Putere motor..., cand trage foarte bine, cand nu...
![]() ![]() ![]() |
Putere motor..., cand trage foarte bine, cand nu...
unicooll |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
|
||
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|||
vepman_ro |
![]()
Post
#2
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Bun .daca este non euro nu inseamna ca trebuie sa pui benzina cu plumb .
Daca este un motor pe injectie , motor original, si capacul ( gura de alimentare originala a maisni ) in mod normal din ce stiu nu ar trebui sa intre "gatul" pompei in cazul in care alimentezi cu benzina cu plumb. Exista pe capul de alimentare un inel care nu iti da voie sa introduci "gatul pompei. Sincer nu stiu ce motor ai pe ea? este cu carburatie sau injectie ? |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
unicooll |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(vepman_ro @ 11 Apr 2008, 22:54) Bun .daca este non euro nu inseamna ca trebuie sa pui benzina cu plumb . Daca este un motor pe injectie , motor original, si capacul ( gura de alimentare originala a maisni ) in mod normal din ce stiu nu ar trebui sa intre "gatul" pompei in cazul in care alimentezi cu benzina cu plumb. Exista pe capul de alimentare un inel care nu iti da voie sa introduci "gatul pompei. Sincer nu stiu ce motor ai pe ea? este cu carburatie sau injectie ? Este cu carburatie...si intra fara probleme gatul ambelor pompe.... ![]() This post has been edited by unicooll: 11 Apr 2008, 23:07 |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
M M |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 13 February 08 From: iasi ![]() |
Ai reusit sa mai schimbi filtrul de aer si cel de benzina ?
|
--------------------
Renault
R 19
1993 motor 1.9 dT 90 HP
|
|
unicooll |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
|
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa rezolvi problema cu alternatorul, daca zici ca are momente cand incarca cand nu, in special atunci cand incarca o face mult, asta se traduce prin consum de putere pt a produce electricitate. Motorul tau fiind mic se simte imediat, se simte si la mine cand facea treaba asta, schimba releul de incarcare, de acolo trebuie sa fie.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
unicooll |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(mihai1677 @ 11 Apr 2008, 23:28) Eu zic sa rezolvi problema cu alternatorul, daca zici ca are momente cand incarca cand nu, in special atunci cand incarca o face mult, asta se traduce prin consum de putere pt a produce electricitate. Motorul tau fiind mic se simte imediat, se simte si la mine cand facea treaba asta, schimba releul de incarcare, de acolo trebuie sa fie. Nu cred ca e de la alternator, deoarece nu trage mai bine masina la un numar crescut de rot./min, ci la acelasi numar de rot/min la care inainte mergea mai lenesa, ci nu mi se supratureaza motorul ca sa mearga asa bine Cum sa iti explic...: daca inainte ca sa depasesc un tir chiar daca aveam calcata pedala de acceleratie pana la fund, nu se simtea ca fuge imediat masina, pe cand atunci cand imi trage bine, e nevoie sa o pisc putin din acceleratie si o ia imediat din loc...si se simte cum trage intradevar! Deci in concluzie ajunge intr-un timp mult mai scurt la o viteza crescuta decat ar face-o atunci cand trage mai prost... |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
dan_mar |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
O idee pe care vreau si eu s-o pun in aplicare cat de curand: reglatul carburatorului la un specialist !
Asta pe langa schimbatul consumabilelor de la aprindere si filtre. Poate ai avut norocul sa nimeresti o benzina fara pb mai buna, "ne-diluata" cu apa. Cauta sa alimentezi din alt loc, cu benzina cu pb, sa vezi diferentele. |
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
unicooll |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(dan_mar @ 11 Apr 2008, 23:48) O idee pe care vreau si eu s-o pun in aplicare cat de curand: reglatul carburatorului la un specialist ! Asta pe langa schimbatul consumabilelor de la aprindere si filtre. Poate ai avut norocul sa nimeresti o benzina fara pb mai buna, "ne-diluata" cu apa. Cauta sa alimentezi din alt loc, cu benzina cu pb, sa vezi diferentele. Am incercat si alimentatul din alte locuri, dar nu e asta problema... |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
dan_mar |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
La reglaje ai umblat recent? Avans aprindere, ralanti sau amestec la carburator? Bujiile sunt in stare buna? Ai aprindere electronica?
|
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
unicooll |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(dan_mar @ 12 Apr 2008, 00:05) La reglaje ai umblat recent? Avans aprindere, ralanti sau amestec la carburator? Bujiile sunt in stare buna? Ai aprindere electronica? Nu am umblat la nici un reglaj de cand am masina...Si nu prea ma pricep la ce ar trebui sa ma uit sa vad daca am aprindere electronica sau nu... ![]() Si inca ceva: care e nivelul normal al motorului la relanti? la mine cat e rece motorul sta la relanti la 800 rot/min. iar dupa 5 min cat ii ia motorului sa se incalzeasca nu scade sub 1000-1100 rot/min.? E bun asa? This post has been edited by unicooll: 12 Apr 2008, 12:03 |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#12
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
esti sigur ca nu ai incurcat turatiile ?
