Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Masinile Americane, Cum sunt in realitate?

dack
post 17 Jan 2008, 15:01
Post #1


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Salut.

Daca despre masinile europene, japoneze si coreene stim destul de multe, despre masinile americane cred ca se cunosc putine lucruri.

Ce am citit eu in timp prin reviste de profil sau pe internet este ca sunt considerate mai ales de catre europeni(producatori, dealeri, ziaristi, etc..) ca fiind proaste (comparativ cu cele japoneze sau europene). In special in revistele de provenienta germana am remarcat acest lucru. Per ansamblu (indiferent de marca americana) se facea referire la trenuri de rulare prea moi, directii prea usoare sau vagi, siguranta slaba, motoare extrem de gurmande si poluante, materiale proaste sau saracacioase in interior...

Avand in vedere ca in ultimul timp au aparut inclusiv in Romania masini de provenienta americana, i-as ruga pe cei care au avut contacte cu orice automobil american, sa ne spuna care sunt impresiile pe care si le-au format. Inclusiv aspecte legate de fiabilitate, daca cineva a mers mult cu asa ceva.

Multumesc.

This post has been edited by dack: 17 Jan 2008, 18:10


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumid
post 17 Jan 2008, 15:41
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti




Foarte interesant topicul.
Eu nu am avut contact decat cu un Jeep Grand Cherokee , am mers ca pasager. Era versiunea limited si nu cred ca ii lipsea ceva din dotari. Mi-a lasat o impresie foarte buna. Asta se intampla in 2004.
E adevarat ca se fabrica in Austria dar presupun ca e la fel ca si model cu cele din USA.
Totusi, presupun ca nu toate marcile americane fac masini slabe calitativ (cadillac, Buick) poate Ford , Chevrolet, etc.

This post has been edited by dumid: 17 Jan 2008, 15:41


--------------------
5461 1997 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 17 Jan 2008, 15:49
Post #3


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




Si eu am fost in Jeep grad Cherokee 9doar pasager) si am ramas profund impresionat. Dotari o gramda, frumos inauntru, piele alba etc. (era full). Nu mi-a venit sa cred cum trage si ce acceleratie are... si e ditamai magaoaia de masina... Oricum cred ca tu te referai la masini TIPICE americane (gen Ford Taurus, Ford Crown Victoria, Buick etc)... sau? Este in Arad unu ce tot timpul poarta palarie de cowboy si are Ford exact ca politia din america... vopsit alb cu negru, steaua aurie de politie pe lateral, are inclusiv girofarele deasupra!!!! nu stiu de unde a luat-o si mai ales cum a inmatriculato?? E exagerat de mare masina, dar are un sunet incredibil...


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 17 Jan 2008, 15:58
Post #4


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Ma refer la Dodge, la Chrysler, la Chevrolet (facute in USA), Jeep, Cadillac, in general la cele vandute in Europa. Dar cred ca ar fi interesant sa aflam opinii despre orice marca americana...

This post has been edited by dack: 17 Jan 2008, 16:00


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 17 Jan 2008, 16:01
Post #5


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Eu am condus un Dodge Grand Caravan SXT (ceva de genul Chrysler Grand Voyager) productie 2007 ian., benzina, 3.8 V6 200hp, automat (3 moduri). [ http://www.dodge.com/en/2007/caravan/ cam asa ceva - http://www.dodge.com/en/2007/caravan/model..._sxt/index.html - magnesium pearl]

Acum ... am facut cu masina aia aproape 7000km in 11 zile. A se intelege ca am stat ceva timp in masina aia.

Doua locuri in fata, scaune cu cotiere.

Doua locuri in randul doi orientate cu spre fata (se puteau muta, suci, face masa etc.).

Bancheta spate, rabatabila, pliabila ...

Porbagaj super incapator.

Versiunea era full din ceea ce mi-am putut da seama ... oarecum departe de ceea ce se intelege la un Espace full dar oricum ... piele pe scaunele din fata, tot electric (geamuri fata, usile laterale, geamuri mici spate, usa portbabaj), radio cd-player cu multe boxe (nu le-am numarat dar se auzea foarte fain), A/C manual pe 3 zone (sofer, pasager dreapta si spate - reglabil oarecum pe zone si in spate), schimbatorul cutiei automate era la volan, frana de mana era in stanga locului ambreiajului.

