Se opreste motorul in mers - 1.4 8v/16v, cauze, solutii, remedieri
![]() ![]() ![]() |
Se opreste motorul in mers - 1.4 8v/16v, cauze, solutii, remedieri
mirel-zwu |
![]()
Post
#61
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 13 June 09 ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio
2002
- BZ-03-ZWU
|
|||
cleo_2001 |
![]()
Post
#62
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 26 June 09 ![]() |
sal. Am o problema asemanatoare cu Sabrina mea (Renault 9 GTL). Pur si simplu se opreste, in mers sau la relanti. Opresc, misc de borna de la aprinderea electronica, in timp ce ma ajuta cineva cu o cheie. Pleaca linistita ca si cum nu ar fi nimic. Problema apare pe timp de vara de obicei. De ex. toata iarna nu am avut nici o problema. Acum... se intampla din nou. Stie cineva de la ce ar putea fi?
|
--------------------
Renault
Clio Dynamique
2001
- SB-06-FBS
|
|
packard |
![]() ![]()
Post
#63
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 14 June 09 ![]() |
eu cred ca e o problema de vacuum sau de baterie ...verfica-le si pe astea
|
--------------------
seat
leon
2003 150hp 4wd Igienizare Climatronic / Aer conditionat auto
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.463 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Tu chiar crezi ce scrii pe aici, sau doar vrei sa faci mai multe postari ?
Cum sa se opreasca motorul la relanti din cauza bateriei ? Daca ar fi ceva cu bateria, nu i-ar mai porni motorul. |
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
mirel-zwu |
![]()
Post
#65
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 13 June 09 ![]() |
La mine a fost de vina pompa de benzina,nu mai avea presiunea necesara si la drumuri mai lungi pentru cateva secunde "obosea"si nu mai baga benzina deloc de aia mi se oprea motorul(din cate am inteles eu ),verifica presiunea pompei de benzina sincer sa nu te apuci sa faci ca mine sa sa dai banii pe altele incepi cu pompa,parerea mea.
|
--------------------
renault
clio
2002
- BZ-03-ZWU
|
|
cleo_2001 |
![]()
Post
#66
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 26 June 09 ![]() |
pompa de benzina am inlocuit-o, am pus una de dacie. presiunea e buna. singurul efect se produce cand misc de o anumita mufa de la aprindere
|
--------------------
Renault
Clio Dynamique
2001
- SB-06-FBS
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Pe Renault 9 ai cu totul si cu totul alt tip de pompa de benzina.
Vezi ca exista si sectiune separata dedicata modelelor mai vechi. This post has been edited by cristio_79: 28 Jun 2009, 19:42 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
cleo_2001 |
![]()
Post
#68
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 26 June 09 ![]() |
Am pompa de dacie de 10 ani pe ea. Singura chestie ca cea mai mica miscare o face inutila.
|
--------------------
Renault
Clio Dynamique
2001
- SB-06-FBS
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#69
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
Daca vrei sa fi ajutat da mai multe detalii ( cu lux de amanunte) exact cum se manifesta.
CAUZELE pot fi multiple culese de la alte cazuri asemanatoare: - Senzorul/captatorul de turatie - apa in benzina - injectoarele infundate de depuneri - pompa de benzina - centrala de injectie ( ECU) - bujiile - filtrul de benzina - baterie - contact la borne imperfect , oxidate - fisa de conexiune la cutia de sigurante + cabluri si conexiuni alte trasee electrice - clapeta de acceleratie - murdara - furtunul de la filtrul de aer ( aer fals se oprestae masina - da in nas) - alte furtunase au fisuri Din pacate asemenea defect este cel mai greu de ghicit de unde vine. un coleg de pe site a schimbat piese de 15 milioane ca in final defectiunea sa fie la pompa de benzina ( 750 ron) Cel mai simplu incepe cu schimbarea bujiilor verificarea unor contacte electrice si apoi mai vezi ce se intampla. This post has been edited by hellcat: 23 Feb 2014, 19:38 |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
amortizor |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 22 January 09 ![]() |
eu unul am inebunit de un an de zile curat mufe si misc de fire de cred ca pana la urma o sa le rup eu, mi se opreste masina in mers de cele mai multe ori o ia din inertie dar in concediu am patit-o si la modul sa nu mai porneasca deloc, nu mai stiu ce sa i fac, nici macar sa o vand nu pot. Va rog ajutati-ma
28 Jul 2009, 11:10: mentionez ca masina se oprestre indiferent de pozitia acceleratiei de cele mai multe ori se opreste in sarcina adica intrerupe rau de zici ca se rup tampoanele dupa care isi revine, uneori nu isi mai revine doloc chiar si dupa ce o opresc si incerc sa o pornesc nu mai porneste. o las cateva minute si porneste...de la ce poate fi????? This post has been edited by amortizor: 28 Jul 2009, 11:10 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004/1,4MPI It's not over until is over!
