Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Troncanit exasperant in dreptul rotii.

radunre
post 21 Jul 2008, 21:03
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




un pivot uzat troncane cam la toate denivelarile dar mai ales daca ai rotile bracate intr-o directie sau alta (unghiul nu are mare importanta)


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rino
post 21 Jul 2008, 22:34
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 838
Joined: 9 December 07




Unde este surubul de strangere a casetei de directie de care vorbeste $$ilvviu?


Problema similara. schimbat bucsi bara stabilizatoare + verificat "berceaul"= nici o rezolvare, flanse+rulmenti schimbate = rezolvare partiala.


--------------------
Renault Megane 2005, 2009
DIY / open source fan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 21 Jul 2008, 23:28
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




QUOTE(radunre @ 21 Jul 2008, 21:03)
un pivot uzat troncane cam la toate denivelarile dar mai ales daca ai rotile bracate intr-o directie sau alta (unghiul nu are mare importanta)
*



Tin sa precizez ca am mai auzit si in dreapta pocnetul acela. Deci sa inteleg ca poate fi de la jocul din acel pivot? Si nu trancane, ci pocneste, se aude un pocnet. Nu bataie, nu troncanitura, nu zgomot de fier pe fier. Pocnet efectiv.

This post has been edited by Ryk: 21 Jul 2008, 23:30


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 22 Jul 2008, 07:40
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




Ryk, perceptia sunetului e f. greu de explicat, mai ales ca eu am doar amintiri din perioada in care aveam probleme cu pivotul dar la alta masina.
I-mi amintesc despre acel sune ca fiind unul puternic, cu tenta metalica, poti sa o testezi si tu intr-o anumita masura: brachezi rotile st/dr si prinzi pivotul astfel incat sa simti si intrarea in fuzeta, rogi un prieten sa balanseze masina dupa care sa balanseze roata stanga/dreapta - puternic. In functie de uzura pivotului se poate sa simti ceva bataie/miscare independenta a fuzetei fata de partea inferioara a pivotului. Succes


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 22 Jul 2008, 13:43
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




QUOTE(radunre @ 22 Jul 2008, 07:40)
Ryk, perceptia sunetului e f. greu de explicat, mai ales ca eu am doar amintiri din perioada in care aveam probleme cu pivotul dar la alta masina.
I-mi amintesc despre acel sune ca fiind unul puternic, cu tenta metalica, poti sa o testezi si tu intr-o anumita masura: brachezi rotile st/dr si prinzi pivotul astfel incat sa simti si intrarea in fuzeta, rogi un prieten sa balanseze masina dupa care sa balanseze roata stanga/dreapta - puternic. In functie de uzura pivotului se poate sa simti ceva bataie/miscare independenta a fuzetei fata de partea inferioara a pivotului. Succes
*



Merci de explicatie, dar nu prea seamana zgomotul care-l aud eu cu cel descris de tine. Posibil ca sa nu fie asa ca uzura este mai mica la mine decat era la tine. Mi-a spus mecanicul ca mai pot sa merg asa cu el pana la revizie, adica vreo 4000km.
Oricum daca stie cineva de la ce ar putea veni pocnetul acela, orice raspuns este binevenit.

This post has been edited by Ryk: 22 Jul 2008, 13:44


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 24 Jul 2008, 11:35
Post #36