Hmm ce sa zic ... nici o secunda masina nu "mi-a spus" am obosit, dealuri, vai, drum drept, -6 grade (ca doar atat am prins minim), +38 grade ... nici o secunda nu m-am simtit obosit din cauza pozitiei pe scanu sau din cauza pozitiei instrumentelor de bord.

Consum mediu in acesti 7000 km - 12,4L/100km (in 4400 km am avut medie orara 107 km/h), in restul vreo 87 km/h (A/C a functionat aprox. 65% din drumuri). [indicare: consum mediu, viteza medie parca, km pana la benzinarie, temperatura exterioara ... cam atat daca bine imi aduc aminte]

Am mers cu ea 5 persoane 3000km si 2 restul. Au avut loc sa se invarta in mers, sa schimbe locurile etc.

Vizibilitate - foarte buna, in laterale, in fata, spre spate era ok. Nu am reusit sa o zgariu nici macar 1 cm (lucru de care sunt mandru acum tongue.gif).

Suspensia este ok, bine dar nu am fost pe drumuri foarte rele, putin se balanseaza pe denivelari dar nu ceva foarte nasol.

Viteza maxima, 111 mph (moment in care injectia a fost taiata). De ajuns spun eu pentru masina aia, de la 105 mph in sus incepe zgomotul putin "enervant" sa-si faca aparitia, pana acolo te intelegi vorbind normal cu cei din spate (ok daca muzica nu este pornita, sau nu este data tare).

Instrumente de bord destul de simple, dar utile si usor de dibuit - torpedou cu racire - 2 x prize bricheta in fata, 2 x prize bricheta in spate.

Centuri de siguranta pe toate locurile.

Urcare / coborare destul de lejere, atat in fata cat si pe laterale.

Minusuri - pasticul din marginile portbagajului era pe alocuri cam taios, butoanele de pe usi + butoanele din stanga bordului pentru faruri + inca cateva pe acolo nu aveau leduri (adica noaptea nu le vezi) ... dar in teorie nici nu trebuie ... de ce ? pentru ca farurile se aprind automat cand pleci [nu am reusit sa anulez aceasta functie, practic nici nu m-am chinuit prea mult.]
Pe bancheta din spate e putin nasol sa te intanzi deoarece fiecare loc e asa ca un scaun separat, deci e cam nasol ... dar oricum nu asta ii este utilitatea pana la urma.

Una peste alta e o masina pe care as dori sa o am si sa o folosesc (stiu ca e prea mare, ca e greu de parcat, etc. dar noua ne-a placut foarte mult).

... pe masura ce imi mai amintesc va mai spun ... [sau intrebati]

P.S. va rog sa nu incepeti comparatii bizare si certuri pe teme VS ... orice incercare de asa ceva va fi stearsa.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 17 Jan 2008, 16:07
Post #6


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Am avut timp de 2 saptamani in folosinta un GrandChereoke din '96...motor V8 de 5200cc benzina dar care avea vreo 230 de cai insa un cuplu imens, care culmea consuma destul acceptabil...aprox. 15-16 % inafara....si destul de tras de el...

In rest ce sa spun....avea clima automata, piele, computer de bord, o sonorizare de fabrica excelenta.....etc,etc

Pe la drum era intradevar barca cu o suspensie foarte foarte moale...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 17 Jan 2008, 16:19
Post #7


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Eu am condus un Chrysler Fifth Avenue din 88. Are un motor V8 de 5.2 litri cu dubla carburatie daca nu ma insel; putere nu stiu sigur cat are, dar tinand cont ca-i american presupun ca undeva la 180, maxim 200 de cai...
Consum 40l/100Km in Bucuresti.
Senzatia la condus, foarte frumoasa, masina masiva te simti (doar) sigur in ea, interior cat Casa Poporului, dupa care vine prima curba, in care se inclina mai ceva ca un simulator de curse...
Mai jos este atasata o poza cu modelul despre care vorbesc.

This post has been edited by MuciX: 17 Jan 2008, 16:21


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumid
post 17 Jan 2008, 16:22
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti




Foarte frumoasa! Mi-as dori asa ceva!
Andrei, din cate stiu, scaunele din spate care sunt separate intre ele, reprezinta o optiune. Cred ca de serie sunt facute dintr-o bucata!


