Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

21 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme aer conditionat, nu mai porneste compresorul

florinbarca
post 27 May 2014, 16:26
Post #211


membru activ


Group: Members
Posts: 150
Joined: 22 January 14
From: bucuresti




multumesc pentru raspunsuri
am sa merg la un service sa vad ce imi spune acolo


--------------------
renault symbol 2006 diesel 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinbarca
post 28 May 2014, 19:28
Post #212


membru activ


Group: Members
Posts: 150
Joined: 22 January 14
From: bucuresti




salutare,
nu am apucat sa ajung inca la un service pentru problema mea cu AC.
masina nu am mai pornito de 2 zile, si astazi am deschis capota sa verific nivelul uleiului din motor.
pe urma am pornit si motorul si am apasat butonul de AC. si a cuplat compresorul, baga rece.
am repetat sa actionez de cateva ori butonul acela sa il pornesc si sa il opresc si functiona.
am oprit motorul dupa vreun minut l-am pornit din nou sa vad daca mai porneste AC-ul , a pornit.
am oprit din nou motorul si am lasat jos capota, am pornit motorul dar AC-ul nu a mai vrut sa porneasca.
am zis ca poate se intampla ceva cand e capota inchisa...am deschiso din nou dar la fel compresorul nu a mai vrut sa porneasca.
cineva care se pricepe pe aici sa imi dea o explicatie ?

multumesc


--------------------
renault symbol 2006 diesel 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali_mester
post 28 May 2014, 19:52
Post #213


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 24 October 10
From: Bucuresti




Incearca sa misti mufa de la presostat.Cu motorul pornit si AC cuplat bagi mana pe sub bara si misti de mufa,poate auzi când cupleaza releul si porneste si GMV


--------------------
Renault Clio II Bicorp-1,5dci 2004-BB08EF - B02VHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kretzu77
post 14 Jul 2014, 20:28
Post #214


n00b


Group: Members
Posts: 310
Joined: 14 August 06




Buna seara,

Intampin si eu ceva probleme de ceva vreme cu AC-ul.
Numai ca se manifesta total diferit fata de ce am vazut pe aici pana acum.

Dupa o perioada mai lunga de folosire (drumuri lungi sau pornit inainte de plecare pentru a raci masina) nu mjia baga aer rece.

Daca pornesc motorul si si dau AC incepe aproape imediat sa bage aer rece.
Numai la drumuri lungi si dupa ce merge 10-15 min pe loc pentru a raci masina mi se intampla.

Initial am crezit ca e de la freon, dar l-am schimbat de curand si nu pierduse mai deloc. Daca scapa freon pe undeva si rameneam fara nu mai mergea deloc, nu numai dupa un timp.

Cand am schimbat freonul mi s-a spus ca a scos cam mult ulei (de 3-4 ori mai mult decat ar trebui sa fie).

Aveti idee ce ar putea fi?
Nu as vrea sa ma duc la reprezentanta inainte de a ma consulta cu cineva de aici si sigur imi fac aia un deviz de 1500 lei minim pe caldura asta, chiar daca buba se poate rezolva cu maxim 500.

Multumesc


--------------------
Toyota Corolla E15/Prius 3 2008 1.4D-4D/2012 Hybrid
Ne nastem pe rand si murim pe sarite!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Addyd
post 16 Jul 2014, 10:07
Post #215


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 1 November 10




poate fi de la captor presiune sau releul care cupleaza compresorul


--------------------
Renault Clio 2004 1.5dci - db06aaa
...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kretzu77
post 18 Jul 2014, 20:11
Post #216


n00b


Group: Members
Posts: 310
Joined: 14 August 06




Am fost la cineva sa-mi ferifice instalatia si mi-a spus ca ar cam tebui schimbat filtrul uscator ca a inceput sa-mi cam creasca presiunea in instalatia AC.
Presiunea prea mare poate busi compresorul chiar daca exista o valva (sau ceva de genul) care opreste compresorul peste anumita presiune.

Deci naspa ca e cel putin 150 un uscator mai de doamne ajuta. Probabil simmanopera o sa ma mai duca 200 lei cel putin cu tot cu spalat/curatat instalatie.


--------------------
Toyota Corolla E15/Prius 3 2008 1.4D-4D/2012 Hybrid
Ne nastem pe rand si murim pe sarite!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krm
post 22 Jul 2014, 08:13
Post #217


why aye man


Group: Members
Posts: 12
Joined: 14 May 06




M-a rugat un prieten sa postez pentru el.

