Problema EGR, EGR defect
![]() ![]() ![]() |
Problema EGR, EGR defect
wener |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 13 November 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault Megane 2
Grandtour 1,5 DCI
2004
- OT-79-YSP
|
|||
razvi30 |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 6 December 07 ![]() |
Am curatat EGR anul trecut la reprezentanta reno valcea si a fost 150 de ron. mi s-a recomandat sa fac o curatare a intregului sistem de admisie, inclusiv turbina. Am sunat azi la Flamicom VL, dealer reno si la SERUS Buc si pretul este de aprox 500 ron + 100-200 ron garniturile.
Se merita????Mi se pare cam scump... |
--------------------
renault
megane
2004 estate
|
|
espacern |
![]()
Post
#63
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Nu este scump!
Este ENORM de scump pretul asta pentru o curatare. La final tot cu piesele tale vechi pleci chiar daca sunt un pic mai curate. Mai cauta poate se gaseste un alt service mai ieftin. Numai bine! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
maximus78 |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 17 September 06 ![]() |
Se poate pune EGR-ul de pe un motor de 85 cp pe un motor de 82cp euro3.
Adica se potrivesc sau nu sunt compatibile. Am mai curatat EGR odata , si masina a mers OK insa iar a aparut problema si masina zici ca e lesinata. L.E. Chiar nimeni nu stie ? This post has been edited by maximus78: 27 Mar 2011, 17:59 |
--------------------
Renault
Megane Dci 82 Cp
Fab 2006 BUCURESTI Vand Furnici
|
|
maximus78 |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 17 September 06 ![]() |
Chiar nimeni nu stie ?
Nu la schimbat nimeni. |
--------------------
Renault
Megane Dci 82 Cp
Fab 2006 BUCURESTI Vand Furnici
|
|
Tossi |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Ai curatat si teava aia de inox? La mine acolo era cancerul. Simptome la mine erau ca nu mai tragea bine pana in 3200 ture.
|
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
2004
- B6SSSS
|
|
maximus78 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 17 September 06 ![]() |
Da am curatat si teava si EGR si locasul lui acolo , am fost cu ea pe testar si la "recalibrat" , a mers bine pana mai saptamana trecuta cca 2 luni.
Ma gandesc sa-l schimb si nu stiu daca e bun EGR-ul de la un motor de 85 cp. |
--------------------
Renault
Megane Dci 82 Cp
Fab 2006 BUCURESTI Vand Furnici
|
|
espacern |
![]()
Post
#68
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
La 1.5 DCI sunt diferite in functie de norma de poluare.
Daca motorul este aceeasi norma ca al tau este bun(nu conteaza puterea). Dar de la Euro3 nu merge la Euro4 si nici invers. Daca exterior este ca al tau este OK. Numai bine! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
maximus78 |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 17 September 06 ![]() |
Multumesc pentru raspuns , maime il cumpar si sper sa rezolv problema.
|
--------------------
Renault
Megane Dci 82 Cp
Fab 2006 BUCURESTI Vand Furnici
|
|
gutui |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 320 Joined: 6 May 08 ![]() |
sal. care stie ce se poate face sa scot un EGR care "s-a rut in doua" ?a iesit doar prima parte, electrovalva (asa cred ca se cheama)....partea a doua care intra pe galerie nu o pot scoate. nu stiu cum sa fac, dar as dori sa il pot folosi apoi tot pe asta, ca is cam sarac acum....
