Se opreste motorul in mers - 1.4 8v/16v, cauze, solutii, remedieri
![]() ![]() ![]() |
Se opreste motorul in mers - 1.4 8v/16v, cauze, solutii, remedieri
florin_sm89 |
![]()
Post
#121
|
||
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 8 June 09 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#122
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Pai are carburator am inteles ... si acel "soc electronic" tinea turatia asa ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
florin_sm89 |
![]()
Post
#123
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 8 June 09 ![]() |
pai chiar daca are carburator, turatia e tinuta de acel ``reglator turatie`` care din cauza ca senzorul ii transmitea date gresite ECU-lui tinea la 2000rpm
|
--------------------
-
-
-
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#124
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Ok. Merci
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
mirel-zwu |
![]()
Post
#125
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 13 June 09 ![]() |
..se pare ca "domnisoara noastra"nu a mai venit cu detalii despre masinuta ei, daca a rezolvat problema sau nu ...eram curios ...da una peste alta mi.am schimbat parerea despre clio merge frate a mea a "implinit " 170000 de km si merge de nu are aer (sper sa nu vorbesc intrun ceas rau
![]() This post has been edited by mirel-zwu: 11 Dec 2009, 18:11 |
--------------------
renault
clio
- BZ-03-ZWU
2002
|
|
gabriela_art |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 29 October 08 From: Constanta ![]() |
Imi cer scuze ca nu am revenit
![]() Problema s-a rezolvat atunci. Se pare ca de vina era senzorul de pe volanta. De cand mi l-a montat nu am mai avut nici o problema cu masinuta ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio
1998, 1.2 benzina
|
|
fanebabanu |
![]()
Post
#127
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 23 March 09 ![]() |
Am si eu o intrebare:
Poate exista o legatura intre oprirea motorului (in general la prima franare) si servofrana? La mine au aparut de curand aceste probleme și desi servofrana mai lucreaza (pedala nu e tare si la pornirea motorului o simt cum coboara 1 cm) dar pufaie la actionare. Motorul se opreste la prima franare, ulterior porneste la prima cheie dar se opreste imediat daca nu-l accelerez; daca reusesc sa plec nu mai am probleme. Am ajuns la concluzia ca ar putea exista o legatura pentru ca problemele au aparut in acelasi timp si la un moment dat, cand ma-am chinut sa pornesc motorul de mai multe ori am simtit in masina miros puternic asemanator gazelor de esapament dar cu tenta mai mult carburant nears. Relantiul este impecabil, nu variaza, masina porneste foarte usor intotdeauna la prima cheie. |
--------------------
Renault
Clio
2003 1,4 8v
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#128
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
si mie mi se oprea motorul in trafic, in treptele inferioare de viteza. Era f suparator, mai ales cand era aglomerat.
Era de la senzorul de temperatura a apei, dupa ce l-au schimbat nu s-a mai oprit motorul. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#129
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Se poate sa fie din cauza servofranei. De fapt, imi aduc aminte ca la my ol' school dacie, cand mi-am montat servo m-am chinuit o gramada ca nu facea vacuum si murea motorul.
|
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
davinci |
![]()
Post
#130
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 18 August 10 ![]() |
Va salut. Sunt foarte nou aici si am pentru voi o problema arzatoare cu masina din semnatura, la care astept cu nerabdare parerile voastre.
Se opreste in mers, de cele mai multe ori cand temperatura motorului ajunge la cea normala(peste 80). Deci motorul se opreste complet aiurea (de obicei in intersectii,strazi aglomerate,linii de tramvai etc ![]() Am fost la service (Marcus,Nesti si unul din Vitan) si au venit cu mai multe solutii, fara sa sa fie siguri ca de acolo ar fi: bucsa decodoare, set nou de chei (una am facut-o), imobilizator, etc. Toate insa au legatura cu pornirea, nu si cu oprirea motorului, pentru ca am inteles ca odata pornit motorul sistemul de decodare al cheii nu mai are nici o treaba. Deci, se opreste (relanti sau in viteza, nu conteaza) si nu mai porneste o perioada, timp in care becul din bord clipeste. Ce ar putea fi? Multumesc! |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001 1.4 8v
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#131
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
odata am patit-o cu opritul din mers si s-a repetat dupa 1 an ca apoi sa nu mai vrea sa porneasca. CAUZA a fost senzorul de turatie ( captatorul de nu stiu cum ii zice)
se desface si se curata de mizerie si piulitura. e simplu daca stii unde este, care este. el sesiseaza daca se mai invarte motorul sau nu. daca senzorul respectiv nu sesizeaza miscarea Computerul opreste motorul. |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#132
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Incearca sa cauti putin prin aceasta sectiune ... cred ca sunt doua probleme separate ... una care genereaza oprirea motorului si cealalta cu citirea cheilor.
