Problema EGR, EGR defect
![]() ![]() ![]() |
Problema EGR, EGR defect
78_meg |
![]()
Post
#91
|
||
![]() -mp3 original,navigatie home made,incalzire in scaune Group: Members Posts: 250 Joined: 23 November 11 From: hunedoara ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane 2 1,5 dci 101 hp
2004 -Confort-Authentique-cva
- 78_meg Sofer tir international
|
|||
dodo-es |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 7 March 08 From: alta tara ![]() |
Asa arata un EGR f murdar, practic, asa l-am gasit eu pe al meu, dar si dupa ce l-am inlocuit cu unul nou, dupa o perioada de 2 luni mi-a aparut martorul luminos in bord. L-am spalat si la fel, a durat vreo saptamana si tot asa ma repetat pana m-am plictisit sa-l tot desfac si curat. Masina merge la fel ca inainte. Nu vad nici o diferenta
Am atasat si (lb. engleza si spaniola) fiind documentatia cu schema electrica a valvei, dar acolo vin si pasii de montare/demontare. E f simplu si dureaza cam 5 minute atat demontarea cat si montarea. Sper sa fie necesara cuiva. This post has been edited by dodo-es: 11 Feb 2012, 00:58 Attached thumbnail(s) S8002348.JPG ( Size: 1.18mb ) Number of downloads: 1324 S8002349.JPG ( Size: 1.14mb ) Number of downloads: 1422 S8002350.JPG ( Size: 1.14mb ) Number of downloads: 1388 S8002351.JPG ( Size: 1.17mb ) Number of downloads: 1351 S8002352.JPG ( Size: 1.15mb ) Number of downloads: 1346 Attached File(s) ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
RENAULT MEGAN
motor K9K megan DIESEL /sedan 1,5 Dci 101 CP
2004 MOTOR K9K
- * * * * DCV
|
|
danypuff |
![]() ![]()
Post
#93
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 11 December 12 ![]() |
salut am sh eu o problema cu un megan 2 1.5 dci. mi sa aprins martoru luminos antipoluare. am dat egr jos lam curatat cu sprei pentru egr am curatat teava aceea de inox sh degeaba tot sta aprins si nui dau de cap am bagato pe tester sh mia zis egr defect zis sh facut. Am dat comanda de egr nou care ma costat 600 lei lam montat dar nu mi sa stins am fost iar sh am bagato pe tester sh tot asta imi zice ca e defect egr ul nu stiu ce sa mai fac pote ma ajutati voi va rog
|
--------------------
reno
megan
2004 megan sedan
|
|
dumitrescuandrei |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 16 December 08 From: Curtea de Arges ![]() |
Nu mai stim sa scriem si in lb. romana?
|
--------------------
Renault Fan
.
. Muuulte Renouri/Dacii
|
|
tucudean87 |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 17 October 10 From: Arad ![]() |
Verifica si firele care duc la mufa de la EGR.
|
--------------------
Audi
A6 4F
2007
|
|
dany75 |
![]()
Post
#96
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 18 November 12 ![]() |
la masina de servici aveam electrovalva de la egr. defecta.
|
--------------------
Renault
Megan
2007
- b 75 dny
|
|
martin mar |
![]()
Post
#97
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 3 February 13 ![]() |
salut! am curatat valva egr,dar simptomele erau aceleasi(scotea fum negru,nu tragea,la pornirea de pe loc mi se oprea de foarte multe ori),era stricata partea electrica! deci L-am schimbat cu unul nou,550ron! s-a rezolvat problema....dar sfatul meu este sa-l curatati bine,sa circulati o zi cu el si sa verificati si mufa,neaparat! poate fi si un fir dezlipit....daca nu aveti rezultatul scontat,luati unul nou,in nici un caz "la mana a doua"!
