Mos Teaca, Totul despre Rx4
![]() ![]() ![]() |
Mos Teaca, Totul despre Rx4
betamax |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
|
||
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|||
Dacus_Malus |
![]()
Post
#2
|
![]() OM Group: Members Posts: 757 Joined: 24 July 07 From: Brasov / Rasnov ![]() |
e buna ideea...
dar nu ma pot abtine sa observ ca ai o"pasarica" cu numirea masinilor.... de unde ti-a venit ideea sa intitulezi masinoiul tau = "Mos Teaca"....? despre problema ta cu pivotul, eu tin minte ca era vorba de o persoana fizica, nu de un service. cred ca asta e topicul: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=66821&hl= pe de alta parte, sunt aproape sigur ca acum se gasesc bascule cu pivoti demontabili, si costa injur de 600 lei o bascula. si apoi, in viitor, se pot schimba doar pivotii. pivotul: http://www.autokarma.ro/piese-auto-produse...7/10113/10311/0 din pacate nu mai gasesc si bascula completa.... This post has been edited by "BandiT": 4 Mar 2013, 22:32 |
--------------------
Toyota
Prius 2
2006 Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990 |
|
betamax |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Nu ma asteptam sa apara cineva asa repede, a trebuit sa plec inainte de a spune tot ce aveam in gusa (gusha, n-am avut vreme sa experimentez diacriticele). Numele de "mos Teaca" a venit, firesc, dupa "mos1" si "mos2". Am mai spus asta, pe un topic care risca sa devina prea lung.
Revenind la probleme tehnice, pivotul meu era de "16", Rx-urile mai noi avandu-l de "18". Plus o bieleta de directie = 100 euro. Reamintesc celor care au mai citit si ce am zis pe la "am pus-o cu mosul" ca tinta mea era (si este) sa am un Rx4 full functional la 3500 euro. Adica tre' sa mai bag 1100. Am unde, nu prea am de unde. Dar sper sa rezolv repede. |
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
Dacus_Malus |
![]()
Post
#4
|
![]() OM Group: Members Posts: 757 Joined: 24 July 07 From: Brasov / Rasnov ![]() |
citeste deasupra, ca am editat postul.........
|
--------------------
Toyota
Prius 2
2006 Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990 |
|
betamax |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
La primul link postat de tine, e vorba de postul #22, al lui catnico. Tot la service-ul ala l-am schimbat si eu.
|
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
Dacus_Malus |
![]()
Post
#6
|
![]() OM Group: Members Posts: 757 Joined: 24 July 07 From: Brasov / Rasnov ![]() |
Eu ma refeream la postul lui dragos21k...
Deci tu ai schimbat doar pivotul de la bascula? la adinex service? au dat bascula jos? pivotul l-au comandat ei? cat te-a costat operatiunea cu totul? |
--------------------
Toyota
Prius 2
2006 Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990 |
|
betamax |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Ei au comandat, adus si montat. Pretul l-am spus mai sus, pivotul+bieleta de directie+manopera = 430 lei, fara TVA.
|
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
jas2 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Au si reglat unghiurile de directie ?
De ce te intreb... Sunt anumiti "mecanici" care spun ca nu trebuie reglata directia(unghiurile pe stand) pentru ca au tinut cont de cate rotatii(pe filet) au fost la demontarea bieletei.La mine nu tine chestia asta.La mine este clar...S-a umblat la directie...Se refac unghiurile... This post has been edited by jas2: 5 Mar 2013, 18:11 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
betamax |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Ai dreptate, in asemenea situatii trebuie refacut (reglat) si unghiul de covergenta. Eu nu l-am facut pentru ca oricum gumele sunt pe duca si deviatia (daca exista) e minima, nu se simte. Musai o sa-l fac atunci cand voi pune gumele de vara.
Ca tot veni vorba, intr-un post alaturat, de filtrul de combustibil, stie cineva daca filtrul de Scenic 1 (77 00 845 961) se potriveste si la Rx4 ? Am adunat, de-a lungul timpului, piese originale pentru mos1 (discuri de frana ventilate, toate filtrele, bujii) si acum nu mai am ce sa fac cu ele. O sa le gasiti la bursa. This post has been edited by betamax: 5 Mar 2013, 19:25 |
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
Dacus_Malus |
![]()
Post
#10
|
![]() OM Group: Members Posts: 757 Joined: 24 July 07 From: Brasov / Rasnov ![]() |
filtrul de combustibil s-ar potrivi sigur daca a fost cumparat ptr. motor de 2000 cmc...
dar cred ca tu l-ai cumparat ptr. motor de 1600cmc, deci s-ar putea sa nu se potriveasca. |
--------------------
Toyota
Prius 2
2006 Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990 |
|
jas2 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Conform producatorilor este la fel un filtru pentru motor 1,6 cu un filtru pentru motor 2,0 RX4.