Are un Clio Symbol, motor 1.4, 75cp si are o problema cu A/C-ul. In momentul in care il porneste, incepe sa se auda un huruit puternic. Se aude si la turatii, mai putin, dar in special la ralanti. Mentionez ca merge cu acest huruit puternic cam de 1 an de zile, iar compresorul baga aer foarte bine.

Ce poate sa fie? Fulia, rulmentul de la compresor? E pe duca? Un mecanic i-a spus ca e normal smile.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 8v 2000 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 9 Aug 2014, 21:21
Post #218


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Salutare,

Vin si eu cu o problema.... Ieri mergea, azi nu ...

Problema se da astfel. Ieri toate buna si frumoase, vreme ploioasa, parbriz aburit, pornesc clima sa se dezabureasca totul ok... Repet operatiunea de cateva ori ... mai exact de 5 ori in decurs de 2 ore si ultima data cand porneste compresorul incepe sa se auda un huruit care a durat cam 5 secunde ... Zic :-?? ook, se mai auzea la pornire acel huruit... Buun dupa 5 secunde dispare, clima functioneaza impecabil ....

Astazi? Cand ajung pe Transalpina dau drumul la ac ... si astept ... nimic, aerul tot cald vine.. mai astept.. la fel. Deschid capota, compresorul invarte, ventilatorul merge ... COnducta de retur pt clima fierbinte la maxim, cea de tur ... calduta. o_O zic ca s-o fi terminat freonul smile.gif)) iau un pix si apas putin pe valva de freon... Bun pufaie cu presiune foarte mare, (dupa ce mi-a ajuns uleiul pe mana cu un miros foarte aiurea) zic ook este freon ... NU mai incerc sa nu fortez compresorul ... ajung acum acasa la liniste si pace si dau drumul la ac din nou.. de data asta se cupleaza, porneste ventilatorul si in interior se aude ca un bolborosit si un sasait... BUUUN, merg dupa laptop si pun diagnoza pe el ..., ok erori nimic, si dau sa monitorizez barii de la instalatia de climatizare. Aici vine dilema mea... In idle - la relantiu cu ac-ul pornit, presiune e undeva la 7.2 bari.... cu ac pornit si cuplat presiunea creste la 7.4 si acolo ramane.. am asteptat cam 20 secunde.

Intrebarea mea s-a dus compresorul si nu mai face presiune sau nu mai e suficient freon in instalatie... De cand am cumparat masina, noiembrie 2010 nu am verificat niciodata freonul si toate cele.

atasez si un filmulet cu zgomotul si doua poze din diagnoza prima cu ac oprit iar a doua cu el pornit...

Orice sfat e binevenit ! (oricum luni o duc la o verificare de instalatie)

IMG_20140809_213201.jpg ( Size: 1.63mb ) Number of downloads: 695
IMG_20140809_213229.jpg ( Size: 1.46mb ) Number of downloads: 714


https://www.youtube.com/watch?v=beUro-oJ6Aw

This post has been edited by BannedHost: 9 Aug 2014, 21:24


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vulturu78
post 11 Aug 2014, 03:11
Post #219


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 11 October 10




lipsa freon ! dupa mine : valvele sunt sigur duse , mai ramane sa vezi alte zone pe unde mai curge
situatia mea, aprox idem ca la tine dar ca presiunea se ducea in 10. schimbat valve --> re test si urmeaza sa schimb garniturile tevilor pe partea compresor .


--------------------
Dacia Sandero Stepway 2019 0.9
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 11 Aug 2014, 15:55
Post #220


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Am fost la service, mi-a completat ulei care era lipsa si in loc de 510 gr de freon aveam doar 60. presiunea era la 2 bari in loc de 7.5......

La valve cica nu sunt probleme, dar s-a pus solutie de contrast si intr-o saptamana merg sa reverificam cu lampa uv.

Diferenta e enorma, acum chiar ingheti in masina smile.gif)

This post has been edited by BannedHost: 11 Aug 2014, 15:55


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 11 Aug 2014, 15:59
Post #221


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Poate ai radiatorul murdar, sau poate ai mers prin oras cu ventilatia la treptele 3, 4 ? In situatii de genul asta poate pierde freon.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 11 Aug 2014, 16:02
Post #222


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Radiatorul e cam plesnit de pietricele ce e drept(sper sa nu scape, ca mi-ar da o dauna in perioada asta sa il schimb).... Cu ventilatia nu stiu ca e cam tot timpul pe auto... Dar mi-a zis ca ar fi normal sa piarda freon dupa anumita perioada de timp in cazul meu 4 ani si verificarea nu am facut-o niciodata.

