Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

tremurat... megane2

Ryk
post 27 Feb 2008, 01:13
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




Salutare!
Am masina de la semnatura cu motorul 1.4 16v. Are 32.500km e din 2005 si pe loc motorul vreau sa spun cand am luat masina acum 1 sapt chiar nu il auzeam de loc la relanti, acum m-am obisnuit cu el cred si daia este auzit de catre mine tot timpul, dar si la inceput si acum... la relanti este un tremurat foarte fin, nu se simte in volan/schimbator/pedale, ci foarte usor se simte, parca ar fi un mic cutremur. De pe topicul ciudatenie relanti nu mi s-a parut sa semene problema de acolo cu cea a mea, de aceea am facut un nou topic.
Benzina folosesc doar efix95 sau in unele cazuri in care nu pot alimenta efix pun de la petrom de 95. Masina trage nu are nici o problema, dar parca se simt si foarte mici vibratii in volan, tin sa precizez foarte mici, tot la relanti, dar constante cu motorul, poate erau de la inceput dar nu le-am observat eu atunci, masina avand-o de 1 saptamana.

This post has been edited by Ryk: 27 Feb 2008, 01:15


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditasse
post 27 Feb 2008, 01:28
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 210
Joined: 15 November 07
From: P I T E S T I




Dar relantiul cum sta? e prea mic? e normal?...
Eu cand am luat masina tot sh , dar 1,6 aveam la fel un tremurat usor.. am schimbat bujiile si filtrele, am pus un aditiv de curatat injectoarele la un plin de benzina, ... am bagat o tura in forta pana la Sibiu si dupa aia o tura pana la Buc turatie constant peste 4000 .... pana am golit tot rezervoru, dupa care am alimentat numai efix 95 si pot spune ca nu il aud nu il simt.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 2004/ 1.6 16 v - ag 77 tas
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 27 Feb 2008, 08:52
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Bujiile se schimba la 30000, au fost schimbate? Sau clapeta de acceleratie trebuie curatata.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 27 Feb 2008, 12:09
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




mi-a spus asta ca el i-a schimbat bujiile la 29.xxx km. cand a fost la revizie. turatiile la relanti sunt sub liniuta de 900 sau chiar intre liniuta de 900 si 800
porneste imediat, si pe frigurile astea n-a avut probleme. clapeta de acceleratie nu stiu, nici nu stiu unde e sau cum arata.
aditasse, mai acum doua zile si eu am fost pana la busteni si vreau sa iti spun ca atunci cand am ajuns in oras, nu auzeam nici un motor, s-a comportat super masina nu am avut nici o problema.


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel27
post 27 Feb 2008, 13:44
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 28 October 05




Si eu patesc la fel,dar numai cand stationez pe un plan inclinat.De noua a facut asa,nu i-am putut da de cap si in final m-am resemnat.Am tot M 2 ,1.4 16v sedan din 2005.


--------------------
renault megane 2 2005 sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 27 Feb 2008, 15:11
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




nu stiu daca pe plan inclinat sau nu... ca nu mi-a dat seama de asta... dar stiu ca face la relanti. din ce-am observat doar atunci cand e inclazit motorul si scade turatia la normal.
Tin sa precizez ca am fost cu ea la service inainte de a o cumpara, la IPSO si cei de acolo au spus ca masina e ok, ca a dat doua explodari sau detonari ratate sau ceva de genul dar ca acelea sunt din cauza benzinei.


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rimio de Vassur
post 27 Feb 2008, 22:14
Post #7





Group: Members
Posts: 849
Joined: 12 August 07




am sesizat asa ceva la mine azi, cind a intrat ac-ul, la un semafor. eram oprit in soare si calculatorul a decis ca e cazul sa porneasca si compresorul de la ac pentru a reduce temperatura din masina. turatia a crescut putin si a vibrat usor.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 27 Feb 2008, 23:25
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




acum, doar cand e in relanti normal 700-800 de ture. azi asteptand sa plec de la service, fumam o tigare langa masina si am si pornit-o sa se incalzeasca putin. am sesizat un tziuit ca altfel nu-i pot spune, foarte foarte foarte subtire, parca ar fi fost un fluieras dala cu un sunet care il pot auzi foarte bine caini. si parca se auze de unde de la jumatatea masinii, dar cand m-am dus in spatele ei tot se auzea, mai putin in fata posibil acoperit de zgomotul produs de motor. se auzea cu intreruperi acest tziuit. a mai sesizat cineva acest zgomot? PS in masina nu se aude. doar afara.

