Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Megane 1 Vs Megane 2, Ce s-a schimbat in bine sau in rau

Lex Luthor
post 8 Jun 2005, 11:09
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.112
Joined: 25 April 05




QUOTE(atoma @ Jun 8 2005, 10:50 AM)
orice masina are avantajele si dezavantajele ei... cred ca singurul dezavantaj al meganului privilege este faptul ca pielea aia se vede ca se murdareste repede... voi cu ce curatati pielea aia(ma rog piele ecologica ce este)?? smile.gif

Si eu m-am lovit de aceeasi problema, a curatatului interiorului.
Exista niste servetele umede SANO (eu le-am luat din Cora cu 60.000 pachetul). Sunt ambalate intr-un plic galben, scrie pe el Sano multi purpose cleaners si fac adevarate minuni. Poti sa stergi cu ele si bordul, si tapiteria si asa-zisa piele. Nu lasa nici o urma (cu exceptia suprafetelor de metal-manere de usi de ex. pe care trebuie sa le stergi imediat cu o carpa uscata). Pur si simplu stergi cu ele si se usuca fara sa lase urme. Sunt si antibacteriale. Eu cand am luat masina din service saptamana trecuta am avut surprizza sa gasesc numai urme de degete unse cu vaselian pe volan, pe usa de la sofer si, ce era mai tragic deoarece daca volanul si usa erau de piele si se puteau curata usor, pe stalpul de la parbriz din stanga (pe materialul acela bej deschis se vedeau imediat). Ma si gandeam cu ce spuma sa le curat dar am incercat tot cu acele servetele si s-au curatat de nici nu zici ca au fost vreodata.

PS. Pentru cei care au MII Sedan Privilege, se gasesc la unul din magazinele de la Vitan (cele din interiorul targului Autovit) covorase de cauciuc bej, cu insertii de mocheta bej. Dau foarte bine in Privilege care are interiorul tot bej. In plus sunt si groase si nu se strang sub picioare (au niste tepi pe dos care se infig in mocheta si nu se mai misca decat daca le ridici) si acopera si spatiul dintre scaunele din spate. Pretul nu este mare 700 k lei. Sunt turcesti, dar daca ma gandesc bine si masina tot acolo e facuta. Eu cautam de o luna covorase bej si nu am gasit pe nicaieri, chiar am sunat la Radacini care distribuie marca Michael Schumacher in Metro si Selgros, dar au spus ca desi se fabrica pe bej ei nu le pot aduce. Asa ca a picat tocmai bine.
Le puteti vedea pe net la adresa: www.denizkaucuk.com., covorase Image Universal

Covorase Image

PS 2 Daca acest post este considerat off-topic Va rog sa-l mutati unde credeti de cuvinta.

This post has been edited by Lex Luthor: 8 Jun 2005, 11:18


--------------------
---- ---- ----
---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 8 Jun 2005, 11:48
Post #32


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




QUOTE(cosminidis @ Jun 6 2005, 03:31 PM)
Bun, ok, sunt de acord ca nu se pot compara dpdv al aspectului, dar la confort cred ca le putem compara lejer... De ex eu nu am greierasi (in afara de cativa la lumina din plafon, scartaie plasticul pe acolo, nu stiu ce sa ii fac), iar mie imi plac suspensiile mai moi chiar daca nu pot sa merg cu 100 in curba.
Mi-ar fi placut sa am AFU si ESP, dar asta e, la masina din 2000 nu pot cere prea multe...

Exista diferente de calitate intre modelele facute in Franta si cele facute in Turcia? Sedanul arata beton, dar cand ma gandesc ca e facut in Turcia... A mea tot turceasca e si pe la 5k km i s-a rupt cablul de acceleratie smile.gif Plus multe altele pe care nici nu le mai stiu (oricum a fost in service mult mai des decat fostul Cielo al lui tata facut la mama lui in Corea)

Putzin offtopic...:

Avem in firma un Clio (care-a fost al meu pana-n decembrie) Symbol shi-o Laguna luate in acelashi timp.