Incearca sa ne spui mai mult despre oprire, la relanti doar ? si in sarcina ? doar cand apesi frana ? cand scoti pe liber ? etc. |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
adrianmihaitza |
![]()
Post
#133
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 19 October 08 From: Bucuresti ![]() |
salut davinci s-ar putea sa fie de la :
ori imobiliseru sa fie pe duca(cea ce e prea greu si destul de costisitor) ori ti-a cazut cheia pe undeva si s-a miscat cipu...(asa am patit eu la un papuc 1.9 si cu oprirea in timpu mersului: incearca sa cureti: clapa de acceleratie(dai filtru de aer jos de tot si e sub filtru) ori (am avut cam ceva de genu tau mie imi murea la relanti si mai imi si oscila relantiu am schimbat " sensor, crankshaft pulse" (dar mai bine verificai mufa curato si o sa mearga) si daca tot la fel iti face...mergi cu cheia de rezerva...poate nu o sa iti mai faca... |
--------------------
Renault
Clio 1.4 8V 75 CP
- B - 60 - EAM
2004
|
|
davinci |
![]()
Post
#134
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 18 August 10 ![]() |
Masina se opreste de obicei cand scade turatia (schimbare de treapta, frana etc.). Dupa care cand dau la cheie clipeste becul din bord. Nu cred ca sunt 2 probleme diferite, cred ca au legautura.
Chestia mai aiurea ca astia de la service nu au gasit buba. De dat cu parea pe la service m-am saturat. Mi-au propus sa schimbam cutia decodoare+2 chei=12mil ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001 1.4 8v
|
|
FysGSM |
![]()
Post
#135
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 2 September 07 ![]() |
si daca ar fi din decodor de ce trebuie sa schimbi si cheile?ce treaba au cheile ca poate sa le scrie in noul decodor,fugi atunci ca sunt pe rupt nu pe reparat.cand schimbi treapta incearca sa tii turatia constanta din pedala si dc nu mai moare atunci e din clapeta,mai exact motorasul pas cu pas nu mai mentine turatia.antidemarajul se poate activa si dc atunci cand iei contactul si nu astepti suficient sa se faca schimbul de informatii intre calculatoare,daca ai avea probleme cu el ar trebui sa faca si cand pleci dimineata cu ea.
|
--------------------
dacia
supernova
2002
|
|
davinci |
![]()
Post
#136
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 18 August 10 ![]() |
OK, e logica treaba, dar n-ar trebui sa iasa la diagnoza? Si ce treaba are motorasul pas cu pas cu clipitul becului din bord? Asta nu inteleg eu....
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001 1.4 8v
|
|
FysGSM |
![]()
Post
#137
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 2 September 07 ![]() |
tu ai citit printre randuri?
antidemarajul se poate activa si dc atunci cand iei contactul si nu astepti suficient sa se faca schimbul de informatii intre calculatoare |
--------------------
dacia
supernova
2002
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#138
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
davinci ai incercat cu ambele chei ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
davinci |
![]()
Post
#139
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 18 August 10 ![]() |
Am incercat cu ambele chei.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001 1.4 8v
|
|
dulciklucik |
![]()
Post
#140
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 28 August 10 ![]() |
Salut! Sint membru nou al acestui forum si ma bucur ca l-am descoperit.
Am un Clio 1.4 Benzina 2002 Full. de ceva timp (5-6 luni) am probleme cu el si nimeni nu mi-a dat un raspuns sigur ma refer la mecanici. niciodata nu porneste la prima cheie dimineata iar dupa ce temp. apei ajunge la normal(90grade) se opreste in mers: in intersectii la viteza de 120km/h la viteza mica 10km/h si dupa ce s-a oprit nu porneste decit dupa 2,3,4 automate(incercari de porniri) e super jenant imi vine sa ma pun cu parul pe el (pe Clio) am fost si la un tester si zice ca totul e foarte ok dar, ca e POSIBIL sa fie de vina pompa de alimentare. Se intimpla ca uneori 2-3 zile pe sap. sa nu se opreasca dar pornirea tot la a-2-a cheie. Voi ce parere aveti ati intimpinat astfel de problema? Astept un raspuns. Va multumesc!!! This post has been edited by hellcat: 6 Sep 2010, 19:35 |
--------------------
Renault
Clio
2002 1.4 benzina full
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#141
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Referitor la ce ai semnalat, filtrul de combustibil a fost schimbat vreodata? Poate fi si o defectiune la sistemul antidemaraj, acesta sa intre cand are el chef. Pe partea cu incarcarea bateriei, releul de incarcare este de vina.
