curatirea EGR, demontarea si curatarea EGR
![]() ![]() ![]() |
curatirea EGR, demontarea si curatarea EGR
djcristi |
![]()
Post
#241
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|||
VYS |
![]()
Post
#242
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 14 May 08 From: Craiova ![]() |
Curatat si eu EGR azi. Simptomele initiale erau pierderea de putere (lenesa), fumul incepuse sa ma ingrijoreze, uneori la relanti cand era AC pornit fluctua turatia iar daca o accelaram puternic scotea fum si isi mai revenea, la accelerare era destul de brutala insensul ca apasai ceva mai mult si parca scapa deodata si smucea.
Desfacut EGR pentru prima data personal, a mai fost curatat acum 2 ani in service dar cred ca de forma, plus ca am gasit o ureche rupta la bobina. Operatiunea este usoara dar murdara rau daca o faci cu mainile goale. Supapa nu inchidea bine din cauza calaminei, se vedea fanta de aer cand era inchisa. Mizeria mare era si pe teava , obturata cel putin 35% cu zgura neagra. Curatat bine si suportul ramas pe motor si reasamblat. Acum am alta masina, foarte vioaie, fumul a disparut, totul pare OK. Sa vedem pentru cat timp, masina are 210.000 km. |
--------------------
Renault
Megane II
2004, 1,5 dCi
|
|
danyhhh |
![]()
Post
#243
|
Membru autentic Group: Members Posts: 646 Joined: 22 July 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salutare! Acum cateva zile am reusit sa curat si eu EGR-ul. Problema se manifesta in felul urmator. Masina avea anumite momente cand motorul dadea "in nas". Atat la plecarea de pe loc cat si la anumite retrogradari, unde se tura greu, scotea un puf negru de fum ca si cum s-ar elibera ceva, iar apoi accelera normal. Prima data cand am desfacut EGR-ul am observat ca era murdara teava respectiva in J precum si corpul EGR-ului de pe motor. Partea care nu am curatato a fost cea electronica unde intra mufa. Ea avea un "buton" sa zic asa care era murdar si iesea foarte putin. Dupa curatarea acestuia masina se simte mai vioaie, nu mai tremura la relanti, si motorul parca suna mai frumos. Masina are 244.000 km.
|
--------------------
Renault /
Megane /
2004
|
|
bg17aw |
![]()
Post
#244
|
Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 23 September 15 From: Bucuresti ![]() |
A mea are doar 80000 de km, dar a fost statuta mult timp.
Are rost sa ma agit sa curat EGRul oare? Apropo, l-a eliminat cineva complet? La VW exista baieti specializati pe eliminarea EGRului. |
--------------------
Renault
Megane II Berlina dCI 82bhp (60kW)
2004
|
|
djcristi |
![]()
Post
#245
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
eliminarea este ilegala si nerecomandata in special la diesel.
il poti curata. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
mihai079 |
![]()
Post
#246
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 16 October 15 ![]() |
Cine imi poate spune ce este acest element
Attached thumbnail(s) EGR_1.jpg ( Size: 157.52k ) Number of downloads: 1304 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2 Dynamique 1.9
2001
- IS 10 NFC
|
|
espacern |
![]()
Post
#247
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Siguranta alimentare statie sunet.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
marcel03 |
![]()
Post
#248
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 27 September 15 ![]() |
Sal,am o problema care ma necajeste de ceva timp,adica de cand am luat-o.E puturoasa la demaras si atunci cand ii dau blana se aprinde SERVICE,VERIFICATI INJECTIA in bord si se plafoneaza.Isi revine imediat cand nu o mai calc.I-am schimbat debitmetrul e aer si....nimic.Am pus-o pe tester si mi-a zis ca e turbina.Poate..Azi i-am scos mufa de la EGR si merge mai bine dar nu la puterea de 101cp.Cu mufa scoasa nu am nici un martor in bord.Si inca ceva,am ulei pe EGR.Maine revin cu poze.
