Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 4 5 6 7 8 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Se opreste motorul in mers - 1.4 8v/16v, cauze, solutii, remedieri

cmandrei
post 8 Sep 2010, 11:26
Post #151


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Prima data l-am curatat si a functionat ok inca pe atat.
La vreo 8-8,5 ani si aprox. 130.000 km a trebuit inlocuit deoarece nu-si mai facea treaba corect. Mai ales la cald "se pierdea" smile.gif.
Am luat unul din vitan, duminica dimineata, din sac/punga, la gramada. Am dat 30 ron (in loc de 150 la magazin). L-am inlocuit si inca merge fara probleme. Luna viitoare se face 1 an de cand e pe masina si e ok.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radulm
post 8 Sep 2010, 14:50
Post #152


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 6 October 08




Multumesc cmandrei pentru promptitudinea raspunsului tau. Sunt necesare scule speciale pentru demontare /montare?


--------------------
maibah becalicesc rols rois - ph 01 zda 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 8 Sep 2010, 14:57
Post #153


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Nu tocmai speciale ... ai aici cred eu tot ceea ce-ti trebuie smile.gif http://www.reno.ro/Curatare-corp-clapeta-S...01-t110500.html


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radulm
post 8 Sep 2010, 15:00
Post #154


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 6 October 08




am vazut topicul .... surubelnita cu tubulara nu o am .... dar gasesc ceva asemanator. Daca ma apuc si nu-i dau de cap te pot contacta operativ cumva? smile.gif

This post has been edited by radulm: 8 Sep 2010, 15:02


--------------------
maibah becalicesc rols rois - ph 01 zda 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 8 Sep 2010, 15:24
Post #155


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Hmmmmm ... cu grija/atentie nu cred sa nu poti rezolva smile.gif ... citeste pe acolo ce si cum si vei reusi precis ... altfel sunt pe aici si uneori pe ym (id-ul e in profil).


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radulm
post 8 Sep 2010, 15:24
Post #156


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 6 October 08




multumesc. Voi apela daca va fi necesar wink.gif


--------------------
maibah becalicesc rols rois - ph 01 zda 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 11 Sep 2010, 07:44
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




ieri am cumparat un motoras bypass la 49 lei ( cica fabricat in ungaria ??) am fost la un service de cartier Constanta si am schimbat bujiile care erau afumate jalnic dupa aceste intreruperi in mers.
apoi s-a desfacut corpul clapeta, schimbat motorasul si curatat corpul clapeta. motorasul vechi era negru de mazga.
montat la loc cu motoras nou si pentru prima zi a mers normal. sa vedem cat tine.

s-a verificat de ce pledala de acceleratie merge greu, chiar uneori opune o mica rezistenta. concluzia: singura care tine este clapeta de acceleratie cam intepenita. s-a degresat cu ceva acolo. acum se simte ceva mai lejera acceleratia.


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radulm
post 15 Sep 2010, 11:50
Post #158


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 6 October 08




Si totusi, pe campia muncii am avut ocazia sa constat faptul ca, uneori, este mai bine sa eviti sa descompui un mecanism in parti componente, datorita unor jocuri de pasuire dobandite in timp si care dupa ... nu se mai pot compensa. Ca urmare acestui preambul ma gandesc sa nu scot ansamblul de pe galeria de admisie ci doar sa aplic niste pufuri consistente in ghidul MPP (curatare / ungere a capului metalic si a tijei metalice) si pe marginea clapetei (curatare / ungere pentru restabilirea etanseitatii) cu spray WD-40 (6 lei). Restul gumelor (ulei ars, etc.) nu ma deranjeaza. Astept pareri pana la 16 cand ...... banuiti ce voi face wink.gif


--------------------
maibah becalicesc rols rois - ph 01 zda 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gelupotzolli
post 15 Sep 2010, 11:57
Post #159


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 30 September 08
From: Sibiu




Intrebare:daca folosesc spray pt. curatat sistmul de alimentare,turnat in benzina (ca asa se face), reusesc sa curat, preventiv,motorasul?


