Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Putere motor..., cand trage foarte bine, cand nu...

unicooll
post 11 Apr 2008, 21:22
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




De cand am masina...am pus pe seama motorului mic(1237 cmc) faptul ca nu are destula putere sa traga-adica am simtit-o destul de lenta...dar in urma cu doua saptamani am alimentat cu benzina fara plumb, eu care de obicei pun doar cu plumb, pentru ca e non-euro. In ziua respectiva am ramas uimit cum a inceput sa traga masina mea...Totusi treaba asta o pun pe seama coincidentei....deoarece dupa ce am consumat acea benzina...am inceput sa realimentez cu benzina cu plumb...a revenit la mersul ei mai "lent" dar astazi din nou am ramas uimit cum a inceput din nou sa traga masina mea...cu toate ca nu am mai pus benzina fara plumb de atunci...si acum stau serios si ma gandesc ce problema as avea de, cand trage super bine, cand e lenta...
Deci e atat de vizibil cat de bine trage cateodata, ca pur si simplu-cum apas putin acceleratia se duce destul de tare si motorul se aude cum intradevar trage f. bine la acelasi nivel al turometrului cand de obicei nu merge atat de bine.
DE LA CE POATE FI OARE? Eu ma gandesc la urmatoarele: ori de la bujii, ori capacul delco; ar putea avea oare legatura cu cablul de acceleratie? Si voiam sa va intreb-poate influenta cumva alternatorul puterea motorului blink.gif ? deoarece prima data cand am simtit ca intradevar s-a apucat sa traga f bine motrul meu, aveam si acea problema cu alternatorul incat mi-a incarcat atat de mult ca a iesit "putin" acid din baterie-deaorece am probleme la el + ca atunci cand imi incarca prea mult alternatorul relantiul de la 1000 rot/min. creste la 1300 rot/min. si cum aprind farurile sau pornesc vreun alt consumator imi scade la 1000-si astfel sunt nevoit sa merg cu farurile aprinse pana imi rezolv problema cu alternatorul
Inca ceva...la un moment dat am facut si o proba cu bujiile biggrin.gif in timp ce mergea motorul am scos la fiecare pe rand "fisa" din cap si intradevar se simtea cum scadea turatia motorului, deci ma gandeam ca functionau toate bujiile biggrin.gif Nu ma pricep prea bine la asta...da voi ce spuneti? biggrin.gif
Sper ca nu v-ati plictisit citind asemenea poveste respekt.gif


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 11 Apr 2008, 22:54
Post #2


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Bun .daca este non euro nu inseamna ca trebuie sa pui benzina cu plumb .
Daca este un motor pe injectie , motor original, si capacul ( gura de alimentare originala a maisni ) in mod normal din ce stiu nu ar trebui sa intre "gatul" pompei in cazul in care alimentezi cu benzina cu plumb. Exista pe capul de alimentare un inel care nu iti da voie sa introduci "gatul pompei.
Sincer nu stiu ce motor ai pe ea? este cu carburatie sau injectie ?


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unicooll
post 11 Apr 2008, 23:05
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




QUOTE(vepman_ro @ 11 Apr 2008, 22:54)
Bun .daca este non euro nu inseamna ca trebuie sa pui benzina cu plumb .
Daca este un motor pe injectie , motor original, si capacul ( gura de alimentare originala a  maisni ) in mod normal din ce stiu nu ar trebui sa intre "gatul" pompei in cazul in care alimentezi cu benzina cu plumb. Exista pe capul de alimentare un inel care nu iti da voie sa introduci "gatul pompei.
Sincer nu stiu ce motor ai pe ea? este cu carburatie sau injectie ?
*



Este cu carburatie...si intra fara probleme gatul ambelor pompe.... smile.gif Cel de la care am cumparat masina mi-a spus sa ii pun cu plumb, si chiar si la peco la pompa de benzina cu plumb scrie ca e pt masini non euro!!! Din cate cred eu, e original totul la ea...Atunci cand i-am pus benzina fara plumb a fost pentru ca ramasesem fara benzina aproape si la peco-ul unde am tras nu avea benzina cu plumb!

