Megane 1 Vs Megane 2, Ce s-a schimbat in bine sau in rau
![]() ![]() ![]() |
Megane 1 Vs Megane 2, Ce s-a schimbat in bine sau in rau
Lex Luthor |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.112 Joined: 25 April 05 ![]() |
|
||
--------------------
----
----
---- ---
|
|||
richie |
![]()
Post
#32
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
QUOTE(cosminidis @ Jun 6 2005, 03:31 PM) Bun, ok, sunt de acord ca nu se pot compara dpdv al aspectului, dar la confort cred ca le putem compara lejer... De ex eu nu am greierasi (in afara de cativa la lumina din plafon, scartaie plasticul pe acolo, nu stiu ce sa ii fac), iar mie imi plac suspensiile mai moi chiar daca nu pot sa merg cu 100 in curba. Mi-ar fi placut sa am AFU si ESP, dar asta e, la masina din 2000 nu pot cere prea multe... Exista diferente de calitate intre modelele facute in Franta si cele facute in Turcia? Sedanul arata beton, dar cand ma gandesc ca e facut in Turcia... A mea tot turceasca e si pe la 5k km i s-a rupt cablul de acceleratie ![]() Putzin offtopic...: Avem in firma un Clio (care-a fost al meu pana-n decembrie) Symbol shi-o Laguna luate in acelashi timp. Clio...logic...facut in Turcia, Laguna...nu shtiu cat de logic ![]() Nu-tzi spun cate probleme au fost shi sunt cu Laguna....incepand cu uzualele probleme de conectica, terminand cu schimbat amortizoare...etc etc...(in prezent are 65K Km) La Clio....s-au schimbat, in afara de consumabile s-au schimbat: Pompa apa, discuri frana fatza, pivotzi inferiori shi cam atat.... Deci chestia cu mashina facuta Turcia = mashina proasta....e un mit.... Cred ca cel mai important e norocul cand o iei.....sa prinzi una buna.,.... |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
r&d |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
Megane I a fost lansat in 1996, cu un facelift in 2000. Deja masinile de dupa 2000 au scapat majoritatea de bolile copilariei. Totusi, si Megane I a avut problemele ei. Pompa de apa nu trecea de 60k km pana au schimbat furnizorul. Asta era un defect generalizat, eliminat prin 2000. Au mai fost clasicele probleme cu bobinele de inductie si cu imobilizatorul motor. Si probleme evacuarea care ruginea foarte rapid si genera zgomote si trepidatii.
Megane II este si ea o masina de succes, dar inca este tanara. Dupa facelift, la final de cariera o sa fie acelasi numar de nostalgici care o sa-si aduca aminte de Megane II care era o masina robusta si neproblematica in raport cu Megane III care refuza sa recunoasca vocea proprietarului... |
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001 Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
|
|
cipman |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Nu-i chiar ca la-nsuratoare ca acolo mai studiezi arborele genealogic, te mai pupi cu soacra, mai mergi la peste cu socrul, mai cercetezi marfa si-ti faci o idee de dinainte.