--------------------
Renault Symbol - SB 06 UVI 2006 1,4/16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radulm
post 15 Sep 2010, 12:19
Post #160


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 6 October 08




Eu zic ca nu, deoarece acesta se afla in zona de aer si te miri ce vapori din baia de ulei.

This post has been edited by cmandrei: 15 Sep 2010, 12:21


--------------------
maibah becalicesc rols rois - ph 01 zda 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radulm
post 17 Sep 2010, 07:24
Post #161


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 6 October 08




Dupa curatare am o intrebare: la MPP se curata (se da direct cu spray de curatare, deoarece nu incap in zona nici betisoarele de urechi) si tija aflata in aparatoarea neagra cu arc? Este pericol sa se umezeasca bobinele?

This post has been edited by radulm: 17 Sep 2010, 07:24


--------------------
maibah becalicesc rols rois - ph 01 zda 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gelupotzolli
post 17 Sep 2010, 07:36
Post #162


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 30 September 08
From: Sibiu




lico , sunt de aceeasi parere.Scurtul poate avea manifestari foarte ciudate, nu intotdeauna aparent logice.

17 Sep 2010, 07:41:
radulm, multumesc pentru raspuns.Intre timp am inteles si eu, dupa ce am citit mai multe pe forum.
Tuturor o zi buna!

This post has been edited by gelupotzolli: 17 Sep 2010, 07:41


--------------------
Renault Symbol - SB 06 UVI 2006 1,4/16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin65
post 8 Jul 2011, 09:29
Post #163


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 8 July 11




Salut ! Aceste probleme le-am avut și eu și le-am remediat astfel : Dacă mașina nu pornește după ce în prealabil a avut probleme cu relanti-ul se va desface motorașul pas cu pas , se va curăța . Indicat ar fi mișcarea capului ascuțit în sus și în jos pentru o mai bună curățare . Apoi se va așeza capul (vârful) motorașului aproximativ în aceeasi poziție . Se va curăță corpul cu clapetă , se va asigura la remontare etanșeitatea acestuia . După remontarea ansamblului , la PORNIRE motorul se va supratura sau subtura în funcție de cum a fost așezat capul motorașului . Aceasta se va rezolva prin porniri-opriri succesive . Cam la a 10-a pornire mai mult sau mai puțin motorașul se va autoregla .
Este normal așa ceva atât timp , dacă a-ți observat , cât unul nou nu este reglat în nici un fel existând diferențe față de cel al mașinii .
La fel se remediază și problema de fluctuație a relanti-ului .


--------------------
Dacia Solenza 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 8 Jul 2011, 10:39
Post #164


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Nu este nevoie sa pornesti si sa opresti motorul. Se pune doar contactul de cateva ori, se asteapta cateva minute, se pune iar si se porneste. Era descrisa procedura amanuntit intr-un topic.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 8 Jul 2011, 12:19
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




Poate nu are legatura cu problemelevoastre
dar la mine la 16v 1.4 ieri cu aerul pornit [rin oras pentru prima data mi s-a intamplat ca, apasand pe acceleratie si fiind in viteza a-2a sa nu se tureze deloc motorul pentr 1 secunda ramanant doar turat larelanti, mentioneza ca apasasem pana la fund acceleratia, am apasat a-2 a oara si si-a revenit pana acasa nemaifacand probleme
masina are doar 45 000km , am avut senzatia ca efectiv pedala de acceleratie nu mai era conectata la corpul clapeta pentru 1 secunda,impresia a fost aceea de Turbo lag ca la un diessel efectiv nu s-aturat la apasarea relativ brusca a acceleratiei pana la fund!


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3i84
post 13 Jan 2012, 13:27
Post #166


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.086
Joined: 22 March 09
From: Bucuresti




Salutare!

Stie cineva daca se potriveste motorasul pas cu pas de la Logan 1.6 16V la Symbol 1.4 16V?
Cred ca motorasul este diferit la Symbol-ul de 1.4 16V fata de 1.4 8V, nu?

This post has been edited by andr3i84: 13 Jan 2012, 13:27


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 1.4 16V expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3i84
post 19 Jan 2012, 14:37
Post #167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.086
Joined: 22 March 09
From: Bucuresti




Nu a inlocuit nimeni motorasul pas cu pas la 16V?