--------------------
5461 1997 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 17 Jan 2008, 16:31
Post #9


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




dumid: Sigur ti-ai dori asa ceva??? smile.gif 40 % ??? Nu mi-ar trebui-o nici moca... ce sa fac cu ea? Ma costa 1 milion doar sa ma plimb o seara cu ea prin oras. Nu mai punem la socoteala impozitul pe 5200 cmc. Frumoasa si atat! tongue.gif


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 17 Jan 2008, 16:34
Post #10


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Va rog mentineti discutia in limita descrisa de primul post ... consumul nu are nici o treaba cu fiabilitatea, impresiile despre interior/exterior etc.

@dumid ... nu am cercetat atent atent bancheta spate ... oricum era destul de fain sa stai normal pe ea ...


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antifizic2
post 17 Jan 2008, 16:41
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




condus jeep cu motor hemi piele lemn dvd tot, nimic impresionant, putere ar fi dar porneste greu datorita cutiei automate probabil, directie oribila parca nu ar fi fost conectata la ceva, pur si simplu intorceai masina cu degetul, - nuimi place- a excelat offroad , unde in 4wd si pedala de aceeleratie apata gradual pana la maxim puterea masinii se vede, a se intelege daca accelerezi brusc si pueternic intra in overdrive si se accelereaza doar motorul

condus de asemenea mustang decapotabil v6, mai putine dotari, volanul de asemenea prea usor , consumul exagerat de mare iar in curbe, tie frica sa accelerezi

ford taurus este cea mai ieftina masina ford daca nu ma insel din nou cutie automata pe coloana de directie, desie masina este mare eu nu aveam destul loc la volan, scaunele si tapiseria de moda veche , plastice ieftine etc

ford fusion varianta sua- model nou pt familia tanara, interior dupa focus, materiale ieftine din nou iar v6le echipat cu cutia automota iti dadea senzatia ca mergi prin noroi si nu poti inainta. am facut statele de la coasta la coasta cu aceasta msina si desi arata f bine, nu ajungeai niciodata repede nicaieri, consumul reflecta totusi cei 6 cilindri
echivalentu chevy al acestei masini numit malibu sau asa ceva mergea mult mai bine la acelasi consum

300c-condus 60 de mile interior frumosc spatiu berechet chiar si pt un om de talia mea suspensiile facute probabil din cauciuc, in curbe se apleca cu totul, puterea era insa buna si oricum la felul in care arata cui pasa cum merge

This post has been edited by antifizic2: 17 Jan 2008, 16:43


--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi - B-57-LXF 2004
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 17 Jan 2008, 18:48
Post #12


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




Mers cu Ford Mustang GT 2007, V8 de 5L, 300 CP. Exterior nervos (si dpmdv frumos), interior mixt: scaune piele cu incalzire foarte comode, sistem audio excelent, instrumentele de bord frumoase, in schimb materialul bordului e un plastic ordinar care mirosea de-ti muta nasul si finisari asemenea (bavuri cu duiumul).
Directie foarte usoara, ambreiaj usor, acceleratie nemiloasa, sta foarte bine pe sosea la viteze mari. Vizibilitate foarte proasta, uneori ai un sentiment de claustrofobie.
Consum 25l% in oras, 2 rezervoare intregi pe A2 la 180-200kmh dus/intors.
E frumos de condus o astfel de masina din cand in cand, obositoare si foarte costisitoare la uz zilnic.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 18 Jan 2008, 14:44
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




Tata mai are un Ford Focus facut in 1989. O are din 1993. 3.0 V6, 150 cai, stiu ca la vremea aia se simtea super, te baga in scaun... dotari minimale, daca ma gandesc acu, insa spatiu e cacalau in masina aia.... Bordul era scris pana la 120, mai avea un punctulet apoi pe la 140, insa tin minte ca in blana, acul se ducea nitel mai jos de punctuletul ala.. pe la 160 maxim cred si apoi taia injectia.

Sunetul era misto si inca mi se pare cool fata de meganurile noastre pe motorina... biggrin.gif, geamurile erau electrice toate, oglinzile la fel....

Misto masina... chiar si acu mi se pare...


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hypo RS
post 18 Jan 2008, 20:43
Post #14


Lentilescu Obezel


Group: Members
Posts: 215
Joined: 26 November 07
From: Bucuresti




Ma dau si eu cu o pareara mai putin documentata. Am condus un Explorer, ce-i drept fabricat in 1995. Alta data nu ma mai urc in asa ceva. Mare ,puturos, gurmand (motor de 4.3 si cai cati am io) si dupa a mea parerea foarte prost gandit. Dar cine stie, m-oi fi obisnuit io cu bicorpu'...


