au programat pt luni dimineata...va tin la curent.


--------------------
Renault Clio 1998, 1.2 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 16 Nov 2009, 11:35
Post #105


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Senzor din volan ? ... nu cred asa ceva sad.gif ... sa nu uiti sa ne spui despre ce e vorba ...


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriela_art
post 16 Nov 2009, 18:48
Post #106


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 29 October 08
From: Constanta




scuze! senzor de pe volanta! scuze inca o data.
am fost azi la mecanic, mi-a pus masina pe tester, nu a descoperit nici o eroare pe ea...a sustinut in continuare treaba cu senzorul de pe volanta. Mi-a spus ca nu prea ar avea cum sa fie problema de la pompa de benzina pt ca nu i-a dat nici o eroare..si ca daca ar fi fost aia ar fi gasit ceva in neregula pe la injectoare, din cate am inteles eu; si nici nu ar mai fi pornit masina din prima..sau nu ar mai fi pornit deloc.Maine sau poimaine vine senzorul, costa 170 RON...sad.gif
mi-a spus ca a mai intalnit treaba asta si ca e bine sa incercam asa. i-a fost greu sa de-a un diagnostic deoarece masina mergea...si atunci cand merge mecanicul nu stie de unde este problema. Mi-a spus ca in cazul in care se va opri in continuare dupa ce-i va schimba senzorul, imi va inapoia banii si vom merge in continuare cu cautarile..Sa dea Domnu sa se rezolve ca deja m-am saturat de alergat pe la mecanici:((

This post has been edited by gabriela_art: 16 Nov 2009, 18:49


--------------------
Renault Clio 1998, 1.2 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 16 Nov 2009, 19:26
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Desteptul ala ar fi trebuit sa stie ca daca pompa are probleme nu se vede nimic pe tester. Dar absolut nimic. Singura modalitate de verificare este masurarea presiunii si a debitului in rampa de injectoare, pe cand defectiunile senzorilor se cam vad la testare.
Eu am pus-o pe 3 testere diferite si toti parametrii erau perfecti. Dar cand ieseam cu ea la drum, se oprea motorul. Puneam contactul, pornea, mai mergeam putin si iar se oprea. In oras nu facea nici un fel de probleme.
La Clio pompa parca se scoate ca la Logan, adica se rabateaza sezutul banchetei spate si se da la o parte un capac de plastic. In 10 minute ar trebui sa fie scoasa.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriela_art
post 16 Nov 2009, 20:27
Post #108


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 29 October 08
From: Constanta




stia ca nu se vede pompa pe teste..dar zicea ca daca era problema la pompa se vedea eroare la alta piesa, din cate am inteles eu la injectoare, dar nu garantez ca am inteles 100%.


--------------------
Renault Clio 1998, 1.2 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 19 Nov 2009, 21:31
Post #109


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Sal
De vreo saptamana ma chinuiam cu problema mortii subite a motorului la relanti. Pornea la a doua cheie dupa ce in prealabil o tineam din "sprituri" cca 1 minut. In ultima vreme insa nici asta nu mai ajuta.
Sambata dimineata am desfacut motorasul pas cu pas ai am curatat senzorul de volanta dupa cum arata in tutorialele de pe forum. 30 minute de munca, satisfactie maxima. Merge impecabil.
Meritati o bere.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriela_art
post 20 Nov 2009, 09:27
Post #110


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 29 October 08
From: Constanta




alcoholic.gif aplauze.gif
eu inca n-am ajuns la mecanic sa mi-l schimbe, pentru ca 2 zile nu mi s-a mai oprit deloc masina..:-s deja nu mai inteleg, astept sa vad ce se intampla..si daca mai face iar ma duc


--------------------
Renault Clio 1998, 1.2 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 20 Nov 2009, 09:52
Post #111


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Cu doua zile inainte desfacusem corpul clapeta si il curatasem, si tot asa facea. De data asta cu un tub de WD-40 am pulverizat din abundenta in interiorul motorasului, nu numai pe suprafata acestuia. De acolo de unde iese cilindrul ala.
Gabriela
Daca problema ta este aceeasi ca si la mine, o sa reapara cat de curand. Important este inainte sa schimbi ceva la masina sa incerci sa cureti motorasul buclucas.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 20 Nov 2009, 09:57
Post #112


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Si eu asa stiu dar no' ... mai ales ca de la senzorul de turatie eu stiu ca nu se opreste in mers ci nu porneste sad.gif ... dar probabil ca nu stiu eu corect smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 20 Nov 2009, 12:09
Post #113


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Senzorul de la volanta l-am curatat ca tot aveam carcasa filtrului data jos, nu ca asta ar fi fost bubita smile.gif De pornit pornea, dar acum, datorita efectului placebo, porneste mai bine tongue.gif