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 1.4 16V expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zerillos
post 21 Jan 2012, 11:36
Post #168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 24 September 05




Eu am Symbol 1.4, 8V. Am luat-o SH in 2010. De cand am cumparat masina, la pornire nu pleca la prima cheie, poate la a 2-a sau a 3-a. Insa o lua si la prima cheie daca apasam usor acceleratia. Asa ca la pornire apasam putin pedala si pleca. Ieri dupa o oprire de 2-3 minute, am vrut sa pornesc. Dar dupa cheie si pornire, o lasam la relanti si motorul se oprea. Am mai incercat de 2 ori si facea la fel. Am tinut-o putin turata , apoi si in primele 5 minute de mers am incercat sa o turez mai tare, sa merg cu o trepta in minus. A mers ok, am mai oprit de 2-3 ori prin oras, a pornit (tot cu putina aceleratie cum m-am obisnuit ) si a functionat ok. Totusi a fost un semnal de alarma ca s-a oprit de capul ei in relanti. Ma uitam si eu acum pe topicuri si mai ales la MPP. E aiurea ca e si frig afara, cine naiba sa se uite pe acolo pe timpul asta? smile.gif)) ... oricum o sa fiu atent ce se mai intampla si daca e ceva mai intreb aici ....

This post has been edited by zerillos: 21 Jan 2012, 11:39


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 8V 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bed
post 10 Mar 2012, 11:39
Post #169


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 30 June 09




Apropo de oprirea motorului in mers,am si eu o problema la un 1.5 dci,si anume:dupa ce se incalzeste motorul,si incep sa o calc,bineinteles,in afara orasului,pot sa-i dau orice turatie adica ,chiar si 5000rpm,in orice treapta inferioara,ca motorul merge,si trage extraordinar,pana cand intr-a 5-a cam dupa ce trec de 130km\h si aproximativ 3500rpm,se aprind toti martorii la bord,dar toti si motorul se opreste.Trag frumos pe dreapta,pornesc din nou ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat,si pornesc la drum fara nici o problema.Daca stie cineva de unde s-ar putea sa vina problema,orice sfat ar fi binevenit(dar nu sfaturi de genul"nu trece de 130km/h") Multumesc.


--------------------
renault clio2 - cj-85-bed 2001/expresion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
comanr
post 10 Mar 2012, 12:25
Post #170


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 24 November 08




test retur injectoare


--------------------
Renault Modus 1.5dci 2005
...realitatea e destul de subtire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catry86
post 10 Mar 2012, 14:17
Post #171


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 5 February 12




@bed Aceeasi problema am avut-o si eu, doar ca la mine se aprindeau martorii in bord fara ca motorul sa se opreasca. Problema a fost de la injectoare.


--------------------
renault clio 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bed
post 16 Mar 2012, 19:45
Post #172


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 30 June 09




Totul s-a sfarsit miercuri,cand nu a mai vrut sa porneasca.Am pus testerul,eroarea fiind la pompa de injectie.Rezolvare:curatare regulator de presiune,si inlocuirea unei garnituri fisurate in interiorul acestuia.Merge ca noua,plus ca nu mai are acel tremurat la relanti la rece.


--------------------
renault clio2 - cj-85-bed 2001/expresion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adicool
post 7 May 2012, 16:12
Post #173


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 7 May 12




buna,

am si eu probleme cu motorul meu, se opreste tot asa, in mers si la relanti.

precizez: mi-am schimbat pompa de injectie second (pt k scotea span in veselie) si diuzele la toate injectoarele. dupa ce am scos-o din service mi-a aparut problema asta cu motorul.

alte simptome: cand o las la relanti mi se pare k e lenesa pompa, dupa ce-i dau acceleratie cu ambreiaju apasat isi revine. mentionez k la pompa veche nu-mi murea motorul chiar dak mai avea blocaje k se infundau injectoarele.

mecanicu mi-a spus k pompa ii ok dar poate fi de la senzorii ce se leaga pe pompa (ceea ce eu nu cred)

nivelul apei de racire scade foarte tare pe zi ce trece

mentionez ca in lucrarea asta cu pompa de injectie si injectoare mi-am schimbat si distributia.

