Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Balbaiala motor la relanti sau in sarcina, motorul se opreste lasat la relanti

zeze
post 5 Nov 2004, 08:14
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




salvé!
de cateva saptamani, de cand am schimbat "furnizorul" de combustibil (Rompetrol -> Mol), constat cu surprindere si cu groaza ca, la relanti.... masinuta mea...se cam zguduie.
nu e ceva super evident. dar.... ma cam trec fiori.
acul turometrului sta linistit la 800... nu se misca haotic... motorul se aude normal, fara intreruperi...dar, din cand in cand simt ca parca ceva ceva "prinde viata" sub capota.
daca ati intalnit asa ceva... spuneti-mi.
revizia la 30 k km a fost 2.2 mil. doar uleiul si filtrul de ulei + cel de aer...(filtrul de combustibil il schimbasem cu ocazia unui accident....).
apoi, am fost chemat de cei de la Serus..pentru ca apaream pe lista celor de la RR pentru a mi se schimba conductele de alimentare (chestiile alea de plastic ...care ies din fitrul de motorina si se duc in pompa)...mocca.
dorindu-va maxime, astept parerile voastre.
spor.


--------------------
Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ess1902
post 5 Nov 2004, 13:32
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 6 September 04
From: Iasi




si eu am patit o singura data asa ceva dar era de la combustibil clar...acum merg numai cu omv si n-am nimic....cam citi km are masinuta??
de fapt ti-e frica de problema cu injectoarele ,nu?
dupa ce am auzit chestia asta am cautat pe planeterenault.com in forum si chiar nu am gasit absolut nimic de felul asta....eu am totusi impresia ca ar fi ceva "putred" la mijloc in toata povestea asta.(spar sa nu ma conving pe propia piele ca e adevarata biggrin.gif ..dar sincer nu stiu ce sa cred)...


--------------------
clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeze
post 5 Nov 2004, 18:04
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




masinuta doar ce a implinit....34 k km...
pana acu'... nu a avut belele prea mari.
deci, sa fie de la combustibil?
e totusi MOL... euro3... ii strang de ***** daca patesc ceva din cauza pipi-ului lor de 27.300 lei/l.
ma rog.
revin.


--------------------
Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
demisonat
post 5 Nov 2004, 18:44
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 3 August 04




eu am mai auzit de chestia asta cu tremuratu si imi aduc aminte ca se rezolva prin rescrierea soft
iar pb cu injectoarele e destul de reala mai bine zis cu pompa.


--------------------
Octavia 2 elegance fulll!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ess1902
post 7 Nov 2004, 21:57
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 6 September 04
From: Iasi




nu cred ca am ales cel mai bun loc pt acest post..dar continutul conteaza...referitor la problema aceea minora cu schimbarea sistemului de injectie pe dci...am inteles (tot de pe forum) ca o posibila problema ar fi insuficianta lubrifiere a motorinei de la noi avind ca urmare stricarea pompei de inalta presiune =>infundare injectoarelor cu aschii de metal etc etc (presupun ca e din cauza motorinei pt ca pe alte forumuri chiar NU GASESC SA SE FI VORBIT VREODATA DE ASA CEVA)..dar astept cu nerabdare sa ma contraziceti ...cu exemple
intrebarea ar fi N-AM PUTEA SA FOLOSIM UN ADITIV DE LUBRIFIERE? /exista cineva care a folosit asa ceva pe dci? (sau aditivi pt iarna?)


