ULEI VEGETAL PE LAGUNA
![]() ![]() ![]() |
ULEI VEGETAL PE LAGUNA
BASU |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 27 December 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
'04 Renault
Megane Sedan 1.9dci
Privilege+sunroof '02 Renault Laguna 2 GT 1.9dCi 107cp+soft
|
|||
przamfiri |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
la mine in oras merge cineva cu un logan diesel pe ulei de vreo 90000 de km ...m-am intalnit cu persoana in parcare la un magazin a turnat uleiul in fata mea si a plecat linistit
![]() ![]() This post has been edited by przamfiri: 12 Apr 2014, 17:22 |
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
holtandrei |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 13 April 13 ![]() |
BIO DIESEL
- Se poate utiliza pe temperature peste 15 grade Celsius ( sub devine prea vascos ) - pe orsice diesel classic sau cu turbine classica ( fara geometrie ) - pe DCI ( common rail diesel ) am inteles ca trebuie diluat 50% cu motorina classica pt ca presiunea pe rampa este prea mare pentru bio-carburant ( asa am retinut din ce am citit, poate ma insel ) |
--------------------
Renault
Laguna II Grandtour 2.2 DCi
2003 / Dynamique
- BH 59 EIH If there is no struggle, there is no progress.
|
|
siriteanu |
![]()
Post
#64
|
Membru autentic Group: Members Posts: 748 Joined: 19 May 11 From: Iasi ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW
Dynamique 2006
-
|
|
Axe |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
Beneficiile unei instalatii gpl pe diesel sunt mult mai mari dar nu-s omologate inca
![]() <span class='edit'>12 Apr 2014, 17:31:</span> QUOTE(przamfiri @ 12 Apr 2014, 17:20) la mine in oras merge cineva cu un logan diesel pe ulei de vreo 90000 de km ...m-am intalnit cu persoana in parcare la un magazin a turnat uleiul in fata mea si a plecat linistit ![]() ![]() Pai trebuie chemat la dna sa ne dea declaratii amanuntite, trebuia inhatzat ! ![]() Este important si cat ulei a turnat in fata ta pentru ca daca a bagat 50L e una si daca a bagat doar 12L e alta. Se pare ca problemele pot aparea daca folosesti mai mult de 50-50% ulei, daca vrei sa mergi doar pe ulei. Pana in 50-50, din ce am citit merge cam la orice diesel fara alte modificari. This post has been edited by Axe: 12 Apr 2014, 17:47 |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
QUOTE Beneficiile unei instalatii gpl pe diesel sunt mult mai mari dar nu-s omologate inca Daca nu ma insel , la diesel functioneaza in amestec , motorina + gpl , si ca ECU calculeaza coeficientul de amestec in functie de cat de tare apesi pe acceleratie . La benzina se merge exclusiv pe gpl ! Gpl-ul pe diesel asigura o ardere apropiata de cea a benzinei ( 97% , fata de 82% in cazul motorinei ) . Totusi este justificata doar cand se circula in general extraurban , la turatii ridicate procentul de amestec este in favoarea gpl-ului |
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.884 Joined: 4 February 09 ![]() |
Bine zis!
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
Axe |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
Absolut corect ce ai spus dar ai uitat esentialul: se pare ca exista o crestere de putere de 30% fara alte modificari !!!
![]() This post has been edited by Axe: 12 Apr 2014, 18:26 |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
fiul |
![]()
Post
#69
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 14 June 07 ![]() |
Azi am pus 5 l de motorina si restul 4 kg de jumari. Merge brici. Ma gandesc sa pun si cativa catei de usturoi. A innebunit lumea. Daca n-ai bani de benzina/motorina, atunci vinzi masina ca e logic ca nu ti-o mai permiti. Altfel intram in categoria: x6 cu banii jos si garsoniera inchiriata. N-as baga asa ceva niciodata in masina.
|
--------------------
Renault
Megane
2001-1.9dti
|
|
Axe |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
Ai trait degeaba, nu-ti plac provocarile, viata plicticoasa !
