Masinile Americane, Cum sunt in realitate?
![]() ![]() ![]() |
Masinile Americane, Cum sunt in realitate?
poseidon06 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|||
antifizic2 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
in trei luni de condus in state am follosit marsalierul o sg data
![]() motoarele HEMI au capetele pistonelor usor sferice, spre deosebirile de motoarele normale unde capul pistonului este drept HEMI vine de HEMISFERICAL, daca o fi scris corect ![]() |
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
- B-57-LXF
2004 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
MuciX |
![]()
Post
#33
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Inca o tehnologie cu care a venit pe piata Hemi-ul de 5.7L (asta de 6.1L nu cred ca o are): intreruperea alimentarii a 4 din cei 8 cilindri atunci cand masina nu are nevoie de putere, in mers la viteze mici sau stabilizate, si la ralanti (motorul are cate 2 bujii pe cilindru astfel incat sa nu existe intarzieri cand e nevoie de mai multa putere
![]() |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
Liviu |
![]()
Post
#35
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Pai nu exista pentru ca nu e necesar
![]() Sincer acuma ... la 5.7 litri animala aia de motor hemi de abia scoate 345 cai ... La cilindreea echivalenta europeana, nu ai nevoie sa tai alimentarea nici unui cillindru caci motorul este extrem de eficient ... Un motor european de 345 cai putere va consuma intotdeauna mai putin decat un motor american de putere echivalenta .. indiferent de regimul de turatii. Un singur lucru au in plus motoarele cu cilindree mare fata de cele cu cilindree mica (americane vs. europene) : cuplul. |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Da, motorul european are alte tehnologii pentru reducerea consumului inglobate: 4 supape pe cilindru, VVT-i etc (care nu stiu cat de eficiente sunt unele dintre ele). Dar cred ca ajung cam la egalitate, un Hemi cu MDS (Multi-displacement System - cel care intrerupe alimentarea a 4 cilindri) si un V8 de 4.8 L de pe un Serie 7, cu 365 CP. Si in plus, conteaza si fiabilitatea, sau cel putin conta in cursele de anduranta de prin '60, cand ford GT reusea sa termine fara probleme datorita V8-urilor ce aveau cuplu si puterea la o turatia mai joasa, spre deosebire de Ferrari, care aveau probleme de fiabilitate, datorita motoarelor de turatie ridicata.
|
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
Adila16 |
![]()
Post
#37
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
In postul meu amintii si de turatiile joase si de cuplul colosal al motoarelor americanesti.
Sunt motoare mari concepute sa functioneze la turatii joase (care comporta uzuri scazute), destinate parcurgerii distantelor dintr-o tara cat un continent. Celelalte chestiuni - de confort, de economie de carburant - sunt, dupa parerea multor Johnnie, Jose, Jim etc., gadget-uri. Celor numiti le pasa mai mult de cum se "simte" masina, cum suna esapamentul sau cum se vede HEMI pe capota portbagajului, si mai putin de cate mile per galon parcurg. Sa-i vedeti cum pleaca de la semafoare, cu motoarele lor de 5 - 6 litri, cu numai 400 si ceva de caisori, dar cu un cuplu de Diesel (si ca valori, si ca trepte de turatie), ca din pusca pana la 35 mph, apoi calca frana si apasa butonul Cruise Control (pretabil de minune cu un motor colosal si o cutie de viteze automata)... ![]() In Vest, ma refer la California, majoritatea masinilor sunt japoneze, europenesti ... Rar de tot vezi catre o "barca". Dar, atunci cand ajungi s-o vezi, mai intai o auzi: urla muzichia din ea, iar Jose e in extaz ca se uita lumea la el. Si priveste in toate partile cu dublu scop: sa vada cine il vede, si apoi sa vada daca e vreun cop prin zona... ![]() Motorizari mari, in California, au SUV-urile. Si ma refer la Suburban, la Voyager...La magazii d-astea pe roate... ![]() ![]() Iaca, am gasit in pozele proprii un exemplu cu un Plymouth...Max speed, lo rpm...Si cred ca ilustrez tot ce am spus... This post has been edited by Adila16: 20 Jan 2008, 11:49 Attached thumbnail(s) hispeed.jpg ( Size: 56.6k ) Number of downloads: 1580 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
MuciX |
![]()
Post
#38
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(Adila16 @ 20 Jan 2008, 12:47) Iaca, am gasit in pozele proprii un exemplu cu un Plymouth...Max speed, lo rpm...Si cred ca ilustrez tot ce am spus... Sigur are cutie cu overdrive, altfel nu-mi explic cum e posibil ca la 140 mph (cca 225 khm) sa stea in 2700 rpm. PS Daca ar fi toate rapoartele de felul asta, ar face 0-100kmh in vreo 3 tigari si 5 cafele, iar americanii nu s-ar preta la asa ceva. Plus ca din cate am citit si eu, multe masini au overdrive la ei pt a face fata mersului pt mult timp pe "highway". |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Ce e overdrive asta?
