Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Se opreste motorul in mers - 1.4 8v/16v, cauze, solutii, remedieri

florin_sm89
post 30 Nov 2009, 17:04
Post #121


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 8 June 09




maxtor: e bine ca ai rezolvat
Deci vrea sa zica ca senzorul de temperatura la apa era defect asa ca prin inlocuirea lui masina functioneaza in parametri normali... de aceea iti tinea relanti`ul la 2000 rpm dupa pornire permanent


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 30 Nov 2009, 17:27
Post #122


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Pai are carburator am inteles ... si acel "soc electronic" tinea turatia asa ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin_sm89
post 30 Nov 2009, 17:40
Post #123


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 8 June 09




pai chiar daca are carburator, turatia e tinuta de acel ``reglator turatie`` care din cauza ca senzorul ii transmitea date gresite ECU-lui tinea la 2000rpm


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 1 Dec 2009, 21:32
Post #124


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Ok. Merci smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirel-zwu
post 11 Dec 2009, 18:02
Post #125


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 13 June 09




..se pare ca "domnisoara noastra"nu a mai venit cu detalii despre masinuta ei, daca a rezolvat problema sau nu ...eram curios ...da una peste alta mi.am schimbat parerea despre clio merge frate a mea a "implinit " 170000 de km si merge de nu are aer (sper sa nu vorbesc intrun ceas rau biggrin.gif )intrebarea este cine o sa mai mi.o cumpere la km astia si la ce bani??cand o sa ma hotarasc sa o vand....

This post has been edited by mirel-zwu: 11 Dec 2009, 18:11


--------------------
renault clio - BZ-03-ZWU 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriela_art
post 15 Feb 2010, 20:44
Post #126


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 29 October 08
From: Constanta




Imi cer scuze ca nu am revenit sad.gif
Problema s-a rezolvat atunci. Se pare ca de vina era senzorul de pe volanta. De cand mi l-a montat nu am mai avut nici o problema cu masinuta rolleyes.gif laugh.gif


--------------------
Renault Clio 1998, 1.2 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fanebabanu
post 16 Feb 2010, 09:18
Post #127


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 23 March 09




Am si eu o intrebare:
Poate exista o legatura intre oprirea motorului (in general la prima franare) si servofrana?
La mine au aparut de curand aceste probleme și desi servofrana mai lucreaza (pedala nu e tare si la pornirea motorului o simt cum coboara 1 cm) dar pufaie la actionare. Motorul se opreste la prima franare, ulterior porneste la prima cheie dar se opreste imediat daca nu-l accelerez; daca reusesc sa plec nu mai am probleme. Am ajuns la concluzia ca ar putea exista o legatura pentru ca problemele au aparut in acelasi timp si la un moment dat, cand ma-am chinut sa pornesc motorul de mai multe ori am simtit in masina miros puternic asemanator gazelor de esapament dar cu tenta mai mult carburant nears.

Relantiul este impecabil, nu variaza, masina porneste foarte usor intotdeauna la prima cheie.


--------------------
Renault Clio 2003 1,4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 16 Feb 2010, 12:39
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




si mie mi se oprea motorul in trafic, in treptele inferioare de viteza. Era f suparator, mai ales cand era aglomerat.
Era de la senzorul de temperatura a apei, dupa ce l-au schimbat nu s-a mai oprit motorul.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 16 Feb 2010, 18:58
Post #129


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Se poate sa fie din cauza servofranei. De fapt, imi aduc aminte ca la my ol' school dacie, cand mi-am montat servo m-am chinuit o gramada ca nu facea vacuum si murea motorul.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davinci
post 18 Aug 2010, 18:48
Post #130