http://www.onauto.ro/catalog/fisa/14760#ra...l&piesa=1215642 http://www.onauto.ro/catalog/fisa/5655#ram...l&piesa=1215642 This post has been edited by jas2: 6 Mar 2013, 16:51 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
betamax |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Aha. Capisci. Deci pastrez filtrul asta.
|
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
Daniel13 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 7 January 13 ![]() |
Am reusit in sfarsit dupa multe incercari in zadar de a gasii bascule cu totul la un pret acceptabil,sa schimb bucsele si pivotii.
pivotii sunt ca cei de megan 2 cu con de 16 mm(pret 121 lei) este posibil sa se potriveasca si de logan(pret 30 lei) cod pivot 8200255760 original cod A.B.S 220419 cod bucsa 8200033379 original cod articol 4005502(pret 20 lei) pt mai multe detalii ma puteti suna la nt de tel:0786937498 Attached thumbnail(s) P1040561.JPG ( Size: 2.25mb ) Number of downloads: 735 P1040560.JPG ( Size: 2.05mb ) Number of downloads: 738 P1040558.JPG ( Size: 1.92mb ) Number of downloads: 727 |
--------------------
renault
scenic rx4
- b 186 dae
2001 2.0L 16v
|
|
betamax |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Acum, ca tot a venit caldura, am inceput si eu sa studiez masina. Si am intalnit primele probleme, deci, inainte de a forta, intreb :
1 - Cum se da jos capacul de la roata de rezerva ? Am desurubat piulita ai mare de plastic din interior, dar e casi cum n-as fi facut-o, capacul nu se misca nicicum. 2 - Unde se insurubeaza chestia aia (nu stiu cum se numeste) pentru a fi tractat ? In bara din spate am gasit capacelul dar in fata nu vad nimic asemanator. |
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
R19/16v |
![]()
Post
#15
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Pentru ca nu e asemanator
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
betamax |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Am vazut de la inceput o gaura unde s-ar fi putut insuruba smecheria aia dar nu mere, e mai mare gaura desi pare a avea filet. Trebe cumva alta jucarica, cu filet mai mare decat cea pentru spate ? Mi se pare o idiotenie. Pe de alta parte, structura care contine gaura aia e cam firava ca sa traga o tona jumate.
|
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
R19/16v |
![]()
Post
#17
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Manual n-ai?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
jas2 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Tot incerc sa postez si...nimic.Poate acum am noroc.
Te gandesti ca vei face pana sau ca vei fi tractat ? ![]() ------------------------------------------------------------ Un om se ducea venind. N-avea cap și n-avea gură, Și mergea singur vorbind "Continuarea in semnatura"(la tine ![]() This post has been edited by jas2: 13 Apr 2013, 06:43 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
betamax |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
QUOTE(R19/16v @ 12 Apr 2013, 18:11) Ba da, dar e in nemteste si cum eu nu schlafen deutche sprache uitasem de el... . Acu' m-am uitat, locul unde e punctul de insurubare e cel pe care l-am banuit. Dar tot nu pricep de ce e gaura mai mare ca in spate. In polistirenul unde sunt accesoriile astea e o singura cavitate, deci ar trebui ca scula aia sa mearga si in fata si in spate. Oricum, valabila legea lui Murphy : dupa ce orice alta incercare a dat gres, citeste instructiunile de folosire. QUOTE(jas2 @ 12 Apr 2013, 19:09) Te gandesti ca vei face pana sau ca vei fi tractat ? ![]() ------------------------------------------------------------ Ma gandesc la tot si la toate. QUOTE Eu stiu o varianta putin diferita. Ai uitat de carea lunga/scurta... |
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
R19/16v |
![]()
Post
#20
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Pozele-s la fel in toate manualele
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
betamax |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Hai ca m-ai linistit. Doar ca interiorul usii mele din spate n-are haken (cum apare in poza). Am inteles insa ca daca mutter 1 abschrauben und und entfernen, capacul ar trebui sa iasa. La mine nu vrea. Si ca sa dau jos rezerva imi trebuie un Radkappenschlussel cu care sa ausrasten (er gehort zum Bordwerkzeug) pe care nu-l am. Ferstein ? In rest, alles gute.
|
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
Dacus_Malus |
![]()
Post
#22
|
![]() OM Group: Members Posts: 757 Joined: 24 July 07 From: Brasov / Rasnov ![]() |
betamaxule:
capacul de la roata de rezerva se da jos asa cum ai intuit. adica dupa ce desfiletezi piulita din interior, ar trebui sa iasa. daca nu iese, incearca sa apesi din interior pe surubul pe care era infilatata acea piulita, in timp ca alta persoana trage usor de capac din exterior. toate aste trebuie facute su simt, ca prinderea acelui surub pe capac este destul de firava, de aceea vezi multe RX4 fara acel capac. capacul are lipit pe el si un cheder, care e posibil sa se fi lipit de hayon , deci poti incerca si acolo cu ceva gen racleta, ca sa vezi daca chederul este lipit sau nu de hayon. (chederul trebuie sa ramana pe capac). despre cuiul ala de remorcare, el ar trebui sa intre intr-un locas cu filet aflat in zona incercuita cu rosu. el trebuie sa se potriveasca si in fata si in spate.... dar si eu am avut aceeasi problema, si nu am reusit sa-l infiletez, drept urmare am sudat o alte piulita in locul celei originale si astfel am reusit sa infiletez un astfel de carlig de remorcare. This post has been edited by "BandiT": 16 Apr 2013, 07:34 Attached thumbnail(s) rx4.JPG ( Size: 35.82k ) Number of downloads: 576 |
--------------------
Toyota
Prius 2
2006 Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990 |
|
betamax |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
In sfarsit, bine ca ai aparut. Capacul se misca, nu e lipit de cheder, dar nu vrea nici de-al dracu' sa iasa surubu' ala central. Azi pun ciocanul pe el (pe surub, nu pe capac.