![]() |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
xcss |
![]()
Post
#40
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
Cam asa ceva.
|
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#41
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(poseidon06 @ 20 Jan 2008, 13:03) Ce e overdrive asta? ![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Overdrive_%28mechanics%29 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#42
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Este un fel de a sasea, selectata cu confirmare (de genul Windows: "Are you sure...?"
![]() In momentul in care s-a cuplat, s-a linistit totul in masina: motor, cutie, fluieraturi si comentarii umane. Toate au disparut cand s-a sesizat acul vitezometruluiu catre gradatia maxima. ![]() Si inca ceva: Plymouthul era an de fabricatie 1993... ![]() ![]() This post has been edited by Adila16: 20 Jan 2008, 12:15 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
MuciX |
![]()
Post
#43
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
@adila16: Pai in poza postata de tine, se poate vedea o sigla de foarte Pontiac... si pare interior de masina de generatie noua? Despre care masina vorbesti?
This post has been edited by MuciX: 20 Jan 2008, 12:14 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#44
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Despre aia din poza...
Plymouth sau Pontiac Cavalcade. In fapt, aceeasi masina. 2,8 litri, V6, 215 HP, destul de accesorizata, chiar si pentru vremea ei...Surprinzator, nu?...Si eu am ramas un pic masca citindu-i talonul (registration-ul ala americanesc) si sesizandu-i dotarile. Asa cum Dodge Grand Caravan SXT este aceeasi masina cu Chrysler Grand Voyager. Nu stiu daca sunt explicit... ![]() This post has been edited by Adila16: 20 Jan 2008, 12:22 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
MuciX |
![]()
Post
#45
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Totusi, nu-mi vine sa cred ca interiorul din imaginea postata de tine, este al unei masini din 93. Respecta tendintele de acum, nu de atunci, cand sa nu uitam americanii faceau M-Body-uri si alte tampenii, sau inca mai faceau masini patrate...
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#46
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Cand am scris in primul meu post ca americanii sunt cu mult inaintea europenilor, stiam ce scriu. Si din citite si din vazute. Si am vrut sa scriu ca motorul V8 de pe camioanele Steagu Rosu (sau Buceag) au fost folosite prima data de americani la camioanele lor Dodge Cruiser interbelice si apoi, exact in aceeasi solutie, la jeep-urile Willys.
Una dintre dovezi (in afara celei parcate la CityCenter2...) o reprezinta poza cu Cavalcade-le asta... Sau, si mai concludent, designul batranului Cielo/Nexia. In fapt, Pontiac LeMans din anii ''80. Care a ajuns Daewoo dupa o trecere scurta si pe la Opel (Kadett / Commodore). Iar diferentele de design intre LeMans si Cielo/Nexia constau in faptul ca americanul a pus cate doua becuri in fiecare grup optic anterior si ca a desenat altfel aranjarea diverselor lumini in blocurile optice posterioare...In rest, ca interior nu difera cu nimic...Si, daca ne amintim, Cielo a fost in voga multa vreme...Nu numai la noi. |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(MuciX @ 20 Jan 2008, 13:08) Misto explicat, multumesc ![]() |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
Adila16 |
![]()
Post
#48
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Stii Volga M21, aia rotunda, mare, cu o caprioara pe bot?...E copie dupa un Chevrolet ''56.