![]() |
--------------------
M II -11.2002
VW Jetta, diesel 1.6
-01.2013
- VN 11 LUK
|
|
lico |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
nu bate direct in urechile de prindere dupa ce l-ai miscat de pe pozitie ca se rup aproape instant,am in portbagaj unul de genul asta,incearca cu o surubelnita ascutita si cu un ciocan la fel cum ai procedat pentru partea cu electrica in ea si cu degripant dar cu foarte mare grija.spor la treaba.
|
--------------------
Renault
Megane
2003 2.1 dci +
- B XX XXX Lume multa oameni putini !
|
|
CRI72 |
![]()
Post
#72
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 28 February 06 ![]() |
revin din nou cu problemele mele legate de egr, l-am curatat, l-am inlocuit cu alte 2 bucati, am inlocuit o parte din cablajul aferent acestei vane egr, la fiecare testare iese vana egr blocata, toate egr montate au fost puse pe tester atat pe test dinamic cat si pe test static si functioneaza, dar mie mi se aprinde in continuare martorul +service. Nu stiu efectiv ce sa mai fac !
Cineva cu idei noi ? |
--------------------
renault
megane 2
2005 1.5 dci 82 cp
- SB 61 D..
|
|
CRI72 |
![]()
Post
#73
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 28 February 06 ![]() |
nimeni cu nici o idee ?
|
--------------------
renault
megane 2
2005 1.5 dci 82 cp
- SB 61 D..
|
|
CRI72 |
![]()
Post
#74
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 28 February 06 ![]() |
nimeni nu are nici o idee ? chiar nimeni ?
|
--------------------
renault
megane 2
2005 1.5 dci 82 cp
- SB 61 D..
|
|
spania |
![]()
Post
#75
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 9 April 09 ![]() |
Sunt oarecum in aceeasi situatie. Dupa prima curatare e vechiului EGR, in cursul aceleiasi zile, a disparut eroare de pe bord. M-am bucurat insa degeaba pentr ca a doua zi dimineata a reaparut la loc. Eroarea... aceeasi , vana EGR blocata. Am incercat o a doua curatare insa fara nici un rezultat. Am cumparat un EGR nou insa si acesta da aceeasi eroare. Dupa alte teste la reprezentanta..concluzia a fost ca EGR-ul nou e defect. Desi se stergea eroarea din tester reaparea imediat dupa pornire si apoi si pe bord. Am testat si cu un EGR mai vechi , care il aveau baietii de la service, iar cu acesta nu mai aparea eroare pe tester. Acuma am depus hartiile la magazinul de unde cumparasem EGR-ul si zilele urmatoare il schimb cu altul. Sper sa fie asta problema. Inginerul de la service zicea ca a patit tot la un model de 1.5 cand a schimbat vreo 4 EGR-uri, toate noi, din magazia lor, pana sa gaseasca unul care sa nu mai dea eroare. Greu de crezut ca se poate asa ceva dar poate merita verificat cu un EGR care sa fie sigur bun.
|
--------------------
Renault
Megane
2004 1.5DCI K9K
|
|
CRI72 |
![]()
Post
#76
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 28 February 06 ![]() |
in total am probat 5 vane egr !
crezi ca toate acestea pot fi defecte ? |
--------------------
renault
megane 2
2005 1.5 dci 82 cp
- SB 61 D..
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#77
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
foloseste tot egr-ul original, dar dupa ce il cureti tot. adica toate partile in miscare sa iasa noi. axul si orificiul pe care culiseaza trebuie sa fie oglinda. Mai curata si admisia, cum e egr-ul asa e si admisia pe traseul respectiv.
Spor la treba si tine-ne la curent This post has been edited by meggeo81: 8 Sep 2011, 17:47 |
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
igl1 |
![]()
Post
#78
|
posesor multumit de megane Group: Members Posts: 228 Joined: 20 February 10 From: bucuresti ![]() |
ia verifica si furtunul care duce la intercooler sa nu fie spart sau fisurat pe undeva (eu asa am patit dar poate a fost doar coincidenta)
si o sugestie fa un drum mai lung si mergi turat peste 3000 de ture This post has been edited by igl1: 8 Sep 2011, 21:04 |
--------------------
renault
megane 2
2003 bicorp
- b55wks
|
|
CRI72 |
![]()
Post
#79
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 28 February 06 ![]() |
am facut acum 2 saptamani 1000 km din care de 2 ori A1 si A2 viteza 130-140 km/h.
