Megane 1 Vs Megane 2, Ce s-a schimbat in bine sau in rau
![]() ![]() ![]() |
Megane 1 Vs Megane 2, Ce s-a schimbat in bine sau in rau
cosminidis |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 3 June 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Classic
2000 Renault Megane Classic @ 1.6 16V ~ 63k km
Make OGG, not MP3 |
|||
cri123 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salut.
Si eu am un M1 Classic 1.6 16v, din 2001, luat de nou de la noi. Sunt foarte multumit de masina, si la fel ma cam gandesc sa il schimb pe un M2. Deocamdata ma cam codesc, avand in vedere ca nu sunt convins. Poate astept face-liftul de la anul, sa mai rezolve probleme. Despre motorul de 1.6 de pe M2: 115 CP (insa la 6000 RPM) si cuplu 152 (la 4200 RPM), cu VVT (admisie variabila din cate am inteles). Am facut un drive test cu un hatch 1.6. Pot sa spun cu siguranta ca e mai putin placut la condus decat 1.6 de pe M1. Deoarece cuplul maxim e mai sus, motorul parca nu trage pana pe la 3000 de ture, de acolo este insa fain. Asta vechi de 1.6 trage mai bine intre 1500 si 3000 de ture, dupa care e mai slab. Poate si cutia e de vina. Testul l-am facut pe Feleac (Cluj), pe deal in sus, si cu a 4-a se cam chinuia cu 3 persoane (eu, dealer-ul si sotia). Cu a 3-a urca lejer, ca era peste 3000 de ture. Cu al meu urc in viteza 4 lejer. In rest, plusuri M2 (1.6 16v): - aspect - materiale - tehnologie - spatiu interior (Sedan si Break) - tinuta de drum (suspensii mai tari, sta mai bine pe drum) Minusuri M2: - pret mai mare - spatiu mai mic spate si portbagaj (hatch) - directia asistata electric (nu prea iti dai seama de reactiile masinii) - FLANSE amortizoare... problema care se pare nici acum nu s-a rezolvat - mai sensibil la drumurile noastre decat M1 Cristi |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
cipman |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
QUOTE(cosminidis @ Jun 3 2005, 10:08 PM) Prima intrebare este legata de motor - stie cineva daca 1.6 16V de pe Megane 2 este acelasi cu cel de pe Megane 1? La Megane 2 zic ca are 115 cai, iar eu parca tin minte ca la Megane 1 avea 110 cai - sa fie o greseala sau chiar sunt diferite motoarele? Vezi paragraful: Variable inlet valve timing and major new developments for the 1.6 16V VVT 115 engine de aici. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
Marty |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Plusuri M2 fata de M1 ? Simplu: 2.0i 16v si, daca nu ma insel, un Turbo pe benzina.
Asta din punctul meu de vedere.... |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
cosminidis |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 3 June 05 ![]() |
Salut,
Si mie imi place la nebunie cum trage motorul la turatii mici, nu trec prea des de 3000 de ture. Deci mototrul mi se pare super ok si nu am nimic de reprosat. Mi se pare in continuare ciudat ca foarte multi se plang de probleme de fiabilitate pe M2 si aproape nimeni pe M1 ![]() Acum sincer, mie nu imi trebuie nimic din ce aduce nou ca tehnologie M2 (am mers si cu Passat-ul lui tata, nu ma impresioneaza senzorul de ploaie sau alte gadget-uri de genul asta), dar imi place la nebunie design-ul si oricum, 40k km si 5 ani (cat are a mea) e cam mult pt o masina alergata prin Bucuresti... Care e ideea cu directia asistata electric? Ce inseamna? Mie imi place directia la M1, mai ales faptul ca se intareste destul de bine la viteze mari. La Passat (Highline, model 2004) m-a stresat ingrozitor sa merg cu 160 la ora si sa fie directia la fel de sensibila ca atunci cand stau pe loc... |