|
|
mirel-zwu |
![]()
Post
#71
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 13 June 09 ![]() |
problemele pe care le ai tu ,le.am avut si eu ...tot la fel se oprea in mers dadea in nas etc etc la mine a fost pompa de benzina de vina, verifica.i debitul. cauta la topicul "se opreste in mers si la relanti"o sa gasesti mai multe detalii acolo,asta daca masinuta ta este pe benzina.daca nu da nici o eroare pe test eu cred ca este pompa,cel putin la mine asa a fost.
This post has been edited by mirel-zwu: 11 Aug 2009, 14:48 |
--------------------
renault
clio
2002
- BZ-03-ZWU
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#72
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
Revin cu o problema mai veche de 1 an si ceva cand masina se oprea din mers din luai piciorul de pe acceleratie cu treapta de viteza 2 ( adica frana de motor)
Mers la Renault facut tester si nu au gasit nimic anormal. atunci am schimbat bujiile si am mers bine circa 17000 km pana cand n-a mai vrut sa porneasca normal ( invartea dar nu pornea). deci pornire la a 3 -4 cheie si ajutata cu acceleratia, acum problema opririi din mers a reaparut brusc. probabil ca sunt legate de o piesa defecta. Am curatat un senzor de turatie acela cu pilitura pe el, la volanta sau cum ii mai spune. acum porneste normal si sper sa NU mai faca figuri sa se opreasca in mers. |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
hashcip |
![]() ![]()
Post
#73
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 31 October 07 ![]() |
confirm ce spune @mirel-zwu "la mine a fost pompa de benzina de vina"
verificati pompa si benzina din rezervor. multi au gasit benzina rosie. alimentat fara discutie din benzinarie. concluzia fara discutie - benzina proasta.... ![]() |
--------------------
renault
symbol 1,5dci 85 cp
2008 fidji
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#74
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Incerc ei eu sa fac o completare acestui topic. Desi s-ar putea usor comasa ceea ce voi scrie cu "nu mai porneste".
Se ia in calcul faptul ca vorbim de clio II symbol I 2001 cu 139.000 km la bord. Acum vreo 2000 km am avut cateva rateuri in mers, frana de motor sau chiar sarcina ... parca taia injectia, dar totusi curios ca pentru cateva secunde turatia ramanea constanta, dupa care isi dadea drumul. Ok, m-am stresat putin dar am zis ca o fi ceva mizerie prin benzina, mai ales ca dupa incident a mers ok, pana acum. Pana intr-o duminica acum 1,5 saptamani cand am ramas cu masinuta in drum ![]() Aceleasi simptome dupa care s-a oprit. Am incercat sa o repornesc, dar nu a mai vrut, totul parea bine, beculetele de la bord se stingeau, electromotorul avea putere dar nu pornea deloc. Ok, dupa putin stres si injuraturi am purces la desfacere si testare. Am desfacut tubul de la rampa de injectoare si benzina venea corect la mai multe incercari. Bun, am inceput sa scot fisele pe rand si sa vad ca avea scanteie. Totul parea ok, desi la 3 si 4 scanteile erau cam rare (fata de 1 si 2) dar erau. Am trecut peste. Ok, am dat jos carcasa filtrului de aer si "stupoare" motorul a pornit, nu am reusit sa inteleg. Am mai mers 1km s-a oprit din nou. Am zis, ok e ceva cu temperatura ... la nervi ... in mod normal calculatorul opreste injectia daca temperatura este peste un anumit nivel, iar daca senzorul e varza => nu mai porneste. Am stat asa vreo saptamana pana am ajuns la un pc. cu soft diagnoza, pana acolo 7-8 km masina a mers ok. { Intre timp am curatat toate mufele, inclusiv calculator masina cu spray de contacte si am masurat fisele. La bujia 3 nu am reusit sa o masuram si am zis ca gresim noi la ceva, iar la 4 datele citite eram mult prea mari ... dar iarasi am zis ca gresim. } La conectarea calculatorului am vazut 2 erori, sonda presiune atmosferica si senzor temperatura, erau doua posibilitati corecte din care masina sa nu mai porneasca ... dar nu ne-am oprit aici pentru ca erau erori inregistrate in trecut si deci problema senzorilor nu era o certitune. Cu motorul pornit am observat ca atat presiunea atmosferica cat si temperatura sunt citite corect (aveau date relevante, nu 