Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Balbaiala motor la relanti sau in sarcina, motorul se opreste lasat la relanti

VladSoare
post 10 Dec 2004, 18:10
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Ma rog, nu chiar toti, din fericire.
Dar se inmultesc totusi destul de repede.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 8 Mar 2005, 11:22
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




:x Iar am problema asta... iar mi se opreste motorul si se aprinde nenorocitul ala de martor. Am fost ieri la Mach1 si de data asta mi-au zis ca trebuie sa schimb sonda lambda. Al meu Clio are 2 sonde, una inainte de catalizator si una dupa... Prima se pare ca are probleme si nu costa decat 7.2 mil :shock: . Tipul de la receptie totusi a fost uimit cand i-au spus mecanicii ca de la sonda lambda mi se opreste motorul. Nu stiu ce sa fac... Oare la ce service sa ma duc sa dau peste un mecanic care sa fie absolut sigur de ceea ce zice? VladSoare, ce parere ai? HELP!!


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 8 Mar 2005, 11:32
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Sonda a doua nu conteaza si nu ar avea nici un efect negativ asupra mersului motorului. Deci numai prima ne intereseaza.
Daca intr-adevar trebuie schimbata, nu e nevoie sa dai 7 milioane pe una de la Renault; merge una universala de la AlPadrino sau Paneuro sau Augsburg, care ar trebui sa fie sub 4 milioane.
Motorul de 1.2 nu stiu cum e, insa la mine sonda nr. 1 e la vedere si usor accesibila. Daca e si la tine la fel, o putem schimba fara ajutorul celor de la service.
Dar hai intii s-o testam. Ai un mesaj privat.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RCS
post 18 Apr 2006, 13:40
Post #64


The Gotfather


Group: Members
Posts: 630
Joined: 4 August 04
From: Romania




Ca sa nu mai deschid un alt topic va cer parerea intr-o prbl: la relanti simt o vibratie in volan, fara ca sa existe oscilatii ale turometrului care ramane la 900rpm. Am schimbat bujiile tot cu NGK Laser Platinium dar degeaba tot am la relanti vibratia in volan. In sarcina nu are nimic, consumul e ok si ma gandesc sa curat si injectia. Dimineata cand motorul este rece nu simt respectiva vibratie, vibratie care nu este exagerat de mare dar pe mine totusi ma enerveaza, dar imediat ce s-a incalzit putin motorul simt deja vibratia in volan. dry.gif Ce sa fie ..ce sa fie ???


--------------------
Audi A4 2.0T-200cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kinder74
post 19 Apr 2006, 17:29
Post #65


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 9 June 05




Eu am logan, dar avand acelasi motor mi-am permis....scuze daca v-am suparat.
De ceva vreme se balbaie si la mine....imi tremura blugii pe mine biggrin.gif
Si numai la relanti, in mers e brici...nu s-a aprins nici un beculet ca ar fi o eroare.
Ce sfat imi dati ?


--------------------
LOGAN 1.4 LAUR - B-25-MYB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bestyutza
post 22 Jan 2008, 20:47
Post #66


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 8 February 07




ajutati-ma cu un sfat de ceva timp mi sa spart un furtun de la antigel si am ramas fara apa in instalatie problema nu e asta doar ca am mers vreo 15km pana miam dat seama ca nu mai baga caldura in masina si cand am oprit si am deschis capota surpriza mult abur si ud peste tot de antigel.De atunci cand pornesc masina mai ales cand e motoru rece se opreste, nu pot merge cu masina deoarece atunci cand o las pe liber la un semafor moare motoru brusc turatia ajunge la 500 si e MORT

ar putea fi prostia aia electronica ce tine renatiu socu ms


--------------------
renault clio III renault clio III 1.4 16v 98cai - IF 87 PAC clio III an 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 23 Jan 2008, 09:35
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Nasoala faza.Antigelul e unsuros si lipicios deci pe unde a trecut urmeaza ceva praf care se va lipi , care apoi la umezeala va sta ud si va face pe parte electrica prostii.Schimba in primul rand filtrul de aer, gasesti topice pe tema asta in forum.