--------------------
Renault Sport Clio 172 - B -- XUU 2003
Hyundai Accent 2005 B xxxxxx
Biciclist urban... Univega HT 560 usor modificata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 18 Jan 2008, 20:45
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




Am o limuzina Cadillac in atelier acum. Este cu motor de 8V si nu porneste. Calculator defect. Codul de antiteft este fizic o rezistenta electrica infipta in cheie. In butuc sunt doua lamele care fac contact pe rezistor. Daca nimersti rezistenta (ex poti sa montezi un potentiometru pe doua fire) ai pornit masina. dupa pornire nu mai verifica nimeni daca cheia este sau nu in contact.
In rest...tehnoogie din anii '80 . Masina este din '98.
Nu am ramas impresionat de interior (este limuzina din aia sarpe pentru bastani sau nunti) suspensi independenta pe fata cu trapez de suspensie (nici macar Mc Perssson) si punte rigida pe spate . discuri fata tamburi spate. CVA in 3 trepte, deci .....nimic deosebit. Daca prezinta interes si am timp am sa fac niste poze tehnice fara exterior, pentru confidentialitate.


--------------------
Renault Megane IV - BV 22 ROC Sedan TCE140 2022
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 18 Jan 2008, 22:56
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




QUOTE(Bliss @ 17 Jan 2008, 19:48)
Mers cu Ford Mustang GT 2007, V8 de 5L, 300 CP. Exterior nervos (si dpmdv frumos), interior mixt: scaune piele cu incalzire foarte comode, sistem audio excelent, instrumentele de bord frumoase, in schimb materialul bordului e un plastic ordinar care mirosea de-ti muta nasul si finisari asemenea (bavuri cu duiumul).
Directie foarte usoara, ambreiaj usor, acceleratie nemiloasa, sta foarte bine pe sosea la viteze mari. Vizibilitate foarte proasta, uneori ai un sentiment de claustrofobie.
Consum 25l% in oras, 2 rezervoare intregi pe A2 la 180-200kmh dus/intors.
E frumos de condus o astfel de masina din cand in cand, obositoare si foarte costisitoare la uz zilnic.
*



Mustangul GT are motor de 4.6 L tongue.gif
Legat de masinile americane, pot spune ca sunt mort dupa ele...e ceva diferit, nu or fi stralucite la calitate, sau tinuta de drum (unele), dar senzatia pe care ti-o ofera...e altceva fata de o masina europeana sau japoneza, o fi motorul mare, sunetul, spatiul interior, nu stiu...dar au ceva care ma atrage. Am mers cu un Chrysler 300M 3.5 V6 de 250 de cai, care tragea frumos, se auzea frumos, era mare si confortabil (am mers ca pasager). Masina este a unui prieten care e bolnav cu americanele (cred ca de la el am luat-o si eu biggrin.gif ) si mai are 2 Jeep Grand Cherokee, unul din 2004, 4.7L si unul nou Hemi 5,7L, 300C 5.7L Hemi, 300C SRT8 6.1L Hemi, Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD etc. Din 1993 pana in 2000 a mai avut Chrysler Concorde, Oldsmobile Aurora V8 4.0L 250 CP, Chrysler Saratoga. In afara de 300M, Voyager si Jeep-ul de 4.7L, toate sunt importate din SUA de noi, inainte de a fi lansate pe piata europeana. Am mai mers cu Concorde-ul, care si ala era frumusel, mai ales pentru 1993. Toate masinile au fost sau sunt full. Cum zicea si cmandrei, full options la o americana nu e tocmai acelasi lucru cu full options la o europeana (cel putin la modelele mai vechi). M-am mai urcat in SRT8, care e o bruta de masina, iar la cat costa, mi se pare pomana. Motorul se aude fenomenal, scaunele sunt extraordinare, un fel de fotolii confortabile, dar care te si tin bine in ele. Plasticele...nu cele mai bune, dar acceptabile, iar daca ai o masina din aia, nu mai conteaza biggrin.gif (pt mine).
Legat de consum, tipul merge cu ele in sport mode tot timpul, adica pe A2 merge cu viteza maxima a masinii, pe serpentine conduce agresiv, in fine. 300M-ul are o medie de 16%, Concorde-ul la fel, SRT8-ul are vreo 22. De Jeepuri nu stiu...Omul mai are si un Range Rover 2007 Supercharged, care la 390 CP ia lejer peste 30%, spre 35%.
Dintre toate acestea SRT8-ul imi place cel mai mult tongue.gif Un adevarat Muscle Car, cu tehnologie la zi. O sa incerc mai tarziu sa pun niste poze cu el cand il descarcau din container (acum imi merge netul f prost)...din pacate, pentru ca nu l-au ancorat bine in State cand l-au bagat in cutie, pe vapor s-a miscat si astfel a ajuns cu aripile dreapta spate si stanga fata indoite.

