Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Balbaiala motor la relanti sau in sarcina, motorul se opreste lasat la relanti

...Roadrunner...
post 23 Nov 2004, 17:18
Post #31


Membru fondator "Skija Klan (c)"


Group: Members
Posts: 751
Joined: 27 September 02
From: Bucuresti




Auzi ma... tu te-ai dus cu masina la service sau la politie ?! biggrin.gif Am auzit eu ca se fac reincadrari in munca ...

Cum pana mea sa le stearga... ca nu stie ce sunt ... Pfaaamaa !! Incredibil !!


--------------------
Renault MeganeII - B-81-RoadRunner
Bip... Bip... !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 23 Nov 2004, 17:30
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




Nu ma, nu le-a sters ca nu stia ce sunt, le-a sters pt ca nu stia care are legatura cu problema din prezent.


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
...Roadrunner...
post 23 Nov 2004, 17:31
Post #33


Membru fondator "Skija Klan (c)"


Group: Members
Posts: 751
Joined: 27 September 02
From: Bucuresti




Aha ... "Care e ala care trebuie omorit ma ?" ... pai nu stiu ... "Bine ...omoara-i pe toti !!!"


--------------------
Renault MeganeII - B-81-RoadRunner
Bip... Bip... !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 23 Nov 2004, 17:34
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




Pai si ce daca? Nu trebuiau tratate toate problemele?
"Codurile indica SIDA, riie, ulcer si ciroza. El se plinge doar de dureri de cap, asa ca o sa stergem toate codurile, pentru ca nu stim care din ele ii da durerile..." tongue.gif


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 23 Nov 2004, 17:35
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




Daca esti asa carcotas... vezi? tie ti-au zis ca nu ai nici un cod de eroare ca sa scape de gura ta... pe mine m-au intrebat si daca mi-am desfacut volanul. Si il desfacusem...


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyt
post 23 Nov 2004, 17:36
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 29 April 04
From: Bucuresti




Si eu am tot 1.2 16V...Am patit fix acelasi lucru iarna trecuta (s-a aprins porcaria aia, a inceput sa mearga ca tractorul, etc). A pornit de cateva ori dupa, pana cand s-a hotarat ca nu mai porneasca deloca...Am luat-o pe platforma, am dus-o la ipso, unde eu, posesor de masina de 3-4 luni, nu mi-a trecut prin cap sa-mi sa intreb ce orori a avut. Am fost fericit ca a plecat si n-a mai facut. Au zis ca era de la releu. Aguma...?

Ideea e ca pe ledul respectiv se afiseaza o gramada de chestii, dar sa le dam crezare si sa speram ca nu s-au inselat...

Am pus odata masina pe un KTS5000, o scula de la Bosch, compatibilia OBD2 100%...la Augsburg. Desi omul zicea ca nu o sa se conecteze si nu o sa recunoasca sub nici o forma computerul de pe Clio, spre surprinderea lui s-a conectat fara probleme si a dat si oroarea...Asa ca ar trebui sa stie ce draku' erori da ala acolo...mai ales deca ai fost le reno. Iar faza cu stersul, fara macar sa le scrie undeva, sa-ti dea un log, e de toata jena...


--------------------
Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyt
post 29 Nov 2004, 09:31
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 29 April 04
From: Bucuresti




Aguma, ca tot ziceam de martoru' ala bulangiu cu "Brobleme electrice..."...Nu zici ca mi s-a aprins si mie...Cred ca e un sezon prost pt motoarele de 1.2 ...

Treaba e ca s-a aprins decat el, fara "Service"...Motorul mergea normal la relanti, torcea, dar NU tragea sub nici o forma...Aveam 3000rpm in treapta 3 si aveam 35 km/h...

Partea buna. Am oprit motorul, l-am pornit din nou si a mers normal. Parea ca a intrat in Safe Mode, asa ca i-am dat un Restart...Cool, oare ECU ar Windows CE??

O sa ma duc la service, dar ideea e ca n-am timp acum. Cat tine computerul memorata oroarea.?