--------------------
Renault
Megane Classic
2000 Renault Megane Classic @ 1.6 16V ~ 63k km
Make OGG, not MP3 |
|
ncristi |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Megane 2 a avut un inceput problematic, unele masini fabricate in 2002-2003 avand urmatoarele probleme conform quattroruote:
-uzura rapida si neregulata a pneurilor spate (special cele de 17") -probleme la sistemele electrice si electronice: "dar anomaliile cele mai des intalnite sunt la instalatia electrica si electronica.De fapt mecanismul de actionare electrica al geamurilor este subiectul cel mai des vehiculat in rapoartele de sondaj primite de la posesori (italia). este vorba in special de rupturi ale acestuia, ce cauzeaza caderea acestuia in interiorul portierei. Trebuie specificat ca acest tip de defect s-a manifestat la modelele din 2002-2003, semn ca renault a aintervenit cu modificari oportune" Ce este interesant este faptul ca trenul de rulare nu prea a avut probleme spre deosebire de ce se spune la noi despre m2: "trenul de rulare s-a comportat in general bine" Ce ia satisfacut cel mai mult pe iatlieni: -confortul 15.4 -consumul 12.6 -estetica 12.2 -motor 7.3 -dotari si accesorii 7.2 -performante 5.3 -silentiozitate 4.9 -tinuta de drum 4.5 ce i-a satisfacut cel mai putin -fiabilitate 15.0 -silentiozitate 13.1 -dotari si accesorii 9.8 -finisaje 8.5 -calitate 7.2 -nimic 6.5 -interior 6.3 -consum 5.2 Sursa Quattrororuote nr.3 mai 2005 Megane 1 a fost considerata o masina fiabila si nu a apus prea mari probleme. |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
cosminidis |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 3 June 05 ![]() |
QUOTE Megane 1 a fost considerata o masina fiabila si nu a apus prea mari probleme. Hmmmm, in cazul asta poate ma orientez pe altceva... Poate Focus 2... Daca as avea bani de Laguna mama ce mult mi-ar placea... Sa vedem, vorba lui Cristi, poate odata cu face-lift-ul o sa mai rezolve din probleme... |
--------------------
Renault
Megane Classic
2000 Renault Megane Classic @ 1.6 16V ~ 63k km
Make OGG, not MP3 |
|
ncristi |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Eu am megane 2 din decembrie 2004 si am inceput sa circul cu el serios de la sfarsitul lui ianuarie.
De atunci si pana acum am facut aproape 10000km km in care masina s-a comportat exemplar. Nu am avut nici o problema, consumul este OK (bucuresti-ploiesti--drum pe care-l fac zilnic--5.5-6-6.5% consum pt motorul de 1.6), suspensiile au inceput sa se mai "lase" motorul la fel iar masina parca merge din ce in ce mai bine. Daca ar fi sa-mi spun parerea despre masina pana acum ar fi ca masina este exceptionala pt banii dati. Sa vedem daca parerea asta o sa o am si mai incolo... |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
nesanatosu |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 47 Joined: 13 November 04 ![]() |
Cunosc pe cineva cu un M1 de 100.000km care inca trage de rupe, acel motor vazand foarte des 5000 de turatii si in care in afara de consumabile nu a schimbat nimic major la el.Confirm si eu faptul ca la turatii joase trage mai bine decat M2.
|
--------------------
Dacia Nova Gti
VW Golf V
- ct-99-xxx
|
|
cornel_t |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Cum de puteti voi afirma ca 1,6 de pe M I trage mai bine decat VVT de pe M II nu prea imi explic, dar daca asa va place sa credeti nu comentez.
