Cum montez alarma pe Twingo ?
![]() ![]() ![]() |
Cum montez alarma pe Twingo ?
robbytza |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 22 March 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1410
1997 berlina
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai ce alarma vrei sa-i pui... daca tu ai deja alarma??
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
O alta alarma probabil. Aia veche sa iteleg ca s-a defectat.
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
xxxciprixxx |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 18 March 10 From: hunedoara ![]() |
Salutare,ai mare grija la cine montezi alarma,eu am duso la un centru specializat in alarme auto si sta de 2 zile acolo,ca cica twingo ere o chestie ca daca se ia borna de pe baterie mai mult de 30 min masina nu mai porneste si ai nevoie de nush ce cod.(asta am patit eu in momentul de fata,nush altii..)oricum e legat de sistemul lor de antifurt...
numai bine |
--------------------
RENAULT
TWINGO
96 AIR
- HD 69 WOF
|
|
robbytza |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 22 March 10 ![]() |
Salutare cum fac sa-i pun alarma pe buburuza ca ma lasa inchiderea cand imi este lumea mai draga .stau si cate 30 de min pe langa ea ca sa-i decuplez inchiderea care este cu infrarosu wacko.gif .mi-a dat cineva o alarma TYPER si vreau niste sfaturi in privintza montarii acesteia cu inchiderea de pe buburuza fara sa mai folosesc infrarosu. multzumesc anticipat
|
--------------------
dacia
1410
1997 berlina
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
xxxciprixxx - daca se ia borna de la baterie cum zici tu, singurul cod pe care il cere, este casetofonul. Si asta este valabil cam la ORICE MASINA care are casetofon cu sistem de protectie (antifurt) bazat pe cod. Aia este tot. Aaa mai este sansa sa uite Twingo ceasul din bord.
![]() robbytza - nu exista un manual universal pentru alarme. Alarmele se monteaza in functie de tipul de masina (sistemul electric al masiniii) si de tipul alarmei. Ai 2 sanse: - Ori stii electronica - sau te pricepi la din astea, si o montezi tu, in functie de ce ai acolo pe masina. Normal ar trebui sa ai schema alarmei. - Ori o duci la un service specializat si iti fac ei treaba. This post has been edited by bubu782001: 24 Mar 2010, 17:04 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
robbytza |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 22 March 10 ![]() |
merci de sfat ,dar as vrea sa o montez eu si nu am schema electrica de la inchiderea de la twingo ca cea de la alarma o am si nu ma pot apuca de treaba pana nu ma ajuta cineva cu un sfat sau cu schema de la inchidere.
|
--------------------
dacia
1410
1997 berlina
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Ce an ai masina?
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
robbytza |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 22 March 10 ![]() |
13 dec 1995
|
--------------------
dacia
1410
1997 berlina
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Ai inchiderea centralizata din fabrica? Sau este aftermarket (pusa de cineva cu alarma etc...) ?
Uite aici ai schema inchiderii originale a masinii. Reperele sunt urmatoarele: 140 - Motoras inchidere usa sofer 141 - Motoras inchidere usa pasager 142 - Motoras inchidere hayon 249 - Transmitator infrarosu (asta este integrat in plafoniera) 260 - Panou sigurante habitaclu (astea sunt sub volan) R153 - Racord usa sofer R154 - Racorduri usa pasager Ca sa te ghidezi mai bine, culorile firelor (conform schemei) avem: RG/BE - Rosu/Albastru JA/BE - Galben/Albastru VI/BJ - Mov/Crem VE/BA - Verde/Alb OR/BA - Portocaliu/Alb NO - Negru (asta oriunde in masina este masa - deci negru inseamna masa) Pinii sunt specificati in schema...cam asta este. Spor la munca. This post has been edited by bubu782001: 23 Mar 2010, 21:10 Attached thumbnail(s) inchidere_orig.jpg ( Size: 119.09k ) Number of downloads: 1227 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
robbytza |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 22 March 10 ![]() |
este inchiderea originala cu imobilizator comandata cu infrarosu fara alarma
This post has been edited by robbytza: 23 Mar 2010, 20:58 |
--------------------
dacia
1410
1997 berlina
|
|
ticuta |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 20 March 10 ![]() |
daca chiar vrei sa instalezi tu alarma si nu ai cunostinte sau nu stii principiu electric e cam greu.Sunt electrian si stiu ce spun.Trebuie sa gasesti firul care comanda inchiderea centralizata,care se gaseste la modulul original din spatele tabloului de sig.Apoi inserezi modulul nou,conectezi alimentarea 12v,cauti comanda la luminile de avarii,le conectezi la modulul nou.Am apelat si eu la niste baieti care se ocupa cu asta.Daca si mie mi-a fost frica sa nu fac cine stie ce trasnaie sper ca ma intelegi!Poti sa incerci totusi ,dar fara sa pui cheia in contact
|
--------------------
renault
twingo
2002 55kw 1149 16v
- is15joe
|
|
robbytza |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 22 March 10 ![]() |
mai am o intrebare pot scapa de imobilizator?merci ptr schema
|
--------------------
dacia
1410
1997 berlina
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
ticuta - Stii tu ceva, insa nu prea bine.
