Balbaiala motor la relanti sau in sarcina, motorul se opreste lasat la relanti
![]() ![]() ![]() |
Balbaiala motor la relanti sau in sarcina, motorul se opreste lasat la relanti
VladSoare |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
|
||
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|||
SorinN |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
:x Iar am problema asta... iar mi se opreste motorul si se aprinde nenorocitul ala de martor. Am fost ieri la Mach1 si de data asta mi-au zis ca trebuie sa schimb sonda lambda. Al meu Clio are 2 sonde, una inainte de catalizator si una dupa... Prima se pare ca are probleme si nu costa decat 7.2 mil :shock: . Tipul de la receptie totusi a fost uimit cand i-au spus mecanicii ca de la sonda lambda mi se opreste motorul. Nu stiu ce sa fac... Oare la ce service sa ma duc sa dau peste un mecanic care sa fie absolut sigur de ceea ce zice? VladSoare, ce parere ai? HELP!!
|
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
VladSoare |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Sonda a doua nu conteaza si nu ar avea nici un efect negativ asupra mersului motorului. Deci numai prima ne intereseaza.
Daca intr-adevar trebuie schimbata, nu e nevoie sa dai 7 milioane pe una de la Renault; merge una universala de la AlPadrino sau Paneuro sau Augsburg, care ar trebui sa fie sub 4 milioane. Motorul de 1.2 nu stiu cum e, insa la mine sonda nr. 1 e la vedere si usor accesibila. Daca e si la tine la fel, o putem schimba fara ajutorul celor de la service. Dar hai intii s-o testam. Ai un mesaj privat. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
RCS |
![]()
Post
#64
|
![]() The Gotfather Group: Members Posts: 630 Joined: 4 August 04 From: Romania ![]() |
Ca sa nu mai deschid un alt topic va cer parerea intr-o prbl: la relanti simt o vibratie in volan, fara ca sa existe oscilatii ale turometrului care ramane la 900rpm. Am schimbat bujiile tot cu NGK Laser Platinium dar degeaba tot am la relanti vibratia in volan. In sarcina nu are nimic, consumul e ok si ma gandesc sa curat si injectia. Dimineata cand motorul este rece nu simt respectiva vibratie, vibratie care nu este exagerat de mare dar pe mine totusi ma enerveaza, dar imediat ce s-a incalzit putin motorul simt deja vibratia in volan.
![]() |
-------------------- Audi A4 2.0T-200cp
|
|
kinder74 |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 9 June 05 ![]() |
Eu am logan, dar avand acelasi motor mi-am permis....scuze daca v-am suparat.
De ceva vreme se balbaie si la mine....imi tremura blugii pe mine ![]() Si numai la relanti, in mers e brici...nu s-a aprins nici un beculet ca ar fi o eroare. Ce sfat imi dati ? |
--------------------
LOGAN
1.4 LAUR
- B-25-MYB
|
|
bestyutza |
![]()
Post
#66
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 8 February 07 ![]() |
ajutati-ma cu un sfat de ceva timp mi sa spart un furtun de la antigel si am ramas fara apa in instalatie problema nu e asta doar ca am mers vreo 15km pana miam dat seama ca nu mai baga caldura in masina si cand am oprit si am deschis capota surpriza mult abur si ud peste tot de antigel.De atunci cand pornesc masina mai ales cand e motoru rece se opreste, nu pot merge cu masina deoarece atunci cand o las pe liber la un semafor moare motoru brusc turatia ajunge la 500 si e MORT
ar putea fi prostia aia electronica ce tine renatiu socu ms |
--------------------
renault clio III
renault clio III 1.4 16v 98cai
- IF 87 PAC
clio III an 2007
|
|
verde |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Nasoala faza.Antigelul e unsuros si lipicios deci pe unde a trecut urmeaza ceva praf care se va lipi , care apoi la umezeala va sta ud si va face pe parte electrica prostii.Schimba in primul rand filtrul de aer, gasesti topice pe tema asta in forum.
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
sandokhan |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 11 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Posibil sa fie problema la captor turatie sau captor temperatura(asta mai probabil pentru ca el are legatura cu vasul antigel). un tester la service te poate lamuri.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 2002, 1.4 8v
/ Megane hatchback 2007, 1.6 16v / Opel Vectra C Combi 2008, 1.9 8v CDTI / Lada Niva 1.7 4x4 2008
|
|
ciziro69 |
![]()
Post
#69
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 9 February 08 ![]() |
Daca ma poate ajuta si pe mine cineva...am clio bicorp 1.2 16v si la relanti sau cand demarez motorul se balbaie(numai dupa ce se incalzeste) parca ar merge in 3 ..nu se aprinde nici un bec la bord..cat a fost foarte frig afara -10 grde nu facea nimic...acum iar.. mi-au pus la meridian alt soft degeaba...are putere trageee..dar la relantii trepideaza ....ca si cum ar ramane fara benzina. un sfat mi-ar prinde bine
va multumesc |
--------------------
renault
clio bicorp
2002
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#70
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Mi s-a intamplat sa se opreasca motorul, cand il trec la relanti. E deja a treia oara, in interval de 2 saptamani. Fara sa trepideze, fara nici un semnal, nimic. Doar ma trezesc cu becurile aprinse in bord si atat. Pleaca "la sfert", nu tremura, nimic.