Nu vezi ca sunt unii care au avut ghinionul sa-si ia masina numai dupa pliantul de prezentare? |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
cosminidis |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 3 June 05 ![]() |
QUOTE(r&d @ Jun 8 2005, 01:13 PM) Megane I a fost lansat in 1996, cu un facelift in 2000. Deja masinile de dupa 2000 au scapat majoritatea de bolile copilariei. Totusi, si Megane I a avut problemele ei. Pompa de apa nu trecea de 60k km pana au schimbat furnizorul. Asta era un defect generalizat, eliminat prin 2000. Au mai fost clasicele probleme cu bobinele de inductie si cu imobilizatorul motor. Si probleme evacuarea care ruginea foarte rapid si genera zgomote si trepidatii. Megane II este si ea o masina de succes, dar inca este tanara. Dupa facelift, la final de cariera o sa fie acelasi numar de nostalgici care o sa-si aduca aminte de Megane II care era o masina robusta si neproblematica in raport cu Megane III care refuza sa recunoasca vocea proprietarului... You got a point here... Cand e asteptat facelift-ul la M2? Sper sa fie mai reusit decat cel de la Laguna, care mai mult a uratit-o (dupa criteriile mele estetice...) Apropo de evacuare, a mea face cam urat (ca si cum ar fi toba sparta), da' aia de la service au zis ca nu e. Nu e ca la raliu, dar daca stau in spate sau o forjez nitel se aude... A mai avut cineva problema asta? A si inca o chestie. Troncane undeva in dreapta spate. O sa o duc la service zilele astea dar nu as vrea sa ma abureasca aia, adica vreau sa am idee despre ce are inainte sa ma duc acolo. Se aude cel mai bine la viteze mici (5-10 km/h) pe denivelari / piatra cubica. Sunt sigur cam 80% ca nu e din interior. Voi ce ziceti ca are? |
--------------------
Renault
Megane Classic
2000 Renault Megane Classic @ 1.6 16V ~ 63k km
Make OGG, not MP3 |
|
VladSoare |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
QUOTE Nu-i chiar ca la-nsuratoare ca acolo mai studiezi arborele genealogic, te mai pupi cu soacra, mai mergi la peste cu socrul, mai cercetezi marfa si-ti faci o idee de dinainte. Pai si aici mai faci un test drive, mai intri pe un forum, etc. QUOTE Nu vezi ca sunt unii care au avut ghinionul sa-si ia masina numai dupa pliantul de prezentare? Pai asta e ca si cum te-ai insura cu prima blonda hot intilnita intr-un bar. ![]() Deci pina la urma tot ca la insuratoare e. ![]() Mie mi-a placut foarte mult Megane I la vremea lui. Si inca imi mai place. Imi pare rau ca nu se mai face. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
cosminidis |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 3 June 05 ![]() |
Alta chestie de care am uitat si care ma scoate din sarite: se aude un tacanit in stanga fata mai ales cand merg pe langa un zid care reflecta undele sonore. Cred ca e ceva legat de kilometraj sau vitezometru, aia de la service nu l-au facut desi le-am zis de treaba asta. Nu pot sa il fixez eu acasa? Trebuie uns ceva? Este perfect periodic si frecventa e in f() de viteza. Ca si cum ar avea roata un pai infipt undeva care tot bate... Sper ca ati inteles ceva din bla-bla-ul asta
![]() |
--------------------
Renault
Megane Classic
2000 Renault Megane Classic @ 1.6 16V ~ 63k km
Make OGG, not MP3 |
|
VladSoare |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Am innebunit acum citeva saptamini cind am fost la munte si am mers mai mult timp incet, cu geamurile deschise. Auzeam exact asa cum zici si tu: tac-tac-tac, mai repede sau mai incet in functie de viteza si nu stiam de unde vine. La un moment dat chiar am oprit si am scos capacul de la roata cu pricina (dinspre care parea sa vina zgomotul), am scos prezoanele si am dat jos clema de care se prindea capacul, crezind ca aia zbirnie. Nimic.
Ei, aveam o pietricica intrata in pneu, ca mersesem pe un drum cu pietris. ![]() |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
cornel_t |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Vlad "Pai asta e ca si cum te-ai insura cu prima blonda hot intilnita intr-un bar.