This post has been edited by hellcat: 6 Sep 2010, 19:35 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#142
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
incearca prima data sa cureti senzorul de turatie ( un mecanic stie care e).
daca dai la automat invarte si nu vrea sa porneasca ai sanse sa scapi numai cu un curat de senzor. |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
dulciklucik |
![]()
Post
#143
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 28 August 10 ![]() |
Multumesc pt. sfaturi o sa incerc sa curat chestia aceea. Cu cheile le-am schimbat si degeaba tot greu porneste, filtrul de benzina e schimbat de 200-300 km nu stiu ce sa mai zic: mecanicii ridica din umeri nici un testarul nu depisteaza atunci cine???? REMAT-ul???? singurul lucru pe care nu l-am facut nu am curatat sita de la pompa benzina pt. k nu pot desface capacul de la gura de vizitare......
![]() |
--------------------
Renault
Clio
2002 1.4 benzina full
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Ti-a masurat cineva presiunea data de pompa de benzina?
|
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
dulciklucik |
![]()
Post
#145
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 28 August 10 ![]() |
Nu, presiunea nu a masurat-o nimeni dar cred ca trebuie curatat senzorul de turatie acum ploua astept o zi frumoasa sa-l demontez si sa-l frezez putin. multumesc pt. sfat.
![]() Regulamentul acestui forum http://www.reno.ro/index.php?act=boardrules interzice utilizarea limbajului de tip irc. This post has been edited by hellcat: 6 Sep 2010, 19:36 |
--------------------
Renault
Clio
2002 1.4 benzina full
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#146
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
CLIO II 2003, 1.4 8V am o problema cu acest motoras. vreau sa pornesc masina, a dat sa porneasca si s-a oprit. Am tot incercat s-o pornesc si a luat-o f greu am tinut-o accerlerata pentru ca dadea sa se opreasca si in final n-a tinut la relanti si a murit motorul.
A doua zi a pornit mai greu dar tot tinuta accelerata si acceleratie statea la 2500 rpm nu cobora, am vrut sa plec dar a murit motorul. am mai incercat o cheie de pornire si a pornit am plecat cu ea si la primul semafor stateam la relanti in asteptare si vedeam cum creste turatia fara sa apas nimic. semn ca motorasul pas cu pas a luat-o razna. am pornit-o la a doua cheie am ajuns acasa si s-a linistit. dupa 10 minute a pornit normal dar asta nu inseamna ca nu are ceva defect. la Clio Symbol 2003 1.4 8v se potriveste motorasul pas cu pas de la solenta sau logan sau supernova ? am intrebat la magazin Renault si vine impreuna cu corpul clapeta la 874 ron. prea scump totusi |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#147
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Fara fara fara ... se inlocuieste separat ... in mod normal la magazin e vreo 150 ron iar in vitan duminica dimineata ti-l alegi din sac/punga cu vreo 30-50 ron. La tutoriale vezi cum ajungi la el
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
christig |
![]()
Post
#148
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 28 November 05 ![]() |
mie cand mi-a crapat acum vreo 2-3ani, am luat unul de logan din vitan, demontat de un vanzator de pe un corp clapeta care era nou dar crapat la un plastic. avea si de astea la 30j de lei la punga da' a zis ca nu poa sa-mi dea garantie la ele ca-s varza
![]() |
--------------------
Clio
Symbol
martie 2001 1.4 Clio Symbol, 1.4 8v, 2001
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#149
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
Groaznic!
sa se opreasca in mers de 3 ori in 4 km (in plin trafic)!!! daca mergeam cu 2500 rpm OK cum era sub 2000 NU mai vrea sa accelereze ci dadea sa moara motorul ( accelera in valuri: apasam acceleratia si turatia era in urma, apoi accelera brusc sa recupereze). la fel cand apasam ambreajul sa schimb viteza cadea turatia sub 500 rpm dadea sa se opreasca apasam acceleratia sa o salvez si pana la urma tot se oprea. e posibil sa fie din cauza bujiilor ? mai stie careva o cauza? exista posibilitatea de bobina de inductie defecta? poate sa fie si de la benzina proasta ? ( cu toate ca am consumat jumate de rezervor deja din ea de la ultima alimentare?) |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
radulm |
![]()
Post
#150
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 6 October 08 ![]() |
cmandrei a trecut ceva timp de cand ai curatat MPP. Ne poti spune ce s-a mai intamplat? A durat reparatia sau ai inlocuit MPP?
|
--------------------
maibah becalicesc
rols rois
- ph 01 zda
2009
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 09:43 |