Clio...logic...facut in Turcia, Laguna...nu shtiu cat de logic tongue.gif facuta in Frantza


Nu-tzi spun cate probleme au fost shi sunt cu Laguna....incepand cu uzualele probleme de conectica, terminand cu schimbat amortizoare...etc etc...(in prezent are 65K Km)

La Clio....s-au schimbat, in afara de consumabile s-au schimbat: Pompa apa, discuri frana fatza, pivotzi inferiori shi cam atat....

Deci chestia cu mashina facuta Turcia = mashina proasta....e un mit....
Cred ca cel mai important e norocul cand o iei.....sa prinzi una buna.,....


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 8 Jun 2005, 13:13
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




Megane I a fost lansat in 1996, cu un facelift in 2000. Deja masinile de dupa 2000 au scapat majoritatea de bolile copilariei. Totusi, si Megane I a avut problemele ei. Pompa de apa nu trecea de 60k km pana au schimbat furnizorul. Asta era un defect generalizat, eliminat prin 2000. Au mai fost clasicele probleme cu bobinele de inductie si cu imobilizatorul motor. Si probleme evacuarea care ruginea foarte rapid si genera zgomote si trepidatii.

Megane II este si ea o masina de succes, dar inca este tanara. Dupa facelift, la final de cariera o sa fie acelasi numar de nostalgici care o sa-si aduca aminte de Megane II care era o masina robusta si neproblematica in raport cu Megane III care refuza sa recunoasca vocea proprietarului...


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 8 Jun 2005, 13:13
Post #34


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Nu-i chiar ca la-nsuratoare ca acolo mai studiezi arborele genealogic, te mai pupi cu soacra, mai mergi la peste cu socrul, mai cercetezi marfa si-ti faci o idee de dinainte.
Nu vezi ca sunt unii care au avut ghinionul sa-si ia masina numai dupa pliantul de prezentare?


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosminidis
post 8 Jun 2005, 13:38
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 3 June 05




QUOTE(r&d @ Jun 8 2005, 01:13 PM)
Megane I a fost lansat in 1996, cu un facelift in 2000. Deja masinile de dupa 2000 au scapat majoritatea de bolile copilariei. Totusi, si Megane I a avut problemele ei. Pompa de apa nu trecea de 60k km pana au schimbat furnizorul. Asta era un defect generalizat, eliminat prin 2000. Au mai fost clasicele probleme cu bobinele de inductie si cu imobilizatorul motor. Si probleme evacuarea care ruginea foarte rapid si genera zgomote si trepidatii.

Megane II este si ea o masina de succes, dar inca este tanara. Dupa facelift, la final de cariera o sa fie acelasi numar de nostalgici care o sa-si aduca aminte de Megane II care era o masina robusta si neproblematica in raport cu Megane III care refuza sa recunoasca vocea proprietarului...

You got a point here... Cand e asteptat facelift-ul la M2? Sper sa fie mai reusit decat cel de la Laguna, care mai mult a uratit-o (dupa criteriile mele estetice...)

Apropo de evacuare, a mea face cam urat (ca si cum ar fi toba sparta), da' aia de la service au zis ca nu e. Nu e ca la raliu, dar daca stau in spate sau o forjez nitel se aude... A mai avut cineva problema asta?

A si inca o chestie. Troncane undeva in dreapta spate. O sa o duc la service zilele astea dar nu as vrea sa ma abureasca aia, adica vreau sa am idee despre ce are inainte sa ma duc acolo. Se aude cel mai bine la viteze mici (5-10 km/h) pe denivelari / piatra cubica. Sunt sigur cam 80% ca nu e din interior. Voi ce ziceti ca are?