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 18 August 10




Va salut. Sunt foarte nou aici si am pentru voi o problema arzatoare cu masina din semnatura, la care astept cu nerabdare parerile voastre.
Se opreste in mers, de cele mai multe ori cand temperatura motorului ajunge la cea normala(peste 80). Deci motorul se opreste complet aiurea (de obicei in intersectii,strazi aglomerate,linii de tramvai etc mad.gif ), si cand incerc sa pornesc, becul de la imobilizator clipeste. Chestia dureaza de obicei circa 5-15 minute, dupa care motorul porneste si merge ok. Asta se intampla complet aleatoriu, o data la 2 zile sau la 2 saptamani. Acest lucru s-a intamplat de mai multe ori in ultimele luni, vreme in care i-am facut 3 diagnoze fara nici un rezultat.
Am fost la service (Marcus,Nesti si unul din Vitan) si au venit cu mai multe solutii, fara sa sa fie siguri ca de acolo ar fi: bucsa decodoare, set nou de chei (una am facut-o), imobilizator, etc. Toate insa au legatura cu pornirea, nu si cu oprirea motorului, pentru ca am inteles ca odata pornit motorul sistemul de decodare al cheii nu mai are nici o treaba.
Deci, se opreste (relanti sau in viteza, nu conteaza) si nu mai porneste o perioada, timp in care becul din bord clipeste. Ce ar putea fi?
Multumesc!


--------------------
Renault Clio Symbol 2001 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 18 Aug 2010, 21:01
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




odata am patit-o cu opritul din mers si s-a repetat dupa 1 an ca apoi sa nu mai vrea sa porneasca. CAUZA a fost senzorul de turatie ( captatorul de nu stiu cum ii zice)
se desface si se curata de mizerie si piulitura. e simplu daca stii unde este, care este.
el sesiseaza daca se mai invarte motorul sau nu. daca senzorul respectiv nu sesizeaza miscarea Computerul opreste motorul.



--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 19 Aug 2010, 09:05
Post #132


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Incearca sa cauti putin prin aceasta sectiune ... cred ca sunt doua probleme separate ... una care genereaza oprirea motorului si cealalta cu citirea cheilor.
Incearca sa ne spui mai mult despre oprire, la relanti doar ? si in sarcina ? doar cand apesi frana ? cand scoti pe liber ? etc.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianmihaitza
post 19 Aug 2010, 09:29
Post #133


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 19 October 08
From: Bucuresti




salut davinci s-ar putea sa fie de la :
ori imobiliseru sa fie pe duca(cea ce e prea greu si destul de costisitor) ori ti-a cazut cheia pe undeva si s-a miscat cipu...(asa am patit eu la un papuc 1.9
si cu oprirea in timpu mersului:
incearca sa cureti:
clapa de acceleratie(dai filtru de aer jos de tot si e sub filtru)
ori (am avut cam ceva de genu tau mie imi murea la relanti si mai imi si oscila relantiu am schimbat " sensor, crankshaft pulse" (dar mai bine verificai mufa curato si o sa mearga)
si daca tot la fel iti face...mergi cu cheia de rezerva...poate nu o sa iti mai faca...


--------------------
Renault Clio 1.4 8V 75 CP - B - 60 - EAM 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davinci
post 19 Aug 2010, 18:05
Post #134


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 18 August 10




Masina se opreste de obicei cand scade turatia (schimbare de treapta, frana etc.). Dupa care cand dau la cheie clipeste becul din bord. Nu cred ca sunt 2 probleme diferite, cred ca au legautura.
Chestia mai aiurea ca astia de la service nu au gasit buba. De dat cu parea pe la service m-am saturat. Mi-au propus sa schimbam cutia decodoare+2 chei=12mil blink.gif . Cand i-am intrebat daca are legatura cu opritul din mers s-au sucit. De asta mi-am facut si cont aici, poate are cineva o explicatie logica.