--------------------
clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 8 Nov 2004, 09:04
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




Problema aia nu era din cauza motorinei, ci era un defect de design al pompei de inalta presiune la primele loturi de dCi-uri facute de Lucas. Era o cama care se freca de ceva si producea pilitura de fier, care pilitura ajungea pe urma in tot sistemul de injectie. Puteai sa patesti asta chiar si cu cea mai curata si "unsuroasa" motorina din lume.
Intre timp pompa a fost modificata.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeze
post 22 Nov 2004, 09:07
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




Motoriona Euro4 de la OMV...sau de la Rompetrol... e mai putin "grasa" decat sora mai ieftina Euro3? sau de doar diferenta la capitolul sulf continut?
nici nu mai stau incordat pentru a 'simti' bālbāila....pur si simplu ...merg. si sper ca nu voi fi eu unul dintre cei carora le-a murit pompa.
by the way... spuneati ca, problema pompei a fost rezolvata... pentru care masini...sau incepand cu care lot? (din ce an, respectiv...)
a mea e din sfarsitul lui 2002...
hai, dati-mi si mie de stire...Ca sa-mi revina tensiunea la valori normale.
merci.
spor.


--------------------
Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 22 Nov 2004, 11:16
Post #8


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




Eu am avut clio si am bagat in el cam ce am gasit la capitolul motorina.Cand l-am luat eu nici nu era Euro4 ci numai euro3 (mai scumpa) si motorina.A vazut masina mea numai motorina de aia ieftina si nu a avut nimic.Singura problema ar fi sa nu bagi de la Shell.Eu tot am pus de la OMV, AGIP, LUKOIL, MOL si am facut 86.000km. Mai ales Lukoil cat am bagat eu in ea, stia drumul singura la benzinaria din Baneasa. biggrin.gif


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
McVic
post 22 Nov 2004, 12:27
Post #9


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 358
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




Da ce aveti fratilor contra Shell

Eu pun benzina numai de acolo(CO de 98, euro 3) si nu am nici o problema. Am deja 21 000 km cu benzina asta.

Prima mie de km am pus de la OMV(shell nu avea euro 3 atunci) cea mai tare cea mai mare 100+ importata.
Am trecut la shell(mai ieftina, mai aproape de casa, mai multe statii) si nici o diferenta.


--------------------
Renault Clio Bicorp 1.4 16v 2003
Gri Boreal
Full options

Renault Clio Bicorp Extreme 1.4 16v BVA 2005
Negru
...on za uei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ess1902
post 22 Nov 2004, 13:41
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 6 September 04
From: Iasi




Din cite stiu eu problema a fost la primele dci-uri fabricate in 2001....la a ta (sf 2002) n-ar trebui sa mai fie nimic...problema aia cu "bilbiiala" garantat e de la altceva ..muult mai putin grav gen soft, contacte etc etc

This post has been edited by cmandrei: 3 Mar 2006, 17:27


--------------------
clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 22 Nov 2004, 13:57
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




QUOTE
Da ce aveti fratilor contra Shell 
Eu pun benzina numai de acolo(CO de 98, euro 3) si nu am nici o problema. Am deja 21 000 km cu benzina asta.

Benzina Shell e un jeg. Am incercat-o personal in masini complet diferite (Dacia carburator, Dacia injectie monopunct, Clio, Cielo, Tico) si intotdeauna masina a mers mult mai prost decit cu alta benzina. Intre Mol, Agip, OMV si Petrom n-am simtit niciodata diferenta (o fi vreo diferenta, dar n-am simtit-o), insa cum puneam de la Shell (indiferent de statie), n-apucam sa ies din benzinarie si deja simteam ca ceva nu e in regula.

Daca Shell ar fi ultima benzinarie din lume, as prefera sa pun gaz de bricheta decit sa mai iau benzina de la ei.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
McVic
post 22 Nov 2004, 14:02
Post #12


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 358
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




Tocmai asta am vrut sa contrazic.
Ma rog, am mai auzit chestia asta la mai multi cu Shell, dar la mine chiar nu functioneaza vorba asta.
Chiar benzina Shell mi se pare mai buna decat altele.

This post has been edited by cmandrei: 3 Mar 2006, 17:28


--------------------
Renault Clio Bicorp 1.4 16v 2003
Gri Boreal
Full options

Renault Clio Bicorp Extreme 1.4 16v BVA 2005
Negru
...on za uei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RCS
post 22 Nov 2004, 14:02
Post #13


The Gotfather


Group: Members
Posts: 630
Joined: 4 August 04
From: Romania




Benzina Shell este cea mai buna benzina pe care am bagat-o pana acuma in masina mea, in sensul ca am simtit pur si simplu cum motorul tragea mult mai bine si nu a mai fost asa de zgomotos la turatii mari. Asa ca nu sunt de acord cu catalogarea benzinei ,,shell'' ca fiind un ,,jeg'' !!!! Ce sa mai zic atunci de Lukoil !!!!????