Intrebarea mea e daca e de vina turbina sau e altceva sau sunt mai multe. Scenic II din 2005,74kw,101cp. |
--------------------
renault
scenic
2005
|
|
djcristi |
![]()
Post
#249
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
vezi intai ce eroare (exacta) ai pe tester si te orientezi dupa ea.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
cristeacalincj |
![]()
Post
#250
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 20 March 11 From: Cluj-Napoca ![]() |
Va salut. Am si eu o problema. Poate ma ajutati cu o parere. Megane 2 1.5 dci 60 kw. Pana nu demult consuma ulei la greu. Au gasit defecta turbina, imi scoate afara uleiul. Am schimbat-o cu una noua. Am pus si alt ulei+ filtru si filtru de aer. Dupa 500 de km masina nu ma tragea si scotea din nou fum albicios. Am chemat un mecanic, a desfacut egr-ul , era plin de calamina. A curatat cat a putut cu spray si apoi m-am dus la service la el si a desfacut galeria de aer si cealalta teava cu admisia de aer. Erau pline de depuneri. Dupa aceea parca am avut alta masina. Dar numai dupa cativa km in oras, din nou fum albicios si masina nu mai trage. Galeria de aer era super incalzita. Maine trebuie sa desfac egr din nou sa vad daca s-a adunat din nou calamina sau nu. Ce parere aveti ? Egr-ul l-am schimbat acum cateva luni, am pus unul nou. Sa fie defect iarasi ? La bord nu am niciun martor aprins. Astept pareri. Multumesc
|
--------------------
Renault
Megane
2003 1.5 dci 60 kw
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#251
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.315 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cu injectoarele cum stai?
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
cristeacalincj |
![]()
Post
#252
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 20 March 11 From: Cluj-Napoca ![]() |
Acum vreo 3-4 ani am schimbat pompa de injectie si am reconditionat un injector. Problema:pilitura. De atunci nu am mai umblat pe partea asta. Nu am mai avut eroare cu injection fault
|
--------------------
Renault
Megane
2003 1.5 dci 60 kw
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#253
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.315 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Da, dar ai fum alb ... sau este alb-albastrui ... cum e?
This post has been edited by cj98czh: 21 Mar 2016, 21:39 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
cristeacalincj |
![]()
Post
#254
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 20 March 11 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu am sesizat sa fie spre albastrui. Cert este ca prima data dupa ce am schimbat turbo problema a fost ca egr-ul a fost blocat din cauza depunerilor. Eu nu stiu de unde provine mazga aceasta
22 Mar 2016, 10:08: De dimineata am verificat egr-ul. E curat. nu s-a mai adunat mizerie. Dar daca o accelerez tot scoate fum si se incalzeste super tare galeria de aer. Am scos apoi mufa de la egr - merge mai bine si nu mai scoate fum. Dar nu imi apare nicio eroare la bord. E normal ? Nu cred ca am nici 10000 de km cu egr-ul schimabat ...... This post has been edited by cristeacalincj: 22 Mar 2016, 10:08 |
--------------------
Renault
Megane
2003 1.5 dci 60 kw
|
|
LUC1AN |
![]()
Post
#255
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 543 Joined: 4 April 10 ![]() |
Am curatat si eu EGR-ul astazi, nu era foarte imbacsit dar pistonasul mergea greu.
Am spalat bine cu motorina/perie de sarma/pensula, am dat bine cu degresant si am sters surplusul cu o carpa curata. Nu prea scotea fum nici inainte dar acum nu mai scoate deloc, chiar si la reprize de ¬3000 rpm. Rezultatele se vad in poze. Attached thumbnail(s) 14203516_1083996308349143_2007003485_o.jpg ( Size: 122.14k ) Number of downloads: 1182 14247597_1083996291682478_542348306_o.jpg ( Size: 125.22k ) Number of downloads: 1115 14193577_1083996215015819_692559900_n.jpg ( Size: 54.64k ) Number of downloads: 1088 14248781_1083996235015817_528596169_n.jpg ( Size: 45.9k ) Number of downloads: 1076 |
--------------------
Renault
MEGANE II
2007 1.5 dCi 106cp
- B 876 L U K
|
|
cnmarius |
![]()
Post
#256
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 16 April 15 From: Brasov ![]() |
Acum ceva timp s-a aprins si la mine martorul de emisii, pe tester zicea EGR blocat. Desi nu era foarte murdar, l-am curatat in service. Supapa se misca usor dar la a doua pornire martorul s-a aprins iar. Nu am pierderi de putere, masina se comporta normal, doar ceva fum negru daca o turez la semafor sau in pante. Mai pot face ceva, la ITP o sa am probleme? Multumesc.