--------------------
Renault Clio Symbol 2001 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FysGSM
post 19 Aug 2010, 18:17
Post #135


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 2 September 07




si daca ar fi din decodor de ce trebuie sa schimbi si cheile?ce treaba au cheile ca poate sa le scrie in noul decodor,fugi atunci ca sunt pe rupt nu pe reparat.cand schimbi treapta incearca sa tii turatia constanta din pedala si dc nu mai moare atunci e din clapeta,mai exact motorasul pas cu pas nu mai mentine turatia.antidemarajul se poate activa si dc atunci cand iei contactul si nu astepti suficient sa se faca schimbul de informatii intre calculatoare,daca ai avea probleme cu el ar trebui sa faca si cand pleci dimineata cu ea.


--------------------
dacia supernova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davinci
post 20 Aug 2010, 00:45
Post #136


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 18 August 10




OK, e logica treaba, dar n-ar trebui sa iasa la diagnoza? Si ce treaba are motorasul pas cu pas cu clipitul becului din bord? Asta nu inteleg eu....


--------------------
Renault Clio Symbol 2001 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FysGSM
post 20 Aug 2010, 07:45
Post #137


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 2 September 07




tu ai citit printre randuri?
antidemarajul se poate activa si dc atunci cand iei contactul si nu astepti suficient sa se faca schimbul de informatii intre calculatoare


--------------------
dacia supernova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 20 Aug 2010, 08:55
Post #138


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




davinci ai incercat cu ambele chei ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davinci
post 20 Aug 2010, 17:23
Post #139


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 18 August 10




Am incercat cu ambele chei.


--------------------
Renault Clio Symbol 2001 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dulciklucik
post 28 Aug 2010, 21:13
Post #140


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 28 August 10




Salut! Sint membru nou al acestui forum si ma bucur ca l-am descoperit.
Am un Clio 1.4 Benzina 2002 Full. de ceva timp (5-6 luni) am probleme cu el si nimeni nu mi-a dat un raspuns sigur ma refer la mecanici. niciodata nu porneste la prima cheie dimineata iar dupa ce temp. apei ajunge la normal(90grade) se opreste in mers: in intersectii la viteza de 120km/h la viteza mica 10km/h si dupa ce s-a oprit nu porneste decit dupa 2,3,4 automate(incercari de porniri) e super jenant imi vine sa ma pun cu parul pe el (pe Clio) am fost si la un tester si zice ca totul e foarte ok dar, ca e POSIBIL sa fie de vina pompa de alimentare. Se intimpla ca uneori 2-3 zile pe sap. sa nu se opreasca dar pornirea tot la a-2-a cheie. Voi ce parere aveti ati intimpinat astfel de problema?
Astept un raspuns. Va multumesc!!!

This post has been edited by hellcat: 6 Sep 2010, 19:35


--------------------
Renault Clio 2002 1.4 benzina full
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 29 Aug 2010, 18:33
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Referitor la ce ai semnalat, filtrul de combustibil a fost schimbat vreodata? Poate fi si o defectiune la sistemul antidemaraj, acesta sa intre cand are el chef. Pe partea cu incarcarea bateriei, releul de incarcare este de vina.

This post has been edited by hellcat: 6 Sep 2010, 19:35


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 29 Aug 2010, 20:04
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




incearca prima data sa cureti senzorul de turatie ( un mecanic stie care e).
daca dai la automat invarte si nu vrea sa porneasca ai sanse sa scapi numai cu un curat de senzor.


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dulciklucik
post 30 Aug 2010, 21:26
Post #143


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 28 August 10




Multumesc pt. sfaturi o sa incerc sa curat chestia aceea. Cu cheile le-am schimbat si degeaba tot greu porneste, filtrul de benzina e schimbat de 200-300 km nu stiu ce sa mai zic: mecanicii ridica din umeri nici un testarul nu depisteaza atunci cine???? REMAT-ul???? singurul lucru pe care nu l-am facut nu am curatat sita de la pompa benzina pt. k nu pot desface capacul de la gura de vizitare...... mad.gif


--------------------
Renault Clio 2002 1.4 benzina full
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 30 Aug 2010, 21:28
Post #144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Ti-a masurat cineva presiunea data de pompa de benzina?