Ca fost posesor de Megane Clasic 1,6 16v pot da si eu cateva idei: Plusuri la Megane Sedan II 1,6 16v VVT fatza de Megane Classic 1,6 16v: 1. Mult mai bine finisata, grija pt detaliu. 2. Optionale mult mai multe. 3. Motor mai vivace in palierul 1500-3000 rpm, deh admisia variabila. 4. Comportament rutier mai sigur, directie mai precisa si mult mai usor de manevrat, plus ca este si variabila, suspensii mai ferme. 5. Scaune incomparabil mai bune. 6. Cutie de viteze muuult mai precisa si mai usor de schimbat vitezele. 7. Mai silentioasa. ...lista poate continua dar sa trecem si la dezavantaje Minusuri: 1. Datorita servodirectiei electrice, mult mai sensibila la drumurile noastra, daca ei o groapa mai serioasa te poti trezi chiar cu o programare la stomatolog ![]() 2. Suspensia dura nu filtreaza asa de bine. 3. Flanse discutabil de fiabile. 4. .... carcotashi cat cuprinde ce zic vrute si nevrute ![]() 5. Consum ceva mai mare max. 1 L in conditzii similare de mers. Per ansamblu cu M II Renault a realizat indiscutabil o evolutie, masina are peste 3 ani de cand se fabrica, bolile copilariei au fost eliminate, cei ce nu sunt inca convinsi in a o achizitiona pot astepta face litul ce va veni cel mai probabil la inceputul anului viitor. |
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
SorinV |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
M1 este fara indoiala campion la fiabilitate in comparatie cu M2 ! M1 este mai spartan si mai masina suporta cu mult mai multa birjareala ! bascula de exemplu de la megan 2 este cu adevarat o inovatie tehnica in rezistenta materialelor si de aceea zic eu insuficient testata ! sau flansele !
|
--------------------
a
a
a
|
|
nesanatosu |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 47 Joined: 13 November 04 ![]() |
QUOTE(cornel_t @ Jun 5 2005, 09:40 PM) Cum de puteti voi afirma ca 1,6 de pe M I trage mai bine decat VVT de pe M II nu prea imi explic, dar daca asa va place sa credeti nu comentez. Pai cu grija si cu atentie..mai ales cu atentie Fii atent un pic aici: M1 Putere maxima 110 Cp Cuplu maxim 148 Nm Capacitate cilindrica 1598 cc Acceleratie 0-100 km/h 9.9 s Viteza maxima 198 km/h consum la 100 km Consum urban 9.4 litri Consum extraurban 5.7 litri Consum mixt 7.0 litri M2 Putere maxima 115 Cp Cuplu maxim 152 Nm Capacitate cilindrica 1598 cc Acceleratie 0-100 km/h 10.9 s Viteza maxima 192 km/h consum la 100 km Consum urban 8.8 litri Consum extraurban 5.7 litri Consum mixt 6.8 litri Dupa cum se observa ,M1 are acceleratia mai buna cu aproximativ o secunda dar si ,cum ai spus si tu, consumul mai mare. |
--------------------
Dacia Nova Gti
VW Golf V
- ct-99-xxx
|
|
cornel_t |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu ca nu as crede cifrele oficiale, dar practica omoara teoria M II e mai rapid in (nu cu mult) in intervalul 0-50 km/h, sau trage mai bine intre 1500-3000 rpm decat M I, si de asemenea consumul (probabil nu ai citit cu atentie trewq) e mai mare la M II. Ceea ce zic e din experienta proprie.
|
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
cp |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 79 Joined: 24 September 04 ![]() |
QUOTE(cornel_t @ Jun 5 2005, 10:40 PM) 1. Mult mai bine finisata, grija pt detaliu. Mie nu mi se pare nici o imbunatatire la nivelul finisajelor. Materialele sunt exact la fel. Au schimbat designul interior si atat. Uita-te langa luneta pe tavan sa vezi panza aia cum e taiata cu cutterul si nici macar tivita.Bleah... Lista poate continua cu f. multe exemple, doar intrebati-ma. ![]() |
-------------------- Posesorii de Renault in general traiesc in lumea lor, departe de realitate. :)
|
|
raducu68 |
![]()
Post
#15
|
Membru Demisionat Group: Banned Posts: 645 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Privilege e finisata ireprosabil in interior. La celelalte nu ma pronunt.
|
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2005 Privilege
|
|
cosminidis |
![]() ![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 3 June 05 ![]() |
Hmmm, pareri impartite... Mai este cineva in situatia lui Cornel, adica cineva care sa fi mers atat cu M1 cat si cu M2 ca sa faca o comparatie cat mai pertinenta?