This post has been edited by unicooll: 11 Apr 2008, 23:07


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M M
post 11 Apr 2008, 23:09
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 13 February 08
From: iasi




Ai reusit sa mai schimbi filtrul de aer si cel de benzina ?


--------------------
Renault R 19 1993 motor 1.9 dT 90 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unicooll
post 11 Apr 2008, 23:23
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




QUOTE(M M @ 11 Apr 2008, 23:09)
Ai reusit sa mai schimbi filtrul de aer si cel de benzina ?
*




Filtrul de aer e schimbat de vreo luna iar cel de benzina de vreo 2 luni!


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 11 Apr 2008, 23:28
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Eu zic sa rezolvi problema cu alternatorul, daca zici ca are momente cand incarca cand nu, in special atunci cand incarca o face mult, asta se traduce prin consum de putere pt a produce electricitate. Motorul tau fiind mic se simte imediat, se simte si la mine cand facea treaba asta, schimba releul de incarcare, de acolo trebuie sa fie.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unicooll
post 11 Apr 2008, 23:45
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




QUOTE(mihai1677 @ 11 Apr 2008, 23:28)
Eu zic sa rezolvi problema cu alternatorul, daca zici ca are momente cand incarca cand nu, in special atunci cand incarca o face mult, asta se traduce prin consum de putere pt a produce electricitate. Motorul tau fiind mic se simte imediat, se simte si la mine cand facea treaba asta, schimba releul de incarcare, de acolo trebuie sa fie.
*


Nu cred ca e de la alternator, deoarece nu trage mai bine masina la un numar crescut de rot./min, ci la acelasi numar de rot/min la care inainte mergea mai lenesa, ci nu mi se supratureaza motorul ca sa mearga asa bine
Cum sa iti explic...: daca inainte ca sa depasesc un tir chiar daca aveam calcata pedala de acceleratie pana la fund, nu se simtea ca fuge imediat masina, pe cand atunci cand imi trage bine, e nevoie sa o pisc putin din acceleratie si o ia imediat din loc...si se simte cum trage intradevar!
Deci in concluzie ajunge intr-un timp mult mai scurt la o viteza crescuta decat ar face-o atunci cand trage mai prost...


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_mar
post 11 Apr 2008, 23:48
Post #8


Membru cu portbagaj


Group: Members
Posts: 348
Joined: 31 August 06
From: HD




O idee pe care vreau si eu s-o pun in aplicare cat de curand: reglatul carburatorului la un specialist !
Asta pe langa schimbatul consumabilelor de la aprindere si filtre.
Poate ai avut norocul sa nimeresti o benzina fara pb mai buna, "ne-diluata" cu apa. Cauta sa alimentezi din alt loc, cu benzina cu pb, sa vezi diferentele.


--------------------
RENAULT 19 Chamade GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP
RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unicooll
post 11 Apr 2008, 23:51
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




QUOTE(dan_mar @ 11 Apr 2008, 23:48)
O idee pe care vreau si eu s-o pun in aplicare cat de curand: reglatul carburatorului la un specialist !
Asta pe langa schimbatul consumabilelor de la aprindere si filtre.
Poate ai avut norocul sa nimeresti o benzina fara pb mai buna, "ne-diluata" cu apa. Cauta sa alimentezi din alt loc, cu benzina cu pb, sa vezi diferentele.
*




Am incercat si alimentatul din alte locuri, dar nu e asta problema...


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_mar
post 12 Apr 2008, 00:05
Post #10


Membru cu portbagaj


Group: Members
Posts: 348
Joined: 31 August 06
From: HD




La reglaje ai umblat recent? Avans aprindere, ralanti sau amestec la carburator? Bujiile sunt in stare buna? Ai aprindere electronica?