Versiunea a doua de Volga (G24), aia patratoasa si plina de tehnologie (aprindere electronica, soc automat) si gaselnite (cardan intubat si arcuri in huse de protectie), e copiata, in anii '70-'80, dupa prima versiune de Caprice Classic, model 1960, cu unele modificari de design aduse de rusi...(stopurile in 3 culori, scaunele din spate transformate in bancheta etc.)... 20 Jan 2008, 13:02: QUOTE(MuciX @ 20 Jan 2008, 12:25) Totusi, nu-mi vine sa cred ca interiorul din imaginea postata de tine, este al unei masini din 93. Respecta tendintele de acum, nu de atunci, cand sa nu uitam americanii faceau M-Body-uri si alte tampenii, sau inca mai faceau masini patrate... Ce interes as avea?... Dac-as fi fost posesor de americanca, probabil ca as fi putut fi suspectat de o oarecare infatuare... Insa, cum sunt Renault owner... ![]() This post has been edited by Adila16: 20 Jan 2008, 13:02 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
MuciX |
![]()
Post
#49
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Scuzele mele, dar eu creca am fost inteles gresit. Nu te acuzam de nimic, si nici nu am vreo intentie. Pur si simplu intrebam sa ma lamuresc si eu. Eu nu am fost in state deloc, tot ce stiu, am citit, dar se pare ca trebuie sa mai citesc putin
![]() PS eu stiam ca acel desing de care vb mai devreme, cu cielo/nexia si 1988-1993 Pontiac Le Mans e bazat pe Opel Kadett E (Opel facand designul), dar din nou e posibil sa ma insel. O sa mai caut ![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
antifizic2 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
ciudata explicatia, daca tin minte bine, cand apasam butonul overdrive motorul se tura f mult pt a asigura puetere, banuiesc, oricum la apasarea butonului cresteau turatiile fara sa creasca si viteza
|
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
- B-57-LXF
2004 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
xcss |
![]()
Post
#51
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
Eu am vazut o cutie automata de Audii 5000S cu 3 trepte, la care overdrive era o treapta selectabila separat - avea P, R, N, D, 2, 1, OD. In manual scria ca OD e recomandat sa se foloseasca pe highway-uri.
This post has been edited by xcss: 20 Jan 2008, 13:41 |
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#52
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Ezac. Este un raport foarte mic, de genul 0.6-0.5, care tine motorul in ture foarte putine la o viteza considerabila (vezi poza postata de adila16 cu Pontiac - 225 kmh la 2700 rpm), dar, e deja de inteles, nu ofera acceleratie orbitoare, si, teoretic, cu destul cuplu si o distanta considerabila, masina ar putea ajunge la viteze foarte mari (ex. daca la 2700kmh are 225 kmh, teoretic, cu raportul asta la 4500 rpm, care ar fi o limita maxima de rpm la un V8 fara supraalimentare, masina ar avea vreo 375 kmh).
Este o solutie tehnologica foarte buna intr-o tara cu multe autostrazi, in care naveta se face numai pe astfel de drumuri. O masina pur europeaza nu ar face fata la fel de bine pe termen lung pt ca vitezele de croaziera ar fi la turatii multe. D-asta vezi masini din state cu 160000-200000 de mile rulate care inca se tin bine ca motor si cutie. Sper ca am reusit sa fiu "lizibil", macar intr-o mica masura, si nu m-am pierdut in prea multe detalii. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#53
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Dar ar trebui sa aiba un cuplu si putere, masina aia sa mearga cu 300 Km/h, foarte mare.