Furtunul de la intercooler nu ar trebui sa lase ulei pe undeva daca e fisurat ? pentru ca nu am ulei pe nicaeri in exteriorul motorului ! |
--------------------
renault
megane 2
2005 1.5 dci 82 cp
- SB 61 D..
|
|
spania |
![]()
Post
#80
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 9 April 09 ![]() |
Eu se pare ca am rezolvat problema. Prima stergere de erori a fost pe un tester Bosch iar apoi am mers si la reprezentanta unde a fost facuta aceeasi verificare si stergere repetata cu testerul lor. Ceea ce nu a fost facut la prima verificare si au facut ieri la reprezentanta e un fel de resetare a calculatorului. Se pare ca eroarea la EGR nu e suficient sa o stergi pentru ca reapare imediat si daca noul EGR este bun. Pe tester apare instant, la primul contact, iar dupa cativa kilometri apare si pe bordul masinii.
La mine asta a fost solutia. Fiind la volan, ca sa pornesc/opresc dupa cum imi indica inginerul, nu am inteles exact ce anume au facut in plus fata de primele teste si stergeri de erori, insa e clar ca stergerile de pana atunci nu erau suficiente oricate EGR-uri as fi schimbat. Daca scoti mufa de la EGR si pui un altul cuplat doar pe mufa de comanda, calculatorul il citeste imediat si chiar se pot da comenzi din tester. Se vede imediat daca lucreaza. Trebuie sa deschida putin cand pornesti motorul iar la accelerari se inchide. In cazul in care comenzile astea se transmit si executa corect singura varianta care o vad posibila este ca in corpul in care intra EGR-ul sa aiba ceva depuneri care il blocheaza mecanic si nu poate deschide cand pornesti motorul. This post has been edited by spania: 9 Sep 2011, 10:07 |
--------------------
Renault
Megane
2004 1.5DCI K9K
|
|
cristian_nechita |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 22 April 11 ![]() |
QUOTE(igl1 @ 8 Sep 2011, 21:02) ia verifica si furtunul care duce la intercooler sa nu fie spart sau fisurat pe undeva (eu asa am patit dar poate a fost doar coincidenta) si o sugestie fa un drum mai lung si mergi turat peste 3000 de ture Sa stiti ca EGR-ul functioneaza decat intre 1100rpm si 3000 si doar atunci cand motorul sa incalzit bine, deci nu ajuta sa mergi peste 3000rpm. De asemeni, nu vad de ce va chinuiti sa curatati EGR-ul.Daca tubul ala de inox este obturat cu funingine, inseamna ca gazele care "repatrund" in motor intampina rezistente gazodinamice mai mari deci intra mai putine.Daca a-ti vedea o curba de cuplu pe un motor cand i se deschide EGR-ul o sa descoperiti ca pierde mai mult de 30% din cuplu. Toti va chinuiti sa il curatati, dar nu am vazut pe nimeni sa vrea sa il anuleze(cel putin in .ro).Eu asta i'as face. Cea mai buna varianta mi se pare a fi o opturare a tubului de retur, iar EGR-ul sa fie lasat sa lucreze in continuare ca sa nu apara "Check Emissions".Electronic mi se pare cam greu de anulat avand in vedere cum ii este verificata functionarea de calculator. |
--------------------
Laguna
3
2012 |
|
Sailas2006 |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 20 November 10 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cristian_nechita @ 9 Sep 2011, 11:24) Sa stiti ca EGR-ul functioneaza decat intre 1100rpm si 3000 si doar atunci cand motorul sa incalzit bine, deci nu ajuta sa mergi peste 3000rpm. De asemeni, nu vad de ce va chinuiti sa curatati EGR-ul.Daca tubul ala de inox este obturat cu funingine, inseamna ca gazele care "repatrund" in motor intampina rezistente gazodinamice mai mari deci intra mai putine.Daca a-ti vedea o curba de cuplu pe un motor cand i se deschide EGR-ul o sa descoperiti ca pierde mai mult de 30% din cuplu. Toti va chinuiti sa il curatati, dar nu am vazut pe nimeni sa vrea sa il anuleze(cel putin in .ro).Eu asta i'as face. Cea mai buna varianta mi se pare a fi o opturare a tubului de retur, iar EGR-ul sa fie lasat sa lucreze in continuare ca sa nu apara "Check Emissions".Electronic mi se pare cam greu de anulat avand in vedere cum ii este verificata functionarea de calculator. Daca il anulezi , mai iei ITP-ul , cred ca e pus acolo cu un scop. Dupa parerea mea , daca vrei performante dintr-o masina iti iei Benzinna, nu Diesel. Vb. aceea , "Sportivitatea incepe acolo unde un diesel se opreste la 4000 RPM" |
--------------------
Opel
Astra H 1.7 CDTI -
EX Megane 2.1 - 1.5 DCI Nici viitorul nu mai e ce a fost ...