![]() This post has been edited by Axe: 12 Apr 2014, 19:05 |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
corneliassy |
![]()
Post
#71
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 28 August 14 ![]() |
L-am intrebat pe un roman care sta in Germania de ce nu merge cu ulei. Mi-a aratat in magazin 1.3 pretul la ulei. Spre seara a scazut pretul la motorina de la 1,33 la 1,29. Si pe buna dreptate, la ce tot chinul cu uleiul? Sa fie el mai ecologist?
|
--------------------
Renault
Laguna
2002
|
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
De e atat de bun uleiul vegetal la motoarele diesel ( de generatie noua , nu tractoare ) de ce vad coada la pompa , unde motorina e 6,2 - 6,3 ron/litru , si nu vad coada la carrefour ( de ex. ) unde uleiul vegetal este si la 3,99 ron/litru ???
![]() |
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
kaferfan |
![]()
Post
#73
|
Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 16 January 08 ![]() |
Bai frate, cum se arunca unii in afirmatii fara sa cunoasca niste principii de baza ale functionarii motorului.
Cum confunda unii biodieselul cu uleiul vegetal, etc. Auzi, cica sa nu bagi ulei vegetal daca ai turbina ca se naclaieste . Pai ce treaba are sistemul de injectie cu sictemul de admisie aer? De unde sa ajunga ulei vegetal in turbina ? Presupun ca, colegul nostru baga uleiul vegetal in baie, nu in rezervor ![]() Altul, cica sa bagi obligatoriu ulei 2T in rezervor. De ce ? Uleiul vegetal nu are destula ungere ptr componentele sistemului de injectie ? Fratilor....cititi forumuri de specialitate cand faceti afirmatii, nu faceti copy-paste de pe alte forumuri unde scriu altii ca voi. Si, postul meu, nu se refera decat la unii dintre cei care comenteaza pe aici, se stiu ei care. Forumul asta ar trebui sa ne ajute si sa ne ofere raspunsuri la anumite intrebari, nu sa ne bage mai mult in ceata datorita habarnistilor care isi dau cu parerea si sunt pe langa subiect. |
--------------------
Renault
Laguna 1.9 DCI
2003 Authentique
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.884 Joined: 4 February 09 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#75
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
VW recomanda la modele diesel din anumiti ani sa foloseasca bio diesel in proportie de 5%. S-a demonstrat ca bio dieselul are proprietati bune de lubricitate.
Iar cei care au pus ulei de floarea sorelui direct din sticla in rezervor (fara a fi ars) au facut mai multa paguba. Vedeti aici metoda exacta de preparare: https://www.youtube.com/watch?v=GOFbsaNeZps |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
kaferfan |
![]()
Post
#76
|
Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 16 January 08 ![]() |
QUOTE(audiofilu' @ 2 Sep 2014, 21:43) ![]() Oricum, felicitari, cred c-ai luat nota mare la Bac, la lb romana ! ![]() <span class='edit'>3 Sep 2014, 08:16:</span> In vest se foloseste uleiul ars, colectat din fast-food-uri tocmai pt ca este gratuit. Altfel, pretul uleiului vegetal din supermarket este sensibil egal cu pretul combustibilului de la pompa. Cat despre recomandarea celor de la VW de adaugare a unui procent de 5% biodiesel in motorina de la pompa, asta este valabil pt motoarele construite in era motorinelor Euro2 si Euro3 si care, acum, sufera din cauza lipsei parafinei , componenta care asigura lubrifierea sistemului de injectie. Astfel, prezenta unui procent de biodiesel mai echilibreaza balanta si asigura o mai buna lubrifiere a pompei de injectie. Eu, personal, folosesc in momentul de fata ulei vegetal pe o Corsa TD, Euro2. Motorul merge impecabil, poate cu ceva mai