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




@ radunre
Bucsile de la bara stabilizatoare nu sunt scumpe. Din cate retin au costat in decembrie trecut 24 ron (4 buc.: 2 arata ca si cele de la Dacie de pe lonjeroane in fata, cu taietura. Celelalte 2 sunt ca niste dopuri si se monteza pe capetele barii stabilizatoare, langa fuzete).
Problema e alta. Chiar cand am fost eu la mecanic sa schimb bucsile, terminase o lucrare asemanatoare la un alt Megane 1, dar schimbase si bara stabilizatoare.
Masina cu pricina avusese schimbate bucsile recent, dar in 2 luni troncanelile au reaparut.
Mi-a aratat bara veche si se vedeau pe ea uzuri in dreptul clemelor ce strang bucsile de langa fuzete, nu foarte pronuntate, dar se pare ca suficiente sa produca zgomote. Mi-a spus ca problema aceasta a intalnit-o si la alte M 1 care au venit cu troncaneli in service-ul Renault , unde lucreaza oficial.
Numitorul comun al acestor masini e rulajul, in jurul a 140.000 km., asa cum e a mea si cea la care schimbase bara.
Cel mai rau este ca bara o poti cumpara doar ca piesa de origine, eu nu am auzit sa se produca si aftermarket, iar cel mai ieftin am gasit-o la 850 ron.
Asta nu inseamna ca ai rezolvat problema ! Trebuie sa fii sigur ca aceasta e cauza.
La bara de la masina mea au infasurat de cateva ori banda izolatoare si apoi au montat bucsile tip dop, sa compenseze uzura, aproape invizibila in cazul meu.
Sistemul e identic si la Supernova, la o scala un pic mai redusa. Am schimbat doar bucsile la o masina a unui prieten ( pe care o "plimb" eu prin service-uri mad.gif ) si in scurt timp a inceput sa troncane din nou.
In concluzie, sper sa ajung cat de curand la alt mecanic, tot de la Renault si tot la el acasa (e mai ieftin icon_mrgreen.gif ), sa mai aud si alta parere.
Cand am noutati revin.
By the way.
Cei care aveti troncanituri, verificati si bieleta anticuplu (intr caroserie si motor, pe mijloc, in apropiere de timonerie, sub masina, evident biggrin.gif ) Se diagnosticheaza f. usor: la accelerari bruste ale motorului, pe loc, motorul "joaca mult inainte-inapoi". In mers, la accelerari-decelerari, levierul de schimbare a vitezelor culiseaza f. mult inainte-inapoi.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 24 Jul 2008, 13:09
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




dodone, la mine se aude si pe loc acel pocnet, la fel mi-a spus si mecanicul, daca era acea bara stabilizatoare nu se auzea pe loc ci doar in mers, iar in mers mie mi se mai aude la viteze de cel mult 30km/h.


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliennt
post 28 Jul 2008, 09:52
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 23 June 06




Buna ziua,

Am si eu un trancanit insotit de un scartait mai ales in viraj. Trancanitul se simte si in volan uneori. Am dus masina la 3 mecanici. Unul mi-a spus ca nu are nimic, ca mi se pare, iar ceilalti doi si-au dat cu parerea si au schimbat una alta. Fara rost insa.

Prin urmare am telescoape noi, rulmentii de la telescoape sunt de asemenea noi.

Nu am nici macar notiuni elementare de mecanica, asa ca imi cer scuze daca explicatiile mele sunt lacunare.

Intrebarea mea este - cunoasteti vreun mecanic in zona Alba Iulia/Cluj/Sibiu care sa am incredere ca imi gaseste macar problema?

Va multumesc anticipat.


--------------------
Renault Megane 1.5DCI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 28 Jul 2008, 10:03
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Problema ta e cel mai probabil asezarea incorecta a arcului in scaunul flansei: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=400...dpost&p=1469860

PS: E vorba de un Megane sau de Logan?