This post has been edited by cmandrei: 3 Mar 2006, 17:28


--------------------
Audi A4 2.0T-200cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 22 Nov 2004, 14:04
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




Lukoil n-am pus niciodata (si nici n-o sa pun, pentru ca sint rusi, iar eu urasc rusii mai mult decit orice pe lume).
Asa ca nu stiu cum e.
Sint convins insa ca se poate si mai rau decit Shell... biggrin.gif

Oricum, Shell este singura benzina cu care am auzit tacanitul de avans la masini cu injectie. :shock:


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RCS
post 22 Nov 2004, 14:11
Post #15


The Gotfather


Group: Members
Posts: 630
Joined: 4 August 04
From: Romania




Nici sa nu incerci de la ...rusnaci !!!! De la Shell am bagat Shell V Power Racing (am inteles ca este dusa direct din Germania) iar masina ,,zbura pur si simplu'', ca si cum am mai avut cativa cp in plus. 8)

This post has been edited by cmandrei: 3 Mar 2006, 17:29


--------------------
Audi A4 2.0T-200cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 23 Nov 2004, 11:04
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




Nu e chiar "balbaiala la relanti" dar m-am gandit sa nu deschid un topic nou. Azi ma duc pana la service sa o pun pe tester. Acu` cateva zile mi s-a aprins becul de "bujie incandescenta" sau, uitandu-ma in carte "avertizor defectiune electronica" pentru motoarele pe benzina si becul cu "service" in timp ce motorul a inceput sa se balbaie, pana s-a oprit de tot. Motorul era cald, era la relanti (stateam la stop). Am luat contactul, l-am pus din nou si a pornit fara probleme. Alaltaieri s-a intamplat din nou acelasi lucru. Sunt tare curios ce raspuns voi primi.


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
...Roadrunner...
post 23 Nov 2004, 12:10
Post #17


Membru fondator "Skija Klan (c)"


Group: Members
Posts: 751
Joined: 27 September 02
From: Bucuresti




DE UNDE AI ALIMENTAT ?


--------------------
Renault MeganeII - B-81-RoadRunner
Bip... Bip... !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
McVic
post 23 Nov 2004, 12:17
Post #18


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 358
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




Suna a injectoare infundate


--------------------
Renault Clio Bicorp 1.4 16v 2003
Gri Boreal
Full options

Renault Clio Bicorp Extreme 1.4 16v BVA 2005
Negru
...on za uei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
...Roadrunner...
post 23 Nov 2004, 12:24
Post #19


Membru fondator "Skija Klan (c)"


Group: Members
Posts: 751
Joined: 27 September 02
From: Bucuresti




Eu cred ca e benzina naspa ...


--------------------
Renault MeganeII - B-81-RoadRunner
Bip... Bip... !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 23 Nov 2004, 12:42
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




Numai si numai Mol de 98 iar inainte de ultima intamplare bagasem OMV 100. Eu cred ca se exclude varianta benzinei proaste.


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
...Roadrunner...
post 23 Nov 2004, 12:49
Post #21


Membru fondator "Skija Klan (c)"


Group: Members
Posts: 751
Joined: 27 September 02
From: Bucuresti




Eu am mai scris pe aici pe undeva ca am patit acelasi lucru cu OMV 100... si nu m-a crezut nimeni... de atunci am trecut pe MOL98 si nu am mai avut nici o problema. Alimentasem de la OMV Udriste ...