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirel-zwu
post 20 Nov 2009, 18:38
Post #114


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 13 June 09




gabriela tu patesti la fel ca mine,masinuta mea la fel facea,cateva ziele mergea perfect,apoi din senin se oprea in general la drumuri mai lungi ,cand mergeam prin oras nu prea se oprea ,cand plecam la drum lung era imposibil sa nu se opreasca,ma lasat si in depasiri etc etc,deci practic era sa si mor din cauza asta (doamne fereste),cristo are dreptate pe test nu se vede pompa pentru ca nu are nici un senzor legat de calculatorul masini din cate am inteles eu.Pompa mea se auzea si ciudat,scotea un zgomot ca un fel de "gajait"asa si baiatul care a descoperit problema la mine a scos furtunul care duce benzina la injectoare a pus contacul ,bine eu puneam contactul,si a vazut ca pompa deabia mai tragea benzina din rezervor si din cate am inteles trebuie sa aiba ceva presiune ,la mine doar mai tragea putin asa cat sa nu se opreasca motorul si tipul respectiv mi-a zis ca el crede ca este pompa atata timp cat masina nu da nici o eroare pe test altceva nu ar putea fi,am schimbat pompa si masina si-a revenit imediat , tragea altfel nu mai dadea "in nas" la accelerari bruste.Cam asta a fost la mine,sper sa te ajute cu ceva.Bine am uitat sa spun eu inainte tot asa mergand la "mecanici priceputi" am achimbat senzorul de pornire,motorasul pas cu pas si multe altele pana am dat de persoana potrivita care a descoperit problema,ce sa zic ,bafta

This post has been edited by mirel-zwu: 20 Nov 2009, 18:43


--------------------
renault clio - BZ-03-ZWU 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriela_art
post 20 Nov 2009, 18:45
Post #115


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 29 October 08
From: Constanta




Stiu si eu ca nu se vede nimic pe test la pompa de benzina...mie nu-mi da in nas, si nu-mi moare motorul la viteze mari, doar pe liber, cand sunt din 1-a in a 2-a, sau cand opresc la stop. Mecanicul mi-a zis ca slabe sanse sa fie de la pompa, ptr ca se aude bine masina. Maine ma duc la magazin sa-mi iau acel senzor de pe volanta, a durat 2 zile sa-l comande.Dupa care merg la service sa mi-l monteze si sper sa se rezolve probleme..si sa nu mai apara altceva!


--------------------
Renault Clio 1998, 1.2 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirel-zwu
post 20 Nov 2009, 18:50
Post #116


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 13 June 09




ce sa zic atunci sper sa fie de la senzorul de pe volanta si sa se rezolve,dar daca dupa ce schimbi senzorul ala tot mai face.....eu zic ca este pompa.la mine nu a fost din ala si nici din multele piese pe care le-am inlocuit: biggrin.gif


--------------------
renault clio - BZ-03-ZWU 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriela_art
post 21 Nov 2009, 14:39
Post #117


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 29 October 08
From: Constanta




Si eu sper sa fi fost de la el rugaciune.gif , astazi l-am schimbat. M-a costat 125 RON senzorul si 25 RON manopera.


--------------------
Renault Clio 1998, 1.2 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
birosz
post 24 Nov 2009, 08:58
Post #118


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 1 April 07




Am scris acum 2 saptamani si eu cu o problema asemanatoare. Am ajuns la un tip care a conectat laptopul si dadea eroare de clapeta motorizata. Dar problema nu era clapeta ci mufa de legatura era oxidata, si la un senzor de vacum aveam garniturile de cauciuc duse si tragea aer fals. A curatat cu un sprai de contact si a strans mufele, si la senzor a schimbat garniturile. Acuma merge perfect biggrin.gif


--------------------
Renault R5 super 1986/TS/1.4 71 CP 1986
Renault clio 1.4 16V 98 CP 2001 100000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maxtor
post 25 Nov 2009, 17:04
Post #119


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 2 November 09




Am postat cam de 3 saptamani o problema referitoare la carburator la un renault clio.Vreau sa va zic ca am rezolvat problema dar am ramas uimit cand am aflat care a fost cauza.Din cauza unui senzor de temperatura la apa motorul ,dupa pornire remanea turat la 2000 deoarece zenzorul nu citea temperatura apei.


smile.gif)


--------------------
Renault Clio - BH 57 JBL 1994 1.2 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 30 Nov 2009, 10:17
Post #120


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Eu nu prea inteleg legatura sad.gif ... poti sa ne explici mai multe ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 20:03
Dacia