This post has been edited by 19vik: 28 Jul 2008, 10:28


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 28 Jul 2008, 12:02
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




19vik dar un raspuns la intrebarea mea de mai sus ai putea sa-mi dai? ca vad ca te cam pricepi. Merci


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 28 Jul 2008, 12:57
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Ce pot sa-ti raspund decat sa-ti descriu cum era la mina: asa cum am scris in topicul despre flanse, pocnetul si zbarnaitul arcului se producea la rotirea volanului aproape de capatul cursei acestuia si numai cu msina suspendata, la roata din dreapta, la fel si daca coteam eu direct roata cu mana. Cu masina pe roti se auzea un zgomot abia perceptibil, in aceleasi conditii, pe loc, iar in mers, un cloncanit pe denivelari, mai ales pe dreapta, in special daca rotile erau virate, altfel, masina mergea foarte bine. Cauza la mine se pare ca a fost asezarea arcului pe flansa. Nu prea mi-am dat eu seama ce se intampla acolo, dar banuiesc ca datorita prafului si nisipului din rulment, flansa ramanea putin un urma fata de rotirea arcului, cu masina suspendata. Cu masina pe rotile ei, presiunea dintre arc si flansa fiind mult mai mare, nu se mai intampla asta. Toate astea sunt doar presupuneri ale mele si trebuie sa le iei ca atare, cert e ca dupa ce am montat totul la loc, a disparut pocnetul ala la rotirea volanului cu masina suspendata si nu mai cloncane pe dreapta.
Acum te intreb eu: de unde stie mecanicul ca flansele tale sunt ok, le-a demontat de pe masina? Ca asa vizual, ce sa vezi... sunt ok, la locul lor si nici demontate nu vezi mare lucru, decat simti o usoara agatare la rotire, datorita mizeriei din rulment, depinde cat de grav e.
Daca zici ca nu trancane, nu bate ci pocneste efectiv pe loc si la viteza foarte mica si esti sigur ca nu e de la surubul coloanei (ala de sub pedale), fa si tu la fel ca mine: ridici masina sa ai rotile din fata libere, pui contactul sa ai servodirectie, rotesti volanul si vezi ce si unde se aude.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 28 Jul 2008, 22:35
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




19vik sunt sigur ca nu e de la surubul coloanei de directie pt. ca se aude din exterior. Din cate am vazut pe aici surubul este in interior chiar intre pedale. Si zgomotul il percep de undeva din aripa. Mecanicul mi-a spus ca flansa e ok ca nu a simtit vibrare pe arc, dar posibil sa nu isi fi dat seama, ii inteleg si pe mecanici si eu mai fac greseli in domeniul in care lucrez. Exact ca tine mi-a explicat ca ca din cauza prafului merge sacadat rulmentul acela.
Apropo de surubul acela, am vazut ca este M8 sau 8M, asta insemnand ca imi trebuie o cheie de 8 ca sa il strang? banuiesc ca pot face si eu aceasta operatie.


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 28 Jul 2008, 23:09
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Pentru surubul M8 (metric 8), iti trebuie cheie de 13. E in habitaclu, imediat deasupra podelei.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 29 Jul 2008, 02:21
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




o sa ma bag maine cred sa vad, il desfact si il strang la loc cu forta maxima a mea, banuiesc ca e corect asa. Vazusem intr-un topic dedicat ca trebuie strans cu nu stiu cati dNm, dar nu am o asa cheie. Banuiesc ca nu fac nimic rau ca strang cat pot eu maxim.


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 29 Jul 2008, 08:07
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




Dodone, mersi mult de explicatii. Troncanitul/cloncanitul la masinuta mea are un obicei ciudat smile.gif, apare si dispare, am impresia ca mai mult apare cand e cald afara si merg mai mult cu masina. Am fot la o statie ITP si mi-au pus masina pe un tester de bucse hidraulic, misca rotile de pe aceeasi punte in fata/lateral in directii opuse, baietii nu au gasit nimic pe la ea, au spus ca e in stare perfecta (asta dupa ce am schimbat flansa+rulment presiune si 2 capete bara), ma-m deplasat personal in canal si am studiat modul in care se comporta toate elementele in momentul fortarii lor de catre tester si la randul meu nu am gasit joc la nimic. Ce-i drept, bara stabilizatoare se testeaza mult mai bine la miscari pe verticala a rotilor. Mi se pare ciudat ca o uzura f mica a capetelor barii stabilizatoare sa faca asa scandal... Inainte de megane am avut un R11 si suspensia era identica (dupa cum ziceai de solenza, mai redusa ca si gabarit), acolo am avut probleme cu bucsele de la bara stabilizatoare, troncaneau/cloncaneau peste denivelari de numa' , le-am schimbat si totul s-a linistit pentru ~2 ani cand am vandut-o. Ce e mai ciudat la mine e ca suspectand flansa, am schimbat-o+rulmentul, 2-3 zile nu am mai auzit acel zgomot/bataie dupa care a reaparut sad.gif . Am zis ca o mai las, poate se mai inteteste/apar semne clare si e mai simplu (totusi ma cam bate gandul sa schimb bucsele bara stabilizatoare). Momentan mi s-a rupt un telscop pe spate si azi sunt programat la schimbare (pereche).