800rot/min relanti cu motor cald 800-1500rot/min relanti cu motorul rece |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
unicooll |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(vepman_ro @ 12 Apr 2008, 18:27) esti sigur ca nu ai incurcat turatiile ? 800rot/min relanti cu motor cald 800-1500rot/min relanti cu motorul rece Sigur nu am incurcat nimic...la mine e cu soc manual...daca ar fi fost automat era asa cum spuneai tu, dar la mine asa face:cat e rece e turatie scazuta la relanti iar cand se incalzeste 1000-1100(nu coboara sub 1000 cat e motorul cald! Iar de cand am probleme si cu alternatorul(incarca prea mult)...imi sta cam la 1300 rot pe min si ca sa revina la 1000 trebuie sa aprind faza scurta + farurile de ceata spate. This post has been edited by unicooll: 12 Apr 2008, 22:44 |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#14
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Da din pacate nu stiu ce sa spun ...decat sa incerci a rezolva problema cu alternatorul eventual prin schimbarea "releului de incarcare" si sa vezi pe urma ..daca ar fi sa intram in teorie ..cum poate influenta o suprasarcina sau o tensiune mai mare turatia motorului am gasi multe explicatii logice mai ales avand in vedere vechimea masinii.
|
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
dan_mar |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
N-ai specificat daca la rece ai turatia 800 cu socul tras... daca da, ceva e sigur la carburator. In mod normal ar trebui sa fie maxim 1500 iar pe masura ce se incalzeste iar tu lasi socul, ar scadea spre 900.
Iar la cald 1000-1300 e chiar mult. Regleaza ralantiul la cald, de la surubul din dreapta carburatorului, chiar sub filtrul de aer. Ai scris in alta parte ca ai probleme cu pornirea la cald... asta poate fi de la avans, iarasi reglaje. Iti recomand sa o duci la "doctor" sa regleze aprinderea si sa-ti confirme daca trebuie schimbat ceva pe acolo, iar in ce priveste carburatorul, nu ai alta varianta decat tot la un mecanic priceput. Sunt unele chestii de finete pe care daca incerci sa le rezolvi singur ajungi mai rau, n-o mai pornesti... Bafta! |
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
unicooll |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(dan_mar @ 12 Apr 2008, 23:21) N-ai specificat daca la rece ai turatia 800 cu socul tras... daca da, ceva e sigur la carburator. In mod normal ar trebui sa fie maxim 1500 iar pe masura ce se incalzeste iar tu lasi socul, ar scadea spre 900. Iar la cald 1000-1300 e chiar mult. Regleaza ralantiul la cald, de la surubul din dreapta carburatorului, chiar sub filtrul de aer. Ai scris in alta parte ca ai probleme cu pornirea la cald... asta poate fi de la avans, iarasi reglaje. Iti recomand sa o duci la "doctor" sa regleze aprinderea si sa-ti confirme daca trebuie schimbat ceva pe acolo, iar in ce priveste carburatorul, nu ai alta varianta decat tot la un mecanic priceput. Sunt unele chestii de finete pe care daca incerci sa le rezolvi singur ajungi mai rau, n-o mai pornesti... Bafta! Cu socul tras-motor rece - turatia se duce la 1000, fara el tras e la 700-800 cu motorul rece...iar ori vara ori iarna, ori la 35, 40 de grade, ori la -20 -25 de grade fara soc tras nu porneste motorul....cum trag socul o ia din prima cheie indiferent de vreme si temperatura. Eu o pornesc cu el tras...il tin cateva secunde tras apoi il apas si las sa se incalzeasca motorul pt a putea pleca de pe loc fara probleme...daca e vreo urgenta de plecare undeva...trag socul, pornesc , il apas dar nu pana la fund si pornesc de pe loc fara probleme, altfel daca il apas de tot si motorul e inca rece si vreau sa plec din loc...imi moare motorul... <span class='edit'>13 Apr 2008, 22:47:</span> QUOTE(vepman_ro @ 12 Apr 2008, 23:01) Da din pacate nu stiu ce sa spun ...decat sa incerci a rezolva problema cu alternatorul eventual prin schimbarea "releului de incarcare" si sa vezi pe urma ..daca ar fi sa intram in teorie ..cum poate influenta o suprasarcina sau o tensiune mai mare turatia motorului am gasi multe explicatii logice mai ales avand in vedere vechimea masinii. De la releu mi-au spus mai multe persoane ca ar fi buba cu incarcatul alternatorului...totusi cat ma ajunge sa schimb releul si unde il gasesc??? This post has been edited by unicooll: 13 Apr 2008, 22:48 |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#17