This post has been edited by poseidon06: 18 Jan 2008, 23:01


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 18 Jan 2008, 23:48
Post #17


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Din ce mi-a picat in mana, Concorde-ul si 300M-ul au acelasi motor, numai ca 300M-ul are 25 HP in plus capatati din soft: este considerata varianta mai sportiva a Concorde-ului.

Mi-au placut masinile americane de prima data cand am dat cu nasul de ele: motoare enorme, cupluri colosale, solutii tehnice de exceptie (de exemplu motoarele Hemi - cu capul pistonului semisferic...), rapoarte uluitor de stranse la treptele de viteza si, nu in ultimul rand, comportamentul lor pe sosea: in ciuda greutatii, magazia aia de caroserie tasnea ca arsa la apasarea pedalei de acceleratie, insotita de zgomotul specific motoarelor de Detroit. Ma refer la Chevrolet Caprice Classic, febletea mea din clasa ei...

Pe de alta parte, un Ford Crown Victoria, din 1986, cu 5000 cmc distribuiti in 6 cilindri in V, poseda aer conditionat cu freon (inghetai aproape instantaneu cand a/c-ul automat simtea ca trebuie sa faca frig), 4 geamuri electrice puls, cruise control, CVA cu 4 rapoarte, 160 mph pe vitezometru, frana de stationare actionata electromecanic, ATC - Automatic Traction Control -, ABS si 4 airbaguri..., astea pe langa lumini automate, spalator de faruri si senzor de ploaie...Suspensie simpla si eficienta, capabila sa tina pe drum mastodontul de otel, frane bune pentru greutatea Victoriei...
Masina din 1986. Din dotarea politiei din Michigan...

In orice caz, comozii astia de americani sunt inaintea europenilor cu cateva zeci de ani in ceea ce priveste constructia de automobile. Cine are dubii asupra spuselor mele, sa sacrifice o ora dintr-o zi si sa mearga la Daewoo Service City Center 2 - cel de langa Expo Flora -, sa intre in service si, la parter, sa admire un Plymouth din 1969 si va vedea ca nu bat campii! Eu unul nu am la indemana niciun fabricant european care la nivelul acelor ani sa echipeze astfel vreun produs al sau de serie larga. Poate numai Mercedes sa fi oferit a/c automat, geamurile portierelor actionate electric, tapiserie din piele de nu stiu care, toata "sticlaria'' cu tenta de culoare, parasolar heliomat, centuri de siguranta pentru toate locurile (si cu pretensionare parca numai pentru fata). Astea, asa, cate am putut vedea p-afara, zgaindu-ma la ea mai abitir decat la Bentley-ul ultramodern din fata service-ului.

Cat despre consum...Parerile sunt impartite. Eu stiu ca un Concorde Lxi de 3.2 l, 225 HP, face cam 22-24mile cu un galon...Adica, aproximativ 12-13 litri / 100 km. Cu un motor de doua ori mai mare decat ce am io pe Meganete... O fi bine?!.... smile.gif

This post has been edited by Adila16: 19 Jan 2008, 00:20


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 19 Jan 2008, 00:07
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Adila16, eu am mers cu Concorde-ul vechi, din '93. Care nu stiu exact ce motor avea, dar puterea era de vreo 200-215 cai, parca. Consumul de 12-13L/100 km nu cred ca e scos in Bucuresti, sau la condus sportiv tongue.gif. In State, hurdubaia unchiului meu, un Voyager 3.8L V6 consuma cam 12-13L, dar acolo mai mult de cateva minute nu stai la nici un semafor. Sunt placut surprins sa aflu ca Ford Crown Victoria avea atatea dotari...dar adevarul e ca ai dreptate, americanii au fost cu mult inaintea europenilor, masini de cate 20-30 de ani aveau a/c si geamuri electrice, din necesitate (autostrazi lungi, prin desert, soare, cald etc.) si comoditate. Iar de fiabilitate, nu mai zic, vezi masini acolo si cu cate 160.000 mile la bord, in care doar bagi benzina (proasta, pentru ca ei nu cred ca au auzit de cifra octanica 98, majoritatea sunt 89 si 92) si merg...mi se par simple si eficiente, dar e drept ca nu sunt supuse stresului conducerii in orase cum este Bucurestiul, sau pe drumuri de tara ca cele din Romania.