--------------------
Renault MeganeII - B-81-RoadRunner
Bip... Bip... !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 23 Nov 2004, 13:23
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




Cand s-a intamplat prima data aveam numai si numai MOL 98 in ea, a 2-a zi, intamplator am alimentat cu OMV100 pentru ca a 3-a zi sa se intample iar... deci si cu MOL si cu OMV a facut la fel... oricum pe la 3 am programare, mi s-a spus ca oricum computerul a memorat defectiunea si vor sti exact despre ce e vorba.


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
...Roadrunner...
post 23 Nov 2004, 13:29
Post #23


Membru fondator "Skija Klan (c)"


Group: Members
Posts: 751
Joined: 27 September 02
From: Bucuresti




Nu o sa-ti memoreze nimic ... o sa vezi ... asa mi-au zis si mie ca trebuia sa memoreze.


--------------------
Renault MeganeII - B-81-RoadRunner
Bip... Bip... !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 23 Nov 2004, 16:31
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




Ba uite ca a memorat... a memorat atat de multe incat nu stia bietul om sa-mi zica de la ce ar fi, asa ca a hotarat sa stearga toate erorile, sa merg pana face din nou si atunci vedem exact despre ce e vorba. Cand sa-mi scoata masina din service... surpriza... a facut din nou, asa ca repede din nou cu ea pe tester. Nu este f. clar, se pare ca este din cauza unei electrovalve a unui rezervor de colectare a gazelor nearse despre care am mai vorbit eu pe forum. Concluzie... mi-au obturat o conducta si voi merge o vreme asa cu masina. Daca nu mai face... electrovalva e de vina. Daca face din nou... nu stiu ce ar fi.


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 23 Nov 2004, 16:45
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




Asta cred ca e idiot. Cum naiba sa stearga codurile pentru ca nu intelege nimic din ele? Noroc ca au aparut din nou suficient de repede.

Din descrierea ta pare sa fie EGR-ul. Asta e un sistem care introduce in admisie gaze de ardere. Dupa galeria de evacuare exista o ramificatie care da in aceasta electrovalva, dupa care intra direct in admisie. Electrovalva este controlata de calculator.
Are rolul de a micsora temperatura din cilindri, pentru a evita pe cit posibil formarea oxizilor de azot. Ideea este ca gazele de esapament sint inerte si nu au nici un efect asupra arderii. E ca si cum ti-ar micsora capacitatea cilindrica a motorului.

Motorul merge bine-mersi fara EGR. La Fordul meu EGR-ul este dezactivat si nici nu ma gindesc sa-l reactivez.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 23 Nov 2004, 16:48
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




Ideea este ca EGR-ul trebuie sa intre in functiune numai la accelerari foarte usoare sau la mers constant. Niciodata la ralanti, niciodata la accelerari puternice.

Daca ceva nu functioneaza bine si EGR-ul se activeaza la ralanti, ralantiul devine instabil, mergind uneori pina la oprirea motorului. Daca EGR-ul se activeaza la accelerari serioase, motorul nu are putere si da rateuri.

Daca sistemul are vreo scurgere si intra in admisie aer in loc de gaze de esapament, amestecul se saraceste si motorul pierde din putere.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 23 Nov 2004, 16:53
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




Daca e EGR-ul de vina, nu e obligatoriu sa fie electrovalva. Pot fi mai multe lucruri: traductorul de presiune, conductele, etc. Codurile OBD legate de EGR sint destul de amanuntite, in sensul ca un cod de eroare legat de EGR iti spune foarte exact ce anume este defect. La EGR in general nu trebuie sa bijbii: daca ai cod, l-ai prins.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 23 Nov 2004, 16:54
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




Sint foarte curios: ai observat cumva exact ce cod de eroare aveai? Ce numar? Sau ce mesaj?


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 23 Nov 2004, 17:00
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




Nu, dar daca as fi observat, ai fi stiut sa le interpretezi?


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 23 Nov 2004, 17:11
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




Poate. Unele dintre ele sint standard.
Sigur ca nu e obligatoriu ca ECU-ul tau sa foloseasca codurile standard, pentru ca fiecare producator isi poate defini ce coduri vrea el. Insa o sansa exista. smile.gif


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 15:14
Dacia