--------------------
RENAULT 19 Chamade GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP
RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unicooll
post 12 Apr 2008, 11:57
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




QUOTE(dan_mar @ 12 Apr 2008, 00:05)
La reglaje ai umblat recent? Avans aprindere, ralanti sau amestec la carburator? Bujiile sunt in stare buna? Ai aprindere electronica?
*




Nu am umblat la nici un reglaj de cand am masina...Si nu prea ma pricep la ce ar trebui sa ma uit sa vad daca am aprindere electronica sau nu... smile.gif La bujii ma gandeam si eu ca ar trebui sa umblu ca nu le-am miscat de cand am luat masina...Am un set de bujii noi in portbagaj de cand am luat masina din care doar una din ele a fost schimbata de fostul proprietar...in rest nu am umblat la nimic...
Si inca ceva: care e nivelul normal al motorului la relanti? la mine cat e rece motorul sta la relanti la 800 rot/min. iar dupa 5 min cat ii ia motorului sa se incalzeasca nu scade sub 1000-1100 rot/min.? E bun asa?

This post has been edited by unicooll: 12 Apr 2008, 12:03


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 12 Apr 2008, 18:27
Post #12


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




esti sigur ca nu ai incurcat turatiile ?
800rot/min relanti cu motor cald
800-1500rot/min relanti cu motorul rece


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unicooll
post 12 Apr 2008, 22:42
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




QUOTE(vepman_ro @ 12 Apr 2008, 18:27)
esti sigur ca nu ai incurcat turatiile ?
800rot/min relanti cu motor cald
800-1500rot/min relanti cu motorul rece
*


Sigur nu am incurcat nimic...la mine e cu soc manual...daca ar fi fost automat era asa cum spuneai tu, dar la mine asa face:cat e rece e turatie scazuta la relanti iar cand se incalzeste 1000-1100(nu coboara sub 1000 cat e motorul cald!
Iar de cand am probleme si cu alternatorul(incarca prea mult)...imi sta cam la 1300 rot pe min si ca sa revina la 1000 trebuie sa aprind faza scurta + farurile de ceata spate.

This post has been edited by unicooll: 12 Apr 2008, 22:44


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 12 Apr 2008, 23:01
Post #14


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Da din pacate nu stiu ce sa spun ...decat sa incerci a rezolva problema cu alternatorul eventual prin schimbarea "releului de incarcare" si sa vezi pe urma ..daca ar fi sa intram in teorie ..cum poate influenta o suprasarcina sau o tensiune mai mare turatia motorului am gasi multe explicatii logice mai ales avand in vedere vechimea masinii.


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_mar
post 12 Apr 2008, 23:21
Post #15


Membru cu portbagaj


Group: Members
Posts: 348
Joined: 31 August 06
From: HD




N-ai specificat daca la rece ai turatia 800 cu socul tras... daca da, ceva e sigur la carburator. In mod normal ar trebui sa fie maxim 1500 iar pe masura ce se incalzeste iar tu lasi socul, ar scadea spre 900.
Iar la cald 1000-1300 e chiar mult. Regleaza ralantiul la cald, de la surubul din dreapta carburatorului, chiar sub filtrul de aer.
Ai scris in alta parte ca ai probleme cu pornirea la cald... asta poate fi de la avans, iarasi reglaje.
Iti recomand sa o duci la "doctor" sa regleze aprinderea si sa-ti confirme daca trebuie schimbat ceva pe acolo, iar in ce priveste carburatorul, nu ai alta varianta decat tot la un mecanic priceput.
Sunt unele chestii de finete pe care daca incerci sa le rezolvi singur ajungi mai rau, n-o mai pornesti...
Bafta!


--------------------
RENAULT 19 Chamade GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP
RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unicooll
post 13 Apr 2008, 22:46
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




QUOTE(dan_mar @ 12 Apr 2008, 23:21)
N-ai specificat daca la rece ai turatia 800 cu socul tras... daca da, ceva e sigur la carburator. In mod normal ar trebui sa fie maxim 1500 iar pe masura ce se incalzeste iar tu lasi socul, ar scadea spre 900.
Iar la cald 1000-1300 e chiar mult. Regleaza ralantiul la cald, de la surubul din dreapta carburatorului, chiar sub filtrul de aer.
Ai scris in alta parte ca ai probleme cu pornirea la cald... asta poate fi de la avans, iarasi reglaje.
Iti recomand sa o duci la "doctor" sa regleze aprinderea si sa-ti confirme daca trebuie schimbat ceva pe acolo, iar in ce priveste carburatorul, nu ai alta varianta decat tot la un mecanic priceput.
Sunt unele chestii de finete pe care daca incerci sa le rezolvi singur ajungi mai rau, n-o mai pornesti...
Bafta!
*