|
|
cristian_nechita |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 22 April 11 ![]() |
QUOTE(Sailas2006 @ 9 Sep 2011, 11:41) Daca il anulezi , mai iei ITP-ul , cred ca e pus acolo cu un scop. Dupa parerea mea , daca vrei performante dintr-o masina iti iei Benzinna, nu Diesel. Vb. aceea , "Sportivitatea incepe acolo unde un diesel se opreste la 4000 RPM" Oricum cand te duci la itp sunt sanse foarte mari ca egr-ul sa nu ti se deschida pentru ca e motorul rece, iar atunci cand este rece nu se formeaza NOx in cantitati mari.Si in plus, hai sa fim seriosi, cu 50 ron trece si o dacie fara frane. Scopul lui e sa scada temperatura din camera de ardere prin introducerea de gaze interte, care nu ard. Nu vreau sportivitate.Nu creste puterea maximba absolut deloc prin anularea egr-ului.Pur si simplu vreau sa fie mai viu motoru la utilizarea normala, atata tot. |
--------------------
Laguna
3
2012 |
|
Sailas2006 |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 20 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Parerea mea e ca daca e pus acolo , e pus cu un scop. Din cate stiam eu lipsa EGR-ului sau functionarea scazut a acestuia da noxe mai multe.
Cu mentalitatea asta " dau 50 de lei si iau ITP-ul " am ajuns sa ne umplem de rable pe toate strazile. Nu mi se pare deloc corect ca o masina de 15 ani sa ia un ITP pe " naspa " si sa puna in pericol viata altor oameni. Sunt atatea cazuri. Oricum , e un subiect care nu ar trebui discutat in topicul acesta. |
--------------------
Opel
Astra H 1.7 CDTI -
EX Megane 2.1 - 1.5 DCI Nici viitorul nu mai e ce a fost ...
|
|
78_meg |
![]()
Post
#85
|
![]() -mp3 original,navigatie home made,incalzire in scaune Group: Members Posts: 250 Joined: 23 November 11 From: hunedoara ![]() |
Salut.nu credeam ca o sa ajung la asta dar iata ca dupa ce am tot citit pe aici am ajuns sa postez si eu aceasta problema cu egr-ul:a aparut la bord martorul de poluare si servisul.am curatat egr-ul si conducta de inox si locasul egr-uli,apoi am pus laptopul la masina si am sters eroarea.toate ok....pana a-2 zi cand la pornire a aparut iarasi...am pus iara laptopul,iara am sters eroarea si dupa vreo 3-4 porniri apare iarasi,stie cineva mai trebuie ceva facut in afara de stergerea erorii,ca mi se aprinde nu in mers ci cand pornesc motorul.