Stiti de alte topicuri care sa acopere problemele lui M1? Eu nu prea am gasit cu search... De aici am si tras concluzia ca M1 ar fi mai fiabil, nu prea se discuta despre el... |
--------------------
Renault
Megane Classic
2000 Renault Megane Classic @ 1.6 16V ~ 63k km
Make OGG, not MP3 |
|
cp |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 79 Joined: 24 September 04 ![]() |
QUOTE(raducu68 @ Jun 6 2005, 12:48 PM) Privilege e finisata ireprosabil in interior. La celelalte nu ma pronunt. Nu e chiar ireprosabila, uita-te sa vezi pinza de care ziceam ca nici la privilege nu este tivita. In plus de asta, am vazut pe un Privilege (chiar cel din showroom) un punct de bavura exact in varful acului de la turometru(ca si cum la turnare se toarna 2 ace cap in cap dupa care se despart si ramane bavura). Asta a fost motivul principal pentru care nu am cuparat Megane 2 sedan privilege. Am considerat ca e groaznic ca de cate ori ma uit pe turometru sa vad punctul ala. Probabil ca nu este la toate asa, dar nu am vrut sa-mi asum riscul sa vina si masina mea cu o asemena excrescenta. Sansele am considerat ca sunt prea mari mai ales ca in showroom sunt expuse masinile cele mai reusite. Tot la masina din showroom, la portbagaj in stanga era o distanta intre portbagaj si aripa iar in dreapta era cel putin dubla. Ca sa fiu ontopic, pe M1 nu am vazut atatea greseli. Lista poate continua... |
-------------------- Posesorii de Renault in general traiesc in lumea lor, departe de realitate. :)
|
|
raducu68 |
![]()
Post
#18
|
Membru Demisionat Group: Banned Posts: 645 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Inseamna ca am avut eu noroc
![]() Referitor la M2 vs M1, putem discuta despre fiabilitate, performante, dar nu cred ca exista comparatie intre cele doua referitor la aspectul exterior/interior/confort (am mers si eu pe destule M1). |
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2005 Privilege
|
|
enageM |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 21 October 04 From: cand la BV cand la München ![]() |
Nici la Privilege-ul meu nu prea am ce sa-i reprosez la finisaje; arata excelent... totusi buretele ala dintre parbriz si bord parca e ciudat... in rest nota maxima!!
|
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2004, 1.6 16V Megane II Sedan 1,6 16V Confort Privilege, mai 2004.
|
|
cosminidis |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 3 June 05 ![]() |
Bun, ok, sunt de acord ca nu se pot compara dpdv al aspectului, dar la confort cred ca le putem compara lejer... De ex eu nu am greierasi (in afara de cativa la lumina din plafon, scartaie plasticul pe acolo, nu stiu ce sa ii fac), iar mie imi plac suspensiile mai moi chiar daca nu pot sa merg cu 100 in curba.
Mi-ar fi placut sa am AFU si ESP, dar asta e, la masina din 2000 nu pot cere prea multe... Exista diferente de calitate intre modelele facute in Franta si cele facute in Turcia? Sedanul arata beton, dar cand ma gandesc ca e facut in Turcia... A mea tot turceasca e si pe la 5k km i s-a rupt cablul de acceleratie ![]() |
--------------------
Renault
Megane Classic
2000 Renault Megane Classic @ 1.6 16V ~ 63k km
Make OGG, not MP3 |
|
VladSoare |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Stai linistit, ca si nemtoaicele tot de turci sint facute, ca e plina Germania de ei.