This post has been edited by AR-18-MOS: 20 Jan 2008, 15:32 |
--------------------
BMW
730Ld
- AR - -
'07 High Executive M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
tiberiu.anghel |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 940 Joined: 23 November 06 ![]() |
As dori sa fac cateva precizari
QUOTE(Adila16 @ 20 Jan 2008, 12:10) Si inca ceva: Plymouthul era an de fabricatie 1993... ![]() ![]() QUOTE(Adila16 @ 20 Jan 2008, 12:21) Despre aia din poza... Plymouth sau Pontiac Cavalcade. In fapt, aceeasi masina. 2,8 litri, V6, 215 HP, destul de accesorizata, chiar si pentru vremea ei...Surprinzator, nu?...Si eu am ramas un pic masca citindu-i talonul (registration-ul ala americanesc) si sesizandu-i dotarile. Asa cum Dodge Grand Caravan SXT este aceeasi masina cu Chrysler Grand Voyager. Nu stiu daca sunt explicit... ![]() Interiorul acela apartine unui Pontiac Grand Prix. Modelul a fost lansat in 1997 si este produs si acum. Poza aceea cred ca este facuta unei masini produsa cel devreme in 2003. 46.jpg ( Size: 40.96k ) Number of downloads: 1510 48.jpg ( Size: 41.06k ) Number of downloads: 1295 54.jpg ( Size: 50.9k ) Number of downloads: 1348 Eu unul nu am auzit in viata mea de Plymouth Cavalcade sau Pontiac Cavalcade si se pare ca nici google.ro nu a auzit. Defapt, Plymouth nici macar nu mai produce automobile. Ultimul model scos a fost Plymouth Prowler a carui productie a incetat in 2001. 591_image.jpg ( Size: 19.31k ) Number of downloads: 1276 QUOTE(Adila16 @ 20 Jan 2008, 12:53) Cand am scris in primul meu post ca americanii sunt cu mult inaintea europenilor, stiam ce scriu. Si din citite si din vazute. Si am vrut sa scriu ca motorul V8 de pe camioanele Steagu Rosu (sau Buceag) au fost folosite prima data de americani la camioanele lor Dodge Cruiser interbelice si apoi, exact in aceeasi solutie, la jeep-urile Willys. Una dintre dovezi (in afara celei parcate la CityCenter2...) o reprezinta poza cu Cavalcade-le asta... Sau, si mai concludent, designul batranului Cielo/Nexia. In fapt, Pontiac LeMans din anii ''80. Care a ajuns Daewoo dupa o trecere scurta si pe la Opel (Kadett / Commodore). Iar diferentele de design intre LeMans si Cielo/Nexia constau in faptul ca americanul a pus cate doua becuri in fiecare grup optic anterior si ca a desenat altfel aranjarea diverselor lumini in blocurile optice posterioare...In rest, ca interior nu difera cu nimic...Si, daca ne amintim, Cielo a fost in voga multa vreme...Nu numai la noi. QUOTE(MuciX @ 20 Jan 2008, 13:15) Scuzele mele, dar eu creca am fost inteles gresit. Nu te acuzam de nimic, si nici nu am vreo intentie. Pur si simplu intrebam sa ma lamuresc si eu. Eu nu am fost in state deloc, tot ce stiu, am citit, dar se pare ca trebuie sa mai citesc putin ![]() PS eu stiam ca acel desing de care vb mai devreme, cu cielo/nexia si 1988-1993 Pontiac Le Mans e bazat pe Opel Kadett E (Opel facand designul), dar din nou e posibil sa ma insel. O sa mai caut ![]() MuciX are perfecta dreptate. Designul a fost facut de Opel ( da, este divizie a GM, dar este divizie europeana si relativ independenta a GM ), iar modelul Kadett E a fost lansat in 1983 si produs pana in 1991. Opel Commodore si Opel Kadett E nu au in comun decat sigla de pe grila. Commodore reprezinta varianta in 6 cilindri ( motor de 2.5l ) si cu dotari superioare a Opelului Rekord. Acesta din urma apartinand clasei mari la vremea respectiva ( este precursorul Opelului Omega ) iar Opelul Kadett apartine clasei compacte ( precursorul Opelului Astra ). Sincer sa fiu, nu vad foarte clar pe ce plan al proiectarii auto sun americanii cu mult in fata europenilor/japonezilor. Motoare? Nu cred. Cele europene/japoneze sunt mult mai eficiente. Tren de rulare, comportament dinamic? In nici un caz. Design? E ceva subiectiv. Mie nu imi plac deloc masinile lor actuale. Imi plac in schimb unele masini sport de prin anii 60-70. Calitate a fabricatiei? As face comparatie cu masinile coreene de acum 15 ani. Confort? Poate aici sa se poata faca o comparatie fata de cele europene. In schimb, sunt foarte ieftine masinile lor. Sunt ieftine fiindca motoarele/transmisiile inglobeaza tehnologie veche, drept urmare sunt mai putin eficiente. Fiindca suspensiile sunt rudimentare. Fiindca plasticele folosite sunt ordinare si imitatiile de lemn, aluminiu de prin interior sunt de proasta calitate. Dotarile in schimb, raportand la pretul masinii sunt peste medie. Sunt de acord ca au un farmec aparte, dar farmecul acela nu il gusta toata lumea, cel putin in totalitate. |
