Tico m-ai uimit. Tu Logan???, marfa coreeana
![]() ![]() |
Tico m-ai uimit. Tu Logan???, marfa coreeana
BZN |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|||
tarzy |
![]()
Post
#2
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
subscriu
am si eu in bataura un ticuleana ..... e folosit zi de zi de consoarta din dotare .... costurile de exploatare se aproie "vertiginos" de un abonament RATB + Metrorex consum de max 7 exclusiv in Bucuresti, asigurare mica, impozit ca la remorca, consumabile ieftine (intra numa 2,5 l ulei), etc eu am luat masina la 42.000 .... acum are 55.000 .... si in afara de 2 schimburi de ulei&filtre si-un bec de semnalizare in aproape 2 ani nu a necesit nimic altceva in plus e cea mai funny masina de condus in Bucuresti ..... fie ca vrei sau nu .... pleci primul de la semafor .... o parchezi unde nici cu gandul nu gandesti .... te strecori cam pe oriunde intre benzi (concurezi scuteristi) partea naspa - nu prea-ti dau colegii participanti la trafic prioritate ..... parca nu te vad .... tot timpul trebuie sa conduc atent si cu mana pe claxon sa nu se urce vre-un jeep pe mine, avand ecartamentul mic ..... pe sleauri de zapada e cam inutila chiar daca e incaltata cu ce trebuie .... ramane repede suspendata This post has been edited by tarzy: 31 Jan 2008, 11:32 |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
bulan |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
"BZN Postat Astăzi, 09:58
detin ,din mai 1998 un tico" "tarzy Postat Astăzi, 11:27 subscriu am si eu in bataura un ticuleana" Cred ca cel mai plastic ar suna:un TICALOS! |
--------------------
a
b
c
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Tico pe GPL= free ride
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
BZN |
![]()
Post
#5
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
''C'mon, e doar o (mini?)cotiga cu motor. Depasit insa simpatic. ''
Respect parerea dar pana cand Seat-ul "nou'' o sa depaseasca Tico-ul in FIABILITATE,o sa mai treaca multa apa pe Dambovita... Si , daca ma gandesc mai bine, s-ar putea sa ai o surpriza neplacuta si in trafic, crede-ma ,stiu ce zic,,,,legat de depasire, dar poate intr-un alt post voi spune mai multe... |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
ady85btz |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru onorific Group: Members Posts: 3.803 Joined: 16 March 06 From: Bucuresti ![]() |
ce consum ai in oras?
![]() |
--------------------
Kia
Cee'd ~the BEST~
1.4T 16V "The Power to Surprise"™
Ex- Dacia Logan Ambition 1.5 dCi Ex- Dacia 1310 Sport |
|
RADU__ |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
Am multi "ticalosi" in intretinere de la tot felul de firma, ba chiar si un taximetrist (ultimul "ticalos" din BV cu taxi si bulina) si pot sa zic ca este o masinuta foarte fiabila.
Probleme de tobe finale, capete de bara si bielete antiruliu, ceva rulmenti pe fata si...consumabilele. Cam astea sunt reparatiile la "ticalosi" |
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan TCE140 2022
- BV 22 ROC tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
BZN |
![]()
Post
#8
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Probleme de tobe finale, capete de bara si bielete antiruliu, ceva rulmenti pe fata si...consumabilele. Cam astea sunt reparatiile la "ticalosi"
Care bielete antiruliu? Stii tu ceva insa de rulmenti...La capetele de bara insa, hentul e mare...si toba finala ce are? |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
Ov |
![]()
Post
#9
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
am un prieten care e pilot (VTM).
a fost acum vreo 4-5 ani la o cursa de indemanare desfasurata numai cu tico-uri. Omul a zis ca-i aproape imposibil de rasturnat masina aia. A iesit pe locul 2 acolo si zicea ca aproape tot traseul l-a facut pe 3 roti ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Merced |
![]()
Post
#10
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Adevarata masina de oras. Parerea mea. Am condus doar un exemplar, care era intretinut cu picioarele de o firma de distributie. Am facut cu el jumate de Transfagarasan cu becul de presiune ulei aprins, si bine a mers asa un prieten a carui masina de servici era vreo 2000km, ambreiajul era un pic dus, cel putin cablul, si troncanea ca toti dracii. Dar urca cu 3 insi de la Vidraru in sus numai intr-a patra si chiar a cincea. Nu ne-a venit sa credem. Asta la un consum de 5.5%. Sincer mi-as lua unul si maine, dar rar se mai gaseste unul intretinut cum trebuie, nelovit si rulat putin. Si daca se gaseste e scump.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
OVIDIUS |
![]()
Post
#11
|
![]() bogat în valori simple Group: Members Posts: 1.726 Joined: 14 February 05 From: Orasu' lui Bucur ![]() |
Tico are nevasta-mea, tot din 98, luat de nou. Merge si azi, fara probleme. Chiar au fost reusite...