Este simplu. Modului original la el nu se afla in spatele tabloului - are modelul vechi prin infrarosul. Modulul de inchidere este ala din schema (pe care o vezi atasata), reper nr. 249. UCE-ul de pe Twingo au aparut dupa 97 - 98. Iar UCH-ul a aparut dupa 2002. Acel fir care comanda este la buton. Iar celalalt fir al butonului este la masa. Acuma sa fim seriosi...butonul se afla chiar pe carcasa plafonierei. Iar in carcasa plafonierei se afla si montajul de la receptorul IR (de fapt butonul este pe acelasi montaj - montaj care se ocupa si cu inchidrerea). Daca are niste cunostinte de bun simt, se rezolva simplu. Avariile nu este obligatoriu sa le pui. Aia tine de dorinta fiecaruia - daca vrea sa aiba semnal vizual la armare sau doar auditiv. robbytza - sa scapi de imobilizator e mai greu. Se face insa este mult mai complicat si tine de 2 metode - una din soft (diagnoza, etc etc). Cealalta tine din mai mult de hardware - se programeaza eepromul din ECU si se rezolva. Adica se face IMMO OFF. This post has been edited by bubu782001: 23 Mar 2010, 21:36 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
robbytza |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 22 March 10 ![]() |
asa ma gandeam si eu dar asteptam raspunsul unui specialist
deci daca montez alarma peste receptorul IR nu mai trebuie sa mai folosesec telecomanda cheie in scopul dezactivarii imobilizatorului? |
--------------------
dacia
1410
1997 berlina
|
|
ticuta |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 20 March 10 ![]() |
Ce vreau eu sa spun e ca mi-am schimbat si cheia si telecomanda ce actioneaza inchiderea si deschiderea masini.In cazul meu ,semnalul probabil e radio ,nu infrarosu.Nu conteaza.Oricum se cere atentie!Dar ce-am fi daca n-am fi putin nebuni?!
|
--------------------
renault
twingo
2002 55kw 1149 16v
- is15joe
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Telecomanda nu foloseste la imobilizator. Imobilizatorul este altceva.
Imobilizatorul este sitemul antifurt al masinii. Acesta consta dintr-un cip care se afla in cheie, iar tu cand bagi cheia in contact, acel cip este alimentat in camp electromagnetic (cipul este un transponder - daca stii ce e aia OK, daca nu cauta pe net ![]() Odata alimentat acel cip este citit un cod (care e continut in acel cip). Codul este citit tot electromagnetic prin bucsa antidemaraj (o bobina circulara ce se afla in jurul gaurii de la contact). De fapt tot bucsa aia si alimenteaza electromagnetic cip-ul. Apoi bucsa antidemaraj trimite codul catre UCE sau UCH. Daca codul din cip, corespunde cu cel din injectie, (din ECU) atunci UCE-ul sau UCH-ul, autorizeaza ECU sa porneasca. Daca nu...atunci PA. Nu pleaca masina. Este explicat pe undeva pe forum toata chestia asta...cauta si o sa gasesti. This post has been edited by bubu782001: 23 Mar 2010, 21:57 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
robbytza |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 22 March 10 ![]() |
sa ma fac inteles eu daca deschi masina cu cheia {fara sa apas pe telecomanda de pe cheie}si dau la automat dau degeaba si licare becul rosu din bord,trebuie sa apas pe butonul de pe cheie sa se deschida .cum sa deschis s-a stins beculetzul si pot sa pornesc.eu vreau sa montez alarma in locul receptorul IR ca sunt mai eficace undele radio.am sa incerc treaba asta dupa pasti ca am un progam incarcat.oricum multzumesc ptr schema si pentru sfaturi.Doamne ajuta.