Daca cineva are cunostinta de ceva asemanator, si de la ce a aparut, cred ca m-as mai lumina. 2 Apr 2008, 12:03: L.E. Ceva, ceva? Ca, uitandu-ma mai sus, initiatorul topicului spune ca are o balbaiala la relanti, fara a se opri motorul. In cazul meu, nu are balbaiala, dar s-a oprit. ![]() This post has been edited by PhilipMorris: 2 Apr 2008, 12:03 |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
daniitm |
![]()
Post
#71
|
Balasa Daniel Group: Members Posts: 20 Joined: 17 May 07 From: Rm Valcea ![]() |
Eu am un clio 2 motor 1.2 cu 8v din 2001 si de cateva zile i-mi face probleme. Daca ploua sau e umiditate in atmosfera si nu o pornesc vreo 2-3 zile cand ii pun contactul si dau la cheie incepe sa tremure si parca are si rateuri,daca vreau sa plec de pe loc face ca vechea dacie ,sa nu aiba socul tras, si da in nasa ,daac o fortes si o accelerez se simte cand i-si da drumulcand face la fel pana i-si revine dupa care nu am probleme.am curatat astazi toat emufele care vin in corpul clapeta sunt 2 pe lateral si una care vine subcorp si intra cu un cap in galerie.am dat cu spray de contacte pe tot ce am avut contact electric ECU ,RELEE tot ce era si am dat cheie a pornit ok cum trebuia .Acum astept alt aploaie sa vad daca face la fel.S-ar putea sa fie si pompa de benzina sau un senzor de presiune aer,ca cica modelul asta nu are debitmetru de aer.Daca a mai patit cineva la fel rog un raspun de solutionare a problemei.Multumesc.
|
--------------------
Renaul Clio 2
1.2 benzina
- VL-05-LPX
2001
|
|
vargamihai11tm |
![]()
Post
#72
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 5 October 08 From: Lugoj ![]() |
Am si eu un clio B II ( varianta scurta) motor 1.2 16V benzina fabricatie 2005 octombrie, 38 000 Km cu care umblu numai la drum extraurban (in orasl Lugoj sunt multe gropi
![]() |
--------------------
renault
Clio 1.2 16 V
- TM 53 VML
2005 octombrie 5 usi BB
|
|
hellcat |
![]()
Post
#73
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
In primul rand foloseste si functia "SEARCH", mai sunt discutii si rezolvari pe aceasta tema!!
Dupa simptome ar trebui verificata si/sau inlocuita bobina, (motorul de 1.2 are o singura bobina) sau una din sondele lambda ce monitorizeaza nivelul noxelor. Oricum si bujiile cred ca sunt afumate, iar daca ai mai si mers destul de mult cu ea in starea asta cred ca si catalizatorul s-a "dus". Bine ar fi sa mergi intr-un service reno, mai ales daca vrei sa desfaci bujiile ...pentru ca sunt aproape sigur ca nu vei gasi cheie pentu a le desface. ![]() |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
vargamihai11tm |
![]()
Post
#74
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 5 October 08 From: Lugoj ![]() |
Multumesc pt sfat .Dar nu am gasit nimic cu care sa ma lamureasca. Oricum cred ca este mai de topic probleme cu aprinderea decat cateva banalitati: Dezaburire luneta, probleme portbagaj,claxon?