Sanatosi sa fim, restul se rezolva.


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 29 Jul 2008, 09:13
Post #46


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Aseara am fost la noul mecanic, care mi-a desfacut bucsile tip dop de la bara stabilizatoare. Stupoare ! Erau uzate de parca as fi rulat cu ele 80.000 de km. nu aprox. 7.000 de km. Mi-a montat la loc alte bucsi aruncate de la alta masina, care aratau mult mai bine decat cele de la masina mea. Dar erau piese de origine, nu aftermarket cum am avut eu.
M-am invatat minte. Tot ce e bucsaraie nu mai pun decat piese de origine. Se vedea clar diferenta de calitate a materialului dintre cele doua.
Necazul e ca troncaniturile nu au disparut.
In consecinta, mecanicul mi-a propus sa montez de proba 2 telescoape de la el, in stare buna ca sa eliminam inca o cauza.
Cand am noutati ma mai bag in seama.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 29 Jul 2008, 09:40
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Verifica si capetele de bara cu bieletele.
Nu se simtea la mana, dar la mine bieleta dreapta are un joc foarte mare dupa ce o desfac de pe roata. Stransa pe butuc nu se mai simte nimic huh.gif

Zilele astea o sa demontez si pivotul, sa vad poate e uzat si asta si nu se simte uzura strans fiind pe butucul rotii.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 30 Jul 2008, 21:47
Post #48


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Merci de sfat. O sa verific. smile.gif


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 6 Aug 2008, 16:27
Post #49


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




dupa lupte seculare care au durat ceva saptaluni, am gasit cauza principala a troncaniturilor. Erau telescoapele, asaq cum banuia unul dintre colegii de forum intr-un post anterior.
Am schimbat ansamblul de suspensie de la alta masina si am vazut ca nu mai bate deloc.
In plus, montasem eu flansele de telescop cu "urechile" metalice in spate, nu in fata, asa cum trebuia.
In consecinta, am depistat cauza, ramane sa schimb telescoapele... mad.gif


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 7 Aug 2008, 00:38
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




bine ca au fost astea si nu altceva. La problema mea, cred ca au ramas flansele care urmeaza sa le schimb la revizie. Sa speram ca astea vor fi. Revin cu detalii dupa revizie.


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dubla
post 7 Aug 2008, 09:51
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 5 June 08




am si eu un zgomot cand merg nu foarte tare in partea dreapta cred ca tot de la roata, se aude motorul si acel sgomot dar nu tot timpul, ieri mi a aparut cine poate sa imi zica ce e?