multe vibratii in relanti in primele 10-15 minute, datorate viscozitatii mai mari a uleiului fata da cea a motorinei. Sunt atent sa nu am mai mult de 15 litri in rezervor, incercand astfel sa ridic cat mai repede temperatura combustibilului din rezervor prin intoarcerea acestuia pe sistemul de retur. Ar fi fost ideal un sistem de preincalzire a combustibilului, avand in vedere ca fac drumuri cu preponderenta in oras. Reteta pe care o utilizez este de 2/3 ulei cu 1/3 motorina. Incerc deasemenea, ca la doua astfel de cicluri sa fac un ciclu de mers cu motorina+aditiv, pentru curatarea eventualelor gome depuse. This post has been edited by kaferfan: 3 Sep 2014, 08:17 |
--------------------
Renault
Laguna 1.9 DCI
2003 Authentique
|
|
ady_vasiloiu |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 946 Joined: 12 March 12 From: Ploiesti ![]() |
Eu am pus ulei 2T cu norma Jaso-FC de vreo 2 plinuri incoace.Pun 200 ml la 60-70L si mi se pare ca e mai silentios (dar e posibil ca doar sa mi se para).In schimb am clar mai putin fum la accelerari bruste.NU stiu daca o sa mai pun, am pus acum ca am tot citit pe forumuri despre adaugarea uleiului 2T in motorina si am si pe cineva de la munca ce are grija de parcul auto (ford si Renault) care imi recomanda sa pun 2T si ce-i drept eram curios, oricum rau nu-i face.
This post has been edited by ady_vasiloiu: 3 Sep 2014, 09:34 |
--------------------
RENAULT
CLIO 3 1.5dci
dynamique
|
|
Axe |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
Eu am facut un proiect cu bujii incandescente(am sfarsit prin a pune doua, in proiect apare doar una) in paralel cu o serpentina de cupru confectionata peste filtrul de ulei si cu invelis termic peste. Pe furtunul dinaintea pompei am termometru care imi spune in orice moment la cat intra uleiul si un intrerupator in caz de orice avarii.
Attached thumbnail(s) PREINCALZITOR_ULEI.png ( Size: 252.68k ) Number of downloads: 569 |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
corneliassy |
![]()
Post
#79
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 28 August 14 ![]() |
Termostatul ala ar trebui sa comande un releu caci nu stiu daca ar suporta amperajul bujiei prea mult timp.
|
--------------------
Renault
Laguna
2002
|
|
Axe |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
Am uitat eu sa spun, am releu de 70A
|
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
ady_vasiloiu |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 946 Joined: 12 March 12 From: Ploiesti ![]() |
Chiar vorbeam luna trecuta pe marginea subiectului asta cu o cunostinta (care are vreo 20 camioane) si zicea ca pune ulei de floarea soarelui in motorina si ca asa i s-a recomandat si lui.Deci nu cred ca tuseste de la ulei un motor diesel.
|
--------------------
RENAULT
CLIO 3 1.5dci
dynamique
|
|
argon |
![]()
Post
#82
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ba tuseste, cel putin de la ulei de floarea soarelui, un motor relativ modern de dupa 2000 incoace nu o duce mult. La masini ma refer, la motoarele de la 10 litri in sus cum sunt pe camioane, nu stiu, dar la unul modern euro 5 sau euro 6 care au aparut de ceva vreme, bine nu-i face.
This post has been edited by argon: 4 Sep 2014, 14:01 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ady_vasiloiu |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 946 Joined: 12 March 12 From: Ploiesti ![]() |
La cum e uleiul la noi (contine mai multa apa decat ulei) tind sa cred ca intr-o masina euro 4-5 poate face ravagii.In camioane am inteles ca nu se intampla nimic.Ce-i drept 10 litri de ulei la 500 litri de motorina e cam nimic.