|
--------------------
Renault
Megane II Bicorp
2004 1.5dci 82cp
|
|
aden |
![]()
Post
#257
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 23 February 07 ![]() |
QUOTE(cnmarius @ 6 Sep 2016, 10:10) Acum ceva timp s-a aprins si la mine martorul de emisii, pe tester zicea EGR blocat. Desi nu era foarte murdar, l-am curatat in service. Supapa se misca usor dar la a doua pornire martorul s-a aprins iar. Nu am pierderi de putere, masina se comporta normal, doar ceva fum negru daca o turez la semafor sau in pante. Mai pot face ceva, la ITP o sa am probleme? Multumesc. Salutare, si eu am avut aceeasi problema pe un 1.9dci din 2008. Nu aveam nici o problema, masina tragea foarte bine insa aveam mesajul check emissions si cheita de service. Dat jos EGR, curatat, mesajul a ramas acolo. Mecanicul meu a suspectat ceva pe partea electrica. Ideea este ca am cumparat sh un EGR nou si acesta merge brici. Ca si putere nu vad mare diferenta deoarece masina tragea f bine si inainte insa acum banuiesc ca mecanicul meu avea dreptate si era o problema la partea electrica a fostului EGR. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 / 1.9 131cp
2008 Sedan / Privilege
- -
|
|
cnmarius |
![]()
Post
#258
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 16 April 15 From: Brasov ![]() |
Salut si mersi de raspuns. Intre timp am mai fost si eu la un control si intr-adevar era partea electrica dusa. Am luat unul sh, l-am "imperecheat" cu masina, totul ok, facut si ITP linistit. Problema a aparut in week-end (dupa o luna de folosinta), dupa 6 ore de mers a inceput sa se blocheze, simteam ca niste "hopuri" de putere. La un moment dat, eram in accelerare in treapta 2 si mi s-a oprit motorul in mers. Am tras pe dreapta, am scos mufa de la EGR si de atunci merge brici masina, e mai vioaie chiar. Se pare ca n-am noroc la EGR
![]() |
--------------------
Renault
Megane II Bicorp
2004 1.5dci 82cp
|
|
micleadragoscostin |
![]()
Post
#259
|
![]() KET Group: Members Posts: 875 Joined: 26 January 09 From: Plopeni Prahova ![]() |
Salut,
Azi am demontat si eu EGR-ul de pe Megane-ul meu, 1.5 DCI 85cp Euro4. Deabia am cumparat masina, de 2 saptamani, si am zis sa desfac si sa curat sa vad despre ce e vorba, cu toate ca masina mergea ok. Am demontat, am curatat, nu era f murdar, dar parca tija era putin blocata. Totul ok. Am montat la loc, am mers putin cu masina turat pana la 4000 rpm. Dupa aprox 1h, m-am intors la masina sa o mut si.... SERVICE + martorul de defect la motor aprins. Nu stiu ce s-a intamplat. Nu am mai facut nimic la masina, si cand o oprisem era totul OK. Are cineva vreo idee?? Se poate sa fi iesit mufa la EGR si sa ramana memorat defectul? Ca am rupt partea de prindere, si cand am verificat era putin scoasa. Acum am asigurat-o cu niste coliere de plastic nu mai iese. |
--------------------
Renault
Megane 3 1.5DCI 110cp Energy
2012 BOSE Edition Miclea Dragos
|
|
TJV |
![]() ![]()
Post
#260
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 8 March 17 ![]() |
Salut
Am curatat si eu acel EGR si nu stiu de ce dupa cateva zile iar sa innegrit. Se pare ca atunci cand merge motorul primesc prea multe gaze de evacuare pe la admisie. Sa fie catalizatorul infundat, sau EGR-ul e de vina. Dupa cateva zile masina nu vrea sa mai porneasca pana cand nu desfac teava care duce de la EGR la admisie, iar EGR-ul este cu supapa in pozitia deschis + este negru de fum. Trebuie recalibrat acel EGR dupa fiecare demontare sau nu e neaparat nevoie. Recalibrarea se face doar cu CLIP su merge si cu un autotest direct de la masina cu motorul pornit? |
--------------------
renault
megane
2005
- BH10TJV
|
|
megan2 |
![]()
Post
#261
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 10 September 17 ![]() |
Salut, conform celor scrise pe acest forum(am citit ceva inainte sa ma apuc)am curatat si eu egr+tub j,desi masina nu dadea semne evidente de ceva.