|
--------------------
dacia
1410
1997 berlina
|
|
ticuta |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 20 March 10 ![]() |
Bubule, merci ca m-ai luminat !Fara ironie!
|
--------------------
renault
twingo
2002 55kw 1149 16v
- is15joe
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Pai ticuta cam asta e sistemul antidemaraj la Renault. Pe masura ce a mai trecut timpul, baietii l-au mai complicat un pic. Insa principiul tot la fel a ramas. Tare ma tem ca si ceilalti producatori se folosesc tot de aceste sisteme (toti au transpondere in chei)
![]() This post has been edited by bubu782001: 23 Mar 2010, 22:32 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
ticuta |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 20 March 10 ![]() |
daca spargi geamul si intri in masina ta,bagi cheia in contact, cheia ta ,cu care ai pornit bondarul de 1000 de ori,din cauza cheii nu e nici un motiv sa nu porneasca!
|
--------------------
renault
twingo
2002 55kw 1149 16v
- is15joe
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Pai normal. Ce am vorbit pana acuma de antidemaraj? Trebuie sa ai cipul in cheie - de fapt poti nici sa nu il ai in cheie - il lipesti sub bucsa antidemaraj cu superglue, si pornesi masina cu briceagul. Merge garantat!
Toata treaba e sa ai cheia masinii. Nu are lagatura antidemarajul cu inchiderea. 23 Mar 2010, 23:37: Fa un experiment daca vrei (sa nu spargi geamul ![]() This post has been edited by bubu782001: 23 Mar 2010, 22:37 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
ticuta |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 20 March 10 ![]() |
Pai asta voiam sa-i spun lui Robbytza!Masina nu-i Christine sa stie ca-i inauntru sau afara!
![]() |
--------------------
renault
twingo
2002 55kw 1149 16v
- is15joe
|
|
schluppi |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 11 June 07 ![]() |
Am si eu un Twingo din 1995 cu deschidere prin telecomanda IR. Imobilizatorul se deactiveaza o data cu deschiderea cu telecomanda si ramane dezactivat timp de aproximativ 15 minute, cand se activeaza din nou, daca nu ai pornit motorul in acest timp (am experimentat eu insumi). Daca nu deschizi cu telecomanda, nu o sa porneasca motorul din cauza imobilizatorului, chiar daca folosesti cheia originala. Exista un cod (se obtine de la Renault) cu care poti dezactiva imobilizatorul. Acest cod nu este cel de radio si nu se comunica la achizitionarea masinii. Despre felul cum se poate dezactiva permanent imobilizatorul (eventual in vederea instalarii unei alarme, etc, va puteti informa pe urmatorul link (daca intelegeti germana): http://www.twingotuningforum.de/wegfahrspe...uen-t-6230.html
Cu respect |
--------------------
renault
clio B 1,5dci
2001
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Eu stiu ca imobilizatorul nu are absolut nici o traba cu inchiderea insa daca zici tu...