--------------------
-
-
-
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#55
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
QUOTE Sunt de acord ca au un farmec aparte, dar farmecul acela nu il gusta toata lumea, cel putin in totalitate. Probabil ca si eu sunt dintre cei care gusta farmecul motoarelor americane. Si sunt fascinat de sunetul tipic al V-urilor, de cuplul dezvoltat si, de ce nu, de simplitatea unor solutii tehnice alese si aplicate. Sa nu uitam ca airbagul a plecat de la ei. Aerul conditionat, la fel. Injectia directa de benzina (dezvoltata de japonezi sub sigla GDI) a avut precursorul la motoarele americane. Cat despre fiabilitate, jos palaria: aminteam mai devreme de un Concorde Lxi 3.2 V6 model 2000, care la momentul actual are undeva in jurul a 160 mii mile si merge ceas. Colegul tiberiu.anghel este un tip documentat. Se vede, se simte. Felicitari! Am postat poza masinii (inchiriate) cu care am facut drumul de la Detroit la San Jose, cale de mai multe mii de mile (si de la al carei volan am coborat cu o oarecare doza de regret ca drumul a fost atat de ...scurt...). Si am profitat de faptul ca nu eram decat noi, masina si soseaua ca sa ma destrabalez un pic, departe de vazul lumii in albastru..(colegul poseidon06 spunea de penalizarea aspra a reckless driving...perfect adevarat! ![]() Revin. 20 Jan 2008, 20:04: MuciX PS eu stiam ca acel desing de care vb mai devreme, cu cielo/nexia si 1988-1993 Pontiac Le Mans e bazat pe Opel Kadett E (Opel facand designul), dar din nou e posibil sa ma insel.[QUOTE] ![]() ![]() Scuzele mele, uneori memoria mai joaca feste. This post has been edited by Adila16: 20 Jan 2008, 20:04 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
MuciX |
![]()
Post
#56
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(tiberiu.anghel @ 20 Jan 2008, 16:38) As dori sa fac cateva precizari Interiorul acela apartine unui Pontiac Grand Prix. Modelul a fost lansat in 1997 si este produs si acum. Poza aceea cred ca este facuta unei masini produsa cel devreme in 2003. 46.jpg ( Size: 40.96k ) Number of downloads: 1510 48.jpg ( Size: 41.06k ) Number of downloads: 1295 54.jpg ( Size: 50.9k ) Number of downloads: 1348 iar Opelul Kadett apartine clasei compacte ( precursorul Opelului Astra ). Intradevar, motorul de pe Kadett E a fost dezvoltat de Opel (subsidiar al GM) si din cate stiu eu acelasi motor, cu mici schimbari la sistemul de alimentare, a fost pus pe Cielo/Nexia. Insa, din nou din cate stiu eu, "partea americana" a Kadett-ului si anume Pontiac Le Mans are niste motoare d-ale lor, ceva mai mari. Si da, succesorul Kadett-ului este Astra. Ca o curiozitate, numele de Astra era prezent in Anglia de ceva mai mult timp, pt ca omologul cu right hand drive al Kadett-ului E era vandut cub numele de Vauxhall Astra in Anglia si de aceea la ei Astra H de la noi (mk3), la ei este cunoscut ca Vauhaull Astra mk4. QUOTE(Adila16 @ 20 Jan 2008, 20:22) Am citit la un moment dat o carte de specialitate, scrisa in romana, de la vremea respectiva (1981 parca), unde scria de o noua inovatie a celor de la Mercedes mai exact "pungi cu aer" pt absorbirea impactului. Si sincer sa fiu cam toate emisiunile de acum dau castig de cauza Merc-ilor pt airbag (cel putin cele vazute de mine). Daca tu stii ceva precedent anului in cauza de la americani, chiar te-as ruga sa dezvolti. PS Kadett E a fost introdus in 1984 nu 1983 This post has been edited by MuciX: 20 Jan 2008, 20:15 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#57
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Motorizarea americana a LeMans-ului a fost un V6, 2800 cmc.
