Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Chip tuning, exista asa ceva prin Romania?

dragos_s
post 2 Apr 2009, 13:43
Post #91


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 18 March 09




In primul rand am avut o greseala de tastare,nu trebuia sa te cramponezi inn asemenea detalii.

Si personal nu cred ca mai este vreo diferenta intre motoare datorita tendintei pe care am observat-o la unii producatori de masini de a avea aceleasi motoare dar cu puteri diferite,in sensul ca vad ca se da acum un motor si la el platesti diferit in fct de putere.....

Da,pot foarte usor sa apelez la un chip tuning standard,isi face treaba,dar m-am gandit ca fiind conceput de renault,e mai viabil.

Si am intrebat daca are cineva idee cum fac rost de acest soft.


--------------------
Renault Laguna 2008/privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 2 Apr 2009, 13:47
Post #92


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.385
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Ti se pare ca m-am cramponat???

Mie mi se pare normal cand cumpar ceva sa stiu pe ce dau banii si ce specificatii are... deci mi se pare normal sa stiu ce motor este sub capota...de aia ti-am atras atentia.... ca nu ai inteles gluma.....strict problema ta...

Si diferente sunt intre motoarele producatorilor...de la unele minore pana la unele foarte mari.... dar sunt si de acord cu tine.... sunt la fel....toate folosesc benzina sau motorina... aici seamana toate biggrin.gif tongue.gif biggrin.gif

dragos_s - fara gluma....imi dau seama din postul tau ca nu prea ai habar ce se intampla si cum, acolo sub capota,...asa ca nu te mai lansa in informatii de genul toti folosesc acelasi motor si toate motoarele sunt la fel... pt. ca vei fi luat la misto...si vad ca te superi repede.... biggrin.gif

This post has been edited by cj98czh: 2 Apr 2009, 14:00


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 2 Apr 2009, 13:50
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




Cel mai simplu e sa schimbi calculatorul cu totul. Dar dupa ai sa nu plangi ca nu mai ai garantie...diferenta dintre cele doua modele este data de TURBOCOMPRESOR nu de soft.

This post has been edited by Johnny78: 2 Apr 2009, 13:50


--------------------
Renault Laguna 2.0 - BC 99 AEB 1994/Business
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 2 Apr 2009, 14:15
Post #94


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




pompa de inalta presiune e identica, zii merci ca e bosch si nu delphi wink.gif
eu as paria ca motoarele sunt identice.
nu stiu daca si turbinele.

2 Apr 2009, 15:17:
QUOTE(Johnny78 @ 2 Apr 2009, 14:50)
Cel mai simplu e sa schimbi calculatorul cu totul. Dar dupa ai sa nu plangi ca nu mai ai garantie...diferenta dintre cele doua modele este data de TURBOCOMPRESOR nu de soft.
*


pai de ce sa schimbe calculatorul daca diferenta e data de turbo? huh.gif
sau te referi ca tubina e identica, insa geometria variabila este comandata de ECU diferit? Ca atunci tot la soft ne intoarcem

This post has been edited by strumfuadi: 2 Apr 2009, 14:17


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 2 Apr 2009, 14:43
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




Ca sa fim german de exacti, e vorba de alte deschideri ale palelor de la turbina.
Comanda o da softul, cu conditia ca turbina sa o poata executa...



--------------------
Renault Laguna 2.0 - BC 99 AEB 1994/Business
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 2 Apr 2009, 14:47
Post #96


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




codurile turbinei pe cele doua modele coincid?
daca da, se poate face schimbarea de soft pur si simplu...


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 2 Apr 2009, 14:48
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




nu stiu si nu cred...


--------------------
Renault Laguna 2.0 - BC 99 AEB 1994/Business
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 2 Apr 2009, 15:57
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




QUOTE(strumfuadi @ 2 Apr 2009, 13:25)
Rico, with love, especially for you!  wub.gif
*



Am citit foarte pe fuga, dar tot nu inteleg. OK, asta cu optimizarea consumului are sens, adica daca se optimizeaza coeficientul aer/benzina (desi nu vad de ce nua r fi optimizat din fabrica), dar ca va consuma mai putin, doar ca va da puteri mai mari la turatii mai mici desi are sens, nu vad de ce fabricantul ar dori sa tina o rezerva de putere significanta pana la o anumita turatie. Protectia motorului are sens, dar ma gandesc ca poate si datorita faptului ca o masina care fuge imediat cum o calci e mai greu de condus, iar masinile sint facute nu doar pentru oameni talentati. In rest, ma gandesc numai si numai la fizica. Puterea inseamna lucru mecanic derivat la timp. Lucrul mecanic este realizat prin transformarea energiei termice (arderea benzinei) in energie mecanica (cu ceva degajare de caldura fireste). Nu sint mare fizician, de asta nu inteleg de ce pentru a dezvolta lucru mecanic mai mare (atentie, nu mai repede), nu are nevoie de o energie mai mare pe care sa o converteasca (adica benzina). Desigur, daca ar creste randamentul la turatii mici, as intelege, ar avea sens, dar puterea ar fi aceeasi, doar ca e livrata la turatii mai mici. Sigur ca se poate mari real puterea, dar prin modificarea fizica a componentelor, nu stiu numai prin soft cum ai putea sa-l faci mai puternic. Iar daca poti, puterea maxima in nici un caz nu e in asa hal de mare cum afirma unii.

Si acum strumfu, iar ai sa spui ca am vorbit sa mai fac un post peacefingers.gif


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 2 Apr 2009, 16:09
Post #99


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




ai vorbit de puteai face 3-4 posturi daca ziceai cu lingurita. tongue.gif

la un motor aspirat nu are sens sa faci chiptunning, cresterea e foarte mica si aproape imperceptibila.
La un turbo (benzina sau diesel) e cu totul alta treaba, cresterile devin importante (spre 30% in +), in special prin cresterea presiunii de alimentare.


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 2 Apr 2009, 18:03
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




Categoric, pentru ca acolo turbina intra mai repede in functie, la turatii mai mici. Dar consumul mai mic nu-mi da pace.

This post has been edited by ricochet2: 2 Apr 2009, 18:13


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 3 Apr 2009, 10:21
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




consumul e dat de greutatea piciorului...


--------------------
Renault Laguna 2.0 - BC 99 AEB 1994/Business
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos_s
post 3 Apr 2009, 12:27
Post #102


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 18 March 09




Multumesc de raspunsuri,o sa ma interesez de turbine sa vad daca sunt la fel si o sa revin cu amanunte!

Mersi strumfuadi!


--------------------
Renault Laguna 2008/privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 3 Apr 2009, 12:31
Post #103


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




Ca sa fiu la fel de politicos ca si tizul johnny: Cu placere!



--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 3 Apr 2009, 13:01
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




QUOTE(strumfuadi @ 3 Apr 2009, 13:31)
Ca sa fiu la fel de politicos ca si tizul johnny: Cu placere!
*



Si ca sa-l citez pe Sorin Hobana: compatriot si concitadin.


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 5 Apr 2009, 10:50
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




tare le mai place unora sa ma perie....
nu sunt un clasic in viata...doar un simplu om.


--------------------
Renault Laguna 2.0 - BC 99 AEB 1994/Business
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 04:15
Dacia