This post has been edited by BannedHost: 11 Aug 2014, 16:02


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 11 Aug 2014, 20:20
Post #223


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




A pierdut aproape 90% la tine, e cam anormal de mult. Mie imi pierduse aproximativ o treime in 7 ani.
Daca e plesnit de pietricele radiatorul atunci e posibil sa necesite schimbare, fiindca nu mai circula aer suficient prin el. N-ar trebui sa fie foarte scump. Iar pe viitor poti monta niste site mai fine la prizele de aer din bara.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 12 Aug 2014, 09:17
Post #224


Haha


Group: Members
Posts: 8.785
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




azi dimineata am dat drumul la AC cc 10 min. l-am oprit 2 min. dupa care i-am dat drumul din nou, moment in care a scos prin aeratoarele centrale abur.

dupa ce i-am aplicat o oprire/ponire a fost ok

ce d-zeu s-a intamplat?? nedumerire.gif


din ce am citit cica ar fi normal sa mai apara cateodata fenomenul a scapat.gif , dar cum si de ce...



This post has been edited by wolfin: 12 Aug 2014, 09:25


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 12 Aug 2014, 13:04
Post #225


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Probabil ceva condens ? vezi sa nu iti fie infundate scurgerile, la caldura asa este mult condens ...


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mermanos
post 12 Aug 2014, 13:52
Post #226


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 14 March 11




Salutare!
Ieri m-a lasat a/c ;Azi dimineata la ora 8 eram la incarcat instalatia cu freon. Toate bune si frumoase dupa vreo 45 de minute de asteptat vine si proba; -dau cheie asteptam vreo 10 secunde zice meseriasul s-o turez putin si fssssssss! niste vapori de aburi din fata capotei s-au ivit!
Opresc motorul concluzia meseriasului-compresor bulit scapa pe langa'' rola si fulie'' daca am inteles bine.
CE-I DE FACUT?


--------------------
renault symbol 1.4,8v 2008 muzic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 12 Aug 2014, 14:23
Post #227


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




cand a "vidat" instalatia nu a aparut ca scapa ?


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mermanos
post 12 Aug 2014, 14:27
Post #228


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 14 March 11




NU .... din cate am priceput eu si cate mi-a zis el; pana la proba.cand fas.Imi pun intrebarea e posibil sa-l fi bulit el?


--------------------
renault symbol 1.4,8v 2008 muzic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 12 Aug 2014, 14:41
Post #229


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Depinde.... Inainte cum ai ramas fara freon ? Se poate sa se fi bulit... Poate a scapat pe la valvele de umplere ... Dar oricum daca facea vidare a instalatiei trebuia sa inregistreze aparatul daca scapa sau nu.. Din ce moment nu scapa nu stiu ce s-a putut intampla.


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mermanos
post 12 Aug 2014, 15:00
Post #230


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 14 March 11




ieri , am constatat ca nu-mi mai da racoare , la masuratoare dimineata avea 65 gr.
am primit si preturi pentru compresor2500-4500 ron origine(functie de magazin) , valeo 2500 ron !!!!!!!!!!.inc ceva pe la 1500 ron after market.



This post has been edited by mermanos: 12 Aug 2014, 15:06


--------------------
renault symbol 1.4,8v 2008 muzic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 12 Aug 2014, 15:34
Post #231


Haha


Group: Members
Posts: 8.785
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




mai e varianta second...


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 12 Aug 2014, 19:36
Post #232


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




QUOTE(krm @ 22 Jul 2014, 08:13)
M-a rugat un prieten sa postez pentru el.

Are un Clio Symbol, motor 1.4, 75cp si are o problema cu A/C-ul. In momentul in care il porneste, incepe sa se auda un huruit puternic. Se aude si la turatii, mai putin, dar in special la ralanti. Mentionez ca merge cu acest huruit puternic cam de 1 an de zile, iar compresorul baga aer foarte bine.

Ce poate sa fie? Fulia, rulmentul de la compresor? E pe duca? Un mecanic i-a spus ca e normal smile.gif

Depinde ce intelege fiecare prin huruit...poate fi doar ventilatorul radiatorului. Daca masina sta pe loc, ventilatorul va porni mai des decat in mers, este normal, in mers are si racire pe cale" naturala". Daca mecanicul i-a spus ca este normal...probabil ca asa este.


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mermanos
post 12 Aug 2014, 21:33
Post #233


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 14 March 11




azi am gasit o oferta de sh. e de pe un dci din dezmembrari zice ala ca se potriveste ca de fapt e acelasi compresor si vrea pe el 400 ron. Am mai gasit si ceva nou produs in spania nu stiu ce marca undeva pe la 700 ron (sincer as prefera nou)!