--------------------
Renault Megane Classic 2000
Renault Megane Classic @ 1.6 16V ~ 63k km
Make OGG, not MP3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 8 Jun 2005, 13:53
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




QUOTE
Nu-i chiar ca la-nsuratoare ca acolo mai studiezi arborele genealogic, te mai pupi cu soacra, mai mergi la peste cu socrul, mai cercetezi marfa si-ti faci o idee de dinainte.

Pai si aici mai faci un test drive, mai intri pe un forum, etc.
QUOTE
Nu vezi ca sunt unii care au avut ghinionul sa-si ia masina numai dupa pliantul de prezentare?

Pai asta e ca si cum te-ai insura cu prima blonda hot intilnita intr-un bar. smile.gif
Deci pina la urma tot ca la insuratoare e. biggrin.gif

Mie mi-a placut foarte mult Megane I la vremea lui. Si inca imi mai place. Imi pare rau ca nu se mai face.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosminidis
post 8 Jun 2005, 13:53
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 3 June 05




Alta chestie de care am uitat si care ma scoate din sarite: se aude un tacanit in stanga fata mai ales cand merg pe langa un zid care reflecta undele sonore. Cred ca e ceva legat de kilometraj sau vitezometru, aia de la service nu l-au facut desi le-am zis de treaba asta. Nu pot sa il fixez eu acasa? Trebuie uns ceva? Este perfect periodic si frecventa e in f() de viteza. Ca si cum ar avea roata un pai infipt undeva care tot bate... Sper ca ati inteles ceva din bla-bla-ul asta smile.gif


--------------------
Renault Megane Classic 2000
Renault Megane Classic @ 1.6 16V ~ 63k km
Make OGG, not MP3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 8 Jun 2005, 13:57
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




Am innebunit acum citeva saptamini cind am fost la munte si am mers mai mult timp incet, cu geamurile deschise. Auzeam exact asa cum zici si tu: tac-tac-tac, mai repede sau mai incet in functie de viteza si nu stiam de unde vine. La un moment dat chiar am oprit si am scos capacul de la roata cu pricina (dinspre care parea sa vina zgomotul), am scos prezoanele si am dat jos clema de care se prindea capacul, crezind ca aia zbirnie. Nimic.

Ei, aveam o pietricica intrata in pneu, ca mersesem pe un drum cu pietris. smile.gif


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 8 Jun 2005, 14:03
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Vlad "Pai asta e ca si cum te-ai insura cu prima blonda hot intilnita intr-un bar.
Deci pina la urma tot ca la insuratoare e. "

Bey Vlade dar ce te faci daca acea blonda e de fapt un travestit ? biggrin.gif


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 8 Jun 2005, 14:04
Post #40


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




pai e ca si cum ti-ai lua dacie in haine de renault laugh.gif


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosminidis
post 9 Jun 2005, 13:24
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 3 June 05




Sorry de repost, dar discutia despre insuratoare a eclipsat intrebarile originale smile.gif... Deci:

QUOTE
QUOTE

Megane I a fost lansat in 1996, cu un facelift in 2000. Deja masinile de dupa 2000 au scapat majoritatea de bolile copilariei. Totusi, si Megane I a avut problemele ei. Pompa de apa nu trecea de 60k km pana au schimbat furnizorul. Asta era un defect generalizat, eliminat prin 2000. Au mai fost clasicele probleme cu bobinele de inductie si cu imobilizatorul motor. Si probleme evacuarea care ruginea foarte rapid si genera zgomote si trepidatii.

Megane II este si ea o masina de succes, dar inca este tanara. Dupa facelift, la final de cariera o sa fie acelasi numar de nostalgici care o sa-si aduca aminte de Megane II care era o masina robusta si neproblematica in raport cu Megane III care refuza sa recunoasca vocea proprietarului...


You got a point here... Cand e asteptat facelift-ul la M2? Sper sa fie mai reusit decat cel de la Laguna, care mai mult a uratit-o (dupa criteriile mele estetice...)