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dulciklucik
post 31 Aug 2010, 18:29
Post #145


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 28 August 10




Nu, presiunea nu a masurat-o nimeni dar cred ca trebuie curatat senzorul de turatie acum ploua astept o zi frumoasa sa-l demontez si sa-l frezez putin. multumesc pt. sfat. wink.gif

Regulamentul acestui forum http://www.reno.ro/index.php?act=boardrules interzice utilizarea limbajului de tip irc.

This post has been edited by hellcat: 6 Sep 2010, 19:36


--------------------
Renault Clio 2002 1.4 benzina full
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 6 Sep 2010, 09:26
Post #146


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




CLIO II 2003, 1.4 8V am o problema cu acest motoras. vreau sa pornesc masina, a dat sa porneasca si s-a oprit. Am tot incercat s-o pornesc si a luat-o f greu am tinut-o accerlerata pentru ca dadea sa se opreasca si in final n-a tinut la relanti si a murit motorul.
A doua zi a pornit mai greu dar tot tinuta accelerata si acceleratie statea la 2500 rpm nu cobora, am vrut sa plec dar a murit motorul.
am mai incercat o cheie de pornire si a pornit am plecat cu ea si la primul semafor stateam la relanti in asteptare si vedeam cum creste turatia fara sa apas nimic. semn ca motorasul pas cu pas a luat-o razna.
am pornit-o la a doua cheie am ajuns acasa si s-a linistit.
dupa 10 minute a pornit normal dar asta nu inseamna ca nu are ceva defect.
la Clio Symbol 2003 1.4 8v se potriveste motorasul pas cu pas de la solenta sau logan sau supernova ?
am intrebat la magazin Renault si vine impreuna cu corpul clapeta la 874 ron. prea scump totusi


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 6 Sep 2010, 09:31
Post #147


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Fara fara fara ... se inlocuieste separat ... in mod normal la magazin e vreo 150 ron iar in vitan duminica dimineata ti-l alegi din sac/punga cu vreo 30-50 ron. La tutoriale vezi cum ajungi la el smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
christig
post 6 Sep 2010, 10:15
Post #148


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 28 November 05




mie cand mi-a crapat acum vreo 2-3ani, am luat unul de logan din vitan, demontat de un vanzator de pe un corp clapeta care era nou dar crapat la un plastic. avea si de astea la 30j de lei la punga da' a zis ca nu poa sa-mi dea garantie la ele ca-s varza biggrin.gif dupa ce l-am pus, n-am mai avut probleme.


--------------------
Clio Symbol martie 2001 1.4
Clio Symbol, 1.4 8v, 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 6 Sep 2010, 16:38
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




Groaznic!
sa se opreasca in mers de 3 ori in 4 km (in plin trafic)!!!
daca mergeam cu 2500 rpm OK cum era sub 2000 NU mai vrea sa accelereze ci dadea sa moara motorul ( accelera in valuri: apasam acceleratia si turatia era in urma, apoi accelera brusc sa recupereze). la fel cand apasam ambreajul sa schimb viteza cadea turatia sub 500 rpm dadea sa se opreasca apasam acceleratia sa o salvez si pana la urma tot se oprea.
e posibil sa fie din cauza bujiilor ?
mai stie careva o cauza? exista posibilitatea de bobina de inductie defecta?
poate sa fie si de la benzina proasta ? ( cu toate ca am consumat jumate de rezervor deja din ea de la ultima alimentare?)


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radulm
post 8 Sep 2010, 11:17
Post #150


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 6 October 08




cmandrei a trecut ceva timp de cand ai curatat MPP. Ne poti spune ce s-a mai intamplat? A durat reparatia sau ai inlocuit MPP?


--------------------
maibah becalicesc rols rois - ph 01 zda 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 09:43
Dacia