SorinN, tie ti-a mai facut figuri?

PS. Si eu cred ca e de la benzina...Ideea e ca motorul e euro4. Iar ajung la problema ca nu exista o benzina (accesibila) Euro4. M-am bucurat ca e E4 cand am luat-o....Acum cred ca am facut o prostie...Romania nu e gata pt masini E4.


--------------------
Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 29 Nov 2004, 09:54
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




Da, a facut la greu weekendul asta, i-am descoperit un tipar: Face numai si numai la cateva secunde dupa pornirea mororului si numai si numai la relanti si numai si numai cu motorul cald. Cand incepe sa "se balbaie" si se aprinde becul, pot accelera si se stinge becul dupa care merge normal. Nu este de la electrovalva de care mi-au zis cei de la service pentru ca a facut si cu furtunasul scos asa ca l-am pus la loc. Calculatorul retine codurile de eroare pana le sterge cineva, deci nu-ti face probleme cand te duci la service vor fi acolo.


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Face
post 29 Nov 2004, 10:03
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 6 October 04
From: Bucuresti




captorul de punct mort ti l-au verificat ??


--------------------
Renault Clio Bicorp 2003 - 1,4l 16v
Clio Bicorp 1.4 16v (2003)
un "pic" modificat ..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 29 Nov 2004, 10:23
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




:? Nu am idee... Ce-i ala? Oricum, o sa ma duc la alt service, am fost la Automarcus pt ca stau in zona dar e clar ca sunt incepatori in ale Renaultului.


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyt
post 29 Nov 2004, 12:27
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 29 April 04
From: Bucuresti




Teoretic, n-are cum sa fie de la captorul de punct mort. ..Daca ala da chifla, apai nu mai porneste nici cu tunu'...Am avut probleme cu ala, si nu pornea..La a x-a cheie pornea. L-am curata si nu mai face, de cateva luni.(se depune moloz de la uzura discului de ambreiaj)

Daca da chifla in mers, intra in safe mode, pana la oprire dupa care nu mai porneste. Pe langa asta, nu se aprinde martorul ala...Nu se aprinde nimic (culmea)...

Eu zic ca-i de la benzina...Cum am schimbat benzina, in 2-3 zile a inceput sa faca figuri...Am rezervorul plin, Astept sa se duca jumate sa revin la cel vechi....Sper sa nu se f...te ceva intre timp.

SorinN, la tine face numai la pornire? Pt ca mie imi face numai in mers (cand ma tarai cu 10 la ora prin aglomeratii).


--------------------
Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyt
post 29 Nov 2004, 12:35
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 29 April 04
From: Bucuresti




Acuma am vazut ca face numai la pornire...E posibil sa fie altceva decat la mine.

Sper sa fie doar mult zgomot pt nimic...Daca mai face odata, osa ma cam puna pe ganduri...

Oricum, daca iti zic ceva la service, da si tu pe forum, poate ii vine cuiva vreo idee


--------------------
Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 29 Nov 2004, 12:35
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




De pornit porneste ok, deci vorbim numai de motor cald... la rece, cand turatia este mai mare, nu a facut niciodata. Dupa ce a pornit, uneori imediat o apuca "balbaiala" si se aprinde becul.. etc. iar alteori sa spunem ca plec de pe loc si daca ajung la relanti dupa cateva sec (sa spunem ca plec de pe loc, fac cativa metri si opresc) exista din nou posibilitatea sa o apuce pandaliile.


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 7 Dec 2004, 14:27
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




S-a rezolvat problema... Se pare ca a fost doar un contact imperfect. Tot ce au facut cei de la service a fost sa scoata toate mufele, sa le curete si sa le puna la loc. Asta au facut saptamana trecuta... de atunci am mers destul de mult si nu a mai dat nici un semn. 8)


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyt
post 7 Dec 2004, 15:28
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 29 April 04
From: Bucuresti




Bravo, bine cca s-a rezolvat...
Aguma, de curiozitate, s-au prins care senzor facea figuri??...Nu de alta dar sunt cred ca peste 10 senzori, nu cred ca au avut rabdare sa-i ia pe toti la rand. !!

