Pompa servo-directie dCi, probleme mari
![]() ![]() ![]() |
Pompa servo-directie dCi, probleme mari
kretzu77 |
![]()
Post
#631
|
||
![]() n00b Group: Members Posts: 310 Joined: 14 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
Toyota
Corolla E15/Prius 3
2008 1.4D-4D/2012 Hybrid Ne nastem pe rand si murim pe sarite!
|
|||
andutu |
![]()
Post
#632
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Multumim! In ce hal s-au tocit carbunii...
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
vasilecool |
![]()
Post
#633
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 25 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Da, o problemă a fost. Am văzut-o încă de la montaj. Dar nu m-am agitat prea tare, rotorul fiind deja pe ducă. Am zis, cât o tine, o ține... Și a ținut vreo 5 ani. Cu cărbuni de electromotor de Dacia 1300,de 10 lei perechea...
Spor la meșterit! |
--------------------
renault
symbol
2005
- B-46-ANU
|
|
xvs650 |
![]()
Post
#634
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 8 November 16 ![]() |
Salutare
a intampinat cineva probleme cu lipsa de tensiune pe mufa in care este conectat motorasul de la servo?? Mentionez ca siguranta si releul sunt bune dar nu am masa pe mufa respectiva. Practic nu am masa...daca ii trag o masa separat totul functioneaza perfect. Unde este legata dracia aia de masa?? This post has been edited by xvs650: 22 Mar 2018, 11:55 |
--------------------
Dacia
1300
1977
|
|
uledu |
![]()
Post
#635
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 23 December 12 ![]() |
Dragi colegi,
Cine stie care sunt specificatiile diodei? Am schimbat-o o data, si acum iar s-a ars siguranta si banuiesc ca a puscat iar. As dori sa o cumpar inainte, siguranta si dioda, de a desface tot. Multumesc, Zi frumoasa! |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji
1.5 dci 2005 Passat 2016
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#636
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Eu va intreb altceva, cum va dati seama ca rotorul este defect, mai exact cum il testati, vizual, electric, ce trebuie avut in vedere? Presupun ca pompa in mare, are aceleasi componente chiar daca e pentru modelul pe benzina. Nu de alta dar virarea pe loc maxim dreapta, huruie mai tare decat atunci cand brachez rotile maxim spre stanga, ceea ce imi indica niste carbuni tociti.
This post has been edited by alexgeogabriel: 4 Jun 2018, 15:49 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#637
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Daca huruie ar putea fi de vina lagarele sau rulmentii (nu stiu ce are) pe care se sprijina rotorul si tot odata se invarte.
Carbuni uzati ar da intreruperi in sarcina, adica cu motorul la relanti sa intorci de volan si la jumate de cursa pompa sa nu mai asiste sau sa asiste intrerupt/sacadat. Totodata si un colector murdar poate da astfel de simptome. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
uledu |
![]()
Post
#638
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 23 December 12 ![]() |
Am gasit acasa dioda veche puscata, prima poza, pe ea scrie 3R02 si sub CHN829.
Am desfacut aparatoarea, desfacut mufa. Am verificat cu aparatul. La mufa de alimentare dupa ce am schimbat siguranta este curent. Am verificat in mufa pompei, scurt. Am spus ca iar a puscat dioda si am desfacut-o. Poza doua, cea cu un capat lung. Stiu de cand am cumparat-o ca nu era chiar identica cu cea originala. Dar a functionat. Pe ea scrie UF540 si sub CD. Verific dupa ce dezlipesc dioda de fire, SURPPRIZA scurt in mufa. Verific dioda, bineinteles dioda este bună. In weekend am mai mult timp si dau jos pompa, sa vad unde este scurtul. Oare din experinta voastra unde este mai probabil sa fie? In rotor sau in platou? Ma gandesc serios sa cumpar o pompa noua. Avand in vedere ca deja a suferit o interventie chirurgicala platoul si capacul ambutisat dat jos de cate ori. Oare cam cat costa daca o dau pe asta veche la schimb? Am vazut ca la un moment dat a intrebat cineva unde este dioda. Dioda este camuflata, practic incastrata in plasticul/cauciucul chiar la intrarea firelor in pompa. Va tin la curent cu desfasurarea ostitlitatilor. Attached thumbnail(s) 20180604_191309.jpg ( Size: 1.24mb ) Number of downloads: 378 20180604_191152.jpg ( Size: 1.3mb ) Number of downloads: 381 |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji
1.5 dci 2005 Passat 2016
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#639
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Cauta sa schimbi pompa daca zici ca cea actuala a fost reparata in graba. Daca ai scurt in platou o mai salvezi, dar daca ai scurt in stator/rotor trebuie sa o schimbi.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#640
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Pai si care e problema? Schimbi colectorul(40 lei) si rotorul(140 lei)
![]() Legat de problema mea, tu zici ca ar fi colectorul murdar sau te refereai tot la sacadare? Mai scriau unii mai in spate ca au scapat de huruit dupa schimbarea/uratarea carbunilor si curatarea celorlalte. Acum, stiu si eu ca un huruit e zgomot de rulment, exact cum ai zis si tu, ar putea fi rulmentul de pe capac. Se aude asa de cel putin 1 an si jumatate |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
MisuSYM |
![]()
Post
#641
|
Fan Diesel Group: Members Posts: 97 Joined: 27 December 16 From: Galati ![]() |
Acelasi huruit il aveam eu in diminetile mai reci pana cand intr-o zi n-a mai functionat deloc servodirectia. a trebuit sa o deblochez cu cateva lovituri fine de ciocan si a inceput sa functioneze din nou dar huruia ca o drujba. N-am facut decat sa ii schimb uleiul care mai mult ca sigur era cel original din 2007 si care era mai negru ca ala din motor.