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandokhan
post 23 Jan 2008, 10:16
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 11 January 07
From: Bucuresti




Posibil sa fie problema la captor turatie sau captor temperatura(asta mai probabil pentru ca el are legatura cu vasul antigel). un tester la service te poate lamuri.


--------------------
Renault Clio Symbol 2002, 1.4 8v / Megane hatchback 2007, 1.6 16v
/ Opel Vectra C Combi 2008, 1.9 8v CDTI / Lada Niva 1.7 4x4 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciziro69
post 9 Feb 2008, 17:33
Post #69


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 9 February 08




Daca ma poate ajuta si pe mine cineva...am clio bicorp 1.2 16v si la relanti sau cand demarez motorul se balbaie(numai dupa ce se incalzeste) parca ar merge in 3 ..nu se aprinde nici un bec la bord..cat a fost foarte frig afara -10 grde nu facea nimic...acum iar.. mi-au pus la meridian alt soft degeaba...are putere trageee..dar la relantii trepideaza ....ca si cum ar ramane fara benzina. un sfat mi-ar prinde bine
va multumesc


--------------------
renault clio bicorp 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 2 Apr 2008, 08:52
Post #70


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Mi s-a intamplat sa se opreasca motorul, cand il trec la relanti. E deja a treia oara, in interval de 2 saptamani. Fara sa trepideze, fara nici un semnal, nimic. Doar ma trezesc cu becurile aprinse in bord si atat. Pleaca "la sfert", nu tremura, nimic.

Daca cineva are cunostinta de ceva asemanator, si de la ce a aparut, cred ca m-as mai lumina.

2 Apr 2008, 12:03:
L.E. Ceva, ceva? Ca, uitandu-ma mai sus, initiatorul topicului spune ca are o balbaiala la relanti, fara a se opri motorul. In cazul meu, nu are balbaiala, dar s-a oprit. blink.gif .

This post has been edited by PhilipMorris: 2 Apr 2008, 12:03


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniitm
post 9 Apr 2008, 16:25
Post #71


Balasa Daniel


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17 May 07
From: Rm Valcea




Eu am un clio 2 motor 1.2 cu 8v din 2001 si de cateva zile i-mi face probleme. Daca ploua sau e umiditate in atmosfera si nu o pornesc vreo 2-3 zile cand ii pun contactul si dau la cheie incepe sa tremure si parca are si rateuri,daca vreau sa plec de pe loc face ca vechea dacie ,sa nu aiba socul tras, si da in nasa ,daac o fortes si o accelerez se simte cand i-si da drumulcand face la fel pana i-si revine dupa care nu am probleme.am curatat astazi toat emufele care vin in corpul clapeta sunt 2 pe lateral si una care vine subcorp si intra cu un cap in galerie.am dat cu spray de contacte pe tot ce am avut contact electric ECU ,RELEE tot ce era si am dat cheie a pornit ok cum trebuia .Acum astept alt aploaie sa vad daca face la fel.S-ar putea sa fie si pompa de benzina sau un senzor de presiune aer,ca cica modelul asta nu are debitmetru de aer.Daca a mai patit cineva la fel rog un raspun de solutionare a problemei.Multumesc.


--------------------
Renaul Clio 2 1.2 benzina - VL-05-LPX 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vargamihai11tm
post 5 Oct 2008, 13:51
Post #72


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 5 October 08
From: Lugoj




Am si eu un clio B II ( varianta scurta) motor 1.2 16V benzina fabricatie 2005 octombrie, 38 000 Km cu care umblu numai la drum extraurban (in orasl Lugoj sunt multe gropi mad.gif ) si mai nou masina mea nu mai trage, nu merge in 4 cilindrii, motorul se scutura nu mai prinde viteza si se aprinde semnalizarea ca gazele arse nu mai se incadreaza in normele Euro. Am mai avut problema asta cu semnalizarea depasirii noxelor dar cei de la service mi-au spus ca este de la benzina si asa a si fost. dar parca de mers atunci mergea rotund. Am vrut sa vad unde sunt bujiile bobina , dar nu am vazut nimic din acestea ( cartile pe care le am sunt in germana si prea mare lucru nu pricep) Pot eu sa schimb bujiile? de ce tip trebuie sa fie unde le gasesc, cat costa? Am mai avut doua masini Dacia si Lada pe care le-am defacut in totalitate, dar pe asta parca nu stiu de unde sa o iau. A mai avut cineva problema asta? Cum a-ti remediat-o?Are pompa de injectie aceasta masina?