Nu te contrazic. Insa la Twingo dupa 1998 poti sta 2 ore dupa ce ai deschis masina si tot porneste. Care e logica ? Opresti masina te duci faci un pipi, mai fumezi si o tigare si daca nu o pornesti timp de 15 minute trebuie sa o inchizi si sa o deschizi din nou? Alt scenariu. Presupunem ca ai bateria descarcata din cheie. Apoi Renault a dotat masinile cu incuietori da? Daca descui masina din cheie si incerci sa o pornesti dupa spusele tale, nu trebuie sa porneasca ca nu ai actionat deschiderea din telecomanda? Mi se pare ca macane... Ori ai o problema ori este extrem de stupid sistemul. QUOTE Daca nu deschizi cu telecomanda, nu o sa porneasca motorul din cauza imobilizatorului, chiar daca folosesti cheia originala. Gresit. Nu exista asa ceva. Astea sunt povesti de adormit kinderii. Uite si la o Laguna 2 sau Megane 2. Chiar daca nu mai merge deschisa din telecomanda, tot ai o cheie (in laterala cartelei) cu care poti intra in ea, si masina porneste cand simte transponderul (adica cartela bagata il locasul ei). Asa este si la Twingo. Codul ala de la Renault se cheama cod APV. Si cu ala poti aduga chei samd. Treaba este sa stii sa faci asta. Mai multe discutam private. La tine stiu si cum se face bypass-ul la cheie (computerele de injectie vechi au treaba asta). Cand da cod de eroare la cheie, se poate porni printr-o procedura de urgenta, actionand butonul de inchidere centralizata intr-un anumit fel (in functie de numarul de clipiri ale LED-ului VERLOG - LED-ul antidemaraj adica). Insa asta este o procedura de urgenta si nu definitiva. Mai este si posibilitatea legarii unui dispozitiv http://www.ecustar.com/cd-productsview.asp?ID=412 care emuleaza acel cod si scapi de imobilizer. Insa la fel. Pentru astea mai vechi - pana in 97-98 maxim (la Twingo cel putin). Adica numai pe motoarele C3G. This post has been edited by bubu782001: 24 Mar 2010, 15:18 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
nikamanuel |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 13 February 10 ![]() |
salut , baietii au dreptate am si eu un twingo 95 motor C3G si patesc acelasi lucru
cred ca nici 15 min nu sta dezactivat sistemul . daca nu deschizi din telecomanda nu pornesti masina ,poti avea si cheia in contact .ma sperie ideia ca stau ca fraieru cu cheia in masina daca se strica IR sau telec.si nu pot porni . 24 Mar 2010, 15:46: Pot sustine trei insi acelasi lucru daca ar fi o abereatie ? This post has been edited by nikamanuel: 24 Mar 2010, 15:46 |
--------------------
renault
twingo
1995
- ot 03 lfm
|
|
robbytza |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 22 March 10 ![]() |
multzumesc ptr sustzinere .vorba lui nikamanuel ce te faci daca se strica receptorul IR potzi sa stai in masina si sa dai la automat baterii si electromotoare sa ai ca tot nu porneste.eu am sa incerc sa inlocuiesc IR cu o alarma universala si va dau rezultatul dupa pasti ca sa impac pe toata lumea .pacat ca nu ma fac intzeles
|
--------------------
dacia
1410
1997 berlina
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Pai este in sine o aberatie. Si nu o "abereatie"
![]() Eu nu pe voi dau vina in afirmarea acestei chestii. Poate chiar asa o fi. Insa daca asa functioneaza ala nu mai este immo ci este o TAMPENIE MONUMENTALA de care eu as fi cel mai fericit scap. Sa ne inchipuim a fi undeva la munte, nice, cu familia, in varful muntelui pe undeva... Ne intoarcem la masina si...si se termina bateria la telecomanda de la cheie. Ce faci? Suni un prieten - cu semnal de la o cocostarc poate...sa-ti transmita mai departe un SMS. O impingi pana jos? Poate in prapastie... Spun ca bateria aia este consumabila, care se poate consuma ORICAND. Am sa ma documentez deseara cu privire la computerele de injectie de pe C3G (adica Magneti Marelli) + sistemul de immobiliser de pe ele. Sa ma lamuresc despre cum sta treaba. |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
robbytza |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 22 March 10 ![]() |
ceea ce spun nu este o aberatzie chiar asa este si pe deasupra am 2 baterii de rezerva in masina ptr telecomanda .iar ceea ce nu vad in schema trimesa de bobo sunt butoanele care inchid si deschid masina din interior cel de la plafon .iar ca sa montez alarma am sa incerc babeste ca sunt lamurit tun .multzumesc baietzi
|
--------------------
dacia
1410
1997 berlina
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
QUOTE butoanele care inchid si deschid masina din interior cel de la plafon Nu exista butoane. Exista Un buton cu 2 fire dintre care unul este tras la masa. Daca nu intelegi sa o faci mai bine las-o asa sa nu-ti ia foc masina poate faci vreo greseala pe acolo. De altfel si userul ticuta ti-a confirmat faptul ca daca nu te pricepi sa stai deoparte. Faptul ca nu e in schema este NORMAL. Deoarece ala este un modul complet. In schemele auto ai vrea sa-ti dea si butoanele de la casetofon? Cam asa este sistemul descris acolo. This post has been edited by bubu782001: 24 Mar 2010, 18:47 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 21:46 |