|
--------------------
Renault
Laguna
2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004 Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
avut in dotare una bucat tico.......
masina a fost tinuta 4 ani si 65.000 km....... super masina de oras......folosita exclusiv in bucuresti....... nu stiu daca s-a zis aici...dar bord mai inchegat ca ala nu am mai vazut pe o masina........... |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#13
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu-i pica lonjeroanele merge mult si bine, masina de conceptie f veche, produsa mult timp si cu un control al calitatii decent. Incomparabil mai simpla decta un Logan sau Seat, asa ca orice comparatie de fiabilitate e inutila.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Merced |
![]()
Post
#14
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Presupun ca problema cu lonjeroanele este la Tico-urile facute pe plaiurile noastre. Ce s-a adus din Coreea nu cred ca ar trebui sa aiba problema asta. Conceptie veche sau nu, masinuta este exact ce trebuie sa fie, o masina de oras cu consum mic si intretinere ieftina.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
BZN |
![]()
Post
#15
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
"Incomparabil mai simpla decta un Logan sau Seat, asa ca orice comparatie de fiabilitate e inutila. "
Nu pot sa ma abtin...Atat timp cat piese comune gen: placa si disc ambreiaj, discuri de frana, cilindrii de frana, cutie de viteze, chiulasa, set si vilbrochen, demaror, alternator, capete de bara ,pivoti si multe alte asemenea ,tin o vesnicie ,cred ca este cazul sa facem comparatii! Masina ASTA are ,nu uita 240.000 km! A, ca nu are computer de bord, injectie nus' de care...abs ,de acord, dar componentele de baza sunt comparabile cu marci de renume in privinta fiabilitatii! |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
tarzy |
![]()
Post
#16
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ov @ 1 Feb 2008, 12:04) am un prieten care e pilot (VTM). a fost acum vreo 4-5 ani la o cursa de indemanare desfasurata numai cu tico-uri. Omul a zis ca-i aproape imposibil de rasturnat masina aia. A iesit pe locul 2 acolo si zicea ca aproape tot traseul l-a facut pe 3 roti ![]() hnmmmm ..... fina mea a reusit sa se dea peste cap cu un tico ....in drum drept si cca 80-90 Km/h .... miraculos .... nici ea si nici barbasu nu au patit nimic ..... masina a facut 2 tumbe .... a cazut pe roti .... dar motorul mergea. am facut si eu o tura cu ea asa schilodita ,.... mergea perfect QUOTE(einstein1984 @ 1 Feb 2008, 13:27) Daca nu-i pica lonjeroanele merge mult si bine, masina de conceptie f veche, produsa mult timp si cu un control al calitatii decent. Incomparabil mai simpla decta un Logan sau Seat, asa ca orice comparatie de fiabilitate e inutila. hmmm ..... de simpla poate poti sa spui de dacia berlina, ticuleana e plina de tot felul de electrovalve & vaccumuri ..... de-ti e groaza numa cand te gandesti ce naiba faci daca o iau alea razna .... noroc ca nu prea se intampla atat timp cat nu le deranjeaza nimeni cel mai funny este cand "shocul" automat iti "fura" pedala de acceleratie |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
bulan |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
|
--------------------
a
b
c
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
tarzy, nu te supara pe mine, langa ce masini stai la semafor, de pleci INTOTDEAUNA primul?
![]() |
-------------------- fan VAG!
|
|
Bliss |
![]()
Post
#19
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
QUOTE(argon @ 31 Jan 2008, 20:29) Tico pe GPL= free ride ![]() Depinde. Instalatia de gaz s-ar putea sa-i dubleze greutatea. ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
AIX |
![]()
Post
#20
|
![]() quite a regular Group: Members Posts: 604 Joined: 21 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
.