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 19 Jan 2008, 00:32
Post #19


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Lxi-ul de care povestesc este an de fabricatie 2000, are peste 160 mii mile rulate...Este absolut uimitor cata tehnologie a bagat americanul in ea...Consumul de care iti spun este obtinut intr-unul din orasele din sudul Californiei si raportat de computerul de bord amplasat strategic deasupra oglinzii retrovizoare.
Cat despre condus sportiv in US, mai greu... biggrin.gif Apare Garcea de unde nu te astepti! biggrin.gif Si nu iarta! "No cash, officer!" spusei in speranta ca scap cu un avertisment. "Just plastic''...Si, zambind, a scos din coburul din dreapta un device mititel cu antenuta, a trecut cardul prin el si mi-a luat 425 USD pentru ca apasasem de prea multe ori pe butonul ''+'' al Cruise Control-ului...
Stress incalta si alea. In Detroit, in Chicago, de exemplu, se circula cam ca la Bucuresti (dpdv al aglomeratiei, nu al indisciplinei in trafic...). Iar pe Coasta de Vest, drumurile sunt cam ca ale noastre, in ceea ce priveste gropanele si aglomeratia.
Daca pe Coasta de Est si in zona Marilor Lacuri intalnesti pe sosele mastodonti de talia Caprice-ului Classic sau al Crown Victoria, in Vest majoritatea sunt de talia celor europene. Multe japonezarii si nemtesti. Din cand in cand cate una bucata barca pe roti, populata ori de un Jose, ori de un Kunta Kinte... smile.gif

Apoi, dotarile de minim bun simt la un cazan americanesc includ: un motor mare, capabil sa alerge cu 120 kmh (mai mult nu, ca nu le permite legea: si daca o incalca, ii costa si amenda, si penalizari si cresterea asigurarii...) la 1800 - 2000 rpm (inseamna consum redus, stres diminuat pe motor, deci viata lunga...), cruise control, a/c, un radio care sa ''prinda'' si satelitii NASA, daca se poate, si scaune comode. In rest, nu prea multe chestii...Aaa, anul trecut in Vest era fobia Head Up Display-ului...smile.gif Se bateau alde Jose pe Camaro si TransAm. smile.gif Motivul? Nu atat pretul si performantele, cat faptul ca aveau HUD .... smile.gif

This post has been edited by Adila16: 19 Jan 2008, 00:36


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 19 Jan 2008, 01:03
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Da, HUD-ul cred ca tot de la ei a plecat...nu mai stiu sigur, dar parca un Corvette din generatiile trecute avea HUD. Asta cu consumul indicat deasupra oglinzii retrovizoare vad ca e la multe Chrysler-uri si Jeep-uri...de ce? Ca nu te uiti asa des acolo ? biggrin.gif Iar ei nu au chestia cu consum instantaneu, doar Average. De politie stiu, nu pot sa cred ce autostrazi imi arata varul meu, pe care limita este de 70mph...politie la tot pasul. Nu mai zic ca acolo iei amenda si pentru condus agresiv, gen burnout-uri...se cheama reckless driving...ma amuza teribil legislatia lor...dar fiind asa de dura, reuseste sa tina oamenii in frau...pentru ca la ce putere au masinile lor, cu o legislatie gen Romania, cred ca ar fi accidente la tot pasul. De aici rezulta si consumul redus, si fiabilitatea crescuta.