--------------------
renault megane II 2003 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 7 Aug 2008, 12:27
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




si cam ce zgomot e? Fii mai detaliat cand apare, incearca sa treci peste o denivelara si sa-l reproduci si vino cu cat mai multe detalii


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stanyc2003
post 9 Jan 2009, 14:29
Post #53


Omu cu Fluensu'


Group: Members
Posts: 622
Joined: 2 December 08
From: Bucharest




Si eu am zgomot la trecerea peste denivelari. am fost la service. Bascula dreapta trebuie schimbata. Alt motiv e un suport pe care e fixata si caseta de directie. Are o forma de U. E fixat in 2 bucsi. Alea se uzeaza si... trebuiesc schimbate. Stie cineva cum se numeste piesa de care zic? La service nu iti scimba decat tot suportul cu tot cu bucsi. Asta e politica Renault;)


--------------------
Renault Fluence 2010,1,5 dci, 105 CP, negru metalizat - numere roșii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nashudela1
post 9 Jan 2009, 19:47
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 6 January 09
From: Bucuresti




QUOTE(stanyc2003 @ 9 Jan 2009, 15:29)
Si eu am zgomot la trecerea peste denivelari. am fost la service. Bascula dreapta trebuie schimbata. Alt motiv e un suport pe care e fixata si caseta de directie. Are o forma de U. E fixat in 2 bucsi. Alea se uzeaza si... trebuiesc schimbate. Stie cineva cum se numeste piesa de care zic? La service nu iti scimba decat tot suportul cu tot cu bucsi. Asta e politica Renault;)
*



Cadru motor, sau bersou mai popular, pe acesta se prinde basculele si suportul de la cutia de viteze caseta de directie si bara stabilizatoare. Acesta se schimba daca are bucsile uzate.


--------------------
Renault EX Megane 2 2005 Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumitrescuandrei
post 10 Jan 2009, 15:47
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 16 December 08
From: Curtea de Arges




am si eu un troncanit asemanator la roata din dreapta...dar e doar cand virez dreapta.face de 2 ori poc-poc si gata....aseara am descoperit.luni o sa ma duc cu ea la service sa vad ce are biggrin.gif


--------------------
Renault Fan . .
Muuulte Renouri/Dacii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nashudela1
post 10 Jan 2009, 21:48
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 6 January 09
From: Bucuresti




QUOTE(dumitrescuandrei @ 10 Jan 2009, 16:47)
am si eu un troncanit asemanator la roata din dreapta...dar e doar cand virez dreapta.face de 2 ori poc-poc si gata....aseara am descoperit.luni o sa ma duc cu ea la service sa vad ce are  biggrin.gif
*



La tine e posibil sa fie rulmentul de la flansa. La service o sa ti-l schimbe sigur, eu la un Megan 2.1 in vara lui 2007 cu aceleasi simtome ca la tine, demontat, curatat de unsoarea care se uscase, unsoare proaspata Vaselina MOL ca daia aveam in momentul respectiv, si merge si acum fara nici un carait.


--------------------
Renault EX Megane 2 2005 Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumitrescuandrei
post 11 Jan 2009, 02:07
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 16 December 08
From: Curtea de Arges




mi`a mai zis chestia asta cineva dar nu crezusem.acum ca zici si tu cred biggrin.gif sper sa fie asta.la un service fabulase ala ca e caseta de directie dry.gif ms pt sfat.o sa incerc si eu tot cu vaselina biggrin.gif


--------------------
Renault Fan . .
Muuulte Renouri/Dacii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 11 Jan 2009, 15:36
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Atunci cand se schimba cadrul motor,trebuie sa-ti dea rotile din fata jos?Intreb pentru ca am avut-o in service si nu stiu daca au reparat-o cum trebuie.Si apoi mai sunt 2 fiare,sau cum se numesc,ce pleaca din cadrul motor in sasiu,unul pe stanga iar altul pe dreapta.
E,la mine cel de pe dreapta era deplasat si astfel aveam o bataie pe denivelari si mai ales pe piatra cubica.
Va intreb,caci am inteles ca la o astfel de operatiune ar trebui suspendat motorul si cate si mai cate!


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 11 Jan 2009, 15:57
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




cred ca trebuie demontate si rotile fata ca sa aibe un acces cat mai bun. Asta din ce imi imaginez eu ca e pe acolo.


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 11 Jan 2009, 17:50
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




La mine sigur nu le-au demontat!


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 09:49
Dacia