.
.
|
|
BZN |
![]()
Post
#21
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Eu sunt convins ca nu la faptul ca este rapida(nu ca nu ar fi) s-a referit Tarzy, ci la faptul ca ajunge mereu in fata datorita dimensiunilor! La plecarea de pe loc ar fi culmea sa intreci un SEAT cu un Tico, dar pe Mateias in sus sau in jos ( zona C-lung - Rucar),s-ar putea sa fie niste probleme...
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
AIX |
![]()
Post
#22
|
![]() quite a regular Group: Members Posts: 604 Joined: 21 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai hai sa vedem si niste date tehnice - greutate, putere, 0-100km/h, 0-1000m, reprize, ca m-ati facut curios - si probabil nu-s singurul.
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
argon |
![]()
Post
#23
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Eu stiu de 39 de cai, si 6-700 kg masa proprie..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
BZN |
![]()
Post
#24
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Ma crezi ca nu m-a interesat niciodata in cat prind 100 ? Dar pot sa iti dau date din certificat .655 kg, 35 kw, 796 cmc.
Masina se comporta bine in viraje si din cauza faptului ca distanta de la axa rotii din spate pana la extremitatea ei este f mica..., si are si un ampatament destul de mare pt dimensiunile ei... |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
argon |
![]()
Post
#25
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Eu am mai observat ca sta prost la capitolul rigididate, in sensul ca, daca o ridici pe cric sa schimbi o roata nu se mai inchid usile...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
@BZN in postul de mai sus eu laudam masinuta, nu incercam sa-i scot in evidenta defectele si asa marunte si comune la cam toate turismele di ro.
|
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan TCE140 2022
- BV 22 ROC tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
BZN |
![]()
Post
#27
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Se inchid ,dar mai greu
![]() Dar poate si faptul asta o face asa de stabila in viraje. Nu am cu ce sa demonstrez aici dar as avea o faza tare de expus , petrecuta acum vreo cativa ani buni pe drumul dintre Curtea de Arges si C-l ung, intre mine si o SN cu numere de probe , cu niste tipi in salopete de la Dacia...era in perioada cand abia se lansase SN. 2 Feb 2008, 14:34: ''Pai hai sa vedem si niste date tehnice - greutate, putere, 0-100km/h, 0-1000m, reprize, ca m-ati facut curios - si probabil nu-s singurul.'' Date luate din CIV: 35Kw 47CP 655 Kg Putere specifica buna, nu? 72 CP/ t ... Masa totala maxima autorizata : 1030 kg, iarasi bine... This post has been edited by BZN: 2 Feb 2008, 14:34 |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
driverx |
![]()
Post
#28
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(argon @ 2 Feb 2008, 10:00) Eu am mai observat ca sta prost la capitolul rigididate, in sensul ca, daca o ridici pe cric sa schimbi o roata nu se mai inchid usile... Gizas craist. Da' tu ai pretentia de la saracu tico sa fie in stare sa isi mentina forma pe cric si cu usile deschise? ![]() ![]() This post has been edited by driverx: 2 Feb 2008, 14:39 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
BZN |
![]()
Post
#29
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Lasa ca isi mentine "forma" fizica mai bine decat altele dupa 10 ani si 240.000KM
![]() |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
adip |
![]()
Post
#30
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
Anul trecut in ianuarie cand am fost cu masina la ITP era pe acolo si un baiat cu un ticalos de prin '96-'97. Avea peste 700.000km masina aia, fusese de toate la viata ei: taxi, masina de firma, de curierat, de gagica, etc. Fusese rasturnata o data, setul motor a fost schimbat pe la 600k si cu toate astea urma sa treaca itp-ul pe bune, fara spaga. Actualul proprietar o avea de peste 2 ani si era extrem de multumit. Zicea ca vrea sa-si ia lacetti break.
Tinand cont ca mai am in neam un Cielo corean care a fost si ala foarte hartanit dar a rezistat eroic si o nubira la care nu s-au schimbat decat consumabile nu pot decat sa-i felicit pe-astia de la daewoo. Masini simple, robuste si foarte fiabile (la alea coreene la refer, nu la petardele asamblate ulterior la craiova). dacia/reno sunt la ani-lumina in urma dpv fiabilitate. |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 14:30 |