Pozele promise tongue.gif :

This post has been edited by poseidon06: 19 Jan 2008, 11:41

Attached thumbnail(s)
PICT0003.JPG ( Size: 243.46k ) Number of downloads: 802
PICT0006.JPG ( Size: 350.4k ) Number of downloads: 762
PICT0010.JPG ( Size: 268.01k ) Number of downloads: 779
PICT0012.JPG ( Size: 263.54k ) Number of downloads: 715
PICT0014.JPG ( Size: 222.35k ) Number of downloads: 218
PICT0019.JPG ( Size: 346.61k ) Number of downloads: 158
PICT0009.JPG ( Size: 365.57k ) Number of downloads: 161


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 19 Jan 2008, 09:15
Post #21


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




"Urata" mai e masina asta! wub.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 19 Jan 2008, 09:50
Post #22


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




Care e diferenta intre motoarele Hemi si cele normale? Sau mai bine zis, de ce pe un Jeep (de exemplu) daca vrei Hemi te costa nustiu cate mii de dolari mai mult??


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 19 Jan 2008, 10:19
Post #23


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




Vezi aici si aici.


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 19 Jan 2008, 16:42
Post #24


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




QUOTE(poseidon06 @ 18 Jan 2008, 23:56)
Mustangul GT are motor de 4.6 L tongue.gif

Atat mi-a spus proprietarul, nu l-am cautat in talon. tongue.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 19 Jan 2008, 17:32
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




@poseidon: Pe mine ma termina geamurile alea foarte mici! Imi dau senzatia de claustrofobie!

This post has been edited by Solon: 19 Jan 2008, 17:32


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 19 Jan 2008, 18:47
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Da, o fac sa para tanc biggrin.gif Dar probabil acest design ii da aerul agresiv...iar americanii cred ca se simt mai safe daca e cat mai multa tabla in jur...Muscle Car-urile vechi aveau geamurile la fel, mai inguste smile.gif
Mai pun o poza, de data asta cu interiorul 300C-ului de 5.7L Hemi.

This post has been edited by poseidon06: 19 Jan 2008, 18:48

Attached thumbnail(s)
PICT0002.JPG ( Size: 420.52k ) Number of downloads: 236


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 19 Jan 2008, 21:00
Post #27


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Oricum ar fi, americanii stiu sa faca masini si motoare (astea din urma nu numai de aviatie...).
Cel putin variantele americane sunt de vis. Ma refer la cele facute pentru piata lor, nu neaparat pentru export...
Alte motorizari, alte gadget-uri... Si nu in ultimul rand, aproape alt design!
Nu am la indemana un PC adevarat (scriu de pe PPC sad.gif ), ca sa imi sustin spusele si sa postez rapid diferentele intre "banalul" Ford Focus pentru Europa si cel pentru piata americana (model care, parca, poarta un alt nume): in linii mari seamana, dar, luata pe bucati, cea pentru US market pare mai bulki, mai robusta si cu motorizari de cel putin 2.8 litri, obligatoriu V6. smile.gif
Apoi, un alt exemplu, Fordul Taunus. Masina robusta, usor de intretinut si care ''tine cu casa'', desi acronimul FORD inseamna FixedOrRepairedDaily... biggrin.gif

Insa, de ceva vreme incoa', americanu' s-a ginit ca europeanu' a descoperit sanioarele confectionate de el si a inceput sa le livreze ca atare, adaptate totusi pentru cerintele ecologice si de siguranta europene. Asa se face ca au ajuns in Europa motoarele de 4.8, 5.0 / V6, V8, pur-sange americanesti.... Nu neaparat "muscle car", dar tot V-uri Otto, cu un ralanti nesimtit si un cuplu de Diesel... smile.gif

Iar ca o ''ecranizare'' a proverbului ''gaina vecinului e curca'', americanu' apreciaza mai mult trotinetele europene si japoneze, desconsiderandu-le pe cele "made in USA"...Pe cand la noi, in Lumea Veche, pare ca e un pic cam pe dos... smile.gif

Voi reveni. Subiectul "tehnologie americaneasca'' e cam pe gustul meu... blush.gif