This post has been edited by Ryk: 27 Feb 2008, 23:26


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 27 Feb 2008, 23:30
Post #9


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




QUOTE
Ryk
Posted Today, 12:09
 
mi-a spus asta ca el i-a schimbat bujiile la 29.xxx km. cand a fost la revizie. turatiile la relanti sunt sub liniuta de 900 sau chiar intre liniuta de 900 si 800


Nu vreau sa te supar, colega, dar pe turometru gradatiile sunt din 250 in 250 rpm ... Fiind vorba de acele liniute aflate sub gradatia de 1000, ele marcheaza 750 rpm (cea pe care tu o indici a fi de 900), iar cealalta, 500 rpm (800 cum ii zici tu).
Daca acul turometrului sta intre cele doua gradatii, turatia este, in fapt, undeva in jurul a 600-650 rpm. Si e firesc sa apara usoare vibratii: turatia fiind redusa, nu se mai echilibreaza momentele de impuls mecanic date de detenta fiecarui piston in parte.
De regula, scaderea turatiei de ralanti, dar mentinerea constanta, e cauzata de imbacsirea clapetei de acceleratie.
Se cere demontata tubulatura de aer (teava aia groasa de plastic care iese din filtru si se fixeaza pe o ''gogoasa'' de metal gri, cu aparenta de aluminiu/antimoniu cu un colier) si plimbata prin interiorul carterului clapetei o carpa cat se poate de curata si care nu lasa scame.


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditasse
post 27 Feb 2008, 23:30
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 210
Joined: 15 November 07
From: P I T E S T I




Si a mea face la fel... cred ca este de la catalizator. Nimic anormal


--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 2004/ 1.6 16 v - ag 77 tas
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 27 Feb 2008, 23:39
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




adila16, nu am de ce sa ma supar, nu aveam de unde sa stiu ca sunt intre 2 liniute 250rpm. e bine de stiu ca acum ma voi duce sa curat acea clapeta. merci mult de tot.


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 27 Feb 2008, 23:55
Post #12


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Cu mare placere, Ryk! Si tiuitul cred ca tot d-acolo e...

Rimio, e normal sa creasca un pic turatia si sa se simta si o usoara vibratie la pornirea compresorului a/c.
Pe langa magaoaia de facut aer rece, porneste si turbina de racire a motorului, iar alternatorul ''trage'' din greu. Astea toate solicita ceva din caisorii disponibili, iar ECU compenseaza sporind timpii de deschidere ai injectoarelor...


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rimio de Vassur
post 28 Feb 2008, 01:20
Post #13





Group: Members
Posts: 849
Joined: 12 August 07




stiu ca e normal. am mentionat doar pentru ca semana cu ce povestea colegul. la inceput nu stiam ce se intimpla, apoi am vazut AC aprins pe afisajul climei si m-am linistit.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 28 Feb 2008, 01:24
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




adila16, am observat ca nu mereu este aceasta turatie mai joasa, cand sta acul chiar imediat sub linia de 750 alte ori este la jumatatea dintre 750 si 500. trepidatie este mai putin sesizabila imediat sub linia de 750. respectiva clapeta dupa ce este curatata trebuie umblat si pe la calculator? sau o pot curata si eu?


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 28 Feb 2008, 08:11
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




O poti curata si singur, nu trebuie umblat la nici-un calculator.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 28 Feb 2008, 13:13
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




ok, si un tutorial cum as putea face acest lucru?! ca nu am gasit pe nicaieri pe aici pe forum, caut de aproape o zi si nu am gasit. daca se poate sa ma indrumati si pe mine... eventual si cu niste poze ar fi super.

28 Feb 2008, 18:08:
Uitati cateva poze cu turometru la relanti, asa va puteti da seama cel mai bine.

28 Feb 2008, 18:41:
Uitati cateva poze cu turometru la relanti, asa va puteti da seama cel mai bine.DSC00036.JPG ( Size: 374.73k ) Number of downloads: 906
DSC00037.JPG ( Size: 361.97k ) Number of downloads: 837
DSC00038.JPG ( Size: 272.99k ) Number of downloads: 827


This post has been edited by Ryk: 28 Feb 2008, 18:41


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 28 Feb 2008, 18:46
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Cam acolo sta si la mine, ca in ultima poza. Masurat pe tester era 710 rpm.
Daca nu variaza e ok.

This post has been edited by 19vik: 28 Feb 2008, 18:47


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 28 Feb 2008, 21:22
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




Turatia din imagini este ok? Tin sa mentionez ca aceasta se schimba atunci cand se accelereaza masina pe loc sau dupa o deplasare si apoi ma opresc iar la semafor. Ar putea sa fie cumva vreun injector bulit? Pe bord nu a aparut nimic sau pe cb.


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 28 Feb 2008, 23:18
Post #19


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Fericitule! biggrin.gif
La mine sta acul undeva un pic peste gradatia de 500 rpm...Iar cand apas brusc acceleratorul, scoate un sunet asemanator cu stranutul, turatia scade sub limita de 500 si abia apoi creste ... biggrin.gif
Clar e de la clapeta...Daca acul sade cumintel acolo unde e in poze.


