Balbaiala motor la relanti sau in sarcina, motorul se opreste lasat la relanti
![]() ![]() ![]() |
Balbaiala motor la relanti sau in sarcina, motorul se opreste lasat la relanti
...Roadrunner... |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|||
SorinN |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu ma, nu le-a sters ca nu stia ce sunt, le-a sters pt ca nu stia care are legatura cu problema din prezent.
|
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
...Roadrunner... |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Aha ... "Care e ala care trebuie omorit ma ?" ... pai nu stiu ... "Bine ...omoara-i pe toti !!!"
|
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Pai si ce daca? Nu trebuiau tratate toate problemele?
"Codurile indica SIDA, riie, ulcer si ciroza. El se plinge doar de dureri de cap, asa ca o sa stergem toate codurile, pentru ca nu stim care din ele ii da durerile..." ![]() |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
SorinN |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca esti asa carcotas... vezi? tie ti-au zis ca nu ai nici un cod de eroare ca sa scape de gura ta... pe mine m-au intrebat si daca mi-am desfacut volanul. Si il desfacusem...
|
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
adyt |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 29 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am tot 1.2 16V...Am patit fix acelasi lucru iarna trecuta (s-a aprins porcaria aia, a inceput sa mearga ca tractorul, etc). A pornit de cateva ori dupa, pana cand s-a hotarat ca nu mai porneasca deloca...Am luat-o pe platforma, am dus-o la ipso, unde eu, posesor de masina de 3-4 luni, nu mi-a trecut prin cap sa-mi sa intreb ce orori a avut. Am fost fericit ca a plecat si n-a mai facut. Au zis ca era de la releu. Aguma...?
Ideea e ca pe ledul respectiv se afiseaza o gramada de chestii, dar sa le dam crezare si sa speram ca nu s-au inselat... Am pus odata masina pe un KTS5000, o scula de la Bosch, compatibilia OBD2 100%...la Augsburg. Desi omul zicea ca nu o sa se conecteze si nu o sa recunoasca sub nici o forma computerul de pe Clio, spre surprinderea lui s-a conectat fara probleme si a dat si oroarea...Asa ca ar trebui sa stie ce draku' erori da ala acolo...mai ales deca ai fost le reno. Iar faza cu stersul, fara macar sa le scrie undeva, sa-ti dea un log, e de toata jena... |
-------------------- Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
|
|
adyt |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 29 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Aguma, ca tot ziceam de martoru' ala bulangiu cu "Brobleme electrice..."...Nu zici ca mi s-a aprins si mie...Cred ca e un sezon prost pt motoarele de 1.2 ...
Treaba e ca s-a aprins decat el, fara "Service"...Motorul mergea normal la relanti, torcea, dar NU tragea sub nici o forma...Aveam 3000rpm in treapta 3 si aveam 35 km/h... Partea buna. Am oprit motorul, l-am pornit din nou si a mers normal. Parea ca a intrat in Safe Mode, asa ca i-am dat un Restart...Cool, oare ECU ar Windows CE?? O sa ma duc la service, dar ideea e ca n-am timp acum. Cat tine computerul memorata oroarea.? SorinN, tie ti-a mai facut figuri? PS. Si eu cred ca e de la benzina...Ideea e ca motorul e euro4. Iar ajung la problema ca nu exista o benzina (accesibila) Euro4. M-am bucurat ca e E4 cand am luat-o....Acum cred ca am facut o prostie...Romania nu e gata pt masini E4. |
-------------------- Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
|
|
SorinN |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Da, a facut la greu weekendul asta, i-am descoperit un tipar: Face numai si numai la cateva secunde dupa pornirea mororului si numai si numai la relanti si numai si numai cu motorul cald. Cand incepe sa "se balbaie" si se aprinde becul, pot accelera si se stinge becul dupa care merge normal. Nu este de la electrovalva de care mi-au zis cei de la service pentru ca a facut si cu furtunasul scos asa ca l-am pus la loc. Calculatorul retine codurile de eroare pana le sterge cineva, deci nu-ti face probleme cand te duci la service vor fi acolo.
|
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
Face |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 6 October 04 From: Bucuresti ![]() |
captorul de punct mort ti l-au verificat ??