Dar daca au avut rabdare, unde ai fost ca ma duc si eu!!

This post has been edited by cmandrei: 3 Mar 2006, 17:29


--------------------
Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 7 Dec 2004, 15:54
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




Mi-au zis ceva de un senzor "de depresiune" al motorului... Banuiesc ca asa ceva ar trebui sa existe in galeria de admisie... daca gresesc nu urlati... prea tare.


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 7 Dec 2004, 16:00
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




Probabil debitmetrul de aer. Unul dintre cei mai importanti senzori.
Clio nu are MAF (mass air flow), ci MAP (manifold absolute pressure), care masoara debitul de aer pe baza presiunii din galerie.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 7 Dec 2004, 16:01
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




... nu e chiar atit de precis ca un MAF, dar e mult mai fiabil.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyt
post 8 Dec 2004, 10:32
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 29 April 04
From: Bucuresti




ok, merci. Asta e un senzor care l-am banuit ca-mi face si mie belele, chiar daca se manifesta altfel...

Mai nasol e ca am inteles ca nu se poate diagnostica prin OBD ca MAP-ul...Eu sper sa fi inteles gresit...


--------------------
Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 8 Dec 2004, 11:14
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




Prin OBD se diagnosticheaza amindoua la fel. Poti sa vezi pe viu ce valoare returneaza in fiecare moment, iar in caz de defectiune se stocheaza un cod de eroare.
Sistemul monitorizeaza permament toti senzorii, iar daca unul dintre ei intoarce o valoare aflata in afara unui anumit interval, se salveaza un cod in memorie. Contact imperfect => intrerupere => valoare returnata 0 volti => eroare.
Mai grav este atunci cind senzorul functioneaza, dar indica gresit. Daca valorile indicate se incadreaza in intervalul normal, sistemul nu va sti ca senzorul e defect si nu va stoca nici un cod de eroare. Asta se intimpla foarte des la MAF-uri, din cauza prafului din aer care se depune in timp pe fire (de-aia MAF-urile au nevoie de curatare periodica), ajungind in timp sa indice un debit mai mare decit in realitate, dar fara sa provoace o eroare.
La MAP-uri n-am auzit pina acum de asa ceva, desi e posibil sa aiba si ele punctele lor sensibile.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyt
post 8 Dec 2004, 12:34
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 29 April 04
From: Bucuresti




Cool, deci merge diagnosticat...Merci, cand ajung pe service ii pun sa se uite si la el...

Pt ca de 6-800.000 cat e un diagnostic, pun mufa, se uita 5 min, totul e ok., gata,... calca des...Am o lista cu ce as vrea sa aflu, pt o parte am si parametrii in care trebuie sa fie, asa ca am mai adaugat unul pe lista...


--------------------
Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RCS
post 8 Dec 2004, 13:13
Post #52


The Gotfather


Group: Members
Posts: 630
Joined: 4 August 04
From: Romania




Ce este si ce face acest OBD ?? Este ceva legat de laptopul cu care cei de la service iti diagnosticheaza electronica motorului ?? :wink:


--------------------
Audi A4 2.0T-200cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 8 Dec 2004, 14:55
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




Da. On Board Diagnostics.
Scula lor de diagnosticare include OBD, dar are si unele lucruri in plus, nestandard si nedocumentate.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RCS
post 8 Dec 2004, 14:59
Post #54


The Gotfather


Group: Members
Posts: 630
Joined: 4 August 04
From: Romania




Adica...cum vine asta ???

This post has been edited by cmandrei: 3 Mar 2006, 17:30


--------------------
Audi A4 2.0T-200cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 8 Dec 2004, 15:09
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




Standardul OBD a fost creat doar ca o cerinta legala, impotriva poluarii. Din cauza asta el se ocupa in general numai de ceea ce influenteaza gazele de esapament: alimentarea (plus toti senzorii care o afecteaza), sondele de oxigen, catalizatorul, EGR-ul (exhaust gas recirculation), EVAP-ul (recircularea vaporilor de benzina), etc.
Poti sa vezi multe lucruri cu o interfata OBD, dar totul graviteaza in jurul poluarii.