Da, tot acolo (in fata) am incercat si eu sa insurubez chestia aia de remorcare dar se pare ca la mine e futat filetu' (se simte la mana cum ca ar fi fost ceva filet, dar e gaura prea mare). Deci tot la sudura voi ajunge si eu. Danke. |
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
Dacus_Malus |
![]()
Post
#24
|
![]() OM Group: Members Posts: 757 Joined: 24 July 07 From: Brasov / Rasnov ![]() |
mie mi s-a explicat de catre mesterul sudor, ca acolo era un filet conic care s-ar fi smuls in urma unei tractari mai "serioase"....
eu fix la fel am patit: in trusa masinii aveam un astfel de carlig , care nu se potrivea in filetul din fata.... am gasit in schimb 2 piulite identice care se potriveau pe filetul carligului, si am sudat piulitele intre ele => o "piulit dubla ca latime"... acea piulita am sudato apoi de lonjeron, cam in locul unde era piulita originala...si gata. apoi am infiletat carligul de remorcare in locasul lui, si l-am strans puternic cu un levier, ca sa nu mai poata fi desfiletat... si-l port definitiv acolo (pe spate am carlig de remorcare ptr. remorca). deseara , cand ajung acasa , pun si niste poze .... This post has been edited by "BandiT": 16 Apr 2013, 13:39 |
--------------------
Toyota
Prius 2
2006 Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990 |
|
betamax |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Situatia mea e absolut identica, inclusiv carligul pentru remorca. Numai ca io ma gandeam sa sudez direct inelul ala pentru remorcare, sa nu ma mai chinuiesc (amintirile ma chinuieste) cu piulite lungi (am asa ceva in magazie) sudate. Treaba e ca nu stiu cum sa dau jos bara si de unde sa fac rost de braduleti, braduti, draguti, ca sa stea cum trebe cand o pun la loc.
Astazi Mos Teaca (acum am observat) a implinit frumoasa varsta de 200. A primit cadou 4 opinci Continental Cross Contact LX. In afara de asta, a mai primit (in trecutul apropiat) bucsaraie si bielete antiruliu. Mai trebuie rezolvata tractiunea spate, rulmentii sunt deja in Timisoara (voi incerca metoda sugerata pe site-ul britanic). This post has been edited by betamax: 16 Apr 2013, 18:41 |
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
dimi229 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 11 September 06 From: Iasi ![]() |
:-D puteti incerca carligul si in partea stánga - e si acolo gaura mascata de plastic taiat in + ca sa zic asa- sigur e mai bun filetul.
|
--------------------
Renault
scenic
Rx4 2.0 16V 102KW, F4R 744
|
|
betamax |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Cred ca am facut o boacana. Am incercat sa demontez cardanul prin metoda englezeasca (aia cu incalzitu') si n-am reusit decat sa ard cauciucul din jurul rulmentului. de forta de tractiune nu se pune problema, am legat cardanul cu o chinga de un container-magazie si cu o alta de un stivuitor electric. Degeaba, n-a vrut sa iasa nicicum.
|
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
Dacus_Malus |
![]()
Post
#28
|
![]() OM Group: Members Posts: 757 Joined: 24 July 07 From: Brasov / Rasnov ![]() |
macar ai incercat....
totusi cardanul ala trebuie sa se desfaca... macar se vede o imbinare? |
--------------------
Toyota
Prius 2
2006 Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990 |
|
betamax |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Imbinarea este chiar langa rulment, se vede in site-ul britanic. Eu n-am vazut cu ochiu' meu dar in alta parte n-are unde sa fie. Parerea mea e ca trebuiesc niste prese care sa desparta/ apropie 2 bucati de teava. Am facut un soi de proiect, ramane sa gasesc pe cineva care sa poata indoi dupa desen (cu oarecare precizie) niste bucati de platbanda de 5. Restul pot face.
|
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
Dacus_Malus |
![]()
Post
#30
|
![]() OM Group: Members Posts: 757 Joined: 24 July 07 From: Brasov / Rasnov ![]() |
succes!
|
--------------------
Toyota
Prius 2
2006 Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 15:30 |