Nu am schimbat absolut nimic in afara de ulei. Asta era acum un an si cateva luni. La fel de silentioasa si se simte ca directia de Laguna ( ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2007
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#642
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Eu am avut uleiul din 2007 si era inca curat, visiniu, mi s-a parut ca merge usor mai greu volanul si l-am schimbat in iarna, parca uneori merge mai usor, uneori mai greu, posibil si carbunii sau doar am condus noste masini cu servo electrica si cand am facut trecerea la a mea....am zis ca merge greu.
![]() <span class='edit'>5 Jun 2018, 16:36:</span> M-am uitat pe site-urile de piese si imi arata pompe la 400-700 lei(Autokarma, Epiesa), la care apare si un mesaj"posibil sa fie ceruta si piesa veche" cu niste reguli pe acolo, cu alte cuvinte, piesa la schimb pentru una reparata, de fapt una originala Renault in sistemul acesta are pretul de 677 lei si e cea mai scumpa. La o adica, ori o repari cu 500 lei, ori o iei asa. This post has been edited by alexgeogabriel: 5 Jun 2018, 15:37 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#643
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Unde o repari cu 500 lei primești garanție maxim 1 an. Daca o cumperi recondiționată din magazin posibil sa ai 2 ani garantie. E bine sa vă informați înainte de a da banii.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
uledu |
![]()
Post
#644
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 23 December 12 ![]() |
Nu am putut sa desfac teava de la pompa cu cheia fixa pe care o am. Am si stricat un pic 2 laturi ale hexagonului. Imi trebuia o inelara decupata de 17... Se pare ca ultima data cei de la service au strans cat au putut teava. Sunt f f suparat pe ei. Inainte de interventia lor am luat-o jos fara probleme. Asa ca sunt nevoit sa o bag in service, schimb cu una noua (reconditionata).
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji
1.5 dci 2005 Passat 2016
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#645
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Gigi, pune niste ulei de curatare wd40, Bronx sau orice alt ulei de deblocare rugina si lasa-l sa actioneze, daca nu te doare capul, lasa-l cateva ore si apoi incerci usor, usor stanga, dreapta, daca a prins un pic joc, dai iar cu ulei. Daca nu si nu, mai dai incet cu ciocanelul dar ai grija mare cum lovesti, sa nu spargi tevusca aceea pe acolo, asta nu o recomand decat daca esti foarte atent. Daca ai vazut ca nu poti, nu trebuia sa te apuci sa tragi ca nebunul de ea pana sa ii strici hexagonul, dar acum 2 laturi nu-s un capat de tara, pozitionezi altfel cheia. Stiu ca cei din service au prostul obicei sa straga tare pana si filtrul de ulei, ce injuraturi a mai tras un alt mecanic in urma cu 2 zile.