Apropo de evacuare, a mea face cam urat (ca si cum ar fi toba sparta), da' aia de la service au zis ca nu e. Nu e ca la raliu, dar daca stau in spate sau o forjez nitel se aude... A mai avut cineva problema asta?

A si inca o chestie. Troncane undeva in dreapta spate. O sa o duc la service zilele astea dar nu as vrea sa ma abureasca aia, adica vreau sa am idee despre ce are inainte sa ma duc acolo. Se aude cel mai bine la viteze mici (5-10 km/h) pe denivelari / piatra cubica. Sunt sigur cam 80% ca nu e din interior. Voi ce ziceti ca are?


--------------------
Renault Megane Classic 2000
Renault Megane Classic @ 1.6 16V ~ 63k km
Make OGG, not MP3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 9 Jun 2005, 13:27
Post #42


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Ca sa revenim la insuratoare...
N-ai aflat ca depanarile si copiii se fac la fata locului?!?


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nimenialtul
post 11 Nov 2005, 16:09
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 27 September 05




eu am un M1 2000 1,6i 8V fabricat la turci,cumparat de o luna.
-o problema e aceea ca atunci cand pornesc motorul,nu numai ca porneste destul de greutz, dar se aude si un sunet la incepu (un fel de scartait)care se opreste dupa cam 2-3secunde....
-o alta problema e aceea ca atunci cand vreau sa dau cu spatele cateodata motorul ii subturat si mi se opreste:(

in rest m1-ul e super si cred ca poate concura cu brio cu m2-ul!


--------------------
Renault Megane 2000 classic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hakkinen
post 13 Nov 2005, 14:26
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 13 November 05




So,am condus 2 ani un Renault Megane Clasic 1.6 16 v,an fabricatie 2002.Acum e la socrul meu si din cand in cand il mai scot la plimbare.De aproape 1 an am Megane Sedan 1.6 16 V 115 cp.Concluzii:
-Sedan,mult mai confortabil ,mai exact :scaune,pedalier,manevrabilitate cutie viteze,accesorii de confort,ergonomie generala.
-Sedan consuma aproape la fel ca M1,insa in oras e mai gurmand si extraurban mai economic.
-Sedan trage greu la turatii mici iar acceleratia electronica(potentiometru)ma scoate din sarite,acceleraza cum vrea ea nu cum cred eu de cuviinta.

-M1 este mai dinamic,stabilitate ceva mai ridicata,suspensie mai rudimentara insa mai fiabila
-M1 are directie care iti permite sa ramai in contact cu masina si nu sa ai senzatia ca joci Need For Speed la PC.
-Bine ca nu sunt nevoit sa mai suport scaunele din M1 mad.gif

Concluzie:vrei sa ajungi undeva relativ repede,confortabil,sa faci o croaziera fara a privi pe ceas la fiece zece minute:Megane Sedan;vrei sa simti ca ai si o masina la dispozitie,un motor si o suspensie care sa te ajute:M1.


--------------------
Renault Laguna 2007 Luxury
Renault Laguna 2.0 dci -2007, Luxury+xenon
BMW 118-2008.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 13 Nov 2005, 18:49
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Cu faza cu scaunele sunt de acord, in M1 sunt destul de obositoare si e greu sa iti gasesti o pozitie comfortabila de condus (poate cel mai mult lipseste reglarea pe adancime a volanului).


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RoVal1972
post 24 Nov 2005, 00:26
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 22 November 05
From: Bucuresti




Vin si eu cu parerea mea.
Am inca un Megane Classic 1.6 16V si am facut cu el 61.000km din 2001 cu jenti Al si vopsea metalizata in plus fata de standardul de atunci. (12000€ DDP)
Am de aproape doua saptamani Megane Sedane Privilege 1.6 16V, plus clima, vopsea met, full airbags si Xenon. (15100€ DDP)
Ce are Megane 2 in plus sau cu ce se remarca fatza de M1, parerea mea, din ce am studiat pana acum wink.gif