bafta! |
--------------------
renault
kangoo
2004
- bv 98 ytp
|
|
djcosmines |
![]()
Post
#98
|
![]() djcosmines Group: Members Posts: 316 Joined: 20 January 10 From: Spain ![]() |
Astazi am fost la service pentru schimburi de condumabile, le-am zis si despre o problema de la "check injection", ca masina cand trage sa urce sau viteza peste 140 km/h si peste 3200 rpm ..apare acest mesaj si SERVICE. apare si dispare...am putere cand nu apare si imi ia puterea cand apare. Atasez poze cu erorile care imi apar. Inainte aveam doar eroare la senzorul de presiune de la colectorul de admisie. acuma sunt 3, una e permanenta si e noua eroarea legat de EGR. Va las poze cu eroare, cu pretul pa piesa si ce imi recomandati sa fac. Mecanicul spune ca nu comunica bine centrala cu clapeta sau cum se numeste de la EGR si nu stie mereu daca e inchisa sau deschisa si posibil sa fie eraore de la "check injection". Masina merge ok cat timp nu merg mai repede in a 5-a peste 3200 rpm si 140 km/h sau cu a 4-a uneori daca ajung la 110 km/h si tot 3200 rot/m...mai mult la deal, sau cand am greutate ...nu stiu ce sa fac, nu pot sa le iau pe ghicite, eu ma gandeam sa curat injectoarele sau ceva pe la ele, nu ma gandeam la EGR. El poate e curat (nu am facut niciodata de cand am masina) .. ca nu imi da probleme inafara de mesajul asta "check injection" + service. Multumesc !
P.S. In aprilie vin in Ro, daca trebuie sa schimb EGR-ul, atunci il schimb in Romania, poate ies mai ieftin la piesa si mana de lucru. Stau in Bistrita si in Cluj...poate imi recomandati un service si magazin de piese. Attached thumbnail(s) 111111.jpg ( Size: 99.55k ) Number of downloads: 238 222222.jpg ( Size: 64.25k ) Number of downloads: 148 333333.jpg ( Size: 33.02k ) Number of downloads: 114 |
--------------------
Renault
Megane 2 Hatchback
2004 1.5 dCI 100 cp
- 3794 CTK
|
|
gsmart |
![]()
Post
#99
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 14 July 17 ![]() |
Egr ul lucrează cu gazele arse si este normal sa fie murdar… nou îl pui si se murdareste în 2000 de km ideea e sa nu aibe depuneri să optureze recircularea eu aveam o eroare nu mai retin dar sper sa ajute legat de circuit deschis si se aprindea martorul de poluare ideea era ca masina functiona normal motorul doar ca era martorul si eroarea si problema era electrovalva care functiona dar în electrovalva e un potentiometru care spune calculatorului cât este deschis egr și saracu calculator vedea că e deschis tot timpul egr ul(electrovalva ) lam desertizat spalat cu sprei de contacte si a inceput sa citeasca…nu recomand e o operatiune complicată si nu are garantie ca tine in timp dar am aflat cauza erori . în caz că aveți eroarea asta verificati cu un ohm daca aveti rezistenta pe pini care îi aveti in pdf ul pus de colegul nostru mai sus și cu aparatul de măsură la bornele respective apăsați pe " pistonasul" electrovalvei valoarea trebuie să se schimbe daca nu electrovalva noua… si la fel puteti verifica electrovalva noua ca am vz intro postare schimbat egr și era defect de nou… voi reveni să scriu și codul de eroare pentru a va fii mai usor sa stiti ce problema aveți… am postat aici pentru ca eroarea tinde spre egr blocat pe deschis deci spre curatarea vanei " adică am ajuns aici și eu la un moment.