Deci pina la urma tot ca la insuratoare e. " Bey Vlade dar ce te faci daca acea blonda e de fapt un travestit ? ![]() |
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
galileo |
![]()
Post
#40
|
![]() OZN Type-S Group: Members Posts: 603 Joined: 12 July 04 From: Bucuresti ![]() |
pai e ca si cum ti-ai lua dacie in haine de renault
![]() |
--------------------
Ex Renault
Clio bicorp
2004 1.2i 16V Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
|
|
cosminidis |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 3 June 05 ![]() |
Sorry de repost, dar discutia despre insuratoare a eclipsat intrebarile originale
![]() QUOTE QUOTE Megane I a fost lansat in 1996, cu un facelift in 2000. Deja masinile de dupa 2000 au scapat majoritatea de bolile copilariei. Totusi, si Megane I a avut problemele ei. Pompa de apa nu trecea de 60k km pana au schimbat furnizorul. Asta era un defect generalizat, eliminat prin 2000. Au mai fost clasicele probleme cu bobinele de inductie si cu imobilizatorul motor. Si probleme evacuarea care ruginea foarte rapid si genera zgomote si trepidatii. Megane II este si ea o masina de succes, dar inca este tanara. Dupa facelift, la final de cariera o sa fie acelasi numar de nostalgici care o sa-si aduca aminte de Megane II care era o masina robusta si neproblematica in raport cu Megane III care refuza sa recunoasca vocea proprietarului... You got a point here... Cand e asteptat facelift-ul la M2? Sper sa fie mai reusit decat cel de la Laguna, care mai mult a uratit-o (dupa criteriile mele estetice...) Apropo de evacuare, a mea face cam urat (ca si cum ar fi toba sparta), da' aia de la service au zis ca nu e. Nu e ca la raliu, dar daca stau in spate sau o forjez nitel se aude... A mai avut cineva problema asta? A si inca o chestie. Troncane undeva in dreapta spate. O sa o duc la service zilele astea dar nu as vrea sa ma abureasca aia, adica vreau sa am idee despre ce are inainte sa ma duc acolo. Se aude cel mai bine la viteze mici (5-10 km/h) pe denivelari / piatra cubica. Sunt sigur cam 80% ca nu e din interior. Voi ce ziceti ca are? |
--------------------
Renault
Megane Classic
2000 Renault Megane Classic @ 1.6 16V ~ 63k km
Make OGG, not MP3 |
|
cipman |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Ca sa revenim la insuratoare...
N-ai aflat ca depanarile si copiii se fac la fata locului?!? |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
nimenialtul |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 27 September 05 ![]() |
eu am un M1 2000 1,6i 8V fabricat la turci,cumparat de o luna.
-o problema e aceea ca atunci cand pornesc motorul,nu numai ca porneste destul de greutz, dar se aude si un sunet la incepu (un fel de scartait)care se opreste dupa cam 2-3secunde.... -o alta problema e aceea ca atunci cand vreau sa dau cu spatele cateodata motorul ii subturat si mi se opreste:( in rest m1-ul e super si cred ca poate concura cu brio cu m2-ul! |
--------------------
Renault
Megane
2000 classic
|
|
hakkinen |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 13 November 05 ![]() |
So,am condus 2 ani un Renault Megane Clasic 1.6 16 v,an fabricatie 2002.Acum e la socrul meu si din cand in cand il mai scot la plimbare.De aproape 1 an am Megane Sedan 1.6 16 V 115 cp.Concluzii:
-Sedan,mult mai confortabil ,mai exact :scaune,pedalier,manevrabilitate cutie viteze,accesorii de confort,ergonomie generala. -Sedan consuma aproape la fel ca M1,insa in oras e mai gurmand si extraurban mai economic. -Sedan trage greu la turatii mici iar acceleratia electronica(potentiometru)ma scoate din sarite,acceleraza cum vrea ea nu cum cred eu de cuviinta. -M1 este mai dinamic,stabilitate ceva mai ridicata,suspensie mai rudimentara insa mai fiabila -M1 are directie care iti permite sa ramai in contact cu masina si nu sa ai senzatia ca joci Need For Speed la PC. -Bine ca nu sunt nevoit sa mai suport scaunele din M1 ![]() Concluzie:vrei sa ajungi undeva relativ repede,confortabil,sa faci o croaziera fara a privi pe ceas la fiece zece minute:Megane Sedan;vrei sa simti ca ai si o masina la dispozitie,un motor si o suspensie care sa te ajute:M1. |
--------------------
Renault
Laguna
2007 Luxury Renault Laguna 2.0 dci -2007, Luxury+xenon
BMW 118-2008. |
|
cri123 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cu faza cu scaunele sunt de acord, in M1 sunt destul de obositoare si e greu sa iti gasesti o pozitie comfortabila de condus (poate cel mai mult lipseste reglarea pe adancime a volanului).