![]() |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
cornel_t |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cosminidis @ Jun 6 2005, 03:31 PM) Bun, ok, sunt de acord ca nu se pot compara dpdv al aspectului, dar la confort cred ca le putem compara lejer... De ex eu nu am greierasi (in afara de cativa la lumina din plafon, scartaie plasticul pe acolo, nu stiu ce sa ii fac), iar mie imi plac suspensiile mai moi chiar daca nu pot sa merg cu 100 in curba. Mi-ar fi placut sa am AFU si ESP, dar asta e, la masina din 2000 nu pot cere prea multe... Exista diferente de calitate intre modelele facute in Franta si cele facute in Turcia? Sedanul arata beton, dar cand ma gandesc ca e facut in Turcia... A mea tot turceasca e si pe la 5k km i s-a rupt cablul de acceleratie ![]() Zici ca le putem compara la confort .... eu as zice ca te hazardezi, Megane I e carutza pe langa M II. Nu ai greieri? chiar nu itzi vibreaza capacul de la volan pe piatra cubica? ca scartzaie plasticul vad ca recunosti, dar tot categoria greieri se inscrie, suspensiile moi si mie imi placeau. Eu la a mea aveam AFU. Masina este asamblata in Turcia, cu componentele de pe tot cuprinsul mapamondului. Vechiul Megane are acum 105k km si merge f bine, fara probleme majore, de fapt inafara de bucse (pe la 80k km, si nu toate), intretinere si pneuri nu s-a schimbat nimik. |
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
rombu |
![]()
Post
#23
|
![]() FOR SALE Group: Members Posts: 586 Joined: 20 August 04 From: Bucuresti ![]() |
e clar ca M2 e mult mai rafinata ca prima...nu stiu ce sa zic de fiabilitate ..dar ca aspect...interior exterior e net superioara primei
m1 avea tot felul de ciudatenii, pornind de la pozitionarea butoanelor de deschis geamurile si incheind cu claxonu (care sa sa sune trebuia sa dai cu barda in volan) personal..nu mi-a placut niciodata masina aia si nu mi-ash f luat-o (taikmiu a avut un 1.9 dti combi...multa vreme..merge si azi perfect 160.000 km !) da nu mi-a placut niciodata era ca un mic tractorash....am condus-o si eu mult...era genial ca trebuia sa apesi cat puteai pe acceleratie ca sa faca ceva...si in final se tura...si nu mai revenea..tare...da cica trebuia sa fi obisnuit..sa o simtzi..chestii.. eh, m2, mi se pare cea mai "altfel" din clasa ei..de fapt de asta am si luat-o..cine mai are fundu ca noi? 307?206? golf?astra ...neee |
--------------------
Renault
Megane 2
2004 Confort Dynamique Megane II BICORP 1.6 16V Confort Dinamique
Gris Hologramme- 2004 Bucuresti |
|
nacht |
![]()
Post
#24
|
![]() F U H R E R Group: Members Posts: 350 Joined: 27 April 05 ![]() |
Am 2 amici care poseda M1- unu are 1.616V, iar celalalt 1.9dti. Am mers cu ele si ei cu M2-ul meu. Concluzii:
1. M2-ul mult mai silentzioasa decat M1 dpdv al motorului (comparat 1.6 evident). 2. M1 1.6 are demaraj mai bun. 3. M1 1.9dti - tractorash in toata regula. 4. Mult mai multi greieri pe M2. 5. M1 nu a avut nici o problema la partea de directie, suspensii etc si au 78k respectiv 120k. 6. Pozitia pe scaune (sofer si pasageri) mai buna la M2. 7. Aspect exterior/interior incomparabil: M2 pe primul loc! ![]() In rest sunt chestii de gusturi si preferinte. Overall, daca M2 se dovedeste cel putin la fel de fiabila pe partea de motoare ca M1, se poate spune ca Renault a facut un pas mare inainte.....dar mai au de lucru ![]() |
--------------------
Honda
Accord 2.0L 155CP, SSE,
2008 - a swing to perfection
|
|
cosminidis |
![]() ![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 3 June 05 ![]() |
Salut all,