P0487 EGR Throttle Control Circuit A Open aceasta era eroarea sper sa va fie de folos mie mi-a mancat zilele eroarea asta de sase luni și acum is linistit… eroarea este de clapeta de acceleratie care reno pe diesel nu are aha , corect să vă zic si motorul meu f9q 812 sper sa nu aveți nevoie si sa va mearga masinile ceas… numai bine 25 Jul 2018, 02:42: Nu terminasem ideea reno nu are clapeta de acceleratie la diesel și are un protocol diferit și de aici confuzia pentru eroare ( nu confundat opturatorul cu clapeta de accelerație) încă ceva daca totusi electrovalva și potentiometru functioneaza adică va ies măsurătorile ok verificati circuitul electric sunt cazuri când au fost fie roase, rupte… etc… am citit mult despre eroarea asta ![]() This post has been edited by gsmart: 25 Jul 2018, 01:42 |
--------------------
Grand Scenic
Renault
2005
|
|
viper88 |
![]()
Post
#100
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 18 September 16 ![]() |
salut, problema cu fum negru , am avut-o si eu , am inlocuit egr cu unul nou , turbo nou,epurator gaze nou, si la fel , dimineata cand plecam de pe loc cei din spatele meu trebuiau sa opreasca cateva sec , deoarece pur si simplu nu mai vedeau, plus ca la mers constant 2100-2200 rpm se auzea un "tacanit " sunet metalic undeva in dreptul lui , si scoatea din nou fum , comcumul mediu se dusese undeva la 6,7 l/100km,cu clima pornita abia plecam de pe loc, la relanti se tura singura intre 900-1000 rpm si in mers daca porneam clima se simtea cum lua din putere.
Cu motorul cald (si oprit) am scos mufa egr si merg asa de 2 sapt , nu mai scoate nici un pic de fum,nu se mai aude sunetul metalic , trage de rupe , consum mediu, 4.2 l/km,singura chestie , la turatie sub 2200 rpm mers constant imi aprare check injection, cum apas acceleratia putin dispare . poate afecta cumva motorul faptul ca merg cu mufa scoasa ? megane2.1 1.5 dci , euro 3 This post has been edited by viper88: 25 Jul 2018, 07:42 |
--------------------
renault
megane
2002/
|
|
Heavyd |
![]()
Post
#101
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 17 February 17 From: Timisoara ![]() |
Poate ai modelul Gresit de EGR instalat.
Eu am patit aceasta chestie ca la service mi-au pus modelul de la alt motor..... |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci 60 kw 82 cp
2004
|
|
viper88 |
![]()
Post
#102
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 18 September 16 ![]() |
salut am avut modelul cu 380 la sfarsit din atasament si am pus modelul cu 450 , sunt echivalente .
codul oe este la fel , la amandoua dar afecteaza cu ceva daca merg cu mufa scoasa ? This post has been edited by viper88: 25 Jul 2018, 11:41 Attached File(s) ![]() |
--------------------
renault
megane
2002/
|
|
Heavyd |
![]()
Post
#103
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 17 February 17 From: Timisoara ![]() |
A fost EGR-ul orininal care a fost inainte pe masina?
ca 380 este pentru motoare de 1.9. Mie la service mi-au pus 380 si aveam erori numa si fum al greu cu 450 nu am probleme |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci 60 kw 82 cp
2004
|
|
viper88 |
![]()
Post
#104
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 18 September 16 ![]() |
da exact ca acela avea forma .(380) cel original, eu erori nu aveam doar mult fum negru si gri in special dupa ce mergeam mult si cand era rece + consum mare(amestec aer /gaze in dezechilibru banuiesc) si imi lua putere la pornirea climei (probabil tot pt ca nu primea destul aer )
This post has been edited by viper88: 25 Jul 2018, 15:45 |
--------------------
renault
megane
2002/
|
|
cosmin&b |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 20 January 14 ![]() |
In momentul in care EGR nu functioneaza in parametri, apare eroarea si parametri de injectie sunt modificati. De aceea fluctueaza puterea in momentul acceleratiei.