2000 bar si 700grade ci normale pentru acel moment). Dar sonda amonte avea un grafic aiurea, in loc sa fie sinusoidal era aiurea rau ... am zis ok, 2 senzori si o sonda m-am aranjat anul asta. Dar nu ne-am oprit aici, deoarece sonda poate fi influentata si de alte elemente. Am lasat motorul la relati pana a crapat. In mod identic nu a mai vrut sa porneasca. Am inceput sa cautam la cald si da sonda de temperatura a "dat eroare" era mult prea incins motorul. Am asteptat sa se raceasca, dar nici pe la 75 grade nu a pornit. Ok. Aveam un set de fise si o bobina de inductie de la logan. Bobinele raportau la masurare valori identice, 0,09 ... deci nu era de acolo. Am inceput sa remasuram fisele de la clio comparativ cu cele de la logan. Pistoanele 1 si 2 valori apropiate, 1,5 1,7 1,8 1,9 deci ok. Pistoanele 3 si 4 ups ... pe 3 cand se putea citi la clio arata 25,xx 26,xx muuuult peste valorile de mai sus si deci cele normale. La 4 s-au inregistrat valori de 15,xx 17,xx la fel peste valorile normale. + la 3 uneori aparatul de masura arata 0 = fisa intrerupta pe undeva. Bun ... dupa atata stres => trebuie SET FISE NOI. Am pus repede fisele de la logan, dar nu a pornit nici asa. Dedus repede si logic, desi era ora 24 deja ca mai e o problema. Calculatorul numai raporta nimic aiurea. Dar cel/cei cu care eram (carora le multumesc mult, sper ca citesc ![]() Problem 2 => trebuie CURATAT motorasul pas cu pas sau ALTUL NOU. Duminica am fost in vitan, ca orice bun concetatean ![]() Intre timp mi-au ajuns fisele de acasa (MS) 65 ron setul de logan scrie renault pe ele. {cu atentie, cea de la 4 e mai scurta cu vreo 2-3cm dar e ok} {in vitan era 60 setul deci acelasi lucru} Ieri am cumparat un Gum Cutter de la 2+2 si am inceput distractia. Fisele s-au schimbat usor si rapid. Motorasul pas cu pas a fost putin mai complicat dar am reusit (detalii la tutoriale). Dupa remontare am facut un test "prin cartier", vreo ora jumate, stat la relati cate 20 minute, mers prin semafoare etc. Temperatura lichidului de racire sta in valori normale, relatiul "se aude parca mai bine", pornirea nu e neaparat sesizabil mai usoara (fata de momentele in care pornea Clio) ... dar se pare ca probleme s-au rezolvat. De asta am zis ca e o combinatie intre Se opreste in mers si Nu mai porneste. Daca se va schimba ceva in rau va voi mai scrie pe aici, dar sper ca totul e ok acum. Nu am mai pus testerul pe masina dar probabil in seara asta o sa ma mai uit odata la garficu sondelor si asa mai departe. Spor, |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cipikao |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 24 September 09 ![]() |
Am si eu aceeasi problema nu mai porneste si de doua saptamani nu stiu ce sa-i mai fac. Am un Renault Twingo, 1996, motor C3G, 1239 cm3, 8v. Precizez ca am adus-o fara probleme din Germania si chiar m-am bucurat de ea cat de frumos porneste si cat de bine merge, pana intr-o dimineata cand nu a mai vrut sa porneasca. Am citit toate topicurile de pe Twingo si am facut cam tot ce s-a scris acolo adica curatare senzor volanta, curatarea tuturor mufeler cu spray de contact am desfacut chir si corpul clapeta si l-am curatat desi nu era murdar deloc, plus curata motoras pas cu pas fara sa-i modific pozitia. La injectie monopunct corpul clapeta e format din doua parti partea de deasupra avand mantata un injector care pulverizeaza benzina direct pe corpul clapeta. Injectorul merge pt ca l-am tinut spre mine si cineva a dat la automat si pulverizeaza benzina foarte bine. Bujiile le-am scos pe rand, am facut masa cu ele si dau toate scanteie. De la cheie nu cred ca e pentru ca becul rosu se stinge si nu palpaie cand dau la automat. Nici in bord nu mi se aprinde nici un martor decat cei care se aprind normal la pornire. Sigurantele sunt toate bune. Am citit aici la tine cmAndrei ca exista un senzor de temperatura care raspunde si de pornire poti sa-mi spui si mie unde se afla sa-l verific si pe ala poate e dus ca altfel nu stiu ce sa-i mai fac de doua saptamani sunt zilnic cu capota deschisa, vecini spun ca poate fac vreun avion din ea dar eu sunt chiar disperat.