Cu socul tras-motor rece - turatia se duce la 1000, fara el tras e la 700-800 cu motorul rece...iar ori vara ori iarna, ori la 35, 40 de grade, ori la -20 -25 de grade fara soc tras nu porneste motorul....cum trag socul o ia din prima cheie indiferent de vreme si temperatura.
Eu o pornesc cu el tras...il tin cateva secunde tras apoi il apas si las sa se incalzeasca motorul pt a putea pleca de pe loc fara probleme...daca e vreo urgenta de plecare undeva...trag socul, pornesc , il apas dar nu pana la fund si pornesc de pe loc fara probleme, altfel daca il apas de tot si motorul e inca rece si vreau sa plec din loc...imi moare motorul...

<span class='edit'>13 Apr 2008, 22:47:</span>
QUOTE(vepman_ro @ 12 Apr 2008, 23:01)
Da din pacate nu stiu ce sa spun ...decat sa incerci a rezolva problema cu alternatorul eventual prin schimbarea "releului de incarcare"  si sa vezi pe urma ..daca ar fi sa intram in teorie ..cum poate influenta o suprasarcina sau o tensiune mai mare turatia motorului am gasi multe explicatii logice mai ales avand in vedere vechimea masinii.
*




De la releu mi-au spus mai multe persoane ca ar fi buba cu incarcatul alternatorului...totusi cat ma ajunge sa schimb releul si unde il gasesc???

This post has been edited by unicooll: 13 Apr 2008, 22:48


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 13 Apr 2008, 23:05
Post #17


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




La mine a fost vreo 60 de lei releul.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unicooll
post 14 Apr 2008, 10:32
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




QUOTE(R19/16v @ 13 Apr 2008, 23:05)
La mine a fost vreo 60 de lei releul.
*




Releu nou te-a ajuns 60 ron? Il gasesc in magazinele de piese auto la comanda?


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 14 Apr 2008, 10:36
Post #19


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Da si da smile.gif

P.S. ce bujii ai tu in portbagaj?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiGBearRO
post 15 Apr 2008, 12:10
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




Deci din cate stiu eu benzina cu plumb nu se mai produce/vinde in Romania, benzina "cu plumb" care se vinde acum e o benzina care o substituie http://masini.ro/stiri/citeste_stire/1334/...na-cu-plumb.htm
posibil datorita acestui fapt masina sa iti mearga mai prost cu ea, decat cu cea fara plumb.
Treaba este ca daca pui benzina "fara plumb" la o masina care nu a fost conceputa pentru aceasta benzina poti sa ai probleme cu elementele de etansare care sunt pe "circuitul benzinei", in special cu semeringurile de la supape.
Oricum nici cu carburatia nu stai bine din moment ce nu porneste decat cu socul tras indiferent de temperatura. Eu am avut un Clio I cu motorul pe care il ai tu si pot sa iti zic ca pana la 60.000 de km nu sa umblat la carburator, atunci a inceput sa faca niste figuri, am fost cu ea la Serus au schimbat garnituri/jigloare/curatat/reglat si a mers din nou bine, daca imi aduc eu bine aminte exista un "set de reparatie" care contine jigloare, garnituri pt carburator (Clio l-am avut acum 10 ani).
Cel mai bine sa o vada cineva "de specialitate".