A iesit din gaura lui foarte greu,am folosit o surubelnita dreapta careia i-am spart manerul de plastic si loveam usor cu ciocanelul intr-o parte a egr apoi trageam cu mana sau chiar bagam surubelnita si ridicam un pic din cealalta ...iar loveam, iar trageam...si tot asa pana a iesit. Am gasit egr semiblocat si tubul avea depunere scortoasa si uleioasa mai ales in zonele de intrare /iesire si in cot.Am improvizat dintr-o andrea veche si 2 bucati de sita de alama o "scula" si am folosit diluant de vopsele, apoi detergent si in final aparatul de spalat cu presiune pentru tub. La modelul meu nu se poate pierde garnitura de tabla fiindca ramane pe cilindrul egr. Operatiunea in sine este foarte murdara si nu merita facuta fara manusi de lucru.Chiar si cu pasta speciala(abraziva) mizeria iese foarte greu de la unghii si nu total din prima, oricat ai insista. Este atat de negra mazga aia ca am vopsit o bara cu ce am scos din tub amestecat cu diluant. Rezultatul se poate vedea in poze. Diferenta se simte prin faptul ca motorul este mai silentios si nu mai tremura asa la ralanti. Parca as spune ca si scoate mai putin fum, dar nu bag mana ca ma innegresc ![]() https://imgur.com/a/g2FZn https://imgur.com/a/cboW2 |
--------------------
renault
megane
2008 https://www.youtube.com/watch?v=E_kMznwmyT8
|
|
meg2s |
![]()
Post
#262
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
Prima curatare de EGR la masina din semnatura, la 201.000 km
Foarte surprins de starea clapetei: fara nicio depunere, doar afumata, adica de culoare neagra. Tubul in schimb era foarte incarcat, mai ales in vecinatatea cotului unde in mod evident depunerile au fost mai mari. Estimare vizuala: cel mult jumatate din sectiunea tubului era blocata de depuneri. S-a curatat mai intai mecanic, apoi prin ardere cu lampa + aer comprimat pentru fortarea flacarii de-a lungul tubului - destul de spectaculoasa imaginea... Pare ca raspunde mai bine la accelerare, in sensul ca urca mai usor in ture. Pe de alta parte poate fi si un usor placebo, dupa ce am vazut cum arata tubul ala la interior... Oricum inainte de curatare nu am avut simptome ciudate, in afara unor mici intreruperi/ezitari ale motorului in jurul a 2000rpm care apareau foarte rar. |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#263
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Unde ai facut operatia?
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
meg2s |
![]()
Post
#264
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
La Nicu&Costi; ii gasesti pe bursa daca nu-i stii deja, sau da-mi PM daca vrei detalii.
Urc si niste poze cu tubul: cele doua capete inainte de curatare, o parte din mizeria scoasa din tub cu o tija de cca. 15 cm si tubul dupa ardere. Cu clapeta n-am adaugat poza, pentru ca era foarte curata si doar afumata. L.E. in tava este si un gandac - e si el acolo ca sa stiti care-i scala... ![]() This post has been edited by meg2s: 16 Oct 2017, 14:30 Attached thumbnail(s) egr_pipe1.jpg ( Size: 371.2k ) Number of downloads: 309 egr_pipe2.jpg ( Size: 362.68k ) Number of downloads: 208 egr_pipe_dirt.jpg ( Size: 541.97k ) Number of downloads: 200 egr_pipe_clean.jpg ( Size: 329.05k ) Number of downloads: 205 |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
Megane_Sedane |
![]()
Post
#265
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 21 March 16 ![]() |
cat a costat operatiunea ?