8 Oct 2009, 21:57: Precizez ca nu mi sa oprit niciodata in mers, relantiul era rotund fara sunete speciale, seara m-am plimbat cu ea si dimineata nu a mai vrut sa porneasca.Va rog dati-mi un sfat. This post has been edited by cipikao: 8 Oct 2009, 21:57 |
--------------------
renault
twingo C06
07/1996
|
|
mozartino |
![]()
Post
#76
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 1 October 09 ![]() |
Salut!
Am si eu o problema asemanatoare cu un megane2 (cumparat acum 2 luni) Dupa pornire (start button) motorul functioneaza ceas dar dupa cateva secunde scade turatia pana "moare". Am curatat clapeta de aer. Nu era f. murdara. Insa problema nu s-a remediat. Dupa cele experimentate de voi. Cu ce altceva sa incep? Sa imi faca o diagnosticare cu calculatorul? O sa-mi spuna exact care senzor/component da rateuri? Am vazut ca s-au vehiculat urmatoarele: pompa de benzina + filtru de benzina, senzor de volanta, senzor de turatie, fulie defazoare, filtru aer. Poate cineva sa le decsrie ca sa poata fi usor reperate. Am inteles ca senzorul de volanta il poti curata usor. merci de sfaturi. GB |
--------------------
renault
megane
2004
- BV35ART
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Se curata usor. Se afla pozitionat pe carcasa ambreiajului.
Vezi ca erau poze pe aici. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#78
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
S-a mai "vehiculat" si acel motoras pas cu pas ... la masina ta exista ? l-ai curatat ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
maxtor |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 2 November 09 ![]() |
Nu stiu daca m-am incadrat bine cu postu` dar am si eu o problema cu motorul la un renault clio 1.2 benzina.De vreo luna incoace se tot opreste motorul si nu ii dau de capat.Dupa ce pornesc motorul intra normal socu automat si il tine la 1500 de turatii iar dupa ce se incalzeste ramane tot turat sau ajunge chiar si la 2000 de turatii.Pe langa asta daca il accelerez asa scurt incepe si vibreaza si da sa se opreaca motorul si nu are putere ,nu mai spun ca mananca la benzina ca si 2 loganuri la un loc
![]() Benzina nu cred ca este de vina pentru ca am curatat rezervorul. Mai am o intrebare ........Dupa ce opresc motorul si deschid capacul de la rezervor se aude un pasait ca un fel de presiune sau vin habar nu am .Este normal sa faca asa ? Astept un raspuns de la voi ca nu mai stiu ce sa fac cu ea si ma tem ca o sa ii dau foc in drum daca se mai opreste cu mine ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio
1994 1.2 benzina
- BH 57 JBL
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#80
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Cati km la bord ?
Masoara fisele si spune-ne rezultatul. Bujiile cand au fost schimbate ? Corpul clapeta cand a fost curatat ultima data ? |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
maxtor |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 2 November 09 ![]() |
Are 170000 km bujiile le-a schimbat de 2 luni.Care ii treaba cu fisele ce legatura au ?