This post has been edited by Adila16: 19 Jan 2008, 21:51


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 19 Jan 2008, 22:04
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




hm din experinta mea de condus in sua sunt de parere ca stau cam prost cu masinile. Adica sunt mari grele si conduc infiorator de incet. Pe autostrada cu 4 benzi pe sens sa mergi cu 65 de mile pe ora e jenant sa nu spun penibil. De condus in state am condus dubita GMC vechi cam cum e cel din A-Team. Avea 350 si ceva de mii de mile si inca mergea. Motor benzina cred de 5000 parca sau 3000 nu stiu exact cert este ca bagam benzina in ea tot la 3 4 zile faceam plinul( masina de firma totusi). Nu avea ABS, fara controlul tractiunii si o cutie automata cu 4 trepte care schimba cu acceleratia la podea in treapta a 4 pe la 90 de mile pe ora cand masina avea vitezometrul gradat pana la 100. De la semafor daca plecai accelerand si tinand piciorul pe frana iti dadea niste senzatii maxime(burnout). Nu stiu de ce ziceti de politie eu unu am condus foarte tare prin state si nu am avut nici o problema. Cu dubita mergeam cam cu 80 pe autostrada. In rest cel mai mult mi-au placut camioanele. Cutie automata si limitate cel putin cele de la Pensky la 85 de mile pe ora. O placere sa conduci asa ceva pe autostrada. Un negru ne-a aratat cum sa scoatem limitarea si am ajuns cu el la 100 de mile almost. Stia el ce stia. Cel mai frumos la camion era ca aveam consum instant care in acceleratie maxima arata 0.2 mile cu un galon radmasa.gif. Totusi partea buna era ca indiferent de deal si cat de incarcat era camionul viteza nu scadea. Nu imi amintesc acum marca camioanelor dar am inteles ca motoarele de pe ele ar fi facute de mercedes. Per total eu zic ca masinile lor sunt bunicele la cum le folosesc ei si orice masina europeana ar tine tot la fel de mult ca una de-a lor daca nu mai mult. La un condus sportiv cu dubita m-am intors de 2 ori cu ea si odata era sa il lovesc pe cel din fata pentru ca oprea destul de greu incarcata. Ca siguranta sunt destul de praf dar nu prea poti face nu stiu ce accident la 65 la ora sau 35 in oras.


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 19 Jan 2008, 22:44
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Ah, ca mi-am adus aminte cu motoarele...VolksWagen se lauda cand a aparut Touaregul ca are cel mai puternic motor diesel montat pe o masina de serie, sau ceva de genul. V10-le de 5.0L si 313 cai. Probabil ca ei nu auzisera de dieselul Cummins de 6.7L montat de ceva vreme pe Dodge Ram si alte camionete ale concernului Chrysler. Are 350 CP si 650 ft/lb cuplu (nu stiu exact cat inseamna in NM...poate stie cineva un site de conversie al unitatilor de masura....Dodge Viper are peste 500 ft/lb cuplu, adica aproximativ 740NM, deci probabil Cummins-ul are peste 850-900NM). Iar motorina de la ei este groaznica, doar pentru truck-uri...nici pomeneala de Euro 4, Euro 5, etc, cu care se "indulcesc" dieselurile noastre, care altminteri ar manca cateva injectoare in cursul vietii.

Un drive test cu 300C-ul SRT8, efectuat de Jeremy Clarkson...a carui parere despre masinile americane este bine cunoscuta biggrin.gif ... "absolutely rubbish" ! laugh.gif Comparatia de la sfarsit nu mi se pare prea fericita, data fiind diferenta de pret/putere. Fragmentul este din cadrul filmului facut de Clarkson la vizita sa in SUA, anul trecut, numit "Jeremy Clarkson - The Good The Bad And The Ugly" smile.gif



This post has been edited by poseidon06: 19 Jan 2008, 22:50


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 19 Jan 2008, 23:07
Post #30


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Eu am la activ 2 americane:
Chrysler 300C - 5.7L V8 345CP (mii de mile facute cu el, eu ca sofer) vorbim de varianta aproape full (piele, navigatie, scaune electrice, pana si pedalierul se ridica pe verticala .. etc). Masina era aproape noua .. avea 15.000 de mile la bord.
Ford Crown Victoria - un V6 de vreo 4 litri (nu mai stiu altceva despre el) .. asta era mai veche un pic (2 ani).

Ambele au probleme MARI la stabilitate, precizie a directiei, sistem de franare si consum.
Ca siguranta or fi ele sigure cat de cat .. dar dpdv al confortului soferului sunt la furat rau de tot. Numai imprecizia directiei iti da o nesiguranta sporita .. nu mai spun de franele defectuoase.

De aratat arata masiv, sunt puternice, motoarele urla superb ... mai ales V8-ul ala ... dar ca MASINI sunt varza rau de tot.
Ma simt mai in siguranta in meganul meu de cacao decat in alea doua enumerate mai sus.


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 01:49
Dacia