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
RoVal1972 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 22 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Vin si eu cu parerea mea.
Am inca un Megane Classic 1.6 16V si am facut cu el 61.000km din 2001 cu jenti Al si vopsea metalizata in plus fata de standardul de atunci. (12000⬠DDP) Am de aproape doua saptamani Megane Sedane Privilege 1.6 16V, plus clima, vopsea met, full airbags si Xenon. (15100⬠DDP) Ce are Megane 2 in plus sau cu ce se remarca fatza de M1, parerea mea, din ce am studiat pana acum ![]() 1. Confort sofer mult, mult peste M1. Adica: scaune, reglaje scaune (si pe verticala si pe orizontala. La M1 a fost o gluma chestia cu reglajul pe verticala), tetierele virgula, cotiera mijloc, cotiera usa. Apoi volanul se regleaza pe doua directii, fata de una la M1. 2. Finisare. Mai buna decat la M1. 3. Sunet. Receptia radio este mult mai buna. Calitatea sunetului mai buna + Radio CD versus Radio cass la M1. 4. Izolatie fonica mai buna. 5. Usile mai silentioase. Se inchid mult mai usor. 6. Inchiderea centralizata mai putin zgomotoasa. La M1 portbagajul face un zgomot "interesant" la inchidere/ deschidere. 7. Stergatoare automate. Foarte utile. 8. Design exterior. Arata foarte bine. Desi imi place foarte mult Bicorp-ul, mi-am luat Sedane-ul din ratiuni de spatiu, familie, copii, bicicleta,... 9. Faruri automate (senzor). De exceptie, adio faruri uitate aprinse, baterie descarcata. 10. Franele mai bune. 11. Tinuta de drum. Mi se pare net superioara. 12. Spatiu pasageri in spate - mai mare. 13. Spatii depozitare. Excelent alese. + torpedo cu racire. 14. Scrumiera mobila (!!!) adica o pot scoate ca oricum nu fumez. Si suportul de cutii de suc... 15. Bancheta spate rabatabila 1/2 - 2/3/ La M1 n-aveam. Pot pune schiurile in masina si in acelasi timp mai multe persoane in masina. Nu mai am nevoie de "ventuzele" metalice pentru schiuri. 16. Computerul de bord ramane setat pe ultima informatie dupa oprire. La M1 trebuia sa apesi la fiecare pornire pana ajungeai la optiunea preferata (de ex. range...) 17. Geamurile electrice cu impuls. La toate 4. 18. Siguranta. 10 airbaguri, fatza de maxim 4 la M1. 5 stele la NCAP. Nu pun la socoteala Clima si Xenon-ul, ca la M1 nu erau. Altceva nu-mi vine in minte acum. Dezavantaje... Sper sa descopar cat mai putine. Doamne ajuta! Pana acum, doar costurile de intretinere, reviziiile si piesele, pretul benzinei de 98. La M1 95 este foarte buna. Toate bune ! VM ![]() |
--------------------
Renault Megane
Sedane
2005 1.6. 16V ________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005 ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001 ex. Dacia 1310 1.6l. 1999 |
|
zah |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 16 October 05 ![]() |
QUOTE(RoVal1972 @ Nov 24 2005, 12:26 AM) 3. Sunet. Receptia radio este mult mai buna. Calitatea sunetului mai buna + Radio CD versus Radio cass la M1. 5. Usile mai silentioase. Se inchid mult mai usor. 14. Scrumiera mobila (!!!) adica o pot scoate ca oricum nu fumez. Si suportul de cutii de suc... 15. Bancheta spate rabatabila 1/2 - 2/3/ La M1 n-aveam. Pot pune schiurile in masina si in acelasi timp mai multe persoane in masina. Nu mai am nevoie de "ventuzele" metalice pentru schiuri. Precizez ca nu am citat tot postul pentru ca ma voi referi doar la aceste aspecte. 