Daca tot nu merge, probabil vor pune flexul pe piulita dar si aici trebuie atentie mare, adica am vazut mecanic care taia o piulita blocata cu maxima atentie undeva unde puteai lovi cu ciocanul fara mila. Adica mai taia 1-2 mm, mai incerca cu cheia, usor cu ciocanul, iar mai pornea flexul. S-a chinuit el vreo jumatate de ora dar a salvat o piesa buna(cam 150 ron) si asta fara a strica filetul surubului, salvand si o atentie mai mare in buzunar. This post has been edited by alexgeogabriel: 9 Jun 2018, 06:08 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
sahuganyaosi |
![]()
Post
#646
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 2 November 10 ![]() |
Va salut
Am avut probleme cu servo la un clio symbol din 2005 -1.5 dci...mai exact volanul mergea foarte greu si incepuse sa scoata un vajait mai pronuntat ....toate bune si frumoase ...am dat pompa jos am curatat-o si am dus-o unui mecanic care chipurile lucreaza pe la RENAULT.... La sfatul acestuia am achizitionat un platou carbuni + capacul cu acea bucsa de teflon ( cel din partea de jos ) , acesta mi le-a schimbat ,si m achemat sa iau pompa ca este gata . Toate bune si frumoase , bucurie mare pe mine ca voi avea din nou servodirectie la masina si nu voi mai face muschi la maini.... , dar dupa montaj am completat cu uleiul pe care acesta mi l-a dat intr un bidonas ,de culoare rosie , am constatat ca servo nu functioneaza cum trebuie , aceasta auzindu-se functionand dar in momentul cand tragi de volan merge nu ca inainte de reparatie (ca la tractor) ...merge mai usor dar nu cum functiona inainte...adica se simte servo ca functioneaza dar cred ca nu functioneaza in paramaetrii reali . ma gandeam ca am gresit ca nu am stat langa el in momentul cand acesta mi- a schimbat piesele , ca sa vad daca o curata si pe interior ( ma refer la rotor ) ...oare sa fie aceasta cauza >>>? Am citit aici pe forum ca ar fi o supapa de refulare suprapresiune ....exista si la masina mea asa ceva si daca da unde ar trebui sa fie situata ? Ce as putea face in cazul de fata ? merge destul de greu iar dupa ce ai luat curba volanul nu revine total ci partial ( inainte de reparatie nu mai revenea deloc) ?~! PS : m-am dus inapoi la el de aceasta data si cu masina si servo montat pe aceasta cerandu i un sfat cu privire la problema care persista ,dar partial de aceasta data , acesta spunandu-mi ca este de la coloana de directie sau mai bine zis de la axul volanului....ca are doua cruci cardanice care in timp ...nu stiu ce fac....bla bla bla.... Am fost de i-am facut toata bucsaraia cu pivotii , unghiul....ca m am gandit ca poate aceasta o fi cauza , am cerut sfatul si acelor mecanici din service ul unde am facut revizia si mi-au spus ca sigur nu-i de la ax sau coloana ( nu bate , nu troncane...nu joaca....).....tot la fel face !!! Ce pot face ? Un mecanic care poate remedia aceasta problema ? Va multumesc Ma puteti contacta la nr de telefon 0784 864 508 sau aici prin mesaj |
--------------------
Renault Clio Symbol
1.5 DCI 60kw - 82cp
2005
|
|
mike_mocy |
![]()
Post
#647
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 14 November 08 From: Bucuresti ![]() |
Salutare! Am si eu Kangoo cumparat nefunctional cu 1000 de probleme. I-am inlocuit motorul, iar dupa ce l-am pus in fuctiune am constatat ca servodirectia nu merge si pompa huruia in draci. Pe langa problema cu motorul, am avut probleme si la ecu. Cel care mi-a facut ecu mi-a dezactivat din tester servodirectia, iar acum cand activez imi apare eroarea DF029 - PAS Asamblu releu circuit control, scurtcircuit la+12V (daca o dezactivez eroarea dispare). Inrebarea mea e care este releul si siguranta de la pompa de servo? Atasat aveti foto. Va multumesc!
Attached thumbnail(s) WhatsApp_Image_2021_08_15_at_14.15.31__1_.jpeg ( Size: 143.28k ) Number of downloads: 131 WhatsApp_Image_2021_08_15_at_14.15.31.jpeg ( Size: 193.85k ) Number of downloads: 131 |
--------------------
Dacia
1325 L
1995
- BR-XX-GMM
|
|
rs09 |
![]()
Post
#648
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 22 November 09 ![]() |
Ca sa nu mai deschid un alt topic o sa postez aici.
Am observat de vreo 2 saptamani pe borcanul de servodirectie apare lichid de servodirectie l-am sters saptaman trecuta si acum cand am facut un drum de vreo 15km din nou pe capac era lichid. Servo merge bine, lichidul este la max, lichidul a fost schimbat in octombrie si la rola de la pompa de servo ca intotdeauna este putin ulei banuiesc ( o sa o schimb la schimbul distributiei ) Aveti idee de ce ar curge ulei din borcanul de servo ? |
--------------------
renault
symbol 1.4 8v
2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 04:45 |