Nu stiu ce scula au cei de la Renault, dar o stiu pe aia de la Ford, numita WDS. Aia, pe linga OBD, stie sa diagnosticheze ABS-ul, pernele de aer, aerul conditionat, cutia de viteze automata, ba chiar si modulele electronice care comanda geamurile si oglinzile electrice.
Bomboana de pe tort: WDS-ul stie chiar sa seteze kilometrajul electronic la orice valoare dorita.

Asta la Ford. La Renault nu stiu, dar imi inchipui ca au si ei ceva similar.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RCS
post 8 Dec 2004, 15:12
Post #56


The Gotfather


Group: Members
Posts: 630
Joined: 4 August 04
From: Romania




Merci pt informatie. laugh.gif Acuma m-am lamurit si eu. :wink:


--------------------
Audi A4 2.0T-200cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyt
post 10 Dec 2004, 11:26
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 29 April 04
From: Bucuresti




News Update...

Nu e legat de "balbaiala..." dar daca am adus in discutie martorul de "Eroare circuit electric":

Ieri m-am intelnit cu VladSOare si ne-am uitat la ce orori are. N-avea nimic. Ok.

Azi dimineata s-a aprins iar. N-a mai tinut faza cu oprit-pornit. A ramas aprins. I-am mai dat un restart si s-a aprins si chestia aia din dreapta jos, ca un motor...Nici asta n-a vrut sa se mai stinga. Asa ca m-am infipt direct la Serus. Oamenii super de treaba, ce sa zic. In juma de ora au pus calculatorul pe ea...

Oroarea "Eroare potentiometru pedala (sau clapeta) acceleratie". Detalii. "scurt-circuit pe traseul de 12V" sau cam asa... Mai sus am zis ca atunci cand se aprindea, nu mai tragea de-loc...Omul a zis ca aveam eu impresia ca o turez, de fapt nu mai functiona si intrase in "safe-mode" Si acceleratul de capul tot de la asta e posibil sa fi fost.

Mi-au schimbat o cupla, mi-au dat cu maclavais pe mufele de la computer si a disparut si oroarea si martorul...

Partea buna. Daca a fost doar atat, doamne ajuta, ca la 400000 lei s-a rezolvat.

Partea naspa:Daca apare iar. Oare masina asta e drive-by-wire? La Golf o pedala cu potentiometru cu tot e 300E. Plus ca nu vrea sa ma gandesc la computer...

Mai scriu



Asa ca astept


--------------------
Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 10 Dec 2004, 12:03
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




Nu stiu daca are drive-by-wire, dar din ce povestesti se pare ca da.
Altfel, potentiometrul de la clapeta de acceleratie nu ar avea un efect prea mare asupra motorului. In mod normal potentiometrul ala este folosit doar pentru a face diferenta intre ralanti, sarcina partiala si sarcina totala, iar nefunctionarea lui nu are efecte prea nasoale, ba chiar poate trece neobservata in majoritatea cazurilor.
Dar daca la tine fara potentiometrul ala nu mai puteai accelera, atunci mi-e teama ca ai acceleratie electronica. Sper sa gresesc. smile.gif

Oricum, bine ca s-a rezolvat.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata
post 10 Dec 2004, 17:59
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 26 November 03




Vlad, bicorpul nu are cablu de acceleratie, deci pedala de acceleratie e "by wire"


--------------------
ex-dsn 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 10 Dec 2004, 18:08
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




Nasol. sad.gif
N-am incredere in acceleratiile electronice nici sa ma pici cu ceara. Si din pacate vad ca se inmultesc in ultimul timp. De ce oare? Or fi mai ieftine? Eu nu vad decit dezavantaje la ele; nu inteleg de ce se dau toti producatorii in vint dupa ele in ultimii ani.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 15:25
Dacia