Si inca ceva sunetul acela specific pornirii a/c (clanc)a disparut nu se mai aude chiar daca e pornit a/c ;sa fi oprit si aerul meseriasul?

This post has been edited by mermanos: 12 Aug 2014, 21:37


--------------------
renault symbol 1.4,8v 2008 muzic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 13 Aug 2014, 07:56
Post #234


Haha


Group: Members
Posts: 8.785
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




a intrat protectia....cand nu mai are freon sau ulei se "inhiba" automat.

de aceea nu mai auzi nimic ca nu porneste nimic.

ref la nou vs sh bineinteles ca este de preferat nou ..garantie etc.

dar cand te arde buzunarul si transpiratia ....is your call.


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mermanos
post 13 Aug 2014, 12:03
Post #235


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 14 March 11




Referitor la buzunar ma ustură si mai tare! Nu e compresorul (pe care-l găsisem la 690 rom nou facut in spania) este o conducta fisurată/spartă langa el care cică ma costă 730 ron.!Nu se poate face pe nicăieri o astfel de conductă?

Asta nu ar putea intra pe casco?


--------------------
renault symbol 1.4,8v 2008 muzic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 13 Aug 2014, 12:34
Post #236


Haha


Group: Members
Posts: 8.785
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




poti incerca doar sudura. exeplu http://www.incarcarefreonautoieftin.ro/sudura_argon.htm sau sh sleep.gif

cat tine ..... e alta discutie

vezi ca parca s-a discutat ref la sudura - goguleste

ca sa intre pe casco? pai ai in intentie da dai cu masina de mal????

This post has been edited by wolfin: 13 Aug 2014, 12:38


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vulturu78
post 15 Aug 2014, 06:25
Post #237


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 11 October 10




mermanos: iti recomand prima data schimbarea doar a garniturilor tevilor care intra in compresor. e mai ieftin (100ron setul de garnituri complet prin reprezentanta). garniturile imbatranesc si apar scaparile.
daca totusi ai scurgeri in continuare atunci schimba teava sau sudura etc.


--------------------
Dacia Sandero Stepway 2019 0.9
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SandelBS
post 15 Aug 2014, 11:45
Post #238


Membru autentic


Group: Members
Posts: 989
Joined: 5 December 09




La conducta nu tine mult sudura, am facut din aia anu trecut si acuma iar pierderi. Nu e conducta de apa de la wc. Intr-un an la mine se duce freonul, e un por si n-am ce-i face. Conducta costa mult la Renault, in cazul meu era 420 lei si am zis pas. La dezmembrari ar mai fi o varianta da s-au scumpit si la aia, nu le mai dau la 50%. Daca voi gasi cu un mare noroc cum am rezolvat cu canistra o schimb, daca nu, oricum la 2 ani trebuie incarcare freon, nu mai e noua.

Banned, un radiator nou costa, nu mai stiu sigur daca era lipit de radiator clima (cand le-am vazut scoase, asa pareau). Eu le-am schimbat pe Casco, m-am legat de ceva si am scapat, altfel costau destul, 800-1000 lei nu scapam fara.


--------------------
Renault Koleos 2013, 2.0 dci 173 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mermanos
post 15 Aug 2014, 14:36
Post #239


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 14 March 11




Multumesc pentru sugestii!

De luni ma apuc de ea , dau jos teava daca reusesc sa o sudez bine daca nu sh.; nou nu-mi permit acum 750piesa +manopera +freon=1000 ron total..... zic pas.
Ajung in Bucuresti peste doua saptamani cu nitica treba daca stiti pe cineva buni in sudura si alte minuni dastea astept sugestii!

Am avut o discutie cu cei din link-ul postat mai sus ;mi-au zis ca au variante :-sudura 30-100 lei(eventual inlocuit segmentul afectat), inlocuirea toata teava din sh200-300 ron, sau noua de la 500 in sus!


--------------------
renault symbol 1.4,8v 2008 muzic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mermanos
post 18 Aug 2014, 11:52
Post #240


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 14 March 11




Intr-un final am gasit problema : conducta care pleaca din radiator +conducta care intra in compresor sunt unite intre ele la jumatate cu o bucla dintr-un furtun negru (probabil si acesta sub presiune) ,care este agatat ,crapat in dreptul rolei.
Intrebare: Se poate inlocui doar acel furtun? sau trebuie tot traseul cu cele doua conducte metalice?


--------------------
renault symbol 1.4,8v 2008 muzic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
21 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 01:30
Dacia