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 28 Feb 2008, 23:45
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




am impresia ca am si observat ca la un moment dat scade undeva la jumatatea dintre 500 si 750 si apoi se regleaza singur spre 750 si acolo ramana pana la urmatoarea oprire a masinii la relanti.
cumnatul meu care este mecanic actual pe la mitsubishi a fost si pe la renault si m-a intrebat daca sigur nu sunt injectoarele ca el stie megane2 e cu probleme la injectoare. Eu am vazut cat am putut ca este destul de acoperit si motorul 1.4 16v si am observat o pata in jurul injectorului 2 de la stanga spre dreapta. am incercat sa dau cu degetu macar sa vad ce e, nu miroase a benzina dar este asa cu praf si negreala. poate fi benzina evaporata + praf?! si daca da... ar insemna ca injectorul este defect? sau pe drumul de a se defecta? pe bord nu mi-a aparut nimic, nici pe CB. sunt disperat, mi-e sa nu fie vreun injector ca abia am luat-o de 1 sapt.


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vio
post 28 Feb 2008, 23:58
Post #21


MEMBERMENSCH


Group: Members
Posts: 942
Joined: 19 April 05
From: Judetu' Sachsen, D.D.R.




La mine pe motor cald sta acul lipit de gradatia de 750 rpm, asa a fost de cand am masina de noua. M-am plans si eu la service de "batzaiala" la relanti (cel mai bine o simteam cand stateam la semafor) si drept urmare baietii mi-au facut acu jumate de an o actualizare de soft al injectiei... de atunci aproape a disparut batzaitul ala... Oricum comentariul sefului de service cand am reclamat problema a fost ceva de genul ca motoarele astea de 1,4 16V sunt cunoscute cu "problema" asta, relantiul greu de echilibrat perfect... pe mine unul nu ma mai deranjeaza dupa resoftare... parca ar fi cam disparut...


--------------------
Renault Megane II 2003 1,4 16V
98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 29 Feb 2008, 01:21
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




vio, pe mine nu ma deranjeaza, din ce am citit respectivul tremur fin ar fi de la un tampon hidroelastic. dar la mine chestia este cu turatiile, sper sa nu fie vreun injector.


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciobi
post 29 Feb 2008, 10:01
Post #23


BMF


Group: Members
Posts: 254
Joined: 20 December 05
From: Bucuresti






--------------------
Renault Megane Estate Lux Privilege 1.6 16V B-XX-BMF 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vio
post 29 Feb 2008, 11:40
Post #24


MEMBERMENSCH


Group: Members
Posts: 942
Joined: 19 April 05
From: Judetu' Sachsen, D.D.R.




Adevarul e ca turatia aia din poze m-ar deranja si pe mine suficient de mult incat sa dau fuga in service cu ea imediat...


--------------------
Renault Megane II 2003 1,4 16V
98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 29 Feb 2008, 12:54
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




Pai si atunci la ce linie trebuie sa stea turatia?


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 29 Feb 2008, 14:08
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




La motorul K4J => pe linia de 750 rpm, la motorul K4M => putin sub linia de 750 rpm, asta la motorul cald.
Regim_relanti.jpg ( Size: 33.04k ) Number of downloads: 805


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vio
post 29 Feb 2008, 15:13
Post #27


MEMBERMENSCH


Group: Members
Posts: 942
Joined: 19 April 05
From: Judetu' Sachsen, D.D.R.




Presupun ca K4J = 1,4 16V si K4M = 1,6 16V, corect?...
Deci e ok la 1,6 ca acul sa stea un pic sub linia de 750, dar nu si la 1,4...

This post has been edited by Vio: 29 Feb 2008, 15:14


--------------------
Renault Megane II 2003 1,4 16V
98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 29 Feb 2008, 16:16
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




deci ar trebuii sa-mi stea lipit de linia de 750?! Nu statea asa nici cand am cumparat-o si am dus-o la service sa o verifice inainte sa o cumpar, si cei de la ipso nu au gasit nimic. sa vedem saptamana viitoare cand ma duc cu ea. in mers nu face nici o figura. merge bine, trage bine. Consumul mediu este undeva la 8.3 parca la o viteza medie de 20-25km/h.
Tot nu mi-a mai raspuns nimeni la intrebare daca ar putea fi vreun injector....??


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 29 Feb 2008, 20:07
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




Este normal...daca nu-ti apare nimic pe bord, care este un calculator ce sesizeaza defectele de poluare sau altele...atunci las-o cum este ca nu are nimic...

Are 32.000 km...si tu ai vrea sa fii ca la 18 ani cred ... dar nu se mai poate...


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vio
post 29 Feb 2008, 20:14
Post #30


MEMBERMENSCH


Group: Members
Posts: 942
Joined: 19 April 05
From: Judetu' Sachsen, D.D.R.




Consumul mi se pare ok pentru sezonul asta, cam asa arata si la mine - 8,2... Mers mai mult in oras, distante scurte, motorul nu apuca sa se incalzeasca...


--------------------
Renault Megane II 2003 1,4 16V
98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 17:35
Dacia