Care ii corpul clapeta ? |
--------------------
Renault
Clio
1994 1.2 benzina
- BH 57 JBL
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#82
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Pai la fel am patiti de curand la 140.000 km si 2 fise erau cam varza ... 1 chiar intrerupta "putin" 1 varza si doar doua ok ... deci de verificat.
Nu stiu exact cum arata motorul masinutei tale ... dar "ultimul gat" ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
maxtor |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 2 November 09 ![]() |
Treaba ii ca zilele trecute s-a uitat tatal meu la carburator si l-a infudat pentru a se desfunda mergand pe ideea ca este infundat si dupa ce a acoperit tot carburatorul,normal trebuia sa se scuture putin sau sa dea ca se opreste dar mergea la fel fara nici o diferenta probabil mai primeste aer pe undeva.
Treaba cu fisele am inteles-o dar de ce ramane turata si de ce consuma benzina multa??Motorul merge bine doar ca ramane turat si daca il accelerez primul lucru care se intampla este acela de a da se se opreasa si abea apoi se tureaza . |
--------------------
Renault
Clio
1994 1.2 benzina
- BH 57 JBL
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#84
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Ok. Daca e carburatie atunci se schimba putin problema.
Aerul fals - trebuie verificat ce nu e ok la carburator. Consm mai mare si mers innecat poate veni din camera de nivel constant, plutitorul nu-si mai face corect treaba sau mai bine spus "cuiul pontou" sau asa cumva ... ceva care inchide efectiv camera de nivel constant ca sa nu mai ajunga benzina in motor ... daca el nu se inchide turatia poate creste aiurea si consumul bine-nteles ... miroase a benzina intr-un mod anormal cand deschizi capota ? |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
maxtor |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 2 November 09 ![]() |
Miroase cam ciudat ,aici ai dreptate ,eu am crezut ca este din cauza benzinei.
Mersi pentru informatie.Maine o sa vad ce pot face si revin. ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio
1994 1.2 benzina
- BH 57 JBL
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#86
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Pai e din cauza benzinei ... dar nu a calitatii ci a cantitatii
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
gabriela_art |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 29 October 08 From: Constanta ![]() |
Si eu am aceeasi problema. Mi se opreste motorul la turatie mica sau la relanti...nu am reusit sa-mi dau exact seama ca sunt cu schimbatorul de viteze in mana..mereu mi s-a oprit cand eram in a 2-a, 1-a sau pe liber, deci in viteze mici.
Am fost la mecanic si mi-a curatat senzorul de relanti. Problema nu a disparut, azi mi-a murit iar in mijlocul intersectiei; nu am mai reusit sa o pornesc deloc. A trebuit impinsa pana in parcare.. Maine trebuie sa merg la alt mecanic..sa vad ce-mi gaseste. |
--------------------
Renault
Clio
1998, 1.2 benzina
|
|
patrick85 |
![]()
Post
#88
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 10 November 09 ![]() |
Buna,
Am si eu un Clio II 1.5 DCI. Mi se opreste motorul in timpul mersului, la turatii mici.. de fiecare data cand s-a oprit a fost pe timp de ploaie. Cineva mi-a verificat bateria si mi-a zis ca nu ar avea amperaj suficient. Am pus alta baterie noua si mi s-a intamplat din nou - tot pe ploaie. Apoi la bord mi se aprinde (atunci cand iau piciorul de pe acceleratie) un martor, chiar de sub indicatorul de motorina. Dupa ce masina se opreste, cand pun contactul, acest martor ramane aprins, la fel si martorul pentru baterie. Martorul acesta mi se mai aprinde uneori si cand trec peste denivelari. Aveti idee careva ce-ar putea sa fie? Multumesc This post has been edited by patrick85: 10 Nov 2009, 20:43 |
--------------------
Renault
Clio 1.5 DCI
2003
|
|
gabriela_art |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 29 October 08 From: Constanta ![]() |
Stie cineva cat costa o constatare la reprezentanta si daca mi-ar fi de folos in problema mea?
|
--------------------
Renault
Clio
1998, 1.2 benzina
|
|
bardu |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 602 Joined: 21 March 08 ![]() |
@Maxtor, posibil sa fie infundata spritiera, de aia nu se tureaza imediat cand apesi pedala si da sa "moara".
|
--------------------
Renault
Symbol
Fidji
- MS-08-?MS Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana. 1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km! |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd May 2025 - 06:22 |