This post has been edited by BiGBearRO: 15 Apr 2008, 12:18


--------------------
Toyota AURIS - IF-94-URS Touring Sport 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unicooll
post 16 Apr 2008, 14:14
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




QUOTE(R19/16v @ 14 Apr 2008, 10:36)
Da si da smile.gif

P.S. ce bujii ai tu in portbagaj?
*




Trebuie sa ma uit ca nu mai retin bine dar parca Bosch dar nu mai retin sigur...ma uit azi biggrin.gif

16 Apr 2008, 14:20:
QUOTE(BiGBearRO @ 15 Apr 2008, 12:10)
Deci din cate stiu eu benzina cu plumb nu se mai produce/vinde in Romania, benzina "cu plumb" care se vinde acum e o benzina care o substituie  http://masini.ro/stiri/citeste_stire/1334/...na-cu-plumb.htm
posibil datorita acestui fapt masina sa iti mearga mai prost cu ea, decat cu cea fara plumb.
Treaba este ca daca pui benzina "fara plumb" la o masina care nu a fost conceputa pentru aceasta benzina poti sa ai probleme cu elementele de etansare care sunt pe "circuitul benzinei", in special cu semeringurile de la supape.
Oricum nici cu carburatia nu stai bine din moment ce nu porneste decat cu socul tras indiferent de temperatura. Eu am avut un Clio I cu motorul pe care il ai tu si pot sa iti zic ca pana la 60.000 de km nu sa umblat la carburator, atunci a inceput sa faca niste figuri,  am fost cu ea la Serus au schimbat garnituri/jigloare/curatat/reglat si a mers din nou bine, daca imi aduc eu bine aminte exista un "set de reparatie" care contine jigloare, garnituri pt carburator (Clio l-am avut acum 10 ani).
Cel mai bine sa o vada cineva "de specialitate".
*




Eu alimentez tot timpul cu Eco Premium 95 de la Petrom...si ii spun ca e cu plumb deoarece nu scrie fara plumb...in fine deci am gresit eu... blush.gif Carburatorul mai mult ca sigur trebuie sa il curat...
Si cum nici o belea nu vine singura pe cap, pe langa faptul ca alternatorul e defect, carburatorul trebuie curatat, cauciucurile pe fata trebuie schimbate, acum mi-a cazut si toba-ultimul "element", si pot spune ca am un mic tractoras acum...Ma gandeam sa o sudez, doar ca e destul de ruginita in locul de unde mi s-a rupt, voi ce spuneti? Cat ajunge acea bucata de toba, noua? biggrin.gif

This post has been edited by unicooll: 16 Apr 2008, 14:20


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 16 Apr 2008, 19:38
Post #22


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Din ce stiam eu

180 Ron pana la 350 Ron toba finala !


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiGBearRO
post 17 Apr 2008, 08:50
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




QUOTE
Eu alimentez tot timpul cu Eco Premium 95 de la Petrom...si ii spun ca e cu plumb deoarece nu scrie fara plumb...in fine deci am gresit eu... blush.gif Carburatorul mai mult ca sigur trebuie sa il curat...

de pe site-ul petrom:
ECO Premium 95
Benzina cu Cifra Octanică 95 special pentru mașinile mai vechi, fără catalizator

* Conține un aditiv special ce înlocuiește plumbul și reduce uzarea motorului
* Îndeplinește toate standardele de calitate ale unei benzine Premium
* Protejează mediul, mai puțină poluare

http://www.petrom.com/portal/01/petromcom/...QTRJSjBGRl9JSlI!

---
Pune carburatorul la punct: curatat, schimbat garnituri, etc si reglat de cineva care se pricepe. Nu te zgarci si pune ce ii trebuie de calitate! Putin dai, putin face.
O masina reparata de mantuiala si de agiamii consuma mult merge prost etc, nu faci nici o economie, te bucuri ca te-a costat putin reparatia, rezultat consum marit => bani mai multi pe benzina, dracii cauzati de mersul prost al masinii nu ii pot cuantifica in bani wink.gif

This post has been edited by BiGBearRO: 17 Apr 2008, 08:52


--------------------
Toyota AURIS - IF-94-URS Touring Sport 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_mar
post 17 Apr 2008, 10:57
Post #24


Membru cu portbagaj


Group: Members
Posts: 348
Joined: 31 August 06
From: HD




QUOTE(unicooll @ 16 Apr 2008, 15:14)
Si cum nici o belea nu vine singura pe cap, pe langa faptul ca alternatorul e defect, carburatorul trebuie curatat, cauciucurile pe fata trebuie schimbate, acum mi-a cazut si toba-ultimul "element", si pot spune ca am un mic tractoras acum...Ma gandeam sa o sudez, doar ca e destul de ruginita in locul de unde mi s-a rupt, voi ce spuneti? Cat ajunge acea bucata de toba, noua?