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2003 - 1,4l 16v Clio Bicorp 1.4 16v (2003)
un "pic" modificat .. |
|
SorinN |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
:? Nu am idee... Ce-i ala? Oricum, o sa ma duc la alt service, am fost la Automarcus pt ca stau in zona dar e clar ca sunt incepatori in ale Renaultului.
|
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
adyt |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 29 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Teoretic, n-are cum sa fie de la captorul de punct mort. ..Daca ala da chifla, apai nu mai porneste nici cu tunu'...Am avut probleme cu ala, si nu pornea..La a x-a cheie pornea. L-am curata si nu mai face, de cateva luni.(se depune moloz de la uzura discului de ambreiaj)
Daca da chifla in mers, intra in safe mode, pana la oprire dupa care nu mai porneste. Pe langa asta, nu se aprinde martorul ala...Nu se aprinde nimic (culmea)... Eu zic ca-i de la benzina...Cum am schimbat benzina, in 2-3 zile a inceput sa faca figuri...Am rezervorul plin, Astept sa se duca jumate sa revin la cel vechi....Sper sa nu se f...te ceva intre timp. SorinN, la tine face numai la pornire? Pt ca mie imi face numai in mers (cand ma tarai cu 10 la ora prin aglomeratii). |
-------------------- Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
|
|
adyt |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 29 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Acuma am vazut ca face numai la pornire...E posibil sa fie altceva decat la mine.
Sper sa fie doar mult zgomot pt nimic...Daca mai face odata, osa ma cam puna pe ganduri... Oricum, daca iti zic ceva la service, da si tu pe forum, poate ii vine cuiva vreo idee |
-------------------- Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
|
|
SorinN |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
De pornit porneste ok, deci vorbim numai de motor cald... la rece, cand turatia este mai mare, nu a facut niciodata. Dupa ce a pornit, uneori imediat o apuca "balbaiala" si se aprinde becul.. etc. iar alteori sa spunem ca plec de pe loc si daca ajung la relanti dupa cateva sec (sa spunem ca plec de pe loc, fac cativa metri si opresc) exista din nou posibilitatea sa o apuce pandaliile.
|
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
SorinN |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
S-a rezolvat problema... Se pare ca a fost doar un contact imperfect. Tot ce au facut cei de la service a fost sa scoata toate mufele, sa le curete si sa le puna la loc. Asta au facut saptamana trecuta... de atunci am mers destul de mult si nu a mai dat nici un semn. 8)
|
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
adyt |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 29 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Bravo, bine cca s-a rezolvat...
Aguma, de curiozitate, s-au prins care senzor facea figuri??...Nu de alta dar sunt cred ca peste 10 senzori, nu cred ca au avut rabdare sa-i ia pe toti la rand. !! Dar daca au avut rabdare, unde ai fost ca ma duc si eu!! This post has been edited by cmandrei: 3 Mar 2006, 17:29 |
-------------------- Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
|
|
SorinN |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Mi-au zis ceva de un senzor "de depresiune" al motorului... Banuiesc ca asa ceva ar trebui sa existe in galeria de admisie... daca gresesc nu urlati... prea tare.
|
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
VladSoare |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Probabil debitmetrul de aer. Unul dintre cei mai importanti senzori.
Clio nu are MAF (mass air flow), ci MAP (manifold absolute pressure), care masoara debitul de aer pe baza presiunii din galerie. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
... nu e chiar atit de precis ca un MAF, dar e mult mai fiabil.
|
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
adyt |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 29 April 04 From: Bucuresti ![]() |
ok, merci. Asta e un senzor care l-am banuit ca-mi face si mie belele, chiar daca se manifesta altfel...
Mai nasol e ca am inteles ca nu se poate diagnostica prin OBD ca MAP-ul...Eu sper sa fi inteles gresit... |
-------------------- Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Prin OBD se diagnosticheaza amindoua la fel. Poti sa vezi pe viu ce valoare returneaza in fiecare moment, iar in caz de defectiune se stocheaza un cod de eroare.
Sistemul monitorizeaza permament toti senzorii, iar daca unul dintre ei intoarce o valoare aflata in afara unui anumit interval, se salveaza un cod in memorie. Contact imperfect => intrerupere => valoare returnata 0 volti => eroare. Mai grav este atunci cind senzorul functioneaza, dar indica gresit. Daca valorile indicate se incadreaza in intervalul normal, sistemul nu va sti ca senzorul e defect si nu va stoca nici un cod de eroare. Asta se intimpla foarte des la MAF-uri, din cauza prafului din aer care se depune in timp pe fire (de-aia MAF-urile au nevoie de curatare periodica), ajungind in timp sa indice un debit mai mare decit in realitate, dar fara sa provoace o eroare. La MAP-uri n-am auzit pina acum de asa ceva, desi e posibil sa aiba si ele punctele lor sensibile. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
adyt |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 29 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Cool, deci merge diagnosticat...Merci, cand ajung pe service ii pun sa se uite si la el...
Pt ca de 6-800.000 cat e un diagnostic, pun mufa, se uita 5 min, totul e ok., gata,... calca des...Am o lista cu ce as vrea sa aflu, pt o parte am si parametrii in care trebuie sa fie, asa ca am mai adaugat unul pe lista... |
-------------------- Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
|
|
RCS |
![]()
Post
#52
|
![]() The Gotfather Group: Members Posts: 630 Joined: 4 August 04 From: Romania ![]() |
Ce este si ce face acest OBD ?? Este ceva legat de laptopul cu care cei de la service iti diagnosticheaza electronica motorului ?? :wink:
|
-------------------- Audi A4 2.0T-200cp
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Da. On Board Diagnostics.