3.Nu poti sa compari cd cu cass (exista optiune de cd si la m1) 5.Ale mele sunt foarte silentioase si se inchid foarte usor (Am un prieten cu golf 5 care ma roaga de fiecare data cand merg cu el sa trantesc usa tare ca sa nu ramana intre-deschisa, eu fiind obisnuit sa o inchid ca la mine) 14.La fel e si la Logan ![]() 15.Daca tu n-ai avut nu inseamna ca nu exista. Eu am, deci nu e intemeiata comparatia ta (asa poti sa compari si doua versiuni ale aceleiasi mashini, una cheala si una full, dar cred ca nu despre asta e vorba in topic) Gata, m-am mai linistit ![]() N-am vrut sa exagerez, dar tin mult la M1-ul meu.. ![]() |
--------------------
Renault
Megane
2000 1.6 16v M2.2 Coupe
|
|
RoVal1972 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 22 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu uita ca am condus M1 61,000km. Si nu mi-a displacut. Si inca il am pana il voi vinde ( in foarte scurt timp).
Am mentionat special cele doua modele pentru a vedea lumea ce compar. Evident ca nu poti compara CD cu cass. Ala a fost doar un add on. Cert e ca receptia radio-ului e mai buna la M2 ul meu decat la M1 ul meu. Mult mai buna. Stiu ca pe M1 Sedan la ultimile loturi pusesera si CD si bancheta fractionabila. Eu n-am avut parte de ele. Si e foarte bine ca tii la masina ta. E normal. Am avut in perioada 95-99 o Dacie berlina cu cutie in 4 trepte si crede-ma ca n-am mai vazut la nimeni o masina asa buna. Timp de 2 ani am bagat in ea doar benzina si schimb ulei, filtre si placutze frana. Si mergea excelent. Si m-a durut sufletul cand am dat-o... S-o stapanesti sanatos atat timp cat vei dori. ![]() P.S. Ce e penibil ref. scrumiera ? |
--------------------
Renault Megane
Sedane
2005 1.6. 16V ________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005 ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001 ex. Dacia 1310 1.6l. 1999 |
|
mihai5 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 2 September 04 From: Craiova ![]() |
QUOTE(RoVal1972 @ Nov 24 2005, 12:26 AM) 18. Siguranta. 10 airbaguri, fatza de maxim 4 la M1. 5 stele la NCAP. Scuze pentru off-topic, dar unde sunt 10 airbaguri? |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2005-1.6 16V
- DJ-06-
|
|
zah |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 16 October 05 ![]() |
QUOTE(RoVal1972 @ Nov 24 2005, 01:28 AM) P.S. Ce e penibil ref. scrumiera ? Poate e mult spus penibil, dar mi se pare aiurea sa nu faci un loc special pentru scrumiera.. e ca si cum au uitat complet de ea si si-au adus aminte la sfarsit si au pus-o in loc de suc ![]() Oricum din punctul asta de vedere si la megane 1 era o problema asemanatoare, in sensuul ca cele cu geamuri el. spate nu mai au si scrumiera spate... |
--------------------
Renault
Megane
2000 1.6 16v M2.2 Coupe
|
|
cornel_t |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Mai bine va lasati de fumat
![]() |
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
grizzly |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 25 July 05 ![]() |
Cred ca asta e mesajul constructorului
![]() |
-------------------- MII Estate 1.9 dCi Confort Privilege - dintre toate optiunile NU am pus jante 17" si senzori presiune in roti
Renault Mascott 3.0 dCi 115 CP, Double Cab, Bena 4.5mx2.2mx2.3m (inaltime) ... omologat la 3500 kg -> categ B :) |
|
pablo |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
La partea cu scrumiera nu sint de acord cu voi.Mie imi place ca e mobila.