Eu am zis, in masina pun ulei 2T de vreo 2 plinuri si nu are nimic, ba mai mult nu prea mai scoate fum. Era la un moment dat un episod din Top Gear UK in care foloseau uleiul de rapita daca nu ma insel si masina functiona foarte bine. |
--------------------
RENAULT
CLIO 3 1.5dci
dynamique
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#84
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Ulei 2T folosesc de vro 6000 km,(200ml la 50l motorina) cand am sa ajung la 10.000 am sa dau jos egr ul sa vad cum arata, ce pot confirma e ca motorul este mai silentios si raspunde mult mai bine la accelerari, cat despre fum, nu am avut si nici nu am, doar daca o ridic peste 4000 apare putin fum negru, asta cu masina pe loc, in mers nu am observat.
p.s aditivii din motorina EURO5 sunt extrasi din uleiul 2T ![]() This post has been edited by RazvanF: 4 Sep 2014, 17:23 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
kaferfan |
![]()
Post
#85
|
Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 16 January 08 ![]() |
Am vazut intr-un montaj pe youtube un Mercedes 123 cu un sistem interesant de alimentare cu ulei vegetal. Masina se afla in UK, unde temperaturile sunt mai reci dupa cum stim. Rezervorul original al masinii era folosit ptr uleiul vegetal, iar undeva auxiliar era montat un mic rezervor in care era motorina. Alimentarea pompei de injectie se facea alternativ din cele doua rezervoare prin intermediul unei electrovalve comandata manual cu ajutorul unui intrerupator de la bord. ( ceva in genul electrovanelor de la instalatiile de GPL )Se pornea pe motorina timp de cateva minute, se comuta pe ulei iar inainte cu cativa km de a ajunge acasa se comuta din nou pe motorina ptr curatarea injectoarelor.
Nu stiu efectul folosirii pe timp indelungat a uleiului, insa inclin sa cred ca probleme mari n-ar fi. Era o vreme cand motorina pe timp de iarna se ingrosa aproape ca si pacura, de multe ori era indoita cu ulei de transformator si totusi, masinile porneau si se deplasau chiar si la temperaturi cu multe grade minus. Iar singurele defecte majore erau decalibrarea diuzelor injectoarelor sau a capului hidraulic al pompei. Vorbesc despre motoarele diesel clasice. |
--------------------
Renault
Laguna 1.9 DCI
2003 Authentique
|
|
holtandrei |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 13 April 13 ![]() |
Ok, am facut un test pe masina mea, 2.2 DCI Euro 3
8L motorina 12L ulei de la ieftinel ( 3.8lei/litru ) ~6000 km parcursi astfel si nu am simtit nici o pierdere de putere, ba din contra nu mai fumega negru la pornirea in sarcina ( am si flash tuning pe ecu ) dar conditie e ca afara sa fie peste 17grade celsius, altfel uleiul de gatit dedvine prea vascos deci la combinatie de 60/40 eu zic ca merge excelent am mai facut si alte teste de genu: 4 litri benzina + 8litri ulei auto ( ce a mai ramas de la revizii prein service ) si 8litri motorina, rezultatul a fost unul excelent, mergea RAKET dar nu recomand This post has been edited by holtandrei: 8 Sep 2014, 10:07 |
--------------------
Renault
Laguna II Grandtour 2.2 DCi
2003 / Dynamique
- BH 59 EIH If there is no struggle, there is no progress.
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Ma bag si eu in seama, poate se lasa cu un scandal.