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Sedan
2007 1.5 dCI 78kw
|
|
meg2s |
![]()
Post
#266
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
150 lei
|
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
ghost77 |
![]()
Post
#267
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 11 December 17 ![]() |
Salutare ...din nou,
Am schimbat egr-ul cu unul nou, turbo nou si masina merge bine. Dar intre 2000 si 3000 de ture cand accelerez linear, nu bruschez simt o "impotrivire". Adica scade putin viteza si apoi is ia avant. De la a 3-a in sus. De fumat ... fumeaza. Poate e si din cauza ca am pus in rezervor un tub de lichid pentru curatat sistemul de alimentare si injectoarele? Ma refer la fum. E fum mai mult negru. Sa ma gandesc la injectoare ?? Cateodata ma dispera de ce fumeaza atata si imi vine sa o dau chiar si gratis ... ![]() |
--------------------
RENAULT
Clio
2004 authentic
- 1.5 dci
|
|
Megane_Sedane |
![]()
Post
#268
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 21 March 16 ![]() |
QUOTE(cazan_dragos @ 9 Sep 2009, 13:10) [attachmentid=1627551077] [attachmentid=1627551078] [attachmentid=1627551079] pentru 1.5 de 105 cp an 2007: scule: cheie inelera de 8, perie de sarma. surubelnita dreapta 10-12,periuta de dinti. materiale: spray degripant, spray carbocliner, carpa,grafit pulbere. timp estimativ 30 min. operatiuni: 1. se desface tubul de la recuperatorul de gaze prin presarea clemelor si tragere.se scoate mufa electrica. 2. se slabesc si apoi se desfac cele trei suruburi. atentie sa nu cada cheia sau suruburile ca ajung in scut!!! 3.se misca putin egr si se introduce spray degripant, se ridica usor cu ajutorul surubelnitei si prin miscari de balans si usoara rotire. atentie la garnitura de aluminiu si sa nu se deterioreze piesele. 4. se scoate egr si se curata modo groso cu peria de sarma. se curata cu carbocliner iar in interior se foloseste periuta de dinti mai ales la tija culisanta. 5.se sterge bine dupa limpezire, se unge cu praf de grafit tija si suprafata exterioara(nu se foloseste vaselina care se arde si cocseaza). 6.se aspira locasul egr - mizeria de acolo poate ajunge in capul pistonului- 7.se introduce egr la locul lui se srang gradual suruburile,se pune mufa si furtunul la loc. pentru detalii atasat poze. Pornind de la tutorialele foarte bine explicate in posturile #37 si #75 am incercat sa curat EGR-ul si teava cotita in forma de J pe acelasi tip de motor. Desi teava a iesit usor si avea foarte putina calmina, dupa desfacerea celor 3 suruburi, pulverizat spray degripant, miscari balans/rotire si parghie cu surubelnita, EGR-ul nu a putut fi scos din locas. In afara folosirii uneltei speciale (post #39), mai stiti alta varianta ce poate fi folosita in scoaterea valvei din locas ? This post has been edited by Megane_Sedane: 30 Apr 2018, 14:24 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Sedan
2007 1.5 dCI 78kw
|
|
antalgbr |
![]()
Post
#269
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 25 May 10 ![]() |
Postările pe tema EGR au fost foarte bune, și am demontat EGR la mașina mea Megane 2 1,5 dci 101cp cotombrie 2006 euro 3. De mulți ani trepida la relanti, bătăi metalice la rece sau la accelerare, consum cfescut. Mașina are doar 70.000km dar a fost folosită 99% în oraș. EGR era complet blocat într-o masă compactă ca de pământ îmbibat cu smoală fără nici un orificiu. Curățat imițial cu diluant, apoi țeava de inox cu Triumf și un burete. După montare mașina mege ca nouă. Nu recomand folosirea nici unui material abraziv pentru că zgârieturile favorizează depunerea de calamină. Mulțumesc celor care au postat matriale pe tema asta și au adăugat și fotgrafii. Nu am putut face poze la demontare pentru că eram foarte murdar pe mâini. Dar am făcut câteva după curățare.
Attached thumbnail(s) 20180505_104927_1_.jpg ( Size: 3.32mb ) Number of downloads: 155 20180505_104916_1_.jpg ( Size: 3.05mb ) Number of downloads: 123 20180505_104905_1_.jpg ( Size: 3.63mb ) Number of downloads: 113 |
--------------------
renault
megane ll
2006 megan ll privileg
- B 62 GDS
|
|
BN97DAN |
![]()
Post
#270
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 23 November 17 ![]() |
Am curățat și eu EGR ul la Megane 2 1.5 78kw.. era plin de calamina și tija se misca foarte greu, am curățat tot dar nu simt ca ar trage mai bine..m-a tentează sa îl dezactivez din clip
This post has been edited by BN97DAN: 13 May 2018, 07:58 Attached thumbnail(s) 2E5650DC_C1F4_493D_A8DE_EFB275E4475A.png ( Size: 1.36mb ) Number of downloads: 121 DC9EC9C9_6F36_431A_AE0D_F4ED29A567A5.png ( Size: 1.12mb ) Number of downloads: 123 F167783C_A020_4282_9B41_2387EEFB6140.png ( Size: 1.16mb ) Number of downloads: 116 |
--------------------
Renault
Megane
2007 Grand Tour
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 05:45 |