|
--------------------
renault
megane 2 1,5 dci 101 hp
2004 -Confort-Authentique-cva
- 78_meg Sofer tir international
|
|
dan22y |
![]()
Post
#86
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
QUOTE(cristian_nechita @ 9 Sep 2011, 11:24) Cea mai buna varianta mi se pare a fi o opturare a tubului de retur, iar EGR-ul sa fie lasat sa lucreze in continuare ca sa nu apara "Check Emissions".Electronic mi se pare cam greu de anulat avand in vedere cum ii este verificata functionarea de calculator. QUOTE(Sailas2006 @ 9 Sep 2011, 11:41) Desi, NU sunt adeptul acestor modificari, acum am vazut, in timp de 2 ani la un amic, care a obturat pur si simplu EGR-ul la m2.2 85cp e4... si a facut peste 50k km si a luat ITP-ul in acest timp de fiecare data. Din relatarile lui si din ce am observat si eu, este ca masina primind tot timpul aer doar "de afara", se misca "ceva" mai bine in functionare. Nu indemn pe nimeni la acesta practica, eu cel putin nu voi renunta la asa ceva. |
--------------------
R
M
8
- B
|
|
78_meg |
![]()
Post
#87
|
![]() -mp3 original,navigatie home made,incalzire in scaune Group: Members Posts: 250 Joined: 23 November 11 From: hunedoara ![]() |
Cine ma lamureste si pe mine daca se potriveste vana egr de la un clio 1,5 dci 82cai la megane 2 1,5 dci 102 cai ambele euro 3.?
|
--------------------
renault
megane 2 1,5 dci 101 hp
2004 -Confort-Authentique-cva
- 78_meg Sofer tir international
|
|
danyos |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 30 June 09 From: focsani /vrancea ![]() |
daca este tot euro 3 ,se potriveste.
|
--------------------
scenic 2
renault
2005 dynamique 1.5 dci
- VN 10 XTX danios
|
|
valentin_29 |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 27 June 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(78_meg @ 29 Dec 2011, 23:56) Salut.nu credeam ca o sa ajung la asta dar iata ca dupa ce am tot citit pe aici am ajuns sa postez si eu aceasta problema cu egr-ul:a aparut la bord martorul de poluare si servisul.am curatat egr-ul si conducta de inox si locasul egr-uli,apoi am pus laptopul la masina si am sters eroarea.toate ok....pana a-2 zi cand la pornire a aparut iarasi...am pus iara laptopul,iara am sters eroarea si dupa vreo 3-4 porniri apare iarasi,stie cineva mai trebuie ceva facut in afara de stergerea erorii,ca mi se aprinde nu in mers ci cand pornesc motorul. Dupa curatarea unui EGR trebuie pus CLIP-ul pe masina si trebuie reinitializat EGR-ul sau recalibrat cum i se mai spune. Este comanda numita RZ002 "Adaptivi EGR" pe interfata CLIP cu limba romana, pentru motorul de 105 cp. Se foloseste la inlocuirea sau curatarea vanei EGR. Este foarte posibil ca aceasta comanda sa se numeasca la fel si pentru celelalte motorizari diesel. O zi buna ! |
--------------------
Renault
Megane II Hatchback
2008 Dynamique 1.5 dCi 105 CP
|
|
78_meg |
![]()
Post
#90
|
![]() -mp3 original,navigatie home made,incalzire in scaune Group: Members Posts: 250 Joined: 23 November 11 From: hunedoara ![]() |
Multumesc baieti si La multi ani.Am fost si cu masina la reprezentanta si mi sa spus ca trebuie schimbata vana egr pentru ca este defecta partea electrica.Am gasit una second hand de renault clio la 150 de lei iar zilele astea am sa incerc sa o inlocuiesc si mai vedem.o zi buna
|
--------------------
renault
megane 2 1,5 dci 101 hp
2004 -Confort-Authentique-cva
- 78_meg Sofer tir international
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 15:52 |