Chip tuning, exista asa ceva prin Romania?
![]() ![]() ![]() |
Chip tuning, exista asa ceva prin Romania?
dragos_s |
![]()
Post
#91
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 18 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2008/privilege
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.385 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Ti se pare ca m-am cramponat???
Mie mi se pare normal cand cumpar ceva sa stiu pe ce dau banii si ce specificatii are... deci mi se pare normal sa stiu ce motor este sub capota...de aia ti-am atras atentia.... ca nu ai inteles gluma.....strict problema ta... Si diferente sunt intre motoarele producatorilor...de la unele minore pana la unele foarte mari.... dar sunt si de acord cu tine.... sunt la fel....toate folosesc benzina sau motorina... aici seamana toate ![]() ![]() ![]() dragos_s - fara gluma....imi dau seama din postul tau ca nu prea ai habar ce se intampla si cum, acolo sub capota,...asa ca nu te mai lansa in informatii de genul toti folosesc acelasi motor si toate motoarele sunt la fel... pt. ca vei fi luat la misto...si vad ca te superi repede.... ![]() This post has been edited by cj98czh: 2 Apr 2009, 14:00 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Johnny78 |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.816 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti, Jud. Bacau ![]() |
Cel mai simplu e sa schimbi calculatorul cu totul. Dar dupa ai sa nu plangi ca nu mai ai garantie...diferenta dintre cele doua modele este data de TURBOCOMPRESOR nu de soft.
This post has been edited by Johnny78: 2 Apr 2009, 13:50 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0
- BC 99 AEB
1994/Business De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#94
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
pompa de inalta presiune e identica, zii merci ca e bosch si nu delphi
![]() eu as paria ca motoarele sunt identice. nu stiu daca si turbinele. 2 Apr 2009, 15:17: QUOTE(Johnny78 @ 2 Apr 2009, 14:50) Cel mai simplu e sa schimbi calculatorul cu totul. Dar dupa ai sa nu plangi ca nu mai ai garantie...diferenta dintre cele doua modele este data de TURBOCOMPRESOR nu de soft. pai de ce sa schimbe calculatorul daca diferenta e data de turbo? ![]() sau te referi ca tubina e identica, insa geometria variabila este comandata de ECU diferit? Ca atunci tot la soft ne intoarcem This post has been edited by strumfuadi: 2 Apr 2009, 14:17 |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
Johnny78 |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.816 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti, Jud. Bacau ![]() |
Ca sa fim german de exacti, e vorba de alte deschideri ale palelor de la turbina.
Comanda o da softul, cu conditia ca turbina sa o poata executa... |
--------------------
Renault
Laguna 2.0
- BC 99 AEB
1994/Business De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#96
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
codurile turbinei pe cele doua modele coincid?
daca da, se poate face schimbarea de soft pur si simplu... |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
Johnny78 |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.816 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti, Jud. Bacau ![]() |
nu stiu si nu cred...
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0
- BC 99 AEB
1994/Business De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
|
|
ricochet2 |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.770 Joined: 8 November 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(strumfuadi @ 2 Apr 2009, 13:25) Am citit foarte pe fuga, dar tot nu inteleg. OK, asta cu optimizarea consumului are sens, adica daca se optimizeaza coeficientul aer/benzina (desi nu vad de ce nua r fi optimizat din fabrica), dar ca va consuma mai putin, doar ca va da puteri mai mari la turatii mai mici desi are sens, nu vad de ce fabricantul ar dori sa tina o rezerva de putere significanta pana la o anumita turatie. Protectia motorului are sens, dar ma gandesc ca poate si datorita faptului ca o masina care fuge imediat cum o calci e mai greu de condus, iar masinile sint facute nu doar pentru oameni talentati. In rest, ma gandesc numai si numai la fizica. Puterea inseamna lucru mecanic derivat la timp. Lucrul mecanic este realizat prin transformarea energiei termice (arderea benzinei) in energie mecanica (cu ceva degajare de caldura fireste). Nu sint mare fizician, de asta nu inteleg de ce pentru a dezvolta lucru mecanic mai mare (atentie, nu mai repede), nu are nevoie de o energie mai mare pe care sa o converteasca (adica benzina). Desigur, daca ar creste randamentul la turatii mici, as intelege, ar avea sens, dar puterea ar fi aceeasi, doar ca e livrata la turatii mai mici. Sigur ca se poate mari real puterea, dar prin modificarea fizica a componentelor, nu stiu numai prin soft cum ai putea sa-l faci mai puternic. Iar daca poti, puterea maxima in nici un caz nu e in asa hal de mare cum afirma unii. Si acum strumfu, iar ai sa spui ca am vorbit sa mai fac un post ![]() |
--------------------
Renault
Laguna Concorde 1.6 16V
1999
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#99
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
ai vorbit de puteai face 3-4 posturi daca ziceai cu lingurita.
![]() la un motor aspirat nu are sens sa faci chiptunning, cresterea e foarte mica si aproape imperceptibila. La un turbo (benzina sau diesel) e cu totul alta treaba, cresterile devin importante (spre 30% in +), in special prin cresterea presiunii de alimentare. |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
ricochet2 |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.770 Joined: 8 November 08 From: Timisoara ![]() |
Categoric, pentru ca acolo turbina intra mai repede in functie, la turatii mai mici. Dar consumul mai mic nu-mi da pace.
This post has been edited by ricochet2: 2 Apr 2009, 18:13 |
--------------------
Renault
Laguna Concorde 1.6 16V
1999
|
|
Johnny78 |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.816 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti, Jud. Bacau ![]() |
consumul e dat de greutatea piciorului...
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0
- BC 99 AEB
1994/Business De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
|
|
dragos_s |
![]()
Post
#102
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 18 March 09 ![]() |
Multumesc de raspunsuri,o sa ma interesez de turbine sa vad daca sunt la fel si o sa revin cu amanunte!
Mersi strumfuadi! |
--------------------
Renault
Laguna
2008/privilege
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#103
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
Ca sa fiu la fel de politicos ca si tizul johnny: Cu placere!
|
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
ricochet2 |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.770 Joined: 8 November 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna Concorde 1.6 16V
1999
|
|
Johnny78 |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.816 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti, Jud. Bacau ![]() |
tare le mai place unora sa ma perie....
nu sunt un clasic in viata...doar un simplu om. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0
- BC 99 AEB
1994/Business De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 04:15 |