![]() ![]() |
--------------------
renault
Clio 1.2 16 V
- TM 53 VML
2005 octombrie 5 usi BB
|
|
daniitm |
![]()
Post
#75
|
Balasa Daniel Group: Members Posts: 20 Joined: 17 May 07 From: Rm Valcea ![]() |
Salut
Acum cateva saptamani am avut ghinionul sa mi sa rupa distributia.Am fost la dealer renault si am schimbat cam tot in total vreo 4000 ron.acum de cateva zile a inceput sa aiba un mers neregulat da cateva rateuri mici la esapament.Am schimbat bobina pentru ca la mers relanti dadea sa moara si acum merge in turatia ei,dar mersul nu mai e cum era.ce sa fie?multumesc |
--------------------
Renaul Clio 2
1.2 benzina
- VL-05-LPX
2001
|
|
cnisav |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 7 September 09 From: Baia Mare ![]() |
Hello. Vad ca raspunsurile la tema asta s-au lasat asteptate dar...oricum, iata si chichita mea: de vreo luna, la prima pornire, la relanti, turometrul oscileaza viguros de la 800 la 600 si inapoi, cu efortul si sunetul de rigoare al motorului. La cel mai apropiat semafor (cca 100 de metri), cind o scot din viteza se comporta normal, turometrul sta cuminte. Initial am crezut ca e de la frig, dar...intre timp s-a incalzit afara, azi de exemplu a stat pina la 13 in soare (15 grade) si cind i-am dat contact - iar oscilatii. Mentionez ca dupa prima pornire pot sa o repornesc de cite ori vreau (chiar si la intervale de citeva ore) fara sa mai faca asa...Nu se aprinde nici un martor, trage bine, suna rotund...Ceva idei?
PS Pentru moderatori: nu e 100% on topic, dar am citit tot legat de turometru/relanti si nu s-au prea potrivit cu problema mea, de aceea am decis sa postez aici... |
--------------------
Renault
Clio Symbol
- 1,5 dci - 68 CP
2007
|
|
ady24 |
![]()
Post
#77
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
S'ar putea sa fie vorba de imv(regulatorul de presiune). Sa fii mai sigur mergi si fa o diagnoza in timp real si vezi daca iti merge si egr'ul. Poate s'a imbaxit si nu mai functioneaza cum trebuie clapeta de evacuare a gazelor. This post has been edited by cmandrei: 27 Mar 2011, 13:02 |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Confirm si eu, EGR-ul ... Mari sanse sa fie de la el.
This post has been edited by BannedHost: 26 Mar 2011, 17:52 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
cnisav |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 7 September 09 From: Baia Mare ![]() |
Citisem pe aici ca EGR-ul nu intra in actiune la relanti...oricum, daca ar fi el vinovat, credeti ca problema s-ar putea agrava in timp, astfel incit sa ajunga pina la oprirea motorului sau alte disfunctionalitati?
Multumesc pentru raspunsuri. PS Ieri am constatat un sunet mai virtos al motorului, mai de turbo decit de obicei si banuiesc ca s-a intimplat ceva la teava de esapament (fisura etc). Credeti ca ar putea fi o cauza? This post has been edited by cnisav: 26 Mar 2011, 10:07 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
- 1,5 dci - 68 CP
2007
|
|
ady24 |
![]()
Post
#80
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
La motor nu se poate intampla nimic grav, doar catalizatorul se poate infunda daca nu dai jos egr sa il cureti de calamina. In rest inainte de a il da jos te'as sfatuii sa mergi la o diangoza sa vezi exact ce iti zice.Daca esti din bucuresti te pot ajuta eu cu diagnoza cu cea mai mare placere.
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
cnisav |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 7 September 09 From: Baia Mare ![]() |
Mersi, ady, esti de treaba, dar e mai greu cu mersul in Bucuresti...sunt din Baia Mare.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
- 1,5 dci - 68 CP
2007
|
|
adicrocodyl |
![]()
Post
#82
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 10 December 10 ![]() |
ady24 ma intereseaza pe mine o diagnoza clio 1.4 , 8v model 2000 - probleme relanti 0765063238 multumesc
14 Oct 2011, 12:34: am curatat MPP si clapeta, am schimbat MPP , fise, bujii originale, filtru benzina ,aer, polen si aceleasi simtome : la prima cheie ,indiferent ca e cald sau rece afara, se balbaie sau moare , dupa nu mai are treaba. iar la relanti tot timpul oscilesza in jur de 750 rot/min Are cineva idee la cat e normal sa stea relantiul la clio 1.4 benzina 8v ? This post has been edited by adicrocodyl: 14 Oct 2011, 12:34 |
--------------------
Renault
Clio simbol
2000
|
|
MMVVDD |
![]()
Post
#83
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 8 October 11 From: Baia Mare ![]() |
salut, ma bag si eu, cand e cald afara sau rece asa face si la mine, la prima pornire tremura motorul si nu sta la relanti pana se incalzeste un pic, pana o accelerez de doua ori, am schimbat si motorasul de relanti si tot asa face pana ce imi trece pe gaz , pe gaz nu am problema asta mentionez ca motorul meu e 1,4 16v, am schimbat si bujii si am fost la tester si nu a vazut nici o defectiune( nu la reno, la alte service-uri).
|
--------------------
Renault
Megane 2 Hachback 1,5dCi 78Kw
- MM-09-CUH
11.2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 15:42 |