Probleme la rece Megane 3 1.5 dci, Variatii in turatii la relanti si intrerupere
![]() ![]() ![]() |
Probleme la rece Megane 3 1.5 dci, Variatii in turatii la relanti si intrerupere
azaghorth |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#182
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.315 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
ai o alta solutie la acea problema care sa o rezolve? sau doar spui ca nu este ok ..?!?
am inteles punctul tau de vedere si ai dreptate dar pana acum alta solutie sa rezolve acea problema cu pornirea la rece ... nu am vazut .. nici de la producator nici de la alt user .. This post has been edited by cj98czh: 24 Feb 2025, 16:44 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
dan_g |
![]()
Post
#183
|
Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 23 December 10 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 110
- -
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#184
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Înseamnă că este un NTC ,caruia la temperatura mare ii scade rezistenta și scoate din circuit pe cea extra de 10k
Înseamnă că trebuie înlocuit senzorul de temperatura cu altul de alta valoare, probabil de 10kOhm... |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
Robeert |
![]()
Post
#185
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 6 February 18 ![]() |
Am deschis topicul asta in 2018 pentru a căuta o soluție mai bună la ce am oferit eu (soluția vine de la un moldovean căruia îi mulțumesc pe această cale). Soluția cu rezistenta nu m-a dezamăgit până de curând când a trebuit să schimb doua bujii defecte și un releu, dar nu va grăbiți la judecati. M-a dezamăgit pentru că ți se defectează altceva și nu știi dacă e problema primara sau alta, că simptomele erau la fel. Pentru inceput am schimbat rezistenta. Nu era ea problema și după schimbul celor două sus menționate, Meganul merge perfect. E un topic pentru soluții, dacă aveți păreri spuneti-le mecanicilor voștri! Eu am căutat o soluție și am folosit perfectul compus tocmai că nu mă mai interesează niciuna, scriu multi doar pentru că nu au ce face cu timpul lor. Mașină mea funcționează perfect și nu vând castraveți, poate să îmi scrie oricine în privat să le arăt rezistenta montata pe mașină mea. Am vorbit cu doi electroniști, nu părerologi și ambii mi-au spus că e ok. Toate cele bune!
|
--------------------
Renault
Megane
2013 Gt line 1,5 dci 110cp
- SV18HOF
|
|
Ionutz24 |
![]()
Post
#186
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 17 March 24 ![]() |
@azaghorth
Rezistența de 10 k omhi a fost ultima soluție,după ce le-am epuizat pe toate. Arata pe tester la reprezentanta eroare releu bujii. Cum am mai zis,bujiile le-am măsurat,erau bune. Am schimbat releul, pe tester nu mai arata nici o problema, problema persista. Deci bani aruncați aiurea.Acum,ce soluție aveam? Sa sun producătorul și să îl întreb cu ce să mă deplasez la serviciu? ![]() ![]() ![]() Toate bune! This post has been edited by Ionutz24: 10 Mar 2025, 15:09 |
--------------------
Renault
Megane
2013 1.5 dci energy
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 13:22 |