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
La mine a fost vreo 60 de lei releul.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
unicooll |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
|
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#19
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Da si da
![]() P.S. ce bujii ai tu in portbagaj? |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
BiGBearRO |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.338 Joined: 19 October 05 From: de unde se da ora exacta ![]() |
Deci din cate stiu eu benzina cu plumb nu se mai produce/vinde in Romania, benzina "cu plumb" care se vinde acum e o benzina care o substituie http://masini.ro/stiri/citeste_stire/1334/...na-cu-plumb.htm
posibil datorita acestui fapt masina sa iti mearga mai prost cu ea, decat cu cea fara plumb. Treaba este ca daca pui benzina "fara plumb" la o masina care nu a fost conceputa pentru aceasta benzina poti sa ai probleme cu elementele de etansare care sunt pe "circuitul benzinei", in special cu semeringurile de la supape. Oricum nici cu carburatia nu stai bine din moment ce nu porneste decat cu socul tras indiferent de temperatura. Eu am avut un Clio I cu motorul pe care il ai tu si pot sa iti zic ca pana la 60.000 de km nu sa umblat la carburator, atunci a inceput sa faca niste figuri, am fost cu ea la Serus au schimbat garnituri/jigloare/curatat/reglat si a mers din nou bine, daca imi aduc eu bine aminte exista un "set de reparatie" care contine jigloare, garnituri pt carburator (Clio l-am avut acum 10 ani). Cel mai bine sa o vada cineva "de specialitate". This post has been edited by BiGBearRO: 15 Apr 2008, 12:18 |
--------------------
Toyota
AURIS
- IF-94-URS
Touring Sport 2015
|
|
unicooll |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(R19/16v @ 14 Apr 2008, 10:36) Trebuie sa ma uit ca nu mai retin bine dar parca Bosch dar nu mai retin sigur...ma uit azi ![]() 16 Apr 2008, 14:20: QUOTE(BiGBearRO @ 15 Apr 2008, 12:10) Deci din cate stiu eu benzina cu plumb nu se mai produce/vinde in Romania, benzina "cu plumb" care se vinde acum e o benzina care o substituie http://masini.ro/stiri/citeste_stire/1334/...na-cu-plumb.htm posibil datorita acestui fapt masina sa iti mearga mai prost cu ea, decat cu cea fara plumb. Treaba este ca daca pui benzina "fara plumb" la o masina care nu a fost conceputa pentru aceasta benzina poti sa ai probleme cu elementele de etansare care sunt pe "circuitul benzinei", in special cu semeringurile de la supape. Oricum nici cu carburatia nu stai bine din moment ce nu porneste decat cu socul tras indiferent de temperatura. Eu am avut un Clio I cu motorul pe care il ai tu si pot sa iti zic ca pana la 60.000 de km nu sa umblat la carburator, atunci a inceput sa faca niste figuri, am fost cu ea la Serus au schimbat garnituri/jigloare/curatat/reglat si a mers din nou bine, daca imi aduc eu bine aminte exista un "set de reparatie" care contine jigloare, garnituri pt carburator (Clio l-am avut acum 10 ani). Cel mai bine sa o vada cineva "de specialitate". Eu alimentez tot timpul cu Eco Premium 95 de la Petrom...si ii spun ca e cu plumb deoarece nu scrie fara plumb...in fine deci am gresit eu... ![]() Si cum nici o belea nu vine singura pe cap, pe langa faptul ca alternatorul e defect, carburatorul trebuie curatat, cauciucurile pe fata trebuie schimbate, acum mi-a cazut si toba-ultimul "element", si pot spune ca am un mic tractoras acum...Ma gandeam sa o sudez, doar ca e destul de ruginita in locul de unde mi s-a rupt, voi ce spuneti? Cat ajunge acea bucata de toba, noua? ![]() This post has been edited by unicooll: 16 Apr 2008, 14:20 |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#22
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Din ce stiam eu
180 Ron pana la 350 Ron toba finala ! |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
BiGBearRO |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.338 Joined: 19 October 05 From: de unde se da ora exacta ![]() |