1. Confort sofer mult, mult peste M1. Adica: scaune, reglaje scaune (si pe verticala si pe orizontala. La M1 a fost o gluma chestia cu reglajul pe verticala), tetierele virgula, cotiera mijloc, cotiera usa. Apoi volanul se regleaza pe doua directii, fata de una la M1.
2. Finisare. Mai buna decat la M1.
3. Sunet. Receptia radio este mult mai buna. Calitatea sunetului mai buna + Radio CD versus Radio cass la M1.
4. Izolatie fonica mai buna.
5. Usile mai silentioase. Se inchid mult mai usor.
6. Inchiderea centralizata mai putin zgomotoasa. La M1 portbagajul face un zgomot "interesant" la inchidere/ deschidere.
7. Stergatoare automate. Foarte utile.
8. Design exterior. Arata foarte bine. Desi imi place foarte mult Bicorp-ul, mi-am luat Sedane-ul din ratiuni de spatiu, familie, copii, bicicleta,...
9. Faruri automate (senzor). De exceptie, adio faruri uitate aprinse, baterie descarcata.
10. Franele mai bune.
11. Tinuta de drum. Mi se pare net superioara.
12. Spatiu pasageri in spate - mai mare.
13. Spatii depozitare. Excelent alese. + torpedo cu racire.
14. Scrumiera mobila (!!!) adica o pot scoate ca oricum nu fumez. Si suportul de cutii de suc...
15. Bancheta spate rabatabila 1/2 - 2/3/ La M1 n-aveam. Pot pune schiurile in masina si in acelasi timp mai multe persoane in masina. Nu mai am nevoie de "ventuzele" metalice pentru schiuri.
16. Computerul de bord ramane setat pe ultima informatie dupa oprire. La M1 trebuia sa apesi la fiecare pornire pana ajungeai la optiunea preferata (de ex. range...)
17. Geamurile electrice cu impuls. La toate 4.
18. Siguranta. 10 airbaguri, fatza de maxim 4 la M1. 5 stele la NCAP.

Nu pun la socoteala Clima si Xenon-ul, ca la M1 nu erau.
Altceva nu-mi vine in minte acum.

Dezavantaje... Sper sa descopar cat mai putine. Doamne ajuta!
Pana acum, doar costurile de intretinere, reviziiile si piesele, pretul benzinei de 98. La M1 95 este foarte buna.

Toate bune !
VM rolleyes.gif


--------------------
Renault Megane Sedane 2005 1.6. 16V
________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005
ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001
ex. Dacia 1310 1.6l. 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zah
post 24 Nov 2005, 01:18
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 16 October 05




QUOTE(RoVal1972 @ Nov 24 2005, 12:26 AM)
3. Sunet. Receptia radio este mult mai buna. Calitatea sunetului mai buna + Radio CD versus Radio cass la M1.
5. Usile mai silentioase. Se inchid mult mai usor.
14. Scrumiera mobila (!!!) adica o pot scoate ca oricum nu fumez. Si suportul de cutii de suc...
15. Bancheta spate rabatabila 1/2 - 2/3/ La M1 n-aveam. Pot pune schiurile in masina si in acelasi timp mai multe persoane in masina. Nu mai am nevoie de "ventuzele" metalice pentru schiuri.

Precizez ca nu am citat tot postul pentru ca ma voi referi doar la aceste aspecte.
3.Nu poti sa compari cd cu cass (exista optiune de cd si la m1)
5.Ale mele sunt foarte silentioase si se inchid foarte usor (Am un prieten cu golf 5 care ma roaga de fiecare data cand merg cu el sa trantesc usa tare ca sa nu ramana intre-deschisa, eu fiind obisnuit sa o inchid ca la mine)
14.La fel e si la Logan biggrin.gif ..cam penibil
15.Daca tu n-ai avut nu inseamna ca nu exista. Eu am, deci nu e intemeiata comparatia ta (asa poti sa compari si doua versiuni ale aceleiasi mashini, una cheala si una full, dar cred ca nu despre asta e vorba in topic)