Cat despre istoria airbag-uluil, retin ca primele teste au fost efectuate de oarece flacai americani, in Orasul Motoarelor, prin care cautau solutii de protejare a vietii pasagerilor, de la centura in 2 puncte - de genul celor ale pasagerilor din aeronavele de linie -, pana la airbag-ul frontal...Sursa: un documentar pe National Geographic. Perioada desfasurarii testelor...N-o mai stiu pentru ca am adormit. ![]() (Daca e eminamente german, de ce ii spune ''airbag'' si nu, sa zicem, ''airtasche''? ![]() Off-tpic: In ceea ce priveste sursele de documentare de dinainte de ''89, multe informatii au fost usor ''coafate'' incat sa nu duca cititorul cu gandul la Unchiul Sam. Din toate domeniile. Cred ca era o razbunare propagandistica, apropos de retragerea ''clauzei natiunii cele mai favorizate'', coroborata cu campania nationala a regimului comunist referitoare la ''furtul de inteligenta practicat de imperialistul de peste Atlantic''... Ce pot spune cu precizie, insa, este ca primele sisteme ABS au fost puse la punct pentru aeronavele civile si militare americane si implementate cu succes si pe ''vapoarele'' de Detroit, undeva la inceputul anilor ''80. Dezvoltate de germani (al caror aport la bum-ul tehnologic mondial este absolut incontestabil...) si aplicate inclusiv la motociclete... |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
MuciX |
![]()
Post
#58
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(MuciX @ 20 Jan 2008, 13:58) D-asta vezi masini din state cu 160000-200000 de mile rulate care inca se tin bine ca motor si cutie. Cred ca nu le-ai vazut pe alea cu 1 milion de mile. 200 de mii de mile rezista si un Cielo in Romanica, eventual fara segmentare. QUOTE(tiberiu.anghel @ 20 Jan 2008, 15:38) Calitate a fabricatiei? As face comparatie cu masinile coreene de acum 15 ani. Confort? Poate aici sa se poata faca o comparatie fata de cele europene. In schimb, sunt foarte ieftine masinile lor. Sunt ieftine fiindca motoarele/transmisiile inglobeaza tehnologie veche, drept urmare sunt mai putin eficiente. Fiindca suspensiile sunt rudimentare. Fiindca plasticele folosite sunt ordinare si imitatiile de lemn, aluminiu de prin interior sunt de proasta calitate. Dotarile in schimb, raportand la pretul masinii sunt peste medie. Calitatea de fabricatie a coreenelor de acum 15 ani era muuult mai buna decat a europenelor de acum. In coreence nu scartaia plasticul, nu aveai bavuri, nu rosturi, costa mult masina, dar era ieftina la intretinere, etc. De acord ca sunt masini ieftine, in state oricine isi permite o masina, cred ca gasesti una sa functioneze si la echivalentul a 15 hamburgeri, s-ar putea sa fie adevarata vorba ca ii dublezi valoarea cu benzina din rezervor. Chiar daca eu sunt fan foen-uri (masini mini cu motor pana in 70 cp), care merg maxim 160, ca n-ai nevoie de mai mult la noi, tot mi-ar face placere sa traversez coast to coast america la volanul vreunei rable din 73. ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#60
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Se pare ca a denaturat mult discutia. Din cum sunt masinile americane s-a ajuns la cine stie mai multe sau poate sa dea mai repede search pe gugal sau uichipedia.
Eu zic ca e destul de clar ca pana acum nu a avut prea multa lume forumistica acces la masinile americane si nu putem oferi multe informatii bune bazate pe experienta. Parerea mea... |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th August 2025 - 02:02 |