Cu mufa scoasa poti merge linistit, atat timp cat valva inchide bine. Asta inseamna ca nu se vor mai recircula gazele arse prin ea, motorul va respira doar aer curat. Creste putin norma de poluare, dar daca nu te opreste RAR-ul, nu vei afecta in nici un fel motorul... dimpotriva. Am avut un Clio 1.5 dCi la care i-am blocat intrarea in EGR cu un dop filetat din aluminiu. Rezultatul: fara fum negru, fara ulei innegrit in motor (chiar si dupa 10k Km), singurul "minus" a fost norma de poluare care nu mai corespundea cu specificatiile masinii. Oricum, nici cu EGR nu te prea incadrezi in parametrii normei din talon. In plus, am folosit cate 500 ml de ulei 2T la fiecare plin,sau tot la al doilea plin, timp de vreo 200k Km... fara probleme. Am vandut masina, si motorul mergea perfect |
--------------------
THE EARTH
... is
... FLAT !!! Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP |
|
Macoveiadrian |
![]()
Post
#106
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 20 June 18 ![]() |
Salutare Megane 2 , 1.5 dci 86 CP
Intampin o problema care consta in urmatoarele : Cand este foarte cald afara + 30 masina este foarte puturoasa , urca greu in turatii , te rogi de ea . Cand este rece , dimineata , seara , meege ok , doar ca atunci cand o calc in special treapta 3 , 4 si 5 , intre turatiile 2500-3000 , am un lag , o pune in nas , dupa care iar e vioaie . Dat jos egr , si pipa in forma de J ( teava ) Egr murdar , blocat pe deschis , pipa murdara cu ceva depuneri . Curatat egr , deblocat , inchide etans, am incercat manual . Montant la loc Problema inca persista , Demontat iar Egr , tot blocat pe deschis . Si putin afumat ( nimic iesit din comun ) Am inchis Pistonul la Egr , am montat pe masina , pe inchis , fara sa ii pun mufa , tot persosta problema . Pe terster nu apare nici o eroare nicaieri , doar cabd am mufa scoasa apare o eroare din cauza ca nu recircula gazele . This post has been edited by Macoveiadrian: 5 Aug 2018, 20:42 Attached thumbnail(s) 20180805_194232.jpg ( Size: 1.79mb ) Number of downloads: 155 20180802_123824.jpg ( Size: 1.89mb ) Number of downloads: 114 |
--------------------
Renault
Megane
2005 II
- B 202 MCO
|
|
cosmin&b |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 20 January 14 ![]() |
Este posibil ca regulatorul de presiune de pe pompa de injectie sa nu lucreze in parametri.
Daca ai posibilitatea sa pui unul bun, de pe o masina care merge bine, incearca. Si eu am avut probleme cu acel regulator, si aveam simptomele descrise de tine. Asa arata regulatorul. Poza este pur explicativa, codul scris in poza nu l-am verificat. Regulator_Presiune_Combustibil_Logan_1_5_dCi_7166411_1321589720.jpg ( Size: 15.08k ) Number of downloads: 101 |
--------------------
THE EARTH
... is
... FLAT !!! Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP |
|
Alin2225 |
![]()
Post
#108
|
Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 17 November 16 From: Timisoara ![]() |
aia a fost pozitia egr cand ai oprit masina probabil( deschis). stai linistit ca daca iti ramane EGR blocat pe deschis nu mai pleci cu ea de pe loc. porneste dar scoate fum de afumi tot cartierul dar nu se tureaza.
daca ar fi regulatorul de presiune masina da rateuri la relanti ca si cum ar intrerupe usor dar cred ca nu e cazul. verifica filtrul de aer, debitmetrul si mai vezi. |
--------------------
Renault
Megane 2 1.5 dci 86 cp
2007 Sper ca dupa ce mor nevastamea sa nu-mi vanda sculele la pretul care i-am zis eu ca le-am cumparat
|
|
Macoveiadrian |
![]()
Post
#109
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 20 June 18 ![]() |
Da , aia era pozitia Egr- ului . De 3 ori , l-am dat jos sa il mai verific , si in pozitia aia ramane deschisa supapa , uneori chiar mai,deschisa. De fiecare data l-am dat jos si l-am inchis supapa . Mereu in dau jos si supapa e intre deschisa .
|
--------------------
Renault
Megane
2005 II
- B 202 MCO
|
|
Alin2225 |
![]()
Post
#110
|
Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 17 November 16 From: Timisoara ![]() |
pai ca sa iti dai seama de ce iti spun eu lasa supapa deschisa si porneste cu mufa scoasa si vezi ce se intampla
|
--------------------
Renault
Megane 2 1.5 dci 86 cp
2007 Sper ca dupa ce mor nevastamea sa nu-mi vanda sculele la pretul care i-am zis eu ca le-am cumparat
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 09:42 |