Gata, m-am mai linistit cool.gif
N-am vrut sa exagerez, dar tin mult la M1-ul meu.. rolleyes.gif


--------------------
Renault Megane 2000 1.6 16v
M2.2 Coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RoVal1972
post 24 Nov 2005, 01:28
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 22 November 05
From: Bucuresti




Nu uita ca am condus M1 61,000km. Si nu mi-a displacut. Si inca il am pana il voi vinde ( in foarte scurt timp).
Am mentionat special cele doua modele pentru a vedea lumea ce compar.
Evident ca nu poti compara CD cu cass. Ala a fost doar un add on. Cert e ca receptia radio-ului e mai buna la M2 ul meu decat la M1 ul meu. Mult mai buna.
Stiu ca pe M1 Sedan la ultimile loturi pusesera si CD si bancheta fractionabila. Eu n-am avut parte de ele.

Si e foarte bine ca tii la masina ta. E normal. Am avut in perioada 95-99 o Dacie berlina cu cutie in 4 trepte si crede-ma ca n-am mai vazut la nimeni o masina asa buna. Timp de 2 ani am bagat in ea doar benzina si schimb ulei, filtre si placutze frana. Si mergea excelent. Si m-a durut sufletul cand am dat-o...
S-o stapanesti sanatos atat timp cat vei dori.

rolleyes.gif

P.S. Ce e penibil ref. scrumiera ?


--------------------
Renault Megane Sedane 2005 1.6. 16V
________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005
ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001
ex. Dacia 1310 1.6l. 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai5
post 24 Nov 2005, 08:03
Post #49


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 2 September 04
From: Craiova




QUOTE(RoVal1972 @ Nov 24 2005, 12:26 AM)
18. Siguranta. 10 airbaguri, fatza de maxim 4 la M1. 5 stele la NCAP.


Scuze pentru off-topic, dar unde sunt 10 airbaguri?


--------------------
Renault Megane II Sedan 2005-1.6 16V - DJ-06-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zah
post 24 Nov 2005, 17:25
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 16 October 05




QUOTE(RoVal1972 @ Nov 24 2005, 01:28 AM)
P.S. Ce e penibil  ref. scrumiera ?

Poate e mult spus penibil, dar mi se pare aiurea sa nu faci un loc special pentru scrumiera.. e ca si cum au uitat complet de ea si si-au adus aminte la sfarsit si au pus-o in loc de suc biggrin.gif
Oricum din punctul asta de vedere si la megane 1 era o problema asemanatoare, in sensuul ca cele cu geamuri el. spate nu mai au si scrumiera spate...


--------------------
Renault Megane 2000 1.6 16v
M2.2 Coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 24 Nov 2005, 19:53
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Mai bine va lasati de fumat wink.gif


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
grizzly
post 24 Nov 2005, 22:11
Post #52


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 25 July 05




Cred ca asta e mesajul constructorului wink.gif


--------------------
MII Estate 1.9 dCi Confort Privilege - dintre toate optiunile NU am pus jante 17" si senzori presiune in roti
Renault Mascott 3.0 dCi 115 CP, Double Cab, Bena 4.5mx2.2mx2.3m (inaltime) ... omologat la 3500 kg -> categ B :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pablo
post 25 Nov 2005, 00:20
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.015
Joined: 10 December 04
From: ORADEA




La partea cu scrumiera nu sint de acord cu voi.Mie imi place ca e mobila.
Atit la Megane I cit si la Clio sint dispuse foarte incomd.


--------------------
Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RoVal1972
post 25 Nov 2005, 01:03
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 22 November 05
From: Bucuresti




Tocmai ca e mobila... asta imi place. Nu fumam in familie,deci oricum nu-si avea rostul. In plus folosesc si detectorul de radar la priza si bricheta e deja pe undeva prin torpedo...