--------------------
renault Clio 1.2 16 V - TM 53 VML 2005 octombrie 5 usi BB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 5 Oct 2008, 17:48
Post #73


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




In primul rand foloseste si functia "SEARCH", mai sunt discutii si rezolvari pe aceasta tema!!

Dupa simptome ar trebui verificata si/sau inlocuita bobina, (motorul de 1.2 are o singura bobina) sau una din sondele lambda ce monitorizeaza nivelul noxelor. Oricum si bujiile cred ca sunt afumate, iar daca ai mai si mers destul de mult cu ea in starea asta cred ca si catalizatorul s-a "dus".
Bine ar fi sa mergi intr-un service reno, mai ales daca vrei sa desfaci bujiile ...pentru ca sunt aproape sigur ca nu vei gasi cheie pentu a le desface. icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vargamihai11tm
post 6 Oct 2008, 10:09
Post #74


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 5 October 08
From: Lugoj




Multumesc pt sfat .Dar nu am gasit nimic cu care sa ma lamureasca. Oricum cred ca este mai de topic probleme cu aprinderea decat cateva banalitati: Dezaburire luneta, probleme portbagaj,claxon? smile.gif martor la control gaze,probleme ventilator,suierat de aer conditionat... si f multe Problema mea e la ca nu cunosc masina din pdv al aprinderii. Cand deschid capota nu tu bujie nu tu bobina si toate celelalte unde sunt ascunse? M-as duce la service dar am de mers vreo 65 km pana acolo. happy.gif Cheie nici o problema pot face sau face rost. Am mers asa vreo 20 km. Eu lucrez in intretinere/service intr-o fabrica ce prelucreaza metalul (strung , freza CNC -uri). si grija mea cea mai mare este sa nu mai stric ceva in plus si de acea voiam o documentare tehnica ca nimeni nu m-a dat asa un manual de service.Cine ma stie ajuta. Va multumesc


--------------------
renault Clio 1.2 16 V - TM 53 VML 2005 octombrie 5 usi BB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniitm
post 15 Aug 2010, 18:23
Post #75


Balasa Daniel


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17 May 07
From: Rm Valcea




Salut
Acum cateva saptamani am avut ghinionul sa mi sa rupa distributia.Am fost la dealer renault si am schimbat cam tot in total vreo 4000 ron.acum de cateva zile a inceput sa aiba un mers neregulat da cateva rateuri mici la esapament.Am schimbat bobina pentru ca la mers relanti dadea sa moara si acum merge in turatia ei,dar mersul nu mai e cum era.ce sa fie?multumesc


--------------------
Renaul Clio 2 1.2 benzina - VL-05-LPX 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cnisav
post 25 Mar 2011, 22:12
Post #76


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 7 September 09
From: Baia Mare




Hello. Vad ca raspunsurile la tema asta s-au lasat asteptate dar...oricum, iata si chichita mea: de vreo luna, la prima pornire, la relanti, turometrul oscileaza viguros de la 800 la 600 si inapoi, cu efortul si sunetul de rigoare al motorului. La cel mai apropiat semafor (cca 100 de metri), cind o scot din viteza se comporta normal, turometrul sta cuminte. Initial am crezut ca e de la frig, dar...intre timp s-a incalzit afara, azi de exemplu a stat pina la 13 in soare (15 grade) si cind i-am dat contact - iar oscilatii. Mentionez ca dupa prima pornire pot sa o repornesc de cite ori vreau (chiar si la intervale de citeva ore) fara sa mai faca asa...Nu se aprinde nici un martor, trage bine, suna rotund...Ceva idei?
PS Pentru moderatori: nu e 100% on topic, dar am citit tot legat de turometru/relanti si nu s-au prea potrivit cu problema mea, de aceea am decis sa postez aici...