Mama ce ma oftica si pe mine faza cu claxonul. Daca esti jedi si forta e cu tine ai ceva sanse sa iti iasa claxonatul (uneori din prima!) ![]() Dpdv al pozitiei soferului, nu am mers cu M2 dar sper ca se pastreaza pozitia inalta care imi place la nebunie. Da, imi vibreaza capacul de la volan pe piatra cubica, uitasem de asta ![]() La faza cu Turcia, banuiesc ca mereu o sa fie parerile impartite... Poate sunt prea conservator dar ma indoiesc ca produsele made in turcia sau made in bulgaria sunt la fel dpdv calitativ ca si cele made in france, cu toata globalizarea lu' peste... Adica daca masina e asamblata in proportie de 99,99% de roboti adusi din Franta si turcul sau romanul trebuie sa stranga un singur surub, probabil ca o sa-l stranga prost sau o sa uite sa il puna... Ce alte probleme ati mai avut cu M1? Sa deschid un topic separat pt asta? |
--------------------
Renault
Megane Classic
2000 Renault Megane Classic @ 1.6 16V ~ 63k km
Make OGG, not MP3 |
|
cornel_t |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Io mai aveam o problema cu M I... nu era asa de sexy ca M II si in consecintza cam greu la agatazat de gagici
![]() Bey ... comparam mere cu pere, la compot sunt bune, dar in rest... Si era sa uit: la 24k km a fost schimbat (garantie) un contactor pe la pompa servodirectie. |
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
cri123 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu se pune problema sa comparam caliatea interiorului. M1 are niste plastice chiar ieftine (si TARI) la capacul de la volan si la consola centrala. Bordul mai merge. Insa acum vorbesc de al meu M1 (care pe vremea aia nu se vindea decat Expression) cu un M2 Privilege. M2 Pack nu sta nici el prea bine la materiale si aspect.
La M2 Priv nu imi place capacul de volan NEGRU !!!! in spate la volanul GRI in piele.... cam naspa. Spatiul interior e cam la fel (vorbesc aici de sedan). Si la mine se aud unele zgomote (ca si de plastic care misca liber) in bord, dar destul de rar. Si ceva troncanit de la incuietoarea spate-dreapta (cu usa deschisa si un tip de la service in spate nu zice nici MAC ;-) ). Motorul poate sa spuna cine ce vrea, M1 1.6 16v trage mai bine la turatii joase decat 1.6 16v de la M2. Nu compar cu alte capacitati. M2 sta mult mai bine in curbe, dar si gropile si denivelarile le cam simti in rinichi ... Suspensia aia electrica e faina in oras, dar la drum in curbe mie nu prea imi place. Fiabilitatea supensiilor... nu sufera comparatie. Adevarat ca sunt si mai simple la M1. Dar tin la drumurile noastre. La M2 se pare ca sunt unii ghinionisti. In rest, si eu sper sa imi iau curand un M2 1.9 dci Estate. M1 inca isi face datoria, si am MARI dubii daca sa o dau la sub 60000km sau sa o tin ca a doua masina... desi e cam mare pentru nevoile sotiei mele. Deh, nostalgia .... Dar masina asta m-a facut client fidel Renault. Cristi |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
cipman |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
QUOTE(cri123 @ Jun 7 2005, 10:31 PM) Motorul poate sa spuna cine ce vrea, M1 1.6 16v trage mai bine la turatii joase decat 1.6 16v de la M2. Pai cine ar spune altfel n-ar sti despre ce vorbeste. Motivul e admisia variabila. Am mai explicat pe undeva ce si cum. Rezultatul e o economie de combustibil si o poluare mai mica la turatii joase dar si o crestere de putere si moment la turatii de peste 2000 rpm. "Efectul" nedorit e ca la turatii mici nu mai trage cum ar fi tras cu admisie cu avans constant. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
atoma |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 3 May 05 From: constanta ![]() |
orice masina are avantajele si dezavantajele ei... cred ca singurul dezavantaj al meganului privilege este faptul ca pielea aia se vede ca se murdareste repede... voi cu ce curatati pielea aia(ma rog piele ecologica ce este)??
![]() |
--------------------
Seat
Ibiza
2006
|
|
raducu68 |
![]()
Post
#30
|
Membru Demisionat Group: Banned Posts: 645 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
S-a mai discutat, exista spray-uri speciale.
|
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2005 Privilege
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 02:00 |