--------------------
Renault Megane Sedane 2005 1.6. 16V
________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005
ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001
ex. Dacia 1310 1.6l. 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RoVal1972
post 5 Dec 2005, 12:09
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 22 November 05
From: Bucuresti




Inca doua plusuri pentru M2 fatza de M1.
1. Pe inchiderea centralizata se pot inchide si geamurile, daca le uiti deschise.
2. Daca deschizi accidental masina, dupa 30 secunde se inchide la loc.

Pe M1 nu exista asa ceva.


--------------------
Renault Megane Sedane 2005 1.6. 16V
________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005
ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001
ex. Dacia 1310 1.6l. 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 5 Dec 2005, 22:14
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Tin sa te contrazic: ambele functii sunt facute de ALARMA si nu de masina in sine, si deci pot exista si pe M1. Eu pe a 2-a o am cu siguranta.

This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 15:21


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rombu
post 5 Dec 2005, 22:54
Post #57


FOR SALE


Group: Members
Posts: 586
Joined: 20 August 04
From: Bucuresti




si eu te contrazic MASINA FACE ASTA LA MEGANE 2. exista si alarme care fac asta.....am avut pe un passat!dar la megane 2 face singura!


--------------------
Renault Megane 2 2004 Confort Dynamique
Megane II BICORP 1.6 16V Confort Dinamique
Gris Hologramme- 2004
Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RoVal1972
post 6 Dec 2005, 00:55
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 22 November 05
From: Bucuresti




Fratzilor, eu stiu ca existe tz alarme care au facilitatea asta.
Vorbeam strict de masina care iese din fabrica cu dotarile standard...
La M1 ai un singur buton pe cheie si atat.
Normal, mai bagi 2, 3 sute de euroi si ai pe langa alarma si aceste doua facilitati, la orice masina cu geamuri electrice si inchidere centralizata...


--------------------
Renault Megane Sedane 2005 1.6. 16V
________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005
ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001
ex. Dacia 1310 1.6l. 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RoVal1972
post 20 Feb 2006, 01:50
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 22 November 05
From: Bucuresti




Dupa 4500km cu M2 am remarcat urmatoarele minusuri (parerea mea) fatza de M1:

1. M2 1.5. 16V consuma mai mult decat M1 1.6 16V. Cel putzin asa am constatat eu. Intre 110 si 150 km/h, pe aceeasi portiune de drum consumul instant e mai mare pe M2.
2. Mirosul cauzat de "patinare ambreiaj". Am impresia ca M2 e mult mai "sensibil" la astfel de tratamente. Mi-e ca e de fapt o problema pe M2 (am vazut ca si alti au sesizat aceasta problema pe un alt topic.
3. Are garda la sol mai mica. Poate mi se pare, dar eu o vad mai joasa.
4. Special pentru modelul Sedan, deschiderea interioara la portbagaj e mai mica decat pe M1.

Si inca un plus remarcat, minor poate. Cand speli parbrizul tragand de maneta de la stergator, dupa ce stergatoarele fac cursele de stergere, la un interval de 5-10 secunde, automat mai fac o cursa. Chestia asta mi se pare super utila, pentru ca in cele mai multe cazuri, dupa ce dai cu zeama pe parbriz si il stergi, dupa ce se opreste, mai raman resturi care se scurg in jos pe parbriz. Astfel ca nu mai e nevoie sa tragi de maneta in jos pentru inca o cursa.


--------------------
Renault Megane Sedane 2005 1.6. 16V
________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005
ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001
ex. Dacia 1310 1.6l. 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kappa_ii
post 22 Feb 2006, 21:45
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 24 February 05




diferenta enorma intre m1 si m2 este de greutate !
m1 are pina intr-o tona m2 are 1280 de kg
deci nu are cum sa fuga m2 la fel de bine ca m1


--------------------
Megane 4 1.33 116cp Business 2019-10
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 09:45
Dacia