Scula lor de diagnosticare include OBD, dar are si unele lucruri in plus, nestandard si nedocumentate. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
RCS |
![]()
Post
#54
|
![]() The Gotfather Group: Members Posts: 630 Joined: 4 August 04 From: Romania ![]() |
Adica...cum vine asta ???
This post has been edited by cmandrei: 3 Mar 2006, 17:30 |
-------------------- Audi A4 2.0T-200cp
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Standardul OBD a fost creat doar ca o cerinta legala, impotriva poluarii. Din cauza asta el se ocupa in general numai de ceea ce influenteaza gazele de esapament: alimentarea (plus toti senzorii care o afecteaza), sondele de oxigen, catalizatorul, EGR-ul (exhaust gas recirculation), EVAP-ul (recircularea vaporilor de benzina), etc.
Poti sa vezi multe lucruri cu o interfata OBD, dar totul graviteaza in jurul poluarii. Nu stiu ce scula au cei de la Renault, dar o stiu pe aia de la Ford, numita WDS. Aia, pe linga OBD, stie sa diagnosticheze ABS-ul, pernele de aer, aerul conditionat, cutia de viteze automata, ba chiar si modulele electronice care comanda geamurile si oglinzile electrice. Bomboana de pe tort: WDS-ul stie chiar sa seteze kilometrajul electronic la orice valoare dorita. Asta la Ford. La Renault nu stiu, dar imi inchipui ca au si ei ceva similar. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
RCS |
![]()
Post
#56
|
![]() The Gotfather Group: Members Posts: 630 Joined: 4 August 04 From: Romania ![]() |
Merci pt informatie.
![]() |
-------------------- Audi A4 2.0T-200cp
|
|
adyt |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 29 April 04 From: Bucuresti ![]() |
News Update...
Nu e legat de "balbaiala..." dar daca am adus in discutie martorul de "Eroare circuit electric": Ieri m-am intelnit cu VladSOare si ne-am uitat la ce orori are. N-avea nimic. Ok. Azi dimineata s-a aprins iar. N-a mai tinut faza cu oprit-pornit. A ramas aprins. I-am mai dat un restart si s-a aprins si chestia aia din dreapta jos, ca un motor...Nici asta n-a vrut sa se mai stinga. Asa ca m-am infipt direct la Serus. Oamenii super de treaba, ce sa zic. In juma de ora au pus calculatorul pe ea... Oroarea "Eroare potentiometru pedala (sau clapeta) acceleratie". Detalii. "scurt-circuit pe traseul de 12V" sau cam asa... Mai sus am zis ca atunci cand se aprindea, nu mai tragea de-loc...Omul a zis ca aveam eu impresia ca o turez, de fapt nu mai functiona si intrase in "safe-mode" Si acceleratul de capul tot de la asta e posibil sa fi fost. Mi-au schimbat o cupla, mi-au dat cu maclavais pe mufele de la computer si a disparut si oroarea si martorul... Partea buna. Daca a fost doar atat, doamne ajuta, ca la 400000 lei s-a rezolvat. Partea naspa:Daca apare iar. Oare masina asta e drive-by-wire? La Golf o pedala cu potentiometru cu tot e 300E. Plus ca nu vrea sa ma gandesc la computer... Mai scriu Asa ca astept |
-------------------- Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Nu stiu daca are drive-by-wire, dar din ce povestesti se pare ca da.
Altfel, potentiometrul de la clapeta de acceleratie nu ar avea un efect prea mare asupra motorului. In mod normal potentiometrul ala este folosit doar pentru a face diferenta intre ralanti, sarcina partiala si sarcina totala, iar nefunctionarea lui nu are efecte prea nasoale, ba chiar poate trece neobservata in majoritatea cazurilor. Dar daca la tine fara potentiometrul ala nu mai puteai accelera, atunci mi-e teama ca ai acceleratie electronica. Sper sa gresesc. ![]() Oricum, bine ca s-a rezolvat. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
cata |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 26 November 03 ![]() |
Vlad, bicorpul nu are cablu de acceleratie, deci pedala de acceleratie e "by wire"
|
-------------------- ex-dsn 2001
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Nasol.
![]() N-am incredere in acceleratiile electronice nici sa ma pici cu ceara. Si din pacate vad ca se inmultesc in ultimul timp. De ce oare? Or fi mai ieftine? Eu nu vad decit dezavantaje la ele; nu inteleg de ce se dau toti producatorii in vint dupa ele in ultimii ani. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 15:25 |