QUOTE Eu alimentez tot timpul cu Eco Premium 95 de la Petrom...si ii spun ca e cu plumb deoarece nu scrie fara plumb...in fine deci am gresit eu... blush.gif Carburatorul mai mult ca sigur trebuie sa il curat... de pe site-ul petrom: ECO Premium 95 Benzina cu Cifra Octanică 95 special pentru mașinile mai vechi, fără catalizator * Conține un aditiv special ce înlocuiește plumbul și reduce uzarea motorului * Îndeplinește toate standardele de calitate ale unei benzine Premium * Protejează mediul, mai puțină poluare http://www.petrom.com/portal/01/petromcom/...QTRJSjBGRl9JSlI! --- Pune carburatorul la punct: curatat, schimbat garnituri, etc si reglat de cineva care se pricepe. Nu te zgarci si pune ce ii trebuie de calitate! Putin dai, putin face. O masina reparata de mantuiala si de agiamii consuma mult merge prost etc, nu faci nici o economie, te bucuri ca te-a costat putin reparatia, rezultat consum marit => bani mai multi pe benzina, dracii cauzati de mersul prost al masinii nu ii pot cuantifica in bani ![]() This post has been edited by BiGBearRO: 17 Apr 2008, 08:52 |
--------------------
Toyota
AURIS
- IF-94-URS
Touring Sport 2015
|
|
dan_mar |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
QUOTE(unicooll @ 16 Apr 2008, 15:14) Si cum nici o belea nu vine singura pe cap, pe langa faptul ca alternatorul e defect, carburatorul trebuie curatat, cauciucurile pe fata trebuie schimbate, acum mi-a cazut si toba-ultimul "element", si pot spune ca am un mic tractoras acum...Ma gandeam sa o sudez, doar ca e destul de ruginita in locul de unde mi s-a rupt, voi ce spuneti? Cat ajunge acea bucata de toba, noua? Eu am dat pe toba finala 270 lei in ianuarie. O explicatie pentru pret sunt filtrele din ea care, la non-euro, duc greul legat de gaze. |
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
unicooll |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(R19/16v @ 14 Apr 2008, 10:36) ![]() Attached thumbnail(s) Picture_061.jpg ( Size: 421.41k ) Number of downloads: 270 |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
dan_mar |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
Ultima oara cand am schimbat bujiile aveam si eu pe ea Brisk... mi-a spus un mecanic ca sunt cele mai proaste, ca toti se plang de ele.
E recomandat sa pui doar cele agreate de reno, anume cele trecute pe eticheta de pe capacul motorului, desigur pentru motorul tau. Eu pot sa-ti spun ca am BOSCH W8DC de mai bine de un an si merge ok, si la rece si la cald. De consum nu ma plang, dar e alta discutie deja. This post has been edited by dan_mar: 19 Apr 2008, 21:43 |
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
unicooll |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(dan_mar @ 19 Apr 2008, 21:38) Ultima oara cand am schimbat bujiile aveam si eu pe ea Brisk... mi-a spus un mecanic ca sunt cele mai proaste, ca toti se plang de ele. E recomandat sa pui doar cele agreate de reno, anume cele trecute pe eticheta de pe capacul motorului, desigur pentru motorul tau. Eu pot sa-ti spun ca am BOSCH W8DC de mai bine de un an si merge ok, si la rece si la cald. De consum nu ma plang, dar e alta discutie deja. O sa ma uit sa vad ce scrie pe capac...dar unde ar trebui sa fie acel capac de pe motor?Capacul pe unde vine pus uleiul? nu cred, nu??? ![]() |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
dan_mar |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
Image2167_res.jpg ( Size: 95.21k )
Number of downloads: 291
In ce priveste carburatorul, n-as putea spune cat dureaza... poate vreo 2 ore cu totul. Depinde mult de cine face treaba asta. |
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
unicooll |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(dan_mar @ 19 Apr 2008, 21:38) Si daca acea eticheta nu mai este acolo ce pot face? ![]() P.S. Pentru curatatul carburatorului trebuie sa mai cumpar ceva, adica vreo solutie de curatat asa ceva sau nu? This post has been edited by unicooll: 20 Apr 2008, 12:24 |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#30
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Imi mai zici o data tipul motorului, sau, cel mai bine, il treci in semnatura
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th July 2025 - 21:51 |