--------------------
Renault Clio Symbol - 1,5 dci - 68 CP 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 26 Mar 2011, 00:33
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09





S'ar putea sa fie vorba de imv(regulatorul de presiune). Sa fii mai sigur mergi si fa o diagnoza in timp real si vezi daca iti merge si egr'ul. Poate s'a imbaxit si nu mai functioneaza cum trebuie clapeta de evacuare a gazelor.

This post has been edited by cmandrei: 27 Mar 2011, 13:02


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 26 Mar 2011, 08:54
Post #78


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Confirm si eu, EGR-ul ... Mari sanse sa fie de la el.

This post has been edited by BannedHost: 26 Mar 2011, 17:52


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cnisav
post 26 Mar 2011, 10:04
Post #79


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 7 September 09
From: Baia Mare




Citisem pe aici ca EGR-ul nu intra in actiune la relanti...oricum, daca ar fi el vinovat, credeti ca problema s-ar putea agrava in timp, astfel incit sa ajunga pina la oprirea motorului sau alte disfunctionalitati?
Multumesc pentru raspunsuri.

PS Ieri am constatat un sunet mai virtos al motorului, mai de turbo decit de obicei si banuiesc ca s-a intimplat ceva la teava de esapament (fisura etc). Credeti ca ar putea fi o cauza?

This post has been edited by cnisav: 26 Mar 2011, 10:07


--------------------
Renault Clio Symbol - 1,5 dci - 68 CP 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 27 Mar 2011, 12:05
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




La motor nu se poate intampla nimic grav, doar catalizatorul se poate infunda daca nu dai jos egr sa il cureti de calamina. In rest inainte de a il da jos te'as sfatuii sa mergi la o diangoza sa vezi exact ce iti zice.Daca esti din bucuresti te pot ajuta eu cu diagnoza cu cea mai mare placere.


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cnisav
post 27 Mar 2011, 13:51
Post #81


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 7 September 09
From: Baia Mare




Mersi, ady, esti de treaba, dar e mai greu cu mersul in Bucuresti...sunt din Baia Mare.


--------------------
Renault Clio Symbol - 1,5 dci - 68 CP 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adicrocodyl
post 14 Oct 2011, 12:27
Post #82


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 10 December 10




ady24 ma intereseaza pe mine o diagnoza clio 1.4 , 8v model 2000 - probleme relanti 0765063238 multumesc


14 Oct 2011, 12:34:
am curatat MPP si clapeta, am schimbat MPP , fise, bujii originale, filtru benzina ,aer, polen si aceleasi simtome : la prima cheie ,indiferent ca e cald sau rece afara, se balbaie sau moare , dupa nu mai are treaba. iar la relanti tot timpul oscilesza in jur de 750 rot/min
Are cineva idee la cat e normal sa stea relantiul la clio 1.4 benzina 8v ?

This post has been edited by adicrocodyl: 14 Oct 2011, 12:34


--------------------
Renault Clio simbol 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMVVDD
post 16 Oct 2011, 19:30
Post #83


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 8 October 11
From: Baia Mare




salut, ma bag si eu, cand e cald afara sau rece asa face si la mine, la prima pornire tremura motorul si nu sta la relanti pana se incalzeste un pic, pana o accelerez de doua ori, am schimbat si motorasul de relanti si tot asa face pana ce imi trece pe gaz , pe gaz nu am problema asta mentionez ca motorul meu e 1,4 16v, am schimbat si bujii si am fost la tester si nu a vazut nici o defectiune( nu la reno, la alte service-uri).


--------------------
Renault Megane 2 Hachback 1,5dCi 78Kw - MM-09-CUH 11.2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 15:42
Dacia