Atit la Megane I cit si la Clio sint dispuse foarte incomd. |
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
RoVal1972 |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 22 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Tocmai ca e mobila... asta imi place. Nu fumam in familie,deci oricum nu-si avea rostul. In plus folosesc si detectorul de radar la priza si bricheta e deja pe undeva prin torpedo...
|
--------------------
Renault Megane
Sedane
2005 1.6. 16V ________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005 ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001 ex. Dacia 1310 1.6l. 1999 |
|
RoVal1972 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 22 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Inca doua plusuri pentru M2 fatza de M1.
1. Pe inchiderea centralizata se pot inchide si geamurile, daca le uiti deschise. 2. Daca deschizi accidental masina, dupa 30 secunde se inchide la loc. Pe M1 nu exista asa ceva. |
--------------------
Renault Megane
Sedane
2005 1.6. 16V ________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005 ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001 ex. Dacia 1310 1.6l. 1999 |
|
cri123 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Tin sa te contrazic: ambele functii sunt facute de ALARMA si nu de masina in sine, si deci pot exista si pe M1. Eu pe a 2-a o am cu siguranta.
This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 15:21 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
rombu |
![]()
Post
#57
|
![]() FOR SALE Group: Members Posts: 586 Joined: 20 August 04 From: Bucuresti ![]() |
si eu te contrazic MASINA FACE ASTA LA MEGANE 2. exista si alarme care fac asta.....am avut pe un passat!dar la megane 2 face singura!
|
--------------------
Renault
Megane 2
2004 Confort Dynamique Megane II BICORP 1.6 16V Confort Dinamique
Gris Hologramme- 2004 Bucuresti |
|
RoVal1972 |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 22 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Fratzilor, eu stiu ca existe tz alarme care au facilitatea asta.
Vorbeam strict de masina care iese din fabrica cu dotarile standard... La M1 ai un singur buton pe cheie si atat. Normal, mai bagi 2, 3 sute de euroi si ai pe langa alarma si aceste doua facilitati, la orice masina cu geamuri electrice si inchidere centralizata... |
--------------------
Renault Megane
Sedane
2005 1.6. 16V ________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005 ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001 ex. Dacia 1310 1.6l. 1999 |
|
RoVal1972 |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 22 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Dupa 4500km cu M2 am remarcat urmatoarele minusuri (parerea mea) fatza de M1:
1. M2 1.5. 16V consuma mai mult decat M1 1.6 16V. Cel putzin asa am constatat eu. Intre 110 si 150 km/h, pe aceeasi portiune de drum consumul instant e mai mare pe M2. 2. Mirosul cauzat de "patinare ambreiaj". Am impresia ca M2 e mult mai "sensibil" la astfel de tratamente. Mi-e ca e de fapt o problema pe M2 (am vazut ca si alti au sesizat aceasta problema pe un alt topic. 3. Are garda la sol mai mica. Poate mi se pare, dar eu o vad mai joasa. 4. Special pentru modelul Sedan, deschiderea interioara la portbagaj e mai mica decat pe M1. Si inca un plus remarcat, minor poate. Cand speli parbrizul tragand de maneta de la stergator, dupa ce stergatoarele fac cursele de stergere, la un interval de 5-10 secunde, automat mai fac o cursa. Chestia asta mi se pare super utila, pentru ca in cele mai multe cazuri, dupa ce dai cu zeama pe parbriz si il stergi, dupa ce se opreste, mai raman resturi care se scurg in jos pe parbriz. Astfel ca nu mai e nevoie sa tragi de maneta in jos pentru inca o cursa. |
--------------------
Renault Megane
Sedane
2005 1.6. 16V ________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005 ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001 ex. Dacia 1310 1.6l. 1999 |
|
kappa_ii |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 24 February 05 ![]() |
diferenta enorma intre m1 si m2 este de greutate !
m1 are pina intr-o tona m2 are 1280 de kg deci nu are cum sa fuga m2 la fel de bine ca m1 |
-------------------- Megane 4 1.33 116cp Business 2019-10
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 09:45 |