Eu am dat pe toba finala 270 lei in ianuarie. O explicatie pentru pret sunt filtrele din ea care, la non-euro, duc greul legat de gaze.


--------------------
RENAULT 19 Chamade GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP
RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unicooll
post 19 Apr 2008, 21:30
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




QUOTE(R19/16v @ 14 Apr 2008, 10:36)
Da si da smile.gif

P.S. ce bujii ai tu in portbagaj?
*




biggrin.gif Astea sunt bujiile din potbagaj, dar din cat le-am analizat eu se pare ca acea bujie bosch a fost folosita mai mult timp, iar celelalte mai putin-deci totusi au fost folosite...ma gandesc daca nu cumva au fost schimbate si puse astea noi si s-ar fi putut ca fostul proprietar sa nu fi fost multumit de mersul masinii si a revenit la cele vechi? Voi ce credti??? Aceasta marca de bujii e compatibila pt R19?

Attached thumbnail(s)
Picture_061.jpg ( Size: 421.41k ) Number of downloads: 270


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_mar
post 19 Apr 2008, 21:38
Post #26


Membru cu portbagaj


Group: Members
Posts: 348
Joined: 31 August 06
From: HD




Ultima oara cand am schimbat bujiile aveam si eu pe ea Brisk... mi-a spus un mecanic ca sunt cele mai proaste, ca toti se plang de ele.
E recomandat sa pui doar cele agreate de reno, anume cele trecute pe eticheta de pe capacul motorului, desigur pentru motorul tau. Eu pot sa-ti spun ca am BOSCH W8DC de mai bine de un an si merge ok, si la rece si la cald. De consum nu ma plang, dar e alta discutie deja.

This post has been edited by dan_mar: 19 Apr 2008, 21:43


--------------------
RENAULT 19 Chamade GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP
RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unicooll
post 19 Apr 2008, 23:12
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




QUOTE(dan_mar @ 19 Apr 2008, 21:38)
Ultima oara cand am schimbat bujiile aveam si eu pe ea Brisk... mi-a spus un mecanic ca sunt cele mai proaste, ca toti se plang de ele.
E recomandat sa pui doar cele agreate de reno, anume cele trecute pe eticheta de pe capacul motorului, desigur pentru motorul tau. Eu pot sa-ti spun ca am BOSCH W8DC de mai bine de un an si merge ok, si la rece si la cald. De consum nu ma plang, dar e alta discutie deja.
*




O sa ma uit sa vad ce scrie pe capac...dar unde ar trebui sa fie acel capac de pe motor?Capacul pe unde vine pus uleiul? nu cred, nu??? biggrin.gif o sa ii cumpar bujii saptamana asta mai mult ca sigur si mi-as dori poate reusesc sa ii curat si carburatorul...dureaza mult demontatul, curatatul si montatul la loc al carburatorului?


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_mar
post 19 Apr 2008, 23:39
Post #28


Membru cu portbagaj


Group: Members
Posts: 348
Joined: 31 August 06
From: HD




Image2167_res.jpg ( Size: 95.21k ) Number of downloads: 291


In ce priveste carburatorul, n-as putea spune cat dureaza... poate vreo 2 ore cu totul. Depinde mult de cine face treaba asta.


--------------------
RENAULT 19 Chamade GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP
RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unicooll
post 20 Apr 2008, 12:23
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




QUOTE(dan_mar @ 19 Apr 2008, 21:38)
cele trecute pe eticheta de pe capacul motorului, desigur pentru motorul tau
*




Si daca acea eticheta nu mai este acolo ce pot face? drunksinging.gif
P.S. Pentru curatatul carburatorului trebuie sa mai cumpar ceva, adica vreo solutie de curatat asa ceva sau nu?

This post has been edited by unicooll: 20 Apr 2008, 12:24


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 20 Apr 2008, 12:24
Post #30


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Imi mai zici o data tipul motorului, sau, cel mai bine, il treci in semnatura wink.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 21:51
Dacia