Fosta mea masina, 1.9 DCI, 120 cai, chipuita, intretinuta ca ochii din cap. Si totusi m-am aruncat in a baga in ea ulei vegetal, in proportie de 40 litri motorina/30 litri ulei vara si 50 litri motorina/20 litri ulei spre 60-10 iarna. Masina a mers asa circa 2 ani, si problemele niciodata nu au fost date de combustibil iar decizia de a merge asa am luat-o cand am realizat ca orice i-as face, se va strica din 2 in 2 luni. Asa ca de ce sa nu economisesc la combustibil, daca Renault a facut o masina consumabila? Era fericirea mea cand gaseam pe la diversi saormari ulei ars si mi-l dadeau ca oricum il aruncau la canal. In primul rand, cu ce omoara uleiul vegetal motorul? 1.Turbina? De ce ar muri turbina cand uleiul vegetal arde mai bine? Nu as dori argumentul cu temperatura mai mare, blabla. Atata timp cat ai ulei potrivit si mergi corect cu ea, turbina nu va pica mai repede decat la o masina condusa subturat. Eu am mers cu ea si chipuita (deci turbina intra mai repede), EGR blocat pe inchis si cu gazele din carter suprimate (deci in camera de ardere intra numai aer-->temperatura de ardere mare) si turbina nu avea nici o schimbare in comportament. 2.Injectoarele? De ce ar muri injectoarele cand ele sunt facute sa functioneze cu chestii uleioase si asemanatoare ca vascozitate cu uleiul/motorina? A, sa nu torni ulei ars plin de cartofi prajiti, dar asta e valabil si la motorina. Nici injectoarele nu stau ca argument, atata timp cat nu bagi numai ulei vegetal si iarna ele sunt fortate sa scuipe prin duze margarina. 3.Catalizatorul. Cu ce ar infunda acel catalizator clasic arderea uleiul vegetal? Care este adevarata moarte a motoarelor 1.9 DCI de pe laguna? Forma camerei de ardere. Iarna, la -5, -6 grade, cand incerci sa injectezi in camera de ardere ulei vegetal (vascos ca margarina - stim cu totii cum arata uleiul pe frig), acesta nu se va aprinde la fel de repede ca motorina, ba chiar va ajunge pe peretii camerei de ardere si va arde incomplet acolo (motoarele clasice au altfel camera de ardere si altele sunt presiunile de injectie). De la bucataria oricarui roman stim cum arata o tigaie afumata: plina de aceea pojghita neagra (carbon) care se curata extrem de greu, chiar si inmuiata cu apa fierbinte. Si e valabil nu numai iarna, chiar si vara, cu un amestec prea bogat in ulei vegetal si o temperatura scazuta a combustibilului poti avea depuneri pe camera de ardere. Ei bine, aceea pojghita este moartea motorului nostru. In timp, se aduna si cred ca realizati ce inseamna sa se depuna in interiorul camerei de ardere. Atata timp cat se foloseste o proportie cat de cat ok, masina nu are ce sa pateasca, francezii si englezii sunt obligati la fisc sa declare cand baga asa ceva in masina (nu poti acciza ceva ce se mananca in mod normal). Nu am bagat in ea ulei de transformator/ulei de motor ars, chestiile astea mi se par un pic extreme, insa ulei vegetal de la carrefour (2.5-4 lei) si ulei ars de la cartofi prajiti am bagat o gramada. Uneori, vara am bagat chiar si 60 de litri de ulei ars si 10 litri de motorina. In afara de miros ciudat la evacuare masina nu a avut nimic (recunosc insa ca era pe timp de vara, cand toata masina este calda, deci si carburantul care intra in motor are cel putin 30 de grade). Inca o chestie, eu aveam sistem de injectie BOSCH (pompa+injectoarele, deci printre cele mai fiabile sisteme de pe piata). Am avut 1000 de belele cu masina cat timp am avut-o (3 ani) dar niciodata probleme cu pompa/injectoarele (recunosc ca 2 au fost reconditionate imediat ce am luat-o). Poate ajuta pe cineva experienta mea. This post has been edited by mircea-daniel: 8 Sep 2014, 16:03 |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
AgathaRo |
![]()
Post
#88
|
Scârtzar Group: Members Posts: 76 Joined: 1 February 13 ![]() |
Folositi mai degraba ulei de transformator e mult mai ieftin mai putin vascos si se vinde in cantitati industriale de la 5000 litri in sus.
@ In ultima vreme au inflorit discutiile cu carburantul vegetal mai pe toate forumurile, parerea mea sa lasam mai low , guvernul Ponta reduce TVA-ul la alimentele de baza si va adauga si uleiul de gatit la accizare. This post has been edited by AgathaRo: 8 Sep 2014, 20:18 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003
- BV 11 JAN Laguna II , 1.9dCi , 107cp 2003.
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
De unde se poate cumpara ulei de transformator?
|
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
Axe |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
E o intrebare buna si cred ca ne-am strange cativa sa luam o cantitate mai mare!
|
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 01:59 |