ma poate ajuta cineva cu raspunsuri la intrebarea: de ce imi moare motorul in cazul meu atat in mers cat si la relanti si cand il taie pe el capu? :-(


--------------------
renault megane scenic 2005/II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 9 May 2012, 09:02
Post #174


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




pentru ca ti-au pus o pompa proasta, la care in mod sigur nu ti-au aratat partea de joasa inainte de a o monta pe masina, iar acum iti baga span pompa aceasta, si blocheaza injectoarele. daca esti sigur ca ai in momentul asta valve noi in injectoare, iti recomand sa nu mai pornesti motorul pina nu verifici pompa pina la ultima piesa, adica data jos de pe masina, altfel risti sa strici si injectoarele, si...numai astea costa o caruta de bani...


--------------------
reno megane s - DB-67-GEO 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adicool
post 11 May 2012, 00:23
Post #175


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 7 May 12




a fost dusa la un "pompagiu" si a spus k nu am span in pompa second ce am pus-o... desi imi scoate fum alb uneori, din cate stiu asta e din cauza pompei.

cand imi moare motorul imi da un mesaj pe bord de "battery low" desi bateria e buna si are curent.

nu am avut problemele astea inainte de a schimba piesele "noi".

ce inseamna partea de joasa?

sa ma duc sa fac un test pe injectoare sa verific daca scapa pe retur?

sa schimb cu o alta pompa de injectie?

ii posibil sa fi bulit astia altceva knd au schimbat si distributia cu pompa de apa?

battery low poate sa dea din cauza pompei de injectie?

ii normal sa trepideze masina destul de tare la relanti?


--------------------
renault megane scenic 2005/II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Erwintz
post 11 May 2012, 09:31
Post #176


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 8 June 09
From: Brasov




(adicool) cand ti-au inlocuit pompa de injectie, sper ca ai beneficiat si de curatarea instalatiei de alimentare pana la pompa si retur ( rezervor-conducte-inlocuit filtru combustibil), ca altfel tot spanul ramas pe instalatie se plimba linistit prin tot sistemul. Si intr-adevar simptomele sunt de pompa .......


--------------------
Renault Symbol-Fidji, 1.5DCI, 48KW - BV-08- 5/2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adicool
post 12 May 2012, 23:19
Post #177


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 7 May 12




mi-am schimbat filtrul de motorina, curatat rezervor, curatat si desfundat tot, cel putin asa imi spune mecanicul, miercuri sau joi o duc iarasi in service sa imi puna alta pompa.

ii normal sa-mi dea "battery low" dak am probleme cu pompa? uneori imi da alteori se opreste pur si simplu


--------------------
renault megane scenic 2005/II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 13 May 2012, 09:06
Post #178


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




daca nu-ti incarca, "battery low", e normal la un moment dat sa iti trepideze, si apoi moare si motorul, din moment ce nu mai are curent.
verifica daca iti incarca alternatorul. porneste-o, si vezi sa ai 14,2V tensiunea de incarcare.

iar daca iti pun alta pompa, inseamna ca cei de acolo nu stiu ce fac , nu sunt siguri pe ei si cunostintele lor. macar sa fie gratis,ca la atita frecus si banuiesc si o caruta de bani...

This post has been edited by meggeo81: 13 May 2012, 09:11


--------------------
reno megane s - DB-67-GEO 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 15 Oct 2012, 09:18
Post #179


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




a aparut si la mine aceasta problema suparatoare dupa ce am scos-o din service Autocobalcescu de la vopsit blink.gif .

Sa fie oare de la senzorul de apa , senzorul de turatie ?

Azi vom afla la Serus.. sper



--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 17 Oct 2012, 07:34
Post #180


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




din pacate problema inca un s-a rezolvat ..cei de la Serus m-au pus sa platesc 200 de lei degeaba.. problema inca persista...

sper sa nu fie de la calculatorul de injectie...
chiar asa de greu de depistat este?


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 4 5 6 7 8 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 09:09
Dacia